0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Aku Bukan Minah bunga '找到 3265 件相关商品
作者 Jenn P. Nguyen
Mia and Jake have known each other their whole lives. They've endured summer vacations, Sunday brunches, even dentist visits together. Their mothers, who are best friends, are convinced that Mia and Jake would be the perfect couple, even though they can't stand to be in the same room together. After Mia's mom turns away yet another cute boy, Mia and Jake decide they've had enough. Together, they hatch a plan to get their moms off their backs. Permanently. All they have to do 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Finally arriving on Montrose, Rain, Cain, and Lakusa find unrelenting monsters and madness! What a lucky escape introduces them to a damsel in distress, what's a hero to do? Does she really know Sky and can she be frusted? On Earth, the Bureau is on red alert! With desperate times calling for desperate measures, what can Sean and the Terran Defenders do against the merciless Munarian on slaught? All hope hangs on the outcome of the sole planet orbiting THE STAR MALEFIC! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Michio Kaku
From the international bestselling author of Physics of the Impossible and Physics of the Future This is the story of a quest: to find a Theory of Everything. Einstein dedicated his life to seeking this elusive Holy Grail, a single, revolutionary 'god equation' which would tie all the forces in the universe together, yet never found it. Some of the greatest minds in physics took up the search, from Stephen Hawking to Brian Greene. None have yet succeeded. In The God Equatio 了解更多
原价 RM 98.95

现售 RM 98.95 (-0%)

会员 RM 79.16 (-20%)

作者 Tomohida Oda
The journey to a hundred friends begins with a single conversation. Socially anxious high school student Shoko Komi’s greatest dream is to make some friends, but everyone at school mistakes her crippling social anxiety for cool reserve. Luckily she meets Tadano, a timid wallflower who decides to step out of his comfort zone in order to help her achieve her goal of making 100 friends. Exam season has crash-landed on the students of Itan High, and when they’re not getting 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者 One
The battle between Mob and Teru reaches its dramatic climax! Who will prevail? After the dust has cleared, Mob searches unsuccessfully for Dimple, who was vanquished by Teru earlier. Also, the darkness in Ritsu’s heart grows as he begins to feel increasingly bitter about himself, eventually culmulating in an uproar at school involving Onigawara. Meanwhile, more psychics (real ones, not a fraudster like Reigen) make their appearance… Are they friend or foe? 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者 Akira Himekawa
Once upon a time, wizards tried to conquer the Sacred Realm of Hyrule. The Spirits of Light sealed the wizards’ power within the Shadow Crystal and banished them to the Twilight Realm beyond the Mirror of Twilight. Now, an evil menace is trying to fi nd Midna, princess of the Twilight Realm, and the fragments of the Shadow Crystal to gain the power to rule over both the Twilight Realm and the World of Light. Link and Midna journey toward Death Mountain, seeking a power that 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者 Kokona Rumba
Based on the popular Animal Crossing game! Come join us on a new adventure with lighthearted gag comics galore in this fun-filled volume led by four fun-loving but slightly clueless characters! 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者 Hiro Morita
The Hizashi brothers’ quest to be the best continues! This time they've got a new goal: Lain Valhalla, notorious Beyblade rookie known as the “Legend Crusher”! The brothers make their way to BC Sol in search of someone who can teach them a thing or two about winning, but will they find the best person for the job? Also, Lain's shocking past and connection to one of the legends is also revealed! 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者 Machito Gomi
When researchers discover a fossil of the Mythical Pokémon Mew, they bring upon themselves a creation that goes against the very laws of nature: Mewtwo, a Legendary Pokémon intended for use as a tool of destruction. But as Mewtwo becomes aware of its existence, it begins to resent its human creators and seeks revenge—and Ash, Pikachu and their friends find themselves at the center of its rampage! With the future of the Pokémon world at stake, will our heroes be able to o 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者
Log Horizon: Entaku Houkai 记录的地平线:圆桌崩坏 (Season 3) A year after the adventurers were blown into the Elder Tale world, Akiba's prosperity begins to teeter with the emergence of a new monster ("Genius"), a festering power struggle between the east-west aristocrats, and the growing gap among the adventurers themselves. Finally, the Round Table, the symbol of their unity, faces a decisive crisis.. 一天,数万名玩家突然被困在了网游《幻境神话 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者 Panda
Lokman, seorang jejaka yang sentiasa bersenang-lenang tiba-tiba ditimpa masalah dan diselamatkan oleh seorang wanita misteri dalam hutan. Dari rupa dan perhiasan dipakainya, wanita tu bukan manusia biasa.Disebabkan terhutang budi, Lokman membawa wanita tu masuk ke kampung. Bomoh kampung dapat mengenal pasti wanita tu sebenarnya ular tedung jadian!Adakah dia mempunyai motif jahat? Apa misteri lebih besar yang bakal Lokman dan kawan-kawan bongkar? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jo & Kin
Aku takkan melangkah lebih dekat ke arah jejaka rumit tu! Biarlah selamanya aku bertepuk sebelah tangan~Nao, si gadis pengecut yang takut ambil risiko. Dia tak nak bertindak meskipun dah tiga tahun menyimpan perasaan terhadap Shun; playboy paling popular kat sekolah. Segalanya dirasakan mustahil bagi Nao.Berkongsi tempat lepak rahsia wujudkan ‘tautan’ antara diorang tanpa disedari! Tapi musim bunga buat Nao bertindak tanpa fikir jauh. Sikapnya yang terlalu berhati-hati be 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Chia Teshima
Semasa cuti sekolah baru-baru ni, Seth dan rakan-rakan mengikuti rombongan ke banda raya bersejarah Melaka. Di sana diorang menginap di sebuah hotel namun berlaku banyak insiden tak dijangka.Ada yang ganggu lena rakan sebilik, lembaga muncul dan macam-macam lagilah. Takkanlah dah lewat malam pun nak bergurau.Eh, tunggu kejap... kenapa lain macam je muka diorang? Ada yang dirasuk ke?  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Macross Frontier Following a catastrophic war against a race of giants known as the Zentradi, humanity has escaped towards the center of the galaxy aboard a fleet of colonial vessels called the Macross Frontier. As the extraterrestrial threat is left further and further behind, life on Macross Frontier proceeds as usual. In the year 2059, a young mecha pilot trainee named Alto Saotome and his colleagues are preparing to perform an accompanying routine for the famous singer 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 35.12 (-20%)

会员 RM 35.12 (-20%)

作者
Tanjiro, Nezuko, Zenitsu and Inosuke board a train[N 1] to meet the Flame Hashira Kyōjurō Rengoku and assist him in his mission to hunt for a demon that has killed more than 40 demon slayers on a train. Soon after boarding, all of them fall into a deep sleep, and Enmu, Lower Rank One of the Twelve Kizuki, instructs four passengers, all suffering from severe insomnia, to use magic ropes to enter the demon slayers' dreams, and destroy their spiritual cores so that they can ne 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 19.90 (-9%)

会员 RM 19.90 (-9%)

作者 FANTECH
▪ Anti Slip Design Rubberized Base ▪ Added Weights Inside for Balance Stabilization ▪ Detachable Body ▪ Triangular Base 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 32.00 (-0%)

作者 FANTECH
▪ Full Size Around Ear ▪ 50mm Driver Unit ▪ LED: White LED Illumination ▪ Plug type: 3.5mm+USB ▪ Cable Length: 2.0m 了解更多
原价 RM 78.00

现售 RM 78.00 (-0%)

会员 RM 78.00 (-0%)

作者 FANTECH
▪ Macro Programmable Gaming Mouse ▪ 4 Color Mode ▪ 6 Buttons ▪ 8,000 DPI ▪ 60 IPS / 20 G ▪ 10 Million Clicks Lifetime ▪ 1.8m Nylon Braided ▪ Windows Vista, Win7/8/10, MacOS X 10.5 or later, Linux, Chrome OS 了解更多
原价 RM 49.00

现售 RM 49.00 (-0%)

会员 RM 49.00 (-0%)

作者 FANTECH
▪ 87 Total Keys ▪ 19 Keys Anti-Ghosting ▪ 3 Color Combination Modes ▪ 10 Million Keys Lifetime ▪ 1.5m Nylon Braided Cable ▪ Size: 352mm x 130mm x 40mm 了解更多
原价 RM 89.00

现售 RM 89.00 (-0%)

会员 RM 89.00 (-0%)

无库存

作者 Sarah Kamal (Siti Sujinah Sarnap)
Adakah suatu masa dahulu lelaki Melayu sememangnya telah membina tamadun agung yang hebat sehingga menggusarkan para musuh Allah dan mereka begitu takut generasi ini akan bangkit semula atas nama Islam? Kejayaan atau kejatuhan sesebuah bangsa pasti akan disandarkan kepada lelaki. Kuat lelaki, gagahlah bangsanya. Kini makin ramai lelaki Melayu yang ingin moden, tanpa disedari semakin jauh dari budaya malah agamanya. Mereka di ambang hilang jati diri dan hanya menggangguk kepad 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Borobudur adalah istana Ratu Saba' atau Ratu Balqis. Negeri Saba' yang hilang pada zaman Nabi Sulaiman dan digambarkan sebagai sebahagian dari syurga yang ada di bumi, ternyata berada di Indonesia. Fakta mengejutkan itu disampaikan oleh ahli Matematik Islam, KH Fahmi Basya Hamdi melalui kajian selama lebih 33 tahun, beliau bukan hanya memaparkan tentang peninggalan Nabi Sulaiman yang agung tetapi mengubah sejarah Nusantara. Menurut beliau, ciri-ciri negara Saba' yang pernah d 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 San San
Masa bermain depan sebuah rumah usang, kedengaran satu suara pelik. Padahal rumah tu tak berpenghuni. Tapi... bila intai di sebalik pintu tu... arghhh!!!'Dia' ada kat mana-mana je. Jadi kalau rasa macam ada yang memerhati dari belakang pintu... jaga-jaga! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者
Join Isamu and Zombie Boy on an exciting and quirky adventure, filled with doughnuts, cola, aliens, and – mucus?! In this volume, Zombie Boy meets a mysterious creature?! Will they be friends or foes?! 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

无库存

作者
In the heat of a skirmish with the Agaitai, Taira and Yokura find themselves in a tight spot! With only 90 seconds on the clock, Taira takes control of Yokura’s RIZE and tries to fix the weapon jam… Meanwhile, director Doujima comes up with a battle strategy that could destroy Taira’s platoon. 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者
Noah elder sister Elise arrives at Astra’s doorstep in search of Noah… and almost destroys him (and his house) on sight! The Draconian Brothers are troublesome things Astra could handle, but what could he do when he’s up against Noah’s family?  What does Elise want with Noah, and can Astra fend her off (with his broom)?! 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

无库存

作者
Kyoto: Under the eaves of the temple’s west veranda, a legend unfolds... Nagaya Dojo is about to face its first real challenge, yet none of its disciples are aware of how high the stakes are—behind the “friendly competition” facade with Kishū lies deep grudges, malicious subterfuge and the threat of death for honour. Kanza is thrilled to make the selection team for the tournament, and gleefully sets off with the rest to a special intensive training camp. However, a 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

无库存

作者
Kenshirou Hochi is a nobody often targeted by bullies. His presence is hardly noticed by anyone... until Kaito witnesses his jump. Suddenly, an audacious idea is born: can this timid introvert be moulded into the next jump smash star? 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

作者
The legendary Yuu Kamijima—badminton prodigy and Tamaki’s former partner—shows up at Kubi High. Everyone is star-struck, but an indignant Pochi brazenly challenges the veteran. Are they in for a humbling reality check? Meanwhile, their fellow first-years have just returned from training with a pro team. Each one more talented than the last, PochiTama will now have to compete with them for a spot in the Inter-High team. It’s sink or swim for this newly minted duo! 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 29.43 (-10%)

会员 RM 26.16 (-20%)

无库存

作者 Rohamiah Muda
Allah sentiasa ada untuk kita. Bahkan ia sangat dekat dengan kita. Apa yang terdetik di hati kita, Dia mendengarnya. Masya-Allah. Silap kita kerana jauhkan diri daripada Tuhan. Baiknya Allah sehingga kita tidak mampu menghitung berjuta nikmat yang diberi kepada kita setiap hari. Kawan, berlapang dadalah dengan ujian. Kerana syurga itu akan diisi oleh orang-orang yang diuji, seperti para nabi. Begitulah dengan kita, kawan. Allah mahu beri kita syurga melalui ujian yang sedang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Ng Hwei Wan
“Hot chocolate.”“Nak tambah marshmallow dan karamel ke?"Isabelle yang berdiri di kaunter mendongak sambil tersenyum memandang lelaki tampan depannya.“Err... ya,” jawab lelaki itu sambil mengangguk.Ketika nampak Kyle joging bersama dua anjing hitam, Isabelle mula sangsi. Jejaka itu kemudian jadi pelanggan setia Kafe Peace milik keluarga Isabelle. Yang peliknya Kyle suka pilih menu strawberry powder puffs dan hot chocolate plus marshmallow. Bukan ke hidangan tu agak m 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Ahli The Decay of Angels, Sigma akhirnya bertempur dengan Teruko, penolong komander Anjing Pemburu kat Kasino Udara! Walaupun tanpa kuasa luar biasa, Sigma menyusun langkah untuk kepung Teruko sementara Atsushi dan yang lain bersembunyi dalam bilik Anne, bersedia untuk serangan balas. Pada masa sama, Tachihara yang sedang menyiasat maklumat jenayah keganasan jumpa satu bukti, tapi... bukti apa?Strategi Dazai dan Dostoyevsky pula telah letuskan bunga api di udara?!! Agensi det 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Leoz
Gali kubur dan mayat dikeluarkan. Kuku dan rambut mayat dipotong lalu dibungkus dalam kain putih sebelum diikat macam bebola. Jadilah patung cuaca. Kemudian darah dititis atas patung tu untuk seru roh!Entahlah ritual tu mitos atau betul-betul berlaku. Tapi disebabkan hujan tak henti-henti, Jun guna cara tu untuk ubah cuaca. Asalnya niat nak main-main je, tapi apa yang jadi lepas tu... Jun pasti menyesal tak sudah!Aura jahat dalam siri ‘Black Rose’ kembali! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者
Otona no Bouguya-san 大人的防具店 Kautz was looking for a job and suddenly he gets hired by an armor shop. But it's not your run of the mill armor shop, it's an adult armor shop. An ecchi comedy showing the shopkeeper side of selling sexy battle armor. 基于布料越少防御能力越强的神秘准则,制造出让女性冒险者可以轻装上阵又能发挥强大保护作用的防具,就是这家防具店的宗旨! Kautz tengah mencari kerja dan tiba-tiba diga 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Gelisah, risau, takut, putus asa. Mengapa emosi sebegini yang selalu membekas dalam hati kita? Ia datang bersilih ganti, sama ada kita sedar ataupun tidak. Kita mencuba bermacam-macam cara untuk keluar daripada rasa gelisah. Adakalanya ia menyembuhkan, namun adakalanya meninggalkan luka yang semakin mendalam. Buku ini menawarkan teduhan buat mereka yang berasa gelisah. Bukan teduhan palsu, kerana di samping merungkai letak duduk kegelisahan dalam hati, Ustaz Pahrol Mohamad Ju 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Namun, hati kita tetap berasa kosong. Mengapa? Hakikatnya/ternyata, bahagia yang sebenar bukanlah terletak pada nilaian kerjaya, wang dan harta. Bahagia, terletak pada bahagianya sebuah hati. Melalui buku ini, Ustaz Pahrol Mohamad Juoi mengajak kita untuk berkenalan semula dengan hati bagi mengisi kekosongan yang dirasai. Melalui pengalaman yang tersulam hikmah, beliau merungkai peranan hati dalam mendatangkan kebahagiaan buat pemiliknya. Barulah kebahagiaan yang diburu itu b 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Akif Basri
"Aku nak tolong kawan aku, tapi aku tak tahu nak cakap macam mana. Aku patut dengar saja ke, atau aku patut cakap sesuatu...?” Kadangkala, apabila kawan datang kepada kita untuk meluahkan, timbul perasaan serba salah dalam diri; “Aku patut buat apa ni?” Diam salah, cakap pun salah. Risau nanti tersalah respons. Kekok betul. Sebenarnya, bilakah waktu yang sesuai untuk kita memberi respons? Adakah cukup dengan hanya mendengar? Menjadi pendengar yang baik bukan sekadar 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者 Rino Mizuho
Siapa ada masalah, datanglah ke kedai aku. Sebab coklat buatan aku boleh tunaikan hajat dengan satu gigitan saja. Bayarannya? Macam biasa, aku akan ambil aset paling penting korang. Aku Aikawa Shokara, pakar coklat di Chocolat Noir. Coklat aku lain daripada lain sebab ia berkuasa untuk penuhi hajat pembelinya. Dan hari ni... ramai datang berhajatkan kuasa yang aku miliki. Kasih sayang, cinta dan benci. Dah masuk jilid ke-19! Komik fantasi gelap menyingkap drama manusia tamak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Neko
Ada banyak kes serangan mensasarkan perempuan berlaku di akademi! Adakah Joni, Emilia dan Mia mampu melindungi diri? Adakah penjenayah akan berjaya ditangkap? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Owari no Seraph 终结的炽天使 With the appearance of a mysterious virus that kills everyone above the age of 13, mankind becomes enslaved by previously hidden, power-hungry vampires who emerge in order to subjugate society with the promise of protecting the survivors, in exchange for donations of their blood. Among these survivors are Yuuichirou and Mikaela Hyakuya, two young boys who are taken captive from an orphanage, along with other children whom they consider famil 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 35.12 (-20%)

会员 RM 35.12 (-20%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.02 (-15%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.02 (-15%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Akudama Drive 全员恶玉 Long ago, a war broke out in Japan that pitted Kantou against Kansai and divided the country. Kansai became dependent on Kantou, but slowly the police and government began losing control of Kansai to criminals known as Akudama. 全•员•恶•人犯罪者们的犯罪动作剧开幕!遥远的过去,关东和关西之间爆发战争,世界分裂了。关西成为关东的属国,并实现了独立的发展。但相对地,其政治与警 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.02 (-15%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者 Kron
HEI, BUAT APA TU @ TEPI JALAN?KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & JANTUNG BERDEGUP KENCANG. PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN. SIRI 'AKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG!"Hoi, bahayalah bergurau kat tepi jalan macam ni!"Teguran sebegini memang kena terima sebab ia demi keselamatan bersama. Tapi..."Ada orang kat belakang kita ke tadi?"BANGG!!!Kemalangan ngeri mungkin tinggalkan 'sesuatu' menyeramkan. Jadi, bila berseorangan kat tepi jalan tu, hati-hati... 'dia' bukan k 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Max
3 trio ternakal; Axel, budak degil, suka cari fasal dan gila figura.Chad, kipas-susah-mati 'Kamen Rider' yang lurus bendul.Bobby, paling lembik dan penakut.Walaupun perangai masing-masing berbeza, tapi bila bergabung, bukan setakat budak lain naik darah, cikgu pun pening na 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 平井孝志
★長踞日本亞馬遜百大暢銷書,「工作法」「簡報」「邏輯思考」話題大作 ★日本讀者狂推,《東洋經濟》《日經朝刊》、MSN News、LINE News、Rakuten News熱烈報導   在學英文、電腦程式和MBA之前,你更該優先學會的核心技能!   只要一張紙和一枝筆,任何人都能學會,不會畫畫的人甚至能做得更好!   掌握圖像思考力,駕馭抽象化思考,學什麼都事半 了解更多
原价 RM 55.45

现售 RM 55.45 (-0%)

会员 RM 49.91 (-10%)

作者 Abdullah Sidek
Kemanusiaan merupakan nilai kenabian yang dipandang enteng oleh manusia. Demi mengejar sesuap kekuasaan dan secubit kemegahan, manusia sanggup memperlakukan manusia lain dengan sewenangnya. Tiada lagi sifat kemanusiaan di dalam diri sehingga mereka sanggup menganggap nyawa orang lain sebagai murah dan tidak berharga. Betapa dahsyatnya apabila manusia sebegini menjadi penguasa. Buku ini hanya membongkar sebilangan kecil pembantaian yang pernah berlaku di setiap penjuru dunia. 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Bella H.
Andai cinta itu kita lepaskan, adakah sakit itu jua akan bercempera pergi? Hidup ada pelbagai cara untuk menguji manusia. Sama ada dalam keadaan tidak mempunyai apa-apa ataupun dalam keadaan mempunyai segala-galanya. Jika Jasmin patah hati kerana keluarga, hati Aafan hancur dengan pemergian pemilik jiwa. Program Lenus Home Tutor menjadi titik pertemuan dua insan. Aafan menepis rasa. Jasmin menjaga raga. Bagi Aafan, ada bayang Fina dalam diri Jasmin. Jelas mereka dua wanita ya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Intan Aidda
Kugenggam cinta, lalu kehempas dendam. Antara dua dunia berbeza, mampukah ia menyatukan dua hati tika gelora cinta datang bertamu? Sara Kamelia atau Kay, menyimpan figura lara dalam hidupnya. Dia yang pada asalnya seorang pembunuh upahan telah meninggalkan dunia hitam itu. Namun, kerana terdesak, Kay terpaksa menerima satu misi besar daripada kumpulan kongsi gelap terkenal, Black Pearl. Megat Rayyan atau Ray, hidupnya dihantui dek rasa dendam terhadap ayahnya. Segala kesaki 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 F.H.Y
Kupasrahkan segala kepada Tuhan Seandainya ini memang sudah ditakdirkan… Kelmarin, dia masih ada di sisiku. Merangkulku mesra penuh romantis. Ketika itu, aku sangka akulah perempuan paling bahagia di dunia. Sebaliknya hari ini, di hadapanku tanpa rasa bersalah dia merangkul wanita lain. Di khayalak ramai! Kini akulah wanita termalang di dunia. “You sayang I, kan?” Aku tundukkan wajah bila mendengar soalan Melinda itu. Kalau mampu, aku mahu pekup telinga. Aku tak ma 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

无库存

作者 Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

无库存

作者 Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

无库存

作者 Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

1-3265 of 3265

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top