0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kad permainan '找到 1310 件相关商品
作者
The movie opens with Hana, Harry, and Hugtan waiting in front of some train tracks for Saaya and Homare. At the same time, Saaya and Homare are trying to get through the train station. The theme song then plays over a montage of Hana waiting and the former. As the story progresses, Hana meets the Kira Kira Cures after Hugtan decides to wheel away on a trolley wheeler. They eventually stop Hugtan... 有一天,企图将全世界变得充满谎言的怪物突然出现并引 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Sisyoujae
#Complicated? #Kompleks? Betul ke kaum Adam dan Hawa COMPLICATED? Tak kisahlah perhubungan antara keluarga, persahabatan, rakan sekolah, colleagues atau kekasih hati... masing-masing tak nak kalah bila bercakap soal complicated. MUNGKIN... Perempuan perlulah lebih perhatian! Lelaki pula kurang peka! NO! Jangan judge terlalu awal, ya. Jangan anggap kerumitan tu suatu beban. Semua masalah ada penyelesaiannya dan isyah-Allah buku ni boleh tolong korang untuk #deal semua aspek! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Amar
TAK celik undang-undang menjadikan kita mudah kena tipu dan mengalami kerugian. Tak celik undang-undang menjadikan kita tak pandai tuntut hak. Tak celik undang-undang menjadikan kita sering dipermainkan. Tak celik undang-undang menjadikan kita takut untuk menceburi perniagaan. Tak celik undang-undang menjadikan kita buat kerja semberono dan berisiko. Tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang kurang berkeyakinan. Dan tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Aida Asmida
Biarpun pelbagai dugaan dan cabaran yang terpaksa ditempuhi, akhirnya mahligai bahagia terbina jua. Eyda Amanda mengharapkan agar kebahagiaan di sisi Dani Zairie akan kekal abadi selagi hayatnya. Namun sayang, cinta sucinya dikhianati. Badai melanda lantaran kehadiran orang ketiga. Dani Zairie tidak pernah berubah. Jejaka macho dengan trademark playboy ini mudah hanyut dalam pujuk rayu perempuan-perempuan yang menggilainya. Sehingga akhirnya, Eyda Amanda terpaksa mempertaru 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Leoz
After suffering a blow to his confidence, Jun Ming seeks refuge in an online chatroom. There, he meets and befriends someone called 'Dandelion'. Will his friendship with Dandelion give Jun Ming the courage to face the real world again? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Leoz
After Han Hua's daughter transfers to his old primary school, he keeps running into his former primary school classmates and even their teachers. And so, Han Hua and his old friends decide to organise a class reunion… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Bonda Nor , Ammar Kamilin
Kita sebagai ibu bapa, kena faham beberapa perkara. Kita boleh berusaha, tapi hidayah dan hasilnya tetap milik Allah. Jangan perah sangat hati kita untuk selesaikan semua masalah dengan segera. Jangan perah sangat anak kita untuk ikut semua perkara yang tampak baik pada pemikiran kita. Kena faham, setiap perkara yang akan berlaku, ada jalan-jalannya. Kadang lurus. Kadang berliku-liku. Mungkin anak kita berjaya menerusi tunjuk ajar kita. Mungkin juga dia akan berjaya menerus 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
As the grandmaster who founded the Demonic Sect, Wei WuXian roamed the world in his wanton ways, hated by millions for the chaos he created. In the end, he was backstabbed by his dearest shidi and killed by powerful clans that combined to overpower him. He incarnates into the body of a lunatic who was abandoned by his clan and is later, unwillingly, taken away by a famous cultivator among the clans—Lan WangJi, his archenemy. This marks the start of a thrilling yet hilarious 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 33.52 (-20%)

会员 RM 33.52 (-20%)

作者 Shamsuddin Kadir & Amin Hamid
PANDUAN MELAKSANAKAN BACAAN KHUTBAH PUSAKA SELEPAS MAJLIS PENGEBUMIAN BUKU INI SEBAGAI RUJUKAN DAN BAGI MENGELAKKAN: 1. Harta lambat diagihkan 2. Elak bergaduh antara waris 3. Supaya waris cepat agih harta pusaka 4. Supaya waris tahu semua waris yang berhak 5. Jadi lebih bijak untuk urus harta pusaka 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Teacher Fari
Kadang-kadang kita tak sedar bahawa, kesibukan kita dengan hal-hal keduniaan membuatkan hati kita semakin lama semakin jauh daripada al-Quran. Sungguh jauh sehingga kita hampir-hampir melupai al-Quran. Bahkan, jika kita mempunyai kesempatan untuk membaca al-Quran, kita langsung tidak merasa apa-apa. Saya tuliskan coretan sebahagian kisah hidupku yang kebanyakkan bersangkut paut dengan al-Quran kepada kamu, berharap agar dirimu terkesan dengan ayat al-Quran yang ada. Sebaga 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak St
Hooray! Hooray! It's a holi-holiday! Koleksi GEMPAK™ X Utopia™ latest ni memang sesuai dibaca masa korang nak lie back, relaks dan dengar lagu Eurodisco. Sarat dengan komik best yang confirm takkan kecewakan korang. Eh, jangan biar je buku ni kat sini! Cepat rembat dan jadikan koleksi! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Syima Syawal
Ketika rasa cinta dan sayang mengalahkan rasa benci dan dendam. Ketika itulah, perasaan bahagia menjadi alasan untuk terus menyakiti. Bagi Muna Muneera, Dhani adalah cinta pertamanya. Setiap kali melihat Dhani, nalurinya terusik. Kadang-kadang dia mahu Dhani selalu memandang ke arahnya. Tapi, bila tersedar… Rupanya hanya dia yang bertepuk sebelah tangan. Sakit menjadi tunangan Dhani yang tidak pernah punya hati pada dirinya, namun demi kasih dan sayang terhadap umi, Muna M 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Nurfaza Alisya
Pernahkah terfikir untuk tidak pernah bertemu dan saling jatuh cinta? “Kun fayakun. Di dalam al-Quran ayat ini disebut sebanyak lapan kali. Yang bermaksud… Jadilah engkau! Lalu menjadilah ia. Sejauh mana saya lari pun, Allah dah tetapkan jodoh saya dengan awak.” – INDAH NAURA “Saya rasa awak dah tersalah pilih orang untuk dijadikan suami.” - KHAIR Naura sudah menduga Khair mesti punya alasan untuk menolak dirinya. Cantik sangat ke dia hingga Khair segan nak ber 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Bonda Nor
Dakwah bukan sekadar berlaku apabila kita berada di pentas popular yang ramai audiensnya. Komunikasi dakwah juga ada daripada khalayak kumpulan kecil sahaja. Dalam lingkungan keluarga, di sekolah, bersama kawan rapat, bahkan juga saat berdiri tegak tanpa komunikasi di tengah-tengah masyarakat. Menerusi kisah-kisah kejayaan, kita ambil inspirasi dan teladan. Menerusi kisah-kisah kegagalan, kita bina sempadan! Lain waktu, lain cabarannya. Lain orang, lain sukatan besar kecil 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Bonda Nor
Ujian datang dan pergi. Setiap hari kita perlu hadap ujian-ujian kecil. Kadang selesema, kadang anak membentak, kadang pemandu kereta lain memotong cara berbahaya, kadang selipar hilang di masjid. Ya, semua itu ujian berbentuk musibah yang buat jiwa kita gundah dan resah gelisah. Ujian kecil-kecilan sahaja, tetapi setiap hari ada-ada saja halnya! Kemudian, sesekali Allah hantarkan pula ujian besar. Ada yang rumahnya terbakar, ada yang kemalangan jalan raya hingga meragut nya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Bonda Nor
CHECK IT OUT! adalah himpunan kisah-kisah benar 25 orang penulis berkaitan tabayyun. Cakupan penceritaannya pelbagai. Ada kisah-kisah mangsa fitnah. Ada kisah dari perspektif orang yang mendengar fitnah. Bahkan ada juga kisah pengakuan penulis yang tersalah langkah hingga memfitnah. Kesemuanya menjurus kepada satu perkara, betapa bahayanya jika maklumat tidak diuruskan dengan baik! Cakap, salah. Tak cakap, pun salah. Memang, kadang kita jadi serba salah. Pesan Rasulullah, ka 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Hana ( H.E )
Dinzly Fariqal… Kalau dilihat cara dia melayan Darwisya, memang menyakitkan hati. Memang kadang-kadang rasa geram sangat. Tapi, tahu tak tugas Dinzly tu berat? Paling buat Dinzly geram, tekad Darwisya telah mengheretnya ke dalam sebuah perkahwinan. Disebabkan dia seorang anak yang taat, terpaksalah dia terima Darwisya sebagai isterinya. Terpaksa jadi ‘pak sanggup’ untuk wanita yang dibuntingkan oleh kawan serumahnya, Aiman Najdi. Lelaki mana yang senang nak terima, kan? 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Dhila Asyfa
"Sebelum sambung tugasan awak. Kena ingat, yang awak hanya pelajar latihan industri di sini. Dan saya, supervisor awak. Jangan berangan lebih-lebih. Hubungan kita hanya majikan dan pekerja. Ingat tu." - Haedar Amaran itu menjadi sempadan antara dirinya dan lelaki berkenaan. Anggaran Norul Najeeha, dia akan menjalani tempoh praktikalnya dengan tenang dan aman. Entah kenapa lelaki yang bernama Haedar Akil seperti membenci kehadirannya. "Jodoh ini semua bukan terletak di tanga 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Leoz
Annie excels in her studies, art, and playing the piano. But what is the painful secret behind her pursuit of perfection? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Leoz
Wei Min has to stay with his grandparents in a small town while his parents live and work in the city to support them. Unhappy with his grandmother's nagging and his cranky invalid grandfather, Wei Min feels out of place among his classmates and longs to live with his parents in the big city. But then an unexpected disaster comes along... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Illa Shanahila
Fatiya Adam, gadis manja yang menetap bersama bapa saudaranya di UK setelah kematian ibu dan bapanya. Apabila Hany, sepupunya ditipu lelaki dari Malaysia, Hany nekad meminta bantuan Fatiya. “Kau nak aku buat apa sebenarnya ni? Kenapa aku pula yang kena jumpa mamat tu?” - FATIYA “Aku nak kau pikat dia, hancurkan hati dia!” - HANY Gila. Sungguh kerja gila! Nak bercakap dengan orang asing pun dia tak berapa suka, inikan pula nak pikat hati dan buat-buat jatuh ci 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Riduan Makhtar
kisah benar bagaimana seorang pemuda yang dulunya hidup miskin dan pernah bekerja sebagai pengutip sampah namun akhirnya berjaya menjadi jutawan serta hartawan. Mohamad Azlan Al-Amin yang lahir dari keluarga termiskin di Kg Tok Raja, Besut, Terengganu pada tahun 1987 juga pernah dibuang sekolah kerana masalah disiplin. Bekerja sebagai pengutip sampah serta bergelumang dengan bau busuk sisa buangan, pengalaman mahupun kesukaran yang dilalui akhirnya bertukar menjadi suntikan 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Lain yang dirancang, lain pula yang jadi. Tiba-tiba hati Qhayrul sudah kena curi. Tanpa diduga, Yusra Dahliyaa telah menyelamatkan nyawa Qhayrul saat pertama kali mereka bertemu. Jantung Qhayrul terus berdegup laju. Ada perasaan luar biasa datang bertamu. Idrus Wira. Pemergian pemilik Restoran Warisan Wira itu meninggalkan pelbagai tanda tanya. Isyraf Wira dan Irdina Wira menyangka hanya mereka berdua waris Idrus Wira. Akan tetapi, sewaktu pembacaan wasiat berlangsung, nama 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Hanah Rishas
“Cinta pertama bagi setiap anak perempuan... Her daddy.” Nurul Ain tidak tahu, cinta pertamanya itu seharusnya Awang Kader, ayah kandungnya yang menjadi punca kelahirannya di dunia ini, bukan Abdul Halim, ayah angkatnya. Di mata Awang Kader, Nurul Ain ialah Dayang Nur Aishah, bukti cinta dia dengan wanita paling dikasihinya. Atas satu insiden yang memilukan, Aishah dibawa pergi jauh daripadanya berpuluh tahun. “Saya dah jatuh cinta. Hati dah jatuh bergolek. Tak bo 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者
AL-QURAN PERJILID ANDALUS (TERJEMAHAN PERKATA +TAJWID BERWARNA + WAQAF IBTIDA') Spesifikasi: Kotak Kulit Kadbod (Box Cardboard cover) Lengkap 30 Juzuk dengan pembahagian 10 juzuk bagi setiap jilid (soft cover) Kertas matte (berwarna putih) Khat Resam Uthmani dan Terjemahan dalam Bahasa Melayu Diluluskan Lajnah Tasheh Al-Quran Kementerian Dalam Negeri (KDN) Malaysia Panduan Tanda Waqaf & Tanda Bacaan Doa Khatam al-Quran Keistimewaan: -Kaed 了解更多
原价 RM 110.00

现售 RM 110.00 (-0%)

会员 RM 99.00 (-10%)

作者
The espers of Academy City are classified into six levels, where "Level 0" lacks power while "Level 5" possesses an overwhelming amount. Of the several million espers residing in Academy City, only seven of them have attained Level 5, and ranked highest among them is the one known as Accelerator. Toaru Kagaku no Accelerator focuses on the strongest Level 5 after he protects the cheerful Last Order at the price of much of his power. Recovering at the hospital, Accelerator has 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Iride Akatsuki has unlocked hidden content in the game he's playing, 'Nakanohito Genome,' and it turns out that this content is a real-life game! He soon wakes up to find that he has been kidnapped and taken to a strange place, along with a number of other teammates. Each of them specializes in a certain sort of game, like cultivation games, fighting games, puzzle games, etc. A llama-headed 'teacher' gathers them after level 1 is cleared to explain how the game will proceed. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
*Sesuai untuk umur 4+ *Kenal dan belajar kata melalui permainan cari kata 了解更多
原价 RM 2.90

现售 RM 2.32 (-20%)

会员 RM 2.32 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Tauke Restoran Jurasik, Cili Berapi dilaporkan hilang secara misteri di perairan Segi Tiga Bermuda. Pada masa yang sama, Pekan Botani digemparkan dengan penemuan fosil dinosaur yang aneh di kuari pekan. Cikgu Tunggul Berapi merasakan adanya perkaitan antara kedua-dua kejadian tersebut. Tanpa membuang masa, Polong bertekad untuk pergi ke Bermuda bersama Geng Botani yang lain bagi menyiasat kejadian berkenaan. Seperti apa yang dijangka, Geng Botani menemui gerbang rentas mas 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Suzana Jumadil
Dia manusia yang tidak kenal erti putus asa. Cintanya mengikut hierarki yang berbeza. Baginya, cinta yang dianugerahkan Sang Penguasa adalah suatu perjuangan yang perlu dipertahankan. "Saya tak akan membiarkan lagi awak mengatur buah catur mengikut selera awak. Biar permainan catur kali ini saya yang programkan. Dulu, awak suka main dengan queen, suka mulakan langkah dengan kuda. Lepas tu, lari... Awak tahu? Semua tu melambangkan cara awak menyelesaikan masalah. Kalau ada 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Hilal Asyraf
Lebih sedekad Ryujin dihantar pulang ke Malaysia sebagai ‘senjata rahsia’ bagi Ryuken. Tetapi tidak sekali pun dia diaktifkan. Sedekad berlalu dan suasana Malaysia telah berubah ke arah yang lebih baik. Malaysia kembali menjadi Harimau Asia, dan kini pembebas Masjid Al-Aqsa, juara bukan sahaja untuk ummat Islam tetapi juga insan sejagat, berdiri sama tinggi dengan negara-negara kuasa besar yang lain. Ketika inilah, Ryujin diaktifkan semula. Malangnya, bersama Malay 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Following the Heath Oslo incident, the existence of the US-Japanese anti-terror organization CIRS has become a matter of public knowledge. CIRS has been rebuilt from the ground up, and its most covert functions spun off to a new agency: SORD (Social Ops, Research & Development). The goal of SORD is to train a new generation of operatives to defend the country against future threats. To that end, the organization has established a series of schools up and down the country. Mi 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.90 (-10%)

会员 RM 17.90 (-10%)

作者
Because of the legend left by Tatsuya Uesugi, Meisei Academy High School was well-known for their strong baseball team. But 26 years after their glory, the team has not been able to keep their record and has since lost their fame. Two stepbrothers, Souichirou and Touma Tachibana, aim to revive of the once-strong Meisei Academy baseball team and enter the National High School Baseball Championship. Souichirou and Touma are second years in Meisei Academy Middle School. Both boy 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 35.12 (-20%)

会员 RM 35.12 (-20%)

作者 Amirul Eqhwan
Bos : "Zaman saya dulu lagi la teruk, bla bla bla.... ." Gen Y : "Excuse me, nasi goreng harga berapa masa tu? Minyak berapa RM Masa tu ? and the list goes on..... *sambil bermonolog dalam diri* Bukan generasi Y lah kalau tak kena macam ni, asyik dibandingkan dengan kehidupan purba-kala staf-staf senior dan bos-bos. Dikatakan merekalah tidak bersyukur, merekalah yang tidak pandai buat kerja, merekalah yang cepat sentap, dan segala yang buruklah tentan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Ali Hassan
"Aku nampak saja jahat, tapi hati aku baik." "Anak aku nakal sebab terpengaruh dengan kawan kawan" "Macam kawan angah, cukup berlagak. Bila sembang selalu dia meninggi diri, bila berbincang mesti kene dengar cakap dia" "Sekarang apabila dia buka mulut je, kawan kawan pergi tinggalkan dia" Kita sering tidak mahu mengaku kesilapan, sehingga kadangkala mencari kambing hitam untuk menutup kesalahan atau kesilapan diri sendiri. Kita merasakan seperti kita saja yang bena 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Solar Team
AIMING FOR THE TOP! FINDING THE FABLED AXE! After their encounter with the red demons, Alex and co. find themselves in an unknown world! They end up rescuing a strange lady through whom they learn about the mysterious descendants of the legendary Pangu! It is his fabled axe that they must find and use to separate heaven and earth in order to escape. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
With the power of the "Book", the Armed Detective Agency has been branded as a vicious criminal organisation. All means of escape are being cut off by the mercilessly approaching Hunting Dogs – the military's strongest special unit of Ability Users, led by Commander Fukuchi Ochi! Up against the Hunting Dogs' enhanced bodies and overwhelming combat skills, can our stray dogs do nothing but be hunted down? Everywhere, the righteous become the enemy... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Leoz
At school, Joel is bullied by older students. At home, nothing he does pleases his father. Tired of feeling weak, Joel decides to become stronger – but at what cost? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Leoz
Born to a wealthy family, Shun Sheng is envied by his friends. But his family is constantly arguing about money. To earn enough to move out on his own, Shun Sheng turns to gambling.... but will the mindless pursuit of money be his downfall? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Sent to the storm-sodden Gulf of Tripola, Yuna joins the Dragon Seekers as they seek to solve a meterological mystery! Driven to distraction by the loss of the Codex Draconica, Master D' Vinci fears the worst between the Dark Dragons and the Nightfold Empire, who stands to gain? With the search on for the 7 Great Dragons, can our heroes prevent FIRE AND RUIN? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Amyliey Haizani
Senafas rindu, seindah kasih untukmu,kulakarkan menjadi sebuah cinta. Atiey Dalila menaruh hati kepada Zamil Ariff, teman sepermainannya. Belum sempat dia meluahkan perasaan, lelaki itu sudah mempunyai kekasih. Pertemuan Atiey Dalila dengan Arjuna Syah di restoran tempat dia bekerja membuatkan hidupnya tidak tenang. Sikap majikannya, Zana Lara juga membuatkan jiwanya tertekan. Atiey Dalila cuba melupakan Zamil Ariff, namun sikap cemburu Fiza membuatkan Atiey Dalila dihina 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Fauziah Ashari
NUR AIRIS dan ZUFAR HANNAN bersatu tanpa cinta. Seorang mengelak daripada perkahwinan ‘cina buta’ manakala seorang kerana wang ringgit. Namun, sejauh mana kudrat Airis mengelak setelah empat tahun dia tinggalkan Zufar tatkala lelaki itu memburunya hingga sanggup menjadi drebar dan bodyguardnya atas arahan Datuk Jae. -When I need you, I just close my eyes and I’m with you, Nur Airis. No one could kill me except you.- Airis hentikan langkah. Menghayati setiap bait ayat 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.90 (-18%)

会员 RM 22.90 (-18%)

作者 Sloow Studio
STICKS AND STONES MAY BREAK MY BONES, BUT RICE WILL NEVER HARM THEM... OR WILL IT? When a freak low tide unleashes the unexpected upon a seaside town, Team X are called in to investigate a petrifying find! What links the drowned house with the crippled corpse within? When a macabre malaise begins to infect the local's lives, it's all Ash, Katie, and Inspector Allen can do to extract an explanation! Is it the wrath of a tormented spirit or is there more to this particularly pa 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Tiey Anam
Tujahan kata-kata nista membuat Alya matang sebelum usia. Sikapnya yang manja perlahan-lahan berubah kasar demi melindungi ibu dari kecaman manusia yang penuh dengan kebencian. Fitnah yang menyelubungi membuat ketenangan dirinya bagai diragut oleh tangan manusia yang membenci keluarganya. Dugaan menimpa diri, membuat Alya rebah sehinggalah pertemuannya dengan Li JunJie. "Kadang-kadang, perkara yang kita anggap sebagai kelemahan diri itulah sebenarnya kekuatan. Awak tak pern 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Black Ink Team
SIAPA MENGETUAI DALAM KEBUNTUAN? Selepas kegagalan sebelum ini, raja kerajaan Haiwan masih tidak menyerah dan bertekad manghapuskan bumi! Malangnya Jake, Louis dan Diggs awal-awal lagi sudah tumbang dikalahkan semut peluru. Kini terserah kepada Bean, Yuna, Taz dan Sheri untuk menangani peperangan semut. Adakah mereka berjaya menghindari krisis kerumunan semut ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
After a strange dream of a mysterious ancestor, high school student Yuuko Yoshida wakes to see that she has grown demonic horns and a tail. Dazed and confused, her mother reveals to her a dark family secret: her family is descended from a Dark Clan that was banished to live powerless and destitute by their mortal enemies, the magical girls of the Light Clan. The only way to lift their ancestry’s curse is for Yuuko to find a magical girl, murder her, and splatter her blood a 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Dissa Azmin
Afiqah atau A.P, seorang pemain bola jaring dan memakai bip C. Akibat selalu bersikap terburu-buru, A.P telah melakukan banyak kesalahan dalam suatu perlawanan persahabatan di antara sekolah. Sehingga pasukannya menemui kegagalan. Rakan sepasukan menyalahkan A.P atas kekalahan itu. A.P cepat melenting apabila ditegur. Perselisihan faham telah berlaku dalam pasukannya. Tiada lagi persahabatan. Bagi keluarga A.P pula, perkara ini tidak perlu dibimbangkan. A.P menganggap tiada 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.90 (-18%)

会员 RM 23.90 (-18%)

作者 Prof. Dr. Engku Ahmad Zaki
Memang mudah untuk kita menjawab soalan- soalan tersebut. Tetapi cuba kita tanya pula "Bila maulidur Rasul ?", "Bila nisfu Syaaban?"ataupun "Bila Nuzul Al-Quran?" Nescaya tidak semudah itu kita boleh menjawabnya. Penekanan terhadap kalendar masihi dan pengaruh budaya barat dalam kehidupan seharian kita kadangkala menyebabkan kita lupa tentang kepentingan tarikah-tarikh penting atau hari-hari kebesaran dalam sejarah Islam. . Itulah yang ingin ditonjolkan dalam buku in 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Amla Mat Rawi
CIKGU MULTIPURPOSE bermaksud seorang guru yang kerjanya bukan sahaja masuk kelas, buka buku dan mengajar akademik kepada anak-anak murid tetapi ada lebih seribu tugas lain daripada itu. Satu tugas hakiki bersama sejuta tugas lain yang menanti. Cerita-cerita ini semuanya kisah benar yang diadun secara santai tapi sampai. Berlaku di sekeliling kita. Bukan kisah penulis seorang tapi ini kisah kita semua. Cerita-cerita di dalam buku ini bukan cerita kosong. Ada ibrah, pengajaran 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Sisyoujae
Tanya diri korang, dalam sehari berapa kali korang salahkan diri sendiri? #ingatAllahSWT Hidup ni tak lari dari konflik dan masalah. Kadang-kadang, kita cuba jadi hero selesaikan masalah orang sampai lupa hal sendiri. Kadang-kadang kita buat perkara baik tapi jiwa sentiasa berkecamuk. Kadang-kadang kita terlalu nak jadi macam orang lain hinggakan banyak alasan dan halangan dalam diri. Buku ni (bukan komik atau novel!) tak nak suruh korang salahkan diri sendiri dan keliling, 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Shamsuddin Kadir
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Candy Factory
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者
Ten years after the Holy Grail War—a battle waged by Masters and Servants over the wish-granting container, the Holy Grail—another war breaks out in Fuyuki City. Shirou Emiya—the adopted son of Kiritsugu Emiya, who was a participant of the previous Holy Grail War—resolves to fight, carrying out Kiritsugu's dying wish. Shirou attempts to protect Sakura, a girl from the Matoi family who has been by his side for over a year. But once the Holy Grail War starts, there's 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Onmyoudou magic was once a powerful technique used by the Japanese during the second World War in order for them to gain the upper hand and establish their nation as a formidable force. But Japan was quickly defeated after the revered onmyouji Yakou Tsuchimikado caused the "Great Spiritual Disaster," an event which plagues Tokyo to this very day. As a result of this mishap, the Onmyou Agency was established in order to exorcise further spiritual disasters and combat the demon 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Mars Land
"Pergi! Jangan masuk sini! Pergi!" "Aku? Kau nak aku pergi ke?" Amar tuding dirinya sendiri. "Orang belakang kau tu. Pergi!" Bulu roma tengkuk Amar meremang serta-merta. Dia toleh belakang. Tiada sesiapa. "Mu... muka dia macam mana? Soal Amar tersekat-sekat. Ada benda ganggu Amar. Ia warisan dan dendam. Tapi dia tak percaya. Baginya kejadian paranormal tak wujud dan hanya mainan minda. Tuduhan orang kampung terhadap ayahnya yang gila buat dia tekad belajar bidang psikolog 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak St
Walaweh...! Jilid keempat Koleksi GEMPAK™ X UTOPIA™ muncul gemparkan dunia komik. Menghidangkan kisah aksi padu, kelakar pecah perut, romantis mengasyikkan dan seram gelisah untuk korang. Khas untuk pembaca power je, okey. Jangan lepaskan koleksi ni, fuh!!! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

1-1310 of 1310

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top