0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' GEMPAK STARZ '找到 2317 件相关商品
作者 Hitsuji Tsujinaga
Ciri lelaki macam mana buat kau jatuh cinta pandang pertama...?Lelaki bertelinga haiwan, ahli band muzik ataupun lelaki silap mata? Bila mata bertentang mata... jantung terus berdegup kencang! (> 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kron
HEI, BUAT APA TU @ TEPI JALAN?KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & JANTUNG BERDEGUP KENCANG. PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN. SIRI 'AKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG!"Hoi, bahayalah bergurau kat tepi jalan macam ni!"Teguran sebegini memang kena terima sebab ia demi keselamatan bersama. Tapi..."Ada orang kat belakang kita ke tadi?"BANGG!!!Kemalangan ngeri mungkin tinggalkan 'sesuatu' menyeramkan. Jadi, bila berseorangan kat tepi jalan tu, hati-hati... 'dia' bukan k 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Max
3 trio ternakal; Axel, budak degil, suka cari fasal dan gila figura.Chad, kipas-susah-mati 'Kamen Rider' yang lurus bendul.Bobby, paling lembik dan penakut.Walaupun perangai masing-masing berbeza, tapi bila bergabung, bukan setakat budak lain naik darah, cikgu pun pening na 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fuji
Hans Christian Andersen hanya benarkan kamera tangkap gambarnya dari sisi?Fakta menarik untuk dipelajari dengan mudah!Segala fakta menarik yang kamu belum ketahui tentang Ikon Budaya ada di dalam!Picasso bakar lukisan sendiri untuk hangatkan tubuh? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Kaoru
Alamak! Seseorang dalam masalah lagi dan kali ini Cikgu Daigo yang amat tegas itu.Seorang murid yang dia denda tiba-tiba pengsan. Kemudian Cikgu Daigo dimarahi ibu murid tersebut dan guru besar sekolah.Adakah Cikgu Daigo terpaksa meletak jawatan? Bagaimana Candy JEM dapat membantunya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Koleksi GempakTM X UtopiaTM kembali dengan jilid ke-7 berjudul ‘Amukan Halilintar'~ Kali ni lebih mencabar dan pantang dicabar! Eh? Bukan setakat kisah aksi je, komik cinta, seram… senang cerita semua genre pun ada. Wah~ Semuanya ada dalam satu koleksi. Woohoo! Haa, mana kipas-susah-mati ni? Rembat cepat sebelum terlambat! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Manz
Suri yang mengandung anak pertama terkejut dengan imej ngeri dalam imbasan ultrasound-nya. Tiada penjelasan lanjut dari doktor yang gagal mengesannya. Suami Suri yang teramat risau terus merujuk kepada seorang bidan.Rupanya Suri membawa 'saka' dalam tubuhnya! Kenapa dan bagaimana ia terjadi? Adakah ianya betul anak Suri atau 'saka'?Ketahuinya dalam 8 kisah seram mitos tempatan yang setiap satunya bakal buat korang sukar tidur malam! Selami dunia angker WARIS SAKA karya MANZ n 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fuji
Hans Christian Andersen only allowed his face to be photographed from the side!Fun facts to learn in a flash! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

无库存

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-39 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Ayaka Torino
Alamak! Apa nak buat ni? Nampaknya pengantin yang tengah sibuk nak kahwin.... ...jadi sasaran penculik Kasihannya Mari. Anak hartawan ni dipaksa kahwin. Tapi dalam kekalutan tu, Nero si penculik misteri bawa dia lari. Macam-macam hallah pula jadi. Kenapa Nero culik dia? Habis tu, jadi ke Mari kahwin? Ada tiga bab dan dua kisah lain; 'Pernah Nampak Bidadari?' dan 'Pertunangan Bebunga Cinta'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Meme Iwaoka
Ayu, cantik... tapi sebenarnya gadis XX?!!Aku, Torame Koeda, pelajar tahun 2 sekolah menengah.Err... patut ke aku beritahu hal ni?Aku ni anak orang kaya dan aku nak jalani hidup macam orang biasa. Langkah pertama, aku kena tukar sekolah dulu. Tapi... tak semudah tu! Ada dua bodyguard yang kena perhatikan gerak-geri aku! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 SisYoujae
Tiada larangan bagi umat Islam untuk berhias, berdandan atau dalam kata lain, berstail. Islam sendiri menggalakkan umatnya kemas + cantik + bersih secara BERSEDERHANA.Tapi… yang jadi persoalan… adakah cara bergaya ini PATUH SYARIAH? Cuba belek koleksi pakaian kesayangan, lepas tu check foto OOTD yang di-upload dalam IG, FB atau Twitter, adakah personaliti diri selama ni 'lulus'? Adakah ia HALAL atau HARAM?Siri 30 Wadah jilid ke-6 ini membicarakan soal #BolehKe dalam kehid 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 TadaTada
Pakatan Global mengeluarkan arahan pada Alex dan pasukan untuk mencari Mejar Roger dan Leftenan Graham dalam masa sepuluh hari atau dikenakan tindakan. Dalam usaha menjejak pengkhianat, mereka menyertai pertandingan jentera dan tanpa sengaja mengetahui identiti genius di sebalik Mesin Pindahan Jiwa. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Solar Team
ALWAYS ON ADVENTURE! TRACKING DOWN THE TRAITORS! The Global Alliance has issued an order to Alex and his team: find Major Roger and Lieutenant Graham within 10 days or face punishment. In an attempt to locate the traitors, they join a mecha contest and unwittingly discover the identity of the genius behind the Soul Transfer Machines... Peek into Alex's Adventure Log for amazing facts about Australia! Challenge your brain with logic puzzles! Are you ready to fight mec 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国靖
病毒细菌变种,疫情肆虐,死亡率日渐攀升,造成人心惶惶。大家都生活在被疫情笼罩,互相猜测对方是否已经染病的恐惧之中。这时,城市里流传了一个能抵抗这场疫情的消息,于是小宇等人出发前去查探,却从中发现更多不为人知的秘密…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
大飞、查尔斯与静野深入非洲某地下洞穴进行探险,顺道探望老同学——赞恩与克里斯蒂。然而,前去洞潜的赞恩貌似遇上了麻烦。为此,大飞与静野计划潜入地底湖,营救失联4小时的赞恩。就在这时,他们发现洞穴里和水源中冒出许多怪异的毒蝎子!他们是否能够顺利救出赞恩,并且摆脱毒蝎群、逃出生天呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michael Chuah
Tasked with investigating a suspicious tragedy, little do Ray, Moodoo, and the rest of our favourite X-Sector interns realise that the malodourous miscreant's mysterious murder is just a step in the bloody path of an elusive evil targeting UMAs! The further into the malevolent mystery, a hidden truth slowly begins to emerge, exposing revelations that shake the team to its core! Someone is hiding a well-guarded secret! Who might it be, and why? In search of the truth, one must 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Who gets left in charge of the kids when all the mummies go off on a short weekend getaway? The dads, of course! But can these happy-go-lucky fathers who aren’t used to chores and babysitting do a good job of looking after their children without burning the house down? Will Candy JEM be able to help them or will they make matters worse?   了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 冯静仪
身为高中戏剧社的台柱,柏芷杉积极参与各种试镜活动,梦想是成为有实力的著名演员。在追逐梦想的路上,芷杉邂逅了她一直以来憧憬的全能偶像——岳竣,以及超级星二代——司徒铭。难道他们其中一人是芷杉命中注定的他吗? 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 追梦者
肉眼看不见的鬼怪、诅咒……往往都让人恐惧。《红柿子怪谈》收录了4篇惊悚漫画,借着“鬼怪”引发的事件,展现出人性之脆弱及黑暗。披着人皮的鬼怪,比鬼怪更邪恶的人,你更害怕哪个呢?无论是何者,你都要小心被盯上,以免变成“他们”的替死鬼…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hot-Blooded Souls
The truth behind Dr. Darwin's coma is revealed! However, the X-Venturers must now race to save Jake! Will they be able to rescue him before it's too late? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 蓝国清
从宝儿小时候开始,父母的关系就一直很不好。两人总是为了生活中的大小事情吵架,爸爸认为妈妈必须以家庭和孩子为重,妈妈则希望能在工作和家庭之间取得平衡,感情降至冰点的他们最终只能选择离婚……而在宝儿的心目中,她最想要的究竟是? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 维珊灵异
半夜上厕所,发现有人悄悄地躲在门后偷望你,若他向你打招呼,你会回应他吗?废弃的屋子门后,有人向你挥挥手,你又会搭理他吗?无论是大白天还是半夜,好兄弟都无所不在,小心躲在门后向你挥手的……不是人! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 伊卡
阿寒年幼丧父,却因亡父的污名而没有获得同情。无论在学校,或是在公寓,他都是同龄孩子们喜欢欺负的对象。 某天,有个自称“小载”的陌生男孩出现,挺身而出,为他解围。小载的勇敢机智,令阿寒仰慕不已,并且下定决心要以小载为学习榜样。 然而,当阿寒遇上歹徒时,他却抛下小载一个人,自己落荒而逃。等到他冷静下来,鼓起勇气向邻居们求助时 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 刘怡廷
霍特先生康复后继续做采访,当问及莫莫西岛的开创历史,尔文校长说出一个英雄打败凶兽,拯救村民的神话故事。众人都不相信,除了英国的阿伯特王子。这时,一个神秘人出现,说他是之前拯救了丽丽安的蒙面侠。明明那个蒙面侠是阿伯特王子假扮的,这到底是怎么一回事?到底谁是神秘人? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Redcode
When the ordinary suddenly becomes extraordinary and friends turn into flends, it's all Rain's pint-sized rival can do to strive to remain alive! The mention of his "twin" brings the X-Venture Xplorers onto the scene, but nothing could have prepared them for the nauseating nastiness they encounter!What is going on?Why are the people acting like that?Once again, it's up to Rain, Sean, Stone, with a little help, to deal with the revelations of their POISONOUS PURSUIT! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xanseviera
Dalam kehidupan ini kita dikurniai banyak rezeki. Contohnya kawan rapat, kesihatan baik, keluarga memahami dan masa. Ikuti kisah Zulaikha dan kawan-kawan kali ini yang memfokuskan pada kelebihan menghargai masa, keseronokan bersukan, adab bergurau dan banyak lagi. Eh... hantu perpustakaan muncul lagi...? Warghhh! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Mashiro Ooki
Cinta & Boyfriend Pertama...Dah tiga bulan Hiina masuk sekolah menengah. Entah kenapa semua orang suka sangat borak tentang cinta. Hiina tak faham pun apa itu cinta dan tak pernah terfikir pun fasal tu.Tiba-tiba seorang ahli Kelab Bola Keranjang popular bernama Kashino luahkan perasaan dan ajak Hiina dating. Apa Hiina nak jawab ni?! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuri Azuki
Katakura Hijiri ni pelajar bijak tapi garang orangnya. Entah macam mana dia tertukar badan dengan budak sekelas yang juga selebriti popular, Kirihara Touya. Tidakkk!Untuk masuk semula dalam badan masing-masing, Hijiri dan Touya terpaksa berjanji untuk bekerjasama. Tapi... apa jadi lepas tu agaknya?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Redcode
Keenan bersama guru dan rakan sekelas berkhemah di hutan. Namun secara tiba-tiba semua menggila dan menyerangnya. Dia melarikan diri sehingga menemui orang yang menolongnya tetapi sebelum Keenan pengsan dia menyebut nama Remy... Pasukan X-VENTURE telah dipanggil kerana timbul kekeliruan dan siasatan mereka telah menemukan konspirasi besar.    了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Sekarang ada dua presiden MPP di Akademi Momos – Alex dan Putera Gion! Untuk menentukan siapa lebih layak memegang jawatan tersebut, Pengetua Evan mengarahkan mereka untuk melayani tetamu penting, Encik Hatt Powell. Siapakah bakal menjalankan tugas dengan lebih baik dan berjaya mengekalkan takhta? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Veon , Vezill
Zeph dijadikan umpan. Tetapi kenapa?Dalam usaha mencari Sky, Dr. Da Vinci menuju ke Area 51 di Amerika Syarikat untuk meminta pertolongan beberapa kawan lamanya. Dalam masa yang sama, Pasukan X-VENTURE pula diserang Dark Warlocks dan sekutu Exobot! Kedua-dua pihak mahukan Zeph demi kepentingan masing-masing. Berjayakah hero kita melepasi BURUAN PEMUSNAH? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Panda
Penduduk kampung mulai risau dengan kehadiran awan hitam yang menjejaskan tanaman sekali gus akan menyumbang kepada kebuluran.Tak mahu perkara ni terus jadi teka-teki, Ismael tekad merungkai apa sebenarnya rahsia di sebalik awan hitam itu.Namun, tindakan yang Ismael ambil tak semudah yang disangka. Halangannya penuh berliku dan nyawanya juga di hujung tanduk.Berjayakah Ismael membantu orang kampungnya? Adakah misteri awan hitam tu benar seperti yang disangka selama ni? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Chihiro Komori
Masa zaman kanak-kanak, Hayu seorang gadis rajin manakala jirannya Yuki gadis genius. Hayu bencikan Yuki sebab dia tak dapat menandingi gadis itu. Tapi bila Yuki berpindah keluar, Hayu dapat tarik nafas lega dan kuasai segalanya.Selepas 10 tahun, siapa sangka Yuki kembali sebagai lelaki handsome yang... licik?! Hah, dia lelaki ke?!! Lepas tu tiba-tiba Yuki luahkan cintanya. Dia ada rancangan licik di sebalik muka handsome dia tu ke? Hayu buntu! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 张家辉
爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 黄嘉俊
临时特别组一直在寻找的女毒贩被发现遭到杀害,横尸山林。他们联合刑侦部共同调查此案,却毫无进展。与此同时,苏珊娜和艾德意外救下一个女孩,她的父亲是孤儿院院长,并且已经失踪了一个月。两件案子看似毫无关联,可有证据表明他们与人口贩卖事件有关。就在真相即将揭晓时,却传来此事的幕后推手——高先生坠楼身亡的消息…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
小航一行人被世界联军,必须在10天内找到背叛者罗格少校和哥亚堂中尉,否则就要面对处罚。为了找寻叛徒,他们参加了由机动王举办的机甲竞斗大会,却因此陷入困境,并得知灵魂转移机器的制造者原来是…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 陈绍霖
X探险特工队等人出发前往美国俄勒冈州的野生动物研究所,帮助疏散当地人群。结果在寻找失踪的研究员之余,不只要面对发狂的北美豪猪和横斑林鸮攻击,还要关闭动物王国改造后的无线电塔……博士,这次的任务其实一点也不简单啊! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
There are now two Student Council presidents in Momos Academy – Alex and Prince Gion! But there can only be one. To determine who better deserves the post, Principal Evan orders them to entertain the academy's esteemed guest, Mr. Hatt Powell. Who will do a better job and earn the right to be president? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Veon , Vezill
Intent on keeping his brother from merciless Munarian machinations, Rain, Sean, and Stone lead their alien adversaries on a merry chase as they seek to reunite with Dr. Da Vinci in Area 51! With their father in the Dark Warlocks' clutches, things go from bad to worse when they are hunted... by their former allies! With Zeph labeled as Earth's most wanted with the Earth's continued existence hanging in the balance, what can our heroes do to determine the outcome of THE DEADLY 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
X-VENTURE DUNIA DINOSAUR KOMPILASI GERGASI 04 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Candy Factory
Joni is crazy about Monster Ranger and this has Julian worried. Should he be? Let's learn about healthy admiration with Candy JEM and friends! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Meme Iwaoka
Setiap kali balik sekolah Yotsuba akan lalu jalan yang sama untuk pulang ke rumah. Selama ini tak ada masalah dan tak jumpa apa-apa yang pelik pun.Tapi pada suatu hari, bila kawan sekelas tunjuk ada rumah agam misteri dikelilingi bunga ros kat jalan sana, Yotsuba tertanya-tanya. Dia terjumpa tukang tilik kacak bernama Kouya.Menurut tilikan Kouya, dalam lima bilion manusia, Yotsuba seorang je ahli sihir. Woah! Kenapa dan macam mana pula pelajar macam Yotsuba ni jadi ahli sihir 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Qizeaq
Perjalanan Nadia dan Aria, yang memiliki kebolehan Spirit User, pulang ke kampung halaman berdepan musibah bila Tuan Bangsawan cuba menculik Aria. Bila Nadia tewaskan musuh dengan kuasa Semangat Api, tiga pembunuh kejam; Gorgon, Gazwad Si Kegelapan dan Yasar Si Hujan Darah diupah hapuskan mereka.Muncul Hassin, lelaki hilang ingatan punyai Semangat Angin membantu mereka. Namun... berjayakah hasil gabungan Semangat menepis cengkaman pembunuh upahan? Siapa diri Hassin sebenarnya 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Frog
PANG!!!"Bunyi apa tu? Pergi tengok cepat!"Tapi bila sampai di dapur, tak ada sesiapa pun. Pelik ni!Dapur, antara 'ruang kemesraan' seisi keluarga. Dapat sediakan juadah dan masak bersama-sama antara aktiviti best di dapur. Tapi bagaimana kalau 'ada' yang tak senang duduk dan nak ubah keadaan dapur tu jadi seram? Kalau boleh jangan duduk di dapur seorang diri waktu tengah malam! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Neko
Hampir semua orang mempunyai idola mereka kagumi. Joni, Mia dan Emilia pun sama. Tetapi ada juga yang menganggap meminati idola itu suatu yang negatif dan tidak mendatangkan faedah. Bagi Candy JEM pula idola mereka memberi impak positif. Bagaimanakah Candy JEM mengubah impresi orang lain tentang mengagumi idola? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Neko
和平的校园里,竟然接二连三地发生非礼事件!色狼专挑柔弱的小朋友下手,真可恶!到底正男、小宣和佳佳该如何保护自己才好呢?最后坏人成功被逮捕了吗? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 林诗敏
百万沙城大财主之子——阿宝,因拯救了阿鲁布丁,而有机会接触来自“幻界”的独角兽。同时,X探险寻龙队得到情报,蜥蜴人在百万沙城犯案,从而前往该地进行调查。一行人争夺独角兽时,竟然被带入神秘的“幻界”里。究竟,他们能否安然无恙呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 藤子·F·不二雄
大雄下定决心——如果他再考到零分,他就离家出走! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 藤子·F·不二雄
巨大的恐龙接二连三地登场!精彩绝伦的“恐龙世界”再现! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 藤子·F·不二雄
尽情地欢笑吧!笑弹抛不停,势必让你捧腹大笑! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 藤子·F·不二雄
你意想不到的恐怖聚集一堂,令人直冒冷汗,毛骨悚然! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 藤子·F·不二雄
哆啦A梦带你进入奇幻又不可思议的国度! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Niko Wakuhara
Kerja pertama Nitani Chitose (23 tahun) lepas masuk alam pekerjaan ialah pastikan sama ada senior dia, Encik Sumisaki yang susah nak dihubungi masih hidup atau tak.Pertama kali berjumpa seniornya memang tak terurus; eyebag teruk, rambut kusut masai dan berjambang. Walaupun Encik Sumisaki beri impresi pertama yang teruk, namun penampilan jejaka tu ke pejabat nampak sangat cool!Bila Chitose diberi tunjuk ajar oleh Encik Sumisaki, hatinya bergetar. Apa Chitose rasa ni? Kagum ata 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Zint
Kat sekolah Vax, Krez dan Mick ada pelajar baru yang buat Mick angau + tak keruan! Wow, cun sangat ke dia. Jeng Jeng!Krez pula tiba-tiba mood swing sebab kawan lama datang bersemuka. Huh? Krez ada rahsia tersembunyi?Oh no!Apa-apa pun, jaming tetap on. Barulah boleh join metal show!Wohoo!Jilid ke-3 lebih mantap, beb! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Michael Chuah
Jurulatih dan seorang ahli baru telah menyertai Kelab Badminton Pine Hill!Di bawah bimbingan jurulatih baru, Miya dan Valerie bakal menentang pasukan Sekolah Menengah Perempuan Perigon.Saksikan perlawanan beregu yang mencemaskan dalam volum terkini ini! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Maki Sugawa
Kompilasi 5 kisah seram sekolah bikin pembaca menjerit!'Sumpahan Cermin': Sesiapa saja yang nampak cermin 'itu' pasti alami insiden seram?!!'Bilik Kelab': Stor lama diubah suai jadi bilik kelab baru. Tapi ada contengan misteri meragukan di dinding...?!'Patung Sahabat': Kakak gadis yang maut jatuh gaung beri patung misteri...?!'Terpalit': Ada aura jahat menular dalam kelas...?!'Terowong Berhantu': Dua gadis masuk terowong berhantu semata-mata nak siapkan kerja sekolah?!! 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 黄国盛
森林里已经废置多年的家,不知从哪儿忽然来了个女孩,明深无意间更是发现她长得和常人有些不同,难道她不是地球人? 带着疑惑,明深和女孩生活在同一个屋檐下,度过短暂的暖夏季,却没想到渐渐被这来历不明的女孩吸引,还揭开女孩不为人知的秘密。 似乎,他俩的相遇早在出生前已被设定好了。 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Terence Choi
Each book in the 1-2-3, I've Got It! series provides 123 unique and interesting facts coupled with beautiful illustrations to help young readers expand their knowledge. Every article is brief but insightful, allowing for leisurely reading during moments of free time. These are also great books for parents and children to read together. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Honobu Yonezawa
Eru enlists Houtarou to help with the "Living Hina Dolls Festival" at a shrine near her home. But the festival crew is shocked when Houtarou informs that them, the Choukyuu Bridge he passed on his way to the shrine is under construction and cannot be used. Amidst the confusion, Eru asks to speak with Houtarou...  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-2317 of 2317

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top