Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kad permainan '找到 1184 件相关商品
作者 Terence Choi
Each book in the 1-2-3, I've Got It! series provides 123 unique and interesting facts coupled with beautiful illustrations to help young readers expand their knowledge. Every article is brief but insightful, allowing for leisurely reading during moments of free time. These are also great books for parents and children to read together. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Honobu Yonezawa
Eru enlists Houtarou to help with the "Living Hina Dolls Festival" at a shrine near her home. But the festival crew is shocked when Houtarou informs that them, the Choukyuu Bridge he passed on his way to the shrine is under construction and cannot be used. Amidst the confusion, Eru asks to speak with Houtarou...  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Blast Team
To avenge Yancy's defeat, the captain of the Aspen Heights Badminton Club takes over the Pine Hill school gymnasium, demanding a rematch with the Masked Man! Meanwhile, Miya learns the fate of the Pine Hill Badminton Club's former captain... 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Keiko Ishihara
Puteri Rosa yang sebatang kara dah bersedia untuk berkahwin walaupun atas desakan politik. Namun bila lelaki bernama Azel muncul lalu menculiknya atas permintaan seseorang, Puteri Rosa mula keliru...Siapa dia sebenarnya? Mampukah semua masalah ditangani sebaiknya?Kompilasi kisah fantasi permata, 'Di Padang Rumput Hujung Dunia', 'Puteri Bunga Ros: Lenanya Terhenti', 'Bintang yang Merayau-rayau itu...' dan kisah cinta angkasa 'Kudryavka' menggamit jiwa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xanseviera
Vasanthy yang terlambat tiba-tiba terserempak dengan budak sedang memukul seekor... gagak? Eddy pula pening bila diminta Jessica untuk membeli barang dapur. Ika dan kawan-kawan terjumpa sebuah kotak misteri mengandungi satu petunjuk. Adakah itu petunjuk harta karun? Ikuti kisaha Zulaikha dan kawan-kawan dalam jilid ke-11 ini! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xeno
Dr. Charles dan Jason Diggs mengetuai Pasukan X-VENTURE ke lokasi tersembunyi di kepulauan Afrika untuk menghentikan rancangan Kerajaan Haiwan. Jake, Louis dan yang lain mendapati mereka terjerumus dalam bahaya maut dengan kerumunan 'kepala tukul'. Masihkah boleh bertahan dengan serangan dari semua arah? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Oh no! Someone's in trouble again, and this time, it's the incredibly strict Coach Forest. A student he punished fainted, and as a result, he's under fire from the child's mother and the school's headmaster. Will Coach Forest have to resign? Can Candy JEM help him? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Xeno
In order to put a stop, once and for all, to the Animal Kingdom's perfidious plan, former classmates, Dr. Charles and Jason Diggs lead a heroic effort to a hidden location somewhere among the African islands! Hot on their trail, Jake, Louis, and the others find themselves plunged into peril with horde of hungry hammerheads for company! With feral fury closing in on all sides, it's survival or doom, but what will be the outcome of this UNDERWATER ONSLAUGHT? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Gcrest
Mempersembahkan versi komik game RPG + puzzle 'Yume Okoku to Nemureru 100-nin no Ojisama'. Para peminat game jangan lepaskan peluang jadi Puteri Traumare dan telusuri kembara menyeronokkan! Semakin mengujakan bila 30 putera lima kerajaan berbeza muncul. Boleh lihat sisi cool diorang juga! Bukan tu je. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Siapa agaknya putera paling tangkas? Game 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Ada pelajar cun + bijak kat sekolah Vax and the gang terdesak minta tolong? Pertolongan apa agaknya sampai Vax kena jadi... perempuan? Seriuslah?!! Tapi siapa sangka senakal-nakal diorang, dalam hati ada taman rupanya! Sanggup jugalah hulurkan bantuan. Fuh... Unbelievable! Tolong tu, tolong juga. Tapi jamming jangan lupa. Let's rock, guys~! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Cuaca semakin panas, jadi keluarga Sham memasang penyaman udara di rumah mereka. Namun mereka mendapati bil elektrik melambung tinggi dan tidak mampu membayarnya. Apa yang patut Sham buat? Bagaimana Candy JEM dan kawan-kawan boleh membantu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 TadaTada
Sigurd Bodon has been crazy about adventures since he was a child. His countless adventures have scored him amazing treasures and even – the elixir of life! He is currently searching for the red creatures with whom he once battled during the Qing dynasty. What are his motives? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者
At the renowned Shuchiin Academy, Miyuki Shirogane and Kaguya Shinomiya are the student body's top representatives. Ranked the top student in the nation and respected by peers and mentors alike, Miyuki serves as the student council president. Alongside him, the vice president Kaguya—eldest daughter of the wealthy Shinomiya family—excels in every field imaginable. They are the envy of the entire student body, regarded as the perfect couple. However, despite both having alr 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
"Hanako-san, Hanako-san...are you there?" At Kamome Academy, rumors abound about the school's Seven Mysteries, one of which is Hanako-san. Said to occupy the third stall of the third floor girls' bathroom in the old school building, Hanako-san grants any wish when summoned. Yashiro Nene, an occult-loving high school girl who dreams of romance, ventures into this haunted bathroom...but the Hanako-san she meets there is nothing like she imagined! Kamome Academy's Hanako-san...i 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Although traumatized by witnessing the murder of his parents by one of the Choushuu, Ichimura Tetsunosuke's thirst for revenge leads him to desire strength. At the age of 15, Tetsunosuke approached the Shinsengumi, wanting to become one of its members. However, Tetsunosuke lacked the skill, mind, and will to emotionlessly cut down whoever threatened peace and the Shinsengumi. Even with the support of his brother Tatsunosuke and his newfound friends of the Shinsengumi, little 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Micheal Chuah
When a familiar evil returns, X-Sector is once more plunged into a panic! If 'x' marks the spot', what exactly is 'x' and why does it keep turning up? Utterly in the dark, Ray and the others also have to contend with Dr. Michio's newly awakened fanboy fixation, as well as the cause for Belle's disappearance! With shadows rising and hope dwindling will our heroes be able to brave such NIGHT TERRORS? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ruqayyah Muhd
Biasanya, persepsi awal orang awam mengenai diet sihat itu suatu yang mahal, susah untuk dibuat dan sukar diikuti mesti diubah. Hingga menyebabkan ramai yang terbantut hasrat mahu mengubah pemakanan kerana memikirkan kos-kos bulanan yang akan meningkat. Tidak dinafikan, diet sihat yang sering dipaparkan dan dikongsikan banyak mempunyai menu-menu barat dan sukar untuk diikuti. Apatah lagi, apabila sudah biasa makan nasi bercicah sambal, mahu tukar makan ‘Grilled chichen wi 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Solar Team
Pangu's axe sends our heroes back in time to the Age of the Dinosaurs. There, they encounter Fenrir's enstranged brother Rafael who desires to exact revenge on Alex and co. But just as the fight begins, a red demon appears! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Leoz
Twins Chong Zhi and Chong Xin have never met their father. But one day, their mother takes them to meet a man whom she say is their father… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 KAY OMENA
“Kahwin dengan saya dan buktikan pada Farid.” – Qishmin. “Awak cintakan dia, tapi nak kahwin dengan saya?” – Ashan. Permintaan Qishmin buat Ashan rasa dia seperti dipergunakan. Bagi Ashan, cintanya cuma satu, dan itu milik Qishmin sejak dulu. Tapi bagi Qishmin, cintanya untuk Farid. Ashan itu adalah musuh tradisinya sejak kecil. “Saya sanggup buat apa saja untuk bahagiakan awak walaupun apa yang saya buat ni cuma memperbodohkan diri sendiri.” – Ashan. Demi s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 HERA HASHIM
“Kenapa aku? Kenapa kau terus jumpa ayah aku? Kenapa kau tak terus cakap dengan aku?” – Zahra. "Aku tak pernah bercinta. Sebab tu kut aku 'minta' kau terus dari ayah kau. Bagi aku, cara begitu lagi terhormat.” – Naqib. Dua kali kecewa bercinta, Maria El-Zehra agak ragu-ragu untuk terima Naqib. Tapi atas sokongan keluarga dan Naqib adalah jawapan pada istikharahnya, Zahra akur. Menjadi isteri pada Ahmad Naqib Ramadhan ketika diri masih bergelar pelajar, bukanlah sesu 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 SARA HEZRA
HARRAZ AHMAD , seorang photographer yang menerima bos baru di departmentnya. Bos barunya itu bernama AMINAH TEMPO. Nampak garang dengan gaya bos yang bossy tapi bila dah kerja sekali, baru dia tau bos dia tu memang sporting. Keluar bekerja rasa macam berdating pulak. Err, tapi dia sesorang je rasa macam tu. Maklumlah, lelaki lepas 30-an yang kesunyian ditinggal awek. Itu hal bos boleh tinggal kat pejabat la. Pening-pening layan karenah bos balik rumah dia akan relaks. Cuma 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 NURIL BAHANUDIN
Hari-hari bercekau macam harimau dan singa. Kalau di pejabat ini pendapat masing-masing jarang senada seia sekata tapi, tup-tup mereka mengumumkan hendak bertunang. Itulah kemuncak hubungan Lya Hanna dan Amal. "Hanna! Where is my Hanna? Hannaku?" Mulut Amal riuh memanggil Lya Hanna. "I'm here!" Tak nampak wajah, hanya suara dan tangan terangkat tinggi melambai. Badan dan wajah terlindung di sebalik PC yang bersaiz 16 inci. "Oh, there you are." Amal melangkah girang mendekat. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 SHUKRIAH RODZI
Permainan bunuh-membunuh yang bersifat seperti teka-teki sebegitu benar-benar memberi adrenalin yang menggetarkan jantungnya. “Kau berani terima tak job ni? Dia ofer banyak bagus maaa! Memang upah lumayan kau boleh dapat. Kalau tolak, rugi la.” Zappp! Terus terbenam. Tanpa kekok, mata pisau skalpel yang tajam bersinar terus ditujah untuk membelah bahagian lapisan kulit perut yang telah kaku itu dalam satu garisan yang selari dan simetri. “Alahhh... Apa yang peliknya k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 DYNNA ZAIN
Tengku Hannah Thalia. Sebaris nama yang cukup menggeruni rakyat jelata Kerajaan Akalil. Kerajaan Akalil yang sering menjadi buah mulut di serata tempat kerana ia merupakan satu-satunya kerajaan yang masib mengekalkan adat Perpatih Putih. Sebut saja namanya, pasti penduduk Akalil mula terbayang pandangan mautnya. Bahkan gadis itu diberikan gelaran Puteri Hazel kerana ketangkasannya dalam berlawan pedang, kebijaksanaanya dalam menutur kata, juga kerana keberaniannya seperti see 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 SISYOUJAE
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 SARA AISHA
“Aku haramkan diri daripada jatuh cinta kepadanya. Jadi, tidak! Hati ini bukan melaungkan nama dia.” NURUL JANNAH Kata orang, cinta itu manis. Perkahwinan itu indah. Tetapi aku? Manisnya cinta aku menemui penamat kala aku menikahi dia. Dua tahun menyulam kasih, rupa-rupanya itu sekadar pentas ciptaan Amsyar untuk mengikat aku dalam perkahwinan penuh derita. “Aku kahwin dengan kau sebab aku nak hancurkan kau.” - Amsyar “Aku bukanlah perempuan yang kau bole 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 PENA KAYU
Menyayangimu sampai habis waktu Nurul Inara itu kakak kembarnya. Yang mama agung-agungkan. Yang mama puja separuh mati. Dia pula, sekadar anak itik yang hodoh di mata mama. Dia Nurul Iman yang dilupakan oleh mama. Jadi apabila Inara telah menconteng arang ke muka mama, Iman puas hati. Sekarang mama perlu belajar bahawa Inara itu bukan sempurna. Tetapi kenapa Iman rasa, dia menipu dirinya dengan berkata puas hati? Kenapa dia mesti bersedih dengan nasib yang menimpa Inara? Ah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 FARHAH AIDDIN
Adakah mimpi itu nyata atau sekadar fantasi? Apa yang akan kau lakukan jikalau mimpi yang kau alami adalah sebuah kenyataan? Sama ada cepat atau lambat, kau tahu mimpi itu pasti akan terjadi. Kau bahagia… namun ada sesuatu yang kejam menanti… Ayyash Furqan, dia mangsa keadaan. Hidupnya sentiasa disulami konflik yang menyakitkan. Hanya dalam mimpi sahaja dia dapat merasai apa itu indah. Hulya Amaya, si gadis hujan yang sering dipulaukan kerana wajahnya berparut hodoh. P 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 NURHAYATI ISHAK
Seorang, lurus bendul, bersaiz XXL dan banyak cakap. Seorang, pendiam dan misteri. Moon dan Ilham dua watak yang tiada langsung persamaan. Namun siapa sangka, ketentuan-Nya mereka bertemu dalam keadaan yang tidak terduga… Moon tak sangka, lelaki kacak yang terserempak dengannya di tepi sungai itu adalah tunangnya. Hensemnya tunang Moon mak oi! Hampir-hampir Moon nak jerit. Tetapi sayang, Ilham tidak tahu dia siapa. Err… Pelik… Cinta memang pelik atau Ilham yang pelik, 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 DAISY ZAHRA
“Bilik tu dan bilik ni ada penghuninya!”- NABILA Zarina ragu-ragu. Masakan tiba-tiba rumah orang tua mereka itu berpuaka? Sehinggalah dia sendiri diganggu dan gangguan tersebut berlarutan sehingga dia pulang dari kampung. Nabila pula beria-ia mengatakan yang emak mereka ada membela saka, sama seperti yang dikatakan oleh orang-orang kampung. “Lagi teruk gangguan tu bila tuan tu dah meninggal, tapi benda tu tak diwariskan, atau tak sempat diwariskan. Kadang-kadang, tuan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 ANNA MILIA
Aku pernah menyesal dengan pertemuan ini, namun aku lebih menyesali perpisahan kita. Dia disuruh lari pada hari pernikahan. Namun, Airin memilih untuk menjadi isteri kepada Ilhan, the most eligible bachelor. Cukup dua tahun usia perkahwinan mereka, Airin membawa diri. Dia mahu membina hidup baru. Lama dia menyepi sebelum muncul tujuh tahun kemudian. Kenapa? Kerana dia perlukan wang Ilhan yang sudah berpangkat Dato’. Dengan pelan Dato’ Ilhan yang tersusun, mereka kemb 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

"Nak kurus? Nak sihat? Nak awet muda? Tidak. Kami tidak jual ubat atau suplemen. Bukan semua ubat dalam bentuk pil. Apa yang anda perlukan hanya disiplin, tekad dan sasaran – juga diet dan senaman! Pemakanan dan senaman. Dua ‘ubat ajaib’ untuk kesihatan. Organik, halal, dan tiada bahan kimia, bahkan diamalkan sejak turun-temurun. Terbukti untuk hampir semua penyakit. Tak perlu belanja besar. Tak perlu testimoni. Tak perlu ejen atau stokis. Siapa kata doktor-doktor 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
DAILY ANNIVERSARY TREAT 2 OCT 2020 了解更多
原价 RM 51.60

现售 RM 5.00 (-90%)

会员 RM 5.00 (-90%)

无库存

作者 Michael Chuah
Apabila kejahatan merampas ahli keluarga mereka yang masih muda, Pasukan X-Sector sekali lagi panik mencari penyelesaian. Sekiranya 'x' menandakan tempat, apakah tempat itu? Mengapa ia muncul di lokasi penculikan kanak-kanak? Ray dan yang lain perlu mengalahkan musuh dalam kegelapan. Mampukah mereka mengatasi satu lagi krisis? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 SHAMSUDDIN KADIR
"Siapa kata makan gaji tidak boleh kaya? Jangan baca buku ini sekiranya sudah tidak mahu tahu apa orang makan gaji perlu tahu, memiliki dividen lebih daripada 6 peratus setahun, naik pangkat dalam masa kurang 5 tahun, memiliki lebih daripada sebuah hartanah, tidak menanggung hutang jahat, menjadi staf harapan majikan, tiada hutang untuk rumah yang didiami, ada duit pelaburan maksimum dalam ASB, tidak risau sekiranya diberhentikan kerja hari ini dan tempoh pembiayaan kereta ku 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Clay
X-Venture 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
* Disertakan dengan Peta Minda Visual & permainan yang berwarna-warni. * Disertakan dengan praktis dan sumatif beserta dengan jawapan. * Sesuai untuk Pembelajaran Kendiri. 了解更多
原价 RM 5.60

现售 RM 5.60 (-0%)

会员 RM 5.04 (-10%)

作者
* Disertakan dengan Peta Minda Visual, Permainan & Komik yang berwarna-warni. * Disertakan dengan praktis dan sumatif beserta dengan jawapan. * Sesuai untuk Pembelajaran Kendiri. 了解更多
原价 RM 5.60

现售 RM 5.60 (-0%)

会员 RM 5.04 (-10%)

作者
* Disertakan dengan Peta Minda Visual & Permainan yang berwarna-warni. * Disertakan dengan praktis dan sumatif beserta dengan jawapan. * Sesuai untuk Pembelajaran Kendiri. 了解更多
原价 RM 5.60

现售 RM 5.60 (-0%)

会员 RM 5.04 (-10%)

作者 Neko
Candy 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Neko
Joni ada satu rahsia... Dia bela seekor tikus belanda! Walaupun dia berusaha menjaga tikus belanda itu, tugasan lain terabai pula. Mampukah Joni belajar jadi lebih bertanggungjawab? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Veon/Vezill
The Advent Crisis 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michael Chuah/Redcode
Deadly Ace 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 SISYOUJAE
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Rei SHIOJIMA
Kisah zaman Meiji menuju era baru... Roh pedang tercedera? Cuma Tensuke, si tukang baiki barang je mampu sembuhkan sebab dia boleh lihat dan sentuh bukkon (roh objek). Dan bukkon tulah mempertemukannya dengan Ayari, anak pemilik dojo yang telah bankrap dan cuba mempertahankan tempat tersebut. Sejak tu, Tensuke dan Ayari sepakat selamatkan barang yang rosak dan dibuang. Dan diorang jadi semakin rapat... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Panda
PUAKA GEDEMBAI 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Qizeaq
Khaizan, ketua penyamun Desert Claw bertemu Nashandra, seorang puteri ketika cuba merompak pedati. Nashandra pula cuba lindungi gauntlet yang ada kuasa misteri. Entah macam mana tiba-tiba gauntlet bertindak balas dengan kehadiran Khaizan. Apakah rahsia dan bagaimana nasib mereka berdua yang dibebani kuasa gauntlet ratusan tahun? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
K27 Custodians Of Creatures: Animal Protection 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 EZZA MYSARA
Hidup Asiah jadi huru-hara bila dia tiba-tiba dilamar oleh dua lelaki serentak. Dua-dua pun duda. Yang seorang, duda Asiah sendiri dan yang seorang lagi, duda a.k.a bos sendiri. “Marry me, again. Beri abang peluang kedua.” – Dayyan. “Kalau awak pilih saya, saya tak akan minta peluang kedua.” - Iskandar. Dayyan dan Iskandar saling merebut tempat di hati Asiah. Ada sahaja benda yang hendak digaduhkan. “Kau ni pun kalau nak teman As menangis, bawalah stok tisu.” - 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Taskohna
Eru minta pertolongan Houtarou untuk perayaan Hinamatsuri yang akan berlangsung di kuil kawasan rumahnya. Bila Houtarou beritahu jambatan Choukyuu yang sepatutnya jadi laluan perarakan tu ditutup, penduduk terlibat dalan pesta tu semua terkejut. Dalam kekcohan tu tiba-tiba Eru minta Houtarou untuk berjumpa, tapi... 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Clay
Ibu naga yang sudah bebas membuatkan sateria menghadapi tugas berat untuk menghalang kehancuran alam. Ancaman baharu dengan kemunculan musuh lama dan kuasa sihir yang mahu membalas dendam. Adakah mereka akan menamatkan riwayat naga terhebat untuk menyelamatkan keadaan? Apakah kebenaran yang bakal terbongkar dengan kemunculan tujuh naga terhebat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 MARISSA
"Kalau sudah kata jodoh, takkan ke mana… Itu kata-kata Sufian, tunangnya apabila baru saja kena tangkap khalwat dengan Aida. Lagi kurang sebulan saja majlis perkahwinan mereka, tapi kini semuanya tinggal kenangan. Rasa tawar hati itu membawa Wardina ke bumi Kundasang bersama teman baiknya, Zaimah. Tak sangka, dia dipertemukan dengan lelaki serabut alam bernama Idham. Serupa perompak pun ya. Tapi lelaki itu memang sesuatu. Wardina menolak sekerasnya namun Zaimah tetap d 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Kiyohiko Azuma
Yotsuba and her father are off to the big city! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamerz
In a world of strange, inexplicable phenomena, the frontiers of fact and fiction are frequently, and bizarrely blurred! When seeing is NOT believing, who or what can you trust to lead you to the firm footing of fact amid a shifting sea of speculation? Utilising piecemeal proof, we introduce you, dear reader, to the world of the weird and wonderful! Keep an open mind, look with eyes wide open, and never forget that... the truth is out there... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Sango HARUKAWA
As Atsushi and Kyoka struggle on while continuing to believe in the "restoration of the Armed Detective Agency", they obtain information from a certain someone who had given them a warning earlier. They then infiltrate the Sky Casino, a massive entertainment facility managed by Sigma, a member of the "Decay of Angels". Meanwhile, Jono and the other Hunting Dogs finally catch up to the white tiger, and dispatch the infiltration specialist Tachihara and the fearsome Deput 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-1184 of 1184

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top