0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' KADOKAWA GEMPAK STARZ '找到 1943 件相关商品
作者 Candy Factory
Oh, no! Joni can't stop sneezing! Why? Because her nose is sensitive to dust. Once she comes into contact with dust, she will sneeze continuously. In order to stop sneezing, she must make sure her environment is clean, but can she do it? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
Honour Above Glory! Justin transfers to Pine Hill Secondary School after living in the rainforest with his grandfather for most of his life. Trained in karate from a very young age, Justin has outstanding skills far surpassing those of his peers - but when he accidentally joins Pine Hill's Third Karate Club, he is in for an eye-opening introduction to the world of competitive Karate! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Kaoru
Sofia spends money like water. Richard, on the other hand, is a diligent saver. At Sofia’s mother’s request, Richard tries to teach Sofia how to manage money. But because they both have completely opposite spending habits, they end up having a huge argument. Will Sofia finally learn how to manage money? And will Richard and Sofia become friends again? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 TadaTada
Aided by Lulu's mummified cats, Alex quickly tracks down Silver Wing and the stolen vase. When Silver Wing reveals that the vase is linked to a recipe belonging to the Greek gods, Alex agrees to join him on his search for the heavenly formula, but on their way, they encounter familiar adversaries! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Blast Team
Has the missing Phoenix Badge been located? Coach Reaper sends the Pine Hill Badminton Club to follow up on a lead in Klang, where they find Oliver's legacy awaiting them… 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Mountain Top Studio
What Responbility Do We Have When We Change The World? Teaming up with their former classmate, Hanifa, Leon and Jason's trip to the receding Aral Sea takes a downward turn when engine trouble strands them in the middle of the Aralkum Desert! Lost in the merciless waste, Jason's survival savvy soon becomes their only and best hope of making it out in one piece! With scant resources, they're soon beset by horrendous heat, difficult decisions, and hounded by hungry scavengers! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Black Ink Team
With Beast Mode Engaged, Who is The True Master? Wresting control of the Ocean Palace, the Beastmaster and his chaotic crew have turned it into a hunting ground where people are the preferred prey! With feral rage uncaged, it's all our heroes can do to prevent the guest-cum-survivors from falling victim to come nature's nastiest nemeses! With the Beastmaster's victory stalking closer, there can be only one person who can save the day! With a cavalcade of centipedes and a bat 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Solar Team
The Golden Age of Adventures Let's Go! X-VENTURE Series Activity Book 48 Puzzles to Tickle Your Brain! Join Alex and Co. and Help Them Solve All Manner of Puzzling Puzzles! Treasure Hunt Hide And Seek Spot the Difference 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
兜兜渴望交朋友,但往往都不顺利。透过网络,兜兜认识了一个即使不曾见面,亦无所不谈的网友,两人相处融洽。正男,佳佳和小宣担心这会不会是网络诈骗,拜托矢宏以网友的身份去接近兜兜。与此同时,兜兜身上出现奇怪的伤痕。到底兜兜发生了什么事?大家该怎样帮助他呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 饶国林
虽然兽王被捉了,但还是阻挡不了他们的计划! 非洲出现了一群为了保护动物而攻击人类的恐怖分子,于是X探险特工队再次出动,调查这群人是否与兽王有关。想不到兽王的手下放出怪烟让人类和动物发狂,土土为了救大森而受伤。还有一个神秘女孩居然能与动物沟通…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 冯静仪
某日放学回家时,热心助人的高中生邓秋菀发现有人跟踪她。当她正向跑去警局报警之际,跟踪狂竟然说他的真正身份是见习财神?哈啰,现在是二十一世纪了,开什么玩笑? 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

无库存

作者 太阳兵团
48益智游戏增加冒险乐趣 跟着小航和其他伙伴,一起进行脑力大挑战,破解各种谜题机关! 找不同 捉迷藏 寻宝记 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Oga
When a series of fires is suspected to be arson, the Special Provisional Unit is assigned to work with the fire brigade to investigate. Who could be behind such a heinous crime? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Sango HARUKAWA
Using Bram Stoker's Ability, Fukuchi begins to fill the world with vampires. Meanwhile, freed from constraints of the Page, Tachihara suspects a mastermind other than the Armed Detective Agency and confronts Fukuchi... Then, a powerful mental Ability weapon that was sealed away in Europe is ordered to be delivered to Fukuchi... To intercept it, the reunited Armed Detective Agency mobilises to execute Ranpo's plan. Thus, the curtains rise on the final battle for the Page! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
托德博士研发出不用昆虫授粉,只靠风力就能传播花粉的新品种西瓜,但是有一个缺陷,一旦接触就会患上严重的花粉症,甚至有生命危险!助手比特与恐怖分子合作,打算利用花粉制造混乱,趁机劫持总统发动政变。花粉已经散播出去,只剩两个小时就会到达港口,小宇他们来得及阻止这一切吗? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 黄庆荣
卡松灵一出马,任何妖灵都无法作恶! 某中学发生了几起惊悚事件,被妖怪吃了鞋子的学生会失去双腿、喜欢吃任何东西的天界龙族,还有吃人魂魄的食人鬼…… 狩灵社因此接到委托,并派出了最强的狩灵师——卡松灵以转学生的身份潜入,在收服妖怪的同时,却在那里碰上了一只巨大的妖狐,到底这只狐妖会阻扰卡松灵吗? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
As Justin settles into his new life at Pine Hill, rumours about his sparring match with Ted reach the First Karate Club. How will Justin fare in his first official competition? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 李国权
为了对付实力超强的鸦骨,小航聘请杰克一同前往冒险。在寻找解开露露的诅咒的线索时,鸦骨果然再次出现!这次他们得知了鸦骨的身世,并且终于找到解除诅咒的方法——打败武神!由于双方的实力悬殊,小航于是决定邀请鸦骨加入战斗,一同战胜武神! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Neko
高大又帅气的志渊转校来到糖果学院,引起了大家的注意。表面冷酷又沉默的志渊,其实很怯弱,班长看穿了他的弱点,还四处散布不实的谣言,还耍手段来煽动志渊和邻座中二男的关系。 到底志渊该怎么办才好?正男、佳佳和小宣又该如何帮助他呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 X探险特工故事团
曾称霸地球的恐龙和爬虫类,与丰富多样的现代动物,究竟何者更厉害呢?为了找出答案,小宇的恐龙组和大勇的万兽组这次正面杠上了!你绝对意想不到的八个对战组合,如三角龙与高卡萨斯南洋大兜虫、异特龙与东北虎等,将在基地里展开史无前例的最强对决! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 刘怡廷
马尔代夫的达鲁王子回校上课了,他整个人改变不少,还提议和学生会联手创立一个收费式的主题公园,展现世界各地的自然景观。小亚历和王子们都兴致勃勃地去请求尔文校长的许可。到底这个自然景观主题公园办得成吗?小亚历和王子们将会碰到什么难题呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
This special Candy Series Friends Forever Complation includes volumes 01 to 03 of the series and an extra eight pages of new comics featuring grown-up Joni, Emilia, and Mia! It is the perfect collector's item for Candy Series fans! Within it, you will find the beginnings of Candy JEM's beautiful and sweet friendship and a sneak peek into the future too! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Clay
Finding themselves lost in an alien world, Sean, Stone, and Yuna face a whole new world of magical mayhem with the unwitting aid of allies old and new! Intent on finding the missing Rain and exploring the myriad marvels the world of Fan-Tsi has to offer, our heroes come up against a few familiar, not so-friendly faces! Back at safehold, Leona's patience with the would-be dragon egg thieves reaches breaking point!How will The Seekers fare in a realm of unknown danger and derr 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Intrigued by a global influx to northern Japan, the Bureau's interest intensifies to alarm when word of Matthew's presence indicates possible Ibyon interference! An otherwordly request to scour the Hidaka Range to find a missing friend offers a golden reward; routine business for our heroes until a monstrous menace reveals itself! Seeking to uncover the renegade's plan and return safely to the mountains, Jake, Okami Bushi, and the rest can't afford to chill when braving THE S 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Artis Komik re: ON Comics
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP kini kembali! Istimewa buat kipas-susah-mati yang ternanti-nanti karya eksklusif Keith. Edisi kelima ini menghimpunkan Jilid 21 hingga 25 & komik spesel yang belum pernah diterbitkan. Jom bergelak ketawa dan hapuskan duka lara. Tambah koleksi korang sekarang! 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 Clay
Pemburu naga terperangkap di dunia lain dan perlu berhadapan serangan maut Griffin, Siren dan juga Thunderbird. Ditambah lagi mereka berebut-rebut untuk kembali ke dunia asal. Konflik apakah yang melibatkan Pemangsa Petir? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon , Vezill
Demi mencari cara untuk mengawal tangan IBYon sepenuhnya, Matthew mengembara ke pergunungan salji di Hokkaido, Jepun. Di tempat sama, sekumpulan pemburu ganjaran menjalankan misi mencari kawan makhluk asing yang hilang tanpa jejak. Misi itu nampak mudah, namun apa yang menanti mereka di pergunungan salji mungkin mengancam nyawa. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Sota Ishiki
"Aku suka kau."Dalam mimpi... Futami Kaeda nampak dengan jelas tentang masa depannya. Lelaki pujaan hatinya, Ichimiya Ryou bakal luahkan perasaan semasa festival bunga api dua minggu lagi. Tapi bila diorang bertentang mata, Kaeda jadi tak keruan dan cuba mengelak. Masalahnya bila mimpi tu tak direalisasi, kemampuannya meramal masa depan akan punah. Adakah ramalan luahan perasaan Ryou akan jadi realiti? Lagu hit YOASOBI, 'Yume wo Nazotte' kini diadaptasi dalam bentuk komik! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 苏秀文
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 隧道长年不见天日,再加上常有意外和车祸发生,让人不免有种“毛毛的”感觉。不少人都曾在隧道里经历过神秘的灵异事件,例如有人半夜驶进隧道,却在隔天早上才驶出来;也有人从隧道出来后,原本空着的车子后座就多了 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 文煌 , 周文杰
X探险特工队为了比马修先找到神秘科学家的研究基地,决定从地球曾经发生过不明生物事件的地点开始调查,并听从道雄局长的建议,先去一个叫丘之森的地方寻找一位女博士,不料却在那里遇上了变异的不明生物——红飞棍…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aya Kanno
"Bukan tempat ni."Ada ketikanya emosi Saitou Hajime bertukar resah bila dia terkenangkan memori lalu. Berapa banyak kali pun namanya ditukar, dia tetap mengejar 'tempat yang sepatutnya dia berada' tu.Pertemuan dan perpisahan antara samurai sejati... Apakah jawapan yang menunggunya nanti?Shinsengumi di Aizu, destinasi terakhir pahlawan samurai. One-shot siri 'Shinsengumi' selepas 'Hokusou Shinsengumi' dan 'Koutetsu no Hana'! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Manz
Akim baru saja habis cuti hujung minggu. Dia mahu balik asrama sendirian. Malang tidak berbau apabila bas dinaiki tiba-tiba rosak. Sesampai di asrama, hari sudah larut malam, Dengan suasana suram dan sepi, Akim pelik bila dapati semua bilik berkunci dan kosong.Ke mana semua orang pergi? Apa sudah jadi dengan asrama ni sebenarnya?Himpunan 5 karya meremang tentang gangguan dan rasukan entiti halus. Khas buat pemburu kisah misteri. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xanseviera
Kelas Zulaikha dapat tugasan menjahit apron. Zulaikah yang kreatif mula melakar apron dengan reka bentuk sendiri. Masalahnya... mampu ke Zulaikha jahit apron unik tu? Ikuti Zulaikha menjalani kehidupan seharian sambil belajar cara untuk kurangkan sikap pelupa, kepentingan melakukan aktiviti kecergasan di luar, cara menzahirkan penghargaan untuk persahabatan dan banyak lagi! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 周茶一
陆景然本为云国太子,在一次埋伏里中箭坠崖,醒来之时发现自己竟来到千年后的世界。在这世界里,他有一位刚交往不久的“太子妃”——林舒童。他以“失忆”为由,意欲和林舒童恢复普通同学关系,可没想到对方信誓旦旦说要重新追求他!陆景然本想躲避和逃离,可渐渐地发现到一些不对劲的地方……为何林舒童和云国的小书童长得一模一样?又为何她们 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Zint
Setelah melalui pelbagai cabaran berliku, pertandingan lumba pertama Alif kini tiba! Dengan kehebatan skil lumba diasah, pasti kemenagan dalam genggamannya!Tapi... tak semudah tu Alif nak menang. Persaingan sengit di antara dia dan Nafiy menunjukkan sebaliknya. Dapat tak Alif kalahkan Nafiy dan menjadi sang juara?Paling penting, boleh ke Alif buktikan pada keluarga terutama ayahnya yang dia bukanlah sekadar 'rempit lumba malam'Saksikan kesudahan kisah Alif dan cinta pertamany 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Blast Team
After emerging triumphant from his special training, Zack learns that Richard and Timothy have resigned from the Pine Hill Badminton Club. While searching for them, he runs into Dean, who is preparing to play alone against 2 Stellar 8 badge holders for the Twin Snake Badge... 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Wilson Lew
With Rain seemingly lost in the fantastical realm of Fan Tsi, it's all that Yuna, Sean, Stone, and the Seekers can do to try and seek a way in to him to the world we know! The only one with the key to the other side is the elusive Morbis, one of the 6 magical envoys from another world! Getting his help will not prove easy, not when he has his own agenda! Trials and treachery await our heroes, as does THE LONE SENTINEL! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ryoji Hido
Yasao sangat sukakan kendo. Dia ada masalah nak fokus dan selalu lemah bila berdepan dengan gadis.Bila Yasao berjumpa Suzune, gadis kendo yang cantik dan ...... dapat tahu identiti suram Sassa, rakan lelaki sekelasnya ...... barulah aktiviti kelab ni bermula secara serius!Terimalah kisah remaja lelaki Kelab Kendo yang berlaku sepanjang musim panas! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Clay
With Rain seemingly lost in the fantastical realm of Fan Tsi, it's all that Yuna, Sean, Stone, and the Seekers can do to try and seek a way in to him to the world we know! The only one with the key to the other side is the elusive Morbis, one of the 6 magical envoys from another world! Getting his help will not prove easy, not when he has his own agenda! Trials and treachery await our heroes, as does THE LONE SENTINEL! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Blast Team
Zack mendapat tahu Richard dan Timothy ingin keluar Kelab Badminton Pine Hill. Ketika mencari mereka, dia bertembung dengan Dean yang sedang bersedia untuk mencabar pemegang lencana Ular Berganda. Maskman mahu membantu Dean tetapi mereka tidak handal dalam permainan beregu. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Wilson Lew
Pesawat dinaiki Jason dan pasukannya terhempas dalam perjalanan ke Laut Aral. Semua hilang di padang pasir yang seperti tiada penghujung. Selain kekurangan sumber air, kehadiran burung hering juga jadi masalah besar. Cuba bertahan untuk kelangsungan hidup hingga bantuan tiba adalah satu-satunya pilihan yang ada! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Cikgu Andrew, bekas guru Krez yang lumpuh ditangkap kumpulan gengster Mr. Gunn. Demi menyelamatkan cikgunya, Krez terpaksa berdepan misi berbahaya; hapuskan geng snake pitt! Tapi yang peliknya, tak tahu macam mana Vax boleh jadi tebusan sama dengan Cikgu Andrew. Siap buat konsert metal lagi tu! Err... nak hiburkan gengster ke...? Agaknya Krez berjaya tak selamatkan cikgu yang ada kaitan dengan masa silamnya? Atau mungkin... Vax yang akan bantu Krez? Jangan Buang Masa Lagi! B 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Fun! Fun! Candy Series Activity Book  糖果系列游戏书 48 Puzzle Activities To Make You Happy 48个益智游戏让你乐翻天 Come! Test Your Brains and Eyes With The Amazing Cast of Candy! 来,跟随一众角色,一起进行脑力激荡,考验眼力的各种小游戏 Treasure Hunt 寻宝记 Hide And Seek 捉迷藏 Spot the Difference 找不同 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 SisYoujae
"...sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehan." (Hadis riwayat Muslim)Wanita kaum yang terlalu istimewa di sisi Allah SWT. Mudahnya untuk masuk ke syurga, mudah juga untuk terjerumus ke alam penuh bencana. Lantas, andalah yang tentukan hala tuju sendiri. Wanita kini lebih matang menjalani hidup penuh cabaran dan mampu berdiri atas kaki sendiri.#GRLPWR SOLEHAN · BERADAB · BERKREDIBILITI . Pelbagai topik yang cukup rapat dengan kaum Hawa dikupas dalam naskah Siri 30 W 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Leoz
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Banyak artifak sejarah dan hasil seni tersimpan di muzium. Asal usul benda ni amat menarik. Tapi mungkin tersembunyi perihal seram tak diketahui ramai. Melawat muzium lewat malam... mungkin tempat terbaik untuk entiti lain bermain! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Atas jasa sekumpulan pegawal peribadi rahsia, putera dapat belajar dengan selamat di Pulau Momos, Tapi situasi ini bakal berubah apabila Putera Albert mendapat seorang pegawal rahsia baru. Walaupun berkemahiran tinggi, tetapi dia tidak 'bijak' berselindung dengan baik. Dalam satu serangan mengejut, pegawal tersebut pengsan?! Nyawa putera dalam bahaya! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Remy sesat dalam dunia fantasi iaitu Fan-Tsi…  Yuna, Shah, Jumbo dan pemburu lain sudah mencuba sehabis baik untuk kembalikan Remy ke dunia sebenar! Satu-satunya yang mempunyai ‘kunci’ ke dunia lain ialah Morbis, salah seorang daripada enam ahli magik. Bukan mudah untuk mendapatkan bantuannya kerana dia juga mempunyai agenda sendiri! Kali ini wira kita diuji dengan dugaan dan pengkhianatan... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 追梦者
肉眼看不到的鬼怪、诅咒……往往都让人恐惧。《荒庙惊魂》收录了4篇惊悚漫画,借着“鬼怪”引发的事件,展现出人性之脆弱及黑暗。披着人皮的鬼怪,比鬼怪更邪恶的人,你更害怕哪个呢?无论是何者,你都要小心被盯上,以免变成“他们”的替死鬼…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 格子帮
四个小故事,四种不一样的真挚与感动…… 魔法蝴蝶结、对不起,谢谢、一辈子与三小时、窗外的风景。 每个人的背后,或许有一段你不知道的故事…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
美美挥金如土,常常毫无节制地刷卡购物;相反的,伟明当家教来存钱,买了限量版手表来犒赏自己。受美美的母亲所托,伟明教导美美如何管理金钱。消费价值观完全不同的两人发生了不少冲突。到底美美能否学会如何理财呢?两人之间的冲突又该怎样化解呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Justin transfers to Pine Hill Secondary School after living in the rainforest with his grandfather for most of his life. Trained in karate from a very young age, Justin has outstanding skills far surpassing those of his peers - but when he accidentally joins Pine Hill's Third Karate Club, he is in for an eye-opening introduction to the world of competitive Karate! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
Sejak kecil, Justin tinggal bersama datuknya, Robinson dalam hutan. Dia berlatih karate sejak usia muda dan mempunyai teknik lebih hebat dan kuat berbanding budak sebayanya. Justin berpindah ke Sekolah Menengah Pine Hill dan menyertai Kelab Karate Daisan tanpa dirancang. Kehebatan Justin dicabar dalam medan pertarungan dunia karate di sini! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Hanaka Haruse
Program seram dengan permulaan yang mengejutkan!Ada muslihat jahat di sebaliknya.Korang yakin boleh baca sampai habis?Kalau Kau Tak Jawab, Kau Akan...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuka Nakajima
Nama aku Mamonaka Kurara, berumur 14 tahun. Aku anak ahli silap mata terkenal. Ke mana je aku pergi, selalu muncul kes rumit! Tapi susah macam mana pun kes tu, mesti boleh diselesaikan dengan magik! Teka kes apa aku jumpa hari ni...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Kedatangan Alana sebagai anak angkat disangka membawa lembaran baru bagi Leia. Tapi dia dapat menghidu keanehan Alana bila adik angkatnya tu selalu hilang pada tengah malam. Diam-diam Leia ekori Alana dan menyaksikan tragedi menyeramkan depan mata. Ada mulut jahat kat belakang kepala Alana? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Letupan di stor sukan sebuah sekolah menjadi titik permulaan satu siri pengeboman menakutkan. Tiada siapa sangka bom yang tersembunyi itu mula meletup setiap minggu dan menyebabkan panik, malah kematian! Sedang pihak polis bergelut mencari petunjuk, mereka turut dikecam hebat oleh sesetengah pihak. Sehinggalah Susanna menemui petunjuk penting dan mendapati peristiwa berdarah itu berkait rapat dengan… telefon pintar?! Siapakah dalang di sebalik kekejaman ini? Rungkai persoal 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 林诗敏
石头和小尚在幻界里到处寻找失忆的小宇,然而,没想到他们却因此招惹到恐怖的吃人幻兽——蝎狮!这只杀伤力惊人的幻兽对他们穷追不舍,走投无路的他们该怎么办呢?另一方面,为了对付创造出幻界的独眼王,达尔文被迫使出了禁忌的魔法!达尔文 VS 独眼王的终极大战即将展开! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-1943 of 1943

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top