0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Bukan Kekasih Tetapi Isteri '找到 1119 件相关商品
作者
Nabi Muhammad s.a.w merupakan rasul terakhir yan diutuskan kepada umat manusia. Baginda membawa rahmat ke seluruh alam semesta. Baginda bukan sahaja diangkat menjadi utusan Allah tetapi juga sebagai khalifah Islam yang mengetuai angkatan tentera Islam. Baginda juga menyatukan umat Islam di Mekah dan Madinah dengan mempersaudarakan mereka sewaktu peristiwa hijarh ke Madinah. Baginda membawa perubahan besar sewaktu zamanya dengan mengajarkan erti kehidupan, persaudaraan dan jug 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 35.91 (-10%)

会员 RM 31.92 (-20%)

作者
ATTACK ON TITAN 進撃の巨人 : THE FINAL SEASON (PART 2) VOL.1-12 END (DVD) JAP / ENG(E / C / M) Turning against his former allies and enemies alike, Eren Yeager sets a disastrous plan in motion. Under the guidance of the Beast Titan, Zeke, Eren takes extreme measures to end the ancient conflict between Marley and Eldia—but his true intentions remain a mystery. Delving deep into his family's past, Eren fights to control his own destiny. Meanwhile, the long-feuding nat 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
HATARAKU SAIBOU THE MOVIE: SAIKYOU NO TEKI, FUTATABI. KARADA NO NAKA WA "CHOU" OOSAWAGI! 工作細胞劇場版:強『菌』來襲!人體腸道大騷動!」(DVD) JAP (E / C / M) Ippan Saibou is envious of the public praise immune system cells like white blood cells receive for protecting the human body from deadly pathogens. Instead of watching safely from his home, he also wants to be useful and get recognized for his efforts. He soon comes across a group of infantile- 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
KIMETSU NO YAIBA 鬼滅之刃 JAP/ENG (E / C / M) Since ancient times, rumors have abounded of man-eating demons lurking in the woods. Because of this, the local townsfolk never venture outside at night. Legend has it that a demon slayer also roams the night, hunting down these bloodthirsty demons. For young Tanjirou, these rumors will soon to become his harsh reality... Ever since the death of his father, Tanjirou has taken it upon himself to support his family. Althou 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者
SAIYUKI RELOAD ZEROIN 最游记RELOAD ZEROIN JAP/ENG (E / C / M) Getting ambushed by rogue demons on the road is business as usual for the Sanzou party. But when their latest assailants turn out to be humans, the group is left dumbfounded. The mystery only deepens when they encounter a wandering priest, Hazel Grouse, and his imposing bodyguard, Gaty Nene Hawk. The pair hails from the far West, with Hazel using his powers of resurrection to aid grief-stricken villages. Whil 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 25.90 (-0%)

作者 Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Bukan sempurna yang kucari. Cukup kau ada di sisi, menemani sampai akhir nanti. Mengembara menaiki kereta api Trans-Siberian merupakan salah satu bucket list dalam hidup Teja Adelia. Namun, Teja sama sekali tidak menyangka yang dia akan duduk berjiran di dalam kereta api dengan Aqid Syamsudin, seorang pelakon popular Malaysia. Sekali gus, menerbitkan tanda tanya dalam hati Teja, mengapa Aqid berada di Rusia. “Saya ada dua sebab. Satu, saya nak bercuti, rehatkan diri say 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Crayon Shin-chan The Movie 29: Mystery Meki! Hana No Tenkasu Gakuen 蜡笔小新劇場版29:神秘的机甲! 花之天国学园 JAP/CAN (E / C / M) The story begins with Shinnosuke and friends experiencing a one-week stay as part of the "defense force" of Tenkatōitsu Kasukabe Private Academy (nicknamed "Tenkasu"), an elite boarding school that is administrated by a state-of-the-art AI. But when Kazama is attacked, with his intelligence reduced, and strange bite marks 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Xanseviera
Ini kali pertama Zulaikha tengok pasukan sorak sekolah beraksi! Nampaknya mereka bersedia untuk menyertai pertandingan sorak. Eh, bersorak bukan pegang pom-pom saja ke? Wah, siap ada aksi akrobatik?! Malik yang pendiam ada bakat tersembunyi. Angela yang serba boleh pula ada... kelemahan? Banyak lagi kisah menarik dalam jilid terbaharu ini! #Cheerleading #BakatTersembunyi #Fobia #MuziumHantu #Workaholic #RajaTrivia #YakinDiri #BestFriendsForever 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Selepas beberapa pengembaraan,akhirnya pemburu naga bertemu Dar'Wyn dan mengetahui sejarah silam dengan Trigazi. Permaisuri Leona dan Mavra berjanji membantu untuk mendapatkan kembali jantung yang diambil Raja Cyclops! Selepas mengharungi pelbagai rintangan, wira kita berada di hadapan makam raja tetapi dihalang oleh pertahanan yang hebat! Apa kaitan Dar'Wyn dengan raja yang sudah mati? Bagaimana wira-wira ini d 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Alia Umaira
Logiknya, selepas habis sekolah rendah tadika, kita akan masuk sekolah rendah. Setiap tahun kita akan naik darjah 1 hingga 6. Kemudian selepas tamat sekolah rendah, kita pula akan masuk sekolah menengah. Sebenarnya perkataan yang lebih tepat adalah wajib masuk sekolah menengah. Mana boleh sambung sekolah rendah lagi hanya dengan alasan kita takut tidak boleh faham mata pelajaran di sekolah menengah. Tetapi tidak bagi Alya Amira. Dia tidak mahu masuk sekolah menengah kerana be 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 King Kong
Ted Seorang Pembelot? Lelaki Misteri Datang Mencabar Di Dojo! Justin pernah beradu dengan seorang karate-ka hebat, Mo Di ketika latihan khas di Gunung Hantu. Dia juga tahu mengapa nama Kelab Karate Daini 'lenyap' dari mulut Pak Cik Snowtop. Justin dan murid lain dipilih menyertai pertandingan karate antara sekolah yang akan datang. Tapi seorang karate-ka misteri tiba-tiba muncul untuk mencabar dan memaksa mereka menarik diri dari pertandingan tersebut. Siapakah dia? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Air Team
Di Sebalik Kegelapan Malam, Ada Misteri Tersembunyi Di Sebuah Kota. Apakah Yang Perlu Dirungkai? Dalam pengembaraan mencari sel IBYon, Matthew terjumpa sebuah lagi makmal penyelidikan di kawasan pergunungan. Namun dia diserang makhluk asing yang membawanya ke sebuah kota secara tidak sengaja. Peduduk kota melayannya dengan baik, namun dia keliru dan mempertikaikan layanan yang diterima. Dalam masa sama, Matthew diburu pasukan wakil negara yang diarahkan untuk menangkapnya. M 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Yuki SHIWASU
Julia ternampak kelibat wanita mengerikan. Tetapi papa dan mama tak percaya. Bagi diorang, emosi Julia tak stabil dan ia perkara biasa dihadapi pesakit yang baru menjalani pembedahan jantung macam Julia. Masalahnya kelibat itu selalu muncul dan hampir ragut nyawa Julia. Kelibat siapa agaknya? Adakah diorang ada pertalian yang Julia sendiri tak tahu? Ayuh kita bongkar kelibat wanita tersebut dalam siri ‘Black Rose' kali ni! Kandungan: RAHSIA GADIS KONGSI JANTUNG PATUNG BU 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Leona adalah pengawas yang sangat tegas kat sekolah sampaikan semua orang tak sukakannya. Suatu hari, dia ternampak jelmaan hitam seorang gadis. Yang anehnya jelmaan tu seolah-olah sengaja nak kenakan dia. Sejak tu, berlaku beberapa insiden misteri hingga Leona dipersalahkan dan didenda cikgu. Kerana tidak tahan, Leona nekad mencari identiti gadis tu. Apakah tujuan 'dia' datang menjelma dalam hidup Leona? Rungkai misteri hitam dalam siri 'Black Rose'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Wabak antraks luar biasa telah mencetuskan panik dalam kalangan masyarakat. Selepas siasatan dijalankan, polis mengesyaki wabak itu berkemungkinan serangan pengganas. Namun petunjuk untuk membuktikan spekulasi itu perlu digali. Dengan bantuan Unit Khas Sementara, mereka mendapati wabak itu berkaitan dengan satu projek yang dibatalkan. Kemunculan dua orang misteri bertopeng gagak juga menimbulkan tanda tanya. Bongkar semua persoalan dalam jilid ke-8 ini! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者
Violet Evergarden 紫罗兰永恒花园 JAP/ENG (E / C / M) The story revolves around Auto Memory Dolls (自動手記人形 Jidō Shuki Ningyō): dolls initially created by a scientist named Dr. Orland to assist his blind wife Mollie in writing her novels, and later rented out to other people who needed their services. In the present time, the term referring to industry of writing for others. While the initial function of Auto Memory Dolls is only to generate voices into 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 45.90 (-0%)

作者 Ann Hann
“Boleh kita jumpa nanti?” Jon membongkok sedikit ketika berbisik dari tepi bahuku. Jon, bolehlah kurekodkan sebagai lelaki yang paling aku tidak ingin jumpa di mana-mana pun di dalam dunia ini. “Aku nak kau menyamar jadi teman wanita aku hanya untuk beberapa bulan, untuk yakinkan ayah aku,” “Kau gila!” Tetapi Nami Rose Adams telah terperangkap dalam rancangan licik Jon Aragon Holland yang tidak disangka-sangkanya. Menyamar sebagai kekasih Jon untuk menipu kedu 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者 FAUZIAH ABDUL HAMID
Menikmati keunikan serta keindahan alam ciptaan Tuhan yang masih kukuh dipelihara merentasi zaman, serta seni bina bangunan yang masih utuh melambangkan kegemilangan tamadun Eropah yang berkurun usianya. Mengutip sisi positif masyarakat Eropah yang beramal dengan Islam walaupun majoriti masyarakatnya bukan Muslim. Buku Travelog Eropah 1, ini merangkumi kisah pengembaraan mereka sekeluarga ke Jerman, Sweeden, Denmark, Belanda, Belgium, Luxembourg dan Peranchis (France). Buku b 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

无库存

作者 Haizan Runsah
Memang benar. Hutan dan gunung sarat dengan segala keindahan, keajaiban dan ketenangan, membuatkan kita terpukau. Namun, merasai nikmat keindahan ini tidak semudah disangka. Cabaran dari sudut mental dan fizikal perlu ditempuhi sebelum dapat merasai nikmat keindahan. Buku ini merekodkan catatan pendakian penulis ke 16 puncak gunung yang tertinggi di Malaysia dan di beberapa negara. Buku ini bukan sekadar cerita berkaitan keindahan alam, penulis turut berkongsi ilmu asas pend 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

无库存

作者 Suri Ryana
Menjadi seorang Fatihah Nabila bukan mudah. Dicurangi Ayden Aqashah benar-benar memberi tamparan hebat dalam meniti usia dewasanya. Namun, siapa sangka di kala dia mahu menjauhi lelaki itu, takdir seakan menolaknya rapat pada Aidid Aqashah, kembar seiras Ayden pula. Bekerja sebagai caretaker mama Aidid dan Ayden, Datin Mahani benar-benar membuatkan hidupnya seperti menaiki roller coaster. Tunggang-langgang! Ayden sering merayu untuk kembali manakala Aidid sentiasa dingin 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者 Acik Lana
Bayangkan bagaimana rasanya bila menjadi saksi pembunuhan bapa saudara sendiri di depan mata. Bukan itu saja, dia diculik dan dilarikan pula jauh ke pulau terasing oleh si pembunuh! Maka dalam setiap hela nafas Jhia, tak ada perasaan lain mampu tercipta buat Zayn selain daripada kebencian dan dendam yang membara. Malah dia yakin dia sanggup membunuh Zayn dengan tangannya sendiri demi menuntut bela kematian pak ngah. Dia sanggup! Terlalu banyak yang terpaksa Jhia lakukan di 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

无库存

作者 Mountain Top Studio
Bumi Afrika Yang Luas dan Liar! Charles bersemangat menyertai renjer hidupan liar bersama-sama Francois tetapi bertembung pula pemburu haram Kenya. Tidak semua berlaku seperti dirancang dan mungkin ini terlalu awal untuk Charles. Siapa lagi kalau bukan Jason yang muncul di saat akhir sebelum Charles menjadi mangsa dubuk! Bagaimanakah mereka keluar tanpa cedera menentang pemangsa kelaparan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
HANYO NO YASHAHIME 半妖的夜叉姬 SEASON 2 JAP/ENG (E / C / M) Sesshomaru’s daughter, Towa Higurashi returned to ancient war era to search for Dreamy Butterfly and retrieved her twin sister, Setsuna’s memory. Moroha, Inushaya’s daughter, encountered the twins and befriended with them. Zero, Kirinmaru’s elder sister plans to defeat these three, as they’re predicted to defeat her brother, Kirinmaru. Setsuna get defeated during the fight with Kirinmaru. Then, Se 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 45.90 (-0%)

作者
Hanyo no Yashahime 半妖的夜叉姬 SEASON 1 + 2 JAP/ENG (E / C / M) The daughters of Sesshoumaru and Inuyasha set out on a journey transcending time! In Feudal Japan, Half-Demon twins Towa and Setsuna are separated from each other during a forest fire. While desperately searching for her younger sister, Towa wanders into a mysterious tunnel that sends her into present-day Japan, where she is found and raised by Kagome Higurashi's brother, Souta, and his family. Ten year 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Alto Yukimura
Ada satu perlumbaan penting dipanggil Fukuemon Race yang berlangsung setiap tahun kat Kyoto. Komachi dan kawan sejak kecilnya, Miyoshi sama-sama nak dapatkan tempat pertama. Namun ada plot twist tak dijangka berlaku?‼ Dengan lukisan cantik, kemas dan jalan cerita yang menarik, ada tiga lagi kisah menarik pasti mempesona dan menghangatkan perasaan! Menarik di dalam: Fukuemon Race Dandelion Isyarat Cinta 600 Halaman Misteri 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Kawan Vax merangkap band member lama dulu tiba-tiba muncul. Apa lagi, Vax ajaklah si Hex ni jam. Lepas rindu kononnya! Let’s hit it! Hex dan kekasih hati dia tak boleh dipisahkah. Sebab tu jugalah dia keluar dari band. Dan gadis ni ada identiti rahsia yang bakal beri kejutan?!! Oh, my darling~ Krez teruskan misi korek kisah silam Vax dari Hex. Ditambah dengan kemunculan seorang individu, adakah sejarah hidup Vax akan dibongkar sepenuhnya? Yeahhhhh!!! Rembat jilid ke-8 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jodi Picoult
We declare this a must-read. Striking, eloquent, and thought-provoking, this story charts a relationship during the early months of the pandemic. This emotionally intelligent and perceptive novel is hand-on-heart gorgeous. Diana finds herself alone in the Galapagos during the early months of the pandemic while her surgeon boyfriend is back in New York. This is Jodi Picoult at her best, what seems like a simple tale is full of richly beautiful and provocative imaginings. The 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 36.72 (-20%)

作者 TadaTada
Perkara Terakhir Dilakukan Adalah Tidak Menghidu Bunga? Penemuan hebat Dr. Todd iaitu pendebungaan tembikai melalui udara dan bukannya serangga telah mengejutkan dunia! Jadi manusia akan lebih banyak tembikai? TIDAK! Ini maksudnya masalah untuk Remy, Shah dan Jumbo. Terdedah pada debunga yang diubah suai genetik ini boleh menyebabkan maut. Lebih memburukkan keadaan ada musuh dalam selimut membuat khianat. Kini dunia terpaksa menanggung kesannya. Adakah wira kita dapat mengak 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Soo Siew Boon
Roh Terperangkap Merajalela Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Suram dan gelap... begitulah keaadaan dalam terowang yang sering mengundang tragedi dan kemalangan jalan raya membabitkan nyawa. Tak hairanlah pasti meremang jika terpaksa tempuhi laluan ini. Tak perlu disangkai pasti ramai pernah alami kejadian misteri seperti masuk terowong pada waktu malam tetapi hany 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keiko Notoyama & lain-lain
Cuba intai lubang intip tu! Apa yang kau nampak? Pasti kau menjerit terlolong bila nampak 'dia' kat lubang sana tu! Terokai 5 kisah seram dalam satu komik! 'Kunci' - Keiko NOTOYAMA 'Pemburu Perawan' - Chihiro KOMORI 'Alam Cermin' - Meme IWAOKA ''Jiran Misteri' - Eiko KOMURO 'Bento Kurozuka' - Mako FUKUNAGA Jiran kat tempat baru ni... Dah masuk ke alam belah sana... Mengintai kat bilik orang disukai... Rahsia dua beradik... Bento penuh misteri... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Murad Arsad
Bola sepak merupakan sebahagian daripada hidup Wira, Bob, Guna, Along dan Joe. Mereka bersahabat baik dan bekerjasama dalam satu pasukan. Mereka juga mempelajari sesuatu yang berharga dalam hidup mereka daripada sukan yang digemari seantero dunia ini. Walaupun berhadapan dengan pelbagai ranjau berduri. Rintangan dan dugaan. Mereka tetap utuh bersama. Tetapi, adakah semua ini kekal sehingga ke akhirnya? 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

无库存

作者 Ilmar Imia
Aina merupakan anak kelima daripada tujuh orang adik - beradik. Dia mempunyai tiga orang kakak, seorang abang dan dua orang adik.Namun begitu, mempunyai bilangan adik - beradik yang ramai bukanlah suatu perkara yang menyeronokan baginya. Hal itu kerana dia berasa rimas dan tertekan kerana apa - apa sahaja, dia perlu berkongsi dengan mereka. Selepas keputusan UPSR diumumkan, Aina menerima tawaran ke sekolah berasrama penuh. Aina berasa sangat gembira dan teruja kerana hasratny 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Salbie Salleh
Syana mempunyai impian untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara suatu hari nanti. Namun, kelemahannya dalam mata pelajaran Bahasa Inggeris membuatkan dia sering resah memikirkan impiannya itu. Lebih - lebih lagi dengan kehadiran Firha dan Jueza yang sering memperlekehkan dirinya. Mujur Hannah, kawan baiknya sentiasa memberi dorongan. Tetapi dalam masa yang sama Syana terpaksa berhadapan dengan kesusahan hidupnya setelah perceraian berlaku antara ibu dan ayahnya. Kadakala di 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Misteri … Mereka datang tanpa disedari, Menjelma bagi mimpi, Merasuk sanubari … 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Abdul Latip Talib
Beliau seorang yang lembut, tawaduk dan sangat pemalu, tetapi apabila mengendalikan setiap urusan yang diamanahkan kepadanya, beliau amat cekap dan pantas. Bagaikan singa jantan bertemu mangsa. Beliau adalah Amir bin Abdillah bin Jarrah Al Fihry Al Qurasyi, atau lebih dikenali sebagai Abu Ubaidah. Beliau mengikuti banyak peperangan membela panji-panji Islam. Bahkan, menjadi panglina perang yang sangat prihatin terhadap keselamatan tenteranya. Rasullah sendiri mengakui kualiti 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Abdul Latip Talib
Apabila wafatnya, Nabi Muhammad SAW dan selepas perginya negarawan Islam yang ulung seperti Abu Bakar As-Siddiq dan Umar al-Khattab, umat Islam di seluruh dunia menjadi mangsa kerakusan dan kedurjanaan musuh-musuh Allah. Mereka disembelih, diperkosa dan diusir dari tanah air sendiri. Pada masa itu umat memerlukan pemimpin yang berwibawa seperti khalifah Ar-Rasyidin. Mereka memerlukan kemunculan pahlawan seperti Khalid al-Walid bagi memulihkan n=martabat dan maruah umat Islam. 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Yumna Fariha
Bukan tak percaya pada cinta pandangan pertama, tapi bolehkah dia merasai perasaan itu? Satu kemalangan kecil yang berlaku di antara Nia Aisha dengan Mikael Zafran telah membuatkan Nia angau terhadap lelaki itu. “Tengok muka pun dah tahu. Jalan tak guna mata. Main langgar aje!” - Mikael “Rasa macam jodoh turun dari langit pula. Mungkin awak adalah cinta pandang pertama saya.” - Nia Tak sangka pertemuan mereka bukan setakat di situ saja. Kerjasama yang terjalin antara 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Fara Hana
Hidup seorang Tiara Suzanne tidak seindah nama mahupun wajahnya. Dia dibesarkan di rumah anak yatim tanpa mengetahui asal usulnya. Perkenalan tanpa sengaja dengan seorang jutawan muda membawa mereka ke jenjang pelamin, tetapi panas yang diharap sehingga ke petang rupanya tidak berpanjangan. Satu fitnah telah membuatkan Tiara dibuang suami tanpa diberi kesempatan untuk membela diri. “Bagi abang Tiara memang bersalah, kan? Abang tak pernah cuba untuk cari tahu perkara yang se 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Ariaseva
Touch her and I’ll kill you. Harta, kuasa, darjat… semua di hujung jarinya. Nampak gah pada zahir, namun batinnya memendam rasa yang kelam. Ada bahagia, tetapi tiada ketenangan di jiwa, sehinggalah seseorang mengusik pandangan mata birunya… "Awak jangan curiga pasal saya. Saya bukan gengster. Saya manusia biasa juga" - ARYAN FROY LOUISE Dia hanya seorang gadis polos yang cantik dan masih mencari hala tuju hidup. Tetapi, dia terlalu jual mahal sehingga tidak pernah 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Hj Ahmad Tifla
Hajinya Yang Terakhir sebuah travelog ibadah haji yang sarat dengan panduan, pengajaran dan teladan luar biasa. Dalam bahasa yang sangat mudah tapi begitu membekas di hati, Almarhum Tuan Guru memahamkan bahawa haji bukan semata-mata ibadah jasmani yang memerlukan kudrat dan tenaga tetapi juga ibadah hati. 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Hana Ilhami
Ana uhibbuki fillah (Aku mencintaimu kerana Allah) MUHAMMAD: Mempunyai ilmu agama yang tinggi, ditambah dengan 30 juzuk al-Quran di dalam dada, bukanlah bermakna dia tak boleh jatuh cinta. Cinta itu milik setiap insan. Apa yang penting, iman dan takwa dijadikan sempadan agar tidak tersasar. “Khadijah juga tak cantik.” – Zulaikha. “Mempunyai al-Quran dalam dada, merupakan satu kelebihan yang tiada tandingannya. Tentu saja Khadijah lebih cantik dari segala-galanya ma 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Intan Delisa
Gelaran ' BUDAK HIJAU ', yang diberikan kini telah menjadi ' viral '. Tapi… Bagi Lisa, ada dia kisah? Kalau boleh, dia sendiri hendak menukarkan uniform sekolahnya menjadi warna hijau! Itulah impian yang menjadi angannya suatu ketika dahulu. Ya… Impian untuk menjadi seeorang Pengawas Pusat Sumber Sekolah. Namun, impiannya untuk menyarung uniform hijau bukanlah semudah yang disangka. Apatah lagi apabila dikhianati oleh orang yang paling dia percaya. Di antara Zue dan Anis, 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Fatinilam Sari Ahmad
Cinta bukan diukur dengan masa tapi perasaan. Mimpi atau realiti sentiasa menjelma sehingga mengganggu hidupnya. Bukan! Dia bukan berada di alam fantasi. Namun pada masa yang sama lelaki itu wujud mengejar cintanya. Lara makin keliru keberadaannya. Puas ditepis dan ditolak, tapi lelaki itu semakin mendekat membuatkan dirinya merantau mencari jalan keluar daripada kecelaruan hidupnya. Adri tidak akan berputus asa. Lara harus kembali ke dunia nyata. Gadis itu harus pulih daripa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Asraf Shaari
“Jangan takut. Abang tak makan orang… hehehe… siapa nama adik,” ulangnya kembali pertanyaan yang masih belum dijawap. “Ru…Rusydi.” “Nak masuk bengkel baru abang? Hehehe…” Budak lelaki bernama Rusydi menggeleng sambil membimbit kemas begnya. Matanya tertancap pada pintu bengkel yang sedikit terbuka. Ada kepala manusia sedang telentang menjengah matanya. Melihat kesan darah di tangan lelaki depannya, dia yakin ada tragedi ngeri telah berlaku. Mister 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者
Ultraman 機動奧特曼 Season 2 A global mass disappearing event takes place among humanity. Rena and Shinjirou simultaneously vanish. In the wake of these events, freelance journalist Kotaro Higashi investigates this mysterious "disappearance incident." The aliens behind it are the terrorist organization Dark Star. They transmit a message to those on Earth. "Give us half of the Earth, or sacrifice half of its people... make your choice." At the same time, the recently dis 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者 Candy Factory
Pockey sukar dapat kawan di dunia realiti, jadi dia amat gembira bila ada seseorang di Internet ingin berborak dengannya. Pockey jadi semakin rapat dengan orang itu, tapi Candy JEM risau 'kawan baru' Pockey itu sebenarnya penipu. Jadi mereka jumpa Noel untuk minta bantuan. Pada masa sama, Pockey asyik ada luka misteri. Apa yang sedang berlaku? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! BEKERJASAMA DENGAN MUSUH! Alex meminta Jackal membantunya menangani Cik Crowbone yang menggerunkan kerana dia pasti muncul lagi. Kali ini, mereka berjaya mengetahui banyak maklumat mengenai musuh dan menemui cara menghapuskan sumpahan iaitu menjatuhkan Valkyrie! Alex terpaksa bergabung dengan Cik Crowbone kerana Valkyrie bukan lawan yang mudah. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Leona adalah pengawas yang sangat tegas kat sekolah sampaikan semua orang tak sukakannya. Suatu hari, dia ternampak jelmaan hitam seorang gadis. Yang anehnya jelmaan tu seolah-olah sengaja nak kenakan dia. Sejak tu, berlaku beberapa insiden misteri hingga Leona dipersalahkan dan didenda cikgu. Kerana tidak tahan, Leona nekad mencari identiti gadis tu. Apakah tujuan 'dia' datang menjelma dalam hidup Leona? Rungkai misteri hitam dalam siri 'Black Rose'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Apabila pemburu naga diserang Cyclops dan Sena diculik, wira lain merancang misi menyelemat tetapi terhalang oleh penyerang misteri. Sena pula mendapati Cyclops mahu membantu memulihkan penglihatannya dengan bantuan seseorang. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oudra Aziz
Tati beritahu Alia kabanyakan gadis-gadis sekarang Lebih sukakan 'bad boys' Tetapi mungkinkah Sophian yang bermulut yang celupar itu dapat disenangi oleh sesiapapun, apatah lagi Alia ? "Eh Alia, mulut kau jangan macam bontot ayam, boleh?" "Habis mulut kau tatak ? Bahasa macam samseng." Dan Lagipun Alia punya lagi banyak masalah untuk dipikirkan selain Sophian, Aisya yang penuh misteri yang asyik mengikutnya ke mana-mana saja. Kakak kembarnya Damia yang akan mengikat tali p 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Elvroseth
Cinderella if you give your heart a chance, it will lead you to a kingdom of romance. There you’ll see your dreams unfold, in the sweetest story ever told. She’s a forbidden apple. And that apple is mine. Seperti Cinderella, dia juga mempunyai keluarga ‘tiri’ yang kejam dan dijadikan hamba di dalam rumahnya sendiri. Tetapi, si gadis tidak selamanya begini… Dia, Nafella. Bukan Cinderella yang mahu menjadi lemah lagi. Sehingga satu saat, dia menjadi seorang Allere 了解更多
原价 RM 37.00

现售 RM 37.00 (-0%)

会员 RM 29.60 (-20%)

作者 Asraf Shaari
Aku haus darah, wahai penghuni neraka. Sejarah menjadikan dirinya liar. Sekelilingnya adalah musuh utama. Dia tergoda dengan duniawi sehingga tergamak mengikut telunjuk iblis. Darah manusia adalah santapan utamanya. Tatkala malam melabuhkan tirai, pasti malapetaka terjadi. Segalanya harus ditunaikan setelah termeterai lafaz janji untuk menjadi hamba abdi kepada makhluk terkutuk. Serangan demi serangan bukan sahaja membuatkan seluruh kampung berjaga-jaga, malah membuatkan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Sayoko Fujiwara
Penat dan lelah hadapi realiti kehidupan? Begitulah situasi yang sedang dilalui Mitsuki; gadis bijak, cantik merangkap ketua pelajar dan Yuki, idola terkenal. Apa sebenarnya yang mereka dambakan dalam hidup? Mengikut logik akal, tiada siapa menyangka dua gadis ini sedang dibelenggu masalah. Semua gadis cemburu dengan pencapaian hebat mereka. Tapi adakah itu yang Mitsuki dan Yuki rasakan? Bagaikan takdir yang tertulis, mereka terjumpa kedai coklat Salon de Blanche. Pertembun 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者
Raku Ichijo is in high school. He does not like violence and is studying to fulfil his aspiration to serve the public. Chitoge Kirisaki is a transfer student and new to the school. She accidentally knocks Raku down. Normally, that would be that; except each is respectively the son and daughter of local Yakuza gang members. There is going to be trouble unless they act as if they are going steady. It is not going to be easy because they dislike one another. 雖然看起來平 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Neon Genesis Evangelion 新世纪福音战士 JAP/ENG/CAN(TV+MOVIE1.0+2.0+3.0) JAP/ENG(MOVIE DEATH+THE END+SHIN)E / C(TV) E / C / M Pada tahun 2000, telah beraku satu malapetaka besar yang dipanggil "Hentaman Kedua (Second Impact)" dimana, hampir seluruh Antartika musnah dan melenyapkan hampir separuh bilangan penduduk dunia. Malapetaka tersebut dikatakan disebabkan oleh hentaman sebuah meteor pada kelajuan tinggi menghasilkan tsunami, perubahan paksi Bumi (sekaligus menyeb 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 79.90 (-0%)

作者 Black Ink
Mod haiwan bermula... Siapa Lebih Berkuasa? Manusia Haiwan dan orang suruhannya telah membuat huru-hara. Kapal telah bertukar menjadi tempat pemburuan di mana orang ramai menjadi mangsa! Amarah haiwan liar yang terlepas dari kurungan tidak memberikan banyak pilihan pada wira X-VENTURE untuk menyelamatkan mangsa. Manusia Haiwan semakin hampir mendapat apa yang diingini tetapi ada seseorang yang mampu selamatkan keadaan. Bagaimana hendak melarikan diri daripada sekumpulan lipa 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Isekai Shokudou 异世界食堂 JAP/ENG (E / C / M) The Western Restaurant Nekoya[Jp. 2] is a restaurant situated in a mundane corner of an undisclosed Tokyo shopping district which offers a lot of Japanese versions of Western dishes. It opens during usual business hours but is closed during holidays and weekends. But secretly it is also open on Saturdays, as on this particular day it creates doorways to another world inhabited by elves, dragons, animal men and other fan 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 45.90 (-0%)

1-1119 of 1119

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top