0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Gempak Starz '找到 2363 件相关商品
作者 Oga
In order to bring down a drug cartel, the special provisional unit is assigned to provide assistance for the Narcotics Criminal Investigation Department. But will Parry's misstep start this joint operation off on the wrong foot? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Paying the ultimate price, Cain ensures Rain emerges triumphant with the Earth's only hope, one that is sorely needed as the recovered Rorotti puts his master plan into action! Surely a single Exobot cannot turn the tide of battle against the arrayed armies of Munar? Oh, no! Without allies, Earth's fate is sealed, or is it?! With the disparate defenders of our little blue-green planet pulling out all the stops, who wins and who loses in the showdown of showdowns; THE EMPEROR' 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Leoz
Segala bermula tatkala Dania mimpi sedang memancing. Disangkanya dapat ikan, rupanya hanya sebilah gunting misteri. Terus dibuangnya gunting tu.Dania terus-menerus alami mimpi ngeri! Dia seolah-olah dipaksa 'mengunting hayat' manusia. Meskipun tak rela, ada petaka menanti jika dia ingkar! Apa kesudahan nasib Dania? Adakah dia akan terus diganggu?Dihantui puaka dalam siri 'Black Rose'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Saru Todori
Cinta suci menyayat hati merentasi Zaman Taisho~Yuuichirou, bakal ketua kampung akan dijodohkan dengan gadis bernama Yuzuki. Malangnya tiba-tiba ada wabak melanda!Bagi mengelakkan jangkitan itu, diorang terpaksa minum air bunga beracun digelar tokohana. Kalau ikutkan dalam tempoh setahun diorang dah sedar. Tetapi sebaliknya berlaku. Apa kejutan cinta menanti bila Yuzuki buka matanya?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Akademi Momos memerlukan penaja baru. Selepas Alex tak sengaja menyinggung perasaan seorang calon penaja, dia cuba memperbaiki keadaan. Tetapi, lelaki itu, seorang pengeksport besar buah hanya akan bersetuju untuk membiayai akademi mereka sekiranya Alex dan putera berjaya menjual enam jenis buah eksotik yang aneh ke pasaran Momos. Bagaimana Alex dan putera-putera menyempurnakan tugas ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 维珊灵异
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 人们总是喜欢在窗边想事情、放空、看风景、吹吹风等。然而当你如此写意的时候,窗外或许有一群“好兄弟”在看着你、偷听你讲话,甚至在你面前吹气……以后还是别太靠近窗口了,尤其是夜晚的时候…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 饶国林
X探险特工队分成两组潜入海洋金殿号,为的是阻止以动物性命作为赌注的斗兽竞赛。大飞还追查到被博士视为最强对手的“兽王”也混进了邮轮中,动机不明。任务才刚开始,阿宝等人被船长捉住,而小宇等人则被乘客发现。他们该如何化解这次的危机? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Oga
Rookie police officer Ed is assigned to a special provisional unit of the police force, headed by Sergeant Donn. There, Ed and his teammates, Parry and Susanna, are tasked with reviewing closed cases to ensure all loose ends have been tied up. Meanwhile, they are also required to assist with the work of other departments. What awaits our three rookies on their first patrol...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Finally arriving on Montrose, Rain, Cain, and Lakusa find unrelenting monsters and madness! What a lucky escape introduces them to a damsel in distress, what's a hero to do? Does she really know Sky and can she be frusted? On Earth, the Bureau is on red alert! With desperate times calling for desperate measures, what can Sean and the Terran Defenders do against the merciless Munarian on slaught? All hope hangs on the outcome of the sole planet orbiting THE STAR MALEFIC! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Slaium
Jake, Loius dan ahli X-Venture berusaha untuk menggagalkan aktiviti pemburuan haram tetapi mereka bertembung dengan Neptune Field yang terkenal. Mereka bergabung untuk mencari haiwan yang 'diculik' hingga sampai ke lokasi terakhir... kapal perjudian! Mampukah mereka melumpuhkan operasi haram ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 TadaTada
Berjaya menangani Raja Kembara, Komander Steel Fang dari Pakatan Global untuk Kemanusian mengumumkan persaraannya dan melantik Alex sebagai ketua pasukan pengembara X-VENTURE. Misi pertama Alex adalah menyiasat sumpahan Lulu dan membawa pasukan kembali ke tempat pengembaraan bermula iaitu Mesir. Penemuan baharu membuatkan mereka terkenal. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Riku Hozumi
Suatu hari di musim panas... ketika melewati sebuah taman dipenuhi mawar, Kasumi terserempak dengan lelaki misteri. Sejak hari tu, satu demi satu kejadian pelik melanda. Semasa berada kat Chocolat Noir, Kasumi menerima memo daripada Kakao agar dia segera ke rumah agam vampire.Apa tujuannya? Kenapa Kasumi kena pergi? Tanpa berlengah dia dan Shokora pun berangkat ke sana.Aikawa Shokora, ahli sihir yang tak boleh dipisahkan dengan coklat magik boleh tunaikan hajat. Tapi, tiada 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 SisYoujae
Rumahku Syurgaku~Biarpun dunia bukanlah ukuran syurga, Allah SWT tetap melimpahkan kenikmatan besar tiada taranya. Hingga di dunia pun kita sudah dapat merasa syurga. Setiap manusia mengimpikan keluarga bahagia, rumah selesa dan kehidupan harmoni. Tapi... sejauh mana kita berjaya membina syurga dunia ini? Adakah ia lebih menjurus ke arah kemurkahan-Nya? Naskhah terkini Siri 30 Wadah ditulis khas untuk merungkai persoalan dan perkaitan di antara DEKORASI DIRI & DEKORASI RUANG 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 TadaTada
Searching For Clues To Undo Lulu's Curse!With the Adventure King successfully dealt with, Commander Steel Fang of the Global Alliance for Humanity announces his retirement and appoints Alex captain of the X-VENTURE Xplorers! Alex's first mission, investigating Lulu's curse, takes the team back to where it all started - Egypt! There, a new discoveries swiftly make themselves down... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Slaium
In a holiday mood, it's all hands on deck when Jake, Louis, and the team run splash bang into a suspect seagoing scheme! Joining forces with Neptune's Bounty, our heroes follow perfidious poachers, revealing a deadlier danger! When a sinister syndicate is exposed, can they put a stop to such an ill-fated illegal endeavour? Is this opportunistic greed or something worse? When it's good vs evil, who will emerge victorious from this Underwater Struggle? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 文煌 , 周文杰
异星调查局怀疑跟外星生物有关,小宇等人决定假扮成学生混入学校调查。会走动的人体模型,漂浮的物品……都与一个行为怪异的男老师有关。同时,学校里还有另一组人也正在调查此事件,他们自称是来自X基地的黑色簿小组成员…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Bunnysama
崎泽,个性懒散,不学无术,是班上的“宅男”之一;睿熙,个性大方,沉默寡言,是班上的特优生。两人都为了毕业晚会的演出,而付出了不少的心血。然而,睿熙却万万没想到,自己用心准备的演出和向往的旅行,却成为了她与母亲关系决裂的导火线,将母女俩心中的积压已久的矛盾尽数引爆。为了帮助她俩和好如初,崎泽设法在演出当天…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
当上班长的兜兜,仍希望能结交朋友,却经常受到同学们的欺负和嘲笑。正男、佳佳和小宣知道了兜兜的情况后,决定要帮助他,却意外发现欺负兜兜的人竟然是章矢宏?这到底是怎么一回事?身为班主任的朝阳老师该如何解决问题呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
会长下达指令前去追杀大猩猩,可查尔斯认为事有蹊跷并擅自行动,试图凭一己之力拯救它。然而,面对失去理智的大猩猩,查尔斯反倒成为被追杀d额对象。虽然大飞的出现扭转了局势,,却也让两人的理念产生分歧,在’保护大自然‘的道路上渐行渐远…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Panda
Hannah, seorang gadis kampung yang cantik dan baik hati sering masuk hutan untuk bermain bersama kawanya. Suatu hati dia terjumpa seekor burung hantu cedera dalam sebuah gua dan berinya makan.Rupa-rupanya burung hantu tu adalah Langsuyar, permaisuri  puntianak! Langsuyar yang dah lama berlindung dalam gua akhirnya beroleh kekuatan dan mahu menyerang manusia. Apa nasib Hannah dan penduduk kampung sekarang?Telusuri Hikayat Donggeng Penuh Kejutan Bersama Panda! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Akutagawa datang selamatkan Atsushi yang dalam dilema.Depan diorang berdirinya Fukuchi Ouchi yang didedahkan sebagai anggota The Decay of Angels.Berjaya ke gabungan Atsushi dan Akutagawa yang pernah tumbangkan ramai musuh tu kalahkan orang luar biasa paling kuat yang juga digelar legenda hidup...?!!Fukuchi; lelaki yang digelar askar veteran dan pernah menimba ilmu bersama Fukuzawa kini akan menghunuskan pedangnya...!!!Mampu  ke taring diorang capai askar legenda, Fukuchi?!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Meca Tanaka
Mirai, gadis lemah yang mudah jatuh sakit. Disebabkan kerap tak masuk kelas akibat kondisi badannya yang lemah, dia terpaksa jalani tugasan penting untuk ke tahun seterusnya. Tugasnya, dia perlu bercucuk tanam di kebun pada cuti musim panas. Dan jejaka bernama Korou yang dipanggil 'raja pemangsa' ditugas untuk tolong dia!Walaupun dengar macam-macam khabar angin tak elok fasal Korou, Mirai tetap nampak sisi baik jejaka yang kuat dan selalu melindunginya tu. Jantungnya yang sel 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Keen on learning more from the mysterious Morbis, Rain, Sean, Stone, and the femtastic 5, head back to where it all began, the Dragonfort! With the Trigazi relocated to Cair Demes, the secrets of the hidden dragon dungeon and laboratory lie in wait! With dragons gone, dangers rears its ugly heads as a fallen foe rises once more!Who is the boy who talks to bears? Who else convets the dragonic ichor, and why? Worst of all, can they evade the deadly threat of the INFINITY SERPR 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
The new school year has begun, and Joni, Emilia, and Mia are now in Year 6. Their class needs a new monitor, and everyone is encouraging Emilia to accept the role. Emilia, however, is hesitant because she is still troubled by what happened in the past. Can Emilia get over her self-doubt? Will she agree to become 6A's class monitor?  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 伊卡
梅雨淞,在海狸中学足球队的第三年才被选为先发球员。但是,他并未获得队友的信任。点球大战时,即使他不惜发毒誓,也依然得不到机会,只能眼睁睁地看着球队被淘汰。心灰意冷之下,雨凇选择退出球队,加入一个原本跟他人生毫无关系的棋艺社。在那里,他重新认识了与自己同伴三年的低调女生——潘雪凝。在没有心机的交往过程中,雨凇渐渐对她产生 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 吕寿聪
黑心魔王屡出奇招,且看蟑螂侠和苍蝇侠如何化解难题? 本书收录了12篇卫生课题,以丰富有趣的漫画将小读者带入情境。每个课题附上图文并茂的专栏,让你轻松学知识! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
While off duty, Susanna and Ed encounter a young girl whose father has been missing for the past month. It turns out that he may have a connection to the female drug dealer at the centre of their most recent cases, and who has met a terrible fate...  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-41 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 TadaTada
Sesiapa yang minum 'fairy milk tea' akan berubah jadi sangat ganas dan kuat. Teh susu boba biasa tapi menyebabkan ketagihan?! Namun, Dr. Da Vinci tidak dapat mengesan apa-apa yang pelik. Jadi seperti biasa, Dr. Da Vinci menghantar Remy dan ahli pasukan X-VENTURE lain untuk menyiasat. Tanpa disangka Remy ditangkap! Apa yang akan jadi pada Remy! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya?Remy dan rakan-rakan kembali ke Kubu Naga dalam pencarian yang belum selesai. Namun, mereka terserempak dengan sekumpulan orang di hutan tapi bukan itu sahaja, makhluk gergasi serta musuh lama kini kembali... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 KF
Niat asal nak berhibur sebab katanya cermin tu boleh pantulkan imej menarik. Tapi... Kenapa imej lain pula yang muncul?Kita salah pilih tempat berhibur ke ni?Ke... Ada yang tak kena?KF kembali memburu peminat seram dengan karya terkini?Kau dah bersedia? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 黄嘉俊
接连五起涉及独居老人的火灾,引起了消防队和警方的高度重视,临时特别组也为此与消防队展开合作。但调查工作却因线索的缺失而停滞不前,此时又有一个独居老人在火灾中遇害,更是重重打击了临时特别组的信心。就在众人毫无头绪之际,一个似曾见过的小孩进入了杰诺的怀疑名单…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 林诗敏
X寻龙基地突遭巨手袭击,千娜不幸被独眼巨人掳走。然而,途中独眼巨人却与前来袭击的幻使崔妮缇展开战斗,千娜在混乱中来到一座浮岛,并在这里遇到了一位意想不到的人物,就是他是……? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
莫莫西男子学院失去了最大的赞助商,小亚历和王子们帮忙寻找新的赞助商却无意中得罪了协商赞助事宜的水果商人。小亚历和王子们想弥补过错,水果商人提出一道难题——如果小亚历等人能让六种奇特水果在莫莫西岛大卖的话,那他会答应资助莫莫西男子学院。到底小亚历和王子们如何解决此难题呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Keghairahan Alif pada racing semakin memuncak.Sehebat mana pun pencabarnya, kacang je Alif kalahkan diorang. Fuh, memang power!Tapi, selagi belum beradu kekuatan dengan Zikri, hidup Alif takkan tenang. Demi mengejar geleran nombor 1 yang diidamkan, dia sekali lagi mencabar Zikri.Adakah Zikri berjaya diumpan untuk terjebak sama dalam kancah perlumbaan ni?Jilid ke-3 lebih mantap + menguji emosi! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Selepas tamat waktu bekerja, Susanna dan Ed bertembung dengan seorang gadis yang ayahnya disyaki hilang beberapa bulan lepas. Manakala Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik pula menemui mayat pengedar dadah di dalam hutan. Dia sebenarnya sedang dijejaki Unit Khas Sementara.Kedua-dua kes ini seperti tidak berkait, tetapi ada bukti menunjukkan mereka terlibat dalam aktiviti pemerdagangan manusia. Apakah kebenaran yang terselindung? Jom siasat bersama kami!Jilid ketiga 'Siri Barisan 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nishiki
Nilai persahabatan tak kena rupa, spesies mahupun level. Korang masih fikir fasal tu ke kalau pilih kawan? Ish, janganlah macam tu. Kita pun bukannya hebat sangat, kan? Jom berkawan macam Pop dan tepis segala aura negatif. Perbaikan diri jadi insan lebih baik dan terus chill! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Xanseviera
Indah sungguh sebuah persahabatan.Lebih indah lagu sekiranya terjalin dengan nilai murni dan keikhlasan. Zulaikha buat gelang persahabatan sempena Hari Sahabat.Semua orang gembira sebab dapat gelang seorang satu, tapi... mana Zulaikha punya?Ikuti Zulaikha mengenali permainan berpapan, teater, jadi pelukis untuk game dan banyak lagi dalam jilid terbaharu ini. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Momoka Kurousagi
Suatu hari, seorang gadis tokong bernama Mimiko terjumpa anak ayakashi*. Dia menjaga dan manjakan makhluk kecil tu sebab rupanya sangat comel!Tapi sekelip mata je dia membesar dan berubah jadi kacak. Bukan tu je, ayakashi tu luahkan perasaan kat Mimiko dan cuba rapat dengan dia pulak. Uwahh! Apa Mimiko nak buat ni?*sejenis makhluk ghaib Jepun 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Sesi persekolahan tahun baharu telah bermula. Joni, Emilia dan Mia kini berada di tahun enam. Kelas mereka perlukan ketua baharu dan semula orang termasuklah Mikael yang telah pulang dari Prague menyokong pelantikan Emilia. Namun Emilia teragak-agak kerana dia masih dihantui peristiwa lepas. Mampukah Emilia mengatasi perasaan tidak yakin dan menjadi ketua Kelas 6A? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 冯静仪
贤治中学冰山美人兼高岭之花——顾雅诺,是一个凛若冰霜、高不可攀的绝世美女。当她在校园树下打扫时,突然一只毛茸茸的狸猫从天而降。雅诺忍不住抱紧了可爱到犯规的狸猫。欸?等……等一下,怎么这只狸猫突然变成一个男生了? 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 黄庆荣
曾霸竟是叛徒? 神秘人踢馆,校际代表节节败退! 在鬼山特训时,好战的铁一刚与绝世高手莫敌交手,并从白老头得知第二空手道社消失的因由。与此同时,空手道校际比赛即将来临,铁一刚等人成功入选为学校代表,但一个神秘人却出面挑战,还扬言要他们退出比赛。究竟这个神秘人是谁呢? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Wilson Lew
大飞一行人所搭乘的飞机在飞往咸海的途中意外坠毁,大伙儿也因此迷失在浩瀚的沙漠中。除了面临生存物资匮乏的问题,他们还得应付虎视眈眈的秃鹫。这一次的任务让他们深刻体会了“物竞天择,适者生存”的自然法则,究竟他们是否坚持等到救援,平安归来呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
冒险王西格·波东引发了一连串的事故,小航将其打倒后,世界联军总司令牙钢宣布退休,同时还委任小航担任冒险特工队的队长!而小航的第一个任务就是要调查露露的诅咒,他为此与伙伴们回到露露受诅咒的地方——埃及,并且很快就有了新发现…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Asato Shima
Hoshikawa You merupakan kawan sepermainan Towa dan juga ahli sihir yang semakin pupus sekarang. Bila ahli sihir lelaki mencapai usia 17 tahun, dia dikehendaki sarung cincin janji pada gadis istimewa yang rapat dengannya. Yang terbayang di mata You sekarang cuma Towa seorang. Tapi apa agaknya yang merunsingkan You? Kompilasi terbaik Asato Shima mengandungi spin-off komik 'Sayangku Mr. Witch' dan tiga kisah lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xeno
Leave it to the best; they'll handle it! That's what Jake, Louis, and the rest were told upon their return to Tazen's stomping ground! But what happens when the best of the best are bested? How was this possible? Who is the so-called 'Beast-Man', and why has he plunged the jungle into full-on chaos? With Tazen tending to a family matter, what has he done or not done to be labelled a traitor? With animal allies thin on the ground, how will our heroes handle nature's vengeful F 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
From Simple Sketches to Glossy Coloured Pages, It's All Here!An all-new short comic revealing the return of Matthew!An in-depth insight into everything about the Terran Defenders series!A rare behind the scenes glimpse at the series' inception and inspiration! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 X-Venture All Starz
The 2nd Olympiad is about to begin! Get ready 'coz Doctor Darwin has set up several scintillating stimulated sporting spectacles!Can the Narwhal outduel the swordfish? Who will the winner of the ultimate animal bike race be, the humble hamster or the exciting electric eel? Will the reindeer or the polar bear keep their cool and come out ahead in the speed skating category? Will the favourites rule the roost, or will the underdogs have surprise in store? Find out!  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Akademi Momos meraikan Hari Bahagia Sedunia dengan mengadakan satu acara mengumpul dana. Pelajar yang menderma akan mendapat bantuan daripada putera pilihan mereka. Semuanya berjalan lancar sehinggalah putera dianiayai oleh seorang pelajar baru yang 'membeli' bantuan mereka dengan sejumlah wang yang banyak.Apakah respons Alex dan putera dalam hal ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Komik pendek baharu tentang bagaimana Matthew bekerjasama dengan Narcis. Data komprehensif tentang segalanya yang anda ingin tahu tentang Siri Pembela Makhluk. Disertakan lakaran awal, konsep dan segala perincian yang belum pernah didedahkan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Leoz
Orang kata, makhluk ghaib suka tempat-tempat kotor. Parit juga tak terkecuali. Sampah sarap, najis dan macam-macam yang bertimbun menjadi sarang tikus, lipas dan serangga."Bunga mujarab tumbuh dalam parit!""Mayat ditemui tepi parit berdekatan kawasan perumahan..."Awasi langkah korang! Parit mungkin tak berbahaya. Tapi puaka mengerikan yang menghuni parit tu tunggu masa je nak perangkap mangsa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 X-Venture All Starz
Sukan Olimpik ke-32 akan bermula! Dr. Darwin meyiapkan satu siri pertandingan sukan simulasi untuk menguji pengetahuan tentang haiwan.Bolehkan ikan paus narwhal mengalahkan ikan suji todak dalam lawan pedang? Haiwan manakah akan menang dalam perlumbaan basikal, hamster atau belut elektrik? Adakah rusa kutub atau beruang kutub yang menguasai perlumbaan atas ais? Adakah Sukan Olimpik luar biasa ini berjalan dengan lancar? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Neko
Daniel merasai kekalahan buat kali pertama selepas berdepan pesaing hebat, Wangchuk! Tetapi Daniel tidak mudah berputus asa. Dia berlatih dengan lebih kuat dan mencabar Wangchuk semula.Mampukah dia menang kali ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Annisa Nisfihani
Arin dan Alvan kini berada di tahun akhir. Masing-masing akan melangkah ke alam kampus tak lama lagi. Arin yang buntu untuk memilih universiti yang mana dan jurusan apa akhirnya ambil keputusan untuk ikut jejak Alvan. Tanpan pengetahuan Arin, rupanya Alvan dah lama buat persediaan untuk lanjutkan pelajaran ke New York dengan tawaran biasiswa. Arin pula terpaksa akui gred dan prestasinya takkan mampu menyamai Alvan. Adakah diorang terpaksa hadapi perhubungan jarak jauh (PJJ) 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 疾风社团
走出魔窟的翔接到了晓灰和福绍退社的消息,在寻找两人的途中,他意外撞见准备争夺双蛇徽章的淀。眼见淀就要独自面对实力强劲的温泽伦与神秘人,翔最终决定以蒙面人的身份协助他夺取会长。可擅长单打的两人,能不能适应双打的赛制呢?而秘密特训后的他们,是否如预期般获得了强悍的力量? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Neko
在魔法世界里,骑扫把在空中飞驰是平常的事情,不过并不是随心所欲地任意飞行。大家必须遵守交通规则,否则就会天下大乱,交通喵也会出来逮捕你喔!和小宣、正男和佳佳一起来学习交通安全的知识吧! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Ada lelaki misteri muncul kat sekolah dan ajak diorang cari alien. Kejap! Mick kenal lelaki tu? Apa hal nak kena cari alien pula?CUBA DULU, BRO!Idea Mick untuk cekau duit nak beli instrumen muzik kena tolak mentah-mentah dengan Vax. Teruk sangat ke idea tu?!!JRENGGG~Krez jumpa musuh lama, bos gengster yang buat kerja haram!READY, FIGHT!Kasi sapu jilid 5 ni sampai habis!!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hanaka Haruse
Apa pengakhiran permainan selamatkan diri yang boleh mengancam nyawa ni...?Fuuka bersama kawan sejak kecilnya, Sougo, sangat teruja untuk sertai permainan selamatkan diri yang viral di media sosial. Tapi sebaik saja permainan misteri tu dimulakan, seperti ada yang tak kena.Ya, ada ‘sesuatu’ yang boleh mengancam nyawa pemain jika teka-teki gagal diselesaikan.  Apakah nasib Fuuka dan Sougo? Dapatkah diorang lepaskan diri daripada permainan ni?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 蓝国清
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 博物馆收藏着大量价值连城的历史文物与艺术品,这些物品都有着精彩的来历,然而其背后也可能隐藏了一些不为人知灵异事件……夜深的博物馆,或许就是灵体狂欢的好地方…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
新学期开始了,正男、小宣和佳佳正式升上六年级,大家改变了不少。6年A班需要选出一位新班长,大家都推荐佳佳当新班长,但佳佳犹豫不决,对过去的某件事耿耿于怀。另一方面,宇哲从海外归国,也加入鼓励佳佳的行列中。到底佳佳能否解开心结,当上班长呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-2363 of 2363

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top