0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Cahaya ainn '找到 88 件相关商品
作者 Yuki SHIBAMIYA
Puteri Cahaya, puteri paling cantik di negara Bulan telah dijatuhkan hukuman turun ke dunia manusia selepas menetapkan syarat mustahil kepada sesiapa yang melamarnya! Di dunia manusia, lelaki bernama Asahi telah selamatkan sang puteri dari penculikan. Bila bersama Asahi, dia tertarik dengan sifat baik hati lelaki tu namun hari untuk kembali ke Bulan semakin hampir. Apa yang perlu puteri buat ni? Terimalah kompilasi yang mengandungi kisah-kisah mencuit hati dan menghangatka 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者
Ultraman Trigger: New Generation Tiga 奥特曼特利迦:新生代迪迦 JAP (E / C / M) 30 juta tahun sebelumnya, seekor raksasa cahaya menutup kegelapan dan masuk tidur di bintang merah. Pada masa sekarang, pasukan GUTS-Select telah dibentuk sementara penempatan penduduk Kengo Manaka menjalani kehidupannya sebagai ahli botani. Malangnya hidupnya yang damai terganggu oleh serangan raksasa pada masa yang sama ketika kegelapan yang tertutup mulai bergerak. Kengo telah bertem 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Yuki Yuna will be a Hero 結城友奈是勇者 JAP (E / C / M) Yūna, Mimori, Fu, and Itsuki are all members of the Sanshu Middle School Hero Club, dedicating themselves to helping those that requested. One day, they are suddenly caught in a ray of light and transported to a strange forest, where evil monsters known as Vertex are seeking to destroy Shinju-sama, which would in turn destroy the world. Using a special app to transform into magical girls, Yūna and the others m 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Yana Agasshi
Pilihanku hanyalah mencintaimu... Dia umpama cahaya dalam botol kaca. Meski sekelilingnya rapuh, dia sentiasa membuat orang lain bahagia. Tawanya didengar sampai kampung sebelah. Gila-gila tapi polos, sudah cukup untuk menggambarkan gadis itu. Kedatangan Amar Luthfi di kampungnya membuatkan dia bergelar 'stalker tegar'. "Dari hujung rambut sampai hujung kaki, abang memang idaman Ara. Ara yakin ada jodoh kita." NURUL ZAHRA. Ternyata Amar Luthfi juga menyimpan rasa special b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Shukriah Rodzi
Shannie dan pasukan cari gali Profesor Idris rasa teruja kerana menemui satu lagi artifak bersejarah berupa mohor jongkong emas dengan ukiran mahkota ular berkepala lima yang boleh digunakan oleh mereka untuk membantu kajian tentang ketamadunan Kerajaan Kedah Purba. “Nah, Shan pakailah rantai ni. Ni, sebenarnya rantai nenek papa. Dia suruh wariskan pada anak perempuan sulung papa.” Jasadnya dirasakan terawang-awangan hinggakan dirinya dibawa ke alam siluman ular yang pe 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Lollysnow
Sekurang-kurangnya kita masih melihat cahaya bulan yang sama. Sejahat mana pun masa lalu, kenangan tetap menjadi satu rasa yang terindah. Seindah mana pun pertemuan, perpisahan tetap menyakitkan. Begitulah kisah perkenalan Ammar dengan Luna yang membuat lelaki itu dikejar bayang. Luna seperti burung yang bebas terbang, menggapai apa saja yang diinginkan. Langkah gadis itu ringan, suara gemeresik seperti angin damai. Mata pula bersinar bak bulan memancar kebahagiaan. “Kenap 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Nurul Izah
Aku mencintaimu kerana kau tercipta untuk berada di sisiku selamanya Sudah tertulis bagaimana hidupnya, seperti apa kisahnya. Tidak perlu dipaksa kerana sesuatu yang ditakdirkan, pasti tidak akan tertukar melainkan Dia membolak-balikkan hati seseorang. Huru-hara hidup Syakila kerana belum menemui pemilik jiwa. Ingat mudah mencari cinta? Inikan pula mencari calon suami. Bukan seperti beli ikan di pasar, nampak insang merah, mata bercahaya, kulit tegang, segarlah ikan tu. Ke 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 朴宝英 , 徐仁国
Tak Dong-kyung (Park Bo-young), an editor for a web novel company, lives a fairly ordinary life until she stumbles into an unexpected fate. All in a single day, she finds out she is dying from glioblastoma and has only three months to live, learns that her boyfriend is a father-to-be and has a wife, gets scolded by her superior at work, and is spied on by a pervert before the pervert falls into a sinkhole. Drinking her problems away, she happens to see a shooting star from he 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
Di hatiku hanya ada kamu! Terkejut. Keliru. Itulah reaksi pertama Alisa saat bertemu Hakim buat kali pertama setelah setahun berlalu, sejak pertemuan mereka di Granada, Sepanyol. Hakim, yang kononya berjanji mahu menjemputnya di lapangan terbang, hilang begitu sahaja sehinggalah mereka dipertemukan sekali lagi apabila Alisa berjaya diterima bekerja di syarikat milik Hakim, sebagai setiausaha lelaki itu! Yang peliknya, Hakim langsung tak mengenalinya. Atau lelaki itu sekad 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
ULTRAMAN Z 泽塔奥特曼 In the past, the Devil Splinters were scattered across space. Today, the splinters are still causing chaos throughout the universe. While the Ultra Heroes fight to restore peace to the galaxy, a mysterious being uses these items in its despicable schemes to destroy planets one by one. And now, that evil being approaches the Land of Light.In its way stands the gallant Ultraman Zero and his disciple, Ultraman Z. At the end of a fierce battle, Z cha 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Fairy Tail 妖精的尾巴 Form an original storyline called "Eclipse Celestial Spirits", in which the twelve celestial spirits of the Zodiac rebel against their owners Lucy and Yukino after being transformed by the black magic gate Eclipse. The third arc is "Tartaros" which adapts material from the rest of the manga's 40th volume to the middle of the 49th volume. The arc depicts Fairy Tail's battle with a dark guild of Zeref's demons who aim to resurrect their master and Zer 了解更多
原价 RM 229.90

现售 RM 229.90 (-0%)

会员 RM 229.90 (-0%)

作者 Cahaya Faliya
“Kau ni buta ke apa? Mata letak mana?” – Zarith Akibat pelanggaran itu, mereka kerap berjumpa. Adakah itu jodoh? Namun di sebalik pertemuan itu, mereka sering bergaduh. Hari demi hari, benci bertukar sayang, sayang bertukar cinta. Namun, mampukah cinta itu bertahan andai dugaan datang bertimpa-timpa? “Dahlah, tuan. Saya rasa tak ada apa-apa yang perlu kita bincangkan lagi. Pernikahan ini memang tak boleh diteruskan.” – Yana Pengenalan Fendi dan Yana 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Fiy Suri
"...I'm sorry, but I'm afraid you can never do snowboarding again." Hud terduduk. Akibat kemalangan yang menimpa, minat dan kecintaannya pada meluncur salji - bahkan seluruh hidupnya, punah! Tak pernah dia sangka, atlet Olimpik sepertinya terpaksa bersara seawal usia 25 tahun. Sikap Hud terus berubah menjadi dingin, sehinggalah pertemuannya dengan keluarga Our Time memberikan cahaya yang baharu dalam hidupnya. Terutamanya kehadiran Inara, barista girang yang juga menghidap 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nishiki
Sesiapa saja pasti kenal siapa Delaila, gadis berusia 14 tahun yang viral sebab sering muncul live membuat mufin, biskut dan brownies.Semuaya pasti 'menjadi' walaupun hakikatnya indah khabar dari rupa.Misi Dalaila... mencari 'hero' yang selamatkan dia dulu.Bila dia berpindah ke Sekolah Menengah Cahaya Bintang, pelajar di situ teruja dan bangga jadi kawan Delaila. Gadis terkenal kot!Malangnya rahsia yang selama ini kekal rahsia bakal dibongkar rakan sekelas. Rahsia apa tu? Ber 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Tim Man Jadda Wajada
Buku ini akan membantu kita untuk mencerminkan diri. Mungkin kita terlalu lama mengejar cahaya, hingga kita lupa cahaya lilin yang kita pegang. Kisah-kisah yang dinukil pada setiap helaian akan menjadi signboard membawa kita terus ke depan, sambil belajar dengan kesilapan orang lain yang tersesat. Ya, kita akan faham dan mengerti! Hakikatnya, perjalanan yang sebenar bermula daripada pengalaman orang lain, pengalaman yang akan mendorong kita menawan sebuah mimpi. 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
Pertemuan pertama di antara Faliq dan Ayana bukanlah bermula dengan baik. Sangka Ayana, itulah pertemuan terakhir mereka. “Hello, cik adik. Awak pekak ke?” - Faliq “Awak apa hal? Tiba-tiba nak cari pasal?” - Ayana Ternyata sangkaannya meleset apabila mereka terpaksa ‘berpasangan’ demi menyiapkan tugasan berkumpulan. Maka bermulalah hubungan ‘sejuk beku’ dan sesekali ‘perang dunia’ antara mereka dalam menyiapkan tugasa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Hadi Fayyadh
Agenda depopulasi manusia, keruntuhan moral, Kebuluran memuncak, pemberontakkan kaum, iklim dan pemanasan global yang kritikal, serta penyembahan dan pendewaan Dajjal berskala mega tersebar bagai dihampar sebuah baldu berduri di seluruh permukaan bumi. Seluruh manusia menyaksikan, Nabi Isa yang di turunkan dari awan, berbicara diantara dua kaki langit, dengan semua bangsa dan bahasa difahami, manusia khusyu' terpegun sedang aku sedar ia hanya sebuah teknologi hologram yang d 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Siti Hazneza Abdul Hamid
Akan aku palam retak hatimu dengan kasih cinta membara Melur itu sifatnya bersih dan suci. Ia tenang. Cemar pada melur hanya menceritakan tentang noda pada tangan pemegangnya. Kelopak melur yang terusik hanya menggambarkan kurang cermatnya si pemegang. Tidak ada salahnya pada si melur. Panggilan daripada Natasha pada suatu malam mengejutkan Farihin. Telah lama gadis itu dijauhinya gara-gara patah hati. Ya, Natasha telah bertunang tanpa sempat dia meluahkan rasa. Gadis it 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
Disebabkan terdesak, Shamsuria terpaksa menerima tawaran sebagai pemandu peribadi dan bodyguard kepada Tuan Syed Faeq. Walaupun gaji yang ditawarkan agak lumayan, namun tidak mudah untuk bekerja dengan lelaki bernama Syed Faeq. Keadaan semakin rumit apabila Syed Faeq menyangkakan yang dirinya seorang lelaki! “Take off my cloth.” ~ Syed Faeq “Saya akan...tanggalkan...tapi...dengan satu...syarat.” ~ Shamsuria “Oh, really? Apa syaratnya?” Lelaki itu bertanya sinis. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Fatiah Zohar
Ditinggalkan suami dan dibuang keluarga mertua ketika cahaya matanya masih dalam kandungan membuatkan Izzatul Aqma hidup dalam tekanan perasaan. Atas kekhilafan diri yang terlalu dibelenggu kesedihan, hari-hari yang dijalaninya bagaikan satu hukuman. “Tuhan, aku ingin kuat. Aku ingin bertahan. Namun, kesakitan ini benar-benar mengujiku. Tiupkanlah kasih dan sayang-Mu. Bangkitkan aku dengan kekuatan dan cinta daripada-Mu.” - Izzatul Aqma Bahagia sudah lama menjauh dan sepi 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Roserqmokhtar
Takumi Nawfal Rainnes, seorang jejaka kacukan Jepun-Inggeris (ayahnya) dan Melayu (ibunya). Keluarganya amat dihormati dan dicintai. Bersama imej keseluruhan yang solid gold. Segala galanya serba cukup untuk Takumi Nawfal dan abang kandungnya Hero Iman Rainnes. . Sehingga suatu ketika, Nawfal terpaksa pindah ke London untuk menguruskan perusahaan ayahnya di sana. Beberapa bulan di London, Nawfal dikejutkan dengan peristiwa yang amat menyedihkan berlaku di tanah air. Jiwa dan 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
In the year 2199, Earth faces its greatest crisis. Due to unrelenting bombings by the alien race known as "Gamilas," the planet can no longer sustain its inhabitants. In exactly one year, humanity is set to become extinct. In desperation, the people of Earth establish the Earth Defense Force, their last defense against the power-hungry Gamilas Empire. However, humanity finds a glimmer of hope after receiving a message from the mysterious planet Iscandar, which offers them a d 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 CAHAYA AINN
Kewujudan bilik muzik yang dikatakan sebagai kawasan larangan itu telah menemukan Ariana dengan Akmal secara tidak sengaja. Ariana, guru muda yang baru sahaja melapor diri di sekolah tersebut, langsung tidak menduga akan berlaku perubahan besar dalam hidupnya tatkala bertemu dengan pelajar bernama Akmal. Orang kata, jangan terlalu membenci seseorang, kelak akan jatuh sayang pula. Begitulah yang berlaku antara Akmal dan Ariana. “Kau... dah buat... aku gila.”- Akmal “Say 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 FARHAH AIDDIN
Adakah mimpi itu nyata atau sekadar fantasi? Apa yang akan kau lakukan jikalau mimpi yang kau alami adalah sebuah kenyataan? Sama ada cepat atau lambat, kau tahu mimpi itu pasti akan terjadi. Kau bahagia… namun ada sesuatu yang kejam menanti… Ayyash Furqan, dia mangsa keadaan. Hidupnya sentiasa disulami konflik yang menyakitkan. Hanya dalam mimpi sahaja dia dapat merasai apa itu indah. Hulya Amaya, si gadis hujan yang sering dipulaukan kerana wajahnya berparut hodoh. P 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 UMIE NADZIMAH
Hidup Cahaya Malaika yang bahagia dan ceria bertukar rentak selepas rahsia identitinya terbongkar. Dia bukan anak kandung Encik Firdaus yang penyayang itu. Lalu pertunangannya dengan Nik Safri diputuskan dan dia dihina sebagai anak tak sah taraf! Apakah dosanya? Kenapa dia yang harus menanggung akibat atas khilaf orang lain? Tiba-tiba ibu Dean Ilyas bereya-eya hendak jadikan Cahaya sebagai menantu. Nak cepat pula tu langsungnya. Malah majlis besar-besaran sudah dirancang 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
The year is 2027, and the city of Kyoto has undergone tremendous technological advancement. Within the city lives Naomi Katagaki, a socially awkward and introverted boy with a love for books, and Ruri Ichigyou, a girl with a cold personality who is often blunt with people, but shares his love for reading. Despite having similar interests, Naomi is afraid to approach Ruri due to her unfriendly nature. One day, as Naomi goes out for a walk, a crimson aurora pierces through the 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Al-Fadhil Al-Ustaz Hj Ahmad
(Kelebihan Amalan-amalan untuk Mendekatkan Diri Kepada Allah SWT) Yang bermaksud: "Sesungguhnya Allah SWT telah berfirman: "Barang siapa yang memusuhi wali (kekasih-Ku) maka Aku isytiharkan peperangan ke atasnya. Tidaklah seorang hamba-Ku mendekatkan dirinya dengan mengerjakan amalan-amalan fardhu yang telah Aku wajibkan ke atasnya melainkan ianya adalah lebih Aku sukai dari yang selainnya, dan berterusanlah hamba-Ku mengerjakan amalan-amalan nawaafil (sunat) sehinggalah Aku 了解更多
原价 RM 9.00

现售 RM 9.00 (-0%)

会员 RM 8.10 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini merupakan kompilasi risalah atau tips nasihat berkenaan dengan isu perkahwinan untuk pengantin baru yang sesuai untuk dihadam dalam bentuk bacaan santai. Antara nasihat yang terkandung di dalam buku ini ialah - Dalam perkahwinan bukan semuanya manis dan indah, tetapi hakikat kehidupan penuh dengan ranjau dan duri. Justeru itu, sebarang bentuk ombak, onak dan duri perlu deselesaikan dengan penuh hikmah dan bijaksana. - Buangkanlah sifat “awak salah” dan “saya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Elvroseth
RAJA LEONARD ISKANDAR... si mata hazel yang dikenali sebagai King di Kolej Alam Cahaya. Juga dikenali sebagai bapak Firaun, kumpulan pembuli nombor satu di sekolah swasta yang berprestij tinggi itu! Tapi... hanya pada orang yang cari pasal dengan mereka sahaja. Sahabat baiknya adalah violin kesayangannya selain Dani, Mikha dan Niall. Gemar menghabiskan masanya berseorangan di ‘Kayangan’, menggesek violin kesayangannya. TUAN AMAYA CINTA... nama yang indah namun sayang, wa 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Mardihah
“Kita jumpa lagi kat sini. Garam di laut, asam di gunung bertemu dalam belanga juga. Berjodoh betul. Kan Cahaya, kan?” -Adib Huzairi “Hebat betul taste janda macam kau ni, kan?” -Ainil “Sebab saya jandalah kak, taste saya kena tinggi sikit.” -Cahaya Cahaya ini, benci betul kalau orang memandang rendah kepadanya hanya kerana dia menyandang gelaran janda. Salah ke kalau dia itu janda kerana kematian suami! Dihimpit dengan desakan keluarga Aizul yang mahu menyatu 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 27.90 (-10%)

作者
Shinjuku ward east side... The center of the street with most chaos. There's a Kabukicho with full of neon lights. When the light is stronger, the shadow is deeper. The story begins when certain bizarre murder happens one night! Suspense? Or Comedy? Drama that cannot identify begins! 新宿区东侧……极尽混沌的街区中心,是霓虹闪烁的歌舞伎町。光线愈强则暗影愈浓,在恶人潜伏着的黑暗更深处,侦探长屋的灯光长明。哈德森 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Rehan Makhtar
HIDUP Arissara sempurna dalam keluarga yang saling menyayangi. Indahnya tak ubah seperti menari di atas garisan pelangi. Keindahan itu lengkap bila Han muncul. “Saya tak ada bukti untuk buat awak percaya tentang cinta pandang pertama, Arissara. Satu-satunya cara adalah dengan cara ni…” – HAN “Cara ni?” – ARISSARA “Dengan jaga awak baik-baik…” – HAN Arissara lupa. Indahnya pelangi hanya seketika bila dia akhirnya tiba di hujung cahaya. Duniany 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Abu Hafiz Mustafa
Sejarah peradaban Islam adalah bentangan kilauan yang memancar dan menerangi peradaban dunia. Ketika bangsa Barat masih dalam masa-masa kegelapan (Dark Ages), sejarah peradaban Islam sudah memainkan peranannya dalam bidang kemajuan ilmu pengetahuan. Ketika zaman kegemilangan Islam, lahirlah ramai para Ilmuwan muslim yang hebat di Andalusia, Baghdad, Damaskus, Kaherah, Morocco dan kota-kota Islam lain, mereka membangunkan peradaban serta membuktikan Islam membawa kemajuan. Den 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 35.01 (-10%)

作者
The year is 2061, when space travel is now possible and commercially viable, and the students of Caird High School embark on their Planet Camp. But soon after Group B5 arrived at their planetary camp site, a mysterious and unforeseen sentient light sphere warps its 9 members into outer space, stranding them 5012 light years away from their home planet. With the discovery of an old, unmanned spaceship nearby, the students must stay strong, manage their limited resources and re 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者
As regular high school students Taichi and Rin disappeared in a beam of light. When they came to, the two of them were already in a world of swords and magic. Finally getting away after experiencing an attack by monsters, following the suggestion of adventurers they headed on the path towards the guild. In the guild, the two of them found out that they possessed unbelievably powerful magic. Thus the regular high school students transformed into the strongest cheats... 随处 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Cahaya Ainn
“I don’t have a groom.” “I can be yours…” “Setuju tak?” Sekali lagi Akhbar bertanya. OMG! Adakah Akhbar sedang melamarnya? Ditinggalkan di malam pernikahannya sendiri membuatkan Adalia tekad membawa diri ke bumi Kashmir. Tujuannya hanya satu. Untuk mengubati luka di hati. Namun, dia tak menyangka yang kedatangannya ke Kashmir bakal membuka cerita cinta yang baru dalam hidupnya. Pertemuannya dengan Akhbar yang secara tidak sengaja, berjaya membuahkan bibit ci 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Xiao Jiangnan
Plants vs Zombies 2: Hutan dan Tasik (Wujudkah Tasik Yang Bercahaya di Dunia?) 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 13.50 (-0%)

会员 RM 12.15 (-10%)

作者 Melur Jelita
MY PRECIOUS IRIS LEGACY EDITION VOL 1 & 2 --------------------------------------------------------------------- Dengan hati ikhlas yang sentiasa mengingati Allah, langit runtuh pun aku tak takut! Kisah kehidupan yang penuh warna. Tanpa iman dan kasih sayang, jiwa manusia sangat menderita di dalam kolam hati. Seumpama perahu kertas yang belayar di launtan luas. Betapa rapuh dan lemahnya sehelai kertas menahan asakan dari gelombang. Manusia adalah apa yang mahu dipercaya 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Tadatada
"SASARAN PENGEMBARA NO.1! SELAMATKAN BUMI! Pengkhianatan Twilight Doctor akhirnya terbongkar dan mencetus pertempuran sengit di segenap ruang dan masa! Perasaan benci yang membuak-buak menjadikan dunia sebuah medan perang hingga mengancam kehidupan planet ini. Adakah ini tanda kembalinya... Akhator? Alex pula terdengar namanya dipanggil tapi siapakah gerangan suara itu?" 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
"Masa boleh menjadikan sesebuah masyarakat dan negara maju terkehadapan dengan pembangunan high technology dan menjadi kuasa besar dunia. Penyusunan masa, time-management, quality times sangat penting untuk diwujudkan dalarn diri setiap individu terutama bagi mereka yang ditaklifkan untuk memegang amanah dan tanggungjawab. Buku ini menceritakan: Betapa masa sangat penting diuruskan dalam kehidupan. Menganalisis kepentingan memelihara masa dari pelbagai sudut pandang 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini menceritakan berkenaan kisah hidup, peribadi, perjuangan serta prinsip-prinsip yang menjadi pegangan Syeikh Muhammad Mutawalli Sya’rawi. Pelbagai kisah-kisah menarik dipaparkan di dalam buku ini. 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Hijanah & Hazalif
Tatkala Tuhan memerdekakan seseorang hamba kerakusan dunia, maka dia berlari keluar daripada penjara 'Syaitan' yang bersalut duka demi menjadi pengganti sang ayah yang mati kerana agama. "Kenapa kalimah Allah ada di pergelangan tangan aku?" "Mengapa muncul lelaki bercahaya dalam mimpiku? Siapa dia?" Aisyah Hijanah, wanita berjiwa lemah, kudratnya keletihan dek sering jatuh tersungkur. Rambutnya ditarik bertubi-tubi, kepalanya ditebuk sehingga dibuang kemanisan dunia, 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Hadi Fayyadh
Sejarah empayar purba nusantara yang dibina, bukanlah siap hanya beberapa hari, ia menyaksikan bagaimana pemimpin Melayu yang hebat ketika itu mampu mengemudi bahtera kerajaannya sehingga sukar dikalahkan musuh. Pelbagai keagungan dan kehebatan yang perna diraih akhirnya lenyap dan dipadam oleh mereka yang menang. Namun, penjajah tidak mampu melenyapkan semua debu-debu keagungan yang mereka percaya bakal bangkit di akhir zaman ini. Mereka sedar di kalangan bangsa itu akan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者
Boboiboy dan rakan - rakan telah menyertai Kapten Kaizo dalam operasi penyemaran untuk mendapatkan Power Sephera yang merbahaya daripada lanun angkasa. Tanpa disedari, rancangan mereka telah membawa TAPOPS ke dalam ancaman bahaya. Kehadiran musuh baru amat sukar untuk ditandingi dan mereka perlu meminta bantuan daripada pasukan khas. Di saat mereka diambang kekalahan... akhinya kuasa elemental terakhir muncul & menyelematkan mereka. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Umie Nadzimah
Cinta sembunyi-sembunyi mereka tersimpul sejak di bangku sekolah. Tidak mahu terus hanyut dengan rasa cinta, Faith dan Ainnura mahu menghalalkan hubungan walaupun usia mereka masih muda. “Jangan panggil kami mama dan ayah, kalau ada niat nak kahwin dengan keturunan lahanat tu!” – PUAN ROHANA Benci dan dendam dua keluarga menghalang penyatuan cinta Faith dan Ainnura. Jangankan hendak berbesan, selisih jalan pun mereka tidak sudi. Masing-masing isytiharkan permusuhan tuj 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Prof Dato’ Dr Hamid Arshat
Setiap pasangan pasti ingin menimang cahaya mata yang sihat dengan secepat mungkin. Namun, kita hanya mampu merancang, dan Allah-lah yang menduga kita dengan pelbagai ujian. Ada yang berjaya mendapat zuriat dan ada yang terpaksa tunggu bertahun-tahun, bahkan ada yang disahkan mandul. Insya-Allah, buku ini akan membantu semua pasangan, sama ada yang akan menimang cahaya mata atau yang berusaha ke arah itu. Antara perkara PERLU TAHU yang ada dalam buku ini: • 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-B
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-B
TIPS MUDAH LANGSAIKAN HUTANG & PETUA MENJEMPUT REZEKI 了解更多
原价 RM 7.00

现售 RM 7.00 (-0%)

会员 RM 6.30 (-10%)

作者
Boboiboy dan rakan - rakan dalam perjalanan pulang ke TAPOPS setelah berjaya menyelesaikan satu misi. Namun, dalam perjalanan pulang mereka menghadapi masalah dan terpaksa meminta bantuan di planet terdekat. Tanpa diduga mereka terpaksa berhadapan dengan alien yang sangat dikehendaki TAPOPS. Misi pencarian Power Sphera kini diteruskan di sebuah planet yang didapati mempunyai maklumat tentang kuasa cahaya Boboiboy yang kini rahsia mengenai kuasa elemental mula terbongkar. Komi 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Nuharu Yachi
"TUP!" Tiba-tiba lampu kelas terpadam. Tidak sampai seminit, ia menyala semula. “Hantu!!!” Puan Sonia menjerit bagai mahu tercabut anak tekak. Lintang pukang semua berlari keluar kelas. “Kelas ni berhantu!” Sekolah Jeffery Anderson gempar dengan gangguan hantu dan menyebabkan pelajar dan guru panik. Dalam masa sama, Abell mendapati dirinya bertukar halimunan. Perkara terakhir yang diingatnya adalah perlanggaran dengan seorang pak cik tua selepas dikejar si pembul 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku Al-Kafi dan Tatmim Al-Kafi syarah Hadis 40 oleh Imam Al-Nawawi dan Ibn Rajab Al-Hanbali. Kitab ini merangkumi 50 hadis yang terdiri daripada 42 Hadis oleh Imam Nawawi dan 8 Hadis oleh Ibn Rajab Al-Hanbali. Gabungan dua kitab memberikan satu kesempurnaan dalam kehidupan manusia yang merangkumi setiap aspek. Bermula dengan hadis berkaitan Niat oleh Amirul Mukminin Abi Hafs Umar bin Al-Khattab R.A dan berakhir dengan hadis Zikir Kepada Allah SWT. Daripada Abdullah Bin Busr 了解更多
原价 RM 70.00

现售 RM 70.00 (-0%)

会员 RM 63.00 (-10%)

作者
Mari belajar tentang pesawat-pesawat hebat dunia Star Wars dan mengembara dalam pertempuran hebat. Reka adengan menarik, tutup lampu dan lihat stiker kamu bercahaya! 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Fatimah Syarha
Buku ini digarap seperti kitab Yasalunaka fial-din wnas'a dengan al-hayah hasil karangan Dr. Ahmad al-Syarbasi .Buku yang dihasilkan ini dihasilkan ini adalah seperti ensikilopedia dalam persoalan agama dan kami yakin penulis akan meneruskan siri-siri berikutnya dengan menambah baik persembahan dan juga kedalaman ilmiah dengan mengemukakan rujukan yang muktabar dalam pelbagai displin ilmu .Semoga buku ini layak dimasukkan dalam khazanah perpustakaan Islam.. 了解更多
原价 RM 60.00

现售 RM 60.00 (-0%)

会员 RM 54.00 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini digarap seperti kitab Yasalunaka fial-din wnas'a dengan al-hayah hasil karangan Dr. Ahmad al-Syarbasi .Buku yang dihasilkan ini dihasilkan ini adalah seperti ensikilopedia dalam persoalan agama dan kami yakin penulis akan meneruskan siri-siri ber 了解更多
原价 RM 60.00

现售 RM 60.00 (-0%)

会员 RM 54.00 (-10%)

1-88 of 88

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top