0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Adil Syausah '找到 173 件相关商品
作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *BONI TIDAK PUTUS ASA. *BONI UCAPKAN TERIMA KASIH. *BONI MENGEMAS *BONI YANG BERANI *PERMAINAN YANG ADIL 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Mimi Kuo-Deemer
Exquisite... for anyone interested in building a sustainable life that is imbued with vibrant healthy, mental and emotional clarity, and the most basic human need of all: happiness' - Donna Farhi, author of Yoga Mind, Body, Spirit 'A treasure chest for the heart and mind, a potent tonic for body and breath, and a vibrant life essence for the spirit' - Simon Low, Principal of the Yoga Academy 'A beautiful and timely gift' - Sifu Matthew Cohen, Sacred Energy Arts Founder ' 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 63.92 (-20%)

作者 Nishiki
"Tolong! Tolong! Tolong selamatkan aku!!!" Eh! Laa... game ke? Nak selamatkan orang susah dan hadapi masalah? Agak-agak berjaya ke? Sabar... jangan gelabah dan taasub sangat dengan sesuatu benda. Taasub main game, gajet malah ada yang taasub dengan artis pujiaan. Apa-apa pun, seimbangkan akademik, hobi dan aktiviti yang korang suka lakukan. Yeah! Jadilah manusia hebat dan penuh aura positif!!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Pu Faris , Weeda Airiza
Dalam dunia ini, masing-masing ada kisah hidup tersendiri. Baik gembira atau berduka. Ada masa diuji sampaikan terasa mahu putus asa! Semua itu ALLAH punya kerja. Hati kita, DIA yang jaga. Tugas kita, jadilah hamba yang taat kepada Pencipta. Semua cerita yang dikongsi adalah cetusan kisah benar insan yang diberi peluang untuk melakukan hijrah hati. Biarpun cerita kita berbeza, tetapi pengharapan tetap sama iaitu bersandar hanya pada-NYA. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Shankaran Nambiar
Transformation without thought runs the risk of being short term or a kneejerk reaction to events. Shaping the future requires forethought, planning and informed decision making. Nambiar has made it his business to encourage us all to think, and provides us with some trenchant thoughts and ideas to help us along the way. Datuk Seri Anwar Ibrahim. President, Parti Keadilan Rakyat A must read if you want op-eds about key issues in the economy before and after a momentous ev 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
"Anding Ayangan II, kisah yang sangat mengujakan dan dibayangi dengan imaginasi yang penuh magis. Kisah masih berteraskan konsep saspens thriller. Anding Ayangan II tetap sebuah penceritaan bersandarkan Dark Dream dan make believe. Nilainya sangat tinggi dan berbaloi untuk dihayati. Seperti pembaca sedia maklum, kekuatan gaya bahasa dan teknik penceritaan yang penuh dramatik lebih memberikan kesan kepada pembaca. Berkisarkan mengenai dua dunia yang mempunyai kehidupan be 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Ust Nasaie Hashim
45 doa yang bermula dengan lafaz Rabbana dimuatkan dalam buku kecil ini dengan disertakan asal doa, fadilat mengamalkannya dan panduan melakukan amalan-amalan berkaitan. Doa-doa ini semuanya dipetik daripada al-Quran al-Karim yang merupakan doa-doa yang pernah dipohon oleh para nabi dan orang-orang soleh. Antara doa yang terdapat dalam buku ini ialah: v Doa Memohon Keturunan yang Taat kepada Allah v Doa Memohon Keamanan Negara v Doa Memohon Ditetapkan Pendirian v Doa Me 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Mamoru Hosoda
"MANUSIA, JADILAH SEBAIK-BAIK CIPTAAN Jejaka yang Hana temui semasa di universiti berasal dari keturunan serigala. Di pengakhiran cinta bagaikan kisah dongeng ini, Hana dikurniakan dua anak serigala, Yuki dan Ame. Namun... adakah kelahiran ini permulaan sebenar untuk kisah pengorbanan Hana?" 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michelle Obama
An intimate, powerful, and inspiring memoir by the former First Lady of the United States, now a No.1 Sunday Times bestseller 'A genuine page-turner, full of intimacies and reflections' Evening Standard 'A polished pearl of a memoir' New York Times 'A rich, entertaining and candid memoir. And overall Obama's a fun person to sit alongside as she tells you the story of her life . . . it is as beautifully written as any piece of fiction' i In a life filled with meaning and a 了解更多
原价 RM 139.95

现售 RM 139.95 (-0%)

会员 RM 125.96 (-10%)

作者 Dyadila
Kemarahan dan kebencian mengheret Irdina Sofiya masuk ke dalam kehidupan Megat Airel Iskandar. Berhujah atas nama sayang dan tanggungjawab membuatkan mereka keliru dengan perasaan sendiri. Irdina Sofiya, supermodel terkenal yang dikagumi dan disayangi ramai. Dia seorang yang sentiasa yakin dengan dirinya sendiri. Namun, renungan tajam dan bengis Megat Airel Iskandar membuat dirinya serba tak kena. “Apa masalah dia sebenarnya?” - Irdina Sofiya. “Aku tak bercakap denga 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Asraf Shaari
"Dibuli dan didera secara fizikal dan emosi, ADAM menjadi tidak keruan. Entah sampai bila dia mampu bersabar dan bertahan sedangkan keluarganya dihina seperti sampah di jalanan hanya kerana kisah silam arwah ayahnya ENCIK TALAHA. Tekanan kian terasa apabila dia mula terdengar bisikan seperti cuba menghasutnya melakukan sesuatu yang sememangnya tidak masuk akal. Selain itu, ibunya pula yakni PUAN KAMARIAH difitnah membela hantu raya. Bukan itu sahaja, wanita yang paling disay 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Dea Zoraya
Mawar Hana – Gadis bermata Hazel berketurunan Irish yang memasang cita-cita untuk bergelar seorang doktor pakar. Namun sebuah tragedi hitam telah meragut pergi impian dan semangatnya untuk meneruskan kehidupan. Kekejaman dan ketidakadilan yang dilempar terhadap dirinya telah membuatkan Hana trauma terhadap kehidupan. Sukar untuk dia melupakan luka yang masih meninggalkan parut di dalam diri walau sudah bertahun masa berlalu. Amar Taufiq – Dia pernah egois suatu masa d 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Halimatul Fadila
原价 RM 16.90

现售 RM 16.90 (-0%)

会员 RM 15.21 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Bila Hilman dapat bertemu dengan anaknya Jeslina di New York setelah berbelas tahun terpisah, mereka berasa begitu bahagia. Namun, keriangan mereka diragut bila kereta yang mereka naiki terlibat dengan satu kemalangan jalan raya. Jeslina koma sementara Hilman pula dituduh memandu dalam keadaan mabuk. Dalam situasi genting itu, muncul Mia Sara, seorang petugas di Kedutaan Malaysia, Washington D.C. Melalui bantuannya, Hilman dinasihatkan ke mahkamah untuk mendapat keadilan. Nam 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Balas dendam, pencarian keluarga kandung, keadilan, kasih sebuah percintaan, air mata dan kesetiaan seorang lelaki yang bernama suami, adalah satu janji yang melingkari hidup Luqman. Tragedi pembunuhan ayah Luqman, telah membuka satu rahsia yang menjadi hijab jalur pengkhianatan. Pada ketika inilah Luqman menemui Adelia Mustapha. Kasih dan cinta Luqman, rupa-rupanya menjadi racun berbisa di hati Adelia. Janji yang begitu teguh di hati Luqman akhirnya membawa musibah. De 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ibrahim Ahmad
Syurga itu bukan perlu dikejar oleh golongan berusia seolah-olah mati itu hanya datang menjemput di usia tua. Jadilah pengejar syurga Allah SWT dari sekarang, terutamanya di saat usia masih muda. Saat kudrat masih kuat, kesihatan tubuh badan masih baik dan masih ada banyak masa terluang untuk diri sendiri. Inilah saatnya kita berlumba-lumba dalam mengejar syurga Allah SWT tanpa mengira usia kita pada ketika ini. Buku “Jannah Chaser” yang kini berada di tangan anda dapat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Rose Harissa
“Hasil bedah siasat mendapati Tuan Gilbert meninggal kerana kehilangan darah lapan jam selepas ditikam.” “Aku rasa... Bonda kau dah hilang.” Longlai dan terduduk Raid Arjuna saat fakta tentang kedua-dua ibu bapanya dibentangkan di depan matanya. Degil, kerana sikap itu… Hidup Raid Arjuna dihantui rasa bersalah berpanjangan selepas satu insiden terancang telah melibatkan dirinya dan dia menjadi tunjang masalah tersebut. Penculikan. Pembunuhan ayahnya, Tuan Gilbert. K 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dk
The ideal travel companion, full of insider advice on what to see and do, plus detailed itineraries and comprehensive maps for exploring this historic city. This edition comes complete with five exclusive audio walks to help you get the most from your trip. Explore London's world-class museums, uncover the city's history at Westminster Abbey and the Tower of London, or enjoy a show in the West End: everything you need to know is clearly laid out within colour-coded chapter 了解更多
原价 RM 86.95

现售 RM 86.95 (-0%)

会员 RM 78.26 (-10%)

作者 Sera Zulghafar
“Sibuk tanya pasal tunang aku pula. Sudahlah, Ezza! Kalau tak ada benda nak cakap, tak payah cakap apa-apa. Buat sakit hati aje!” – Kayla Nafisah Shila Ezzani dibesarkan tanpa kasih seorang ibu. Walaupun Tuan Jamal mengahwini Puan Alisa dan memberikannya seorang ibu tiri, Ezza tidak pernah dianggap seperti seorang anak. Ezza tidak mengerti mengapa ibu dan kakak tirinya tidak menyukai dirinya. Nasib baiklah peribadi Haziq tidak begitu. Hanya pada abang tirinya sajalah E 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Nor Fadilah
Gelaran isteri solehah pasti menjadi dambaan setiap Muslimah. Untuk menjadi isteri solehah, seorang isteri mesti mempunyai komitmen dalam melaksanakan segala kewajipan sebagai isteri iaitu melayani suami dengan penuh ketulusan, cinta dan kasih sayang. Di dalam buku ini, penulis telah menjalankan kajian dengan meneroka fenomena yang berlaku sekarang ini, iaitu ramai isteri yang mengabaikan tugas dan tanggungjawab terhadap suami dengan membandingkan kepada sikap dan teladan ya 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Aja
Wujudkah kebahagiaan untuk seorang yang pada azalinya tidak diingini? Emma Hanann, seorang anak banduan. Seorang anak pelayan warung. Seorang anak luar nikah. Dia langsung tak faham kenapa ada anak kerabat, lebih-lebih lagi tunangan orang, boleh suka pada dia. Mabuk air sejuk ke? “Saya anak banduan. Takkan awak nak jadi menantu banduan? Takkan keluarga awak nak berbesan dengan banduan? Awak ditakdirkan untuk orang lain. Orang akan tanya. Kenalan keluarga awak akan tanya 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Adrian Besley
BTS is the breakthrough K-pop band. For the first time, this unofficial biography tells the story of the Korean boy band with a global army of fans, who have propelled their heroes to the top of the charts all over the world. Seven good-looking boys - RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V and Jungkook - who can dance as well as they can rap and sing, are tearing up the global music charts. Nothing new? Think again. BTS, who rose to fame in their native South Korea in 2013 and wh 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 50.32 (-20%)

会员 RM 50.32 (-20%)

作者 Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah SWT yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dan dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada kese 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者 Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah SWT yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dan dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada ke 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 21.51 (-10%)

作者
Kandungan > Khat Rasm Uthmani > Tajwid berwarna > Terjemahan Melayu > Asbabun Nuzul > Fadilat Ayat > Kumpulan Hadis > Hadis tentang Al-Quran > Kaedah Ilmu Tajwid > Indeks Tematik 了解更多
原价 RM 80.00

现售 RM 80.00 (-0%)

会员 RM 72.00 (-10%)

作者 Zahirah Zamree
Hati Seorang wanita itu perlu kuat terutama untuk yang masih hidup didunia yang penuh fitnah ini. Jadilah seorang wanita yang mampu menepis segala tawaran dunia yang hakikatnya ynag lebih merosakkanmu. Pelihara dirimu dengan sifat malu yang tinggi, pasti tidak mudah jatuh tunduk menjadi hamba dunia. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Amin Muhammad
Kian hari umur bumi kian meningkat, tanda-tanda kemunculan Imam Mahdi semakin jelas. Manusia kini sedang berada dalam fasa akhir zaman di mana kemunculan Imam Mahdi ditunggu-tunggu sementara kehadiran Dajjal digeruni. Imam Mahdi akan segera muncul, tidak ada yang tahu dan tidak dinyatakan waktu bagi munculnya Imam Mahdi. Nabi SAW hanya menyebutkan tentang siapa Imam Mahdi, ciri cirinya, dan apa tanda menjelang kemunculan Imam Mahdi. Dia akan memenuhi bumi ini dengan keadilan 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者 Azhar Yahya & Fadilah Yaacob
Buku ini dihasilkan oleh pasangan yang diuji Allah SWT dengan dikurniakan penyakit meningitis, alhamdulillah kini dianugerah oleh Ilahi sihat sepenuhnya setelah menjalani pelbagai rawatan dan pembedahan. Setiap pengalaman dan ilmu yang diperoleh digarap dengan pedoman berasaskan hukum syarak, di samping memasukkan nilai tambah tentang kaedah-kaedah melaksanakan ibadah ketika menghadapi keuzuran khasnya buat pesakit. Penulis juga sedaya upaya mengambil pendapat terkuat serta 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 DK
An essential teacher's companion to an innovative and uniquely visual English-language course, this guide will help English teachers create clear, focused lesson plans, explain difficult concepts in a simple and concise way, and make language learning exciting, intuitive, and incredibly easy.The English for Everyone Teacher's Guide is designed to accompany English for Everyone, a comprehensive course in English as a foreign language for adults. English for Ev 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 57.95 (-0%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Fauziah Ashari
Sorry sayang Ardini mengetap gigi. Geramnya tak habis lagi, lagi-lagi melihat dua perkataan daripada kertas A4 yang dilekap Aazad di cermin bangunan sana. “Baik...” Ardini sudah merangka apa yang perlu dia buat sekarang ini. Segera dia balas nota Aazad. Tengok I. Berdiri statik Usai dia tunjukkan kertas itu kepada Aazad, dia undurkan dirinya. Ardini senyum senget. Kau memang cari nahas Tuan Ardini. Ini pagi lagi la ngok. Kalau orang sana tergoda, mati kau nak layan dia 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nani Yuhanna
Kerja apa saja asalkan halal, itu prinsip Nur Ainuha. Atas sebab itu, dia tak kisah menjadi pembantu rumah. Cuma yang dia kisah apabila hati terjatuh suka pada Tuan Dariss, si tuan rumah yang tak pernah memandang dirinya. Kemunculan Ammara dalam hidup Tuan Dariss mula memporak-perandakan perasaan Ainuha yang selama ini ditayang tenang. Kemesraan Tuan Dariss dan Ammara merobek hati Ainuha. Di saat Ainuha mula belajar menerima hakikat yang cinta Tuan Dariss bukanlah miliknya, 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Abdul Rahman Sandriyanie Wahid
Perancangan Baginda SAW yang teliti dan teratur telah menghasilkan satu jentera perang yang memiliki kekuatan seimbang dan berupaya menghadapi musuh bagi memastikan kemenangan di pihak kaum Muslimin dalam menegakkan agama Allah SWT. Setiap konsep yang ditunjukkan Baginda SAW tersebut, telah mengikut lunas-lunas perundangan, perikemanusiaan dan bukannya bermotifkan hasad dengki dan dendam. Di dalam buku ini, penulis telah menceritakan strategi dan taktik perang yang telah digu 了解更多
原价 RM 16.80

现售 RM 16.80 (-0%)

会员 RM 15.12 (-10%)

作者 Zaza Qry
Ini memang gila! Hidda Ayana yang tidak tahu memasak disuruh masuk ke dalam kelas masakan. Tapi, kerana dipaksa dia tetap pergi juga ke kelas tersebut. Bertemu dengan cef yang mengajarnya itu, lagilah dia sakit hati. Cef muda yang bernama Zaf Ezfan itu amat menyakitkan hatinya. Sakit hati, tapi sebenarnya tidak sesakit hatinya apabila dicurangi oleh kekasih sendiri. Rezad tidak berbaloi untuk ditangisi. Lalu, Hidda Ayana membuat keputusan yang mengejutkan. “Kalau s 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 馬里奧
最道地!最美味!最實用!最生活!最知性! 台灣大學西班牙文名師Mario Santander Oliván(馬里奧)力作! 帶您用最新鮮有趣的方式學西班牙文, 再用最內行的角度認識西班牙美食, 同時激發您的求知欲與食欲!   ◎¡Hola!史上第一本同時學習西班牙文&認識西班牙飲食文化的工具書!   目前在台灣學習西班牙文的人日趨漸多,但我們對西班牙的認識,好 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 39.44 (-20%)

会员 RM 39.44 (-20%)

作者 Shamsuddin Kadir , Ain Muhammad
Biar nampak miskin harta, asalkan tak miskin minda. Pernahkah kita bertanya khabar bagaimana kesihatan gaji kita hari ini? Sihat atau kritikal? Dompet kita berisi atau makin mengempis? Ataupun dompet kita ada penyakit obesiti resit sahaja? Mungkin kita tidak menyedari bahawa kebanyakan wang di tangan kita selalu tak pernah rasa cukup disebabkan terlalu ikut kehendak kata orang, bukan ikut kata diri sendiri. Kerana mahu tutup mulut orang daripada mengkritik, lalu kita be 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 14.40 (-20%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 Pak Cik Bad
Kebanyakkan manusia takut hantu! Tahukah anda semua hantu takut Allah pula bagaimana? Allah berfirman: " Syaitan telah menguasai dan mempengaruhi mereka, sehingga menyebabkan mereka lupa mengingati ( ajaran dan amaran ) Allah; mereka itulah puak syaitan. Ketahuilah! Bahawa puak syaitan itu sebenarnya orang-orang yang rugi." (Al-Mujadilah 58:19) Ayuh adik-adik, ikuti pelbagai kisah yang terdapat dalam buku kompilasi SERANGAN PONTIANAK ini untuk mengambil pengajaran daripada ap 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Danielle Stein Fairhurst
Make informed business decisions with the beginner's guide to financial modeling using Microsoft Excel Financial Modeling in Excel For Dummies is your comprehensive guide to learning how to create informative, enlightening financial models today. Not a math whiz or an Excel power-user? No problem! All you need is a basic understanding of Excel to start building simple models with practical hands-on exercises and before you know it, you'll be modeling your way to optimized pro 了解更多
原价 RM 100.60

现售 RM 100.60 (-0%)

会员 RM 90.54 (-10%)

作者
Adiwira Marvel kegemaran anda telah sedia untuk bertempur dalam koleksi cerita yang penuh aksi ini. Terdapat lima pengembaran epik untuk dinikmati berkali-kali. Selami dunia Marvel dan jadilah seorang adiwira. 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Syafiq Nasri & Da'I Azrin
“Jika mereka boleh, aku juga boleh!” - Syafiq Nasri “Kalau aku tak pergi masjid waktu ini, ditakdirkan tak ada siapa di masjid, macam mana?” - Daʻi Azrin EJEN 1: Jadilah seorang Mukmin yang kuat luar dan dalam, supaya segala urusan dapat dilaksanakan dengan mudah dan tersusun. Usia muda semestinya punyai kekuatan fizikal yang lebih, jadi gunakanlah ia untuk menyumbang ke jalan kebenaran. EJEN 2: Wahai Muslimah! Kamu semua dah indah seperti bun 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Roza Roslan
“Ya Allah ya Tuhanku, Dialah suami yang dijodohkan kepadaku. Barangkali dia tidak tahu atau kejahilannya membuatkan dia berkata begitu. “Wahai Tuhan, jangan sampai kejahilannya mengheret sama diriku dan zuriat keturunanku ke neraka-Mu. Berilah taufik dan hidayah kepada suamiku. Biar dia menjadi pemimpin besar lagi mulia di sisi-Mu. Terangi hatinya dan bukalah segala hijab yang menutup kegelapan. “Wahai Tuhan ... perkenankanlah. Barangkali bukan hari ini, bukan eso 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Adila Md Hashim
SNIA:EUWWW... AMANI GELI LAH! 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Bermula dengan hukuman di tali gantung yang dikenakan ke atas seorang pemandu, Carlos menyimpan dendam menuntut keadilan. Seorang demi seorang yang menzalimi akan terpaku di mahkamah keadilan yang dicipta oleh Carlos sendiri. Dialah pendakwa raya dan dia jugalah hakim. Bagi Carlos, peguambela sudah tidak perlu lagi kerana pendakwaan membawa erti kesalahan telah terbukti. Sesiapa yang diadilinya pasti akan menerima hukuman dengan sekali perbicaraan. Dan hukuman yang pasti 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
Surah al-Waqi’ah adalah satu surah di dalam al-Quran, yang sangat diyakini secara spiritual, psikologi dan ilmiah, sebagai satu surah yang mampu memberikan kemukjizatan dan fadilat kepada kaum muslimin dan muslimat yang membaca dan mengamalkannya. Tidak dapat dinafikan, bahawa sebahagian besar kaum Muslimin telah mengetahui bahawa surah al-Waqi’ah, adalah surah untuk kejayaan dan mengusir kemiskinan, tetapi bagaimana caranya? Buku kecil ini menghuraikan cara-cara 了解更多
原价 RM 18.50

现售 RM 18.50 (-0%)

会员 RM 16.65 (-10%)

作者 Dila Mubarak
"Dari suri rumah biasa-biasa ke usahawan berbisa…" 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 36.00 (-20%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Qaseh Farina
Benci? Tidak sesekali. Semakin lama, semakin mencintai... Suka Ayin ? Oh ! Please... bukan taste Yayalah ! Ayin tu, berlagak ya ampun. Harapkan muka saja handsome, tapi perangai hampeh ! Namun, perasaan mula berubah selepas mengetahui kenapa Ayin jadi begitu. Bahagia berbunga apabila Ayin mula meyedari kewujudannya, tetapi hanya seketika. Ooo.. Kau tak layan aku ya, Sinar? Tak apa..Cara halus tak jalan, aku buat cara kasar. Cara baik tak dapat, aku buat cara jahat. - 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
"Jalan kepada Allah adalah dengan mengawasi masa-masa kita dengan mengimarahkannya dengan wirid secara berterusan." -Imam Ghazzali- Buku ini dapat memberi kefahaman kepada pembaca tentang jenis-jenis solat sunat, fadilat serta cara beramal dengannya supaya dapat membantu pembaca untuk mengamalkan solat yang dikehendaki, sekali gus menjadi panduan kepada pembaca yang ingin mengatur wirid hariannya melalui pengamalan solat. 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Muhammad Safwatullah
Kata Ayah, jadilah pendakwah bukan pendakwa. One Way Ticket: Pergi Tak Pasti Kembali membawa kita meneroka sisi murni yang berkait dengan usaha dakwah. Dakwah ini dilakukan oleh seorang remaja dengan bimbingan ayahanda dan bondanya. Berkisahkan perjalanan dakwah dalam mengajak manusia kepada Allah di sebuah tempat yang terpencil. Pahit dan manis dalam perjalanan dakwah ini sudah sunnah dalam perjuangan. Tiada perjuangan yang tiada rintangan, tiada perjalanan yang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Muhammad Redzuan Othman , Mashitah Sulaiman
Dalam Pilihan Raya Parlimen Turki pada 7 jun 2015 ,Adalet ve Kalkinma Partisi (AKP) atau Parti Keadilan dan Pembangunan berjaya memperoleh sebanyak 40 peratus undi popular dan kekal sebagai parti yang mendapat sokongan paling besar .Kemenangan ini membolehkan parti tersebut diperuntunkan sebanyak 158 kerusi daripada keseluruhan 550 kerusi dalam parlimen Turki .Walaupun AKP muncul sebagai parti yang paling tinggi mendapat undi,namun ini tidak mencukupi bagi pembentukan sebuah 了解更多
原价 RM 75.00

现售 RM 75.00 (-0%)

会员 RM 67.50 (-10%)

作者 Rabihah Nur Ridhuan
Kehadiran Anggun Danisha di rumah atuknya telah menyebabkan hidup Harith Mishka menjadi porak- peranda. Dia bencikan gadis itu yang merupakan anak musuhnya. Dia merasakan Anggun Danisha seperti minah angau yang terlalu mengejar cinta. Sehingga sanggup menyambung master di universiti tempatnya bekerja demi mengejar cinta seorang lelaki. Siapa sangka hubungan yang pada mulanya dingin semakin rapat dari hari ke hari. Tanpa sedar bunga-bunga cinta semakin membenih dalam diri 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Sutharod Neonplod
Sam dan Jinny menyertai kumpulan penjelajah yang diketuai oleh Howard Carter ke makam Firaun Tutankhamun. Secara kebetulan, mereka bertemu dengan mumia yang tersesat, Rasef. Mereka terpaksa menempuh banyak bahaya untuk menghantar Rasef ke muka pengadilan supaya Rasef dapat mencapai kehidupan selepas mati. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Syed Faiz Al-Idrus
Apabila remaja bertanya soalan kepada PU Faiz, pelbagai isu yang diutarakan meliputi setiap aspek kehidupan. Bukan sekadar ibadah, malah persoalan mengenai perhiasan, hubungan antara lelaki dan wanita, perkahwinan, adab, hiburan dan lain-lain. Antara pertanyaan yang dijawab PU Faiz dalam buku ini:  Apakah hukum menahan kentut semasa solat?  Apa hukum lelaki tangkap curi gambar wanita?  Apakah hukum memakai contact lens?  Apakah hukum asyik tering 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Dr. Muhamad Rozaimi Ramle
[1] Seringkali ada orang mendakwa melihat hantu, tetapi jika diminta membuktikan dakwaannya, maka orang itu gagal. Begitulah hari ini, ada golongan menuduh sebahagian orang sebagai sesat, pengganas (Terroris) dan sebagainya. Sedang orang yang dituduh itu tidak tahu kerana apa ia dituduh!. Lalu jadilah mereka golongan yang ekstrem. [2] Hari ini manusia cari duit dengan "Busking" main gitar, tapi zaman dulu (Zaman Tabiin) sudah muncul manusia yang "Busking" dengan hadis. Me 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ebriza Md Aminnudin , Julie Jasmin , Zaifuzaman Ahmad , Hasrudi Jawawi
“Kalau kau boleh buat, aku pun boleh! Tunggu masanya aje!” / PRANK – ZAIFUZAMAN AHMAD Sheila tidak percaya tentang kewujudan makhluk halus. Dia telah dicabar Joe untuk bertapa di sebuah hospital lama selama tiga jam. Kalau dia berjaya melalui ujian itu, Joe akan membayar upah sebanyak RM1,000. Malangnya, suatu malapetaka telah berlaku di mana gadis itu terbunuh. Apa sebenarnya terjadi? Adakah ia satu perbuatan prank atau benar-benar terjadi? Ataupun muslihat Joe sendir 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Syasya Bellyna
Bermula dengan pencarian teman sehati sejiwa, sepuluh jejaka melepasi temuduga dan terpilih menjadi calon dalam ‘pencarian soulmate’. Berlatarbelakangkan istana Castlebury di Scotland, Emily mencari keserasian di antara salah seorang peserta. Tidak mudah bagi Emily yang percaya bahawa cinta tidak akan datang dengan memaksa perasaan sendiri, namun apabila ada kasih tersemat di kalbu, peristiwa misteri mula melanda perjalanan mencari cinta sejati. Ditambah dengan ketaksuban 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Kazuo Ishiguro
The extraordinary new novel from the author of Never Let Me Go and the Booker Prize winning The Remains of the Day The Romans have long since departed, and Britain is steadily declining into ruin. But at least the wars that once ravaged the country have ceased. The Buried Giant begins as a couple, Axl and Beatrice, set off across a troubled land of mist and rain in the hope of finding a son they have not seen for years. They expect to face many hazards - some strang 了解更多
原价 RM 36.50

现售 RM 36.50 (-0%)

会员 RM 32.85 (-10%)

作者 Ghalib Muhammad Az-Za’Arir
Kekerasan yang dilakukan para pelaku kejahatan itu sampai pada batasan melarang para mangsa untuk mendapatkan haknya yang alami dalam memilih cara bagaimana mereka dibedil? Apakah para mangsa seperti yang diinginkan oleh para pelaku kejahatan – harus membunuh dirinya sebagai persembahan kepada Tuhan (Tuhan kejahatan) secara pasrah dan harus mengikat diri dan jiwanya untuk kemudian dibedil oleh para pelaku kejahatan, sehingga mengucur darahnya setitis demi setitis dan mere 了解更多
原价 RM 27.50

现售 RM 27.50 (-0%)

会员 RM 24.75 (-10%)

作者 Ibnu Katsir
Fasa yang dilalui manusia setelah kehidupan dunia memiliki beberapa nama, di antaranya kiamat kecil, berzakh dan maut. Buku ini memaparkan ketiga-tiganya secara terperinci. Kiamat kecil adalah maut, setelah seseorang itu mati, bererti telah terjadilah kiamatnya dan telah datanglah ajalnya. Dalam Sahih Bukhari dan Sahih Muslim dari Aisyah r.a dikatakan bahawa beberapa orang Badwi datang kepada Nabi s.a.w untuk bertanya tentang hari kiamat. Lalu baginda melihat orang terkeci 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Syeikh Abu Malik , Kamal Bin As-Sayid Salim
Sebagaimana sudah maklum dan semua orang mengetahui bahawa wanita itu adalah pelaku semua sisi. Wanitalah yang mengurus rumah suaminya, melahirkan pahlawan-pahlawan untuk kita. Yang penting sekarang, bagaimana wanita boleh mengusahakan itu semua sekarang? Wanita Muslimah tidak mungkin boleh mempersiapkan keluarga yang kuat melainkan apabila dia benar-benar seorang muslimah yang kuat dengan agamanya, berpegang teguh dengan kitab Tuhannya dan Sunnah Nabi-Nya. Di dalam 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 HAMKA
Cuma saya harus menjaga satu perkara yang amat penting, iaitu kecintaan anak kepada ayah, sekali-sekali jangan hendaknya saya lupa akan keadilannya, sehingga saya menulis tentang kebaikannya dengan berlebih-lebihan - HAMKA. Inilah riwayat hidup Dr. H. Abdul Karim Amrullah, perjuangan dan pengorbanannya menegakkan syiar Islam di Sumatera. 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Roza Roslan
Jadilah wanita yang tidak malu mengakui dosa-dosa lampau, lalu merebahkan diri pada satu pertiga malam tersisa memohon keampunan Allah yang sentiasa bersifat Maha Penyayang lagi Maha Pengampun. Koleksi mutiara kata yang lahir dari dalam hati dan jiwa seorang wanita yang sering bermain dengan pelbagai rasa. Bahasa yang sangat halus, lembut tapi cukup BERBEKAS buat mereka yang mahu berubah ke jalan kebaikan. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

1-173 of 173

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top