0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Gempak Starz '找到 2359 件相关商品
作者 King Kong
Infinite Challenge Series 01: Nightmare Forest: Survival Game Lesson 1: Strange Plants Conquer The Unknown With Wits And Courage! Zack, an ordinary secondary school student, endures relentless bullying from Simon and his gang due to his short stature. One day, a sudden earthquake shakes the school, and Zack and his schoolmates are inexplicably transported into a strange and mysterious land, they must confront menacing plants that fire deadly projectiles and other horror 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
In Mersault, Dazai and Sigma are facing off against Dostoyevsky and the vampirised Chuya in a life-or-death battle of wits. During the battle, Sigma gets an inside look at the secret of Dostoyevsky’s Ability. Meanwhile, as the struggle over “One Order” continues at the airport, Atsushi battles the vampirised Akutagawa. As Atsushi remains confused about the right thing to do, the situation descends further into chaos elsewhere! Towards the end of the “One Order” s 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Taufan
Masa hari lahir Tommy, ayahnya hadiahkan monster comel dinamakan GogiMon. Tapi dia ni pandai tangkap lalat je. Haih... langsung tak boleh menandingi Woodymon, monster gagah bermuka bengis milik Si Besar. Tommy yang nak sangat kalahkan Si Besar mula melatih GogiMon untuk jadi kuat, tapi... GogiMon masih lagi lemah! Bila kawasan mereka digemparkan dengan kes seludup monster, tiba-tiba Tommy dapati GogiMon hilang! Oh, tidak! GogiMon kena culik ke?!! Karya dunia fantasi terkini 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Keladi
Kompilasi Keladi Tak Lapuk Dek Zaman! Spesel buat kipas-susah-mati kisah alam Nusantara, karya terunggul artis komik berbakat besar, Keladi kini menemui korang! Nak tema cinta, seram, aksi, kepahlawanan dan macam-macam lagi? Semuanya dikumpul dalam satu komik! Tak dilupakan nilai pengajaran dalam setiap ceritera yang bakal membuka mata dan buat korang menilai kehidupan dari sudut pandang berbeza. Dah bersedia untuk ke dunia Keladi? Jom, gerak sekali! AMARAN: Ilust 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

无库存

作者 Kaoru
Ji-won dipelawa menyertai penggambaran iklan sebagai model jemputan bersama abangnya, C-Daigon. Tanpa disangka dia menjadi sasaran pembenci yang berani membaling cat. C-Daigon datang menyelamatkan Ji-won, tetapi mimpi ngeri itu belum berakhir apabila Mia menyedari sebuah kenderaan mencurigakan mengekori Ji-won. Apakah motif orang itu dan apakah yang perlu mereka buat dalam situasi ini? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Honobu Yonezawa
Mayaka asks Satoshi for help when the notebook she uses for drawing manga is stolen. As she waits for the culprit's next move, Mayaka is asked to go to a certain place after. There, she finds someone unexpected waiting. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 August King
Komik istimewa ini didedikasikan kepada pembaca yang ingin tahu tentang dunia. Marilah bersama meneroka dan membongkar misteri alam yang belum diketahui! PATUNG BUANGAN DIRASUK ROH? SYOT LIVE 01 DIGANGGU ROH #TSUKUMOGAMI #ORANGHALIMUNAN ADA MANUSIA BERTUBUH PENDEK DI DUNIA INI? SYOT LIVE 02 PUAK MANUSIA BERTUBUH PENDEK YANG TELAH PUPUS #PUAKMANUSIAPENDEK #MANUSIAPIGMI ADAKAH BIASAN DISEBABKAN OBJEK TIDAK DIKENALI DARI DALAM LAUT? SYOT LIVE 03 BIASAN ANEH 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
8 Penulis Selongkar Kisah Merinding! Adakah tangkal bakal menjadi penyelamat atau kacau-bilaukan hidup? Jom korek misteri dan rahsia tersembunyi. Karya seram artis komik ini bersedia untuk memasuki ruang kelam Dari Alam Angker... Piano Merah Bacalah Lagi Baran Lakonan Hidup Penangan Bawa Aku Balik! Hollow Seeker Keliru Lorong Bangunan Kotak Komplot Bala Penangkal Rumah Hantu Puan Rama-Rama Gambar Bilik 404 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Jo , Kin
Semua orang ingin mencintai dan dicintai. Namun bagi Faye, dia jadi ekstra gelabah dan tak berani bertentang mata bila berhadapan lelaki disukai. Bertemu Stonie yang kononnya boleh tolong Faye dalam misi cintanya, dia sedar impiannya tak mudah dilaksana. Adakah dia akan bertemu cinta sejati atau jadi solo selamanya? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 韦荣
以各种职业为背景,解开灵异现象背后的秘密,带你深入魑魅的黑暗之旅…… 海浪滔滔,每年都有多少亡魂被深不可测的大海带走。但是为了生计,渔夫还是每天照常出海,风雨无阻。每一次的出海,都是渔夫的一场赌注,赌上自己的性命,看看是和鱼群拼搏,还是和海上的不知名生物斗智斗勇…… 水猴子 夜雾灵船 大桥幽魂 人脸鱼 深海坊主 亚马逊 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 追梦者
一场悲剧,让徐浩杰失去了父亲,也毁去了容颜。如同生活在地狱中,徐浩杰每天都过得痛苦万分。他将一颗心封闭起来,忽略了母亲和妹妹的关怀。原以为自己的一生就会在黑暗中度过,没想到却遇见了一个自称“小山神”的男孩…… 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

无库存

作者 Pochi Kashiwa , Lain-lain
Kompilasi enam cerita seram yang buat korang merinding dan terharu pada masa sama! Hantu Tandas Hanako - Pochi KASHIWA Rumah Moyang Zashiki-Warashi - Keiko NOTOYAMA Suatu Hari Nanti - Itu Pasti! - Junko KAGARI Bayang-Bayang Beg Sekolah - Junko KAGARI Patung Meratap - Kirara HIMEKAWA Ikatan Tak Terlihat - Maki SUGAWA 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Dedy Koerniawan
Ada khabar angin di bangunan tempat aku bekerja. Ia berkenaan projek pembinaan bangunan ini yang dulunya selalu terhalang sebab perkara aneh berlaku melangkaui akal fikiran. Sehingga tiga bulan kemudian, projek pembinaan bangunan ini diteruskan dan siap dalam masa dua bulan je! Aku rasa pelik... kenapa pembinaan yang ambil masa sangat lama dan selalu terhalang, boleh jadi lancar dalam masa dua bulan je? Ada suatu saat apabila frekuensi antara dua dimensi menjadi s 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Xanseviera
Arashy, si makhluk asing yang jadi pelajar baru kelas Zulaikha ada kuasa magik. Mujurlah Zulaikha dan kawan-kawan beri alasan Arashy memang hebat buat silap mata demi merahsiakan identiti sebenarnya. Tapi... adakah rahsia akan terbongkar apabila ada kawan sekelas minta Arashy ajar teknik 'silap matanya'? Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan belajar melukis, buat hadiah untuk kawan, belajar dengan cikgu ganti bertubuh sasa dan banyak lagi! #Melukis #SilapMata #Hadiah #CikguSado 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Oga
Insiden kumpulan lanun telah menyebabkan Ed mengalami gangguan tekanan pascatrauma. Selain tidak mampu bekerja, Ed juga perlu berdepan dengan ketua pengganas Ravens yang menjadikan ibunya serta ibu Parry sebagai tebusan. Adakah ibu mereka akan selamat? Apa pula kaitan dan dendam ketua pengganas Ravens dengan Tentera Udara Diraja Malaysia? Jilid 11 sarat dengan aksi dan pertempuran! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Keith
Edisi Terhad! Pek Spesel Kukuh + Kualiti Tip-Top! 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 35.00 (-0%)

作者 Keith
Edisi Terhad! Pek Spesel Kukuh + Kualiti Tip-Top! 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 35.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
原价 RM 84.00

现售 RM 84.00 (-0%)

会员 RM 84.00 (-0%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者 Osman Deen
Cikgu baru masuk sekolah? Memang jadi makanan Ax dan kawan-kawanlah! Ax, Kaio dan Yosi, pelajar nakal sekolah yang cukup dikenali dan digeruni. Tidak ada sesiapa yang dapat menumpaskan Ax atau mempermainkannya di sekolah sehinggalah muncul Cikgu Monday, guru Sains baru. Dia disenangi semua dan lincah menumpaskan tiga sekawan itu. Makin membuak-buak Ax nak prank si cikgu! Tetapi apabila Yosi melihat Cikgu Monday melakukan sesuatu yang aneh, tidak seperti perawakannya yang dise 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 17.90 (-19%)

会员 RM 17.90 (-19%)

作者 Kaoru
Alex dan putera-putera sentiasa berjaga hingga lewat malam hingga kurang tidur. Hanya Putera Leon yang tidur dan bangun pagi tepat pada masa setiap hari, tidak kiralah betapa sibuknya dia. Melihat keadaan kawan-kawan yang lesu, Putera Leon menegur mereka. Tetapi ada sebabnya kenapa Alex dan putera lain tidak mendapat tidur yang cukup. Apa yang mereka sedang sembunyikan? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Tadatada
Leia, pembaling berbakat sejak kecil mempunyai impian untuk menjadi pemain besbol profesional. Tetapi semasa perkhemahan, dia dan rakannya ditangkap oleh semangat harimau! Dia menggunakan kebolehannya untuk melarikan diri daripada bahaya dan minat mengembaranya mula berkembang... 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Raungan Membingitkan Bayangan misteri tersembunyi di bumi Perancis membentuk persekitaran menakutkan. Dari istana terbiar hinggalah kawasan desa yang sunyi sepi, suasana seram dan ghaib menyelubungi setiap cerut. Adakah fenomena aneh dan peristiwa menakutkan ini mempunyai maksud di sebalik? Dan adakah kuasa jahat terus berleluas 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Solar Team , Monsta
Jilid 2 - Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyedari bahawa Ironbeard perlu dihentikan dalam apa jua keadaan, walaupun terpaksa mengetepikan syak wasangka dan bekerjasama 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 C2V
Tina dan Steve murid baru di sekolah. Mampukah mereka berkawan dan berbaik dengan murid lain? Belajar cara untuk berkawan, selesaikan konflik, mengenal pasti kawan buruk dan menghargai kawan baik bersama Tina, Steve dan kawan sekelas baru mereka! 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 King Kong
Zack, seorang pelajar sekolah menengah dibuli oleh Simon dan gengnya kerana fizikalnya pendek. Pada suatu hari, gempa bumi secara tiba-tiba menggegarkan sekolah mereka. Zack dan rakan-rakan terperangkap dalam permainan ikhtiar hidup yang menyeksakan. Kini mereka terkandas di kawasan aneh dan penuh misteri. Mereka perlu berdepan tumbuhan yang melancarkan 'tembakan' dan bermacam kejadian ngeri lain. Apa sebenarnya yang berlaku di alam aneh mengerikan ini? Mampukah Zack bertahan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Takasi
Eh, macam-macam idea dah dicurahkan tapi misi masih statik dan tak ke mana. Sampai bila nak tunggu? Beralah dan mengalah? Tu bukan cara tiga ekor Raja Miau ni kononnya. Berani berjuang sampai titisan peluh yang terakhir. Masalahnya... berani dan berjaya ke? Hahaha! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Sisyoujae
Pernah merasakan diri kita gagal? Selalu tewas dalam pertandingan kehidupan seharian? Lebih menyeksakan bila sering buat perbandingan dengan orang lain dan berputus asa dengan diri sendiri! Tiada sesiapa mahu tenggelam ke dasar laut paling dalam. Jika berkemampuan, pastinya kita akan sedaya upaya berusaha menggapai bintang di langit. #Bangkitlah Siri 30 Wadah ini bakal membawa kita menempuh cabaran melawan fikiran negatif seterusnya berani bangun mengatasi kelemahan diri. Ing 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Neko
The blood that flows through our bodies holds many secrets. Joni, who is obsessed with the blood type personality theory, uses it to judge others, and she even attributes her weakness to her blood type. Let's see what Joni, Mia, and Emilia think about their blood types and the blood types of cats – Yes, did you know cats have blood types too? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.40 (-10%)

会员 RM 12.80 (-20%)

作者 Kaoru Osada
Alfred Nobel Prizes for Peace and the Future A Noble Legacy As a child, Alfred Nobel longed to be someone who could be useful, even just a little, to his poor family. With that in mind, he studied hard and worked hard, and succeeded in inventing dynamite. As he continued to invent after that, Nobel decided to pledge his vast fortune to improve the future of the world. The Great Minds Comics series depicts the childhood and early years of the world's grea 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Tadatada
Since Alex Is On Holiday, Leia’s Taking Over! Go Back In Time To Witness Leia Fall In Love With Adventuring! Leia, a gifted pitcher from a young age, dreams of becoming a professional baseball player. But during a camping trip, she and her companions are captured by a tiger spirit! She uses her abilities to escape danger, and a love for adventuring gradually reveals itself... 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Kaoru
Alex and the Princes often stay up late, failing to get enough sleep. Only Prince Leon goes to bed and rises at the same time every day no matter how busy he is. Seeing how haggard his friends have become, Prince Leon gives them a scolding. However, there is a reason why Alex and the other Princes aren’t getting sufficient rest. What are they hiding? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.40 (-10%)

会员 RM 12.80 (-20%)

作者 Jo , Kin
Impian belajar kat sekolah pilihan Jen musnah bila ayah menghantarnya ke Wonderville mencari mama. Dahlah tu terpaksa hidup bersendirian dan cari duit sendiri. Dalam diam-diam Jen mahu pulang ke Pekan Manusia dan tinggalkan Wonderville. Tapi boleh ke Jen ikuti kehendak diri dan membantah rancangan ayah? Adakah dia terus melayan kerenah kawan-kawan luar biasanya (baca: pelik)? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Kafka Asagiri
Di Mersault, Dazai dengan Sigma dan Dostoyevsky dengan Chuuya yang telah bertukar menjadi puntianak, bertarung dalam satu perlawanan kepintaran mempertaruhkan hidup atau mati. Di tengah-tengah perlawanan, Sigma dapat melihat secara dekat tentang rahsia kuasa luar biasa Dostoyevsky. Pada masa sama, pertarungan merebut 'One Order' berlangsung di lapangan terbang dan Atsushi buat keputusan melawan Akutagawa yang telah menjadi puntianak. Atsushi terpinga-pinga antara tindakan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Amir Muchtar , Seno Aditomo
Penampakan itu berbeza pada setiap orang. Bergantung kepada apa yang mereka dengar.' Seorang pengarah muda sebuah syarikat rasa terganggu dengan penampakan yang dialaminya. Dia cuba mencari jalan untuk hentikan gangguan dengan bantuan kekasihnya... Siapa sebenarnya lembaga perempuan yang asyik menghantui dirinya...?! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Sihanjir
Daji ialah seorang bapa tunggal dan hidup bersama anaknya yang baru di tadika bernama Natt. Walaupun Daji nak luangkan lebih banyak masa dengan Natt tapi dia sibuk dengan tugasnya sebagai pensyarah. Suatu hari di rumah, Daji terdengar perut Natt berkeroncong. Pada mulanya, dia teragak-agak nak masak tapi akhirnya dia sediakan juga untuk Natt. Tak sangka Natt betul-betul suka makanan tu hingga diorang tak sedar telah berborak panjang buat pertama kalinya... Mungkinkah 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Zint
COLE VS SHAW Gegarkan Back School Colosseum! Cole, pelajar baru yang panas baran berani cari fasal dengan Shaw, jaguh terkuat sekolah legenda. Dah tiba masa diorang beradu tenaga! PUSINGAN PERTAMA, MULA! Boom, si pelajar gagah sedia mencabar pesaing cintanya, Farco di gelanggang demi merebut Julia. Ada berani ke? Bara semangat juang membuka siri terbaharu Under 18 Spirit! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 张瑞成
献给对这世界充满好奇的读者,让我们一起探索未知、揭开宇宙的奥秘! 精灵是人类转世还是妖精现身? 直播课 01 诡异的精灵村 #五屿岛 #精灵 歌仔戏也有三大“不”? 直播课 02 猴群的反击 #猴子王 #报复行动 世界上最危险的死亡公路? 直播课 03 夜半神秘老人 #神秘老人 #死亡公路 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 文煌
从贝儿博士获知,天空谷里竟有人能医治外形病毒?! 大勇一行人为此来到天空谷,以便找到对抗夜行者病毒的方法。在那里遇到了一个大叔和一只液体怪物,却被告知天空谷遭外星人入侵,外星人还启动了防御系统,使他们无法离开。唯一解除的方法就是找出其电源装置…… 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 KF
Hai, Lilie kat sini. Lilie akan hiburkan korang semua~ Tapi kenapa ada yang bencikan Lilie? Diorang cakap Lilie sebenarnya… makhluk terkutuk? Shh… jangan beritahu orang. Kalau nak tahu, Lilie sebenarnya… He! He! He! Kompilasi seram KF kembali menghantui! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Sheila Rosswitha Putri
Seharian di rumah bersama buah hati pasti ada banyak cerita-cerita menarik. Sheila Rooswitha Putri, seorang suri rumah tangga dan juga artis komik berkongsi pengalaman bersama 'sumber inpirasinya' dalam penghasilan komik Keluarga Lalala! Ayuh kita belek kisah mereka! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Neko
Darah yang mengalir dalam tubuh kita menyimpan banyak rahsia. Joni yang obsesi dengan teori personaliti berdasarkan jenis darah menggunakannya untuk mengadili orang lain. Dia juga menyalahkan kelemahan diri pada jenis darahnya. Mari kita lihat apa pendapat Joni, Mia dan Emilia tentang jenis darah manusia dan kucing. Ya! Tahukah kamu kucing juga ada jenis darah berbeza? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Solar Team , Monsta
Pasukan X-VENTURE Era Jelajah Ulung x Mechamato Pek Khas 2.0 Komik Jilid 02 (48 Muka Surat) + Akrilik Standee (Saiz: 16.5 x 9.6cm) Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyed 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 追梦者
肉眼看不见的鬼怪、诅咒……往往都让人恐惧。 《洞穴守护灵》收录了4篇惊悚漫画,借着“鬼怪”引发的事件,展现出人性之脆弱及黑暗。 披着人皮的鬼怪,比鬼怪更邪恶的人,你更害怕哪个呢? 无论是何者,你都要小心被盯上,以免变成“他们”的替死鬼…… 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Kaoru
Alex dan putera-putera sentiasa berjaga hingga lewat malam hingga kurang tidur. Hanya Putera Leon yang tidur dan bangun pagi tepat pada masa setiap hari, tidak kiralah betapa sibuknya dia. Melihat keadaan kawan-kawan yang lesu, Putera Leon menegur mereka. Tetapi ada sebabnya kenapa Alex dan putera lain tidak mendapat tidur yang cukup. Apa yang mereka sedang sembunyikan? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 黄庆荣
斗智斗勇探秘你不知道的科学世界! 新的游戏又开始了!被未知力量操控的子信一伙人,这次居然被传送到了外太空!在那里,他们不仅要面对流星雨和岩浆等可怕的威胁,还有一系列神秘星座谜题的考验。 究竟他们能发挥超乎常人的体能的智慧,安全地通过这次的游戏吗? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 杂八人工作室
刷新知识盲区! 动物·植物·人体·地理·文化·艺术·生活·气象 全收录! 森林有那么多树林,落叶不会堆积一座座山吗? 梵谷的《向日葵》画作在日渐枯萎? 早上买鞋子会更好? 榴莲到底是香还是臭? 牙齿一定要洁白透亮才算是健康? 买鞋子挑早上会比较好? 胜利手势“V”竟是二战时的产物? 一朵云的重量等于一百只大象? 撞击地球造成恐 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Jo , Kin
Jen, seorang manusia biasa tiba-tiba dipindahkan ke Sekolah Wonderville yang terdiri daripada ramai pelajar luar biasa (baca: pelik). Ada berupa kucing, bermata satu, yang 'meletup' bila terlalu stres dan ramai lagi! Mampukah Jen yang normal berkawan dengan diorang ni? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 TadaTada
Becoming The Best! Vowing To Save The Planet! Forced with the disappearance of more people and places as well as the problem of not being able to strengthen themselves, Alex and co. have to resort to resourcefulness to defend the Earth against the Chaos Serpent and its chief agent. As our heroes fight a losing battle, a figure emerges to turn the tide! Is there hope after all? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 King Kong
Start Running On The Path To Growth! Max, a boy who likes to eating a lot more than exercise, accepts a challenge from the promising marathon star, John, to compete in the upcoming Junior Marathon! With just 3 months to prepare, Max needs to overcome his weaknesses and undergo rigorous training. Meanwhile, the marathon's 1 million cash prize attracts many familiar faces! How will Max fare against so many experienced runners? 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Aendo
Thomas Edison ·King of Invention· Imagination Without Limitation "Why? Why is that?!!" Famous for always asking questions, Thomas Edison dropped out of elementary school, but the love and guidance of his mother opened up a whole new world of ideas and imagination for him. Before long, he grew fascinated with inventing and making. With hard work and effort, he became an inventor who would astound humankind! The Great Minds Comics series depicts the childhood and early yea 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 黄嘉俊
海盗团事件让艾德患上创伤后应激障碍,不仅无法回到工作岗位上,还陷入无尽的自我怀疑的自我否定。未料此时黑鸦的首领竟找上门来,绑架了艾德和派瑞的妈妈。好不容易解除了这次的危机,对方竟然又袭击了国家空军的基地,而且还驾走一架战斗机往人口密集的城市飞去…… 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 邓秀丽
在意大利这片土地上,你可能会听到有关鬼屋、闹鬼古堡和失踪事件的都市传说。 这个国家每个角落都似乎隐藏着让人脊背发凉的故事,勾起许多探险家的兴趣。 不过你要小心,因为有些恐怖故事可能会成为你一生难以忘怀的噩梦。 瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 柯米索工作室
以各种职业为背景,揭开灵异现象背后的秘密,带你深入魑魅的黑暗之旅…… 猎人通常负责狩猎动物,他们的活动范围就在深山野林里。然而,在那片荒芜的野林深处,除了野兽,还隐藏着许多不可思议的精怪。随着夜幕降临,林中的猎人们开始感受到一股奇怪的不安,仿佛有某些东西正在蠢蠢欲动…… 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 张佳琳
米千言终日沉浸在失去挚友的阴霾中,当周遭的同学都热络地回应这个世界,她像失了魂般漫无目的地度日,直到廖万语无预警地闯入她的生活。 在失落的深渊里,性情坦率的廖万语打破了她紧锁的心房。两人还因为看了同一部电影而反复做了相似的梦。随着梦境的演变,现实中他们也因为这场连续梦而越走越近,可两人的关系也逐渐在校园中引发热议—— 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Wong Kok Seng
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

1-2359 of 2359

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top