0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Curi-curi cinta '找到 1225 件相关商品
作者 Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Bukan sempurna yang kucari. Cukup kau ada di sisi, menemani sampai akhir nanti. Mengembara menaiki kereta api Trans-Siberian merupakan salah satu bucket list dalam hidup Teja Adelia. Namun, Teja sama sekali tidak menyangka yang dia akan duduk berjiran di dalam kereta api dengan Aqid Syamsudin, seorang pelakon popular Malaysia. Sekali gus, menerbitkan tanda tanya dalam hati Teja, mengapa Aqid berada di Rusia. “Saya ada dua sebab. Satu, saya nak bercuti, rehatkan diri say 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Rei Izawa
Cinta Rahsia Bermula di Kampung Onsen! Sebut Je Umeyama Onsen*, pasti semua orang kenal Destinasi pelancongan terkenal yang sentiasa dikunjungi ramai.Anak perempuan pemilik sebuah hotel bernama Serena dan tuan muda ryokan"* Kazuma dah lama bermusuhan, Pantang jumpa. mesti bergaduh.Tapi dalam diam rupa-rupanya cinta dah bertaut. Kisah romantik komedi penuh cabaran dan. .- Kolam air panas! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nishiki
Alahai... comelnya Meow dengan Nini ni. Rasa nak picit-picit je. Yang pasti Jilid 11 semakin havoc dengan gelagat si kucing! Ada yang terlebih bijak. Ada juga yang boleh baca fikiran manusia. Sebab tulah tuan kucing tak boleh berpisah lama-lama dengan anak bulusnya. Tabik spring & keep it up buat korang pencinta haiwan. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

无库存

作者
Grandmaster of Demonic Cultivation 魔道祖師 MANDARIN (E / C / M) As the grandmaster who founded the Demonic Sect, Wei WuXian roamed the world in his wanton ways, hated by millions for the chaos he created. In the end, he was backstabbed by his dearest shidi and killed by powerful clans that combined to overpower him. He incarnates into the body of a lunatic who was abandoned by his clan and is later, unwillingly, taken away by a famous cultivator among the clans—Lan Wa 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Kei Itoi
Tak ada siapa tahu Honoko anak salah seorang anggota band Hana to Hoho. Tapi sejak ditugaskan mengemas rak buku di pusat sumber bersama Yahiro, pelajar baru yang juga peminat tegar band ayahnya... segala tentang Honoko bukan rahsia lagi.Lama-kelamaannya hubungan diorang semakin rapat.Setiap hari dipenuhi aktiviti 'berborak' dalam buku nota.Cuma... ada satu perkara buat Honoko gelisah.Apa agaknya?Terimalah kisah cinta remaja menyentuh jiwa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yu Kadono
Kemaruk game cinta 'aku tak dapat mengurat dia?!!Siapa tak kenal Yazaki Sakura? Pelajar playboy popular kat sekolah dan nampak cool dalam setiap tingkah. Suatu hari, muncul seorang gadis naif pencinta karate yang obsesi dengan abang sendiri. Agak-agaknya... gadis ni terjerumus dalam perangkap Yazaki tak? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Akatsuki
Cinta diulit keindahan dan mendamaikan pasti jadi dambaan setiap gadis. Begitu juga dengan Sachi. Malangnya hidup dia berubah tiba-tiba dirasuk makhluk kaii!Untuk halau makhluk tu, Sachi terpaksa dikawal kembar Magami yang tampan dan terkenal kat sekolah.Si abang bernama Kurono, cool dan tapi suka memaksa. Adiknya Mashiro, peramah dan suka bergaul. Apa jadi dengan kisah hidup Sachi yang tak boleh lari dari dua beradik ni? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Foong Zin Yi
Mendengar suara saja hati sudah terpaut. Yang pasti Andre telah jatuh cinta dengan kemerduan suara yang berkumandang melalui corong speaker radio sekolah yang digelarnya Dewi. Ketika mencari Dewi, dia bertemui dengan Emily.Bagai anjing dengan kucing, begitulah hubungan unik antara Andre dan Emily sejak insiden itu. Ada saja perkara yang buat diorang bertengkar. Andre, Emily dan Dewi... apa rahsia antara diorang? Siapakah dulu yang akan menemui cinta sejati? 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Cempaka Meerniz
Kematian kedua orang tug Rine telah mengbidupkan semangatnya untuk membalas dendam kematian mereka. Dia menjadi pelakon handelen di pentas dunia demi melaksanekan dendam kesumatnya. Rina telah meletakkan dirinya di dalam kancah hidup yang penuh dengan dendam. Orang Kaya Bakar adalah dalang pembunuhan yang tragis itu namun Rina perlu mendapat bukti yang sahib.. Rina telah menghancurkan institusi kekeluargaan di dalam keluarga Orang Kaya Dakar. Anna dan Rizal Leith menjadi rat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

无库存

作者 Anna Milia
Cinta bukanlah mencari yang sempurna, tapi menerima dengan sempurna. NAILI. Demi memenuhi amanat terakhir ibunya, dia mencari lelaki yang didakwa sebagai ayahnya. Dia mahu lelaki itu tahu akan kewujudannya. Itu sahaja. Namun, dalam sekelip mata, hidupnya berubah. Dia bukan lagi anak yatim piatu. Dia mempunyai ayah yang kaya-raya, malah dijodohkan dengan Yusouf. Semuanya indah, namun tidak ubah seperti burung tempua yang singgah di dahan tinggi. Jatuhnya cukup memeritkan. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Harleen
"Hanya perlu ada dia, selamat jiwa dan raga," Bagi Dhia, tak salah rasanya kalau dia cuba mencari kawan baru dan berbaik dengan semua orang. Boleh juga mengelakkan permusuhan. tak gitu? Tapi, mamat ber'hoodie' hitam ini pula tunjuk perilaku sombong. Pelawaan Dhia untuk menjadi kawan ditolak mentah mentah. "apa? kau ingat aku ni ada masa nak layan perangai budak budak kau tu?" -Farhan Iskandar Sudahlah dikutuk Dhia seperti budak budak, dikatanya pula Dhia ini mengambil ke 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

无库存

作者 Nurharyati Ishak
Cinta, walau puasku menolak namun ia tetap menyapa di ruang rasa. Neylie Maisarah- Aku keliru. Bila hati dah tersuka, lelaki itu macam tidak serius dengan sikapnya. Bila keluarga menjodohkan aku dengan anak jiran tetangga, dia pula merajuk entah apa-apa. Kerana terluka, aku terima jodoh pilihan orang tua. Tapi hati ini tercarik teruk dengan pemergiannya. Eqbal- Aku suka kau, tetapi aku tak boleh terima kau sebagai isteri. Aku cintakan orang lain. Tapi… aku silap, rupanya m 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Lily Rose
IRDINA RAHAYU tak pernah menyangka cinta pertamanya membuatkan dia terjerat dalam kancah derita. Dia memberi harapan terlalu tinggi buat Tengku Aiman Firash, sehingga akhirnya lelaki itu meninggalkan Ayu di hari pernikahannya. Paling parah, Ayu sedang mengandungkan anak Firash! Firash hilang tanpa jejak. Ayu jadi buntu! Dihalau dari apartment milik Firash, dianiaya oleh sahabat sendiri. Yang paling parah, tunang sebenar kepada Firash sendiri datang menghuru-harakan hidup 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Saru Todori
Cinta suci menyayat hati merentasi Zaman Taisho~Yuuichirou, bakal ketua kampung akan dijodohkan dengan gadis bernama Yuzuki. Malangnya tiba-tiba ada wabak melanda!Bagi mengelakkan jangkitan itu, diorang terpaksa minum air bunga beracun digelar tokohana. Kalau ikutkan dalam tempoh setahun diorang dah sedar. Tetapi sebaliknya berlaku. Apa kejutan cinta menanti bila Yuzuki buka matanya?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Richie Rachman
Kesempatan tidak akan pernah datang berulang kali. Penderitaan tidak akan muncul sekali. Bahagia yang diimpi, derita yang menghampiri. Begitulah perjalanan awal hidup seorang Katrina. Ketika mengenali cinta pertama, dia bagaikan alpa dengan tujuan hidupnya. Keluarga tersayang dimusuhi saat hasratnya ditentang. Belum sempat dikhabarkan tentang benih cinta yang sedang membesar di rahimnya, sang suami menyepi setelah kembali ke tanah airnya. Tinggallah dia sendirian berjuang u 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Lollysnow
Sekurang-kurangnya kita masih melihat cahaya bulan yang sama. Sejahat mana pun masa lalu, kenangan tetap menjadi satu rasa yang terindah. Seindah mana pun pertemuan, perpisahan tetap menyakitkan. Begitulah kisah perkenalan Ammar dengan Luna yang membuat lelaki itu dikejar bayang. Luna seperti burung yang bebas terbang, menggapai apa saja yang diinginkan. Langkah gadis itu ringan, suara gemeresik seperti angin damai. Mata pula bersinar bak bulan memancar kebahagiaan. “Kenap 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Suzana Jumadil
Takdir itulah yang membakar rentung kasih kita hingga ke urat nadi. Pusaran takdir menguji nilai kesetiaan. Hukuman sangkala mengukur sebuah kebahagian. Tanpa disangka perpisahan yang terjadi kerana ego menjadi gendala paling berkuasa. Hubungan cinta Ahmad Izhan dan Ayla Marlya terhalang oleh orang tua yangmemiliki fahaman politik yang berbeza. Izhan akhirnya membawa hati ke USA dan menjadi perisik CIA selama berbelas tahun. “Jangan mengalah kepada takdir. Kebahagiaan i 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nurul Izah
Aku mencintaimu kerana kau tercipta untuk berada di sisiku selamanya Sudah tertulis bagaimana hidupnya, seperti apa kisahnya. Tidak perlu dipaksa kerana sesuatu yang ditakdirkan, pasti tidak akan tertukar melainkan Dia membolak-balikkan hati seseorang. Huru-hara hidup Syakila kerana belum menemui pemilik jiwa. Ingat mudah mencari cinta? Inikan pula mencari calon suami. Bukan seperti beli ikan di pasar, nampak insang merah, mata bercahaya, kulit tegang, segarlah ikan tu. Ke 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Aulia Iman
Jarak Memaksa Kita Saling Merindu. Kematian cinta pertamanya membuatkan Amileya menutup pintu hati daripada bercinta lagi. Meniti usia dewasa, keluarga bersetuju menjodohkan Amileya dengan Iskandar agar sebaris nama yang cukup dibenci, luput dari ingatan si anak. “Saya akan rawat hati awak Leya. Cuma beri masa dan buka ruang untuk saya masuk dan ubatinya.”- Iskandar Ternyata, bukan Iskandar yang berjaya mengikis sebaris nama itu sebaliknya seorang ketua syarikat berstatu 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Sri Diah Shaharuddin , Nurul Asyikin Ngadiso
Baginya tiada langsung erti kecewa. Di hatinya hanya jujur, setia dan bahagia. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Sri Diah Shaharuddin , Zuridah Hanim Md Akhir
Pernah dia gagal namun demi keluarga dia bangkit menggenggam cinta dan cita-cita. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Sri Diah Shaharuddin , Norezlin Sulaiman
Seumpama granit yang mengeras, jiwanya sarat cinta tanpa batas. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Sri Diah Shaharuddin , Nursyukrina Md Khalil
Kehidupan kami penuh azam yang indah, tak lentur baginya demi amanah. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Riku Hozumi
Suatu hari di musim panas... ketika melewati sebuah taman dipenuhi mawar, Kasumi terserempak dengan lelaki misteri. Sejak hari tu, satu demi satu kejadian pelik melanda. Semasa berada kat Chocolat Noir, Kasumi menerima memo daripada Kakao agar dia segera ke rumah agam vampire.Apa tujuannya? Kenapa Kasumi kena pergi? Tanpa berlengah dia dan Shokora pun berangkat ke sana.Aikawa Shokora, ahli sihir yang tak boleh dipisahkan dengan coklat magik boleh tunaikan hajat. Tapi, tiada 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 韩志旼 , 南柱赫
A small city on the outskirts of Seoul. Young Seok, a university student nearing graduation, comes across a woman in the street who has fallen from her wheelchair and helps her back home. She ends up feeding him a simple meal and he develops a vague curiosity for this woman who introduces herself as "Josée". From this time on Young Seok occasionally stops by Josée's house, receiving free meals and getting to know this woman who reads a lot, has a comprehensive knowledge of 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 贺来贤人 , 桥本环奈
Set in the 1980's, high school student Takashi Mitsuhashi (Kento Kaku) transfers to another school. Due to his blond dyed hair, excellent athletic ability, and unique personality, he is a target of roughnecks from other schools. Takashi Mitsuhashi becomes a duo with Shinji Ito (Kentaro Ito), who transferred to the same school on the same day. They fight against the thugs everyday. Meanwhile, Takashi Mitsuhashi develops a relationship with Riko Akasaka (Nana Seino) from a frie 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Beastars Legoshi, a large gray wolf, is a timid and quiet student of Cherryton Academy where he lives in a dorm with several other carnivorous students including his outgoing Labrador friend, Jack. As a member of the school's drama club, Legoshi works as a stagehand and supports the actors of the club headed by the star pupil Louis, a red deer. Out of nowhere, Tem the alpaca is brutally murdered and devoured in the night, setting off a wave of unease and distrust between the 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Ayeshah Amani
Di saat aku dan dia, terkunci dan dikunci... Semesta memberi isyarat setiap orang yang kita temui dalam hidup, pasti hadir membawa perasaan atau pergi menyerah dek kenyataan. Seakan-akan segala kebetulan yang terjadi bagaikan mimpi. Siapa sangka, pertemuan seorang jururawat bernama Haira Sofia bersama seorang kapten tentera bernama Luth Asyraf membuka satu riwayat baharu dalam hidupnya. Namun, disebabkan kisah silam Luth Asyraf, Haira Sofia juga turut menjadi sasaran kepada 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Erhad
Cinta aku pada kau, di antara haq dan yang batil Pertemuan antara dua pasang mata di Kota Beijing membuatkan hati Zia UlHaq panasaran. Jika bukan kerana gadis itu, nyawanya pasti melayang di tangan sang pembelot. Baginya, gadis itu sedikit berbeza. Ada sesuatu yang menariknya untuk terus mendekati si gadis sehingga sanggup dia meninggalkan segalanya di China dan menetap di Malaysia. Hanya semata-mata kerana Zara Sophea. “Kalau aku cakap aku orang jahat?” - Zia. “Then, c 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Sara Irdina
Dalam waktu yang singkat, Faiha menerima kehadiran Aidan dalam hidupnya tanpa mengetahui sikap sebenar lelaki itu. Saat baru bergelar isteri, dia sudah dihidangkan dengan sakitnya derita. Namun Faiha tetap berpegang pada satu prinsip. Aib suami perlu ditutup rapi. Biarpun apa yang dilalui bagai menjerut diri. “Kenapa abang layan saya macam ni? Kita baru aje kahwin. Besar sangat ke salah saya tadi?” - Faiha “Aku boleh jadi pelindung kau. Tapi aku juga boleh hancurkan hid 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Cik Tet
Indah dan Haris. Hidup mereka berbekalkan rahsia silam yang menyakitkan. Harga diri Indah diragut tanpa rela. Jiwa Haris mati akibat kecurangan tunang tersayang. Takdir Tuhan menemukan mereka. Hati Haris tidak menentu. Jiwa Indah menjadi resah. Titisan cinta mula membasahi hati yang sekian lama kering tanpa rasa. Lantas, janji diukir. “Abang janji takkan tinggalkan Indah walau apa pun yang terjadi? Abang akan terima Indah walau siapa pun Indah?”~Indah “Setiap orang ada 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Razlina Azura
Kecewa selepas mengetahui mereka tiada pertalian darah, si abang telah meninggalkan si adik tanpa pesanan. Tanpa sengaja, mereka kembali bertemu selepas berjaya mencapai cita-cita masing-masing sebagai guru dan juruterbang. Namun ia tidak disenangi si ‘adik’. “Sofeya tak nak jumpa dengan abang lagi! Tak faham ke?” - Sofeya “Tapi abang akan tetap tunggu di sini. Sampai Sofeya sudi nak berjumpa dengan abang.” - Adam Namun pertemuan kali ini telah mewujudkan perasaan 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Annisa Nisfihani
Arin dan Alvan kini berada di tahun akhir. Masing-masing akan melangkah ke alam kampus tak lama lagi. Arin yang buntu untuk memilih universiti yang mana dan jurusan apa akhirnya ambil keputusan untuk ikut jejak Alvan. Tanpan pengetahuan Arin, rupanya Alvan dah lama buat persediaan untuk lanjutkan pelajaran ke New York dengan tawaran biasiswa. Arin pula terpaksa akui gred dan prestasinya takkan mampu menyamai Alvan. Adakah diorang terpaksa hadapi perhubungan jarak jauh (PJJ) 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zaza Qry
Aku memilihmu kerana aku sudah terbiasa dengan kehadiranmu. Irfana Marlis memerangkap! Dia tidak segila itu hanya kerana mahukan seorang suami! Dia pun tak pernah inginkan seorang suami. Tapi, dia dituduh berbuat demikian kerana lelaki yang dibawa pulang Iswadi itu orang kaya. Sudahlah hidupnya tidak seindah mana tinggal dengan ibu dan bapa saudaranya. Ditambah pula dengan masalah baru. Kena pula berkahwin dengan Fadi Ayyad yang muka masam sentiasa. Memang taklah! “I 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
The Stranger By The Beach The Movie 海边的异邦人劇場版 Shun Hashimoto is an openly gay aspiring novelist living in Okinawa who was abandoned by his parents after coming out to them. Mio Chibana is a reserved, orphaned high school student, often found spending his time by the sea. One day, the two meet on the beach, and Shun is instantly captivated by Mio. The days fly by as they slowly begin to grow closer until Mio suddenly announces that he has to leave for the mai 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Chikako Mori
Apa? Mama jadi rakan sekelas aku?!!Situasi tak masuk akal tapi memang terbaik!Lepas pakai produk awet muda, tiba-tiba mama berubah jadi budak sekolah rendah!Bukan tu je, mama sekelas dengan aku dan jadi budak paling cun serta glamor!Macam mana cinta aku terhadap Daikichi nak berkembang kalau terpaksa menghadap mama dalam kelas?!!Tautan famili X gelak tawa. Kisah romantik komedi penuh impak! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Re:Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu Season 2 Re:從零開始的異世界生活 第二季Vol.1-25 End(DVD) A reunion that was supposed to spell the arrival of peaceful times is quickly shattered when Subaru Natsuki and Emilia return to Irlam village. Witnessing the devastation left behind by the calamities known as Sin Archbishops, Subaru sinks into the depths of despair as his ability to redo proves futile. As the group makes their way to the Sanctuary in search of answers 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者 Lizanur
Kerna tiap pilihan akan membawa kita ke destinasi berbeza… Dalam rintis hujan, Mirza setia menanti wanita yang berjanji untuk memayungi dirinya dengan kasih sayang. Namun, hampa belaka. “… Mak dah janji nak ambik Mir! Mana mak Mir?” Saat dia dipertemukan semula dengan wanita kesayangannya, dia digesa memilih antara ‘emak’ dan ‘mama’. Namun, Mirza nekad tidak mahu melepaskan kedua-duanya. Dalam ribut permasalahan keluarga yang belum tenang, cinta si Hawa yang s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Hannaz
Betul kata orang, cinta tak semestinya memiliki. Gadis yang sering berkaca mata itu tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Itulah yang terjadi tatkala dia dalam buruan seorang lelaki yang mendendaminya berpuluh tahun lamanya. Yasmin jadi paranoid sehinggakan dia lebih gemar berada dalam dunianya sendiri tanpa mengetahui punca dia didendami Syed Amran. Namun, kehadiran Nash Dzulkarnain merubah segala-galanya. Ada saja lelaki itu di depan mata be 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Azraq
Terima kekurangan sebagai keistimewaan… Permulaan kisah mereka tidak seindah yang disangka. Dek kecuaian ketika memandu, membawa Ulwan Kamal tersadai di Perak sebulan lamanya untuk mengotakan janji yang dibuat tanpa berfikir panjang. Namun terselit hikmah besar membuka ruang buat dirinya untuk kembali kepada fitrah daripada seorang lelaki yang mengambil mudah soal agama kepada pemuda yang sangat menghargai nikmat hidup 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Zint
Alif dah mulakan hidup di Kuala Lumpur sebagai runner. Seronoklah dapat kerja sesuai dengan cintanya pada motosikal. Sambil menyelam minum air~♥Macam mana pun, minat Alif nak race tak padam. Semakin membuak-buak pula tu!Hmm… dah jauh dengan mak ayah kat kampung tu, makin berani ke Alif nak teruskan minat dia? Adrenalin makin memuncak dalam jilid ke-2 ni! VROOM~ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jo & Kin
Aku takkan melangkah lebih dekat ke arah jejaka rumit tu! Biarlah selamanya aku bertepuk sebelah tangan~Nao, si gadis pengecut yang takut ambil risiko. Dia tak nak bertindak meskipun dah tiga tahun menyimpan perasaan terhadap Shun; playboy paling popular kat sekolah. Segalanya dirasakan mustahil bagi Nao.Berkongsi tempat lepak rahsia wujudkan ‘tautan’ antara diorang tanpa disedari! Tapi musim bunga buat Nao bertindak tanpa fikir jauh. Sikapnya yang terlalu berhati-hati be 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon / Vezill
Dengan nilai pengorbanan Cain, Remy berjaya melepaskan diri dari luar angkasa dan menuju ke Bumi untuk misi menyelamat. Sementara itu, Rorotti yang telah mendapat kekuatan penuh menjalankan rancangan kejamnya tanpa berlengah lagi! Adakah Remy akan berjaya dan kembali bersama keluarga tercinta? Saksikan kesudahannya dalam PERTARUNGAN MAHARAJA! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Kedai coklat Chocolat Noir terletak nun jauh dalam hutan. Korang yang berminat pasti tahu coklat yang dijual di sini merupakan air tangan ahli sihir gelap, Aikawa Shokora. Coklat tu ada kuasa misteri boleh tunaikan hajat sesiapa yang memakannya. Tapi 'benda paling penting dalam hidup' akan diambil dan dijadikan bayaran... Korang sanggup berkorban apa je demi memenuhi kehendak, populariti dan cinta? Tamak haloba manusia bangkitkan sifat sebenar Shokora. Volum ke-20 penuh impak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Faizah Mohd Noh
Yang mati hanyalah cintaku. Tidak mimpiku. Melangkaui dua latar zaman. Melayari keping-keping rindu menjadi satu potret suram. Ini fasa-fasa duka dalam hidupnya… Fida, gadis yang dicurangi setelah segalanya dikorbankan. Jay, memperlakukannya seperti hamba. Sedikit pun tiada terdetik rasa kasihan di jiwa lelaki itu untuknya. Derita yang ditanggung, membuatkan Fida dilanda kemurungan. “Ini yang kau balas kat aku, Jay? Tak apa. Tuhan ada. DIA takkan sesekali menganiayai 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Al-Wahyu
Bahagia sebenar, bukan terletak pada harta dan kuasa. Rindu, pasrah… menyerah. Perlahan-lahan bercantum menjadi sekeping hati yang remuk setelah mengetahui khabar si pujaan yang dikasihinya sudah berkahwin dengan wanita lain. “Mudahnya kau lupakan aku. Kau angkat aku sebagai ratu. Kau taburi aku dengan janji-janji manismu. Ni kalau aku buat gila lagi, nak saja sekejap lagi aku nyanyi lagu Janji Manismu.” – ZARA MARISSA Dengan perasaan yang sudah kosong, dia nekad b 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Syima Syawal
Di hujung rindu pasti bersatu. Cinta pertama memang sesuatu yang agung. Sentiasa dikenang dan dibajai oleh rasa manis kisah silam. Tidak mampu diusir pergi. Begitulah indah yang dilakarkan. Afina, seorang wanita yang sangat setia, namun sering dilukai perasaannya. Kesabaran Afina semakin tergugat saat Uzza mula mengejar cinta pertamanya. “Tolong jangan buat saya jadi lebih gila. Kalau kesabaran saya dah hilang, entah kerja gila apa lagi yang bakal saya buat.” - AFINA 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kewujudan Nabi Muhammad SAW adalah rahmat yang besar untuk seluruh alam. Sepertimana bulan purnama memancarkan cahaya, Nabi Muhammad SAW adalah penunjuk jalan, pembimbing dan tokoh terulung yang wajar dimuliakan dan disanjung sepanjang zaman. Naskhah ini berbicara tentang keistimewaan dan kelebihan Nabi Muhammad SAW dan bagaimana para Sahabat dan generasi-generasi selepas mereka mencintai dan memuliakan Baginda dengan mengadakan sambutan Maulidur Rasul dan mengarang kitab ser 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Siapa ada masalah, datanglah ke kedai aku. Sebab coklat buatan aku boleh tunaikan hajat dengan satu gigitan saja. Bayarannya? Macam biasa, aku akan ambil aset paling penting korang. Aku Aikawa Shokara, pakar coklat di Chocolat Noir. Coklat aku lain daripada lain sebab ia berkuasa untuk penuhi hajat pembelinya. Dan hari ni... ramai datang berhajatkan kuasa yang aku miliki. Kasih sayang, cinta dan benci. Dah masuk jilid ke-19! Komik fantasi gelap menyingkap drama manusia tamak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Hitsuji Tsujinaga
Ciri lelaki macam mana buat kau jatuh cinta pandang pertama...?Lelaki bertelinga haiwan, ahli band muzik ataupun lelaki silap mata? Bila mata bertentang mata... jantung terus berdegup kencang! (> 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Bella H.
Andai cinta itu kita lepaskan, adakah sakit itu jua akan bercempera pergi? Hidup ada pelbagai cara untuk menguji manusia. Sama ada dalam keadaan tidak mempunyai apa-apa ataupun dalam keadaan mempunyai segala-galanya. Jika Jasmin patah hati kerana keluarga, hati Aafan hancur dengan pemergian pemilik jiwa. Program Lenus Home Tutor menjadi titik pertemuan dua insan. Aafan menepis rasa. Jasmin menjaga raga. Bagi Aafan, ada bayang Fina dalam diri Jasmin. Jelas mereka dua wanita ya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Intan Aidda
Kugenggam cinta, lalu kehempas dendam. Antara dua dunia berbeza, mampukah ia menyatukan dua hati tika gelora cinta datang bertamu? Sara Kamelia atau Kay, menyimpan figura lara dalam hidupnya. Dia yang pada asalnya seorang pembunuh upahan telah meninggalkan dunia hitam itu. Namun, kerana terdesak, Kay terpaksa menerima satu misi besar daripada kumpulan kongsi gelap terkenal, Black Pearl. Megat Rayyan atau Ray, hidupnya dihantui dek rasa dendam terhadap ayahnya. Segala kesaki 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 F.H.Y
Kupasrahkan segala kepada Tuhan Seandainya ini memang sudah ditakdirkan… Kelmarin, dia masih ada di sisiku. Merangkulku mesra penuh romantis. Ketika itu, aku sangka akulah perempuan paling bahagia di dunia. Sebaliknya hari ini, di hadapanku tanpa rasa bersalah dia merangkul wanita lain. Di khayalak ramai! Kini akulah wanita termalang di dunia. “You sayang I, kan?” Aku tundukkan wajah bila mendengar soalan Melinda itu. Kalau mampu, aku mahu pekup telinga. Aku tak ma 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

1-1225 of 1225

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top