Hot Picks
Hot Picks
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Cerdik publication '找到 643 件相关商品
作者 Ann Hann
“Boleh kita jumpa nanti?” Jon membongkok sedikit ketika berbisik dari tepi bahuku. Jon, bolehlah kurekodkan sebagai lelaki yang paling aku tidak ingin jumpa di mana-mana pun di dalam dunia ini. “Aku nak kau menyamar jadi teman wanita aku hanya untuk beberapa bulan, untuk yakinkan ayah aku,” “Kau gila!” Tetapi Nami Rose Adams telah terperangkap dalam rancangan licik Jon Aragon Holland yang tidak disangka-sangkanya. Menyamar sebagai kekasih Jon untuk menipu kedu 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

无库存

作者 Mohd Razali Kamarudin
Dengan izin Allah SWT, buku ini berkongsi: 1. Gambaran situasi ketika surah al-Mulk diturunkan. 2. Kelebihan surah al-Mulk 3. Cara merancang aktiviti menghafal dan mentadabbur surah al-Mulk. 4. Lembaran aktiviti mentadabbur dan menghafal surah al-Mulk yang boleh membantu kita mentadabbur dan menghafal surah al-Mulk. 5. Latihan mengingat kembali dan memahami ayat yang dihafal menggunakan kat kunci ayat. 6. Bagaimana menggapai hidup berkat dengan surah al-Mulk. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者 Yumna Fariha
Bukan tak percaya pada cinta pandangan pertama, tapi bolehkah dia merasai perasaan itu? Satu kemalangan kecil yang berlaku di antara Nia Aisha dengan Mikael Zafran telah membuatkan Nia angau terhadap lelaki itu. “Tengok muka pun dah tahu. Jalan tak guna mata. Main langgar aje!” - Mikael “Rasa macam jodoh turun dari langit pula. Mungkin awak adalah cinta pandang pertama saya.” - Nia Tak sangka pertemuan mereka bukan setakat di situ saja. Kerjasama yang terjalin antara 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者 John C. Maxwell
The Best-Selling Leadership Book of All Time Just Got Better! HarperCollins and John C. Maxwell are celebrating the milestone anniversary of Maxwell's New York Times bestselling book The 21 Irrefutable Laws of Leadership with the publication of a new revised and updated 25th Anniversary Edition. Maxwell has gone through every word of this book and updated it for the next generation of leaders. He has added new insights to these timeless laws and included lessons learned sin 了解更多
原价 RM 93.95

现售 RM 93.95 (-0%)

会员 RM 84.56 (-10%)

无库存

作者 Freeman Publications
If you feel like you’ve “missed the boat” on Crypto. Think again…Because while the crypto market increased 10x in the past year alone, this book will show you it’s not too late to invest in the #1 asset of the 2020s What was once a fringe currency only used by a dark corner of the web… is now the fastest growing financial asset on Earth. And this is just the beginning… You see, we are still in just the 3nd inning of Crypto as a financial entity. So while no 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 Teme Abdullah
Saka raja yang diwarisi telah memberi kesaktian luar biasa kepada Sang Putera. Jijik dengan amalan syirik jurai keturunannya itu untuk kekal berkuasa, Putera Aradhana Sastra, pewaris tunggal Kesultanan Aradhanapura melarikan diri untuk menjadi rakyat biasa. Dengan harapan, hidupnya akan lebih tenteram. Namun, kemunculan suatu makhluk dari gua yang tahu asal usul Sang Putera menggugat rencananya. “Aku sudah tidak tahan hidup melarikan diri seperti ini! Sedalam mana aku 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Oudra Aziz
ZAHARAH, seorang gadis Melayu yang sangat sederhana. Masih seorang pelajar dan punya kefahaman yang terlalu cetek tentang kehidupan. JULIEN, seorang lelaki Perancis yang sudah lebih dewasa, bekerjaya, cerdik dan berjaya, DAN sangat kacak. Dunia mereka bertembung pada satu pagi di pertengahan bulan Februari tahun 2004. Mata HITAM Zaharah bertaut dengan mata BIRU Julien dan hatinya berbisik... "Matanya sangat Biru seperti laut, seolah-olah aku boleh berenang di dalamnya..." Ci 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Shadia Hisham
Adrynna tidak menyangka dia menjadi intaian dan idaman majikan sendiri. Khalif, pemuda yang cukup pakej idaman wanita. Sumpah setia menjadi kata keramat ungkapan cinta. “Rynn, awak dengar sini. Adam Fakhri tidak akan pernah menyerah kalah. May the best man win.” - Adam Fakhri Aura Adam mencuri pesona. Kasih Adrynna terhadap Khalif tidak seteguh mana. Ironinya jauh di mata, jauh juga di hati. Demi cinta tak bertepi, Khalif memaafkan khilaf Adrynna. Kasih mereka kembali ber 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Learn first animal words and noises, with chunky pages shaped like super-cute animals. 了解更多
原价 RM 33.90

现售 RM 33.90 (-0%)

会员 RM 33.90 (-0%)

无库存

作者 INCHE LEBAH
Fakhrul lahir dari keluarga yang mengongkong, cita-citanya sudah diatur sejak di dalam dakapan umi lagi. Namun selepas dia membaca novel bestseller yang dihadiahkan oleh Haris, jiwanya seolah olah terbang melepasi langit dunia, fikirannya semakin gila dengan impian untuk menghasilkan buku pertama. Ternyata, angan angan itu bukan sebuah hadiah yang mudah didakap gembira. Bahkan orang yang dipercaya selama ini adalah duri dalam daging. Dirobeknya tidak berperikemanusiaan. Ham 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

无库存

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

无库存

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

无库存

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

无库存

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 2.00

现售 RM 2.00 (-0%)

会员 RM 1.80 (-10%)

作者 Shiroe Sherry
Menjadi anak angkat Encik Farouk dan Puan Fariza adalah satu rahmat bagi Inara. Namun kewujudannya di dalam keluarga itu seperti tidak disenangi Noah, anak tunggal Encik Farouk dan Puan Fariza. Pulangnya Noah dari luar negara, tiba-tiba dia seolah menerima Inara sebagai ahli keluarga. Sehinggalah satu fitnah telah membangkitkan kemarahan Noah. “Ara pun bukan adik abang! Pergi!” - Noah Hati Inara hancur! Kali ini Inara yakin Noah hanya berpura-pura melayan dia dengan bai 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Norhafsah Hamid
Sarah—an introvert and a law student in England, struggling to stay true as a Muslim. Things started to go wrong when Sarah crossed paths with Linda. Everything about Sarah irked Linda, especially her outdated and devout lifestyle. Whilst Sarah endured the backlash from her peers, Jonah–the ‘Romeo’, came into her life and attempted to woo her like the other women he had charmed. While Sarah endured the nightmare of vicious rumors and being ostracized, Linda was surp 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Norhafsah Hamid
Crying doesn't mean you’re questioning God’s plan. It means that you’re human. ”Sarah—now a full-fledged lawyer, struggling to balance her work and life. As Sarah and her friends were tussling to adjust with adulthood, Jonah the ‘Romeo’ started a new religious journey. Just when she thought life was about to get rosy, test and hardships came rolling in. Sarah was taunted and accused of being barren by a family member and had to ward off a shameless seducer awa 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Norhafsah Hamid
Hassan sat down next to his mom and dad as he stared vacantly at the grave. He felt numb. His other siblings were behind him, sobbing quietly. The imam began his sermon. Hassan’s mind started drifting off. He wondered if the body inside the grave will be okay. Will he be lonely? Will he be afraid? He wondered if the body can still hear them. Hassan’s own tears rolled down his cheeks. He felt a lump in his throat. The tragedy has shreds the heart to pieces. Hassan never k 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Aiman Azlan & Dr. Harlina Halizah Siraj
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Hasrizal Abdul Jamil
Mengapa sebenarnya seseorang gagal mencapai apa yang diinginkan dalam hidup? Walhal cita-cita sudah jelas, azam sudah sempurna, dan semangat juga sudah melangit. Rupa-rupanya, yang hilang daripada kita adalah sikap. Ia merupakan sains dan sunnatullah di sebalik mana-mana kejayaan. Mahu menjadi keluarga terbaik, tetapi tidak proaktif dalam menzahirkan cinta. Mahu menjadi teman akrab, tetapi sentiasa menjatuhkan antara satu sama lain. Mahu menjadi masyarakat unggul, te 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Syeraho
"Jangan kalah dengan diri kau, Athena!" Setelah misi menyelamatkan isteri presiden yang diculik menemui kegagalan, negara Erudayn gempar pula dengan berita pembunuhan presiden dan serangan android pengganas. Rentetan tragedi itu membuatkan Athena merasakan kewujudannya sebagai manusia ciptaan adalah penyebab utama. "Kau hanyalah manusia ciptaan yang mengecewakan!” Keadaan semakin genting apabila Athena tiba-tiba bertukar menjadi makhluk bengis yang tidak mampu di 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Aisyah Madadiy
“Kamu kata, kamu tak hidup dengan kenangan. Jadi kenapa masih terkesan dengan hal lalu?” Nawal Hamdi tekad. Kali ini dia memilih bersendirian. Dia tidak lagi berharap pada ayahnya. Dia tidak lagi peduli pada Wadi, lelaki yang telah menghancurkan harapannya. Mana mungkin perempuan yang kuat sepertinya kalah dengan emosi sendiri. Nawal membawa diri jauh ke London demi menjejaki kakaknya. Sudah lima tahun kakaknya menghilang tanpa khabar setelah berkahwin dengan lelaki p 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Sharifah Nadirah
Healing The Heart invites us on a contemplative journey of seeking Allah and His Guidance. This guidance that is meant to lead us gently and kindly to His Light. And with this Light, we will embrace compassion and self-acceptance. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

1-643 of 643

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top