0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' KADOKAWA GEMPAK STARZ '找到 2075 件相关商品
作者 Oga
When an unusual rash of anthrax infections breaks out in the city, bioterrorism is suspected. The Special Provisional Unit is assigned to join the investigation, and find that the outbreak may be linked to the cancellation of a development project… 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Black Ink Team
When pro-animal extremists show up in Africa with their feral agenda, it's up to Jake, Louis, and the Primal Power Patrol to put a stop to it! A deadly dose of deja vu has our heroes asking if this the Beastmaster's beastly legacy? Or is there another?! Why does the strange smoke spark savagery? When Kwame risks himself to aid Tazen, all seems lost, but who is the gifted girl? When the dust settles, what will the world look like in the aftermath of the HOOVES OF IRON?! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Candy Factory
Oh, no! Joni can't stop sneezing! Why? Because her nose is sensitive to dust. Once she comes into contact with dust, she will sneeze continuously. In order to stop sneezing, she must make sure her environment is clean, but can she do it? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Takashi Nagasaki
Bila artis komik bernasib malang terpandang wajah seorang pembunuh kejam... Bila dia jadikan penjenayah itu sebagai karakter utama komiknya... Bila tanpa disangka komiknya dapat sambutan luar jangkaan...! Yamashiro Kengo, pembantu artis komik yang berimpian untuk debut menjadi buntu bila karyanya ditolak atas alasan storyline tak realistik. Namun segalanya berubah bila dia ternampak lelaki dengan wajah kaku tanpa rasa bersalah membunuh satu keluarga! “Jadi kau dah nampa 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

无库存

作者 Candy Factory
Ketika melawat sebuah galeri seni, Putera Ciel membantu seorang lelaki berkerusi roda. Tetapi pertolongannya disalah erti dan orang mula menuduh dia salah guna hak istimewa. Putera lain juga turut dikaitkan dalam hal ini dan reputasi mereka terjejas teruk. Bagaimana Alex dan kawan-kawannya menjelaskan situasi ini? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Maki Sugawa
Misteri Bilik Lukisan Sumpahan Peti Aduan Peti Surat Putih, Peti Surat Hitam Pak Cik Kenit Hasshakusama Video Chat 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Akhirnya, ahli sihir Trigazi terakhir muncul! Adakah DarWyn perlu melakukan sihir terlarang untuk mengalahkan Raja Cyclops? Jumbo dan Shah menjelajah Fan-Tsi untuk membawa pulang rakannya yang hilang tanpa menyedari mereka sedang dikejar! Mengapa manticore beria-ia mengejar mereka? Adakah wira kita akan menemui rakannya? Saksikan apa akan berlaku apabila berdepan MURKA PENZALIM?! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Candy Factory
Against Bullying There's a new student in the academy. While he looks cool, tall, and handsome, he is, in fact, timid inside. Realising this truth, the class monitor spreads rumours and plays pranks to create conflict between Charles and the new kid. Can Joni, Emilia, and Mia help the poor boy? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Fuji
Traditional Festivals · Cultural Celebrations Around the World Fun facts to learn in a flash! The world's festivals all in one book! The Danes smash plates on New Year's Eve? April Fools' Day in Scotland lasts two days? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 乌鸦工作室
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 桥底“好兄弟”在等你! 桥的功能是让我们能穿过障碍,快速到底目的地。但你是否曾想过,当我们踏上桥的那一刻,也许我们离死亡就越发越近了呢?一座看似再也普通不过的桥,实际上或许暗藏无限的危机。若你运气不佳, 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 李国权
查尔斯以身试验,势必瓦解破坏大自然的邪恶组织! 为了收集罪证,查尔斯在该组织旗下的一艘非法渔船上隐忍蛰伏,没想到幕后大老板竟是奥尔德里奇·奥文!前来营救查尔斯的大飞碰巧遇上船难,并与湾鳄展开一场生死搏斗,同时也得知了师父与静野的真正身份…… 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-44 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Apa dah jadi dengan Encik William? Pemergian mengejut Mimi menambah sengsara. Kasih sayang direnggut sekelip mata. Tak sanggup meratap dan menangisi seorang diri. Lalu kuasa 'penunggu' pokok jadi pilihan, kononnya boleh bersama anak tersayang buat kali terakhir asalkan segala syarat dipenuhi. Walaupun tempoh diberi cuma tujuh hari... Ayuh kita rungkai misteri siri 'Black Rose' yang pasti menggugat emosi. Duit Perlindungan Penunggu Pokok Waris Lembaga Hitam 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 King Kong
Dewa Tangan' Muncul? Kemenangan dan Kekalahan Telah Ditentukan?! Pertandingan karate antara sekolah bermula secara rasmi. Khabar angin tersebar mengatakan Dorian, salah seorang Enam Karate-ka Ulung telah menarik diri. Semasa pertandingan, Justin bertemu lawan hebat. Dia menggunakan serangan 'one-hit kill' untuk menang. Mampukah Justin yang kurang pengalaman melepasi halangan demi halangan dan tingkatkan ilmu karate? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-44 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 38.00 (-0%)

作者 Black Ink Team
Adakah Manusia Haiwan Dapat Menyelesaikan Misinya? Neptune mendedahkan 'warna' sebenar apabila Dr. Darwin menolak permintaan mereka. Mengaku sebagai 'sahabat alam' tetapi Encik Lang terbukti ada banyak persamaan dengan 'tetamu' yang dipenjarakan wira kita! Kawanan burung camar hitam yang marah telah menghukum dunia, malah keluarga LeGume yang terkenal turut terlibat dalam kekacauan ini. Bagaimana Bean dan keluarganya dapat membantu meredakan konflik 'Sayap Amarah'? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Rino Mizuho
Koleksi Air Mata Red Cherry Chocolate Shokora membesar melihat ayahnya cuba hasilkan coklat paling sempurna. Rahsia 'ahli sihir gelap' bakal terungkai? Tartelette Sedih sangat bila kawan sendiri layan endah tak endah. Tambah mengharukan tak ada kawan sudi menyapa di kelas baru. Siapa sebenarnya gadis kesepian dan terpinggir itu? Frozen Cake Kembar dari kedai aiskrim Glacier datang untuk membantu Shokora. Apa agaknya yang tersirat dalam hati kembar nampak serupa tapi tak sa 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

无库存

作者 布里斯
  海倫娜喜歡創作自己的故事,也喜歡閱讀別人創作的故事。   在母親和外婆吵架時、爸爸長期離家時……   她都是靠著故事來鼓勵自己和弟弟亞瑟。   只要沉浸在故事之中,那些不愉快的時間很快就會過去──   在唯一的親人亞瑟重傷時,海倫娜也依靠故事度過。   她去參加了最喜歡的繪本作家「大野狼先生」的簽名會,   因緣巧合之下, 了解更多
原价 RM 108.00

现售 RM 108.00 (-0%)

会员 RM 97.20 (-10%)

无库存

作者 Zint
Sejak sertai Fistlogic Tournament, hidup Rev mula berubah. Personalitinya yang berani dan kuat semacam bila pakai topeng juga jadi tanda tanya. Rev ada masalah kecelaruan identiti ke? Lepas menyaksikan kehebatan seorang gadis dari pasangan kembar menang perlawanan, darah Rev menggelegak. Dia perlu kalahkan gadis tu untuk buktikan dia paling berkuasa! Bertemu beliung dengan ruyung! Siapa pasangan kembar yang bukan calang-calang ni? Mungkin ke kali ni kejayaan tak berp 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuka Nakajima & lain-lain
Menangis, ketawa, menghangatkan jiwa & mengalirkan air mata. 6 kisah menusuk kalbu dikumpul menjadi satu! Terimalah karya yang pasti menjentik hatimu~ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ran Tokiwa
Sebab tak boleh catch-up, Yume enggan ke sekolah persediaan. Lalu dia buat keputusan belajar part-time je. Di situ dia bertemu rakan yang bebas dan tak dikongkong. Ini membuatkan Yume berkobar-kobar nak jadi penari demi merubah hidup. Dia kemudian dijemput rakannya bernama Hotaru untuk menari bersama... Karya mangaka yang juga pelajar sekolah menengah. Kisah tarian remaja sebenar. Menarik di dalam: LANGKAH TARI MALAM ITU DI SEBALIK DIRIKU IDOL BUSTLE 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hot-Blooded Souls
With so many amazing animals in the world, how much do we really know about them? Could you, dear reader, tell me which is the longest-lived creature on Earth? Or, perhaps, which species is the best flyers? What creature can consume the most? To know the awe-ful answers to these questions and much more, join Jake, Louis, and the rest as the Primal Power Patrol head into the virtual arena to find out once and for all which beast is best! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 刘怡廷
法国的希尔王子在美术馆,曾帮助过被霸凌的残障人士。 事后,希尔王子的行为被有心人大做文章,指控他霸道又滥用特权。 其他王子也受到牵连,导致王子们的形象一落千丈。 到底小亚历和王子们该怎样挽回名声呢? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Candy Factory
Julian and Sean became close friends in university, but they knew each other earlier. They were secondary school classmates for a while until Sean transferred to another school. In this stage of life, Julian was very rebellious and gave everyone around him a hard time. What happened between Julian and Sean during this period? Joni is curious to find out. Will she succeed? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Hot-Blooded Souls
Pelbagai spesies boleh ditemui di dunia dan berada di sekeliling kita tapi adakah kita benar-benar mengenalinya? Apakah spesies paling tua di dunia? Serangga mana yang terbang paling lincah? Haiwan mana paling kuat makan? Ingin tahu jawapan untuk persoalan ini? Sertai Jake dan pasukannya untuk membuktikan haiwan yang UNGGUL & TERHEBAT! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Lim Sin Wee
"Kau ni dah kenapa? Tak payah over sangatlah, Kau takkan boleh cantas result aku. Dah dua bulan, kan? Well... you're still number two!" * * * Persaingan sengit di antara Adelyn dan Sean dalam ujian mahupun peperiksaan bukan perkara baru. Semua orang di sekolah tahu perihal masing-masing yang nak jadi number one. Yalah, kalau jadi number two, ada 'hukuman' menanti! Namun di sebalik permusuhan kedua-dua pelajar ini, rupa-rupanya Sean menaruh perasaan pada Adelyn, si kambing 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 黄媺惋
这个成天在课堂上闷头睡大觉,关键时刻还会突然醒来指正老师错误的学霸转学生,绝对就是她那天在展览会遇到的神秘少年! 为什么他好像对她一点记忆都没有? 噢,装高冷是吗? 行行行,她也没想跟这种风云人物扯上什么关系。 “他被失眠症困扰了很多年,你一定要帮帮他。” 什么?他明明一直在睡呀!更何况她又不是医生,他失眠关她什么事?长 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 黄庆荣
面对神秘人的陷害,卡松灵终能化险为夷! 卡松灵再次接到狩灵委托,这次他遇上了能让人失去视觉的泥鬼,而神秘人派出泥鬼正是为了对付他!就在卡松灵差一点深陷泥鬼的幻术时,幸得单道士及时出言相救。另外,狩灵社的前社长白有功突然上门拜访,要求卡松灵去救自己的女儿,这到底是怎么回事? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 林诗敏
幻兽重磅出击 X 善与恶的对决 为阻止失控的黑炎龙,小宇一行人不得不踏上冒险之旅。 另一边厢,失踪的千娜竟遇上了神秘的幻兽不死鸟,并成了它的宿体! 究竟不死鸟隐藏着什么秘密?他们又能否成功阻止的暴戾黑炎龙呢? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Dreamer
Satu per satu masalah menimpa bagaikan batu menghempap kepala! Niat Pear cuma nak membantu, tapi lain pula jadinya. Dia kecewa hingga hampir putus asa. Dikala kesedihan meghimpit sanubari, hadir Cherry, Coco dan Mango sebagai pengubat luka di hati. Inikah yang dikatakan pelangi selepas hujan buat si jejaka yang tiada kelebihan apa-apa ni? Ops! Bunga-bunga cinta mula berputik dalam 'Le.Gardenie: Love Note' jilid ke-2~❤️ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 C2V
Lowkey & The Gang kembali lagi! Macam-macam kerenah... Macam-macam lagak... Macam-macam timing. Korang tahu jelah perangai Lowkey, kan? Woot... Woot! Jom bergelak ketawa dan chill-kan diri karya C2V. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
Honour Above Glory! Justin transfers to Pine Hill Secondary School after living in the rainforest with his grandfather for most of his life. Trained in karate from a very young age, Justin has outstanding skills far surpassing those of his peers - but when he accidentally joins Pine Hill's Third Karate Club, he is in for an eye-opening introduction to the world of competitive Karate! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Nicole Bibi
Kecoh Kat Padang Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Pada waktu siang, padang jadi tempat rekreasi. Tetapi bila waktu malam sunyi sepi. ia mungkin jadi tempat khas yang 'orang lain' guna. Walaupun sekadar berjoging, korang kenalah hati-hati. Jangan sampai diorang sergah korang nanti. Nanti kecoh semua orang kat padang! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fuji
Fastival Tradisi · Sambutan Kebudayaan Seluruh Dunia Fakta menarik untuk dipelajari dalam sekelip mata! Festival seluruh dunia dalam satu buku! Orang di India menagis semasa tahun baru? Hari April Fool di Scotland disambut dua hari? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Candy Factory
Banteras Buli Ada seorang murid baru di akademi. Orangnya tinggi, kacak dan nampak bergaya, tetapi sebenarnya sangat penakut. Apabila hal ini diketahui, ketua kelas mula menyebarkan khabar angin dan mengusik untuk mewujudkan konflik antara murid itu dan Adam. Bagaimana Joni, Emilia dan Mia dapat membantu murid tersebut? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Clay
When Evil Rears Its Ugly Head, What Form Will Good Take To Give Battle? At last, The Seekers learn of the mysterious Black Mage and his Trigazi truth! Soon, our heroes find themselves alongside Dar'Wyn's erstwhile liege lass and her scarlet spellcaster as they seek to return his stolen heart! Persevering in the face of mounting peril, their quest to enter the royal mausoleum faces ignominious failure as a dauntless defender steps forth! What does Dar'Wyn have to do with a de 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Coklat Mistik Pure Heart Chocolate Apa dah jadi? Tiba-tiba je budak lelaki pujaan berubah perangai sebelum Hari Valentine? Extra Dark Chocolate Ada budak perempuan dibuli kawan sekelas. Dia dah tak tahan diperlaku begitu. Nak tahu apa hajat dia? Chocolate Financier Sinar harapan tiba-tiba muncul depan seorang gadis sunyi. Tapi adakah sinar akan terus menyinari atau sebaliknya? Rose Macaron Shokora dan Kakao tercampak ke masa silam oleh kuasa magis. Kat sana diorang merung 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Nizam Bachok
Dihambat beralahan serakah duniawi sampai sanggup ketepikan hakam. Ditemani 'Si Botak' kononnya boleh tebalkan poket. Tepis hukum agama demi keterlanjuran nafsu. Adakah ini yang dicari? Adakah ini menggembirakan? Tapi... Sampai bila harus ditelan semua? Hingga Si Botak makan tuan? Lima kisah 'Langgam Si Toyol' pasti bikin gulana! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nishiki
Alololo... banyak akal betullah si kucing ni. Ada je telatah yang tak terjangkau dek akal. Tapi ada juga yang logik dan boleh dijadikan tip. Yalah... kehadiran si Meow dan kawan-kawannya pasti menggembirakan hari-hari korang. Kita bahagiakan diri layan komik comel ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Julian dan Sean menjadi kawan rapat semasa di universiti, tetapi sebelum itu mereka sudah saling mengenali. Mereka pernah menjadi kawan sekelas semasa di sekolah menengah sebelum Sean berpindah sekolah. Ketika itu Julian dalam fasa memberontak dan menentang semua orang. Apa sebenarnya terjadi antara Julian dan Sean? Joni sangat ingin tahu. Adakah Joni dapat mengorek rahsia itu? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Kaori AYA
Gadis sekolah tinggi bernama HARU diterima bekerja di HOSTEL menempatkan ahli KELAB BOLA TAMPAR LELAKI. Dia tak perlu fikir apa-apa sebab bilik dan serigala keperluan asas telah disediakan. Kerja ni sebenarnya dah lama jadi IMPIAN HARU. Bolehlah dia guna SKIL MEMASAK yang ada. Tapi kenapa kehadirannya jadi PERTIKAIAN pula...? Rencah apa agaknya HARU GUNA yang bakal MEMBAHANG semua orang NANTI? Terimalah karya mangaka Kaori Aya yang sarat dengan pelbagai keenakan! Kandunga 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xanseviera
Ini kali pertama Zulaikha tengok pasukan sorak sekolah beraksi! Nampaknya mereka bersedia untuk menyertai pertandingan sorak. Eh, bersorak bukan pegang pom-pom saja ke? Wah, siap ada aksi akrobatik?! Malik yang pendiam ada bakat tersembunyi. Angela yang serba boleh pula ada... kelemahan? Banyak lagi kisah menarik dalam jilid terbaharu ini! #Cheerleading #BakatTersembunyi #Fobia #MuziumHantu #Workaholic #RajaTrivia #YakinDiri #BestFriendsForever 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Selepas beberapa pengembaraan,akhirnya pemburu naga bertemu Dar'Wyn dan mengetahui sejarah silam dengan Trigazi. Permaisuri Leona dan Mavra berjanji membantu untuk mendapatkan kembali jantung yang diambil Raja Cyclops! Selepas mengharungi pelbagai rintangan, wira kita berada di hadapan makam raja tetapi dihalang oleh pertahanan yang hebat! Apa kaitan Dar'Wyn dengan raja yang sudah mati? Bagaimana wira-wira ini d 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Air Team
Will A United Offensive End The Renegade's Ibyon Initiative Indefinitely? Uncovering another secret Ibyon sanctum, Matthew's unrelenting quest for superiority is dealt a major blow when it yields nothing! Beset by dreadful defenders intent on punishing his ambition, he is forced to retret! Taking refuge nearby, the residents' decency forces him to reassess his anti-human outlook! With the X-Venturers and Adventurers closing in on their quarry, they must answer one crucial qu 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 King Kong
A Traitor In Their Midst? A New Challenger Appears! Justin is selected to represent Pine Hill at an upcoming interschool Karate tournament. Meanwhile, the arrival of a talented but aggressive transfer student threatens the future of the 3rd Karate Club... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Prince Albert of England, who never puts on any airs, always takes the initiative to care for others. One day, he is infected by an unknown virus and falls into a coma! Will Prince Albert be able to recover from the infection and wake up? How will Alex and the other Princes help him defeat his invisible enemies? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Yuki SHIBAMIYA
Puteri Cahaya, puteri paling cantik di negara Bulan telah dijatuhkan hukuman turun ke dunia manusia selepas menetapkan syarat mustahil kepada sesiapa yang melamarnya! Di dunia manusia, lelaki bernama Asahi telah selamatkan sang puteri dari penculikan. Bila bersama Asahi, dia tertarik dengan sifat baik hati lelaki tu namun hari untuk kembali ke Bulan semakin hampir. Apa yang perlu puteri buat ni? Terimalah kompilasi yang mengandungi kisah-kisah mencuit hati dan menghangatka 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Solar Team
Menjadi Yang Terbaik! Alex Lindungi Crowbone! Semasa Cik Crowbone bekerjasama dengan Alex, masa lalunya kembali menghantui. Pemburu terkemuka yang diupah bekas 'penyeksanya' iaitu anak lelaki tunggal presiden persatuan itu sedang memburunya! Oleh kerana Alex enggan tunduk kepada tekanan untuk menyerahkan ahli baharunya... Alex meninggalkan Kesatuan Pengembara Dunia! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 King Kong
Ted Seorang Pembelot? Lelaki Misteri Datang Mencabar Di Dojo! Justin pernah beradu dengan seorang karate-ka hebat, Mo Di ketika latihan khas di Gunung Hantu. Dia juga tahu mengapa nama Kelab Karate Daini 'lenyap' dari mulut Pak Cik Snowtop. Justin dan murid lain dipilih menyertai pertandingan karate antara sekolah yang akan datang. Tapi seorang karate-ka misteri tiba-tiba muncul untuk mencabar dan memaksa mereka menarik diri dari pertandingan tersebut. Siapakah dia? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Air Team
Di Sebalik Kegelapan Malam, Ada Misteri Tersembunyi Di Sebuah Kota. Apakah Yang Perlu Dirungkai? Dalam pengembaraan mencari sel IBYon, Matthew terjumpa sebuah lagi makmal penyelidikan di kawasan pergunungan. Namun dia diserang makhluk asing yang membawanya ke sebuah kota secara tidak sengaja. Peduduk kota melayannya dengan baik, namun dia keliru dan mempertikaikan layanan yang diterima. Dalam masa sama, Matthew diburu pasukan wakil negara yang diarahkan untuk menangkapnya. M 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Candy Factory
For some reason, Pockey can't seem to make friends in real life, so imagine how thrilled he is when a person he meets online is willing to chat with him! Pockey grows close tho this person, but Candy JEM is worried that his new friend may be fraudster. So, the girls approach Noel for help. At the same time, Pockey keeps turning up with inexplicable injuries. What's going on? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Solar Team
BECOMING THE BEST! TEAMING UP WITH THE ENEMY! Alex hires Jackal to help deal with the formidable Miss Crowbone, who inevitably shows up while the team searches for clues to lift Lulu's curse. This time, the team manages to learn more about their enemy and discovers a way to undo the curse - defeat the deadly Valkyrie! Because the Valkyrie proves too strong an opponent, Alex invites Miss Crowbone to bring down the Valkyrie together! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Air Team
Asked to Withdraw Themselves From The Bureau, But Why? Grappling with a cryptic request, our heroes scour the world in search of the secretive scientist's secluded sanctum! At a loss as to where to begin, Rain, Sean, Stone, and Jake ponder Director Michio's advice, wondering if an elusive truth lies at the core of the old man's words! Focusing on sites of bizarre biological breakthroughs, they boldly go where they've never been, to where an elusive mutant lies in wait! All t 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuki SHIWASU
Julia ternampak kelibat wanita mengerikan. Tetapi papa dan mama tak percaya. Bagi diorang, emosi Julia tak stabil dan ia perkara biasa dihadapi pesakit yang baru menjalani pembedahan jantung macam Julia. Masalahnya kelibat itu selalu muncul dan hampir ragut nyawa Julia. Kelibat siapa agaknya? Adakah diorang ada pertalian yang Julia sendiri tak tahu? Ayuh kita bongkar kelibat wanita tersebut dalam siri ‘Black Rose' kali ni! Kandungan: RAHSIA GADIS KONGSI JANTUNG PATUNG BU 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Leona adalah pengawas yang sangat tegas kat sekolah sampaikan semua orang tak sukakannya. Suatu hari, dia ternampak jelmaan hitam seorang gadis. Yang anehnya jelmaan tu seolah-olah sengaja nak kenakan dia. Sejak tu, berlaku beberapa insiden misteri hingga Leona dipersalahkan dan didenda cikgu. Kerana tidak tahan, Leona nekad mencari identiti gadis tu. Apakah tujuan 'dia' datang menjelma dalam hidup Leona? Rungkai misteri hitam dalam siri 'Black Rose'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Wabak antraks luar biasa telah mencetuskan panik dalam kalangan masyarakat. Selepas siasatan dijalankan, polis mengesyaki wabak itu berkemungkinan serangan pengganas. Namun petunjuk untuk membuktikan spekulasi itu perlu digali. Dengan bantuan Unit Khas Sementara, mereka mendapati wabak itu berkaitan dengan satu projek yang dibatalkan. Kemunculan dua orang misteri bertopeng gagak juga menimbulkan tanda tanya. Bongkar semua persoalan dalam jilid ke-8 ini! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 维珊灵异
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 韩国的恐怖电影一直都受到好评,不仅冲击观众的视觉,电影的叙事手法营造身临其境的体验,让观众尖叫连连。这些电影这么成功的其中一个原因,是因为剧情注入了都市传说,甚至还有一些真人真事…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者 王修捷
睿希偶然迷路,竟踏上一条毫无转圜余地的不归路? 睿希从古董店老板手中获得会发射异芒的水晶球后,启动了五芒星阵,却意外预视了自己的死亡,惊觉自己是个将死之人!在她与好友芸双想摸清情况之际,古董店竟遍寻不获,唯一的线索就此断了。 她们万万没想到,手中的水晶球是他人虎视眈眈的预言珠,而此时已有人在暗中盯梢,准备对她们下手。她 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 张瑞成
献给对这世界充满好奇的读者,让我们一起探索未知、揭开宇宙的奥秘! 人为什么会梦游? 半兽人是真实生物? 溺水是因为鬼魅在作怪? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-2075 of 2075

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top