0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Ernayanee Nur Julaimi '找到 923 件相关商品
作者 DATO' SRI SITI NURHALIZA
ManifestaSITI2020 ialah album studio ke-18 oleh penyanyi wanita Malaysia, Dato' Sri Siti Nurhaliza. 了解更多
原价 RM 46.90

现售 RM 39.90 (-15%)

会员 RM 39.90 (-15%)

作者 LEGO
Inspire your animal-lover to be the hero of the day with LEGO Friends 41376 Turtles Rescue Mission playset. This rescue toy set includes a cool amphibious vehicle to reach the stranded baby turtles, then drive them back to the beachside clinic. With its examination bed and a medicine area, the clinic lets your little one express their nurturing side as they nurse the turtle toys back to strength. Beneath the clinic is a sand play area where the baby turtles can frolic under t 了解更多
原价 RM 99.89

现售 RM 99.89 (-0%)

会员 RM 99.89 (-0%)

作者 LEGO
Let your budding vet display their pet care with LEGO Friends 41360 4+ Emma’s Mobile Vet Clinic. This vet playset is designed to be fun and easy for preschoolers and youngsters, with a cool animal ambulance made with a special Starter Brick base that lets first-time builders experience the pride of constructing buildings, vehicles and more, all on their own. The included simple guide to build and play with this vet set will help your young animal lover understand the purp 了解更多
原价 RM 49.89

现售 RM 49.89 (-0%)

会员 RM 49.89 (-0%)

作者 FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 25.60 (-20%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 AYESHA SYAHIRA
"TALK TO ALLAH : FINDING COMFORT BY MAKING DUAA TO HIM When was the last time we really poured our feelings out to Allah? We have been taught that the only time we can communicate with Allah is when we are making du'a to Him. Even then, it comes with a set of restrictive rules that puts a 'barrier' between Allah and us. The things we recite are verses that we were told memorise, but rarely do we truly talk to Allah about the troubles that are weighing down our hearts. B 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Nurmala Samin
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者
A picture book that is specially written for children. What is Covid-19? Where does it comes from? How does it spreads between humans? What harm can it leads to humans health? What do scientists, doctors and nurses do to fight the disease and cure the patients? What should children do to protect themselves from the disease? 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 BEN HUBBARD
The gripping, untold story of how Saudi Arabia's secretive and mercurial new ruler rose to power. Even in his youth as a prince among thousands of princes, Mohammed bin Salman nurtured sweeping ambitions. He wanted power - enough of it to reshape his hyper-conservative, insular Islamic kingdom. When his elderly father took the throne in 2015, MBS got his chance. As the hands-on-ruler, he made seismic changes, working doggedly to overhaul the kingdom's economy, loo 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 63.92 (-20%)

作者 Mus Nasmian
Rudi merupakan watak utama, seorang pelajar tingkatan 1 di sebuah sekolah berasrama penuh. Rudi mewarisi kelebihan yang sama seperti bapanya, Encik Razali yang boleh memasuki dimensi lain menerusi mimpinya sendiri mahupun orang lain. Kelebihan itu membolehkan Encik Razali membaca sejarah hidup seseorang dan membantu mereka. Encik Razali juga boleh mengesan makhluk halus yang mengganggu manusia dan menewaskannya. Malangnya Rudi masih mentah dan belum menguasai sepenuhny 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 The Bingkisan Hati , Azura Zam
Buku BANGKITLAH JIWA mempersembahkan nukilan istimewa daripada dua minda penulis, hasil kolaborasi pertama antara TheBingkisan Hati bersama Azura Zamri. Dengan kata sepakat, mereka menurunkan cebisan makna penulisan setelah pasti akan diskusi antara mereka bahawa bentuk penyampaian yang puitis serta gaya bahasa yang mudah, sesuai buat semua lapisan masyarakat. Nukilan mereka ini berkaitan dengan jiwa yang sentiasa dahagakan kasih sayang Pencipta-Nya. Ia adalah himpunan ka 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Dr. Nur Hanisah
Buku ini merupakan koleksi cerita pengalaman pemulis sepanjang berada dalam tugasan di O&G (Obstetrik & Ginekologi) di sebuah hospital yang suka penulis gelar sebagai Hospital Tarbiah. Ini merupakan posting pertama penulis sebagai seorang doktor muda yang masih dalam fasa housemanship. Satu fasa awal dalam bidang pekerjaan ini. Fasa mencabar juga bagi orang yang pertama kali menceburi bidang ini secara realiti. Penulis merasakan, bekerja di hospital sebenarnya merupakan s 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Nur Anis & Ds Studio
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Mazni Aznita
Adriana Imaniyah terpaksa berhutang angkara si ayah, sehingga terpaksa menurut kehendak seorang wanita demi melunasi hutang-hutangnya. Kerana diugut, dia setuju menjadi tutor untuk Adham Mirza yang agak nakal dan pemalas. Adham Mirza lelaki muda yang tidak pernah punya cita-cita tinggi kecuali menghabiskan masa dengan berhibur. Dan bila Adriana muncul dalam hidupnya, targetnya hanya satu, mahu menyingkirkan gadis itu dari rumahnya. Namun, satu tragedi hitam mengubah hidup m 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Rasya Haikal
Membesar di rumah Dato' Haikal sebagai anak pembantu rumah, Nur merasakan seperti hidup dalam neraka. Gara-gara naif dalam berhias dan berdandan, Nur sering diperlekehkan oleh penghuni banglo itu. Kemunculan Daniel, anak saudara Dato' Haikal disangka akan memberi sinar harapan dalam hidupnya, namun ternyata tidak. Malahan, Nur dihantar pulang semula ke kampung kerana fitnah Amira, anak kandung Dato' Haikal sendiri. DANIEL - "Kau adalah manusia paling keji sekali yang aku pe 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者
Written by a team of medical experts, this market-leading dictionary offers clear and authoritative definitions for all aspects of medical science. It features up-to-date coverage of public health medicine, medical research and general practice, drugs and pharmacology, endocrinology, cardiology and radiology, among other specialist areas. This new edition has been revised and updated to reflect advancements in medical research and practice, while over 250 new entries have bee 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者
MIND TO MIND'S ALPHABET LETTERS, SMALL LETTERS, & COLOURS FLASH CARD IS A TOTALLY FUN AND A RESOURCEFUL PACK OF WRITING AND LEARNING PRACTICE FLASH CARDS DESIGNED TO NURTURE ENGAGED LEARNING FOR CHILDREN. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者
MIND TO MIND'S NUMBERS, SHAPES & TIME FLASH CARD IS A TOTALLY FUN AND A RESOURCEFUL PACK OF WRITING AND LEARNING PRACTICE FLASH CARDS DESIGNED TO NURTURE ENGAGED LEARNING FOR CHILDREN. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者
MIND TO MIND'S ANIMALS FLASH CARD IS A TOTALLY FUN AND A RESOURCEFUL PACK OF WRITING AND LEARNING PRACTICE FLASH CARDS DESIGNED TO NURTURE ENGAGED LEARNING FOR CHILDREN. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Syerif Nurhakim , Al-Ghozi
原价 RM 4.00

现售 RM 3.20 (-20%)

会员 RM 3.20 (-20%)

作者 Syerif Nurhakim , Al-Ghozi
原价 RM 4.00

现售 RM 3.20 (-20%)

会员 RM 3.20 (-20%)

作者 Syerif Nurhakim , Al-Ghozi
原价 RM 4.00

现售 RM 3.20 (-20%)

会员 RM 3.20 (-20%)

作者 Syerif Nurhakim , Al-Ghozi
原价 RM 4.00

现售 RM 3.20 (-20%)

会员 RM 3.20 (-20%)

作者 Syerif Nurhakim , Al-Ghozi
原价 RM 4.00

现售 RM 3.20 (-20%)

会员 RM 3.20 (-20%)

作者 Angah Sunan
Buku Terbaru: Andai Kau Kenal Tuhanmu.“Susahnya hidup ini, besarnya ujian ini, aku tak mampu, aku lemah, aku penat...”.Selama kita berada di dunia ini, jangan hairan dan terkejut akan terjadinya sesuatu yang menyulitkan kerana itu sudah sifatnya dunia. Dunia hanyalah sebuah filem berskripkan dugaan...”.Buku ini banyak mengajar tentang dunia dan mentauhidkan Allah. Sebuah karya yang sesuai buat yang sedang belajar untuk mengenali-Nya. Juga karya khas buat kita pendosa.. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah telah mencatatkan bahawa Abraham Lincoln, Presiden Amerika Syarikat ke-16, dibunuh oleh John Wilkes Booth pada hari Jumaat, 14 April 1865. Manakala John F Kennedy pula ditembak oleh seorang sniper ketika berada di Dealey Plaza, Dallas. Konspirasi yang berselindung di sebalik The Hidden Hand, yang dikatakan memiliki segala instrumen dan fasiliti yang lengkap dan hebat termasuk segala kemampuan propaganda dan kawalan minda adalah dalang di sebalik dua pembunuhan ini. Bu 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 30.32 (-20%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者
Antara kriteria - kriteria penting yang terdapat dalam al-Quran ini ialah : *Khat baharu yang lebih jelas dan menarik *Waqaf (merah) dan Ibtida' (hijau) yang diwarnakan latar belakang teks al-Quran *Tajwid 5 warna yang diwarnakan pada teks al-Quran *Terjemahan bahasa Melayu terkini bertema *Kaedah al-Mizan untuk mengakhiri bacaan dengan lebih sempurna *Hadis sahih sebagai info sampingan *Asbabun Nuzul untuk mengetahui sebab penurunan ayat *Indeks 了解更多
原价 RM 95.00

现售 RM 76.00 (-20%)

会员 RM 76.00 (-20%)

作者 Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Aisya Sofea
“Yang pergi itu cinta. Mungkin yang datang itu jodoh. Yang pergi itu kekasih. Yang datang itu mungkin bakal suami kau. Mana tahu ke?” Itu adalah kata-kata Isha, teman baik Nur Suria Anissa tentang Elias Lim Li Jun yang ingin mengahwini Anis dari saat pandang pertama mereka. Ketika Anis hilang kepercayaannya terhadap cinta, Elias menghadirkan diri. Tetapi bolehkah mereka berdua bercinta bila Elias, seorang lelaki peranakan Dutch Baba Nyonya dan Islam bukanlah agama fitra 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
• Contains exercises designed for progressive learning • Focuses on the learning domains of language and literacy and numberacy 了解更多
原价 RM 15.20

现售 RM 15.20 (-0%)

会员 RM 13.68 (-10%)

作者 Ben Mezrich
Ben Mezrich's 2009 bestseller The Accidental Billionaires is the definitive account of Facebook's founding - and the basis for the Academy Award-winning film The Social Network. Two of the story's iconic characters are Harvard students Tyler and Cameron Winklevoss: identical twins, Olympic rowers, and legal foils to Mark Zuckerberg. Bitcoin Billionaires is the story of the brothers' redemption and revenge in the wake of their epic legal battle with Facebook - and the first gr 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Syamnuriezmil
“Cinta tu, buta, pekak, bisu.” “Kenapa cakap macam tu pulak?” “Kita tak nampak, kita boleh jatuh cinta, kita tak dengar pun kita boleh jatuh cinta, kita tak boleh bersuara pun, kita boleh jatuh cinta. So, cinta itu buta, pekak dan bisu. Tapi, cinta tak akan jadi cinta lagi bila hati mula bagi masalah.” Setiap kisah ada pertemuan dan setiap pertemuan ada permulaan. Walaupun pelbagai cara permulaan sebuah pertemuan itu, kalau sudah jodoh... maka jodohlah ia! Pada 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-0%)

作者 Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Sarah Ivens
Let go of parenting expectations and fears to raise courageous, confident children. The Zen Mama philosophy is that mother and child complement each other in adventures and experiences, always putting safety first but without getting caught up in the anxieties, drama, impossible expectations and mental baggage that too often comes along with modern parenting. Learning to become a Zen Mama will help you grow and nurture a Zen Child - someone who isn't afraid to be different, 了解更多
原价 RM 74.90

现售 RM 74.90 (-0%)

会员 RM 67.41 (-10%)

作者 Nur Fadhilah Wahid
For those who have just begun their spiritual journey, what is the path to get closer to God? For those who found themselves distant from God over the years, is there a path to return to Him? Does one still have a chance at being near to God, even after all the mistakes and transgressions? ****** Nearness To You explores what it means to seek closeness to God in this life through the author’s essays of reflections and contemplations during her travels to meet the seekers of 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 40.50 (-10%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Nojie
"Saya kata ceraikan." "Saya ceraikan awak dengan talak satu! Puas hati?" sendiri yang meminta untuk diceraikan. Tapi, kenapa hatinya sakit bila Hud dengan mudah melafazkan talak? Dalam enam bulan, hubungan mereka berakhir. Ternyata, cinta Hud Mikael bukan lagi untuk Nurul Nadya. Percaturan Tuhan, tiada siapa yang tahu. Mereka bertemu kembali selepas sepuluh tahun terpisah. Benih-benih cinta yang disangka sudah mati, kembali subur memekar. Hud jadi tak keruan. Nadya pula gel 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Reeani Annur
Kepakaran Dian tulis novel seram. Tapi suatu hari, editornya tiba-tiba suruh tulis novel cinta. Apa lagi, garu kepalalah sebab tak reti tulis pasal cinta. Dian pergi ke gimnasium untuk stalk lelaki badan tough. Manalah tahu lepas cuci mata dapat idea mencurah-curah. Malangnya, bukan idea yang dia dapat. Tapi, bermulalah segala masalah… “Hei, saya tak takutlah. Saya rasa menyampah. Menyampah dengan personal trainer annoying macam awak ni tau.” – DIAN “Fatty, do 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Nurfaza Alisya
Pernahkah terfikir untuk tidak pernah bertemu dan saling jatuh cinta? “Kun fayakun. Di dalam al-Quran ayat ini disebut sebanyak lapan kali. Yang bermaksud… Jadilah engkau! Lalu menjadilah ia. Sejauh mana saya lari pun, Allah dah tetapkan jodoh saya dengan awak.” – INDAH NAURA “Saya rasa awak dah tersalah pilih orang untuk dijadikan suami.” - KHAIR Naura sudah menduga Khair mesti punya alasan untuk menolak dirinya. Cantik sangat ke dia hingga Khair segan nak ber 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Tragedi yang berlaku ke atas MH370 & MH17 milik Malaysia telah mengundang pelbagai teori dan sebab musabab kejadiannya. Antara teori yang heboh diperkatakan ialah tragedi ini angkara konspirasi Dajjal Illuminati. Menurut satu kajian, teori konspirasi ada fungsinya iaitu sebagai satu mekanisme untuk orang ramai menghadapi atau memahami sesuatu peristiwa yang buntu. Dalam kes tragedi kehilangan pesawat MH370, adalah sukar untuk memahami bagaimana pesawat boleh hilang. Teori kon 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 30.32 (-20%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Qis Nur Harraz
Benarlah hidayah itu milik Ilahi. Hidayah yang diperolehi Diana membuatkan dia serta-merta meninggalkan kehidupan lamanya yang penuh dengan dosa. Dek penghijrahannya itu, Ejaz terbuka hati untuk menyunting Diana menjadi bidadari dalam hidupnya. “I nak ambil you jadi isteri I.” – Ejaz Diana tidak menyangka Ejaz sanggup melamarnya sedangkan Ejaz tahu siapa dirinya sebelum dia berhijrah. Terasa dirinya masih dihargai membuatkan Diana rasa terlalu bahagia. Usai bertunang, 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Nureen Ahmad
Cinta pandang pertama? Karut! Bagi Adam untuk jatuh cinta buat kali kedua itu sangat mustahil. Namun tak siapa menduga, Adam akan terpaut hati kepada babysitter anaknya sendiri. Babysitter tomboi pula tu. Limited edition! “Walaweh, ni rumah ke zoo?” - Adel. “What? Zoo? Amboi belum mula kerja dah nak membawang?” - Adam. Adel benci apabila sering dibuli oleh Adam. Hendak melawan lebih-lebih, bimbang dipecat pula. Penat sudah dia untuk bertukar ganti kerja. Akh 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Hanah Rishas
“Cinta pertama bagi setiap anak perempuan... Her daddy.” Nurul Ain tidak tahu, cinta pertamanya itu seharusnya Awang Kader, ayah kandungnya yang menjadi punca kelahirannya di dunia ini, bukan Abdul Halim, ayah angkatnya. Di mata Awang Kader, Nurul Ain ialah Dayang Nur Aishah, bukti cinta dia dengan wanita paling dikasihinya. Atas satu insiden yang memilukan, Aishah dibawa pergi jauh daripadanya berpuluh tahun. “Saya dah jatuh cinta. Hati dah jatuh bergolek. Tak bo 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Michelle Obama
What's your journey of becoming? Based on Michelle Obama's bestselling memoir, this gorgeous journal features an intimate and inspiring introduction by the former First Lady and thought-provoking questions and prompts to help you discover-and rediscover-your story. 'It's not about being perfect. It's not about where you get yourself in the end. There's power in allowing yourself to be known and heard, in owning your unique story, in using your authentic voice. And there's gr 了解更多
原价 RM 79.95

现售 RM 79.95 (-0%)

会员 RM 71.96 (-10%)

作者
Help children aged 3 to 6 develop and strengthen important essential language and cognitive skills in preparation for formal schooling. Develop and enhance children’s fine motor skills, hand-eye coordination, language and cognitive skills. Introduce essential concepts to children to help them get ready for Primary 1. Includes fun activities that enhance children’s understanding of the concepts learnt. 了解更多
原价 RM 6.30

现售 RM 6.30 (-0%)

会员 RM 5.67 (-10%)

作者
Help children aged 3 to 6 develop and strengthen important essential language and cognitive skills in preparation for formal schooling. Develop and enhance children’s fine motor skills, hand-eye coordination, language and cognitive skills. Introduce essential concepts to children to help them get ready for Primary 1. Includes fun activities that enhance children’s understanding of the concepts learnt. 了解更多
原价 RM 6.30

现售 RM 6.30 (-0%)

会员 RM 5.67 (-10%)

作者
Help children aged 3 to 6 develop and strengthen important essential language and cognitive skills in preparation for formal schooling. Develop and enhance children’s fine motor skills, hand-eye coordination, language and cognitive skills. Introduce essential concepts to children to help them get ready for Primary 1. Includes fun activities that enhance children’s understanding of the concepts learnt. 了解更多
原价 RM 6.60

现售 RM 6.60 (-0%)

会员 RM 5.94 (-10%)

作者
Help children aged 3 to 6 develop and strengthen important essential language and cognitive skills in preparation for formal schooling. Develop and enhance children’s fine motor skills, hand-eye coordination, language and cognitive skills. Introduce essential concepts to children to help them get ready for Primary 1. Includes fun activities that enhance children’s understanding of the concepts learnt. 了解更多
原价 RM 6.30

现售 RM 6.30 (-0%)

会员 RM 5.67 (-10%)

作者
《小流星系列》将有效协助小朋友建立和加强他们的语文和认知技能。每一本书都是根据教育局所颁布的学前教育课程标准所编写的,内容由浅入深,丰富企鹅多样化,帮助小朋友复习之前所学,轻松应付下一个学段的课程。这一系列是适合在家里或许学校使用辅助教材! 了解更多
原价 RM 6.30

现售 RM 6.30 (-0%)

会员 RM 5.67 (-10%)

作者
《小流星系列》将有效协助小朋友建立和加强他们的语文和认知技能。每一本书都是根据教育局所颁布的学前教育课程标准所编写的,内容由浅入深,丰富企鹅多样化,帮助小朋友复习之前所学,轻松应付下一个学段的课程。这一系列是适合在家里或许学校使用辅助教材! 了解更多
原价 RM 6.30

现售 RM 6.30 (-0%)

会员 RM 5.67 (-10%)

作者
Help children aged 3 to 6 develop and strengthen important essential language and cognitive skills in preparation for formal schooling. Develop and enhance children’s fine motor skills, hand-eye coordination, language and cognitive skills. Introduce essential concepts to children to help them get ready for Primary 1. Includes fun activities that enhance children’s understanding of the concepts learnt. 了解更多
原价 RM 6.30

现售 RM 6.30 (-0%)

会员 RM 5.67 (-10%)

作者
Ages 3 and above. Interesting activities that let children to have fun while learning. Varied activities that help children revise what they have learnt. Simple instructions that help children carry out the activities easily 了解更多
原价 RM 5.30

现售 RM 5.30 (-0%)

会员 RM 4.77 (-10%)

作者
Ages 3 and above. Interesting activities that let children to have fun while learning. Varied activities that help children revise what they have learnt. Simple instructions that help children carry out the activities easily. 了解更多
原价 RM 5.30

现售 RM 5.30 (-0%)

会员 RM 4.77 (-10%)

作者
Age 3 and above. Bilingual – BI and BM. Interesting activities that let children have fun while learning. The contents are arranged from easy to difficult to help children build a strong foundation in early maths skills. The writing exercises help children recognise and remember the numbers learnt. 了解更多
原价 RM 5.60

现售 RM 5.60 (-0%)

会员 RM 5.04 (-10%)

作者
Age 3 and above. Bilingual – BI and BM. Interesting activities that let children have fun while learning. The contents are arranged from easy to difficult to help children build a strong foundation in early maths skills. The writing exercises help children recognise and remember the numbers learnt. 了解更多
原价 RM 5.60

现售 RM 5.60 (-0%)

会员 RM 5.04 (-10%)

作者
The year is 2020. Shin Hazama is an ordinary high school boy living in Tokyo. One day he suddenly encounters a boy named Jin who looks exactly like him and claims he came from “another” world. According to Jin, there is another world which an evil queen, Kotoko completely dictates the world by controlling all the wealth and also executing whomever is against her. Also, the another world is planning expanding its territory by taking over the “our” world and sending tro 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Fauziah Ashari
NUR AIRIS dan ZUFAR HANNAN bersatu tanpa cinta. Seorang mengelak daripada perkahwinan ‘cina buta’ manakala seorang kerana wang ringgit. Namun, sejauh mana kudrat Airis mengelak setelah empat tahun dia tinggalkan Zufar tatkala lelaki itu memburunya hingga sanggup menjadi drebar dan bodyguardnya atas arahan Datuk Jae. -When I need you, I just close my eyes and I’m with you, Nur Airis. No one could kill me except you.- Airis hentikan langkah. Menghayati setiap bait ayat 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 NURAINI MAARIF
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Liza Nur
Johana bukan gadis sembarangan. Rambutnya dicukur pendek. Kalau ada yang cuba mencari fasal, dia tidak teragak-agak melayangkan penumbuk. Jeans dan kemeja menjadi teman akrabnya. Misinya hanya satu, memberi masa depan yang lebih baik untuk si kecil Aisya yang memanggilnya 'emak'. Cinta adalah sesuatu yang alien baginya. Pertemuan dengan semula dengan Johana membuatkan Amirul yakin terhadap perasaannya. Hidup Johana pula sering kali bersimpang-siur dengan Rayyan, sepupu Amiru 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-0%)

作者 Oyinkan Braihwaite
A literary sensation' Guardian 'A bombshell of a book... Sharp, explosive, hilarious' New York Times 'Glittering and funny... A stiletto slipped between the ribs and through the left ventricle of the heart Financial Times When Korede's dinner is interrupted one night by a distress call from her sister, Ayoola, she knows what's expected of her: bleach, rubber gloves, nerves of steel and a strong stomach. This'll be the third boyfriend Ayoola's dispatched in, quote, self-de 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Qhayra Qhayriesa
Dingin, kaku, datar... itu watak penuh misteri Tengku Ishaan Danish. Dia makhluk paling sinis dan selalu menghuru-harakan hidup sesiapa saja yang berperang dengannya kecuali seseorang... "Awak yang buatkan saya jadi tak tentu arah dan sekarang, awak tanya pulak apa yang saya nak buat? Huh. Sepatutnya fikir habis-habis sebelum buat sesuatu. Kalau tak macam inilah jadinya. Awak juga yang dapat akibatnya." -TENGKU ISHAAN DANISH "Saya dah buat apa Tengku? Apa yang saya dah 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Arsya Aisya
Kerana kopi, dua hati dan kehidupan yang berbeza menjadi satu! Nur Qasy Imani atau Q… pencinta kopi yang sanggup menjadi barista di Luth’s Café. Menjadi barista itu mudah baginya, namun ia menjadi payah apabila ia melibatkan soal hati dan perasaan. Ada ketika, nun jauh di sudut hatinya berdetik rasa. Luth Haqiem… bersama detik waktu berlalu, cintanya berputik. Untuk mengakui, dia resah sendiri. Lalu dia mendekat dalam caranya sendiri. Untuk berada dekat dengan Q, dia s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

1-923 of 923

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top