Best of 2021
Best of 2021
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' HADI FAYYADH '找到 288 件相关商品
作者 Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 LANY
Album Info: LANY's 4th album, gg bb xx, changes gears for Paul Klein, Jake Goss & Les Priest. It focuses on what Klein describes as micro-moments: flashes we experience that come n' go in the blink of an eye. Nowhere is that spontaneity more evident than in the album's title (you pronounce it `gg' as in Hadid, `bb' as in Rexha, and `xx' as in, well, The xx.) "I wanted a title that had no pretense, no preconceived notion," Paul explains. "Whatever the song feels like to you, 了解更多
原价 RM 54.90

现售 RM 54.90 (-0%)

会员 RM 49.41 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sehingga kini, suku bangsa yang disebut sebagai Yakjuj dan Makjuj masih menimbulkan kontroversi. Ada yang menyebut bahawa Yakjuj dan Makjuj adalah bangsa Tartardan Mongol, pasukan Gengiz Khan (Hulagu), sejenis makhluk aneh, haiwan dan sebagainya. Dalam sebuah hadis yang diriwayatkan Al-Bukhari, Rasulullah SAW menyebutkan bahawa Yakjuj dan Makjuj itu memiliki fizikal berbadan bulat, bermata sepet dan berkulit kuning. Makhluk yang bernama Yakjuj dan Makjuj ini akan muncul menje 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 31.12 (-20%)

无库存

作者 STABILO
• Top quality graphite pencil with break-resistant lead and black varnished surface that is comfortable to hold • Hexagonal shape for faster shading coverage • Comes in a box of 12 pcs 2B pencil 了解更多
原价 RM 6.20

现售 RM 6.20 (-0%)

会员 RM 5.58 (-10%)

作者 STABILO
• Ideal lead for longer-lasting fine writing • Better smudge resistance for cleaner writing • Wide coverage for fast shading • Available in 6 body colours • Comes in a exam kit set of 5 pcs of STABILO® Exam Grade® graphite pencil, 1 pc of STABILO® Exam Grade® eraser, 1 pc of X-shock sharpener and 1pc of ruler 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 STABILO
• Specially designed for darker shading and easily read by exam sheet scanner • 2B pencils – for all exam papers • Soft, dark lead for filing in multiple-choice questionnaires confidently and clearly • Hexagonal shape with 2.5mm lead for faster shading coverage • This exam kit is suitable for the students preparing for their exams • Comes in a exam kit set of 5 pcs of STABILO® Exam Grade® graphite pencil, 1 pc of STABILO® Exam Grade® eraser and 1 pc of X-sh 了解更多
原价 RM 9.50

现售 RM 9.50 (-0%)

会员 RM 8.55 (-10%)

作者 Mohd Nor Adli Bin Osman
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Mohammad Najib Md Norani
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Hannaz
Kerana hatinya yang terluka, juga berhak untuk berasa bahagia.... Dingin, dan garang. Bagi Hanim Izzati, itulah ciri-ciri lelaki kacak tapi, misteri itu. Izammil Ardhwan. Kehadirannya di syarikat keluarga mengejutkan semua. Kata orang, dia ‘anak kedua misteri’ yang tak bernama. Tak pernah nampak bayang tapi, tahu-tahu saja muncul sebagai CEO baru. Daripada hubungan bos dan pekerja, kepada anak mak cik sebelah rumah, kepada Hanim yang bergelar Kak Beauty Tiara, si cilik mi 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Ogy Yusof , Ain Kamalia , Dhiya Hani , Msteja
Yang mencintaimu kamu tanpa jemu Ini sebuah kisah tentang awal sebuah cinta dan akhir sebuah rencana dilukis indah oleh sang pencipta… CINTA MILIK LELAKI EDISI FEBRUARI – OGY YUSOF Aimi Melati cuba memenuhi syarat yang diberikan Ary Redza untuk menjadi pasangannya. “Aimi, kita manusia takkan pernah sempurna. Akan tetap ada cacat celanya. Sama juga bila hendak berpasangan. Tak perlu nak terlalu keras dengan garis kehendak kita.” Untuk apa diteruskan jika 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Kaoru
Akademi Momos memerlukan penaja baru. Selepas Alex tak sengaja menyinggung perasaan seorang calon penaja, dia cuba memperbaiki keadaan. Tetapi, lelaki itu, seorang pengeksport besar buah hanya akan bersetuju untuk membiayai akademi mereka sekiranya Alex dan putera berjaya menjual enam jenis buah eksotik yang aneh ke pasaran Momos. Bagaimana Alex dan putera-putera menyempurnakan tugas ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nurul Izah
Aku mencintaimu kerana kau tercipta untuk berada di sisiku selamanya Sudah tertulis bagaimana hidupnya, seperti apa kisahnya. Tidak perlu dipaksa kerana sesuatu yang ditakdirkan, pasti tidak akan tertukar melainkan Dia membolak-balikkan hati seseorang. Huru-hara hidup Syakila kerana belum menemui pemilik jiwa. Ingat mudah mencari cinta? Inikan pula mencari calon suami. Bukan seperti beli ikan di pasar, nampak insang merah, mata bercahaya, kulit tegang, segarlah ikan tu. Ke 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Yūji Kazami transfers to Mihama Academy, a school with only five female students and prison-like features. Every student in the school has their own "circumstances" for being there, but Yūji is not required to do anything about their situation as he asked for a normal student life. According to the decisions he makes while at Mihama Academy, however, he will eventually choose to become involved of his own accord. 故事的舞台是個名叫三嶋崎的濱海城鎮。在20 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Ken Follet
Expertly researched, visionary in scale and the first contemporary novel in over a decade from international number one bestseller Ken Follett, NEVER is more than a thriller. It imagines a scenario we all hope never comes true, one which will keep you transfixed until the final page . . . A stolen US army drone. A shrinking oasis in the Sahara Desert. A secret stash of deadly chemicals. Each is a threat to the stability of the world but individually are problems that can be 了解更多
原价 RM 129.90

现售 RM 129.90 (-0%)

会员 RM 116.91 (-10%)

作者 Ayeshah Amani
Di saat aku dan dia, terkunci dan dikunci... Semesta memberi isyarat setiap orang yang kita temui dalam hidup, pasti hadir membawa perasaan atau pergi menyerah dek kenyataan. Seakan-akan segala kebetulan yang terjadi bagaikan mimpi. Siapa sangka, pertemuan seorang jururawat bernama Haira Sofia bersama seorang kapten tentera bernama Luth Asyraf membuka satu riwayat baharu dalam hidupnya. Namun, disebabkan kisah silam Luth Asyraf, Haira Sofia juga turut menjadi sasaran kepada 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Sara Irdina
Dalam waktu yang singkat, Faiha menerima kehadiran Aidan dalam hidupnya tanpa mengetahui sikap sebenar lelaki itu. Saat baru bergelar isteri, dia sudah dihidangkan dengan sakitnya derita. Namun Faiha tetap berpegang pada satu prinsip. Aib suami perlu ditutup rapi. Biarpun apa yang dilalui bagai menjerut diri. “Kenapa abang layan saya macam ni? Kita baru aje kahwin. Besar sangat ke salah saya tadi?” - Faiha “Aku boleh jadi pelindung kau. Tapi aku juga boleh hancurkan hid 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Razlina Azura
Kecewa selepas mengetahui mereka tiada pertalian darah, si abang telah meninggalkan si adik tanpa pesanan. Tanpa sengaja, mereka kembali bertemu selepas berjaya mencapai cita-cita masing-masing sebagai guru dan juruterbang. Namun ia tidak disenangi si ‘adik’. “Sofeya tak nak jumpa dengan abang lagi! Tak faham ke?” - Sofeya “Tapi abang akan tetap tunggu di sini. Sampai Sofeya sudi nak berjumpa dengan abang.” - Adam Namun pertemuan kali ini telah mewujudkan perasaan 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Kay Omena
Menjadi anak kepada anggota barisan hadapan, Adya tak ada pilihan bila terpaksa ditinggalkan bersama satu arahan oleh si ayah yang sedang bertugas. “Abah nak Yaya tinggal kat rumah sebelah buat sementara waktu.” – Abah. Berhadapan dengan Zahri yang merupakan anak jiran sebelah, Adya rasa dunianya bagai dilanda Tsunami. Istilah tenang seolah-olah lenyap bila berhadapan dengan kerenah lelaki yang sering saja mencabar kesabarannya. Bagi Zahri pula, dia tak percaya pada 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

无库存

作者 Zaza Qry
Aku memilihmu kerana aku sudah terbiasa dengan kehadiranmu. Irfana Marlis memerangkap! Dia tidak segila itu hanya kerana mahukan seorang suami! Dia pun tak pernah inginkan seorang suami. Tapi, dia dituduh berbuat demikian kerana lelaki yang dibawa pulang Iswadi itu orang kaya. Sudahlah hidupnya tidak seindah mana tinggal dengan ibu dan bapa saudaranya. Ditambah pula dengan masalah baru. Kena pula berkahwin dengan Fadi Ayyad yang muka masam sentiasa. Memang taklah! “I 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Tadatada
Diketuai Raja Gunung Niko bersama rakan sekelas mereka, Francois, Leon serta Jason menjelajah Siberia tetapi diburu pihak tidak bertanggungjawab. Mereka meneruskan kelangsungan hidup musim sejuk dan terperangkap dalam kejadian salji runtuh menggerunkan. Kemudian dikejutkan pula dengan kehadiran anak harimau sesat. Bolehkah mereka keluar dari bahaya dengan selamat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Syaari Ab Rahman
Keluarga yang bahagia bukanlah keluarga yang tiada masalah. Bahagia bukanlah bererti tiada anak yang tidak mendengar kata. Ia hadir apabila ibu bapa tidak putus asa dan terus mendidik, seperti Nabi Nuh AS dengan anaknya. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者 Lizanur
Kerna tiap pilihan akan membawa kita ke destinasi berbeza… Dalam rintis hujan, Mirza setia menanti wanita yang berjanji untuk memayungi dirinya dengan kasih sayang. Namun, hampa belaka. “… Mak dah janji nak ambik Mir! Mana mak Mir?” Saat dia dipertemukan semula dengan wanita kesayangannya, dia digesa memilih antara ‘emak’ dan ‘mama’. Namun, Mirza nekad tidak mahu melepaskan kedua-duanya. Dalam ribut permasalahan keluarga yang belum tenang, cinta si Hawa yang s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Hannaz
Betul kata orang, cinta tak semestinya memiliki. Gadis yang sering berkaca mata itu tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Itulah yang terjadi tatkala dia dalam buruan seorang lelaki yang mendendaminya berpuluh tahun lamanya. Yasmin jadi paranoid sehinggakan dia lebih gemar berada dalam dunianya sendiri tanpa mengetahui punca dia didendami Syed Amran. Namun, kehadiran Nash Dzulkarnain merubah segala-galanya. Ada saja lelaki itu di depan mata be 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Azraq
Terima kekurangan sebagai keistimewaan… Permulaan kisah mereka tidak seindah yang disangka. Dek kecuaian ketika memandu, membawa Ulwan Kamal tersadai di Perak sebulan lamanya untuk mengotakan janji yang dibuat tanpa berfikir panjang. Namun terselit hikmah besar membuka ruang buat dirinya untuk kembali kepada fitrah daripada seorang lelaki yang mengambil mudah soal agama kepada pemuda yang sangat menghargai nikmat hidup 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 SisYoujae
“Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.”(Hadis riwayat Bukhari)Didatangi UJIAN berdepan musim pandemik melakarkan 1001 kisah duka. Sebuah musibah yang tak mengecualikan sesiapa pun di atas muka bumi ini. Yang masih struggle, tertekan dan berasakan semuanya sangat membebankan... ketahuilah, anda tak berseorangan. Bangkit dan ubahlah langkah. #MoveOn Namun jika suasana ini dilihat dari sudut pandang HIKMAH, pasti lebih banyak nilai 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Ustaz Haji Jafri Abu Bakar Mahmoodi
Mukjizat merupakan kejadian luar biasa yang tidak mampu diterima oleh akal, yang terjadi pada diri nabi dan rasul sebagai bukti kerasulan mereka. Sebagai penutup para nabi, Nabi Muhammad ﷺ memiliki ribuan mukjizat anugerah daripada Allah Ta‘ala. Buku ini hadir bagi menyajikan sebahagian daripada kisah-kisah mukjizat tersebut. Menariknya, penulis menyusun kisah-kisah hebat tersebut dalam lima tema utama. Ini merupakan satu kelainan yang dikemukakan oleh penulis. Supaya ma 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
Uma Musume: Pretty Derby赛马娘Pretty Derby This is a tale of a world where "horse girls" with glorious names and incredible running abilities live alongside humanity. Horse girl Special Week has moved from the country to the city to attend Tracen Academy. There, she and her classmates compete to win the Twinkle Series and earn the title of "The County’s #1 Horse Girl". 這是從異世界傳承下光輝的姓名與競跑能力的“馬娘”,自久以來與人類 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Faizah Mohd Noh
Yang mati hanyalah cintaku. Tidak mimpiku. Melangkaui dua latar zaman. Melayari keping-keping rindu menjadi satu potret suram. Ini fasa-fasa duka dalam hidupnya… Fida, gadis yang dicurangi setelah segalanya dikorbankan. Jay, memperlakukannya seperti hamba. Sedikit pun tiada terdetik rasa kasihan di jiwa lelaki itu untuknya. Derita yang ditanggung, membuatkan Fida dilanda kemurungan. “Ini yang kau balas kat aku, Jay? Tak apa. Tuhan ada. DIA takkan sesekali menganiayai 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Teme Abdullah
Jika ada satu sistem yang gagal berfungsi, seluruh Bokor akan turut lumpuh. Itulah yang sedang dialami Bokor – kapal gergasi berusia 571 tahun yang menjadi tempat berlindung semua manusia. Sementara sistem jentera dibaik pulih, Aria bersama beberapa wakil sektor lain mempertaruhkan nyawa untuk mendapatkan bekalan air bersih daripada sumber luar. Tanpa diduga, pengalaman di luar Bokor menjadi mimpi ngeri buat Aria. Keadaan semakin meruncing apabila Aria dituduh sebag 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Syima Syawal
Di hujung rindu pasti bersatu. Cinta pertama memang sesuatu yang agung. Sentiasa dikenang dan dibajai oleh rasa manis kisah silam. Tidak mampu diusir pergi. Begitulah indah yang dilakarkan. Afina, seorang wanita yang sangat setia, namun sering dilukai perasaannya. Kesabaran Afina semakin tergugat saat Uzza mula mengejar cinta pertamanya. “Tolong jangan buat saya jadi lebih gila. Kalau kesabaran saya dah hilang, entah kerja gila apa lagi yang bakal saya buat.” - AFINA 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 STABILO
• Ideal Lead Grade for fine and cleaner writing • Available in 6 body colors • 2B grade pencils • Better smudge resistance for cleaner writing. • Wide coverage for fast shading • Ideal for writing and shading altogether. 2-in-1 pencil for your kids exam needs! 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
• Panduan Bertema Tematik Dengan Menggunakan 2 Warna. • Tajwid 5 Warna Yang Diwarnakan Pada Teks Al-Quran. • Terjemahan Bahasa Melayu Moden. • Disertakan Dengan Subtopik Bagi Membezakan Setiap Penceritaan. • Dinyatakan Asbabun Nuzul Bagi Ayat-Ayat Pilihan. • Huraian Hadis-Hadis Sahih Yang Berkaitan. • Doa-Doa Pilihan Daripada Al-Quran. • Penjelasan Nota Kaki Berdasarkan Kitab Tafsir. 了解更多
原价 RM 89.00

现售 RM 89.00 (-0%)

会员 RM 80.10 (-10%)

Karya terjemahan sulung ini dikarang istimewa khusus buat pasangan pengantin baharu, dan amnya buat pengantin lama yang masih ingin sentiasa membuai dan meremajakan ikatan rumah tangga. Kadangkala, kita sebagai manusia alpa apabila berada dalam comfort zone sehingga mengabaikan hal-hal yang dianggap remeh, namun impaknya nyata begitu besar dan bermakna. 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Ada waktunya kita rasa hidup ini kurang bermakna, sedangkan segala-galanya nampak cukup dan sempurna. Seharusnya kecukupan ini mendatangkan bahagia yang didamba. Di manakah sebenarnya ketenangan? Saban hari, dari pagi hingga malam kita mencari dan mengimpikan rasa tenang. Ia sentiasa datang dan pergi dengan sendiri. Ketenangan itu tidak pernah kekal dengan kita, dan akan selalu didamba. Mungkin sebenarnya, ketenangan hakiki itu tidak terletak di dunia. Tenang hadir hanya seme 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Iman Fadia
Kiriman jambangan bunga tulip daripada seseorang yang hanya dikenali sebagai Kekasih Tulip telah membuatkan seluruh hidup Juliana diselubungi teka-teki. Sudilah terima jambangan tulip ini. Jika diizinkan Tuhan, kita akan bertemu satu hari nanti. – Kekasih Tulip. Zafril… abang kepada Zara, kawan baik Juliana pula mendesak Juliana agar bertemu dengan Ray yang sedang terlantar koma di hospital. “Kenapa kau nak sangat aku jumpa dia?” - Juliana. “Kau akan tahu juga nant 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 FABER-CASTELL
• Tri-Grip 2B Pencil 6pcs, Exam Grade eraser 1pc, 15cm plastic ruler 1pc & Slim sharpener 1pc • Extra dark exam grade 2B pencils ideal for exam use, with 2.8mm thicker lead for faster shading and minimal lead breakage • Exam grade eraser with excellent clean erasing without leaving any graphite stain • Slim sharpener with durable anti-rust blade & safety screw • High quality 15cm plastic ruler 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 8.91 (-10%)

会员 RM 7.92 (-20%)

作者 FABER-CASTELL
• Tri-Grip 2B Pencil Gold Edition pencil is exam grade 2B with darker lead and 2.8mm thicker lead for faster shading and minimal lead breakage • Exam Eraser Gold Edition specially formulated for exam use with amazing clean erasing and dust rolls together for easier clean up • Eraser cap can be used as an erase rand pencil tip protector • Container sharpener with high quality anti-rust & durable blade to sharpen standard sized pencils 了解更多
原价 RM 9.40

现售 RM 8.46 (-10%)

会员 RM 7.52 (-20%)

作者 赵又廷,邓伦,王子文,春夏,汪铎
Qing Ming, the Yin-Yang Master, took his master's last wish and went to the Captial Tiandu City to attend the heaven ceremony. Qing Ming started off with Boya, the young nobleman and a warrior, as foes of each other, but later they became the best friends . The two partnered as a team and solved the bizarre cases, uncovered a century-long secret, and saved the world from the dark power. 年輕的陰陽師晴明承遺師之命前往天都城参加祭天大典,與此同時, 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 16.90 (-23%)

会员 RM 16.90 (-23%)

作者 Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Fiy Suri
"...I'm sorry, but I'm afraid you can never do snowboarding again." Hud terduduk. Akibat kemalangan yang menimpa, minat dan kecintaannya pada meluncur salji - bahkan seluruh hidupnya, punah! Tak pernah dia sangka, atlet Olimpik sepertinya terpaksa bersara seawal usia 25 tahun. Sikap Hud terus berubah menjadi dingin, sehinggalah pertemuannya dengan keluarga Our Time memberikan cahaya yang baharu dalam hidupnya. Terutamanya kehadiran Inara, barista girang yang juga menghidap 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Irwan Fariz
Tiada salah dari Tuhan yang merencana kehidupan. Tiada salah dari Tuhan yang menghadirkan ujian. Salahnya dari kita yang mencipta kunci kepada sebuah pilihan. Kerana dengan pilihan itu menentukan pintu senyuman atau tangisan. Sedih dan luka hadirnya seiringan. Kejadian yang membuatkan kita sebak, peristiwa yang mengalirkan tangis esak. Sengsara itu tidak akan bergantung lama. Sampai masa tali derita itu akan putus. Hanya kamu yang perlu meleraikan simpulan masa. Masa lalu yan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Naufal Isa
Kadang, kita selalu mempersoalkan takdir: "Kenapa aku dilahirkan begini?" "Kenapa Tuhan tak beri aku hidayah?" "Kenapa aku diuji sebegini?" Sedangkan, kita lupa. Kita alpa. Kita biarkan. Kita abaikan, segala peluang, ruang, nikmat, hidayah, dan petunjuk yang setiap hari Allah hulur pada kita, tapi KITA SENDIRI YANG MENOLAK HIDAYAH TERSEBUT lalu terus menerus memberi alasan dan menyalahkan Dia. Apa yang menghalang kita untuk membuka ruang hati kita untuk menerima hidayah yang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Kazuya Kinoshita is dumped by his girlfriend Mami Nanami after dating for a month. He then decides to use an online app to rent a girlfriend named Chizuru Mizuhara, a beautiful and attractive girl. However, because she appears to be too perfect, he gives her a low rating. When Chizuru berates him for that, he realizes she is meaner than he expected. However, when Kazuya's grandmother collapses in the hospital, he brings her along and his grandmother is smitten with how great 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Pynat Mouri
Kalau ada jodoh go on, tapi kalau ditakdirkan tak ada jodoh, aku akan move on! Bagi AZREEN SHARMIN, orang yang paling dia benci semasa balik kampung pastilah terserempak dengan Azamuddin. Budak lelaki yang suka mengejek-ejek dan jadikan dirinya sebagai bahan lawak bodoh dia. Badak, gemuk, tembun, gajah… Semua lengkap dijadikan bahan sindiran. Dan selayaknya hanya jelingan saja yang dihadiahkan untuk lelaki yang dah serupa setan. “ Amboi, cenge sungguh. Alang-alang tok im 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

无库存

作者 Weeda Aizira
Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu. Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau. Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?! Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata! “Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan data 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Dr. Shayuthy Bin Abdul Manas
Suatu usaha untuk menyediakan pembaca berbahasa Melayu dengan susunan yang sistematik, menyeluruh serta mesra pembaca melalui ilmu hadis. Penyampaian mudah untuk diikuti, dilengkapi dengan infografik dan gambaran yang jelas beserta contoh. Di samping itu, penggunaan laras bahasa yang mudah bagi membolehkan pembaca menguasai konsep asas ilmu hadis tanpa menjejaskan makna sebenar terma khusus dalam bahasa Arab. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Buku ini menghimpunkan 600 hadis tentang kisah-kisah akhlak Nabi Muhammad SAW yang mesti dicontohi. Setiap hadis disusun dan diletakkan dalam tajuk-tajuk yang diperincikan mengikut pelbagai kategori yang merangkumi setiap sudut kehidupan Baginda sama ada akhlak Baginda dengan diri sendiri, ahli keluarga, para Sahabat, kanak-kanak mahupun terhadap haiwan dan makhluk yang tidak bernyawa. 了解更多
原价 RM 98.00

现售 RM 98.00 (-0%)

会员 RM 88.20 (-10%)

作者 Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang
Menerusi karya kali ini, penulis menghidangkan pesanan Rasulullah SAW tentang keutamaan sifat ikhlas bagi membentuk keperibadian mulia setiap Muslim. Pada masa yang sama, sifat ikhlas juga menjadi prasyarat penerimaan segala amalan soleh oleh Allah SWT. Mudah-mudahan, untaian nasihat dan ilmu yang dicedok daripada kalam nabawi menjadi panduan buat semua lapisan pembaca agar lebih cinta dan kasih dengan Rasulullah SAW, sekaligus menjadi Mukmin yang terbaik. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dr. Shamsul Mohd Nor
Sepanjang sejarahnya, hadis sebagai sumber rujukan kedua selepas Al-Quran mempunyai peranan penting dalam membentuk hukum-hakam syariat Islam. Oleh itu, wajar jika mempelajari ilmu yang berkaitan dengan ucapan, perbuatan, hal-ehwal, dan juga ketetapan Rasulullah ﷺ ini turut dinilai sebagai salah satu usaha ilmiah yang mulia. Menurut sebahagian ulama, sekumpulan manusia dalam hadis di atas merujuk kepada ahli hadis. Buku ini menghuraikan setiap perkara asas dalam ilmu Hadis. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kita dituntut untuk sentiasa berusaha dalam setiap urusan kehidupan. Sebagai Muslim, usaha dan ikhtiar bukanlah semata-mata kerja keras dan buah fikiran yang hebat. Namun, setiap usaha itu disandarkan kepada Allah dan diiringi dengan doa dan munajat yang ikhlas kepada-Nya. Doa dan zikir yang tidak putus serta amalan soleh juga menjadi satu bentuk usaha dan ikhtiar setiap Muslim untuk mendapatkan hajat dan matlamat di dunia juga akhirat. Apalagi jika bacaan-bacaan itu daripada 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
Kesihatan adalah anugerah Allah SWT yang perlu dihargai oleh setiap manusia. Kepentingan menjaga kesihatan sangat ditekankan di dalam Islam. Kesibukan manusia dengan kehidupan seharian terkadang melekakan mereka daripada mengambil berat terhadap persoalan kesihatan dan menjaganya. Ensiklopedia Pengubatan Herba Terapi Alternatif Kedoktoran Islam oleh Dr. Khalid Gadd adalah sebuah buku yang memberi panduan tentang khasiat tumbuh-tumbuhan dan bahan-bahan semulajadi ciptaan Alla 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 50.00 (-0%)

会员 RM 45.00 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Buku ini mengandungi 12 tajuk besar tentang solat antaranya: Solat orang sakit, Solat di dalam kenderaan, Solat berjemaah, Solat Jumaat, Solat Jamak dan Qasar, Solat Jenazah, Qadha’ solat, Solat-solat sunat dan Perkara-perkara khilafiah tentang solat. Setiap persoalan bukan sahaja diberi jawapan, bahkan turut dinyatakan rujukannya daripada kitab-kitab feqah muktabar dalam mazhab Syafi‘i. 了解更多
原价 RM 98.00

现售 RM 98.00 (-0%)

会员 RM 88.20 (-10%)

1-288 of 288

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top