0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Chef Zan '找到 671 件相关商品
作者
A long long time ago, a group of four misfits was given a task to deliver the blessings of the Gods. During their journey to the West, Sanzhong, Wukong, Patkai and Sazang had to face tremendous failures and perilous moments in order to succeed in their quest. Did they succeed in the end? Thus begins the legend... 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 22.43 (-25%)

会员 RM 22.43 (-25%)

作者 Suzanne Collins
Ambition will fuel him. Competition will drive him. But power has its price. It is the morning of the reaping that will kick off the tenth annual Hunger Games. In the Capitol, eighteen-year-old Coriolanus Snow is preparing for his one shot at glory as a mentor in the Games. The once-mighty house of Snow has fallen on hard times, its fate hanging on the slender chance that Coriolanus will be able to outcharm, outwit, and outmaneuver his fellow students to mentor the winn 了解更多
原价 RM 99.90

现售 RM 74.90 (-25%)

会员 RM 74.90 (-25%)

作者 孫榮Kai
「五星級國際韓廚」孫榮Kai的第一本韓式料理全書 學會大廚不外傳的最強基本功, 做出正統道地的韓國美味!   ★2019年台灣最具影響力百大網紅──料理123「親古們,歐爸KAI飯啦」單元主廚   ★現任台北W Hotel行政副主廚,曾擔任澳洲五星洲際酒店、杜拜七星帆船酒店主廚   ★旅居國外多年學習深造的最強廚藝大公開!   大韓民國「原廠輸 了解更多
原价 RM 84.70

现售 RM 67.76 (-20%)

会员 RM 67.76 (-20%)

作者 Robizan Salim
Buku INILAH HIDUP merupakan kompilasi kisah hidup penulis, Puan Robizan Salim dan cukup sarat dengan pengajaran & motivasi. Kekuatan buku ini ialah ia lengkap dengan kisah sebagai seorang anak, remaja, anak dara, pelajar, pekerja, ibu sehinggalah beliau bergelar opah yang semuanya dilalui oleh seorang manusia bernama Robizan Salim. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Robizan Salim
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Buku Masakan Mini Siri 4 Eksklusif @ Popular 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 李歐納·科恩
  ◎「搖滾樂界的拜倫」李歐納.科恩作品,現代小說經典   ◎張照堂、馬世芳導讀推薦   李歐納.科恩寫了一首詩,但偽裝成小說,這首詩的名字是《美麗失敗者》。   人類學家,他的妻子艾狄絲,以及好友F三個人,愛慾錯綜交纏。人類學家迷戀著四百年前的聖女凱特琳,思念著逝世的妻子和好友F。F的鬼魂藉著文字還魂,穿越時間與死亡,試圖 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 Dr. Liza Adnan
Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang! “Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki. Kami tak ada kereta. Nak ke 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Young Suzanne
Some of the prettiest flowers have the sharpest thorns. The Girls of Innovations Academy are beautiful and well-behaved—it says so on their report cards. Under the watchful gaze of their Guardian, they receive a well-rounded education that promises to make them better. Obedient girls, free from arrogance or defiance. Free from troublesome opinions or individual interests. But the girls’ carefully controlled existence may not be quite as it appears. As Mena and her frien 了解更多
原价 RM 55.90

现售 RM 55.90 (-0%)

会员 RM 50.31 (-10%)

作者
Soma Yukihira, who has been honing his cooking skills at his family diner, “Yukihira,” all his life, enters a super elite culinary academy called “Totsuki Saryo Culinary Academy”. He improves as a chef through interactions with other chefs in and out of the academy, but everything changes when Azami Nakiri takes over the commander-in-chief position at the academy. With the Central Gourmet Organization ruling over the academy, the students are no longer allowed to cook 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
A group of young pirates come from space to Earth to obtain the "Greatest Treasure in the Universe" (宇宙最大のお宝 Uchū Saidai no Otakara?), which can only be acquired after obtaining the "Greater Powers" of the different 34 Super Sentai Teams. However, they end up facing the Space Empire Zangyack, whose earlier invasion forces were wiped out by the 34 Sentai groups long ago before a new invasion force is established under Commander Warz Gill, the emperor's son. As a 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Sufea Hareez
“There's no love for her. Maaf, Mizan takkan kahwin dengan Karina." – Mizan Penolakan Mizan atas cadangan opahnya buat Karina kecil hati. Ya, dia tahu mereka sepupu tapi, masih sah nikah. Lantas, hati cuba dialihkan pada Saiful. Karina yakin Saiful adalah jodohnya. Dia terima Saiful tanpa syarat. Tapi, Saiful pula main kayu tiga. “I izinkan you kahwin dengan Anum tapi dengan syarat, ceraikan I.” - Karina Diceraikan ketika sarat mengandung buatkan Karina nanar. N 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者
Antara kriteria - kriteria penting yang terdapat dalam al-Quran ini ialah : *Khat baharu yang lebih jelas dan menarik *Waqaf (merah) dan Ibtida' (hijau) yang diwarnakan latar belakang teks al-Quran *Tajwid 5 warna yang diwarnakan pada teks al-Quran *Terjemahan bahasa Melayu terkini bertema *Kaedah al-Mizan untuk mengakhiri bacaan dengan lebih sempurna *Hadis sahih sebagai info sampingan *Asbabun Nuzul untuk mengetahui sebab penurunan ayat *Indeks 了解更多
原价 RM 95.00

现售 RM 85.50 (-10%)

会员 RM 85.50 (-10%)

作者
After passing the Guangzhou Special Chef Trials, Mao decided to travel around China, to learn more about the unique preparation of food. Upon his return, he will learn that the real battle has only just begun. The Underground Cooking Society has already begun to move... 十九世纪的中国.主人公・刘昴星通过了被认为是中国最高点的厨师资格“特级厨师考试”,成为史上最年轻的“特级厨师”.在师傅・周瑜的提议下,阿昴为了开 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Hiroshi and Misae have never been to a honeymoon trip to a foreign country. One day, Misae discovered an inexpensive and family-friendly holiday package to Australia and the Nohara family decided to make it their first honeymoon vacation. Hiroshi gets kidnapped upon arrival to Australia, leaving Shinnosuke, Misae, and others on a dangerous journey. It turns out that Hiroshi is the key to a secret treasure. The remaining members of the Nohara Family must rescue Hiroshi, while 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.90 (-10%)

会员 RM 17.90 (-10%)

作者 Abu Hafiz Mustafa
Sejarah peradaban Islam adalah bentangan kilauan yang memancar dan menerangi peradaban dunia. Ketika bangsa Barat masih dalam masa-masa kegelapan (Dark Ages), sejarah peradaban Islam sudah memainkan peranannya dalam bidang kemajuan ilmu pengetahuan. Ketika zaman kegemilangan Islam, lahirlah ramai para Ilmuwan muslim yang hebat di Andalusia, Baghdad, Damaskus, Kaherah, Morocco dan kota-kota Islam lain, mereka membangunkan peradaban serta membuktikan Islam membawa kemajuan. Den 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 35.01 (-10%)

作者 克里斯多夫·費爾德 , 卡米爾·勒賽克
❄出版後蟬聯法國Amazon冰品類書籍排行榜第一名 你知道蛋糕卷在法國是頂級的糕點技藝嗎? 繽紛繁複的裝飾、多元組合的餡料口感,顛覆你對蛋糕卷的想像! Bûches木柴蛋糕(形似台灣的蛋糕卷)是法國的經典糕點。內部分層有不同口味的奶霜,上面覆蓋著糖霜、巧克力薄片或各種裝飾。每年,最偉大的糕點廚師都會以最精彩的創作相互挑戰,運用傑諾瓦士蛋 了解更多
原价 RM 107.65

现售 RM 107.65 (-0%)

会员 RM 96.89 (-10%)

作者 Faizul Rahim , Sufi Abqari , Jul
Sejak kawan baiknya Roslee meninggal dunia, sikap dan perilaku Azmi berubah 180 darjah. Daripada suami dan ayah yang penyayang, Azmi berubah menjadi perengus. Keadaan semakin bertambah parah apabila seorang lagi rakannya meninggal dunia. Sejak itu, dia sering dibayangi ketakutan yang tidak diketahui daripada mana puncanya. Rakan-rakannya satu per satu bangkit menuntut pembelaan daripada Azmi. Azmi terpana, dia tidak tahu bagaimana untuk bertindak. Dia bimbang, andai giliranny 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Emy Roberto
Perkahwinan mereka yang bahagia selama ini tiba-tiba berubah apabila Syazan disahkan mengandung. Baru mereka sedar rupanya keinginan masing-masing berbeza. Syazan tak mahukan anak tapi, Raimie sangat mahukannya. Tindakan Syazan menyebabkan mereka hampir kehilangan anak yang dikandung. Dan apabila dia mula sedar, waktunya sudah terlewat. Dia kehilangan semuanya. Bahagia mereka musnah sekelip mata. Raimie pergi membawa anak mereka. Lima tahun berlalu.. Pertemuan semula anta 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 余宛如
  ——對接新經濟,尋找新典範——   寫給青創世代的創新創業指南   AI人工智慧時代已然來臨   迎接我們的,是一個以資料驅動發展的未來!   本書聚焦台灣新創代表個案   剖析「青創世代」如何對接數位經濟浪潮   以Tech for Good科技向善的力量   找出加速創新、可持續發展的多贏方案   打造高附加價值、高知識密集、低污染的創新 了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者 Suzana Jumadil
Dia manusia yang tidak kenal erti putus asa. Cintanya mengikut hierarki yang berbeza. Baginya, cinta yang dianugerahkan Sang Penguasa adalah suatu perjuangan yang perlu dipertahankan. "Saya tak akan membiarkan lagi awak mengatur buah catur mengikut selera awak. Biar permainan catur kali ini saya yang programkan. Dulu, awak suka main dengan queen, suka mulakan langkah dengan kuda. Lepas tu, lari... Awak tahu? Semua tu melambangkan cara awak menyelesaikan masalah. Kalau ada 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Amyliey Haizani
Senafas rindu, seindah kasih untukmu,kulakarkan menjadi sebuah cinta. Atiey Dalila menaruh hati kepada Zamil Ariff, teman sepermainannya. Belum sempat dia meluahkan perasaan, lelaki itu sudah mempunyai kekasih. Pertemuan Atiey Dalila dengan Arjuna Syah di restoran tempat dia bekerja membuatkan hidupnya tidak tenang. Sikap majikannya, Zana Lara juga membuatkan jiwanya tertekan. Atiey Dalila cuba melupakan Zamil Ariff, namun sikap cemburu Fiza membuatkan Atiey Dalila dihina 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Gordon Ramsay
Create chef-quality food without spending hours in the kitchen. With unlimited access to recipes, why does anyone need another cookbook? Because not all recipes are born equal. Not all of them have been created by a global superstar chef who has built his reputation on delivering the very best food - whether that's the ultimate fine dining experience at his 3 Michelin-star Restaurant Gordon Ramsay or the perfectly crafted burger from his Las Vegas burger joint. Over the cou 了解更多
原价 RM 139.90

现售 RM 104.93 (-25%)

会员 RM 104.93 (-25%)

作者 Acevedo Elizabeth
From 2019 Carnegie Medal winner Elizabeth Acevedo comes a dazzling novel in prose about a girl with talent, pride, and a drive to feed the soul that keeps her fire burning bright. 'Emoni's story is a gift . . . With its judicious depth and brilliant blazes of writing that simmer, then nourish, With the Fire on High is literary soul food' New York Times Ever since she got pregnant, seventeen-year-old Emoni's life has been about making the tough decisions - doing what has to 了解更多
原价 RM 46.90

现售 RM 46.90 (-0%)

会员 RM 42.21 (-10%)

作者 Riley Fizan
Kalau tak dapat menjadi Sirius, kau perlu mampu menjadi Polaris.” ************************* “Awak masih hidup, Hakimi. Awak cuma hilang dan sekarang saya cuma perlu cari awak!” – ADRIYANA . Selepas enam tahun berlalu, bersama tekad itu Adriyana merancang untuk memulakan semula misi mencari Hakimi Adam Song, lelaki yang bersinar umpama bintang di matanya. Si bintang POLARIS. Mustahil manusia hilang begitu sahaja di dunia ini. Bersembunyi mahupun tersembunyi, p 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Shukery Azizan , Aiman Afeef
Meninggalkan maksiat, tidaklah semudah yang disangka. Lebih-lebih lagi kalau ianya ditahap ketagihan. Ya, amat susah nak tinggalkan! Disudut hati orang yang bermaksiat, dia hakikatnya nak berubah. Dia menangis berkali-kali, bertaubat, namun taubatnya itu tak mampu menghilangkan ketagihannya. Dosa itu menghantui. Jatuh bangun, jatuh dan bangun, taubat dan taubat, tangisan demi tangisan. Seolah TIADA JALAN KELUAR untuk meninggalkan maksiat. Buku ini sesuai untuk ; 1. O 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 蘇珊娜·奧利佛 , 喬安娜·法羅
  實用滿點的飲品特調   任何時刻都能快速滿足美味、健康與時尚的需要   ◎兼顧美味、健康與療效,一點都不難!   疲憊緊張的生活中,總是想來一杯飲料慰勞自己嗎?其實只要結合日常食材,就能快速創造一杯健康滿分、美麗又好喝的飲品。   ◎176種特調,種類最豐富!   無論你是喜歡綿密滑順的奶昔、營養健康的蔬菜汁、芳香爽口的果 了解更多
原价 RM 86.25

现售 RM 86.25 (-0%)

会员 RM 77.63 (-10%)

作者
The journey of rescuing Wong Chak hasn’t come to the end, Old Master Q and the gang chase after the Demon King to a primary forest, yet the forest has been turned into a high-tech modern city. The natives here are now the Demon King’s slaves who lost their primitive nature. To recover the forest, Old Master Q and the gang seek help from the King of Jungle, Tarzan. However, once a gallant hero, Tarzan is a coward fatty now. With the courage and help from the gang, Tarzan e 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Emiesha Nur Mk
“Tolong jadi kekasih olok-olok saya. Please… bertahan untuk beberapa bulan aje. Lepas tu, janji everything will be okey.” -LUQH “Ni semua kerja gila, tau tak? Tak pasal-pasal semua orang cop saya ni girlfriend awak.” – NUWA Menjernihkan hubungan Datin Dhina dan Luqh akhirnya membawa kepada kisah percintaan olok-olok antara Nuwa dan Luqh. Tugas yang diberikan memanglah tidak terlalu sukar. Lakonan mereka begitu mantap sekali gus memudahkan matlamat Luqh 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
"The famous Chef Crouton is teaching a course at Mouseford Academy on healthy eating and the Thea Sisters are chosen to compete on a special episode of his TV show!"-- 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 21.51 (-10%)

作者 Chef Hussin Khan
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Rozmizan Muji
1. Ini sebuah cerita lama. Lama terpendam di suatu sudut pengharapan. Cerita aturan tuhan, antara aku, dia dan kehidupan. Sebuah cerita yang aku paksa diri hasilkan sebagai jawapan di atas apa sebenarnya sebab perpisahan. 2. Ini sebuah cerita lama. Membesar aku dengan petunjuk yang semakin dimengerti. Dan dengan bimbingan, aku akan terus berlari ... terus berlari, tidak akan berhenti, sehinggalah aku terbang tinggi. Tuhan mengajak kita kepada-Nya. 3. Syukur, jika begi 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者
Capernaum is a 2018 Lebanese drama film directed by Nadine Labaki and produced by Khaled Mouzanar. The screenplay was written by Labaki, Jihad Hojaily and Michelle Keserwany from a story by Labaki, Hojaily, Keserwany, Georges Khabbaz, and Khaled Mouzanar. The film stars Syrian refugee child actor Zain Al Rafeea as Zain El Hajj, a 12-year-old living in the slums of Beirut. The film is told in flashback format, focusing on Zain's life, including his encounter with an Ethiopian 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Ustaz Zulkarnain Dollah , Asyraff Hafdzan Abdullah
40 Hadis Huru- hara Kiamat – Merupakan sebuah buku yang mempunyai 40 himpunan hadis-hadis sahih berkenaan apa yang akan berlaku semasa kiamat, kesukaran-kesukaran yang bakal dihadapi oleh manusia ketika kiamat dan bagaimana menghadapinya. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Davies Justin
This book STINKS . . . of monsters! A hilariously funny debut, perfect for fans of Pamela Butchart and David Solomons. When Alice is sent to stay with her Uncle Magnus, she soon realises that his job agency isn't quite ... normal. It helps monsters find work that makes the most of their unique talons - er, talents. Alice is shocked to discover that monsters are EVERYWHERE. There's even a Cyclops working in the castle as a pastry chef! But when he suddenly disappears, Alice s 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 33.21 (-10%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Siri Cita-cita Amani ini memberi pendedahan awal kepada kanak-kanak tentang sesuatu kerjaya. Amani digambarkan sebagai seorang kanak-kanak ceria yang mempunyai impian dan bercita-cita tinggi. Amani akan berusaha bersungguh-sungguh untuk merealisasikan impiannya. Melalui pengalaman dan warna-warni kehidupan yang dilalui setiap hari, telah menguatkan lagi azam Amani untuk menjadi seorang insan yang berjaya di dunia dan di akhirat. Buku ini juga mengandungi doa-doa harian di dal 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者
On a planet far from Earth, there is a kingdom full of smiling faces. Princess Yuuki is 12 years old, and about to enter a sensitive age in a person's life. Everyday, she cries, laughs, and sometimes, her heart throbs with excitement. All the while, she lives merrily in the royal palace. Filling her days are her loyal vassals: her tutor Reira, Izana who assists in political affairs, the leader of the chivalry Harold … and then there is her childhood friend and aide Joshua. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Kazuki Yasaka, an 8th grader living in Asakusa, is turned into a Kappa along with his classmates Toi and Enta by a mysterious creature named Keppi, after they break inadvertently a statue of a Kappa, the guardian god of the city. They are then ordered by Keppi, who claims to be the first heir to the throne of Kappa Kingdom, to fight against the Kapa-zombies, bioarms created by his enemies, if they want to return to their human form. In order to kill them, they have to make a 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Annis Rizani
Sukar menerima hakikat bahawa dirinya menjadi mangsa kerakusan lelaki, Nur Zara membawa diri ke Rumah Raudhah. Impian cinta alam persekolahan tidak kesampaian apabila Hanafi mengundur diri. Separuh nyawanya terasa melayang. Dia sedar, dirinya tak mungkin menjadi wanita sempurna. Rasa aneh, tapi bahagia yang menderu bagaikan angin lalu yang mendamaikan menyapa hati Zara tatkala membaca nota-nota yang ditinggalkan di keretanya. Namun, perasaan itu seboleh mungkin cuba diabaik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Welcome to the funniest variety show in the Marvel universe, hosted by none other than Spider-Man himself! Laugh along with your favourite super heroes as they tell one another zany one-liners, knock-knock jokes and tongue twisters. You'll also get to read some choice tweets from Captain America, experience Spider-Man's favourite memes and go on costume patrol! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 東尼·博贊
  撰寫報告、完成專案管理、寫最強履歷自薦信、工作求表現快速升遷、   辦一場結婚周年派對、完成馬拉松訓練、改善一段不友善的關係、   新事業計畫、難解的人生抉擇、探索未知學識,乃至於   幫寶貝選名字、學生提高學習成果、避免老年失智……   從創意發想到邏輯思考,從工作、家庭、教育與如何更幸福的思考,   只要幾枝(或一盒 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者
鳥取縣新章 新載14頁鳥取縣景點 走訪京阪神奈(京都.大阪.神戶.奈良)以及和歌山(貓駅長),另有「大阪、京都及鳥取米芝蓮2019餐廳」達十多家。 鳥取縣景點,包括鳥取砂丘、柯南及鬼太郎等動漫景點,從關空前往鳥取更方便! 2019年3月- 京都新駅:梅小路京都西駅,前往鐵道博物館等梅小路公園景點更快捷。 .往來關西空港交通及空港購物情報 了解更多
原价 RM 76.70

现售 RM 76.70 (-0%)

会员 RM 69.03 (-10%)

作者
Teenager Soma Yukihira aspires to become a full-time chef in his father Joichiro's family restaurant and surpass his father's culinary skills, but Joichiro gets a new job that requires him to travel around the world, and closes his shop. Joichiro has Soma enroll in Totsuki Saryo Culinary Institute, an elite culinary school where students engage in food competitions called shokugeki (anime: food war). He secures himself a spot at the school, despite the objections of Erina Nak 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 Jojo Moyes
An early work from the New York Times bestselling author of The Giver of Stars, Jojo Moyes, the story of a young woman who opens an eclectic shop and comes to terms with the secrets of her past. In the sixties, Athene Forster was the most glamorous girl of her generation. Nicknamed the Last Deb, she was also beautiful, spoiled, and out of control. When she agreed to marry the gorgeous young heir Douglas Fairley-Hulme, her parents breathed a sigh of relief. But within two year 了解更多
原价 RM 42.50

现售 RM 42.50 (-0%)

会员 RM 38.25 (-10%)

作者 Suzanne Young
Westworld meets The Handmaid's Tale in this start to a thrilling, subversive near future series from New York Times bestselling author Suzanne Young about a girls-only private high school that is far more than it appears to be. Some of the prettiest flowers have the sharpest thorns. The Girls of Innovations Academy are beautiful and well-behaved-it says so on their report cards. Under the watchful gaze of their Guardian, they receive a well-rounded education that promis 了解更多
原价 RM 61.90

现售 RM 61.90 (-0%)

会员 RM 55.71 (-10%)

作者 Miss Dee
"Perkenalan dengan Zaf tidak menyangka akan membawa Dania berjumpa dengan Zahin semula. Zahin Arsyad, lelaki yang telah menghancurkan hati dan perasaannya suatu masa dahulu. “I tak kenal you dan I tak nak kenal you. You ingat you hensem sangat ke? Cermin diri you tu dulu. Setakat you ni ramai lagi yang nakkan I. Bukan you seorang lelaki dalam dunia ni. Jangan berlagak sangatlah yang I akan jatuh suka dengan you. You siapa nak bergandingan dengan I?” - Dania Wafa. 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Suwarsi M. Arukin
Memasak di dapur ada kalanya mengambil masa yang lama sekiranya tidak dirancang dengan betul. Namun itu semua boleh diatasi dengan bantuan pelbagai alat canggih yang boleh membantu menyingkatkan masa memasak. Di dalam buku ini, Chef Suwarsi M. Arukin berkongsi pelbagai resipi menarik merangkumi lauk-pauk, kuih-muih, nasi, hidangan masakan barat, menu fusion juga tradisional dan banyak lagi. Tak perlu bimbang, kesemua resipi ini sangat mudah dan cepat untuk disiapkan. Dengan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Chef Chu
作者Chef Chu为烘焙导师,其面包课程以款式具创意见称,深受学生欢迎,尤其擅长将欧陆式、台式面包口味融入港式面包中,就地取材呈现令人眼前一亮的款式。 馅料认真做: 本书为一进阶面包书,造型花俏之余,也着重馅料的制作,例如以自制明太子酱配上法包烘焙,以自制青酱制作拖鞋面包,还有芒果芝士馅、紫薯馅、草莓奶油等。 做酥皮有技巧: 一般 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

1-671 of 671

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top