Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Isteri Bidadari '找到 667 件相关商品
作者 Makoto Hoshino
With the machinations of Great Demon Dantalion, members of Sword Cross fall one by one. A certain detective in London has discerned a pattern to the chaos, and seeks to work with Marbas. This time, Marbas can no longer remain detached, as emotions are welling up within him---fury at his ruined plans, and perhaps a new emotion that he has learned to feel because of Wisteria. But when he discovers Snow’s fate, how will he break the devastating news to Wisteria?! 了解更多
原价 RM 41.40

现售 RM 41.40 (-0%)

会员 RM 37.26 (-10%)

无库存

作者 Fujiko F Fujio
Tiba - tiba je ada pulai misteri muncul kat lautan Pasifik. Apa lagi… Nobita dan kawan - kawan mula belayar untuk mencari harta karun. Tapi ketika meredah lautan, lanun pula muncul tiba - tiba?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kewujudan Kesultanan Melayu Melaka merupakan asas pembinaan negara dan bangsa Melayu. Tun Seri Lanang dalam Sulalatus Salatin berkata, Melaka digambarkan mempunyai masyarakat yang tersusun, berperaturan serta mempunyai pentadbiran dan politik yang tersendiri. Namun, sayangnya selepas penat lelah tujuh Sultan mempertahankan kegemilangan empayar, Sultan Mahmud Syah merosakkan segalanya. Barangkali Sultan Mahmud Syah tidak pernah terdetik bahawa tindakannya yang menahan rombonga 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 31.92 (-20%)

作者 Fujiko F Fujio
Nobita terjumpa kaki robot gergasi dan bola sfera biru di Kutub Utara. Seperti mendapat signal daripada bola sfera itu, satu per satu bahagian robot turun ke laman rumahnya! Doraemon dan Nobita terus memasang robot tu di Dunia Cermin dan jadilah robot gergasi dipanggil Zanda Claus. Tapi tiba - tiba muncul gadis bernama Riruru yang mengaku pemilik Robot tu. Rupa - rupanya Riruru dan Zanda Claus dihantar ke Bumi untuk jadikan manusia ini hamba. Mampukah Doraemon, Nobita dan kaw 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Ebriza Amin Nudin
Roselinda sering melihat seorang wanita separuh usia mendampingi anak-anaknya di dalam rumah yang baru mereka pindah sedangkan mereka suami isteri tidak pernah mengupah sesiapa pun untuk mengasuh anak-anak mereka. "Kau siapa han suka-suka berdamping dengan anak anak aku?"- Roselinda Roselinda juga sering mendengar bunyi mantera yang cukup menyeramkan. Malah, setiap kali mantera itu berkumandang, pasti pengasuh misteri itu akan muncul di hadapan matanya. Pengasuh misteri itu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Sri Rohayu Mohd Yusop
Hisyam masih lagi berusaha memujuk ayah angkatnya yang hilang semangat sejak kematian isteri. Dalam pada itu, datang seorang gadis Scotland bernama Sara Ramsay memberikan folio kulit kepada Hisyam. Di dalam folio itu tersimpan senaskhah buku lama dengan judul “The Malay Keris: Anecdotes of a Pahang Malay Matriarch” karangan Edward E. Frey. Hisyam tergamam. Itu buku nadir melebihi 100 tahun. “Kenapa awak berikannya kepada saya?” Hisyam menyoal Sara. “Baca dahul 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 25.60 (-20%)

无库存

作者 Syasya De Luna , Tiey Anam & Asmirose
Dunia gelap yang penuh misteri dan mistik. Pelbagai kisah dan pengalaman di alam remaja barangkali dijadikan cerita untuk direnungi. Beranikah anda melihat dan menyelami duni suram ini di dalam KEMBARA MISTIK REMAJA yang lebih santai, namun seramnya tetap meremang. 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

无库存

作者
1. The body becomes mountain-shaped when it is erased in a well-balanced manner in the left-right and front back directions, and Mt. Fuji appears. 2. The case is based on Japanese style and uses foil stamping. 3. As with the "Air-in" series,it is also excellent in erasing comfort because it is a resin containing porous ceramic powder. 4. Available in 6 type: - Camellia, Crane, Fish, Owl, Rabbit, Wisteria 了解更多

原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Fujiko F Fujio
Nobita dan Doraemon tertangkap burung moa gergasi dari 500 tahun lalu dan terus bawanya ke Pulau Belega Mondo, suatu tempat pemuliharaan haiwan yang dah pupus. Pulau itu dilindungi suatu kuasa misteri kumbang badak emas yang digelar ‘Golden Hercules ‘. Di sana diorang bertemu Koron, gadis puak Rokkoro dan Diaya, budak lelaki seiras Nobita. Apakah yang menanti Doraemon dan kawan – kawan di pulau itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru 了解更多
原价 RM 31.90

现售 RM 31.90 (-0%)

会员 RM 25.52 (-20%)

作者 Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 24.80 (-20%)

作者 Zaifu Zaman Ahmad
Mira tak pernah merancangnya! Malah, bukan pelan Mira langsung untuk melakukannya! Mana mungkin dia ada pelan untuk menamatwatkan riwayat pembantu rumahnya sendiri, Sumi, yang dipercayai semenjak dulu lagi? Namun, hal itu tetap berlaku. Mira telah membunuh Sumi tanpa niat! “Sumi dah mati, bang.” - Mira “Mati?” - Nawawi “Macam mana dia boleh...” - Mira “Mira tak sengaja.” - Nawawi Nawawi terkejut bila tahu apa yang telah Mira lakukan. Malah, lebih mengejutk 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Zharulnizam Z.A
Kepulangan Hambali ke Batu Pahat bersama sebuah harapan. Ada hajat yang ingin ditunaikan. Namun, takdir ALLAH telah tertulis. Hadirnya bukan untuk menyulam kasih, tapi untuk melihat Seri Bakawali terus hidup. Permainan mistik ini harus ditamatkan walau apa pun yang terjadi. Kiai Shamsudin mesti dibantu! Biarlah lara perkasihan ini terus berlalu dibawa bayu. “Seri Bakawali, maafkan aku! Aku terpaksa memadam namamu dari kamus hidupku." - Hambali - Sepeninggalan Hambali, Lo 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 27.90 (-10%)

作者 Jeehan , Ogy Yusuf , Eb Reeza
HALUSINASI - JEEHAN "Sebenarnya, apa... apa yang kau nak... nakkan daripada aku?" - Norman Kerana kopi, hidupnya merana. Kerana kopi, takdirnya berubah sepenuhnya. Dia buntu. Dia bingung. Begitu kejamkah manusia demi mengejar kehebatan dunia? "Man, kau lari jauh-jauh. Selamatkan diri kau, dik!" MILIK AKU! -OGY YUSOF "Usah gentar. Lagipun kamu pun sudah persetujui awal dahulu, kan?" - Mbah Endot Perjanjian hitam dibuat untuk menundukkan dirinya. Namun dia perlu menjejak k 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

无库存

作者
Tsurune :Kazemai Koukou Kyuudou-bu弦音 Minato Narumiya used to be in his middle school's kyūdō club until a certain incident in his last tournament caused him to resolve to quit archery for good. When he attends high school, his childhood friends Seiya Takehaya and Ryōhei Yamanouchi try to rope him into joining the high school's kyūdō club again, but he refuses. However, an encounter with a mysterious man at an archery range in a forest inspires Minato to take up arche 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 Areila Sahimi
Hanya dengan satu mesej Whatsapps, semudah itu Helmy Redza mengucapkan kata perpisahan. Walau pedih, Syikin harus sedar diri. Helmy yang sekarang bukan lagi seperti Helmy yang dulu. Helmy sekarang seorang bintang. Dia pula, masih lagi gadis biasa yang rupa tak seberapa, bakat pula tiada. Namun disebabkan satu insiden buat Syikin yang bukan siapa-siapa, menjadi perhatian netizen Malaysia. Video viral yang tersebar telah mengubah hidup Asyikin Badarudin. Sekelip mata dia yan 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Asha Lim
Terlalu banyak soalan dan luahan yang tidak pernah terungkap dengan lisan. “Mak dengan Aunty Yana ingat nak satukan Fia dengan anak kedua dia.” Kacak, baik, sopan santun dan mempunyai kerja yang bagus. Itulah kata-kata ibunya, tapi bagi Aafia, lelaki yang mempunyai pakej lengkap sebegini kebiasaannya sudah berpunya. Bagi Aafia juga, mustahil untuk lelaki berpakej lengkap begitu adalah bujang dan jenis menurut aturan keluarga. Pasti lelaki itu mempunyai kekasih d 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Azieana
Menanti pada yang sudi walaupun ada ketikanya aku terasa hati... Milia dan Mikael telah menjalinkan hubungan cinta sejak bertahun-tahun, tapi hubungan itu gagal diikat dengan sebuah perkahwinan. Hubungan cinta mereka juga selalu ada pasang surut dan tidak direstui oleh keluarga Milia. Perkenalan Milia dengan Dato’ Ian Zulkarnain kerana berebutkan sehelai gaun telah membuka lebaran baru. Pertemuan demi pertemuan membuatkan hubungan mereka menjadi rapat. Disebabkan beb 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Elyshakaman
Cukup dengan satu pertemuan, jantung Dhia Raihana berdegup kencang. Kacak! Cukup lengkap pakejnya! Itulah gambaran seorang Ehsan Eskandar di mata Dhia. Penampilan kawan baik abangnya itu buatkan perangai gatal seorang Dhia Raihana muncul. Dia mula mengejar lelaki itu. "Kau ni gila ke apa?” – Ehsan Eskandar. “Gilakan abang Ehsan.” – Dhia Raihana. “Boleh tak kau stop jadi budak-budak? Stop ganggu aku!"- Ehsan Eskandar. "Kalau Dhia ganggu juga? Apa abang Ehsan boleh 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Hudanajwa
Thariq Ridzuwan, seorang tentera di bawah unit khas berpangkat leftenan. Sentiasa tenang dan positif dalam menghadapi semua masalah. Siapa sangka, di sebalik wajah tenang seorang Thariq Ridzuwan, terselit seribu penyesalan dan rasa bersalah kepada seseorang. Husniya Radwa, gadis dingin dan kasar. Dia juga suka memberontak dan keras kepala. Sebagai salah seorang penghidap anxiety dan depression, hidupnya tidak mudah. Di saat orang lain mendapat sokongan keluarga, dia hanya mam 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 San San
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Tahayul Menguasai Bandar ‘hidup’, moden dan makmur. Biarpun begitu, budaya dan kepercayaan tradisional seperti tahayul dan feng syui masih memainkan peranan penting dalam kehidupan seharian. Bila malam tiba, jalan dan lorong bertukar misteri. Dentingan jam di kedai kopi, bau colok dan suara tak dikenali tunggu masa untuk kelu 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 12.60 (-10%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者 Miss Noi
Masa lalu, biarkan terus berlalu, ada dia kini untuk kau sandarkan bahu. Blurb Zulaikha… Dia kejutkan dengan lamaran daripada dua orang lelaki, yang mempunyai pesona yang tersendiri. Sikap prihatin Haikal membuatkan dia rasa disayangi, rasa ada yang benar-benar mengambil berat akan dirinya. “Let’s write our story!” -Haikal "Thanks for the gift. Tapi, kenapa nak berahsia?" -Zulaikha Sikap Kamil yang terlampau tenang pula sering kali membuatkan dia tertanya-tanya. Apa b 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Elise Kova
Perfect for fans of A Court of Thorns and Roses and Uprooted, this standalone fantasy romance about a human girl and her marriage to the Elf King is impossible to put down! The elves come for two things: war and wives. In both cases, they come for death. Three-thousand years ago, humans were hunted by powerful races with wild magic until the treaty was formed. Now, for centuries, the elves have taken a young woman from Luella's village to be their Human Queen. To be chosen i 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者
KAMEN RIDER GEATS 假面騎士GEATS VOL.1-49 END + MOVIE JAP (E / C / M) The "Desire Grand Prix" is a game to protect the peace of the city from the threat of the mysterious enemy "Jyamato", whose origin and purpose are unknown. Each participant transforms into a Kamen Rider and competes to win the game by defeating enemies and saving people. The winner of the Desire Grand Prix will be rewarded with "the right to bring an ideal world to life" as a prize. In other words, only 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者
Digimon Ghost Game 数码宝贝幽灵游戏 JAP (E / C / M) Sightings of mysterious creatures known as "Hologram Ghosts" have been a popular topic on social networks for the past few years. According to the rumors, several people have fallen victim to these specters. Those fortunate to survive their encounters with the paranormal beings claim that they resembled glitched holograms. Hazakura Academy middle school student Hiro Amanokawa believes these sightings are merely an u 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者
Nokemono-tachi no Yoru 沦落者之夜 JAP (E / C) Wisteria is an orphan girl living in a corner of the British Empire at the end of the 19th century. Her life is desolate and bleak–until she encounters Marbas, a powerful but equally lonely immortal being with a furry appearance, hounded by hunters. Together, Wisteria and Marbas roam the Empire–populated by humans and human-like beasts–in search of a place where they can live together in peace. 身边的恶魔,是救 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者 Usako Princessz
Di denai sungai yang menjadi saksi… Kerana dendam dan cemburu yang menguasai. Kesetiaan yang teguh bagai dimeteri dengan tembaga yang tak mudah dicairkan! Takdir Tuhan, resipi turun-temurun itu sekali lagi melakar memori, merekat dua hati. Dua anak muda berdarah pendekar itu akhirnya bertemu kembali setelah bertahun-tahun terpisah dek parut lama yang merantai keluarga. Di kala dua hati sudah berjanji untuk sehidup semati, taufan kuat tiba-tiba membadai lagi hubungan merek 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Veon & Vezill
Angkara Matthew, Remy dan Shah tidak sehaluan lagi? Disebabkan rasa tidak puas hati, Shah menendang Remy keluar daripada pasukan mereka. Remy percaya ada sesuatu yang tidak kena, jadi dia memutuskan untuk mencari sebab di sebalik perubahan personaliti Shah. Sementara itu, Pasukan Elite 8 mula bertindak balas untuk menghalang Matthew daripada memusnahkan dunia. Namun rancangan Matthew tidak semudah yang mereka fikirkan. Adakah rancangan Matthew akan berubah selepas pertemuan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.40 (-10%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Saraalee
“Lupakan janji dulu...” AAYAN HAYDAR - Lelaki berkacukan Arab yang mempunyai sepasang mata berwarna hijau cerah yang mampu memikat hati para gadis. Empat tahun ditinggalkan oleh kekasih hati menyebabkan hatinya berbolak-balik. Jejaka berusia 25 tahun itu telah memungkiri janji manisnya terhadap gadis yang paling dicintainya dahulu atas sebab yang sangat tidak masuk akal. Namun disebabkan dirinya yang tamak, dia sanggup melukai hati gadis yang dicintainya. “Y 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 30.60 (-10%)

会员 RM 27.20 (-20%)

无库存

作者 Waniel
Selamanya Kamu Satu pertemuan di hadapan sebuah kafe menjadi pemula kisah hidup antara Izz dan Naz. Mereka pernah berkongsi hidup sebagai suami isteri, sayangnya ia sudah ketemu titik noktah. Hanya mereka saja tahu punca dan alasan mengapa perpisahan itu yang terbaik buat mereka. Kerana secawan kopi, empat tahun kemudian mereka ditakdirkan bersua lagi. Walaupun luka lama masih berbekas dalam hati, namun cinta yang bertakhta antara mereka tetap utuh. Naz tekad, dia mahu 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 August King
Komik istimewa ini didedikasikan kepada pembaca yang ingin tahu tentang dunia. Marilah bersama meneroka dan membongkar misteri alam yang belum diketahui lagi! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Various Artist
Gladys, kanak-kanak yang hilang empat tahun lalu muncul secara tiba-tiba. Namun kehadirannya seolah-olah tak disenangi si ibu, Alice. Dia yang sepatutnya gembira di atas penemuan Gladys malah mempersoalkan kemunculan si anak.Adakah Alice menyembunyikan sesuatu dan apakah misteri di sebalik kehilangan Gladys Kompilasi Seram Tragis dari artis komik Indonesia kembali dalam jilid ke-8. Jangan sampai tak tidur malam! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Hiiro No Kakera 緋色的欠片 JAP / ENG (E / C / M) Tamaki Kasuga harus tinggal bersama dengan nenek selepas ibubapanya ditugaskan di luar negara. Namun, sebab sebenar ketibaannya ialah mewarisi peranan nenek moyangnya, Puteri Tamayori, untuk mematerai pedang Onikirimaru. 5 pemuda berperanan sebagai pelindung sendiri demi menangkis Logos penuh misteri. 主人公春日珠纪在回到家乡的路上突然被奇妙的妖怪(溺神)袭击,幸好被一个叫鬼崎拓磨 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Ryoko Mizoguchi & lain-lain
Kompilasi 6 karya seram dari mangaka terbaik! Patung Jerami Terkutuk - Ryouko MIZOGUCHI Misteri Laman Web Pengganti – Eiko KOMURO ‘Hei, Dengar Sini…’ – Isao SAKAMOTO Kapsul Masa Berhantu – Junko KAGARI Loop – Miru AKINO Cermin Tangan Mistik – Junko NOSE 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Avataro Sentai Donbrothers 暴太郎戰隊Donbrothers JAP (E / C / M) Heroes unlike those you've ever seen before! These five are based on the Tale of Momotaro, as a dog, pheasant, monkey, and oni join together to fight against other demons! Using the legendary powers of the Avataro Gears, they load an avatar to fight as they Avatar Change! They fight against the dreaded Oni, demons born from human desires, and the demonic organization that supports them, the Noto! When a hig 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者
Shin Kamen Rider The Movie 新•假面騎士真人剧场版 JAP (E / C / M) “Hongo Takeshi tersedar dan mendapati dia telah berubah menjadi cyborg hibrid belalang. Menjadi Kamen Rider, dia mesti melawan organisasi jahat misteri SHOCKER untuk melindungi semua manusia. “SHIN KAMEN RIDER” ialah pujian Anno Hideaki kepada francais Tokusatsu legenda, wira terbesar Jepun, dan ikon zaman kanak-kanak yang paling disayangi. Pergi! Pergi! Mari pergi!” 本鄉猛和綠川瑠璃 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 19.71 (-10%)

作者 Fikri Fiq
Pernahkah kamu terbayang bahawa kamu dan rakan-rakannya disedut masuk ke sebuah kitab purba gara-gara terjumpa kitab tersebut di stor lama? Haa…Begitulah yang terjadi kepada Alya dan rakan-rakannya sewaktu mereka sedang berlatih untuk mewakili sekolah ke Pertandingan Pesta Pantun Peringkat Negeri. Semuanya bermula apabila mereka melangkah ke dalam stor lama di belakang perpustakaan, lalu disedut masuk ke dalam sebuah kitab purba! Lebih mengejutkan lagi, mereka dibawa ke seb 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Ammar Solihin
Tragedi misteri 10 tahun lalu telah kembali menghantui Kampung Lambo. Dua kanak - kanak bernama Yon dan Chempaka menjadi saksi rakan sebayannya hilang beramai - ramai tanpa dikesan di kediaman mereka. Tok Malik sebagai ketua kampung cuba menyelesaikan misteri yang menimpa kampungnya itu lagi. Semua kekacaun ini berpunca daripada satu - satunya makluk dari alam ghaib yang bernama.. WEWE GOMBEL. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Xiao Jiangnam
Botani dan Zombi masing-masing menerima undangan misteri untuk menyertai permainan percubaan di Pulau Kayangan. Namun, ia telah berubah menjadi pertarungan dalam ikhtiar hidup. Hanya dengan mengumpulkan kesemua kad permainan, barulah mereka dapat membebaskan diri. Dalam pertarungan ini, Botani sekalian berjaya melarikan diri daripada pemburuan Euoplocephalus dan Sigilmassasaurus, lalu mengalahkan Pachycephalosaurus yang mengamuk. Mereka berjaya mendapatkan kad terakhir daripa 了解更多
原价 RM 17.50

现售 RM 17.50 (-0%)

会员 RM 15.75 (-10%)

作者 Khubaib Akhi
Memang rumit berhubungan dengan manusia. Ada saja konflik yang muncul, atau harapan yang tidak dipenuhi – baik sesama suami isteri, ibu bapa dengan anak, guru dengan anak murid, mahupun majikan dengan pekerja. Kegagalan memenuhi harapan-harapan ini membuatkan perhubungan menjadi semakin dingin dan kaku. Interaksi dirasakan hanya seperti transaksi; maknanya menghilang. Patutkah kita memilih untuk menyendiri saja? Hakikatnya, tidak lengkap hubungan dengan Allah SWT tanpa hub 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Muhammad Mahdi
“Sumbangan besar para isteri dan puteri Rasulullah SAW di pentas sejarah tidak dapat dinafikan kehadirannya. Dengan berbekalkan iman yang tertanam kukuh, mereka berjuang mempertaruhkan jiwa raga demi tertegaknya agama Allah SWT. Pelbagai penderitaan dan keperitan ditanggung dengan penuh kesabaran, lantaran mereka yakin bahawa semua itu adalah suatu kemestian yang harus diharungi sebagai pendamping Rasulullah SAW.” 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Makoto Hoshino
A war-thirsty demon has forged a contract with a berserker. Its goal, to see the world caught up in an endless war, starting with demons invading the streets of London. As the number of cases involving demons grow, members of Sword Cross find themselves overwhelmed. Wisteria soon hears that her brother Snow has been captured, and turns back to return to London, seeking to rescue him. As new and old faces alike cross paths, what will become of their fates? 了解更多
原价 RM 38.40

现售 RM 38.40 (-0%)

会员 RM 34.56 (-10%)

作者
Suzume no Tojimari The Movie 鈴芽之旅剧场版 JAP (E / C / M) On her way to school one day, Suzume Iwato stumbles upon Souta Munakata, a young man searching for abandoned areas. The high school girl directs Souta to a nearby ruin, but out of pure curiosity, she herself decides to head to the same destination. Once there, Suzume discovers an isolated door with a dreamlike universe lying beyond it—a place that she can see and feel, but not enter. A strange stone rests on 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 19.71 (-10%)

作者 Leoz
Mistik Di Mana-Mana! Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! England, negara Eropah yang mempunyai sejarah ribuan tahun dengan pelbagai jenis insiden mistik. Peristiwa tidak masuk akal berlaku di universiti, jambatan, bangunan bersejarah, pekan kecil dan lain-lain. Apa kisah seram yang menjadikan England negara misteri? Cepat belek komik ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Tahun ini, Pak Atan melantik Didi, Nana dan Jojo untuk mengelolakan Konsert Hora Horey. Didi sangat teruja dan menjalankan tugasnya sebagai ketua dengan serius. Semua Berjalan lancar hinggalah suatu hari Didi melakukan kesilapan besar, menyebabkan Pak Atan dan Pak Veruang perlu mengembara ke Pulai Lagenda di Muzika untuk membetulkan keadaan. Bahaya Menanti mereka apabila Torra - lanun langit yang misteri, menjejaki mereka demi mendapatkan peta ke Pulau Lagenda. Mampukah Didi 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 23.31 (-10%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者 Rehan Makhtar
Kerana dia adalah pilihan-Mu BIARLAH masa sedang menewaskan usianya, Taufiq tidak pernah kisah. Hidupnya mudah. Jika ada, adalah. Jika tidak… tak mengapalah. Melihat teman baik yang sudah bertemu cinta sejati, dia langsung tidak cemburu. Malah, bahagia mereka menjadi bahagianya. Tapi, tidak pada mama. Dia percaya, restu ibu membawa bahagia, Taufiq akur dan reda menerima wanita yang mama pilih. Dia akan mencintai wanita itu sepenuh hati pada ketika wanita itu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Suatu perang penerobosan data yang tidak melibatkan pertempuran telah berlaku selepas berakhirnya pertandingan penggodaman. Pada masa ketika Botani dan Zombi sedang berusaha untuk memperoleh data yang lebih tepat, muncullah seorang “pakar ramal” yang misteri. Dia telah menyediakan jumlah data yang besar dan tepat kepada mereka. Apakah identiti sebenar “pakar ramal” tersebut? Adakah dia kawan atau musuh? Apakah perubahan yang telah dibawa oleh robot-robot data raya kep 了解更多
原价 RM 17.50

现售 RM 17.50 (-0%)

会员 RM 15.75 (-10%)

作者 Cheritasis
Jangan pernah jadikan aku pilihan kedua dalam hatimu... Intan Syuhailah – Disebabkan emaknya tak nak dia menjadi anak dara tua, maka Intan pun diperkenal dengan anak Mak Cik Ani yang muda tiga tahun daripadanya. Duda anak satu pula tu! Zharul Ariffin – Laju saja dia terima bila emaknya nak perkenalkan dia dengan anak dara lanjut usia itu. Sebab hati Zharul memang dah tak terberkenan sangatlah pula. Tak kisahlah dia cik adik dan Intan cik kak. Masing-masing dah main mat 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Hanny Esandra
Mula-mula gaduh, lama-lama jodoh. Pelanduk dua serupa! Seiras. Sangat seiras sehingga Saufi Sazali tidak sedar yang dipeluk itu bukan arwah isterinya, tetapi Aufa Falisha. Terkejut betul Falisha bila ada lelaki asing memeluknya. Natijahnya, satu tamparan hinggap pada pipi Saufi, lalu menyedarkannya daripada terus dibuai mimpi. “Saya dah lupakan dan saya dah boleh terima kenyataan yang Ira dah tak ada, tapi kenapa awak muncul dan rosakkan segala-galanya? Awak buat perasa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Syaz Sufiy
Slapped by the truth or kissed by the lies? Orang lain tidak akan tahu sesakit apa yang sedang menghentam dada kita kerana di luarannya kita nampak hidup dengan sangat baik di dalam kesempurnaan yang indah. Itulah apa yang sedang dilalui oleh Luf Gabriel dan Aura Iman Thania. Aura nekad mahu mencari tahu kisah sebenar di sebalik gahnya nama keluarganya. Dari Rusia ke Malaysia, Aura cuba menguatkan hatinya yang seringkali rapuh itu untuk membela nasib si ibu. Setiap pertemu 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Suhailah Selamat
Meski terpisah ruang dan waktu, meski dihadang seribu halangan, akan kupertaruhkan segalanya demi melindungimu hingga ke akhir nafas. Hari yang dianggap cukup menenangkan telah menyaksikan sesuatu yang mengerikan yang tidak terjangkau dek akal. Bagaimana… bagaimana dia boleh menyaksikan keseluruhan adegan itu? Sedangkan skrin besar di hadapannya tidak memaparkan apa-apa langsung kecuali garisan berwarna gelap dan terputus- putus! Sejak dari awal lagi siarannya telah terput 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Siti Rozilah
Dia tersepit antara ilusi dengan realiti. Antara ilusi dan realiti, terciptanya halusinasi yang membadai mimpi ngeri yang tidak terjangkau dek akal. Itulah jiwa seorang manusia bernama Akashah. Dia jatuh cinta dengan Maya perempuan penghidap skizofrenia. Tiada sedikit pun rasa terkilan di hati Akashah kerana beristerikan wanita itu. Kehadiran Aiman menambahkan kebahagian mereka. Mendiami apartmen sendiri, menjadikan hidup semakin indah. “Biasalah kalau tinggal kat apartm 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Lily Rose
Bila ego seteguh Menara Galata, binasakah oleh cinta seluas langit Kapadokya? Istanbul - kota romantis penuh pesona buat pasangan berbulan madu. Namun tidak bagi Yuhanis. Datang sendirian mengubat hati yang remuk dikhianati dan serik dengan insan bernama lelaki. Sangkanya, dia mampu untuk mengembara sendirian tanpa bergantung harap dengan mana-mana lelaki. Ternyata dia silap! Nyawanya hampir terancam! Insiden itulah yang mempertemukannya dengan Jake, jejaka mat salih yang b 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Oga
Dalam menjejak pengganas misteri ‘Ravens’, Unit Khas Sementara ditugaskan untuk membantu Pasukan Operasi Marin. Namun semasa menjalankan rondaan di lautan, mereka terjumpa sebuah kapal kargo yang telah dirampas oleh… lanun? Adakah Ed dan Parry cukup bersedia untuk berdepan dengan penjenayah samudera ini? Jilid terkini ‘Siri Barisan Hadapan’ penuh aksi dan menggentarkan! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Lyla , Nurharyati Ishak & Jessy Mojuru
ANAK-ANAK MALAM - LYLA "Isi diari ceritakan banyak benda tersirat aku tak faham. Aku baca ni... kau dengar betul-betul. Apabila tiba musimnya, 'mereka' muncul untuk menagih habuan ikat janji alam kegelapan. -ALIDAD "Mak tak sedap hati lepaskan Li ke sana. Kalau ayah tu lari dari kisah silamnya dan rahsiakan asal usulnya pasti ada sesuatu yang dahsyat terjadi. Mak takut nanti jadi hal buruk pada kamu. Sedangkan ayah lari dari sana dan bina kehidupan baru tapi Li pula cuba bong 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 26.01 (-10%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Seri Maya
Nurul Hannah seorang wanita yang bijak dan kerjaya menjadi keutamaannya. Dari SPM sehingga menjadi mahasiswi Ijazah Kedoktoran, satu demi satu kejayaan diraih. Namun keluarganya menerima lamaran daripada Aidil sedangkan perkahwinan dilihat sebagai ancaman kepada cita-citanya. Aidil nekad untuk memperisterikan Hannah. Dia yakin Hannah ialah wanita yang dijadikan ALLAH daripada tulang rusuk kirinya. Jika tidak, mana mungkin perasaan cintanya terhadap wanita itu tidak pernah pu 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Amalan sihir, santau dan saka telah diamalkan sejak zaman dahulu lagi. Sebahagian daripada amalan tersebut merupakan juzuk daripada ilmu sihir atau ilmu hitam yang pada asasnya dipelajari khusus untuk kepentingan diri dan keluarga. Namun begitu, amalan sihir, santau dan saka sudah berubah fungsinya disebabkan berlaku perubahan dalam realiti keilmuan, suasana dan cara pemikiran. Keadaan yang berlaku pada masa ini, ilmu-ilmu tersebut dipelajari untuk merosakkan kehidupan dan 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 35.91 (-10%)

会员 RM 31.92 (-20%)

作者 Cik Tet
Kecewa serta sakit hati akibat kehilangan kawan baiknya, Dian Safiyah bertekad untuk membalas dendam. Dia takkan biarkan lelaki yang dah hancurkan hidup kawan baiknya itu bahagia. Di majlis pernikahan Zabar, Dian buat perangai. Tolak ke tepi rasa malu, penderitaan serta kematian Salina harus terbalas. Bagi Dian, Zabar tak layak untuk hidup bahagia dengan mana-mana perempuan pun! "Sampai hati awak buat saya macam ni, sayang. Awak cakap awak sayangkan saya, cintakan say 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Julie Jasmin
Amani seorang remaja 17 tahun, disisihkan oleh kawan-kawan sekelas kerana sikapnya yang introvert. Sehinggalah kewujudan satu game online bernama ‘Body Search’ mengubah warna hidupnya. Amani, Hazim, Taufiq, Qaira dan Helmi dikumpulkan di satu kawasan misteri untuk mencari cebisan badan anggota mangsa bunuh 30 tahun yang lalu sehingga lengkap. Jika gagal, mereka tidak akan kembali ke dunia realiti. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 12.60 (-10%)

会员 RM 11.20 (-20%)

1-667 of 667

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top