Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Nurul Khadijah '找到 48 件相关商品
作者 Yaya Samad
"Janji yang abang akan kembali pada ibu. Sebab abang nyawa Ibu" - Raudah "Saya harap dia tak menyesal ada ayah macam saya." - Faizal "Terima kasih kerana selalu ada dengan aku."-Fahim Luth "Selagi hati ini tidak berbolak-balik, selagi itulah perasaan aku sama untuk dia." - Nurul Huda Dia, Iskandar Dzulkarnain, didiera sejak kecil oleh si ayah dan dibelai penuh kasih oleh si ibu. Pendewasaan membawa dirinya jauh hanya kerana tidak mahu tubuhnya terus diseksa. Keluarga, 了解更多
原价 RM 37.00

现售 RM 33.30 (-10%)

会员 RM 29.60 (-20%)

作者 Seri Maya
Nurul Hannah seorang wanita yang bijak dan kerjaya menjadi keutamaannya. Dari SPM sehingga menjadi mahasiswi Ijazah Kedoktoran, satu demi satu kejayaan diraih. Namun keluarganya menerima lamaran daripada Aidil sedangkan perkahwinan dilihat sebagai ancaman kepada cita-citanya. Aidil nekad untuk memperisterikan Hannah. Dia yakin Hannah ialah wanita yang dijadikan ALLAH daripada tulang rusuk kirinya. Jika tidak, mana mungkin perasaan cintanya terhadap wanita itu tidak pernah pu 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Daisy Meadows
Join Rachel, Kirsty, Gracie and Khadijah on a bubbletastic adventure as they meet Kimi the Bubble Tea Fairy! Kimi the Bubble Tea Fairy helps to keep everyone cool in hot weather with her refreshing bubble teas. She has teas in every flavour, tapioca bubbles in every colour and all sorts of tasty toppings! But when jealous Jack Frost steals her magical bubble tea, people everywhere are struggling in the heat! Kimi needs the help of her fairy friends Rachel, Kirsty, Gracie and 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 41.31 (-10%)

会员 RM 36.72 (-20%)

无库存

作者 Bunda Ary
Rasulullah berasa sangat sedih dengan kematian bapa saudara yang selama ini melindunginya. Tidak lama selepas itu, kedukaan Rasulullah semakin bertambah apabila kekasih hati baginda iaitu Sayidatina Khadijah juga meninggal dunia. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 NURUL SYAHIDA
Ketika Sameera terima Ishaak jadi teman lelakinya di usia 17 tahun, dia sedikit pun tak menyangka bahawa pemuda kurus kering itu akan suatu hari jadi Haque Zuhal, bintang pujaan ramai, yang lagu-lagunya akan berkumandang di corong radio, yang dramanya dimainkan di televisyen, dan yang wajahnya akan menghiasi papan-papan iklan di lebuh raya. “Meera tunggu saya, ya? Meera sabar, ya?” Tetapi apabila Haque jatuh cinta dengan wanita lain dan membuat keputusan hubungan mereka 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者  Nurul Hana Anwar
8 years have gone by and editing this book feels like a fever dream. I never thought I could be here in such a good light and I am excited that you are able to see the changes and the whirlwind of moments that have happened in Malaysia. Thank you to the people that had been here from different journeys and walks of life. This means a lot and I couldn’t have done it without people I cherish and love that have brought me to finish this book. 了解更多
原价 RM 48.00

现售 RM 38.40 (-20%)

会员 RM 38.40 (-20%)

作者 NURUL ATIQH GHUZIR
Kerana harapan ini aku punah, dan kerana harapan ini juga aku bahagia Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu kan? Walau berkongsi tarikh lahir, nasib Anna dan Nia sangat berbeza. Bagi Nia pula, badai yang datang memukul jiwanya tanpa henti. Bagai tiada elipsis sama sekali. Sering Nia tertanya, kenapa dia dan bukan aku? Kehadiran Hazeer mengubat lara Nia. Sepucuk surat pantun menjadi pengganti kata. Bibir tertawa hati menangis, Hati mendamba cinta sejati, Har 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Amir Muhammad
THE BIG BOOK OF MALAYSIAN HORROR STORIES takes us from terrors that are mythological and historical to contemporary and technological. The biggest Fixi Novo anthology yet is set in various states in Malaysia, but the most common states are Darul Distress and Negeri Scary. These brand-new stories are complemented by Chin Yew's equally spooky illustrations. Featuring the following writers: ATIKAH Wahid BISSME S. Adrian CHASE Joni CH'NG Eileyn CHUA CHUA Kok Yee HADI M. N 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 32.00 (-20%)

会员 RM 32.00 (-20%)

作者 SYAARI AB RAHMAN & NURUL SUHADAH SHUIB
Kita ingin jadi yang lebih baik dan kita ingin berbudi kepada orang-orang di sekeliling kita. Tetapi, siapakah inspirasi al-Quran untuk kita teladani? Hakikatnya, Al-Quran telah membawa kisah Ibu Maryam yang bercita-cita tinggi saat menguruskan rumah tangganya. Kisah Khawlah dan Ummu Kulthum binti Uqbah yang berusaha keras dan berani bertanya ketika menuntut ilmu. Kisah dua perempuan Madyan yang menjaga kemuliaan diri saat keluar bekerja. Kisah Permaisuri Saba' yang berfikir 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Lin Yusfitanti & Nurul Fatihah Ayub
Seronoknya Jadi Dai Cilik. Kita harus saling mengingati kawan - kawan kita melakukan kesalahan. Sikap saling mengingati ini telah dilakukan oleh Syafik dan kawan - kawanya. Mereka saling mengingati antara satu sama lain. Syafik digelar di dai cilik oleh kawan - kawanya. Adakah adik - adik ingin tahu kisah mereka? Jom, baca buku ini! 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Lin Yusfitanti & Nurul Fatihah Ayub
Aku Menjadi Amanah. Setiap hari, Ibu menyediakn kuih untuk dijual dikantin sekolah Syafik. Syafik telah diberi amanah oleh ibunya untuk membawa kuih - kuih tersebut dan membawa pulang wang daripada hasil jualan kuih. Pada suatu hari, Syafik telah tergoda untuk membeli mainan. Walau bagaimanapun, wang yang ada tidak mencukupi telah membeli mainan tersebut. Adakah Syafik akan menggunakan wang ibunya untuk membeli mainan? Jom, baca buku ini! 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Lin Yusfitanti & Nurul Fatihah Ayub
Aku Berkata Jujur. Siapa pernah meniru dalam ujian? Tahukan adik - adik perbuatan meniru termasuk dalam perbuatan yang tidak jujur dan merugikan diri sendiri. Syafik beruntung kerana dikelilingi orang yang baik - baik dan sentiasa mengingatinya. Apakah yang telah dilakukan oleh Syafik? Adakah Syafik akan bersikap jujur? Ayuh adik - adik, segera baca buku ini! 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Lin Yusfitanti & Nurul Fatihah Ayub
Mudahnya Jadi Pintar. Syafik berasa sedih kerana memperoleh markah yang rendah dalam subjek Matematik. Syafik beruntung kerana dia mempunyai kawan yang pintar. Syafik dan kawan - kawanya belajar dengan Fajri. Kini, prestasi Syafik telah meningkat. Syafik yakin bahawa keputusan yang diperolehinya disebabkan oleh usaha kerasnya dalam belajar. Apakah rahsia kejayaan Syafik? Ikuti kisah Syafik dan kawan - kawan dalam buku ini! 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Hana Ilhami
Ana uhibbuki fillah (Aku mencintaimu kerana Allah) MUHAMMAD: Mempunyai ilmu agama yang tinggi, ditambah dengan 30 juzuk al-Quran di dalam dada, bukanlah bermakna dia tak boleh jatuh cinta. Cinta itu milik setiap insan. Apa yang penting, iman dan takwa dijadikan sempadan agar tidak tersasar. “Khadijah juga tak cantik.” – Zulaikha. “Mempunyai al-Quran dalam dada, merupakan satu kelebihan yang tiada tandingannya. Tentu saja Khadijah lebih cantik dari segala-galanya ma 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Dr. Ustaz Mohammed Al-Muntaser , Ustazah Nurul Hidayah
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Daisy Zahara , Hasreeyati Ramli , Nurul Omar
"KOLEJ MAHLIGAI Kaki yang pucat lesi itu terbuai-buai ke kiri dan kanan di depan mata Maya. Bagaikan terpukau, dia tetus memerhati kaki itu yang mengenai kea rah cabinet sebelum perlahan-lahan kaki itu terhenti. Dia ingin menjerit memeinta tolong, tapi mulutnya bagaikan digam, tidak dapat dibuka langsung. “Ma… ya… ak! Ak!” Susuk itu mula bersuara memanggil. “Tak! Kau dah mati! Dah mati!” – MAYA THE PANTRYGESIST “Kenapa kau usik cabinet tu?” - ALEX Ti 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 11.70 (-10%)

会员 RM 10.40 (-20%)

作者 Yana Agasshi
Pilihanku hanyalah mencintaimu... Dia umpama cahaya dalam botol kaca. Meski sekelilingnya rapuh, dia sentiasa membuat orang lain bahagia. Tawanya didengar sampai kampung sebelah. Gila-gila tapi polos, sudah cukup untuk menggambarkan gadis itu. Kedatangan Amar Luthfi di kampungnya membuatkan dia bergelar 'stalker tegar'. "Dari hujung rambut sampai hujung kaki, abang memang idaman Ara. Ara yakin ada jodoh kita." NURUL ZAHRA. Ternyata Amar Luthfi juga menyimpan rasa special b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Nurul Izah
Aku mencintaimu kerana kau tercipta untuk berada di sisiku selamanya Sudah tertulis bagaimana hidupnya, seperti apa kisahnya. Tidak perlu dipaksa kerana sesuatu yang ditakdirkan, pasti tidak akan tertukar melainkan Dia membolak-balikkan hati seseorang. Huru-hara hidup Syakila kerana belum menemui pemilik jiwa. Ingat mudah mencari cinta? Inikan pula mencari calon suami. Bukan seperti beli ikan di pasar, nampak insang merah, mata bercahaya, kulit tegang, segarlah ikan tu. Ke 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Sri Diah Shaharuddin , Nurul Asyikin Ngadiso
Baginya tiada langsung erti kecewa. Di hatinya hanya jujur, setia dan bahagia. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nurul Shuhada
Nur Afwan Insyirah, di sebalik sebaris nama itu ada harapan yang ditanam untuknya. Dia sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan ha knya sebagai seorang anak. Sekaligus menunaikan janji yang telah dilafazkan kepada arwah abah. “Afwan... janji dengan abah. Janji yang Afwan akan cari keluarga Afwan. Cari mereka dan dapatkan balik hak Afwan sebagai anak.” - Pak Malik Bermulalah rancangannya mahu mendekati keluarga kandung dengan m 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Roserqmokhtar
"Tak usah kau puja cinta bila itu membuat mati persahabatan sejati." Sebuah fase perubahan hidup tiga sahabat, Arman Aariz, Raden Aliyy dan Ashraf Ramadhan. Pelajar akhir tahun di pondok Pesantren Nurul Hidayah, Lombok. Tanpa diduga, sebuah peristiwa menarik mereka dari Gili Terawangan, Lombok sehingga ke bumi Sultan Abdul Fateh, Turki untuk bertemu dengan ibu salah seorang dari mereka. Pantang berhenti melangkah, kerana percaya ilmu Allah itu ada di mana-mana. Sedang ilmu me 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Syu Ariani
… yang memberi aku perasaan itu. TIGA tahun terpisah dan kemudian bertemu semula, Nurul Aileen tidak mampu menyorokkan perasaannya terhadap Adam Haidar. Kerana sememangnya, hatinya hanya menginginkan Adam. Hanya dia! Tetapi… “Ada apa dengan kita?” – Adam Haidar Layanan dingin Adam jauh berbeza dengan setiap gerak-gerinya. Aileen yakin Adam turut berkongsi perasaan yang sama dengannya. Namun sayang, tidak semudah itu. Di antara Aileen dan Adam, ada satu tali penghub 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Dyadila
Kisah cinta mereka bukanlah sehebat Romeo and Juliet. Bukan seromantis kisah Cinderella apatah lagi seagung cinta Rasullullah dan Saidatina Khadijah. Namun, kisah cinta yang biasa- biasa ini menjadi luar biasa bila ada ikatan rasa terhubung sebelum cinta. Menjadi isteri belum waktunya kepada lelaki yang dia sendiri tak kenal. Walhal semuanya hanya drama semata-mata. Inara Mikayla menerima cinta pada waktu dia terpaksa memilih di antara cinta dan keluarga. Silapnya dia memilih 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 SARA AISHA
“Aku haramkan diri daripada jatuh cinta kepadanya. Jadi, tidak! Hati ini bukan melaungkan nama dia.” NURUL JANNAH Kata orang, cinta itu manis. Perkahwinan itu indah. Tetapi aku? Manisnya cinta aku menemui penamat kala aku menikahi dia. Dua tahun menyulam kasih, rupa-rupanya itu sekadar pentas ciptaan Amsyar untuk mengikat aku dalam perkahwinan penuh derita. “Aku kahwin dengan kau sebab aku nak hancurkan kau.” - Amsyar “Aku bukanlah perempuan yang kau bole 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 PENA KAYU
Menyayangimu sampai habis waktu Nurul Inara itu kakak kembarnya. Yang mama agung-agungkan. Yang mama puja separuh mati. Dia pula, sekadar anak itik yang hodoh di mata mama. Dia Nurul Iman yang dilupakan oleh mama. Jadi apabila Inara telah menconteng arang ke muka mama, Iman puas hati. Sekarang mama perlu belajar bahawa Inara itu bukan sempurna. Tetapi kenapa Iman rasa, dia menipu dirinya dengan berkata puas hati? Kenapa dia mesti bersedih dengan nasib yang menimpa Inara? Ah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 LYLA , NURUL OMAR , AIDA ANGGERIK
KEMBARA MISTIK 2.0: KERANDA 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 11.70 (-10%)

会员 RM 10.40 (-20%)

作者 LYLA , NURUL OMAR , AIDA ANGGERIK
KEMBARA MISTIK 2.0: KONDOMINIUM 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 11.70 (-10%)

会员 RM 10.40 (-20%)

作者 Nurul Atiqh Ghuzir
Tak mungkin kerana benci, tak mungkin juga kerana sayang. Tidak tahan diejek dan dibuli, hitam dendam mengaburi hati yang dahulunya putih suci. Dengan bantuan Amir, kawan baiknya, Diana berjaya menjejaki Rafael, Zikri dan Nick. Naik gila Zikri dan Nick dikenakannya. Biarlah! Bukannya mereka kenal dia pun lagi. Dia kini Amaya yang cantik persis bidadari. Bukan lagi Diana yang buruk macam mak lampir. “Memang korang tiga orang buat hidup aku macam neraka. Kau tiga orang hin 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Siti Khadijah
Keretakan keluarga membuatkan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Nojie
"Saya kata ceraikan." "Saya ceraikan awak dengan talak satu! Puas hati?" sendiri yang meminta untuk diceraikan. Tapi, kenapa hatinya sakit bila Hud dengan mudah melafazkan talak? Dalam enam bulan, hubungan mereka berakhir. Ternyata, cinta Hud Mikael bukan lagi untuk Nurul Nadya. Percaturan Tuhan, tiada siapa yang tahu. Mereka bertemu kembali selepas sepuluh tahun terpisah. Benih-benih cinta yang disangka sudah mati, kembali subur memekar. Hud jadi tak keruan. Nadya pula gel 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Hanah Rishas
“Cinta pertama bagi setiap anak perempuan... Her daddy.” Nurul Ain tidak tahu, cinta pertamanya itu seharusnya Awang Kader, ayah kandungnya yang menjadi punca kelahirannya di dunia ini, bukan Abdul Halim, ayah angkatnya. Di mata Awang Kader, Nurul Ain ialah Dayang Nur Aishah, bukti cinta dia dengan wanita paling dikasihinya. Atas satu insiden yang memilukan, Aishah dibawa pergi jauh daripadanya berpuluh tahun. “Saya dah jatuh cinta. Hati dah jatuh bergolek. Tak bo 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Qhayra Qhayriesa
Dingin, kaku, datar... itu watak penuh misteri Tengku Ishaan Danish. Dia makhluk paling sinis dan selalu menghuru-harakan hidup sesiapa saja yang berperang dengannya kecuali seseorang... "Awak yang buatkan saya jadi tak tentu arah dan sekarang, awak tanya pulak apa yang saya nak buat? Huh. Sepatutnya fikir habis-habis sebelum buat sesuatu. Kalau tak macam inilah jadinya. Awak juga yang dapat akibatnya." -TENGKU ISHAAN DANISH "Saya dah buat apa Tengku? Apa yang saya dah 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Nurul Norizah
MALAIKAT BERBAJU MERAH adalah buku pertama pengasas produk Nahain Creative. Buku yang sarat dengan emosi yang mampu membakar semangat anda untuk menunaikan umrah dan haji. Rasa nak terbang segera. Bahasanya membuai rasa seolah diri benar berada di sana. Merasai apa yang penulis rasa melalui kisah-kisah benarnya yang bahagia, takut, cemas, suka, duka dan teruja. ☆Dan yang istimewa untuk bakal jemaah haji dan umrah ada BONUS lebih 70 tip dan senarai semak persediaan haji da 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Dr Nurul Khairiyah
Membaca buku Dr. Nurul yang merupakan pakar O&G, ia sering memberikejutan dan pengetahuan baru kepada orang biasa seperti saya. Antaranya, penting untuk kita tahu tahap normal alahan mengandung seorang wanita. Walaupun ia perkara biasa, namun ia boleh menyebabkan risiko kehilangan nyawa! Dalam buku ini juga Dr. Nurul menulis mengenai ubat yang selamat untuk wanita mengandung, minum air gula, mengandung anak kembar, air ketuban, risiko tumpah darah, bersalin caeser, koya 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Nurul Ain Syuhada
“Kau ni ahli sihir eh?! Kau yang sebabkan aku patah kaki!” “Aku bagi tahu apa yang aku nampak aje!” Zap! Teringatkan ejekan demi ejekan sewaktu dia masih kecil itu buat jantung Mareeya bagai direntap. Semuanya bagai deja vu. Sebolehnya dia tidak mahu kelebihan itu. Mampu melihat masa depan dari anak mata seseorang? Itu semua malapetaka baginya. Mareeya berdoa semoga suatu hari nanti dia menjadi manusia yang normal. Tapi… Setelah 24 tahun memiliki kebolehan itu, ti 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 王麗蘭
  現在不學馬來語,更待何時?!   政大馬來語人氣名師王麗蘭老師,   用最活潑的方式教您馬來語,   還要帶您認識最熱情的馬來西亞!   雙語溝通不稀奇,第二外語才真正給您一對翅膀!還在猶豫第二外語該選什麼?學馬來語就對了!   臺灣近年大推新南向政策,無論是旅遊、創業或經商,國人對馬來語的需求與日俱增,學習馬來語現在 了解更多
原价 RM 69.30

现售 RM 69.30 (-0%)

会员 RM 62.37 (-10%)

作者 Nurul Hakimah Mohamad
Siang dan malam. Tanpa henti. Sentiasa merindui. Walaupun di ambang mati. Dalam doa pada saban malam, bermunajat Nabi kepada Tuhan, melampiaskan kerisauan terhadap umatnya. Dari jeluk hati mulia, tidak lekang ingatan kepadamu. Wahai Tuhan, mohon umat sentiasa teguh di jalan yang Engkau redai. Jangan Kau mengazab mereka, sungguh mereka tidak mampu menanggung murka. Nabi mencintaimu. Malah, menangis keranamu. Sedangkan Nabi dengan kita tidak pernah berjumpa, air matany 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

Kru dari Langit adalah cerita-cerita dari petugas lapangan terbang, ikuti segala cabaran yang dihadapi oleh mereka. Bermula dari penjaga kaunter sehinggalah para juruterbang berkongsi cerita sisi lain yang anda tidak akan dengar melainkan dari kaca mata mereka yang bertugas. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Aira Eddy
Pilihan jodoh oleh Syarifah Al Bahiyah adalah pilihan muktamad. Setiap butir perkataan yang keluar daripada mulutnya adalah arahan mati. Mampukah cucu kembar pertama Syarifah Al Bahiyah, Tengku Zaim Hakimi bin Tengku Zahid Harith mencari gadis yang sekufu dengannya sebelum tempoh yang diberikan tamat? "I don't have someone special in my heart. Someone yang sesuai untuk dijadikan calon isteri. Along rasa macam nak give up!" - Tengku Zaim Hakimi Cinta yang tiba-tiba datan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Dr. Nurul Khairiyah Khairuddin
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

MAAF. Di dalam buku ini tidak ada aksi panjat gunung tanpa tali. Atau ejen-ejen sulit memakai cermin mata hitam waktu malam sambil berguling tembak-menembak tanpa tercicir cermin mata atau kotor baju. Juga tiada gajet-gajet canggih untuk membuat topeng menukar wajah atau pen yang boleh meletup. Ya, ini impossible yang lebih hakiki. Kita temui saban hari. Dalam buku ini anda akan bertemu 'ejen-ejen' dengan mission yang lebih mencabar. Misi dan mission merawat dan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ain Fatisya
Seorang nelayan yang hidupnya saban hari diselar mentari.Kehadiran Nurul Ain menyebabkan nelayan itu gigih mencari cintanya. Sangupkah Nurul Ain menjatuhkan egonya demi seorang nelayan kampung yang bernama Arman Zafril. Mungkinkah seorang Nurul Ain yang sombongnya menongkat langit duduk berdampingan dengan nelayan yang busuk menusuk hidung. 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

Hospital. Lazimnya, kita menggambarkan hospital sebagai tempat untuk mendapatkan rawatan. Tetapi, dalam naskhah antologi cerpen Hospital ini, para penulisnya menggambarkan hospital daripada sisi lain – sisi gelap, suram yang penuh misteri serta mistik. Melalui olahan yang mendebarkan jantung, para penulis berjaya membawa keseraman sebuah hospital kepada sesiapa sahaja yang membacanya. Hospital, menggabungkan 20 orang penulis dengan penghasilan 20 buah karya cerpen 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Nurul Husna
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Nurul Ihsan , Ust Zanzuari , Mohd Nor Ameen
原价 RM 16.90

现售 RM 16.90 (-0%)

会员 RM 15.21 (-10%)

作者 Nurul Asmayani
原价 RM 21.50

现售 RM 21.50 (-0%)

会员 RM 19.35 (-10%)

作者 Muharikah
“Iman! Come here!”  Jeritan Aleph mengejutkannya, lantas dia berlari ke bilik mak cik Khadijah, meninggalkan fail yang berselerakan. “Doktor Iman!” Bang! Badannya terasa sakit. Kepalanya terhantuk ke lantai. Perutnya terasa begitu sakit. Dia terasa ada aliran cecair yang mengalir di celah kakinya. “Iman!” Dia terdengar lagi suara Aleph berulang kali memanggil namanya. Kali ini nadanya bertukar. “Code blue! A doctor has collapsed! Please call anaest, stat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nurul Omar
Jiwamu kuseru, khilafku menjemputmu Sepatutnya Hash, Hammad dan Nazim tidak menceroboh ke bilik perpustakaan arwah aki pada malam itu. Sepatutnya Sora juga tidak perlu terlibat dengan mereka bertiga. Sepatutnya mereka tidak memanggil makhluk itu.... “Kuseru namamu tiga kali, datanglah menjemputku.” - HASH Jika mereka tidak menjadi pengacau, sudah tentu gangguan demi gangguan yang penuhdengan misteri itu tidak akan berlaku. Sudah tentu semua keanehan yang menyeramkan dan b 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

48件商品

*

Back to Top