0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' BESQ PUBLICATION '找到 1120 件相关商品
作者 Dilla Ahmad
Bermain cinta dengan perempuan simpanan bos memang sesuatu yang sangat gila! Atas kesalahan itu, dia dibelasah teruk dan dibiarkan separuh nyawa di dalam kebun getah. Dan takdir membawa Jaden dipertemukan dengan Tok Ayah dan Seri Dhia. “Lelaki hebat? Ada ke spesis lelaki macam itu zaman sekarang ni? Tak pernah pula saya jumpa lelaki hebat selain tok ayah saya. ~ SERI DHIA “Nak tahu aku lelaki hebat atau tidak, kau nak cuba dengan aku?” ~ JADEN Sukar untuk Jaden menja 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 If Moses
"Aku hanya mahukan sebuah negara rasmi untuk bangsa aku - Yahudi, dan negara itu ialah Palestin." Semenjak Sultan Abdul Hamid II digulingkan, tanah Palestin telah hilang pelindungnya. Pihak British mula memainkan strategi licik bagi memenangi perang dunia pertama ketika itu - dengan menjanijikan tanah Palestin sebagai ganjaran. Apa yang lebih mengejutkan adalah, bukan sahaja Zionis yang mahu tanah Palestin, tetapi juga bangsa Arab yang selama ini menentang Empayar Uthmaniyah. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rina Farizq
ROMEO. Lelaki itu bukan saja tampan dan memikat tapi, memiliki sepasang mata yang tajam dan membunuh. Lelaki berketurunan Turki itu juga telah membuatkan hati Armilia goyah. Walaupun tak suka dengan perangai Si Romeo, perasaannya semakin tak menentu bila bersama lelaki itu. "A real man stays faithful and knows one woman is enough." "Itu saja?" Amboi, 'itu saja' eh? "Tak ada lain yang you harapkan? Like... yang baik, romantik, handsome dan kaya ke? Kasut yang nak paka 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Aiman Banna
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Faizat Hairi
CARI KATA PROAKTIF 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Faizat Hairi
CARI KATA INISIATIF 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Faizat Hairi
CARI KATA GEMILANG 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Faizat Hairi
CARI KATA UNGGUL 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Nur Fadhilah Wahid
For those who have just begun their spiritual journey, what is the path to get closer to God? For those who found themselves distant from God over the years, is there a path to return to Him? Does one still have a chance at being near to God, even after all the mistakes and transgressions? ****** Nearness To You explores what it means to seek closeness to God in this life through the author’s essays of reflections and contemplations during her travels to meet the seekers of 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 36.00 (-20%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Nojie
"Saya kata ceraikan." "Saya ceraikan awak dengan talak satu! Puas hati?" sendiri yang meminta untuk diceraikan. Tapi, kenapa hatinya sakit bila Hud dengan mudah melafazkan talak? Dalam enam bulan, hubungan mereka berakhir. Ternyata, cinta Hud Mikael bukan lagi untuk Nurul Nadya. Percaturan Tuhan, tiada siapa yang tahu. Mereka bertemu kembali selepas sepuluh tahun terpisah. Benih-benih cinta yang disangka sudah mati, kembali subur memekar. Hud jadi tak keruan. Nadya pula gel 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dhila Asyfa
"Sebelum sambung tugasan awak. Kena ingat, yang awak hanya pelajar latihan industri di sini. Dan saya, supervisor awak. Jangan berangan lebih-lebih. Hubungan kita hanya majikan dan pekerja. Ingat tu." - Haedar Amaran itu menjadi sempadan antara dirinya dan lelaki berkenaan. Anggaran Norul Najeeha, dia akan menjalani tempoh praktikalnya dengan tenang dan aman. Entah kenapa lelaki yang bernama Haedar Akil seperti membenci kehadirannya. "Jodoh ini semua bukan terletak di tanga 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Norhafsah Hamid
In Dear God (the sequel to Letters To God), author Norhafsah Hamid weaves a tender story of young love, second chances and a soul that is lost, seeking to find what has been missing in his heart all along. Jonah thought he had everything a guy could ever needed to sail through life. A family that is supportive, cool friends that made university life a breeze and looks that won him the affection of many girls. Except for one - Sarah. An encounter with Sarah made Jonah reali 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 If Moses
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 If Moses
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 If Moses
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Bayu Asiah
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Aiman Azlan
For the singles who are searching of love, is there a to know if you are ready to commit yourself to a relationship? For the couples, is there a method to making the relationship last? Is love a matter of the heart and emotions, or can love be managed in a logical and practical manner? ** In Unbreakable, author and Youth Mentor Aiman Azlan encourages us to change our perspective when it comes to love and relationship — that it is not something you fall into but someth 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Dr. Nisar Mohammad Ahmad
Buku PhD: Catatan Perjalanan Sebuah Universiti Kehidupan adalah hasil karya Dr Nisar Mohammad Ahmad, Pensyarah Kanan Fakulti Syariah dan Undang-Undang, Universiti Sains Islam Malaysia. Buku ini sarat dengan perkongsian pengalaman pahit dan manis beliau dalam melayari kehidupan sebagai se orang pelajar PhD yang boleh dijadikan sumber inspirasi. Selamat Membaca. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Hilal Asyraf
"Bila nak kahwin?" "Belum ada calon," begitu jawabnya. Namun jauh di sudut hatinya terdetik, mungkin memang sudah tiba mas untuk dia bernikah. Adakah perlu ada calon dulu, baru persiapan diri? Atau persiapkan diri dulu, baru cari calon? --- Buku ini bukan mahu membahaskan tentang bercinta sebelum atau selepas nikah. Ia hadir sebagai bimbingan buat kita menguruskan perasaan, disaat kita mencari cinta sehinggalah menempuh alam rumah tangga. Buku ini sesuai untuk mereka ya 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Sya Jamuri
Kerana terdesak dalam mencari pekerjaan, Suri Isabella terpaksa memegang jawatan sebagai pembantu peribadi kepada seorang lelaki yang berlagak dan miang seperti Adrian. Ini membuatkan hari-hari Bella di pejabat itu semakin tidak tenteram dibuatnya. Setiap hari, bagaikan ada saja wanita seksi yang datang bertandang ke pejabat itu. Bella juga ditugaskan untuk mengingati setiap nama skandalnya lengkap dengan biodata sekali. Memang kerja gila namanya! “Encik Adrian, in case y 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Nurhayati Ishak
JEBAT: Irina, aku fikir aku ego dengan cinta. Benci untuk mengakuinya sebab aku tak suka. Tetapi mana tahu ego kau melebihi aku pula. Penat! Penat sungguh mengejar cintamu sehingga aku hampir-hampir berputus asa. Pandanglah aku, Irina. Aku sangat cintakan kau. Aku tahu kau juga cintakan aku. Tetapi kenapa payah sangat untuk kau mengaku? IRINA: Kerana kau, Jebat. Kau yang mulakan dulu. Kasarnya bahasa kau. Sinisnya apabila kau sindir ketika aku sedang dalam kesusahan. Meny 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Cik Nor Cinta
RUDE? Bukan biadab. Bukan juga kasar. Tapi… SELAMBA. Kahwin paksa? Itu mungkin cerita klise tetapi, bila dapat seorang isteri yang selamba… itu bukan klise lagi! Sikap selamba Melur itulah yang membuatkan sikap jual mahal Firdaus surut perlahan-lahan. Sikap selamba Melur itu jugalah yang telah mematahkan ego lelaki itu dan mula menyayanginya. Namun, kesetiaan Firdaus terhadap Dee tidak juga goyah dan itulah yang membuatkan Melur pergi bersama hati yang kecewa. 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Jaja Ahmad
"Yen selalu balik sini sebab Ann. Yen suka Ann." - Khazrin Selama 3 tahun dia hanya memandang dari kejauhan dan mencintai dalam diam. Sekali dia luahkan, terduduk emaknya dan tidak terkata ayahnya. "Selain daripada sebab suka dan cinta, ada sebab lain kenapa saya nak kahwin dengan awak." - Khazrin "Sebab apa?" - Ann "Sebab pak ngah dah dinodai oleh mata awak bila awak tengok pak ngah tanpa baju hari tu." - Khazrin Berkahwin dengan jiran sendiri langsung tiada dalam kamus hid 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Lyna Masud
Dia Aminah. Seorang niqabis yang berpaling dari ijtihadnya kerana fitnah manusia. Kerana seorang Adam, maruahnya sebagai niqabis dipijak-pijak lalu dia tekad untuk keluar mencari jalan hidup sendiri. Di situlah bermula episod kehidupannya bersama rakan-rakan yang berbeza pegangan hingga dia hampir terjerumus ke lubang noda yang dia gali sendiri. DIa mencipta dirinya sebagai 'Miya' manakalah 'Aminah' ditinggalkan semakin jauh. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Shaze Alma
Dr. Hayra dan Dr. Zeyl... mereka berdua diiktiraf genius kerana memegang gelaran pakar psikiatri dalam usia yang masih muda. Tapi, mereka sebenarnya tak ikhlas langsung dengan kerjaya itu. Seorang teringin nak jadi pramugari, seorang lagi berangan nak jadi karyawan seagung Shakespeare. Masing-masing sekadar ikut kehendak orang tua yang mahu menjaga reputasi keluarga yang berstatus elit itu. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 K.J. Ratnam
Identity, loyalty and nation building are key global challenges today. In the first part of this book, Emeritus Professor K.J. Ratnam, a leading Malaysian social scientist, discusses multiple identities in complex societies, political loyalty, and the challenges that ethnic and religious differences pose for social cohesion. In the second section of the book, done in conversational style, he talks to researcher-writer Patrick Pillai about the importance of regaining the midd 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mizi Wahid
The original version of this book was titled Prayers For Success, and it was first published in 2011. Now in 2019, Ustaz Mizi Wahid has collaborated IMAN Publication to revise the contents and produce an updated version of this book with the title renamed to Call Upon Him : 21 Steps To Strengthen Our Trust In Allah This book is not merely a compilation of supplications taken from the Quran and the Sunnah. It is a book written with the sole intention to inspire Muslims to ha 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 55.00 (-0%)

会员 RM 49.50 (-10%)

作者 Monarth
Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product. The go-to guide to successful leadership, updated with new tools and insights to help you stand out among the competition at every turn in your career Talent and skills are important, but what separates successful leaders from their less successful peers is the ability to harness the power 了解更多
原价 RM 114.00

现售 RM 114.00 (-0%)

会员 RM 102.60 (-10%)

作者 Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者
This book is full of test-style practice questions for students studying KS3 English. It follows the Literacy Strategy for KS3 and is aimed at students working at levels 6-8. The questions are written in a clear, straightforward style to test what you know and how well you can apply your knowledge. The answers are in the back of the book so you can easily check your work and find out where you're going wrong. Study notes and explanations are also available in the CGP Revision 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Adnil Zaff
Sindrom Stockholm! Sesuatu yang tidak pernah diangankan oleh Amalina. Dia telah diculik oleh seorang mafia bernama Tajul Gazi. Bukanlah wang tebusan yang dihendakkan oleh lelaki itu. Sebaliknya, Tajul mahukan anak. Eh! Ada ke wanita yang mahu melahirkan anak kepada penjahat seperti Tajul? Amalina pada mulanya takut akan lelaki itu. Riak wajahnya bengis dan lelaki itu memang kaku. Tetapi setelah beberapa minggu ditawan Tajul, Amalina sendiri yang sudi dinikahi lelaki itu. K 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dilla Ahmad
“Meera selalu ingat masa kita kecik-kecik dulu, Abang Khalif. Kita main sama-sama, makan sama-sama. Tidurpun sama-sama. Memang best masa tu, kan?”-ZAMEERA “Sekarang mana boleh tidur sama-sama. Lain pulak jadinya karang.”- KHALIF ANDRE Mengenali gadis bernama Zameera, buat hidupnya yang kelam, menjadi ceria. Sebagai anak isteri ke dua Datuk Hisham, dia tidak punya hak untuk mendapatkan kasih sayang seorang papa. Itu yang Khuzairi sering katakan kepadanya. “A 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cici Aida
Aku…Darling Delia. Nama vogue sangatkan. Kategori aku, hanya gadis biasa-biasa, tapi tetap ada gaya. Pakej manis, itu semulajadi. Ada juga yang ingin meraih perhatian. Tetapi sayang, aku cuma mengejar seorang saja. Bukan sebab dia terlalu kacak, tapi kaku macam kayu bila berdepan dengan perempuan. Senang cerita tersangatlah pemalu. Kalah seperti anak dara kena pinang. Jujur…dialah lelaki itu, Emir Anaqi. “Lepas ni saya akan panggil awak Darling sebab itu memang nama a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ella Syasdhia
Bila cinta yang disangka bertepuk sebelah tangan bertukar menjadi tragedi, hidup Eshaal berendam dengan darah keluarganya. Tragedi hitam itu telah membuatkan dunianya bertukar gelap-gelita. Memori hitam yang menghantui membuatkan dia hilang kewarasan fikiran. Mujurlah Eshaal dapat bertongkat melalui kekuatan si abang yang setia di sisi. Namun, Eshaal dimomok dengan tanggapan bahawa dialah gadis paling hodoh akibat kesan peristiwa hitam itu. Padanya cinta adalah zalim kerana 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Scott Keller , Bill Schaning
Double your odds of leading successful, sustainable change Leaders aren't short on access to change management advice, but the jury has long been out as to which approach is the best one to follow. With the publication of Beyond Performance 2.0, the verdict is well and truly in. By applying the approach detailed by authors, Scott Keller and Bill Schaninger, the evidence shows that leaders can more than double their odds of success--from thirty percent to almost eighty. Wher 了解更多
原价 RM 120.20

现售 RM 120.20 (-0%)

会员 RM 108.18 (-10%)

作者
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者 Haines
A brilliant guide for product managers - updated with new ways to think about customers, markets, products, and business models, where business transformation is the watchword! The Product Manager's Survival Guide has been helping product managers master their craft since its original publication. But six years has virtually transformed the way businesses plan, create, and manage their products, and this brand-new edition brings readers fully up to date to compete in the digi 了解更多
原价 RM 114.00

现售 RM 114.00 (-0%)

会员 RM 102.60 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *RAJA YANG BINASA *BALASAN ANAK DERHAKA *AKIBAT PERBUATAN YANG KEJAM *KISAH LELAKI BERNIAT JAHAT 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *ISTERI YANG TERCELA *HARTAWAN DURJANA *KARUN DITIMPA BALA *KERANA ENGGAN BERIMAN 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *BONI TIDAK PUTUS ASA. *BONI UCAPKAN TERIMA KASIH. *BONI MENGEMAS *BONI YANG BERANI *PERMAINAN YANG ADIL 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Rozmizan Muji
1. Ini sebuah cerita lama. Lama terpendam di suatu sudut pengharapan. Cerita aturan tuhan, antara aku, dia dan kehidupan. Sebuah cerita yang aku paksa diri hasilkan sebagai jawapan di atas apa sebenarnya sebab perpisahan. 2. Ini sebuah cerita lama. Membesar aku dengan petunjuk yang semakin dimengerti. Dan dengan bimbingan, aku akan terus berlari ... terus berlari, tidak akan berhenti, sehinggalah aku terbang tinggi. Tuhan mengajak kita kepada-Nya. 3. Syukur, jika begi 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Peter W Lednor
A concise guide to early-stage innovation which will be valuable to everyone making the transition from individual scientist or engineer to a role in achieving innovation by an organization.'This transition is often harder than is recognized. The target audience has typically reached the top of an educational ladder, and moves, with a first job, to an organization with different norms, objectives and understanding of innovation. Relevant organizations are wide-ranging, and in 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者
This CGP Study Guide explains everything students need to know for Key Stage Three Maths - all fully up-to-date for the new curriculum from September 2014 onwards. It's ideal for students working at a higher level (it covers what would have been called Levels 5-8 in the pre-2014 curriculum). Every topic is explained with clear, friendly notes and worked examples, and there's a range of practice questions to test the crucial skills. 了解更多
原价 RM 34.50

现售 RM 34.50 (-0%)

会员 RM 31.05 (-10%)

作者
This is the second combined pack of CGP's KS1 Maths and English practice papers. It contains four full sets of essential KS1 SATS Practice Papers: two sets for Maths and two sets for English. They're all fully up-to-date to match the SATS in 2018 and beyond, with separate test papers that are just like the real thing. What's more, complete answers, mark schemes and instructions are included for each subject, so it's easy to find out how well children are progressing. There's 了解更多
原价 RM 82.00

现售 RM 82.00 (-0%)

会员 RM 73.80 (-10%)

作者
This great-value pack from CGP contains four full sets of essential KS1 SATS Practice Papers: two sets for Maths and two sets for English. They're all fully up-to-date to match the SATS in 2018 and beyond, with separate test papers that are just like the real thing. What's more, complete answers, mark schemes and instructions are included for each subject, so it's easy to find out how well children are progressing. For even more practice, this second pack of realistic Maths a 了解更多
原价 RM 82.00

现售 RM 82.00 (-0%)

会员 RM 73.80 (-10%)

作者
This is a fantastic second pack of CGP practice papers for KS2 Maths, English and Science. It contains six full sets of papers: two sets for the KS2 Maths SATS, two sets for the KS2 English SATS and two sets for KS2 Science. Everything's fully up-to-date to match the SATS in 2018 and beyond, and complete answers and mark schemes and instructions are included so it's easy to find out how well children are progressing. More great practice for all three subjects is available in 了解更多
原价 RM 82.00

现售 RM 82.00 (-0%)

会员 RM 73.80 (-10%)

作者
This brilliant-value pack from CGP contains six full sets of super-realistic KS2 Practice Papers: two sets for the KS2 Maths SATS, two sets for the KS2 English SATS and two sets for KS2 Science. Everything's fully up-to-date for the latest National Curriculum, and carefully written to match the style and content of the SATS in 2018 and beyond. What's more, complete answers, mark schemes and instructions are included for each subject, so it's easy to find out how well children 了解更多
原价 RM 81.60

现售 RM 81.60 (-0%)

会员 RM 73.44 (-10%)

作者 Shahbudin Husin
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Gryffindor House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its courage, bravery and determination. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Gryffindor moments, including the appearance four of it 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Hufflepuff House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its dedication, patience and loyalty. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Hufflepuff moments, including the appearance of Quidditch 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Slytherin House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its pride, ambition and cunning. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Slytherin moments, including Draco Malfoy's typically sneaky at 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Ravenclaw House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its wit, learning and wisdom. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Ravenclaw moments, including the appearance of the inimitable Prof 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 Syaari Ab Rahman
Perempuan yang baik-baik itu bukanlah perempuan yang sempurna. Tidak sempurna sabarnya, namun mampu menguatkan kesabaran demi zuriat yang disayanginya. Persis Maryam AS. Tidak sempurna keyakinannya, namun mampu meneguhkan hatinya kerana percaya akan janji Allah SWT. Persis ibu Nabi Musa AS. Tidak sempurna masa silamnya, namun demi mengejar peluang syurga, dia sanggup korbankan segalanya. Persis Zulaikha. Melalui buku ini, Ustaz Syaari mengupas kisah-kisah perempuan yang dia 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Fara Hana
IRINA JASMINE yang buntu ditinggalkan mama dan papanya terpaksa menerima tawaran yang cukup lumayan daripada seorang ahli perniagaan yang berjaya. Tawaran yang membuatkan Jasmine sukar untuk menolak. Apatah lagi dalam keadaan dia dan adiknya yang diabaikan oleh kedua ibu bapa mereka. Mahu atau tidak Jasmine akur dengan kehendak takdir. Salam pertolongan itu disambut dengan resah. DRACO ENRIQUE VALIENTE punya agenda tersendiri, setiap wang yang dilaburkan ada balasannya dan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

1-1120 of 1120

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top