0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

NUKILAN RASA, SENTUHAN CINTA … SITI ROSMIZAH

Popular Choice

 

Language

不限  马来文  双语  三语  其他 
  1. LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2010-06-01
    Tengku Aqilah, seorang anak yang di sisih oleh bapa kandungnya sendiri. 13 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya sendiri. Kepulangannya ke pangkuan keluarga telah membuka tirai luka dalam hidupnya.Tengku Natasha yang tidak pernah padam api dendam terhadap adiknya, telah menggunakan tiket sebagai anak kesayangan Tengku Hisham, memperlekehkan Tengku Aqilah dengan memberikan Tengku Aqilah jawatan sebagai seorang penyambut tetamu merangkap tea lady di Syar 了解更多
    原价 RM 26.90

    现售 RM 26.90 (-0%)

    会员 RM 24.21 (-10%)

  2. 7 HARI MENCINTAIKU
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2011-04-01
    Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian untuk memilikinya.“Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal dengan aku kan? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya! Sedar- 了解更多
    原价 RM 32.90

    现售 RM 32.90 (-0%)

    会员 RM 29.61 (-10%)

  3. TAKDIR ITU MILIK AKU
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2012-04-01
    Dian Zara, seorang anak yatim piatu yang menumpang kasih dengan neneknya. Emak saudaranya, Kamsiah tidak henti-henti menyeksa hidupnya. Maki hamun, pukul, cerca sudah lali dalam dirinya. Impian gadis muda ini untuk belajar hingga ke menara gading telah musnah di tengah jalan.Dian disuruh menjadi orang gaji. Dia akur dengan kehendak emak saudaranya. Menjadi orang gaji bagaikan memberi sinar baru dalam hidupnya. Tapi sementara cuma. Perkenalan dengan cucu majikannya telah membu 了解更多
    原价 RM 33.90

    现售 RM 33.90 (-0%)

    会员 RM 30.51 (-10%)

  4. CURI-CURI CINTA
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2013-04-01
    “Kalau dah susah sangat, hantar aje rumah orang tua! Lagipun bila adik kahwin nanti suami adik tu mestilah orang kaya jangan haraplah adik nak kahwin dengan orang miskin. Orang kaya nak ke terima mak mentua macam tu? Abang Is, doa ajelah setiap hari biar tuhan panjangkan umur abang Is. Kalau boleh biar mak yang mati dulu dari abang Is. Jalankan tanggungjawab dulu jangan senang aje nak lepaskan beban kat orang lain!”. Ya Allah! Terkedu Iskandar mendengarnya. Kenapa pera 了解更多
    原价 RM 37.90

    现售 RM 37.90 (-0%)

    会员 RM 34.11 (-10%)

  5. CUKUP DERITA ITU
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2014-04-01
    Ellana dan Ellani, kembar seiras yang tinggal bersama mak ngahnya selepas kematian ibubapa mereka. Mak Ngah Gayah membezakan kasih sayangnya. Ellana dilayan bagaikan puteri. Sedangkan Ellani diperlakukan tidak ubah seperti hamba abdi. ”Kenapa kau tak mati ikut mak kau! Kau ni memang menyusahkan aku! Dahlah hidup merempat! Buat tak sedar diri pulak! Kalau kau berani lagi melawan aku. Aku sagat-sagat muka kau dengan berus dawai. Biar jadi hodoh! Dasar budak tak guna!” hamun 了解更多
    原价 RM 38.90

    现售 RM 38.90 (-0%)

    会员 RM 35.01 (-10%)

  6. ANDAI ITU TAKDIRNYA 2
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2015-01-01
    Syed Aizril dan Aleya melayari bahtera hidup yang bahagia bersama anak-anak. Lapan tahun hidup berumah tangga begitu indah dan manis rasanya.“Abang akan berada di sisi Leya sampai ke akhir nafas abang, sayang. Abang tak akan tinggalkan Leya. Leya segala-galanya dalam hidup abang.”Datin Sharifah Rosnah tidak dapat menerima takdir yang tersurat buat arwah anaknya. Hati itu masih hitam dengan dendam kesumatnya! Faizal pula, penjara masih tidak menginsafkannya. Kebencian pada 了解更多
    原价 RM 36.00

    现售 RM 36.00 (-0%)

    会员 RM 32.40 (-10%)

  7. RINDU AWAK SEPARUH NYAWA
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2016-05-02
    “Kasih Maisara!!!” Kemarahan papanya tidak diendahkan. Sikap angkuh dan sombong begitu menebal dalam diri. Ditambah pula dia menyalahkan papanya atas kematian arwah mamanya.Pertemuan tanpa di duga dengan lelaki bernama Nazril Nazim membuka tirai baru dalam hidupnya. Maisara bertemu buku dengan ruas, keegoannya dicabar!“Saya lagi rela kahwin dengan perempuan hodoh! Sebab kebahagiaan bukan pada paras rupa. Saya mencari isteri solehah bukan ratu cantik dunia!” Bagai nak 了解更多
    原价 RM 40.00

    现售 RM 40.00 (-0%)

    会员 RM 36.00 (-10%)

  8. JANGAN MENANGIS CINTA
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR PUBLICATION 出版日期2017-04-01
    Riyana seorang gadis dari keluarga sederhana. Seorang pelajar yang bijak dan sedang menuntut di universiti tempatan. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafran Zahim telah menghuru-harakan hidupnya.“Aku taulah aku ni handsome, anak orang kaya. Tadi mesti kau nampak aku naik Porsche. Tu yang kau saja jatuhkan buku, padahal terkena sikit aje, saja nak kenal dengan aku, kan?” sindirnya.“Helo! Mamat muka selengga. Awak nak saya azan dekat telinga awak ke? Jangan perasan boleh tak 了解更多
    原价 RM 33.90

    现售 RM 33.90 (-0%)

    会员 RM 30.51 (-10%)

  9. 7 HARI MENCINTAIKU 2
    作者 Siti Rosmizah 出版社:SR Publication 出版日期2018-05-27
    Mia Adriana dan Khuzairi melayari hidup bahagia berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua. “Kebahagiaan abang bila sayang dan anak-anak ada di sisi.” Itulah kata-kata yang sering diucap Khuzairi pada isterinya. Di saat mereka diulit bahagia. Puan Hayati dan Dato’ Johari kembali dengan dendamnya. Hebat Puan Hayati mengatur rancangan. Mia Adriana termakan dengan kata-katanya. Syakila tak kurang hebatnya. “Dosa tu bukan datang dari mama! Dosa 了解更多
    原价 RM 39.90

    现售 RM 39.90 (-0%)

    会员 RM 35.91 (-10%)

9件商品

Back to Top