0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' BESQ PUBLICATION '找到 1049 件相关商品
作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Lyna Masud
Dia Aminah. Seorang niqabis yang berpaling dari ijtihadnya kerana fitnah manusia. Kerana seorang Adam, maruahnya sebagai niqabis dipijak-pijak lalu dia tekad untuk keluar mencari jalan hidup sendiri. Di situlah bermula episod kehidupannya bersama rakan-rakan yang berbeza pegangan hingga dia hampir terjerumus ke lubang noda yang dia gali sendiri. DIa mencipta dirinya sebagai 'Miya' manakalah 'Aminah' ditinggalkan semakin jauh. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Shaze Alma
Dr. Hayra dan Dr. Zeyl... mereka berdua diiktiraf genius kerana memegang gelaran pakar psikiatri dalam usia yang masih muda. Tapi, mereka sebenarnya tak ikhlas langsung dengan kerjaya itu. Seorang teringin nak jadi pramugari, seorang lagi berangan nak jadi karyawan seagung Shakespeare. Masing-masing sekadar ikut kehendak orang tua yang mahu menjaga reputasi keluarga yang berstatus elit itu. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 K.J. Ratnam
Identity, loyalty and nation building are key global challenges today. In the first part of this book, Emeritus Professor K.J. Ratnam, a leading Malaysian social scientist, discusses multiple identities in complex societies, political loyalty, and the challenges that ethnic and religious differences pose for social cohesion. In the second section of the book, done in conversational style, he talks to researcher-writer Patrick Pillai about the importance of regaining the midd 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mizi Wahid
The original version of this book was titled Prayers For Success, and it was first published in 2011. Now in 2019, Ustaz Mizi Wahid has collaborated IMAN Publication to revise the contents and produce an updated version of this book with the title renamed to Call Upon Him : 21 Steps To Strengthen Our Trust In Allah This book is not merely a compilation of supplications taken from the Quran and the Sunnah. It is a book written with the sole intention to inspire Muslims to ha 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 44.00 (-20%)

会员 RM 44.00 (-20%)

作者 Monarth
Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product. The go-to guide to successful leadership, updated with new tools and insights to help you stand out among the competition at every turn in your career Talent and skills are important, but what separates successful leaders from their less successful peers is the ability to harness the power 了解更多
原价 RM 114.00

现售 RM 114.00 (-0%)

会员 RM 102.60 (-10%)

作者 Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 26.40 (-20%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Adnil Zaff
Sindrom Stockholm! Sesuatu yang tidak pernah diangankan oleh Amalina. Dia telah diculik oleh seorang mafia bernama Tajul Gazi. Bukanlah wang tebusan yang dihendakkan oleh lelaki itu. Sebaliknya, Tajul mahukan anak. Eh! Ada ke wanita yang mahu melahirkan anak kepada penjahat seperti Tajul? Amalina pada mulanya takut akan lelaki itu. Riak wajahnya bengis dan lelaki itu memang kaku. Tetapi setelah beberapa minggu ditawan Tajul, Amalina sendiri yang sudi dinikahi lelaki itu. K 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Dilla Ahmad
“Meera selalu ingat masa kita kecik-kecik dulu, Abang Khalif. Kita main sama-sama, makan sama-sama. Tidurpun sama-sama. Memang best masa tu, kan?”-ZAMEERA “Sekarang mana boleh tidur sama-sama. Lain pulak jadinya karang.”- KHALIF ANDRE Mengenali gadis bernama Zameera, buat hidupnya yang kelam, menjadi ceria. Sebagai anak isteri ke dua Datuk Hisham, dia tidak punya hak untuk mendapatkan kasih sayang seorang papa. Itu yang Khuzairi sering katakan kepadanya. “A 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Cici Aida
Aku…Darling Delia. Nama vogue sangatkan. Kategori aku, hanya gadis biasa-biasa, tapi tetap ada gaya. Pakej manis, itu semulajadi. Ada juga yang ingin meraih perhatian. Tetapi sayang, aku cuma mengejar seorang saja. Bukan sebab dia terlalu kacak, tapi kaku macam kayu bila berdepan dengan perempuan. Senang cerita tersangatlah pemalu. Kalah seperti anak dara kena pinang. Jujur…dialah lelaki itu, Emir Anaqi. “Lepas ni saya akan panggil awak Darling sebab itu memang nama a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Ella Syasdhia
Bila cinta yang disangka bertepuk sebelah tangan bertukar menjadi tragedi, hidup Eshaal berendam dengan darah keluarganya. Tragedi hitam itu telah membuatkan dunianya bertukar gelap-gelita. Memori hitam yang menghantui membuatkan dia hilang kewarasan fikiran. Mujurlah Eshaal dapat bertongkat melalui kekuatan si abang yang setia di sisi. Namun, Eshaal dimomok dengan tanggapan bahawa dialah gadis paling hodoh akibat kesan peristiwa hitam itu. Padanya cinta adalah zalim kerana 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Scott Keller , Bill Schaning
Double your odds of leading successful, sustainable change Leaders aren't short on access to change management advice, but the jury has long been out as to which approach is the best one to follow. With the publication of Beyond Performance 2.0, the verdict is well and truly in. By applying the approach detailed by authors, Scott Keller and Bill Schaninger, the evidence shows that leaders can more than double their odds of success--from thirty percent to almost eighty. Wher 了解更多
原价 RM 150.30

现售 RM 150.30 (-0%)

会员 RM 135.27 (-10%)

作者 Haines
A brilliant guide for product managers - updated with new ways to think about customers, markets, products, and business models, where business transformation is the watchword! The Product Manager's Survival Guide has been helping product managers master their craft since its original publication. But six years has virtually transformed the way businesses plan, create, and manage their products, and this brand-new edition brings readers fully up to date to compete in the digi 了解更多
原价 RM 114.00

现售 RM 114.00 (-0%)

会员 RM 102.60 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *RAJA YANG BINASA *BALASAN ANAK DERHAKA *AKIBAT PERBUATAN YANG KEJAM *KISAH LELAKI BERNIAT JAHAT 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *ISTERI YANG TERCELA *HARTAWAN DURJANA *KARUN DITIMPA BALA *KERANA ENGGAN BERIMAN 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *BONI TIDAK PUTUS ASA. *BONI UCAPKAN TERIMA KASIH. *BONI MENGEMAS *BONI YANG BERANI *PERMAINAN YANG ADIL 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Rozmizan Muji
1. Ini sebuah cerita lama. Lama terpendam di suatu sudut pengharapan. Cerita aturan tuhan, antara aku, dia dan kehidupan. Sebuah cerita yang aku paksa diri hasilkan sebagai jawapan di atas apa sebenarnya sebab perpisahan. 2. Ini sebuah cerita lama. Membesar aku dengan petunjuk yang semakin dimengerti. Dan dengan bimbingan, aku akan terus berlari ... terus berlari, tidak akan berhenti, sehinggalah aku terbang tinggi. Tuhan mengajak kita kepada-Nya. 3. Syukur, jika begi 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Peter W Lednor
A concise guide to early-stage innovation which will be valuable to everyone making the transition from individual scientist or engineer to a role in achieving innovation by an organization.'This transition is often harder than is recognized. The target audience has typically reached the top of an educational ladder, and moves, with a first job, to an organization with different norms, objectives and understanding of innovation. Relevant organizations are wide-ranging, and in 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者
This CGP Study Guide explains everything students need to know for Key Stage Three Maths - all fully up-to-date for the new curriculum from September 2014 onwards. It's ideal for students working at a higher level (it covers what would have been called Levels 5-8 in the pre-2014 curriculum). Every topic is explained with clear, friendly notes and worked examples, and there's a range of practice questions to test the crucial skills. 了解更多
原价 RM 34.50

现售 RM 34.50 (-0%)

会员 RM 31.05 (-10%)

作者
This great-value pack from CGP contains four full sets of essential KS1 SATS Practice Papers: two sets for Maths and two sets for English. They're all fully up-to-date to match the SATS in 2018 and beyond, with separate test papers that are just like the real thing. What's more, complete answers, mark schemes and instructions are included for each subject, so it's easy to find out how well children are progressing. For even more practice, this second pack of realistic Maths a 了解更多
原价 RM 82.00

现售 RM 82.00 (-0%)

会员 RM 73.80 (-10%)

作者
This is a fantastic second pack of CGP practice papers for KS2 Maths, English and Science. It contains six full sets of papers: two sets for the KS2 Maths SATS, two sets for the KS2 English SATS and two sets for KS2 Science. Everything's fully up-to-date to match the SATS in 2018 and beyond, and complete answers and mark schemes and instructions are included so it's easy to find out how well children are progressing. More great practice for all three subjects is available in 了解更多
原价 RM 82.00

现售 RM 82.00 (-0%)

会员 RM 73.80 (-10%)

作者 Shahbudin Husin
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Gryffindor House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its courage, bravery and determination. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Gryffindor moments, including the appearance four of it 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Hufflepuff House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its dedication, patience and loyalty. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Hufflepuff moments, including the appearance of Quidditch 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Slytherin House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its pride, ambition and cunning. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Slytherin moments, including Draco Malfoy's typically sneaky at 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 J.K. Rowling
Let the magic of J.K. Rowling's classic Harry Potter series take you back to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Issued to mark the 20th anniversary of first publication of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, this irresistible Ravenclaw House Edition celebrates the noble character of the Hogwarts house famed for its wit, learning and wisdom. Harry's third year at Hogwarts is packed with thrilling Ravenclaw moments, including the appearance of the inimitable Prof 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.43 (-25%)

会员 RM 37.43 (-25%)

作者 Syaari Ab Rahman
Perempuan yang baik-baik itu bukanlah perempuan yang sempurna. Tidak sempurna sabarnya, namun mampu menguatkan kesabaran demi zuriat yang disayanginya. Persis Maryam AS. Tidak sempurna keyakinannya, namun mampu meneguhkan hatinya kerana percaya akan janji Allah SWT. Persis ibu Nabi Musa AS. Tidak sempurna masa silamnya, namun demi mengejar peluang syurga, dia sanggup korbankan segalanya. Persis Zulaikha. Melalui buku ini, Ustaz Syaari mengupas kisah-kisah perempuan yang dia 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Fara Hana
IRINA JASMINE yang buntu ditinggalkan mama dan papanya terpaksa menerima tawaran yang cukup lumayan daripada seorang ahli perniagaan yang berjaya. Tawaran yang membuatkan Jasmine sukar untuk menolak. Apatah lagi dalam keadaan dia dan adiknya yang diabaikan oleh kedua ibu bapa mereka. Mahu atau tidak Jasmine akur dengan kehendak takdir. Salam pertolongan itu disambut dengan resah. DRACO ENRIQUE VALIENTE punya agenda tersendiri, setiap wang yang dilaburkan ada balasannya dan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Aiman Azlan
A Friend asks, "How Are You?" You want to say, "I'm fine", but you know that is untrue. You are in pain, but you don't know how to express it. A friend says, "I'm fine", but you know there is something more beyond those words. You notice something is not right, but you don't know what to do. You want to understand and help but you don't know where and how to start. Stress, Anxiety, and Depression are 3 of the most common and emotional challanges that people are struggli 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ummu Abdillah
KAMU APA YANG KAMU MAKAN 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者 Prof. Dr. Abdul Basith Muhammad As-Sayyid
MAKAN IBADAH SIHAT: CARA MAKAN RASULULLAH S.A.W 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Amarilis Rahim
NAMAKU Rapunzell. Aku ni anak bongsu kepada Mak Dara Gengster aka Pengerusi Ahli Persatuan Mulut-Mulut Puaka Kampung Batu Laut. Tapi orang-orang kampung panggil aku ‘Ratu Pikatline’ dan ada juga yang panggil aku Ratu Sengal. Tapi sebenarnya aku bukanlah sengal sangat, Mak Dara lagi sengal! Sejak kecil, aku dibesarkan dengan cerita dongeng Rapunzel. Ya, mak aku fanatik dengan cerita Si Rapunzel. Hari-hari, mulutnya duk habaq kat aku... “Kalaulah ada pangeran yang muda 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Julia Ayu
MULA-MULA Mr. Red block kereta Elena sampai Elena viral satu Malaysia. “Saya parking tak sampai lima minit. Takkan cik tak boleh tunggu sekejap?” Kali ke dua jumpa mamat tu, di syarikat kak long. Okey, ini salah Elena sebab dia pergi ambush pejabat kak long dan serang Emir Redza aka Mr. Red. “Semalam you tanya manners I, Sekarang I tanya you, mana manners you? Terjah ofis orang sesuka hati.” Kali ketiga jumpa.. Elena ‘dipaksa’ naik BMW yang dia pernah 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Mizi Wahid
"Do you feel overwhelmed right now with all the pressure and uncertainties of life? Does the thought of your past failure relationships and negative labels drag you dawn? Have you ever wished that you could just leave everything behind and start fresh? Are you ready to finally let go, move on and live a happy and joyful life? If you keep bringing negative baggage from yesterday into today, it will eventually poison your future. Your problems are real. And you may have had 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 40.00 (-20%)

会员 RM 40.00 (-20%)

作者 Notthi Sasiwimon
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者
At some level, we are all afraid of pain, rejection and failure. This fear alone is enough to stop us from challenging ourselves to reach for whatever we want in life. But mothers would cross the bridge of fear bravely, sacrificing all that they have in pursuit of securing only the best for their children. Tales of Mothers : Of Love and Courage features 10 real-life anecdotes from mothers and their stories of unconditional love and bravery in the face of adversity. These st 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Teme Abdullah
"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..." "Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain." "Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..." "Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jad 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 26.40 (-20%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Teme Abdullah
Ribuan tahun selepas peperangan yang memusnahkan hampir keseluruhan dunia. Nusantara kembali aman di bawah naungan sultan; sehingga datang mereka yang mendakwa – kekuasaan itu hasil perjanjian dengan syaitan. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
What is Rough Diamond all about? Linda is a rich heiress who seems to have it all; beauty, brains, wealth and social standing. Desired by men and envied by women, Linda’s life seems perfect. But, deep down inside, Linda longs for true love and contentment. Trapped between the glamorous world that she was brought up in and the overwhelming desire to find solace, Linda finds herself lost. Misery became her companion. Will Linda continue her pretentious socialite life 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Ayesha Syahira
"Are you in love with your Quran? Do you know that exhausting feeling of searching high and low for a true meaningful love and life purpose of this life? “That was exactly how I feel about the Quran. I was so busy finding happiness and love to fill the emptiness in my heart. None worked. Until I found the Quran.” Building a relationship with Quran cannot happen in one day. It will take years. It will be a long journey of trying to fall in love with the Qu 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Anna Milia
Pertama kali bertemu tanpa sengaja, Dhifa terus jatuh hati pada Aryan. Mereka dipertemukan sekali lagi namun kali ini bersama si kembar Dhifa, Anida. Aryan terpikat pada Anida yang terlebih manja. Temu janji antara mereka berdua diatur. Nak dijadikan cerita, pada masa yang sama, Anida mempunyai temu janji dengan Haikal. Oleh kerana sifat tamak dan Aryan hanyalah calon back up boyfriend, dia meminta Dhifa berlakon sebagai dirinya. Sayangnya Dhifa tidak pandai berlakon. D 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Muharikah
Adakah ini KARMA? Iman tak menyangka dia rasa begitu jauh dari Tuhan. Di waktu dia benar-benar keliru tentang apa yang berlaku. Adakah ini balasan Allah terhadap dosa-dosanya yang silam? Adakah ini karma? Tetapi, tidak ada karma di dalam Islam. Yang ada adalah ketentuan dan takdir Allah yang telah diatur buat kepentingan manusia itu sendiri. “Apa yang Allah tentukan untuk kita, awak, itulah yang terbaik. Sama ada kita dapat anak atau tidak. Akhirnya kita hidup di du 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Auni Zainal
Bagaimana jika suatu hari nanti, masyarakat diasingkan untuk hidup mengikut personaliti diri? Tahun 2029, landskap Malaysia telah berubah. Kotanya kini dipanggil TMCC. Masyarakat pula dibahagikan kepada 4 koloni berdasarkan personaliti diri iaitu M (Empath), N (Analyst), X (Executive) dan R (Artist). Ansar telah lama menyimpan cita-cita untuk kembali ke TMCC setelah keluarganya dibuang kota. Suatu hari, Ansar menerima tawaran untuk kembali ke TMCC. Tanpa dia sedar, ada a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Hasif Rayyan
Hasif sudah lama tidak didatangi lembaga hitam yang mengganggunya sejak remaja. Sebelum ini, lembaga itu selalu mengancam Hasif dengan fikiran-fikiran negatif sehingga memberi kesan kepada kehidupan seharian dan perhubungannya dengan orang sekeliling. Jika bukan disebabkan sahabat baiknya Rakzhan, yang sentiasa membantu mempertahan dan melindungi Hasif, dia tahu sudah lama dia akan tewas di tangan lembaga itu. Namun satu hari, entiti yang ditakuti itu muncul kembali dalam 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Syeraho
“Adakah saya… masih lagi manusia?” “Yang membuatkan kita manusia atau tidak, bukanlah keupayaan fizikal kita, Athena.” “Habis tu apa?” “Kemanusiaan” Projek Athena adalah satu projek penyelidikan khas negara Erudayn bertujuan untuk mengkaji kualiti daya hidup dan keabadian manusia. Namun bila Athena perlu diserahkan kepada pihak tentera untuk dilatih sebagai senjata ketenteraan, dia lari dan menyembunyikan diri. Bagi memburu Athena, satu “senja 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Akan ada ketika, kita terasa seperti tidak mengenali pasangan kita. Dia menjadi ‘orang lain’, seakan-akan kita belum pernah mengenalinya walaupun telah berumah tangga setelah sekian lama. Apabila usia perkahwinan semakin bertambah, dirasakan tiada lagi kemanisan, kehangatan dan keharmonian seperti yang pernah dilalui sebelum itu. Segala-galanya menjadi semakin suram. Melalui buku ini, Ustaz Pahrol Mohamad Juoi membawa kita meniti makna dan definisi cinta yang sebenar 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Manusia secara fitrahnya inginkan cinta. Tetapi, cinta semata-mata tidak cukup untuk mempertahankan keharmonian sesebuah rumah tangga, terutamanya apabila pasangan sudah jemu dan mula berubah. Maka, adakah kita sudah tersilap memilih pasangan? Haruskah rumah tangga berakhir dengan hilangnya cinta? Buku ini mengajak kita untuk membetulkan sikap dan cara pandang terhadap perkahwinan dimana matlamat utamanya adalah menuju Allah S.W.T. Penulis memberi nasihat bagaimana kita harus 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Rina Farizq
BUDAK JAHAT itu membuatkannya bahagia dan menyemarakkan rasa cinta tapi tak sangka, Budak Jahat itu jugalah yang telah menghancurkan hati dan perasaannya dengan kejam! Saat dia menjalani kehidupannya yang baru selepas terluka dan dikecewakan, Budak Jahat itu boleh pula muncul semula. Mengapa? Sungguh dia tak suka! “I nak you lepaskan I. I nak bebas seperti you bebas memilih perempuan lain semasa I masih bersama dengan you sebelum ni.” - Minah “No. Never!” – Tengk 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Farah Deraman
Cinta pertama Aira bersama Hakimi telah lama tersulam indah sejak zaman sekolah menengah lagi. Namun, impian mereka untuk ke jenjang pelamin musnah di tengah jalan bila mama Aira, Puan Azlinda bermati-matian menghalang dengan alasan Aira tidak akan bahagia menjadi isteri kedua Hakimi. Aira akur. Sementelah mamanya sendiri telah merasakan peritnya hidup bermadu. Tika pintu hati ditutup rapat untuk lelaki, Zafran hadir menawarkan sesuatu yang tidak masuk akal dan tidak pernah 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
Al-Quran Tajwid Terjemahan dengan TAG Saiz A5 ✔ Resam Uthmani beserta Tajwid Kod Warna. ✔ Asbabun Nuzul (Sebab turunnya ayat). ✔ Hadis Sahih. ✔ Indeks Tematik. ✔ Kelulusan Kementerian Dalam Negeri (KDN). ✔ Menggunakan kertas khas Al-Quran jenis QPP yang berkualiti tinggi, anti-silau (untuk pembacaan yang lama) dan tahan lama. ✔ Ada tempat letak PEN. ✔ Ada poket untuk letak kad-kad anda. ✔ Ada pembahagian juzuk juga (30 tagging) ✔ Lebih seronok 了解更多
原价 RM 120.00

现售 RM 96.00 (-20%)

会员 RM 96.00 (-20%)

作者
Al-Quran Tajwid Terjemahan dengan TAG. Eksklusif untuk WANITA . SANGAT ISTIMEWA, ada penerangan khusus ayat untuk wanita dalam AlQuran ini ✔168 TAG yang menyentuh aspek kehidupan. ✔30 TAG juzuk. ✔ Isi dalam PELANGI, BERWARNA WARNI. ✔ Terdapat penanda Al-Quran yang mengandungi Doa Sujud Tilawah, Doa Permulaan Baca Al-Quran. ✔ Malah juga terdapat penanda Al-Quran yang mengandungi Panduan Tajwid Kod Berwarna, Tanda Waqaf dan Panduan Berwaqaf. ✔ AL QURAN (ber 了解更多
原价 RM 135.00

现售 RM 108.00 (-20%)

会员 RM 108.00 (-20%)

作者 'Iffah Nizar
Kitab Grafik Tauhid Zindani ini dilukis bagi membantu kefahaman dan penyampaian Kitab Tauhid yang ditulis oleh Sheikh Abdul Majid Az-Zindani. Kitab Tauhid merupakan sebuah kajian aqidah melalui perspektif sains dan Al-Quran. Penulisnya, Syeikh Abdul Majid Aziz Az-Zindani merupakan seorang tokoh dakwah yang sangat berpengaruh di Yaman. Beliau yang amat terkenal dengan kehebatannya dalam soal aqidah dan tauhid, sering mengadakan kajian, syarahan dan perbincangan bersama-sam 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 'Iffah Nizar
Ramai yang mengadu kesukaran untuk membawa tajuk Tauhid Zindani dalam halaqah masing-masing, selepas ini tiada alasan lagi! Buku ini bakal membawa revolusi baru dalam penyampaian tajuk Kitab Tauhid dalam halaqah. Pernah baca Kitab Tauhid az-Zindani? Baca tak pernah habis? Rasa isi sangat bagus tapi kurang daya tarikan? Kalau boleh nak ada ilustrasi yang lebih menarik? Sekarang tak perlu risau lagi. Kami bawakan kepada anda buku dudel ni. Dapat menyelesaikan semua masala 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 'Iffah Nizar
Ramai yang mengadu kesukaran untuk membawa tajuk Tauhid Zindani dalam halaqah masing-masing, selepas ini tiada alasan lagi! Buku ini bakal membawa revolusi baru dalam penyampaian tajuk Kitab Tauhid dalam halaqah. Pernah baca Kitab Tauhid az-Zindani? Baca tak pernah habis? Rasa isi sangat bagus tapi kurang daya tarikan? Kalau boleh nak ada ilustrasi yang lebih menarik? Sekarang tak perlu risau lagi. Kami bawakan kepada anda buku dudel ni. Dapat menyelesaikan semua masala 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Syaari Ab Rahman
Kita melihat bintang untuk mendapat ketenangan, mereka memandang bintang untuk mendapat panduan. Kisah-kisah dalam Al-Quran bukan sekadar cerita penghias Al-Quran. Kisah-kisah yang bertaburan ini berperanan seperti bintang-bintang di langit - bukan hanya menerangi malam tetapi sebagai panduan bagi yang mencari arah. Terkadang kita rasa seperti kisah-kisah ini adalah cerita lampau, jauh dan tiada kaitan dengan kehidupan masa kini. Buku ini hadir untuk merapatkan jurang terse 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Ramon Campayo
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

1-1049 of 1049

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top