0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Adil Syausah '找到 196 件相关商品
作者
The Kitauji High School Concert Band Club had at one time participated in national tournaments and was a championship-caliber school, but after the club's adviser changed, they had not been able to even participate in the qualifying tournament. However, thanks to the newly appointed adviser's strict instruction, the students are steadily improving and build up their strength. As they fight over who plays solos, some students give priority to studying and quit club activities. 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
In the newly formed Shiniki district of Tokyo, Zen Seizaki is a diligent public prosecutor at the Tokyo District Public Prosecutors Office. Assigned to a case involving false advertisement, Zen—along with his assistant officer, Atsuhiko Fumio—investigate Japan Supiri, a pharmaceutical company that had provided fabricated clinical research on the company's new drug. While investigating the file of Shin Inaba, an anesthesiologist connected to the crime, the case takes a dar 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 AIZAM AIMAN
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者
Rikka Isurugi has spent her life training in the way of the ninja with her grandfather Hyoe while following in the footsteps of her father, the esteemed researcher Allen. His work has culminated in a set of cutting- edge drones equipped with artificial intelligence and incredible technical capabilities; although Allen plans to develop these drones for civilian use, there are others who have more sinister ideas in mind. On Rikka's 16th birthday, things are forever changed whe 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 William Tham Wai Liang
1981, Kuala Lumpur. An aging Communist revolutionary arrives in the hazy heart of the capital while the country lurches towards a political turning point; a time marked by protests, clandestine arrests and media suppression. A woman known only as H agrees to document the revolutionary’s story and her dangerous task is complicated by the fragmented memories of her family’s own complicity during the violent days of the Emergency. As a silent assassin closes in, their lives 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 35.10 (-10%)

作者
"Once upon a time, fairies were tools of war." The story takes place in a world where fairies possess and dwell in animals, giving them mysterious abilities. By removing the organs of a possessed animal and transplanting them into humans, fairies can be summoned as an alter ego and be used as a weapon. Such individuals who used fairies as war tools were called "Fairy Soldiers." Once the war was over and they completed their roles, the soldiers lost their purpose. Some began w 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Acik Lana
Keisha Edlina digelar gold digger kerana berbekalkan wajah pan-Asia dan tubuh yang sempurna dia menggoda lelaki kaya dan peras harta mereka habis-habisan. Kemudian dia mencari lelaki lain yang jauh lebih kaya pula. Hubungan selama dua tahun bersama Datuk Eusoff tidak menjadi, dan dia berpaling pula kepada Tan Sri Emran. Belum sempat mencapai angan-angan, satu insiden ngeri telah menimpa Keisha Edlina. Dia berputus asa untuk meneruskan hidup, namun kemunculan Kaef mengubah hal 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Aida Asmida
Biarpun pelbagai dugaan dan cabaran yang terpaksa ditempuhi, akhirnya mahligai bahagia terbina jua. Eyda Amanda mengharapkan agar kebahagiaan di sisi Dani Zairie akan kekal abadi selagi hayatnya. Namun sayang, cinta sucinya dikhianati. Badai melanda lantaran kehadiran orang ketiga. Dani Zairie tidak pernah berubah. Jejaka macho dengan trademark playboy ini mudah hanyut dalam pujuk rayu perempuan-perempuan yang menggilainya. Sehingga akhirnya, Eyda Amanda terpaksa mempertaru 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nurfaza Alisya
Pernahkah terfikir untuk tidak pernah bertemu dan saling jatuh cinta? “Kun fayakun. Di dalam al-Quran ayat ini disebut sebanyak lapan kali. Yang bermaksud… Jadilah engkau! Lalu menjadilah ia. Sejauh mana saya lari pun, Allah dah tetapkan jodoh saya dengan awak.” – INDAH NAURA “Saya rasa awak dah tersalah pilih orang untuk dijadikan suami.” - KHAIR Naura sudah menduga Khair mesti punya alasan untuk menolak dirinya. Cantik sangat ke dia hingga Khair segan nak ber 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Syira Lokman
Dunia ini tidak adil, Ada sahaja duka yang menjenguk, Ada sahaja sakit yang dirasa, Ada sahaja dugaan yang menimpa, Mengapa aku sahaja yang kena? Mengapa hidup mereka sungguh sempurna? Bersangka baik dengan Tuhan tidak mudah, tetapi mencuba bersangka baik juga tidaklah susah. Di setiap ujian yang kita bencikan, dalam setiap sabar yang kita wujudkan, ada kebaikan yang Allah SWT mahu kurniakan. Ada jalan yang Allah SWT mahu tunjukkan. Di setiap kegelapan yang kita rasa akan h 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Suzana Jumadil
Dia manusia yang tidak kenal erti putus asa. Cintanya mengikut hierarki yang berbeza. Baginya, cinta yang dianugerahkan Sang Penguasa adalah suatu perjuangan yang perlu dipertahankan. "Saya tak akan membiarkan lagi awak mengatur buah catur mengikut selera awak. Biar permainan catur kali ini saya yang programkan. Dulu, awak suka main dengan queen, suka mulakan langkah dengan kuda. Lepas tu, lari... Awak tahu? Semua tu melambangkan cara awak menyelesaikan masalah. Kalau ada 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Gordon Ramsay
Create chef-quality food without spending hours in the kitchen. With unlimited access to recipes, why does anyone need another cookbook? Because not all recipes are born equal. Not all of them have been created by a global superstar chef who has built his reputation on delivering the very best food - whether that's the ultimate fine dining experience at his 3 Michelin-star Restaurant Gordon Ramsay or the perfectly crafted burger from his Las Vegas burger joint. Over the cou 了解更多
原价 RM 139.90

现售 RM 139.90 (-0%)

会员 RM 125.91 (-10%)

作者 Dissa Azmin
Afiqah atau A.P, seorang pemain bola jaring dan memakai bip C. Akibat selalu bersikap terburu-buru, A.P telah melakukan banyak kesalahan dalam suatu perlawanan persahabatan di antara sekolah. Sehingga pasukannya menemui kegagalan. Rakan sepasukan menyalahkan A.P atas kekalahan itu. A.P cepat melenting apabila ditegur. Perselisihan faham telah berlaku dalam pasukannya. Tiada lagi persahabatan. Bagi keluarga A.P pula, perkara ini tidak perlu dibimbangkan. A.P menganggap tiada 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Kelly Erin Entrada
When Lalani Sarita's mother falls ill with an incurable disease, Lalani embarks on a dangerous journey across the sea . . . Life is hard on the island of Sanlagita. To the west looms a vengeful mountain, one that threatens to collapse and bury the village at any moment. To the north, a dangerous fog swallows sailors who dare to venture out, looking for a more hospitable land. The women live in fear of the deadly mender's disease, spread by the sharp needles they use to repai 了解更多
原价 RM 44.90

现售 RM 44.90 (-0%)

会员 RM 40.41 (-10%)

作者 Alia Alizs
Pertemuan singkat aku bersama Zahwan di bumi Borneo telah menjalinkan hubungan cinta tanpa pengetahuan Adil, abang kandungku. Zahwan telah berjanji setia padaku, tapi akhirnya hilang tanpa berita dan lupa segala janji. Kerana janji itu, aku setia menanti dan menutup pintu hati untuk lelaki yang ikhlas menghargai aku. Faliq... maafkan aku! “Sanggup kau buat aku macam ni, Wan! Sanggup kau khianati persahabatan kita. Sampai hati kau nak rampas kebahagiaan aku.” – Faliq. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *BONI TIDAK PUTUS ASA. *BONI UCAPKAN TERIMA KASIH. *BONI MENGEMAS *BONI YANG BERANI *PERMAINAN YANG ADIL 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Zaza Qry
Kematian mengejut abang ipar dan kakaknya membuatkan Hanania menjadi ibu segera kepada dua orang anak saudaranya. Tidak pernah dia mengeluh walaupun terpaksa menjaga amanah itu. Cuma, ketika kawan sekolahnya datang bertemu dengannya, dia terpaksa menipu dek kerana didesak. Desakan itu membuatkan Hanania menunjukkan gambar bakal suaminya dalam sebuah majalah. Rupanya lelaki itu memang wujud. Wujud dalam versi yang amat menjengkelkan. Tambahan pula, Adrish Haqiey adalah bos tem 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Elif Shafak
In the first minute following her death, Tequila Leila's consciousness began to ebb, slowly and steadily, like a tide receding from the shore. Her brain cells, having run out of blood, were now completely deprived of oxygen. But they did not shut down. Not right away . . . ' Our brains stay active for ten minutes after our heart stops beating. For Tequila Leila, each minute brings with it a new memory: growing up with her father and his two wives in a grand old house in a qui 了解更多
原价 RM 86.95

现售 RM 86.95 (-0%)

会员 RM 78.26 (-10%)

作者 Mimi Kuo-Deemer
Exquisite... for anyone interested in building a sustainable life that is imbued with vibrant healthy, mental and emotional clarity, and the most basic human need of all: happiness' - Donna Farhi, author of Yoga Mind, Body, Spirit 'A treasure chest for the heart and mind, a potent tonic for body and breath, and a vibrant life essence for the spirit' - Simon Low, Principal of the Yoga Academy 'A beautiful and timely gift' - Sifu Matthew Cohen, Sacred Energy Arts Founder ' 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Nishiki
"Tolong! Tolong! Tolong selamatkan aku!!!" Eh! Laa... game ke? Nak selamatkan orang susah dan hadapi masalah? Agak-agak berjaya ke? Sabar... jangan gelabah dan taasub sangat dengan sesuatu benda. Taasub main game, gajet malah ada yang taasub dengan artis pujiaan. Apa-apa pun, seimbangkan akademik, hobi dan aktiviti yang korang suka lakukan. Yeah! Jadilah manusia hebat dan penuh aura positif!!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Pu Faris , Weeda Airiza
Dalam dunia ini, masing-masing ada kisah hidup tersendiri. Baik gembira atau berduka. Ada masa diuji sampaikan terasa mahu putus asa! Semua itu ALLAH punya kerja. Hati kita, DIA yang jaga. Tugas kita, jadilah hamba yang taat kepada Pencipta. Semua cerita yang dikongsi adalah cetusan kisah benar insan yang diberi peluang untuk melakukan hijrah hati. Biarpun cerita kita berbeza, tetapi pengharapan tetap sama iaitu bersandar hanya pada-NYA. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Shankaran Nambiar
Transformation without thought runs the risk of being short term or a kneejerk reaction to events. Shaping the future requires forethought, planning and informed decision making. Nambiar has made it his business to encourage us all to think, and provides us with some trenchant thoughts and ideas to help us along the way. Datuk Seri Anwar Ibrahim. President, Parti Keadilan Rakyat A must read if you want op-eds about key issues in the economy before and after a momentous ev 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
"Anding Ayangan II, kisah yang sangat mengujakan dan dibayangi dengan imaginasi yang penuh magis. Kisah masih berteraskan konsep saspens thriller. Anding Ayangan II tetap sebuah penceritaan bersandarkan Dark Dream dan make believe. Nilainya sangat tinggi dan berbaloi untuk dihayati. Seperti pembaca sedia maklum, kekuatan gaya bahasa dan teknik penceritaan yang penuh dramatik lebih memberikan kesan kepada pembaca. Berkisarkan mengenai dua dunia yang mempunyai kehidupan be 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ust Nasaie Hashim
45 doa yang bermula dengan lafaz Rabbana dimuatkan dalam buku kecil ini dengan disertakan asal doa, fadilat mengamalkannya dan panduan melakukan amalan-amalan berkaitan. Doa-doa ini semuanya dipetik daripada al-Quran al-Karim yang merupakan doa-doa yang pernah dipohon oleh para nabi dan orang-orang soleh. Antara doa yang terdapat dalam buku ini ialah: v Doa Memohon Keturunan yang Taat kepada Allah v Doa Memohon Keamanan Negara v Doa Memohon Ditetapkan Pendirian v Doa Me 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Mamoru Hosoda
"MANUSIA, JADILAH SEBAIK-BAIK CIPTAAN Jejaka yang Hana temui semasa di universiti berasal dari keturunan serigala. Di pengakhiran cinta bagaikan kisah dongeng ini, Hana dikurniakan dua anak serigala, Yuki dan Ame. Namun... adakah kelahiran ini permulaan sebenar untuk kisah pengorbanan Hana?" 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michelle Obama
An intimate, powerful, and inspiring memoir by the former First Lady of the United States, now a No.1 Sunday Times bestseller 'A genuine page-turner, full of intimacies and reflections' Evening Standard 'A polished pearl of a memoir' New York Times 'A rich, entertaining and candid memoir. And overall Obama's a fun person to sit alongside as she tells you the story of her life . . . it is as beautifully written as any piece of fiction' i In a life filled with meaning and a 了解更多
原价 RM 139.95

现售 RM 139.95 (-0%)

会员 RM 125.96 (-10%)

作者 Dyadila
Kemarahan dan kebencian mengheret Irdina Sofiya masuk ke dalam kehidupan Megat Airel Iskandar. Berhujah atas nama sayang dan tanggungjawab membuatkan mereka keliru dengan perasaan sendiri. Irdina Sofiya, supermodel terkenal yang dikagumi dan disayangi ramai. Dia seorang yang sentiasa yakin dengan dirinya sendiri. Namun, renungan tajam dan bengis Megat Airel Iskandar membuat dirinya serba tak kena. “Apa masalah dia sebenarnya?” - Irdina Sofiya. “Aku tak bercakap denga 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Asraf Shaari
"Dibuli dan didera secara fizikal dan emosi, ADAM menjadi tidak keruan. Entah sampai bila dia mampu bersabar dan bertahan sedangkan keluarganya dihina seperti sampah di jalanan hanya kerana kisah silam arwah ayahnya ENCIK TALAHA. Tekanan kian terasa apabila dia mula terdengar bisikan seperti cuba menghasutnya melakukan sesuatu yang sememangnya tidak masuk akal. Selain itu, ibunya pula yakni PUAN KAMARIAH difitnah membela hantu raya. Bukan itu sahaja, wanita yang paling disay 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Dea Zoraya
Mawar Hana – Gadis bermata Hazel berketurunan Irish yang memasang cita-cita untuk bergelar seorang doktor pakar. Namun sebuah tragedi hitam telah meragut pergi impian dan semangatnya untuk meneruskan kehidupan. Kekejaman dan ketidakadilan yang dilempar terhadap dirinya telah membuatkan Hana trauma terhadap kehidupan. Sukar untuk dia melupakan luka yang masih meninggalkan parut di dalam diri walau sudah bertahun masa berlalu. Amar Taufiq – Dia pernah egois suatu masa d 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Halimatul Fadila
原价 RM 16.90

现售 RM 16.90 (-0%)

会员 RM 15.21 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Bila Hilman dapat bertemu dengan anaknya Jeslina di New York setelah berbelas tahun terpisah, mereka berasa begitu bahagia. Namun, keriangan mereka diragut bila kereta yang mereka naiki terlibat dengan satu kemalangan jalan raya. Jeslina koma sementara Hilman pula dituduh memandu dalam keadaan mabuk. Dalam situasi genting itu, muncul Mia Sara, seorang petugas di Kedutaan Malaysia, Washington D.C. Melalui bantuannya, Hilman dinasihatkan ke mahkamah untuk mendapat keadilan. Nam 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Balas dendam, pencarian keluarga kandung, keadilan, kasih sebuah percintaan, air mata dan kesetiaan seorang lelaki yang bernama suami, adalah satu janji yang melingkari hidup Luqman. Tragedi pembunuhan ayah Luqman, telah membuka satu rahsia yang menjadi hijab jalur pengkhianatan. Pada ketika inilah Luqman menemui Adelia Mustapha. Kasih dan cinta Luqman, rupa-rupanya menjadi racun berbisa di hati Adelia. Janji yang begitu teguh di hati Luqman akhirnya membawa musibah. De 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ibrahim Ahmad
Syurga itu bukan perlu dikejar oleh golongan berusia seolah-olah mati itu hanya datang menjemput di usia tua. Jadilah pengejar syurga Allah SWT dari sekarang, terutamanya di saat usia masih muda. Saat kudrat masih kuat, kesihatan tubuh badan masih baik dan masih ada banyak masa terluang untuk diri sendiri. Inilah saatnya kita berlumba-lumba dalam mengejar syurga Allah SWT tanpa mengira usia kita pada ketika ini. Buku “Jannah Chaser” yang kini berada di tangan anda dapat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Rose Harissa
“Hasil bedah siasat mendapati Tuan Gilbert meninggal kerana kehilangan darah lapan jam selepas ditikam.” “Aku rasa... Bonda kau dah hilang.” Longlai dan terduduk Raid Arjuna saat fakta tentang kedua-dua ibu bapanya dibentangkan di depan matanya. Degil, kerana sikap itu… Hidup Raid Arjuna dihantui rasa bersalah berpanjangan selepas satu insiden terancang telah melibatkan dirinya dan dia menjadi tunjang masalah tersebut. Penculikan. Pembunuhan ayahnya, Tuan Gilbert. K 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dk
The ideal travel companion, full of insider advice on what to see and do, plus detailed itineraries and comprehensive maps for exploring this historic city. This edition comes complete with five exclusive audio walks to help you get the most from your trip. Explore London's world-class museums, uncover the city's history at Westminster Abbey and the Tower of London, or enjoy a show in the West End: everything you need to know is clearly laid out within colour-coded chapter 了解更多
原价 RM 86.95

现售 RM 86.95 (-0%)

会员 RM 78.26 (-10%)

作者 Sera Zulghafar
“Sibuk tanya pasal tunang aku pula. Sudahlah, Ezza! Kalau tak ada benda nak cakap, tak payah cakap apa-apa. Buat sakit hati aje!” – Kayla Nafisah Shila Ezzani dibesarkan tanpa kasih seorang ibu. Walaupun Tuan Jamal mengahwini Puan Alisa dan memberikannya seorang ibu tiri, Ezza tidak pernah dianggap seperti seorang anak. Ezza tidak mengerti mengapa ibu dan kakak tirinya tidak menyukai dirinya. Nasib baiklah peribadi Haziq tidak begitu. Hanya pada abang tirinya sajalah E 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Nor Fadilah
Gelaran isteri solehah pasti menjadi dambaan setiap Muslimah. Untuk menjadi isteri solehah, seorang isteri mesti mempunyai komitmen dalam melaksanakan segala kewajipan sebagai isteri iaitu melayani suami dengan penuh ketulusan, cinta dan kasih sayang. Di dalam buku ini, penulis telah menjalankan kajian dengan meneroka fenomena yang berlaku sekarang ini, iaitu ramai isteri yang mengabaikan tugas dan tanggungjawab terhadap suami dengan membandingkan kepada sikap dan teladan ya 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Aja
Wujudkah kebahagiaan untuk seorang yang pada azalinya tidak diingini? Emma Hanann, seorang anak banduan. Seorang anak pelayan warung. Seorang anak luar nikah. Dia langsung tak faham kenapa ada anak kerabat, lebih-lebih lagi tunangan orang, boleh suka pada dia. Mabuk air sejuk ke? “Saya anak banduan. Takkan awak nak jadi menantu banduan? Takkan keluarga awak nak berbesan dengan banduan? Awak ditakdirkan untuk orang lain. Orang akan tanya. Kenalan keluarga awak akan tanya 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Adrian Besley
BTS is the breakthrough K-pop band. For the first time, this unofficial biography tells the story of the Korean boy band with a global army of fans, who have propelled their heroes to the top of the charts all over the world. Seven good-looking boys - RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V and Jungkook - who can dance as well as they can rap and sing, are tearing up the global music charts. Nothing new? Think again. BTS, who rose to fame in their native South Korea in 2013 and wh 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 47.18 (-25%)

会员 RM 47.18 (-25%)

作者 Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah SWT yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dan dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada kese 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者 Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah SWT yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dan dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada ke 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者
Kandungan > Khat Rasm Uthmani > Tajwid berwarna > Terjemahan Melayu > Asbabun Nuzul > Fadilat Ayat > Kumpulan Hadis > Hadis tentang Al-Quran > Kaedah Ilmu Tajwid > Indeks Tematik 了解更多
原价 RM 80.00

现售 RM 80.00 (-0%)

会员 RM 72.00 (-10%)

作者 Zahirah Zamree
Hati Seorang wanita itu perlu kuat terutama untuk yang masih hidup didunia yang penuh fitnah ini. Jadilah seorang wanita yang mampu menepis segala tawaran dunia yang hakikatnya ynag lebih merosakkanmu. Pelihara dirimu dengan sifat malu yang tinggi, pasti tidak mudah jatuh tunduk menjadi hamba dunia. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Amin Muhammad
Kian hari umur bumi kian meningkat, tanda-tanda kemunculan Imam Mahdi semakin jelas. Manusia kini sedang berada dalam fasa akhir zaman di mana kemunculan Imam Mahdi ditunggu-tunggu sementara kehadiran Dajjal digeruni. Imam Mahdi akan segera muncul, tidak ada yang tahu dan tidak dinyatakan waktu bagi munculnya Imam Mahdi. Nabi SAW hanya menyebutkan tentang siapa Imam Mahdi, ciri cirinya, dan apa tanda menjelang kemunculan Imam Mahdi. Dia akan memenuhi bumi ini dengan keadilan 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者 Azhar Yahya & Fadilah Yaacob
Buku ini dihasilkan oleh pasangan yang diuji Allah SWT dengan dikurniakan penyakit meningitis, alhamdulillah kini dianugerah oleh Ilahi sihat sepenuhnya setelah menjalani pelbagai rawatan dan pembedahan. Setiap pengalaman dan ilmu yang diperoleh digarap dengan pedoman berasaskan hukum syarak, di samping memasukkan nilai tambah tentang kaedah-kaedah melaksanakan ibadah ketika menghadapi keuzuran khasnya buat pesakit. Penulis juga sedaya upaya mengambil pendapat terkuat serta 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 DK
An essential teacher's companion to an innovative and uniquely visual English-language course, this guide will help English teachers create clear, focused lesson plans, explain difficult concepts in a simple and concise way, and make language learning exciting, intuitive, and incredibly easy.The English for Everyone Teacher's Guide is designed to accompany English for Everyone, a comprehensive course in English as a foreign language for adults. English for Ev 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 57.95 (-0%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Fauziah Ashari
Sorry sayang Ardini mengetap gigi. Geramnya tak habis lagi, lagi-lagi melihat dua perkataan daripada kertas A4 yang dilekap Aazad di cermin bangunan sana. “Baik...” Ardini sudah merangka apa yang perlu dia buat sekarang ini. Segera dia balas nota Aazad. Tengok I. Berdiri statik Usai dia tunjukkan kertas itu kepada Aazad, dia undurkan dirinya. Ardini senyum senget. Kau memang cari nahas Tuan Ardini. Ini pagi lagi la ngok. Kalau orang sana tergoda, mati kau nak layan dia 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nani Yuhanna
Kerja apa saja asalkan halal, itu prinsip Nur Ainuha. Atas sebab itu, dia tak kisah menjadi pembantu rumah. Cuma yang dia kisah apabila hati terjatuh suka pada Tuan Dariss, si tuan rumah yang tak pernah memandang dirinya. Kemunculan Ammara dalam hidup Tuan Dariss mula memporak-perandakan perasaan Ainuha yang selama ini ditayang tenang. Kemesraan Tuan Dariss dan Ammara merobek hati Ainuha. Di saat Ainuha mula belajar menerima hakikat yang cinta Tuan Dariss bukanlah miliknya, 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Marvin Gapultons
Influenced by the cuisines of Spain, China, and America along with over 100 regions in the Philippines, Pulutan is the fun and flavorful finger food you eat when you drink! Pulutan! Filipino Bar Snacks, Appetizers and Street Eats is the ultimate cookbook for casual tapas, snacks, and canapes as Filipino cuisine gains popularity worldwide. Marvin Gapultos, author of bestselling; The Adobo Road Cookbook showcases 55 standard Pulutan recipes as well as some of his own creative b 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

作者 Abdul Rahman Sandriyanie Wahid
Perancangan Baginda SAW yang teliti dan teratur telah menghasilkan satu jentera perang yang memiliki kekuatan seimbang dan berupaya menghadapi musuh bagi memastikan kemenangan di pihak kaum Muslimin dalam menegakkan agama Allah SWT. Setiap konsep yang ditunjukkan Baginda SAW tersebut, telah mengikut lunas-lunas perundangan, perikemanusiaan dan bukannya bermotifkan hasad dengki dan dendam. Di dalam buku ini, penulis telah menceritakan strategi dan taktik perang yang telah digu 了解更多
原价 RM 16.80

现售 RM 16.80 (-0%)

会员 RM 15.12 (-10%)

作者 Zaza Qry
Ini memang gila! Hidda Ayana yang tidak tahu memasak disuruh masuk ke dalam kelas masakan. Tapi, kerana dipaksa dia tetap pergi juga ke kelas tersebut. Bertemu dengan cef yang mengajarnya itu, lagilah dia sakit hati. Cef muda yang bernama Zaf Ezfan itu amat menyakitkan hatinya. Sakit hati, tapi sebenarnya tidak sesakit hatinya apabila dicurangi oleh kekasih sendiri. Rezad tidak berbaloi untuk ditangisi. Lalu, Hidda Ayana membuat keputusan yang mengejutkan. “Kalau s 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 馬里奧
最道地!最美味!最實用!最生活!最知性! 台灣大學西班牙文名師Mario Santander Oliván(馬里奧)力作! 帶您用最新鮮有趣的方式學西班牙文, 再用最內行的角度認識西班牙美食, 同時激發您的求知欲與食欲!   ◎¡Hola!史上第一本同時學習西班牙文&認識西班牙飲食文化的工具書!   目前在台灣學習西班牙文的人日趨漸多,但我們對西班牙的認識,好 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 49.30 (-0%)

会员 RM 44.37 (-10%)

作者 Shamsuddin Kadir , Ain Muhammad
Biar nampak miskin harta, asalkan tak miskin minda. Pernahkah kita bertanya khabar bagaimana kesihatan gaji kita hari ini? Sihat atau kritikal? Dompet kita berisi atau makin mengempis? Ataupun dompet kita ada penyakit obesiti resit sahaja? Mungkin kita tidak menyedari bahawa kebanyakan wang di tangan kita selalu tak pernah rasa cukup disebabkan terlalu ikut kehendak kata orang, bukan ikut kata diri sendiri. Kerana mahu tutup mulut orang daripada mengkritik, lalu kita be 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Pak Cik Bad
Kebanyakkan manusia takut hantu! Tahukah anda semua hantu takut Allah pula bagaimana? Allah berfirman: " Syaitan telah menguasai dan mempengaruhi mereka, sehingga menyebabkan mereka lupa mengingati ( ajaran dan amaran ) Allah; mereka itulah puak syaitan. Ketahuilah! Bahawa puak syaitan itu sebenarnya orang-orang yang rugi." (Al-Mujadilah 58:19) Ayuh adik-adik, ikuti pelbagai kisah yang terdapat dalam buku kompilasi SERANGAN PONTIANAK ini untuk mengambil pengajaran daripada ap 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Danielle Stein Fairhurst
Make informed business decisions with the beginner's guide to financial modeling using Microsoft Excel Financial Modeling in Excel For Dummies is your comprehensive guide to learning how to create informative, enlightening financial models today. Not a math whiz or an Excel power-user? No problem! All you need is a basic understanding of Excel to start building simple models with practical hands-on exercises and before you know it, you'll be modeling your way to optimized pro 了解更多
原价 RM 100.60

现售 RM 100.60 (-0%)

会员 RM 90.54 (-10%)

作者
Adiwira Marvel kegemaran anda telah sedia untuk bertempur dalam koleksi cerita yang penuh aksi ini. Terdapat lima pengembaran epik untuk dinikmati berkali-kali. Selami dunia Marvel dan jadilah seorang adiwira. 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

1-196 of 196

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top