0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Aida Asmida '找到 133 件相关商品
作者 Aida Asmida
Biarpun pelbagai dugaan dan cabaran yang terpaksa ditempuhi, akhirnya mahligai bahagia terbina jua. Eyda Amanda mengharapkan agar kebahagiaan di sisi Dani Zairie akan kekal abadi selagi hayatnya. Namun sayang, cinta sucinya dikhianati. Badai melanda lantaran kehadiran orang ketiga. Dani Zairie tidak pernah berubah. Jejaka macho dengan trademark playboy ini mudah hanyut dalam pujuk rayu perempuan-perempuan yang menggilainya. Sehingga akhirnya, Eyda Amanda terpaksa mempertaru 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Zubaidah Bte Che Pa
101 RESIPI KUDAPAN 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Umie Nadzimah
“You tetap isteri yang I sayang…” – Aidan Ya. Dhiya isteri yang disayangi, bukan yang dicintai. Empat tahun rumah tangga mereka sangat bahagia sehinggalah muncul Humaira, bekas tunang alias cinta pertama Aidan. Keluarga Aidan pula meletakkan kesalahan di atas bahu Dhiya kerana masih tak mampu lahirkan zuriat untuk suami. Tak mahu terus didera mentalnya, Dhiya mohon untuk undur diri. Namun tidak mudah untuk Dhiya melalui hari-hari tanpa Aidan. Dia hilang arah, kecewa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Zubaidah Bte Che Pa
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Zubaidah Bte Che Pa
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Cici Aida
Aku…Darling Delia. Nama vogue sangatkan. Kategori aku, hanya gadis biasa-biasa, tapi tetap ada gaya. Pakej manis, itu semulajadi. Ada juga yang ingin meraih perhatian. Tetapi sayang, aku cuma mengejar seorang saja. Bukan sebab dia terlalu kacak, tapi kaku macam kayu bila berdepan dengan perempuan. Senang cerita tersangatlah pemalu. Kalah seperti anak dara kena pinang. Jujur…dialah lelaki itu, Emir Anaqi. “Lepas ni saya akan panggil awak Darling sebab itu memang nama a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 高端訓
  想要翻轉企業,打造大數據品牌,創造高獲利,閱讀本書就對了!!   全球華人社會頂尖專家學者傾力推薦   愛因斯坦說:「如果你不能簡單地解釋它,就表示你不能很好地理解它。」   投資大數據,企業要先自問兩個重要的問題:   第一,你要解決什麼問題?第二,你已經有資料集(Dataset)了嗎?   企業投資大數據,最終有三個目的:預 了解更多
原价 RM 55.45

现售 RM 55.45 (-0%)

会员 RM 49.91 (-10%)

作者 Aida Adia , Naim Tamdjis , Akma Saidon
“Tiada hebatnya sesuatu itu jika tiada ‘kuasa’ bersamanya!” / CINCIN PUAKA ZAMRUD - Aida Adia Setelah kematian bapanya, Aryan sering didatangi mimpi pelik seolah-olah roh bapanya tidak tenteram di alam sana. Aryan mengesyaki peti kayu Jawa kuno warisan tinggalan nenek moyang yang disimpan oleh arwah bapanya itu pasti menyimpan suatu rahsia atau jawapan akan maksud mimpi-mimpinya itu. Namun, setelah berjaya membuka peti lama itu, bukan jawapan yang Aryan perolehi tet 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Sophilea
100 tahun lalu Suri di bawa lari oleh Musa di bantu oleh Mbah Timah ke negara seberang kerana tidak mahu di kahwin kan dengan penjajah Inggeris. Namun di Bukit Tinggi Suri jatuh cinta pada Hendra dan menghawini lelaki itu. Musa berdendam dengan pertolongan iblis yang di bela Mbah Timah Musa bunuh Hendra dan Suri pada satu malam. Namun dia terpaksa ikut syarat yang di tetapkan. “Syarat kedua kepala dan tubuhnya harus di pisahkan. Di tanam berasingan. Darah dari kepalanya 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri. NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. “Adoi... Sakitlah. Ke 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Nureen Mirza
Pertemuan mereka akibat salah faham. Hutang yang dituntut telah mengikat Dalili dengan Haidar. "Kau bayar hutang aku 100 ribu dulu baru aku lepaskan kau." - Haidar "Saya tak berhutang dengan sesiapa. Awak dah salah orang." - Dalili Dalili tak tahu yang kakaknya, Dalila menghilangkan diri sebab tak mampu bayar hutang tersebut. Haidar pula keliru antara si kakak dan si adik. Makanya, adik yang jadi taruhan. "Cara mudah untuk kau selesaikan hutang tu, kahwin dengan aku." - 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Aidah Bakri
Sembilan tahun berlalu. Dini yang dulunya naif, yang dianggap seperti dandelion yang rapuh oleh Harraz Rifqi, kini sudah bergelar Doktor Nurin Ardini. Kembalinya Dini ke bumi Malaysia bukan untuk merubah sejarah yang terlakar. Tapi pertemuan semula dengan Rifqi, mengingatkan dia pada sejarah lama. Sejarah luka yang amat menyakitkan. “Awak fitnah saya sampai saya terpaksa bernikah dengan awak. Kemudian, awak perkosa saya.” - Dini “Perkosa? Awak sudah menjadi isteri s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Mike Maden
A stunning thriller in the internationally bestselling Jack Ryan Jr series Jack Ryan Jr is in an assassin's sights . . . Sent to the Balkans on an analytical mission, Jack Ryan Jr visits Sarajevo to meet Aida, the girl whose eyesight his mother saved in the war twenty-five years ago. He finds a selfless, attractive woman helping refugees in a restless country where a new war is brewing. Coming to her aid, Jack is soon tangling with the Serbian mafia while dodging ass 了解更多
原价 RM 42.50

现售 RM 42.50 (-0%)

会员 RM 38.25 (-10%)

作者
In the future in Onomichi, Hiroshima fish disappear from the sea around the world and only whales live in the ocean. The Ministry of Fishery decides to set up giant experimental Universe Fish Tanks in space. The Onomichi Universe Fishery Union is established and begins to train space fishermen. Female fishermen are in demand due to the strengthening of an equal employment law for men and women. Six new female space fishermen are selected, and the story centers on supporting t 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Kay Omena
Pertemuan dengan Aidan mengingatkan Fiya pada arwah suaminya, Daniel. Wajah mereka serupa tetapi perwatakan berbeza. Sejuk beku seorang Aidan buatkan Fiya ingin tahu lebih lanjut tentang lelaki itu. “Awak tahu tak saya tunggu awak dekat masjid tu berjam-jam?” – Fiya. “Aku ada kata aku nak balik dengan kau ke?” – Aidan. Namun, sakit hati dengan layanan dan bicara Aidan, Fiya cuba membenci dan menjauh. Tapi takdir dan jodoh itu milik DIA. Sekuat mana Fiy 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ana Eimaya
Kalau bertunang tak semestinya sampai ke jinjang pelamin. Lebih kurang dua bulan saja lagi, status diri Nur Adinda dan Tengku Haidar bakal bertukar single kepada married. Namun, sedang hati mereka memandu menuju pelamin angan, tiba-tiba ada pula yang datang melanggar. Terus jadi ‘pelamin anganku musnah’. “Tolong tarik balik keputusan awak. Kita dah nak berkahwin, kan sayang?” – Haidar “Tak nak dan tak mungkin! Sebab tak lama lagi kita nak jadi suami isterilah sa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Haida Hassan
Akibat mengikut emosi yang terlalu mahu melindungi anaknya, Uwan Konah sanggup mengambil Tanjung sebagai pendamping. Namun menjaga makhluk itu bukanlah mudah. Dugaan demi dugaan tidak pernah terhenti sehingga waris seterusnya, Munah berkahwin dengan Hadi dan mengandungkan anak kembar. “Abang tolonglah panggilkan bomoh, ubatkan saya ni,” rintih Munah separuh merayu. “Bomoh apa ni sayang? Abang kan ada, kita mohon pertolongan Allah.” Lebih 700 tahun lalu, Arya Sanska 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Melur Jelita
MY PRECIOUS IRIS LEGACY EDITION VOL 1 & 2 --------------------------------------------------------------------- Dengan hati ikhlas yang sentiasa mengingati Allah, langit runtuh pun aku tak takut! Kisah kehidupan yang penuh warna. Tanpa iman dan kasih sayang, jiwa manusia sangat menderita di dalam kolam hati. Seumpama perahu kertas yang belayar di launtan luas. Betapa rapuh dan lemahnya sehelai kertas menahan asakan dari gelombang. Manusia adalah apa yang mahu dipercaya 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Melur Jelita
MY PRECIOUS IRIS LEGACY EDITION VOL 1 & 2 --------------------------------------------------------------------- Dengan hati ikhlas yang sentiasa mengingati Allah, langit runtuh pun aku tak takut! Kisah kehidupan yang penuh warna. Tanpa iman dan kasih sayang, jiwa manusia sangat menderita di dalam kolam hati. Seumpama perahu kertas yang belayar di launtan luas. Betapa rapuh dan lemahnya sehelai kertas menahan asakan dari gelombang. Manusia adalah apa yang mahu dipercaya 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Zubaidah Bte Che Pa
101 Resipi Kek Mudah 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 19.90 (-33%)

会员 RM 19.90 (-33%)

作者 Hashim Musa , Rohaidah Kamaruddin , Shamshull Kamar Ahmad
Buku ini adalah kesinambungan buku Hang Tuah: Catatan Okinawa bagi membuktikan kewujudan watak Hang Tuah dalam sejarah Melayu Nusantara. Bagi membuktikan lagi kewujudan watak laksamana Melaka ini, penulis telah ke Vijayanagara, India seperti yang tercatat dalam buku Hikayat Hang Tuah. Hikayat Hang Tuah mencatatkan bahawa Laksamana telah ke Vijayanagara untuk berkhidmat di bawah Maharaja India di jajahan Vijayanagara. Semoga dengan penulisan ini menambah kukuhnya dapatan adiwi 了解更多
原价 RM 54.00

现售 RM 54.00 (-0%)

会员 RM 48.60 (-10%)

作者 Fitri Hussin , Syaida Ilmuna
Kereta yang dipandu Amar dan ditumpangi Noni kekasihnya, terbabas ke dalam gaung. Rakan sekonvoi, Budi, Zaid dan Razi turun ke gaung untuk memeriksa kereta itu dan mendapati Amar dan Noni tiada di dalam kereta yang remuk teruk itu. Sedang mereka mencari tubuh Amar dan Noni di kawasan sekitar, salah seorang daripada mereka ternampak kelibat seseorang memikul sesuatu. Mereka bertiga mengekori kelibat itu sehingga sampai di satu kawasan seperti sebuah kompleks bangunan lama. Sia 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Abeben
Komik YOLO, menampilkan komik-komik generasi muda yang penuh dengan cabaran dalam mencari identiti daripada artis-artis komik tempatan yang sedang meningkat naik. SYUKUR karya Xs Rizal, SANG KALA karya Izzah Aida, 17:00 karya PoGoat, SAHABAT HIKMAH karya Syafy Zahin, SYYY … JANGAN TEGUR karya Abeben, HALALKAN CINTA KITA karya Benz Sauzi, 29:2 karya Aniff Zazali & Atiqah Safian. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Mohd Fadzilah Kamsah & Syaidatun Nazirah binti Abu Zaharin
Buku ini mengupas persoalan cinta menurut perspektif Islam dan psikologi. Ia turut membincangkan nilai-nilai yang berkait rapat dengan cinta seperti rasa tanggungjawab, kasih sayang, keprihatinan, kemesraan, kerinduan, persaudaraan dan juga kebencian yang dikupas mengikut perspektif Islam. Terdapat pelbagai definisi, jenis dan kefahaman yang berkaitan dengan cinta. Persoalan cinta membabitkan semua golongan bermula dari dalam kandungan sehinggalah menjelang hari kematian. Ole 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Heidi Foxford , Aidan Gill , Dorothy Warren
Build confidence and understanding with our brand new Lower Secondary Science write-in workbooks offering comprehensive coverage of the curriculum framework. * Offers a full range of questions for every topic in the student book * Provides regular practice for students and in applying and developing their scientific enquiry skills to new contexts as well as using key scientific vocabulary, facts and ideas * Supportive worked examples and writing frames help students im 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Heidi Foxford , Aidan Gill , Dorothy Warren
Build confidence and understanding with our brand new Lower Secondary Science write-in workbooks offering comprehensive coverage of the curriculum framework. * Offers a full range of questions for every topic in the student book * Provides regular practice for students and in applying and developing their scientific enquiry skills to new contexts as well as using key scientific vocabulary, facts and ideas * Supportive worked examples and writing frames help students im 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Heidi Foxford , Aidan Gill , Dorothy Warren
Build confidence and understanding with our brand new Lower Secondary Science write-in workbooks offering comprehensive coverage of the curriculum framework. * Offers a full range of questions for every topic in the student book * Provides regular practice for students and in applying and developing their scientific enquiry skills to new contexts as well as using key scientific vocabulary, facts and ideas * Supportive worked examples and writing frames help students im 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Melur Jelita
KISAH KEMANUSIAN YANG PENUH DENGAN KASIH SAYANG. Perjalanan hidupku mencari jawapan kepada rasa sepi dan tidak berpunya yang sering bertandang dalam hati. Aku, Iris the diva. Pembunuh senyap lelaki tanpa bayang. I'm bad and dangerous! "Apalah sangat dengan saman tiga ratus ringgit? Lebih dari itu I boleh bayar. Berbaloi dapat love letter dengan hottie ni. Handsome dan pedassss!" IRIS "Kesalahan keempat cuba mengoda polis. Kesalahan kelima, menghina kerja polis, Kesal 了解更多
原价 RM 48.00

现售 RM 48.00 (-0%)

会员 RM 43.20 (-10%)

作者 Melur Jelita
PENGEMBARAAN MISI KEMANUSIAAN DI BUMI KEMBOJA SEMAKIN PANAS. Firman yang pedas berapi. Suka melanun tidak bertempat. Iris yang gedik sengal, suka menggoda tidak kira masa. Membiarkan bumi kemboja ini tidak pernah aman dari dua manusia ini. Bertengkar, bertengkar dan bertengkar sehingga hampir berbunuhan. "Nay... saya takkan date dengan lelaki cantik dari saya." IRIS "Saya takkan date dengan lelaki yang berpakaian seperti tahi cicak." FIRMAN My precious saya pun ta 了解更多
原价 RM 48.00

现售 RM 48.00 (-0%)

会员 RM 43.20 (-10%)

作者 Siti Noraidah
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Lynn Safiya
Walaupun yatim pada usia 5 tahun, Deja tidak pernah lekang daripada kasih sayang dan perhatian. Dia ditatang bagai minyak yang penuh bukan saja oleh papa dan mamanya, tetapi juga ketiga-tiga abang angkatnya. Tiada yang kurang dalam kehidupan Deja, walaupun ada saja mata yang dengki akan tuah yang dikurniakan kepadanya. Deja membesar di depan mata Aidan, Irfan dan juga Nazran, abang-abang yang terlalu menyayangi dan memanjakannya. Seiring dengan peredaran waktu, Aidan mula me 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
“Mata tu letak kat lutut ke sampai tak nampak manusia sedang melintas? Aku ni manusia tau bukan ayam sampai kau tak nampak!” – Orked Adelia Pertemuan pertama bukan sesuatu yang indah. Bukan juga sesuatu yang manis untuk dikenang sehingga akhir hayat mereka. Bagi Syed Haidar perempuan itu hanya cantik pada nama, namun bukan perangainya. Pantang silap sedikit, penumbuk bakal naik. Akibat ugutan cik mafia, mereka bekerja di bawah satu bumbung. Bergaduh, bertekak, bertumbu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Zubaidah bte Che Pa
KUIH-MUIH TRADISIONAL 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 13.90 (-30%)

会员 RM 13.90 (-30%)

作者 Aidah Bakri
Dilamar oleh cinta pertama, masakan mahu ditolak. Umpama orang mengantuk disorongkan bantal. Sudah terbayang bahagia hidup bersama nanti. Namun cinta yang tidak berbalas dulu, tetap tidak berbalas meski diri sudah bergelar isteri. Dia hanyalah singgahan sementara. “Diam adalah cara yang paling tepat saat rindu tak berbalas.” Luah Inara tanpa sedar. Hujung matanya terasa hangat. Abang Is! Hati masih menyeru nama yang satu itu. “Diam adalah cara yang paling tepat saat b 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Airisz
Dah lama kejar bayang, kini abang datang, sayang. AKU? Nama aku Cantek Safia. Muda lagi, tapi dah jadi janda. Siapa kata perkahwinan pilihan orang tua akan kekal hingga akhir hayat? Tipu semua tu. Semua marahkan aku kerana alasan aku bercerai dengan menantu pilihan nenek sangat tidak boleh diterima akal. Hanya kerana dia lelaki sejuk beku dan aku rasa dia suami tanpa perasaan, aku tarik diri dari hidupnya. Hidup seorang Hud Khusairi. Dua tahun pegang status janda, ti 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Haida Kamaruzaman
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Eliza Ab
Hanif Qairin menyimpan perasaan dendam dan benci terhadap Ery. Gadis tomboy itu telah menyebabkan dia digantung sekolah serta penyebab kepada kemalangan Haidar Qairen, abangnya sehingga lumpuh. Wajah Ery tidak pernah pudar dari ingatannya. 10 tahun cukup menyeksakan buat Haidar Qairen. Gadis yang telah membuatnya jatuh cinta pergi tanpa khabar berita. Pencariannya hampir sia-sia sehinggalah kehadiran Iris Eryna telah mengubah segala-galanya. Wajah gadis itu seiras dengan gadi 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Syikin Zainal
Embun, pewaris keturunan dukun hitam, seorang dukun yang benar-benar ampuh di zaman silam. Kedua-dua orang tuanya dibunuh oleh neneknya sendiri yakni Nek Kuntum semasa dia kecil. Sejak kecil Embun hanya didedahkan dengan segala macam sihir dan ilmu hitam. Dia diasingkan oleh masyarakat kerana dua sebab. Pertama, kerana Nek Kuntum mahu menyediakan dia sebagai pewaris ilmu tengkorak hitam dan sekali gus menjadi pewaris dukun hitam. Dan yang sebab kedua, kerana dia adalah cucu N 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Cikpuan Fifi , Siti Solehah , Aida Anggerik
“Kamu ni terkena santau. Kalau dibiarkan, akan memudaratkan kepada diri kamu juga. Orang yang menganiaya kamu ni sangat cerdik. Dia menghantar santau malah menyihir diri kamu hanya melalui Facebook saja!” Tiga kisah yang berlaku dalam buku ini mungkin pernah benar-benar berlaku kepada kawan kepada kawan kita, atau sepupu kepada kawan kepada kawan kita. Yakinlah, alam ghaib itu wujud. Ia sentiasa menjadi misteri kepada kita, dan rahsia kepada orang-orang yang dianugerahkan 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Zubaidah Bte Che Pa
101 RESIPI BISKUT MODEN 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 19.90 (-33%)

会员 RM 19.90 (-33%)

作者 S.Kausari , Aida Adia & Jessy Mojuru
Nazri, Munirah dan anak-anaknya, Iskandar serta Hana berpindah ke sebuah rumah sewa bagi memulakan perniagaan restoran baru. Rumah itu pernah mengalami kebakaran dan budak bernama Syaqila yang terperangkap di dalamnya masih tidak diketahui penduduk di situ. Setelah terjumpa kotak berisi mainan di stor, pelbagai kejadian aneh mula menimpa Iskandar dan Hana. Pelbagai ikhtiar dilakukan oleh Iskandar supaya gangguan itu berakhir. Akhirnya, terbongkar apa yang sebenarnya telah ber 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Aida Anggerik , Siti Solehah , Pn Fakarina
"Berpuakanya jambatan itu sebab dahulunya, kepala-kepala manusia yang disembelih diletakkan di bawah jambatan itu semasa pembinaannya sebagai pasak, agar ia kukuh dan tidak akan roboh selama-lamanya,” Tuan Guru Haji Yahya memulakan ceritanya. Tiga kisah yang berlaku dalam buku ini mungkin pernah benar-benar berlaku kepada kawan kepada kawan kita, atau sepupu kepada kawan kepada kawan kita. Yakinlah, alam ghaib itu wujud. Ia sentiasa menjadi misteri kepada kita, dan rahsi 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Cici Aida
Duda pemalu, mudah melatah, dialah Dini Al-Farid. Ada pula anak bijak dan petah seperti Dafi Wirdad, baginya hidup sudah cukup sempurna. Akan tetapi, apabila si anak tiba-tiba buat permintaan mengejut… “Carikan mama untuk Dafi. Nanti papa ada kawan gaduh-gaduh bila Dafi pergi tuisyen.” – Dafi Permintaan si anak buat hati Dini jadi kecut. Bila makin diam, makin merayu pula si anak. Dapat pula kawan baik seperti Ryzal yang suka menyakat. “Kau dah sunat ke bel 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Aida
幸福是由小事累積而成的, 今天你關注對方了嗎?   Aida圖文全新創作   63萬粉絲 喜歡被這種情侶閃推薦   當兩個人進入穩定期,終於像家人一般自然地相處生活,但你們是否反而各自滑著手機,獨自忙著工作,想著心事,明明在一起卻像身處兩個世界?      情侶交往除了要有愛,放下高冷正經,偶爾一起耍耍幼稚是絕對必要;   吵架有 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

作者 Haidar Aswadi
SUPER MINDA JUNIOR BUKU AKTIVITI 3 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 13.50 (-0%)

会员 RM 12.15 (-10%)

作者
Hailing from America, Jabberwock—a street basketball team with skills comparable to those of the NBA—has come to Japan to play an exhibition match against Strky, a team of former third-year students who once played in the Interhigh and Winter Cup. However, due to the vast difference in skill, Jabberwock easily wins. Their captain, Nash Gold Jr., mocks the basketball style of all players in Japan by comparing them to monkeys. Infuriated by the nasty comment, Kagetora Aida 了解更多
原价 RM 18.75

现售 RM 18.75 (-0%)

会员 RM 18.75 (-0%)

作者 Syaida Ilmuna , Akma Saidon , Saidee Nor Azam
GEGAR TANAH – SYAIDA ILMUNA ~Jangan biar kau terperangkap!~ Daniel dan Natasya ditimpa kemalangan teruk ketika melalui lebuh raya untuk ke Sungai Petani. Dalam keadaan nyawa-nyawa ikan, pasangan suami isteri ini didatangi makhluk berlidah panjang yang sedia untuk meragut nyawa. Tanpa diduga, datang seorang lelaki misteri yang membantu dan kemudian membawa mereka ke sebuah kampung yang terselindung dari pandangan orang biasa. Siapa Bidan Sufiah dan Khalif? Apa sengketa m 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 魏鼎
「二〇〇一年七月至二〇〇三年三月之間,我過著食氣生活。」 「這種經驗讓我獲得了充分的知識,並讓我可以告訴他人食氣生活的相關細節……」   藥補不如食補,   食補不如氣補!   大自然是萬藥之王,   除了食「物」,更需要食「光」與食「氣」!   食氣養生,   揭開古代大師療癒之道!   如果您想嘗試斷食療法,或想瞭 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 49.30 (-0%)

会员 RM 44.37 (-10%)

作者 M. A. Bennett
Nine students. Three bloodsports. One deadly weekend. Shortlisted for the YA BOOK PRIZE 2018 and the Great Reads Award 2018. A twisting thriller for fans of One of Us Is Lying and Pretty Little Liars. It is the autumn term and Greer MacDonald is struggling to settle into the sixth form at the exclusive St. Aidan the Great boarding school, known to its privileged pupils as S.T.A.G.S. To her surprise Greer receives a mysterious invitation with three words embossed upo 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 39.51 (-10%)

作者 Hana Ilhami
Di The Stanley’s Suite Hotel, Tamara merupakan gadis kelahiran Bosnia yang dipelihara oleh orang Malaysia dan dijadikan anak angkat. Penampilannya ayu mengalahkan gadis Melayu, berbaju kurung, bertudung persis ustazah. Tapi pabila terlanggar eksekutif housekeeper yang garang dan cerewet itu, terkeluar habis loghat Negeri Sembilannya. “Oh, mak kau kopalo jendol!” “Hey, you! Stop right there!” Pertemuan dengan Daniel Haidar berlaku pabila secara tak sengaja dia 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Cici Aida
“G tu apa?”- Arin “Gundeklah.”- Naz Bila G sudah menyerang, Naz Amsyar jadi tidak senang duduk. Jadi terpaksalah Arin menjalankan misi Mak Jemah vogue dengan lelaki itu. Semuanya gara-gara sayang. Tapi mampukah Arin menyelesaikan misi menghapuskan G, Naz Amsyar? Dan bagaimana dengan Naz Amsyar bila diberi dua syarat dari Tuan John. Berjayakah atau tidak cucu lanun ini mendapatkan apa yang dia mahu? Ikuti kisah mereka sehingga ke titik akhir. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Noraida Suhaimi
SNAM : FANTASI LIA 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Haida Hassan
Munah sering diganggu makhluk halus yang ingin berdamping dengannya. Semakin diamati, Munah yakin dia diganggu saka Uwan Konah yang memaksanya menerima belaan warisan itu. “Jangan macam tu, tak ada apa pun. Cuma barang pusaka saja. Aku ni rasa macam dah tak panjang umur. Sekurang-kurangnya, tenang sikit hati aku dah berbagi ni. Kau terima ya…” “Tak nak!” Munah semakin teruk dicederakan. Lewat mimpi, makhluk halus itu menikam dan merobek perut 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Fitri Hussin , Syaida Ilmuna , Resmanshah
PROJEK THRILLER: BAYI 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Aida Adia
HIJAB 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Malorie Blackman
Olivia and her twin brother, Aidan, are heading alone back to Earth following the virus that completely wiped out the rest of their crew, and their family, in its entirety.Nathan's ship is heading in the opposite direction. But on the journey it is attacked. Only a few survive.Their lives unexpectedly collide. Nathan and Olivia are instantly attracted to each other, deeply, head over heels.But not everyone is pleased. Surrounded by rumours, decepti 了解更多
原价 RM 44.95

现售 RM 44.95 (-0%)

会员 RM 40.46 (-10%)

作者 Farisya Natasha
NUR NADIA OMAR… Keceriaan luaran tidak dapat menutup kekurangan yang ada pada dirinya. Hidupnya yang penuh liku dan membuatkan hanya kematian saja yang dia fikirkan dek kisah silam yang menjadikan diri masih bernyawa sehingga kini. Dan kerana itu, kesukaran hidupnya mula diterangi cahaya kebahagiaan apabila hadir si teruna idaman hati. Dapatkah si jejaka menerima kekurangan dirinya? AHMAD AIDAN AHMAD ABHAR… Kerana kecewa, dia membawa diri yang lara kesepian dan menumpu 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Zaiton Abd Rahman
“ Aleesya Syaurah binti Ahmad Kamil. Aku ceraikan engkau dengan talak satu. Berambus kau dari hidup aku!” – Emir Haidar Kisah Emir Haidar dan Aleesya Syaurah yang berpisah kerana satu tragedi yang berlaku. Aleesya membawa diri ke Kuala Terengganu manakala Emir Haidar membawa diri ke Busan, Korea. Ketika sedang melayan perasaan rawan di hadapan Masjid Terapung, Aleesya ditegur oleh seorang lelaki yang dikenalinya. Allah temukan Aleesya dengan lelaki itu dalam keadaan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Maggie Harcourt
Lexi Angelo has grown up helping her dad with his events business. She likes to stay behind the scenes, planning and organizing...until author Aidan Green - messy haired and annoyingly arrogant - arrives unannounced at the first event of the year. Then Lexi's life is thrown into disarray. In a flurry of late-night conversations, mixed messages and butterflies, Lexi discovers that some things can't be planned. Things like falling in love... 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

1-133 of 133

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top