9th Birthday Sale
9th Birthday Sale
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Awan '找到 828 件相关商品
作者
Magi - The Labyrinth of Magic SEA 1 + 2 (JAP/CAN/ENG) SINBAD (JAP/ENG) +OVA(JAP) E / C / M In a fantastic middle-age world where slavery is very common, there are mysterious tall towers named "Dungeon" which mysteriously appeared out of nowhere fourteen years before the story line. Someone who conquers a Dungeon becomes very powerful and wealthy. Our hero Ali Baba is a teenager who works for merchants to support himself. He dreams for conquering a lot of Dungeons and bec 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者
Slam Dunk灌篮高手 JAP/CAN (Vol. 1 - 101 End) JAP/CAN/MAN (MOVIE 1) JAP (MOVIE 2 - 4) JAP(THE FIRST) Sakuragi Hanamichi seorang budak sekolah tinggi yang suka bergaduh dan tidak digemari gadin. Din bertemu dengan gadis idamannya, Haruko Akagi semasa memasuki sekolah tinggi. Dia angrep elialen appa saja demi menawan hati Haruko termasuk menyertai pasukan bola keranjanprekplaнуте катан улс nangi pertandingan kebangsaan dan diketuai oleh abang Haruko. Akan tetap 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者
POKEMON 宠物小精灵 SUN & MOON JAP/ENG (E / C / M) What starts as a summer vacation in the tropical Alola region turns into the next exciting chapter in Ash Ketchum’s quest to become a Pokémon Master! There’s plenty for Ash and Pikachu to explore in this sunny new region, with exciting new Pokémon to discover and interesting people to learn from along the way—including the cool Professor Kukui and the fun-loving Samson Oak. More new faces will help guide Ash 了解更多
原价 RM 99.90

现售 RM 99.90 (-0%)

会员 RM 89.91 (-10%)

作者 Neko
Pengurusan Wang Joni menggunakan duit simpanan buku rujukan untuk membeli benda lain. Disebabkan hal ini Emilia dan Mia cuba membantu Joni menguruskan kewangannya dan berbelanja dengan lebih baik. Mampukah Joni berubah dengan bantuan kawan-kawannya dan berjaya menyimpan duit? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Ustazah Asma' Harun
Carilah sahabat yang benar-benar boleh memberi nasihat, walau mendengarnya terasa berat. Namun ia meringankan akhirat. Berkawanlah dengan semua, namun bersahabatlah dengan yang membawa ke syurga. Jika anda menganggap saya sebagai seorang sahabat, maka kita akan rasa dekat. Walaupun jauh di mata, di hati tetap terasa dekat, dekat di dunia dan dekat di akhirat. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Hudanajwa
Dua jiwa yang hidup di dalam satu tubuh, Tengku Aaydan Ruiz atau nama gelarannya ACE. Aura membunuh dan sikap dingin melebihi bapanya telah membuatkan dia sangat ditakuti oleh semua orang. Tengku Aadyan mempunyai personaliti yang lebih pendiam dan penyabar tetapi ACE pula mempunyai personaliti yang berlawanan. Orang yang sama tapi mempunyai dua personaliti berbeza. Hanya satu persamaan mereka, bencikan pengkhianatan. Thea Radea yang semakin menjadi-jadi dan Tengku Aadyan p 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Satoshi Yagisawa
*Terdapat 2 jenis kaver buku (siang/malam), buku akan dihantar secara rawak* Tragedi putus cinta di sebuah restoran mewah di Shinjuku benar-benar mematahkan hati Takako hingga menolaknya jatuh ke lembah kemurungan. Tewas dalam pergelutan perasaan, sekelip mata dia hilang kerjaya lalu terperosok berkurung di rumah. Segalanya berubah tatkala Takako menerima satu panggilan telefon daripada Pak Cik Satoru, lantaran membawanya jejakkan kaki ke Jimbocho, sebuah wilayah di Tokyo y 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
DI tempat ini laungan azan tidak pernah kedengaran. “Wahai Ungkar… sesembahan kami. Tempat taat dan setia kami, telah pulang darah yang engkau hajatkan sekian lama.” 1942, tragedi yang sudah dilupus sejarah menjadi satu kesumat berdarah hingga tiada yang tersisa. Masa berlalu… Adeline mempunyai rasa ingin tahu yang tinggi. Tanpa dia sedar, keputusannya menjejak tempat itu telah menjerat nyawanya dan menghidupkan dendam yang sudah ditenggelam waktu. Setelah Adeli 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Hyun Yunzz
The pen is mightier than the sword. "Menyembunyikan sisi buruk kadangkala lebih bijak daripada mendedahkannya. Tidak setiap bayang layak dibawa ke dalam cahaya." - Yandere Yandra. Nama penanya Yandere, dikecam teruk di dunianya sendiri. Mereka bilang, ceritanya tragis dan tidak patut wujud! Namun semangatnya yang kuat menemukan dia kepada pembaca setianya yang dikenali sebagai Nathan Gabriel. Nathan memperkenalkan Yandra kepada sebuah aplikasi Draftpen yang hanya boleh dia 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Angel K20
Pantang maut sebelum ajal Bagaimanapun jalannya, seperti apa pun prosesnya, ketentuan yang tercipta adalah kuasa Yang Esa. Dalam genggaman takdir, dua jiwa disatukan dalam satu alur waktu, mengikat perkaitan yang tidak mungkin terpisahkan oleh apa jua yang menghalang. Rayyan Razien, ketua bodyguard di Campbell Corporation. Hidupnya berstrategi, pantas berfikir tangkas bertindak. Namun, ketenangannya tergugat apabila jantungnya memberi signal supaya melindungi seorang gadis 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Andrea Hirata
Sang Pemimpi adalah sebuah lantunan kisah kehidupan yang memesona dan akan membuat Anda percaya akan tenaga cinta, percaya pada kekuatan mimpi dan pengorbanan, lebih dari itu, akan membuat Anda percaya kepada Tuhan. Andrea akan membawa Anda berkelana menerobos sudut-sudut pemikiran di mana Anda akan menemukan pandangan yang berbeda tentang nasib, tantangan intelektualitas, dan kegembiraan yang meluap-luap, sekaligus kesedihan yang mengharu biru. Tampak komikal pada awalny 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者 Fimirae
Ceritera bermula apabila Cahya Firdaus bertembung seorang 'foreigner yang kacak membunuh dengan rambut dreadlock yang kurang ajar kerana memotong queue di Jaya Grocer, KLIA 2. Pertemuan kedua pabila penyapu hinggap di badan lelaki itu yang disangkanya perompak di siang hari. Bagi Durian dari Amsterdam itu pula, Cahya umpama penerang kepada hidup baharunya semenjak menjejakkan kaki ke tanah Malaysia. Gadis itulah tempat dia mengadu, melepaskan keluh-kesah, tempat dia mengusik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Tatsuya Endo
Twilight perlu menyusup masuk ke Akademi Eden yang berprestij untuk mendekati sasarannya, Donovan Desmond. Tetapi adakah dia telah merosakkan peluang anak perempuannya, Anya akibat kelakuannya ketika temu duga kemasukan? Mungkin misi yang benar-benar mustahil kali ni adalah memastikan Anya menjadi pelajar yang cemerlang dan berkawan dengan anak lelaki Donovan yang sombong, Damian! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.90 (-7%)

会员 RM 14.90 (-7%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-49 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 10.90 (-22%)

会员 RM 10.90 (-22%)

作者 Sharina Elisa
Suarakan hatimu... kawan~ Kehadiran Fifi di dalam kelas terasa amat janggal. Joni, Emilia dan Mia berusaha memahami karakter sebenar gadis itu. Fifi sering membawa diri, menyukarkan mereka untuk mengenalinya dengan lebih mendalam. Joni mula curiga apabila ternampak kesan lebam pada pergelangan tangan Fifi dan mula merencana untuk membongkarkan perkara sebenar. “Saya tak tipu! Joni, Mia, Emilia, Kim Ji-won dan Adam yang buli saya! Mereka cederakan saya!” - Fifi Ta 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 12.90 (-19%)

会员 RM 12.90 (-19%)

作者 Nur Zafira Akma Rozlan Fatin Aqilah
Buku Aktiviti Farah & Farhan: Alam Semesta Dalam Al-Quran Buku di luar, permainan di dalam! Melalui sebuah buku, kanak-kanak boleh bermain, belajar dan menjadi kawan kepada Al-Quran! Dalam Buku Aktiviti Farah dan Farhan, anak-anak dapat menampal, mewarna, melukis, menconteng, memadan dan melipat bertemakan Alam Semesta Dalam Al-Quran. Kanak-kanak mesti akan leka memadankan stiker gambar sebenar dan sibuk belajar melipat origami. Ibu dan ayah pasti suka! *** Alam Semesta Da 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Angel K20 , Fufulieya Mat , Hyun Yunzz
ANGEL K 20 - GEMA MALAM Mata terbelenggu di sebalik hijab. "Tak nak. Aku tak nak ada apa-apa ikatan dengan kau, iblis laknat" - DANIEL Hijab matanya telah terbuka tanpa sengaja. Visual yang terbayang di depan mata sama sebiji seperti tayangan filem seram fantasi. "Hapuskan hantu raya tu!" - TOK PENGHULU USOP "Jahanamkan hidup orang yang bunuh tuan aku!" - NEK MANISAH FUFULIEYA MAT - PANCAINDERA Di antara ilusi dan realiti, mata batin menjadi saksi. Dia melihat ada seorang per 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 13.00 (-0%)

作者 Zoulfa Katouh
SELAGI POHON LEMON TUMBUH Hati Salama berbelah bahagi. Adakah dia patut kekal di Syria untuk membantu mangsa tercedera atau pergi untuk menyelamatkan kakak iparnya yang sedang sarat mengandung? Dia sudah kehilangan seluruh keluarganya dan terus-menerus dihantui Khawf - sebuah halusinasi yang muncul tatkala dia dihimpit kengerian. Setiap hari, traumanya menjadi bahan permainan Khawf. Dia dipaksa untuk segera meninggalkan Syria. Digelumangi kematian dan kekerasan, Salama kagum 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Syira Lokman
Buku ini membawa kita meneroka jalan sembuh dan mencari makna hidup untuk terus bangkit, dan bangkit selepas melalui fasa sembuh. Fasa sembuh itu bukan penamat, tetapi perjuangan yang tidak pernah terhenti dan dilorongkan dengan cabang-cabang pilihan. Jalan baru yang mematangkan. Cabang baru yang memberi harapan. Sembuh bukan bermakna kita sudah menang dan tidak lagi berdepan kesakitan. Proses sembuh dan bangkit ini akan terus berulang berkali-kali sehingga ke akhir hayat. Uj 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Nur Zafira Akma Rozlan Munsya Rahman
Buku di luar, permainan di dalam! Melalui sebuah buku, kanak-kanak boleh bermain, belajar dan menjadi kawan kepada Al-Quran! Dalam Buku Aktiviti Farah dan Farhan, anak-anak dapat menampal, mewarna, melukis, menconteng, memadan dan melipat bertemakan Haiwan Dalam Al-Quran. Kanak-kanak mesti akan leka memadankan stiker gambar sebenar dan sibuk belajar melipat origami. Ibu dan ayah pasti suka! *** Haiwan Dalam Al-Quran Farah dan Farhan mahu meneroka zoo. Mereka melihat banyak 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Umi Danial
Kisah mengenai Bawang Merah yang tinggal bersama ibu dan adik tirinya, Mak Kundur dan Bawang Putih. Seringkali Bawang Merah berasa tidak adil kerana hanya dia saja yang membuat kerja rumah. Suatu hari, ketika di sungai, Bawang Merah bertemu dengan ikan Kaloi yang kemudian menjadi kawannya. Setiap pagi, Bawang Merah akan rasa gembira apabila ke sungai. Namun hari itu, Bawang Merah memanggil ikan Kaloi, tetapi ikan itu tidak muncul. Rupa-rupanya, ikan Kaloi telah hilang. Apakah 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Auni Zainal
“Suara penyanyi ni macam itik tercekik, encik.” “Awak kata suara saya macam itik tercekik?” *** Yulia – kelam-kabut, tapi sibuk mahu menjadi hero untuk semua orang. Sanggup tinggalkan cita-cita dan memandu e-hailing demi menyara ibu dan adiknya — sebab dia saja boleh diharap. Adam – penyanyi popular kontroversi yang lebih suka menyendiri; takut mahu rapat dengan orang. Kan lebih senang mencintai dari jauh? Tiada siapa kecewa. Dunia mereka bertemb 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Abeben , Adnin Roslan
Sesungguhnya alam kehidupan, tak ubah seperti alam persekolahan. Ada suka, ada duka, ada gembira, ada hiba. Dan sesiapa sahaja yang ditakdirkan, untuk turut menjadi sebahagian, daripada alam pengajian, baik kawan mahupun lawan, maka harus untuk kita, sedaya upaya menunaikan hak mereka. Sebagai kenalan, sebagai sahabat, sebagai saudara seagama, dan sebagai sesama hamba, kepada Allah yang Maha Esa. Kerana kehidupan ini sebuah kampus, mentarbiah dan mempersiap-siagakan, untuk ki 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 35.00 (-0%)

作者 Nurhayati Ishak , Loki Daechwita , Rashid Salim
KERIS ITU AKAN KU TUSUK DI ATAS KUBURAN WANITA YANG MATI DIBUNUH! KAU AKAN MERASAI KEKAYAAN USAI SELESAI UPACARAKU... PUAKA KERAMBIT - NURHARYATI ISHAK ANDING "Roarrrr!!!" makhluk itu membuka mulut luas-luas mengeluarkan suaranya yang sangat kuat. Bergema seluruh alam hutan. Kerambit di tangan Anding terus dihayun. Sipi-sipi kerambit di tangannya mengenai kulit pipi makhluk itu. la mengaum. dengan kuat menampakkan gigi taringnya yang panjang. Gerakannya bermula. la menerkam 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Zaza Qry
Perkahwinan dengan rasa cinta itu tiba-tiba putus di tengah jalan. Kalau meraung pun sudah tidak berguna kerana si suami sudah melafazkan talak. Bukan satu, tapi tiga sekali gus! Apabila tersedar, Nafis tidak dapat buat apa-apa lagi. Hidni sudah diceraikan dengan talak tiga! Kerana cinta yang masih mendalam, Nafis buat rancangan gila. Mencari cina buta! “Awak nak tengok saya merana ke?” - Nafis “Awak baru terfikir, kan? Bukan senang nak cari cina buta yang betul-betu 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 24.80 (-20%)

作者 Najmi Fetih
Terjatuh lalu terduduk, namun masih tersenyum saat melewati kelompok awan yang sarat menahan sisa-sisa percaya yang terkumpul. Rasa kecewa yang selama ini bersarang, tidak lagi mampu dipikul dek bahu sangka baik. Hati yang selama ini bermati-matian percaya tanpa sedikit ragu, akhirnya hancur dibunuh orang kepercayaan sendiri. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Suri Mawarne
Setelah dipecat daripada jawatan pengurus projek, Izzat pulang ke kampung dan menjadi pekebun pisang. Namun begitu, kisah lalu tidak berhenti menghantuinya. Safa, setiausaha Datuk Kamal dan sahabatnya, Yusnizal datang mencari ke kampung. Masing-masing dengan agenda tersendiri. Seorang ingin mengungkap kebenaran dan seorang mahu mengambus segala kebatilan. Lari daripada politik pejabat yang memualkan, Izzat tetap tidak menemui ketenangan yang dicari. Politik kebun pisang jug 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 King Kong
Tumpaskan DINOSAUR dengan KEBIJAKSANAAN dan KEBERANIAN! Nyaris tewas dalam permainan ikhtiar hidup lepas, Zack dan rakannya kini terpaksa sertai permainan baru! Kali ini arena permainan bergegar dengan amukan hidupan prasejarah - Deinonychus, Spinosaurus, Brachiosaurus dan banyak lagi. Mampukah Zack dan yang lain berdepan dengan lawan yang dahsyat? Berjayakah mereka menyelesaikan permainan? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者
Mahou Tsukai no Yome 魔法使的新娘 JAP/ENG (E / C / M) Apprentice mage Chise Hatori is invited to enroll at the College, a prestigious learning institution for sorcerers, to examine and look for a way to remove the curses she bears. Despite her groom Elias Ainsworth's reluctance, Chise accepts the proposal, as she believes attending the school might help her minimize her self-sacrificing tendencies. From the get-go, Chise grabs the attention of her classmates and pro 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者
DIGIMON SAVERS 數碼暴龍拯救隊 VOL.1-48 END JAP / CAN / ENG (E / C / M) Masaru, is a second year Junior High student, and is undefeated in battle, He meets the Digital Monster Agumon, who has escaped from DATS, a secret government organiza-tion. Despite terrible first impressions, the two become best friends by talking with their "fists". With others, Masaru and Agumon work to investigate various incidents involving the Digital World and Digital Monsters, to try an 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 Nao Maita , Lain-Lain
Masa Kecil Dulu, Aku Pernah Tolak Kawan Sampai Jatuh Tangga' Bila Kau Sedar Ada Tang Tak Kena Dan Pelik, Di Situlah Rasa Takut Mula Menyelubung! Tangga Waktu Senja - Nao MAITA Adik - Ryoko MIZOGUCHI Game Bunuh - Mako FUKUNAGA Kesaran-Pasaran - Kirara HIMEKAWA Klik! Maut Menanti - Mea SAKISAKA Selamat Datang Ke Kampung... - Isao SAKAMOTO Peraturan Mesti Dituruti Walaupun Perlu Bergadai Nyawa. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 C2V
Apabila ibu William jatuh sakit, dia segera menyedari tentang dirinya yang kurang disiplin kerana terlalu bergantung kepada ibunya. Mampukah dia belajar untuk kurang bergantung pada orang lain dan menjada diri? Belajar cara memupuk disiplin diri dan jadi lebih bertanggungjawab dengan William dan kawan-kawan sekelasnya! 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Axie Oh
Jenny tiada masa untuk lelaki, K-pop atau apa sahaja selain impiannya menjadi pemain selo profesional. Namun apabila menyedari dirinya jatuh hati dengan seorang idol K-Pop, dia perlu buat keputusan sama ada cinta mereka berbaloi dipertahankan atau sebaliknya. * * * Jenny takkan mampu menjadi pemain selo klasik terbaik tanpa latihan keras. Sehinggalah dia bertemu Jaewoo, seorang remaja lelaki yang membawanya menelusuri malam penuh memori di Los Angeles sebelum pulang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Zabalang Studio
Wow! Ilmu baharu! Belajar Fakta Baharu & Menarik! Haiwan · Tumbuhan Anatomi · Geografi Budaya · Seni Kehidupan · Cuaca Dan Banyak Lagi Lebih 100 Trivia! Adakah Air Liur Meleleh Semasa Tidur? Apakah Kepentingan Hakim Dan Peguam Pakai Rambut Palsu? Apakah Fungsi Lubang Pada Akar Teratai? Betulkah Kupu-Kupu Mengepakkan Sayap Tanda Tornado? Adakah Daun Gugur Menimbun Di Dalam Hutan? Adakah Lukisan Sunflowers Van Gogh 'Layu'? Betulkah Lebih Baik Membeli Kasut Pad 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Imran Zaki
Hari akan berlalu, tetapi tak semua patah akan tumbuh, dan tak semua hilang berganti. Memang begitulah akhirnya. Kita cuma harus belajar untuk hidup dengan kesedihan yang dalam itu. Kita akan berkawan dan berteman dengannya. Ia adalah senarai memori yang berat, tetapi sekurang-kurangnya kita tetap mahu ada cara untuk mengenangnya, antaranya lewat air mata. Lalu Allah SWT menyebutkan kepada jiwa yang tenang, pulanglah. Kembalilah kepada Tuhan yang selalu mendengar. 了解更多
原价 RM 49.00

现售 RM 49.00 (-0%)

会员 RM 39.20 (-20%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Mukmin ditugaskan sebagai pengawal keselamatan di sebuah rumah agam di daerah pergunungan Kundasang. Seorang perempuan berbusana merah yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar kecuali Mukmin telah terperangkap di dalam rumah itu. Pertemuan misteri di antara mereka mengundang bencana. Perempuan busana merah minta segera dikeluarkan dari rumah itu. Apabila berjaya dibawa keluar, Mukmin terjebak dalam bencana yang lebih dahsyat. Berjayakah Mukmin mengharungi cabaran dan misteri 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Bunda Ary
Adib dan kawan-kawan belajar mengenai kisah Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail dalam peristiwa Haji. Abang Ibrahim yang baru mereka kenali telah menceritakan kisah-kisah hebat itu. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Bunda Ary
Adib dan kawan-kawan belajar mengenai puasa sunat dan puasa pada bulan Ramadan. Hakim turut memberikan tip supaya mereka dapat belajar berpuasa penuh dan belajar mengenai keistimewaan bulan Ramadan. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Bunda Ary
Adib, Syafa dan kawan-kawan belajar mengenai cara tayamum dan cara bersolat. Turut disertakan rujukan gerakan solat dan juga bacaan dalam solat berserta makna. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Nina Swantan
Mengikat hati kerana janji, mengukuh sejati dengan ikatan suci. Siapa bilang menjadi jutawan muda semudah disangka? Tidak bagi Kayla Kirana Xin. Dia jelita dan kaya-raya, namun hidupnya dikelilingi kesunyian, muslihat dan kepalsuan. Hadirnya Haikal sebagai pengawal peribadi banyak membantu Kayla merungkai kepalsuan itu. Haikal pula, lain yang ingin dia rungkai, lain pula yang dia temui mengenai jutawan muda itu. “Saya takkan lepaskan awak, Kayla Kirana Xin! Saya takkan l 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Keladi
Kompilasi Keladi Tak Lapuk Dek Zaman! Spesel buat kipas-susah-mati kisah alam Nusantara, karya terunggul artis komik berbakat besar, Keladi kini menemui korang! Nak tema cinta, seram, aksi, kepahlawanan dan macam-macam lagi? Semuanya dikumpul dalam satu komik! Tak dilupakan nilai pengajaran dalam setiap ceritera yang bakal membuka mata dan buat korang menilai kehidupan dari sudut pandang berbeza. Dah bersedia untuk ke dunia Keladi? Jom, gerak sekali! AMARAN: Ilust 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者
Dororo多罗罗 JAP/ENG (E / C / M) A samurai lord has bartered away his newborn son's organs to forty-eight demons in exchange for dominance on the battlefield. Yet, the abandoned infant survives thanks to a medicine man who equips him with primitive prosthetics—lethal ones with which the wronged son will use to hunt down the multitude of demons to reclaim his body one piece at a time, before confronting his father. On his journeys the young hero encounters an orphan wh 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 Dedy Koerniawan
Ada khabar angin di bangunan tempat aku bekerja. Ia berkenaan projek pembinaan bangunan ini yang dulunya selalu terhalang sebab perkara aneh berlaku melangkaui akal fikiran. Sehingga tiga bulan kemudian, projek pembinaan bangunan ini diteruskan dan siap dalam masa dua bulan je! Aku rasa pelik... kenapa pembinaan yang ambil masa sangat lama dan selalu terhalang, boleh jadi lancar dalam masa dua bulan je? Ada suatu saat apabila frekuensi antara dua dimensi menjadi s 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Xanseviera
Arashy, si makhluk asing yang jadi pelajar baru kelas Zulaikha ada kuasa magik. Mujurlah Zulaikha dan kawan-kawan beri alasan Arashy memang hebat buat silap mata demi merahsiakan identiti sebenarnya. Tapi... adakah rahsia akan terbongkar apabila ada kawan sekelas minta Arashy ajar teknik 'silap matanya'? Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan belajar melukis, buat hadiah untuk kawan, belajar dengan cikgu ganti bertubuh sasa dan banyak lagi! #Melukis #SilapMata #Hadiah #Cik 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Oga
Insiden kumpulan lanun telah menyebabkan Ed mengalami gangguan tekanan pascatrauma. Selain tidak mampu bekerja, Ed juga perlu berdepan dengan ketua pengganas Ravens yang menjadikan ibunya serta ibu Parry sebagai tebusan. Adakah ibu mereka akan selamat? Apa pula kaitan dan dendam ketua pengganas Ravens dengan Tentera Udara Diraja Malaysia? Jilid 11 sarat dengan aksi dan pertempuran! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Faizah Ahmad
Naskhah buku FAHAMI AKU ini membawa pembaca untuk memahami jiwa penghidap depression dan juga untuk penghidap depression sendiri untuk memahami situasi dan kesakitan yang dialami. Penulis berkongsi kisah bagaimana perjuangan melawan penyakit ini bermula sehinggalah sembuh. Penulis berkongsi banyak tips penyembuhan untuk penghidap depresi. Bahkan banyak perkara dikongsi agar penghidap lebih memahami situasi yang dihadapi. Ini adalah penting kerana dapat menaikkan semangat dan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Siri Upin Ipin Kisah Kami di musim Ketiga bahagian 1 ini berkisar tentang kisah Upin & Ipin seharian bersama Opah dan Kak Ros. Jomkita ikuti kisah mereka dalam Siri Kisah Kami kali ini dengan pelbagai cerita lucu yang menarik dan pengalaman mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga sambungan musim ketiga bahagian 2 untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 19.90 (-23%)

会员 RM 19.90 (-23%)

作者
Siri Upin ipin Kembara Kami di musim ketiga bahagian 2 ini berkisar tentang kisah penggembaraan aksi Upin Ipin. Ikuti kisah mereka dalam siri Kembara Kami kali ini dengan pelbagai cerita aksi kembara yang menarik mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga koleksi Upin Ipin edisi komik yang lain untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 19.90 (-23%)

会员 RM 19.90 (-23%)

作者 Osman Deen
Cikgu baru masuk sekolah? Memang jadi makanan Ax dan kawan-kawanlah! Ax, Kaio dan Yosi, pelajar nakal sekolah yang cukup dikenali dan digeruni. Tidak ada sesiapa yang dapat menumpaskan Ax atau mempermainkannya di sekolah sehinggalah muncul Cikgu Monday, guru Sains baru. Dia disenangi semua dan lincah menumpaskan tiga sekawan itu. Makin membuak-buak Ax nak prank si cikgu! Tetapi apabila Yosi melihat Cikgu Monday melakukan sesuatu yang aneh, tidak seperti perawakannya yang dise 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 17.90 (-19%)

会员 RM 17.90 (-19%)

作者 Kaoru
Alex dan putera-putera sentiasa berjaga hingga lewat malam hingga kurang tidur. Hanya Putera Leon yang tidur dan bangun pagi tepat pada masa setiap hari, tidak kiralah betapa sibuknya dia. Melihat keadaan kawan-kawan yang lesu, Putera Leon menegur mereka. Tetapi ada sebabnya kenapa Alex dan putera lain tidak mendapat tidur yang cukup. Apa yang mereka sedang sembunyikan? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 C2V
Tina dan Steve murid baru di sekolah. Mampukah mereka berkawan dan berbaik dengan murid lain? Belajar cara untuk berkawan, selesaikan konflik, mengenal pasti kawan buruk dan menghargai kawan baik bersama Tina, Steve dan kawan sekelas baru mereka! 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者
Setelah berakhirnya di konflik di Planet Baraju, Boboiboy memulakan latihan bersama Tok Kasa di Plenat Quabaq bagi mempersiapkan dirinya untuk mengawal Kuasa Elemental Tahap Ketiga. Sementara itu, rakan - rakannya yang lain menerima jemputan untuk menghadiri persidangan Pertubuhan Planet - planet Bersatu yang berlangsung di Kota Terawangan, iaitu pusat pentadbiran Planet Gur'latan dan dihoskan oleh pemeritahnya iaitu Puteri Kira'na. Pada masa yang sama, Kaizo dan Fang menyesu 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 22.90 (-23%)

会员 RM 22.90 (-23%)

作者 Sisyoujae
Pernah merasakan diri kita gagal? Selalu tewas dalam pertandingan kehidupan seharian? Lebih menyeksakan bila sering buat perbandingan dengan orang lain dan berputus asa dengan diri sendiri! Tiada sesiapa mahu tenggelam ke dasar laut paling dalam. Jika berkemampuan, pastinya kita akan sedaya upaya berusaha menggapai bintang di langit. #Bangkitlah Siri 30 Wadah ini bakal membawa kita menempuh cabaran melawan fikiran negatif seterusnya berani bangun mengatasi kelemahan diri. Ing 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Nulna
Dalam perjalanan menuju bahagia, masih terselit yang namanya duka. Seorang perempuan akan kelihatan cantik ketika dia menjahit lukanya sendiri. Baginya cukup definisi bahagia itu memberikan ketenangan bukan pasangan yang melukakan. Memulakan sebuah perhubungan dan berakhir dengan perpisahan merupakan prinsip Farha Nayla. Dirinya penuh konflik, dia mudah menerima cinta namun sukar untuk terus kekal dalam hatinya kerana baginya perkahwinan bukan satu kewajipan. Bercinta denga 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Nssasa
Yes, precious. I’m here… Jika mata tidak bertemu, maka biarkanlah doa yang menyatu. Jika cinta tidak terbaca, maka biarlah hati yang merasa. Dia diam seperti tiada perasaan malah hakikat sebenar dia menunggu seseorang yang mengubah kenyataan. Bagaimana hidupnya menunggu selama sembilan tahun? Hanya dengan kata-kata yang bermain dalam ingatan. “You need to be a strong person, a hero who can protect everyone. Then, you can achieve anything. But remember, you can’t do 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Jo , Kin
Impian belajar kat sekolah pilihan Jen musnah bila ayah menghantarnya ke Wonderville mencari mama. Dahlah tu terpaksa hidup bersendirian dan cari duit sendiri. Dalam diam-diam Jen mahu pulang ke Pekan Manusia dan tinggalkan Wonderville. Tapi boleh ke Jen ikuti kehendak diri dan membantah rancangan ayah? Adakah dia terus melayan kerenah kawan-kawan luar biasanya (baca: pelik)? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Kafka Asagiri
Di Mersault, Dazai dengan Sigma dan Dostoyevsky dengan Chuuya yang telah bertukar menjadi puntianak, bertarung dalam satu perlawanan kepintaran mempertaruhkan hidup atau mati. Di tengah-tengah perlawanan, Sigma dapat melihat secara dekat tentang rahsia kuasa luar biasa Dostoyevsky. Pada masa sama, pertarungan merebut 'One Order' berlangsung di lapangan terbang dan Atsushi buat keputusan melawan Akutagawa yang telah menjadi puntianak. Atsushi terpinga-pinga antara tindakan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者
Dr. STONE 新石纪 Season1-3 JAP/ENG (E / C / M) One fateful day, all of humanity was petrified by a blinding flash of light. After several millennia, high schooler Taiju awakens and finds himself lost in a world of statues. However, he’s not alone! His science-loving friend Senku’s been up and running for a few months and he's got a grand plan in mind—to kickstart civilization with the power of science! 全人类被神奇的现象一瞬间石化后过了几千年 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者 Kaoru
Alex dan putera-putera sentiasa berjaga hingga lewat malam hingga kurang tidur. Hanya Putera Leon yang tidur dan bangun pagi tepat pada masa setiap hari, tidak kiralah betapa sibuknya dia. Melihat keadaan kawan-kawan yang lesu, Putera Leon menegur mereka. Tetapi ada sebabnya kenapa Alex dan putera lain tidak mendapat tidur yang cukup. Apa yang mereka sedang sembunyikan? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者
九尾狐传 第一季 Tale of the Nine Tailed Season 1 作为一只千岁九尾狐,白头大干山神李砚(李栋旭饰),为了让自己的初恋重生,自愿放弃了山神这种看起来权力不小的铁饭碗,跑去出入亡者理事局打工,在人世间降妖除魔;而他的初恋对象,在重生后变成了电视台《寻找都市传说》节目制作人南智雅(曹宝儿饰),日常工作是拿着一台摄像机,报道各类奇奇怪怪的 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 71.91 (-10%)

会员 RM 63.92 (-20%)

1-828 of 828

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top