0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kami Garcia '找到 467 件相关商品
作者 Candy Factory
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dr. Liza Adnan
Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang! “Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki. Kami tak ada kereta. Nak ke 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Silvia Morano-Garcia
The Mayan god of death sends a young woman on a harrowing, life-changing journey in this dark, one-of-a-kind fairy tale inspired by Mexican folklore. &;A spellbinding fairy tale rooted in Mexican mythology . . . Gods of Jade and Shadow is a magical fairy tale about identity, freedom, and love, and it's like nothing you've read before.&;&;Bustle NAMED ONE OF THE BEST BOOKS OF THE YEAR BY NPR &; Tordotcom &; The New York Public Library &; BookRiot The Jazz Age is in full swi 了解更多
原价 RM 54.50

现售 RM 54.50 (-0%)

会员 RM 49.05 (-10%)

作者 卡敏·穆罕默迪
  想過好日子,不如好好過日子。   一本拾回自我的美好生活指南。   ★ 中文版特別邀請插畫家「KIDISLAND‧兒童島」繪製內文插圖   ★ 入選《出版者週刊》2018年夏日推薦好書   ★ 英國《衛報》推薦:尋得慢食及慢活的快樂   ★《每日郵報》好評:以城市繁忙生活,交換美麗人生   ╔ 遇見快樂的練習 ╕   ▋好好感受當下,不准外帶咖 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 Dr. Jaudah Muhammad
Karya yang indah ini menghimpunkan kisah-kisah insan soleh, biografi dan nasihat-nasihat yang menyejukkan jiwa setiap pembaca. Kami berharap agar buku ini dapat dijadikan sebagai bahan renungan dan santapan rohani bagi seluruh kaum muslimin. Mereka semua memiliki keistimewaan dan ciri-ciri tersendiri dalam berkomunikasi dengan Allah SWT dan manusia. keterikatan serta kebergantungan mereka pada Allah SWT sangat tinggi. Ianya boleh dilihat dari sikap tawaduk dan taat kepada ta 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ilya Abdullah
SEKIAN lama tidak pulang ke kampung, Aariz kembali setelah menerima berita kematian ibunya. Harta peninggalan arwah ibunya, Puan Mastura dimiliki Aariz. Kejadian pelik yang berlaku di banglo peninggalan Puan Mastura menyebabkan Aariz tidak jadi kembali ke bandar semula. Awalnya dia mengesyaki kejadian pelik dan menyeramkan itu kerja ayah tirinya, Norden. Sangkaan Aariz meleset. Kematian dan kehilangan mula menghantui penduduk kampung semula. Kisah Mbah Esah dan keturunannya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
Antara kriteria - kriteria penting yang terdapat dalam al-Quran ini ialah : *Khat baharu yang lebih jelas dan menarik *Waqaf (merah) dan Ibtida' (hijau) yang diwarnakan latar belakang teks al-Quran *Tajwid 5 warna yang diwarnakan pada teks al-Quran *Terjemahan bahasa Melayu terkini bertema *Kaedah al-Mizan untuk mengakhiri bacaan dengan lebih sempurna *Hadis sahih sebagai info sampingan *Asbabun Nuzul untuk mengetahui sebab penurunan ayat *Indeks 了解更多
原价 RM 95.00

现售 RM 85.50 (-10%)

会员 RM 85.50 (-10%)

作者 Zara Aluwi
Kerana sandiwara menjadi teman lelaki, Alana dan Pak Tam menuju ke fasa baru. Tak sempat ke fasa seterusnya Tania dan Puan Rogayah mengganggu gugat hubungan mereka. Tania dengan muka tak tahu malu menjadi dalang kehancuran cinta Alana. Puan Rogayah dengan tegasnya tidak merestui hubungan Pak Tam dengan Alana. "Ana terpaksa terima walaupun hati ini teramat berat untuk melepaskan. Dah nasib Ana. Dulu putus cinta, sekarang putus pertunangan. Masa akan datang putus ikatan perkahw 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
The signing of a peace treaty has secured a tenuous ceasefire between mankind and the Zex, beings who emerged from space/time rifts connected to mysterious, distant worlds. Partnered with a Zex named Rigel, Azumi Kakamigahara must shoulder the fate of her own idyllic world. The unlikely pair head to newly established Fujimisaki Academy, but what destinies await them once they arrive? 在距今不遠的未來,世界上的 5 個場所忽然出現了通往異世界的門扉,門 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Mohd Ahmad Kamil
Buku '50 KENIKMATAN BAGI ORANG YANG SOLAT BERJEMAAH' menjelaskan setiap keistimewaan bagi orang yang solat berjemaah dengan terperinci yang pastinya akan mengagumkan kita dan membuatkan kita berasa rugi jika hanya melakukan solat bersendirian. Antara isi kandungan menarik: Syarat-Syarat Imam Solat Jemaah Kelonggaran Solat Jemaah Adab & Tatacara Solat Jemaah Hukum Solat Berjemaah Bagi Kaum Wanita Sembahyang Jumaat Pencuri Sembahyang 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 16.20 (-10%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Bonda Nor , Ammar Kamilin
Kita sebagai ibu bapa, kena faham beberapa perkara. Kita boleh berusaha, tapi hidayah dan hasilnya tetap milik Allah. Jangan perah sangat hati kita untuk selesaikan semua masalah dengan segera. Jangan perah sangat anak kita untuk ikut semua perkara yang tampak baik pada pemikiran kita. Kena faham, setiap perkara yang akan berlaku, ada jalan-jalannya. Kadang lurus. Kadang berliku-liku. Mungkin anak kita berjaya menerusi tunjuk ajar kita. Mungkin juga dia akan berjaya menerus 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Napoleon Hill
The essential reference tool for attaining wealth and abundance right here right now. The Encyclopedia of Wealth includes 12 of the most revered, time-honored, proven classics on attaining abundance. Here in one volume are the essential wealth writings which have influenced millions of people over the past 150 years. You can read each book in the volume at your own pace, or read one a month, setting the groundwork for riches in 365 days. The twelve life-changing books inclu 了解更多
原价 RM 107.95

现售 RM 107.95 (-0%)

会员 RM 97.16 (-10%)

作者 Haruki Murakami
When a thirty-something portrait painter is abandoned by his wife, he holes up in the mountain home of a famous artist. The days drift by, spent painting, listening to music and drinking whiskey in the evenings. But then he discovers a strange painting in the attic and unintentionally begins a strange journey of self-discovery that involves a mysterious ringing bell, a precocious thirteen-year-old girl, a Nazi assassination attempt and a haunted underworld. A stunning work o 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Ryo Takamisaki
Sahabat Setia Pengembaraan Ash dan Pikachu untuk berjumpa Pokemon Legenda, Ho-Oh diteruskan. Agak-agak berjaya tak? Diorang menghala ke Gunung Tensei dan Marshadow jadi penunjuk arah. Manakala ada Pokemon mitos entah sejak bila menyorok dalam bayang-bayang Ash. Apa Ash dan Pikachu nak buat bila terperangkap dalam bahaya?!! Siri yang pasti buat korang menangis. Karya tentang nilai persahabatan Ash dan Pikachu! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana latar kehidupan masing-masing. Warna pelangi itu terlihat, cuma tidak mampu digapai. Maka impian itulah yang melonjakkan hasrat agar mimpi setiap orang tidak berubah menjadi igauan buruk. Suhaila - Perempuan yang hidup menyendiri dalam sebuah rumah agam di ladang kelapa sawit. Pembela saka seekor singa. Dia ter 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ella Affandy
Perbezaan mengharuskan cinta mereka menjadi rahsia. Seorang bos dan seorang lagi hanya pekerja biasa. Bimbang kisah cinta dia dan 'The Boss' dihidu staf lain, Safya menjadi sangat berhati-hati. "Tak ada orang nampak ke you ke sini?" -Safya "Kalau nampak pun, kenapa? Since I'm the boss, siapa yang berani persoalkan kehadiran I di department ni?" -Tengku Zaffryel Bagi Tengku Zaffryel, dia tak peduli siapa pun Safya. Yang dia tahu, hatinya hanya ada cinta buat si gadis. "Kit 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Rosli Mohd. Sah
Datangmu dialu-alukan, tetapi pemergianmu tak dibenarkan… Demi dendam dan kasih sayang, pertaruhan yang dibuat terlalu besar. Kampung Hilang menjadi saksi kekejaman silam akan berulang dengan watak berbeza. “Kalau kamu masih berhajat juga nak ke kampung puaka tu, baik hentikan. Jangan cari masalah. Kami di kampung ni dah cukup letih dengan masalah dari kampung tinggal tu. Dah tak larat nak hadap masalah yang berulang-ulang.” Sesiapa pun boleh datang, tetapi tiada 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Long ago, magic was abundant and enriched the lives of all people until its usage in war. To end the chaos, seven of the most powerful mages gave up their lives in order to seal all magic. Now, almost one thousand years later, their magic seal Magiaconatus hosts Granbelm, a monthly series of battles meant to determine who among its participants is worthy of the title of Princeps, the one true mage. On the night of a full moon, high school student Mangetsu Kohinata is suddenl 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
After the former Makai Knight turned Horror Jinga was defeated by Ryuga Dougai as Garo during the events of Garo: Kami no Kiba, he returned to the Makai Realm and challenged Messiah. He lost that battle and his soul drifted through the darkness for a time; he somehow found himself reborn into the light again. Unaware of his dark past life, he's reborn into the Mikage family and became a Makai Knight once again. His new life hasn't been easy as his father, Mizuto Mikage, turne 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者
During a protracted civil war that pitted the North against the South, the outnumbered Northerners used dark magical arts to create monstrous super-soldiers—Incarnates. Now that the war has ended, those Sacred Beasts must learn how to make their way in a peaceful society, or face death at the hands of a Beast Hunter... Nancy Schaal Bancroft, the daughter of an Incarnate soldier who met an untimely end at the hands of one such Beast Hunter, turns to hunting the hunter hersel 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Alia Alizs
Pertemuan singkat aku bersama Zahwan di bumi Borneo telah menjalinkan hubungan cinta tanpa pengetahuan Adil, abang kandungku. Zahwan telah berjanji setia padaku, tapi akhirnya hilang tanpa berita dan lupa segala janji. Kerana janji itu, aku setia menanti dan menutup pintu hati untuk lelaki yang ikhlas menghargai aku. Faliq... maafkan aku! “Sanggup kau buat aku macam ni, Wan! Sanggup kau khianati persahabatan kita. Sampai hati kau nak rampas kebahagiaan aku.” – Faliq. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Jorge Luis Borges 波赫士誕生120年紀念 本期雜誌(整本)模擬波赫士迷宮製作 可能永遠無法讀完 閱讀指南: *本期雜誌專輯模擬波赫士的迷宮概念、譬喻與意象。 *專輯內容並不只存在於固定的專輯版面。 *閱讀方式有些許難度。 *可從任何一處開始。 朱嘉漢/本期詞條撰寫、編輯協力 (除咖啡館、探戈、文壇地位、創意夢、俄羅斯娃娃結構五則由陳建志 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-0%)

作者 藤枝まつえ
  材料簡單,過程清晰,   只要把紙剪一剪、貼一貼、捲一捲、壓一壓,   就能做出擬真的花朵!   用簡單材料拼湊出來的紙花,   經過細心的剪裁、上色之後,就能轉變成惹人憐愛的花朵。   宛如具有生命力一般綻放,卻又不會隨著時間枯萎。   正因為不會枯萎,所以最適合拿來裝飾房間、餐桌,或是送給對自己而言有重要意義的人。   了解更多
原价 RM 55.45

现售 RM 55.45 (-0%)

会员 RM 49.91 (-10%)

作者 Yamishibai
Yamishibai: Japanese ghost stories (Known in Japan as 闇芝居 Yami Shibai, lit. Dark Play) is a 2013 Japanese anime TV series depicting horror stories told in the manner of the classic Kamishibai (Japanese street theatre) style. Centred around tales of Japanese myths and urban legends, the show has gone into its seventh season as of 2019. Horror Theatre Yamishibai is the Manga adaptation with art by Isao Sakamoto. 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 32.70 (-0%)

会员 RM 29.43 (-10%)

作者 鴻上尚史
《永遠的零》真實翻版!衝擊人心的紀實作品 日本熱銷22萬冊!揭露連日本人都為之震驚的特攻實像 一個不被期望的特攻生還者,一段在恥辱與榮譽之間的生存搏鬥 直視二戰日本最駭人聽聞的作戰行動,以及特攻背後的深層心理   「為什麼日軍會成立特攻隊?效果好嗎?」   「特攻真的都是自願的嗎?」   「生還的特攻隊員後來都怎麼樣了?」    了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者
Saint Seiya : Sanctuary (Vol.1 - 48) Saint Seiya :Asgard (Vol.49 - 72) Saint Seiya : Poseidon (Vol.73 - 114) Saint Seiya Hades Chapter Inferno (Vol.1-12) Saint Seiya Mei Ou Hades Elysion-Hen (Vol.1-6) Saint Seiya The Lost Canvas (Vol.1-26) Saint Seiya Soul Of Gold (Vol.1-13) Saint Seiya Saintia Shou (Vol.1-10) Saint Seiya 5 in 1 Movie: *Gekijoban *Kamigami No Atsuki Tatakai *Shinku No Shonen Densetsu *Saishu Seisen No Senshi Tachi *Tenkai-hen Jousou Overture 了解更多
原价 RM 129.90

现售 RM 129.90 (-0%)

会员 RM 129.90 (-0%)

作者 Ryo Takamisaki
Dengar kata, pertemuan pertama regu popular, Ash dan Pikachu dibongkar dalam komik ni. Betul ke?Macam mana diorang boleh jadi sahabat sedangkan Pikachu langsung tak ngam dengan manusia? Dan dalam perjalanan, diorang berjumpa dengan persaingan, kawan baru dan juga... Pokemon Legenda, Ho-Oh! Woah!Ni adalah versi manga untuk 'Pokemon The Movie: I Choose You!'Jadi, peminat Pokemon memang tak ada pilihan lain, wajib baca komik ni! Hehehe~ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
 "Okko" is a sixth-grade elementary school girl who lost her parents in a traffic accident. She moves to her grandmother's hot spring inn "Haru no Ya" (Spring House) and trains to run the inn. She gradually grows up with the help of the ghost "Uri-bō" and other mysterious friends. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Dr. Kamilin Jamilin
"Buku ini menghimpunkan 101 coretan Untaian Nasihat, Risalah Dakwah, Isu Semasa & Kupasan Ilmu yang insyaAllah sangat bermanfaat buat kita semua. Moga Allah berkati hasil tulisan ini." -Dr. Kamilin Jamilin- Buku ini secebis legasi yang mampu penulis tinggalkan buat masyarakat dan generasi seterusnya. Ia merupakan catatan dan luahan berkaitan pelbagai isu yang dibahagikan kepada empat bab iaitu untaian nasihat, risalah dakwah, isu semasa dan kupasan ilmu. Keseluruhannya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mohd Daud Bakar
Hutang dalam masyarakat moden adalah sudah menjadi perkara biasa. Kalau tidak hutang, banyak perkara tak boleh buat. Namun, ada hutang yang baik dan ada yang 'memeningkan kepala'. Saya dan Razman cuba memberikan beberapa tips dalam pengurusan hutang secara berhemah. Hutang tidaklah buruk kalau diuruskan dengan baik sebab agak susah untuk hidup tanpa berhutang...ada hutang biasa dan ada hutang untuk bisnes. Penawar kepada budaya hutang ialah pengurusan aliran tunai yang sihat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Datuk Dr. Ustazah Norhafizah Musa
"Terima kasih ALLAH atas nikmat yang Engkau kurniakan. Terima kasih atas nikmat berkeluarga yang Engkau rezekikan. Maka kurniakan kami kesabaran dalam memenuhi amanah ini." - Datuk Dr. Ustazah Norhafizah Musa Tip bahagia dalam keluarga: - Mesti DEKAT dengan AL-QURAN. - Saling MENGHORMATI ibu ayah dan anak-anak. - 'BELI' jiwa dengan 'MEMBACA' personaliti mereka. - DIDIK anak dengan LEMAH LEMBUT kerana kekerasan akan menjauhkan mereka. - BERKORBAN untuk KELUARGA kerana kian ba 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Muhd Farhan Basheer
Keterangan Buku Qamus Azzakiyy telah disusun bagi memudahkan dalam membuat rujukan dan menambahkan pengetahuan. Proses penyusunan qamus ini memerlukan pengalaman, kegigihan dan kepakaran di dalam tiga Mang bahasa tersebut. Selain itu, usaha dan semangat kearah penyusunan qamus ini timbul kerana kami melihat betapa pentingnya ketigatiga bahasa ini. Didalam pertuturan di nusantara. Selain itu, ia juga bertujuan memartabatkan bahasa Melayu dan bahasa Arab di mata dunia. 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者
Located in western Tokyo is the enormous Academy City. With a total population of over 2.3 million, roughly 80% of which are students, this city has a unique curriculum in place to develop supernatural abilities, and the students' abilities are rated in a range of six categories, from "powerless" at Level 0 to "super-powered" at Level 5. A certain student, Kamijou Touma, is one of the students who live in Academy City. An unusual power resides in his right hand: the illusion 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

作者 Ruqayyah Muhd
Risau berat badan naik? Bawa pinggan makanan anda kepada para dietitian ini! Dietitian paling takut apabila orang lain tengok pinggan atau apa yang kami suap ke dalam mulut. Ya lah, kami beriya beri nasihat jangan makan begitu begini, tiba-tiba kami pula makan banyak? Kadangkala orang lain yang bawa lari pinggan apabila kami datang. Takut kami pula yang kira kalori mereka. Segan dan risau kami kata, "Hmmm... makan macam ni, bila nak kurus?" Walaupun ada saja yang tak hairan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cici Aida
Aku…Darling Delia. Nama vogue sangatkan. Kategori aku, hanya gadis biasa-biasa, tapi tetap ada gaya. Pakej manis, itu semulajadi. Ada juga yang ingin meraih perhatian. Tetapi sayang, aku cuma mengejar seorang saja. Bukan sebab dia terlalu kacak, tapi kaku macam kayu bila berdepan dengan perempuan. Senang cerita tersangatlah pemalu. Kalah seperti anak dara kena pinang. Jujur…dialah lelaki itu, Emir Anaqi. “Lepas ni saya akan panggil awak Darling sebab itu memang nama a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Sophilea
Cinta itu satu anugerah memiliki atau tidak itu adalah takdir. Pertemuan itu Cuma seketika di tengah bandar asing, hati Engku Fadhli jatuh cinta pada seraut wajah manis milik Nadia Arisya. Betullah kata orang cinta itu tak perlu ada sebab untuk memiliki dan di miliki kerana cinta itu unik ia hadir tanpa pernah kita sedari. Tanpa perlu memandang siapa dia atau siapa aku. “Rom tak di bina dalam masa satu hari, Engku Fadhli.” Nadia mengerling. Salji memutih di tengah ba 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Hector Garcia
Learn to make every moment a once-in-a-lifetime experience with this definitive guide to the Japanese art of ichigo ichie (pronounced itchy-GO itchy-A), from the bestselling authors of Ikigai. Every moment in our life happens only once, and if we let it slip away, we lose it forever--an idea captured by the Japanese phrase ichigo ichie. Often spoken in Japan when greeting someone or saying goodbye, to convey that the encounter is unique and special, it is a tenet of Zen Buddh 了解更多
原价 RM 72.90

现售 RM 72.90 (-0%)

会员 RM 65.61 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
“I don’t have a groom.” “I can be yours…” “Setuju tak?” Sekali lagi Akhbar bertanya. OMG! Adakah Akhbar sedang melamarnya? Ditinggalkan di malam pernikahannya sendiri membuatkan Adalia tekad membawa diri ke bumi Kashmir. Tujuannya hanya satu. Untuk mengubati luka di hati. Namun, dia tak menyangka yang kedatangannya ke Kashmir bakal membuka cerita cinta yang baru dalam hidupnya. Pertemuannya dengan Akhbar yang secara tidak sengaja, berjaya membuahkan bibit ci 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Saridah Hamid
“Ibu tak sayang kita lagi ke Kak Ana? tanya Im. “Tak baik cakap macam tu. Ibu buat begitu ada sebabnya,” jawab Ana. “Sebab Im ni jahat, kan? Sebab tu inu bersetuju dengan Pak Long nak hantar kita ke sana!” Pertanyaan Im itu membuatkan Ana tersentak. Ana tahu, keputusan ibu tentu menggangu jiwa Im. Jika benar itu yang terbaik buat kami, Ana akan cuba yang terbaik untuk membahagiakan mereka semua. Tapi, mampukah Ana menggalas tanggungjawab sebagai kakak dalam me 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Syuhada Safian
“Jadi maksud Ana, Sleepover Sweet Muslimah itu lebih kurang macam... Sesi pillow talk kita tempoh hari?” Ina menyoal seraya mengembalikan ingatan Ana pada saat ini. “Ina setuju! Perkara ini hasrus dipercepatkan. Kalau boleh, kita jalankan semasa cuti penggal pertama ini, nak?” cadang Ina. Ana tak sangka, program yang pada mulanya berjalan dengan lancar berakhir dengan satu tragedi yang menyeramkan. Secara tiba-tiba, kehilangan Lina, gadis pintar di sekolah kam 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Nurul Badriyah
Alisya berkata dengan teruja, “Insya-Allah, kami berdua mesti menang hari ni. Kita akan sampai dulu di garisan penamat. Betul kan, kakak?” Alisya dan Airiz memasuki per tandingan merentas desa di sekolah. Pada hari pertandingan, Alisya kerap minum air sehingga habis air di dalam botol yang dibawa oleh Alisya dan Airiz. Semakin lama, semakin terasa sukar bagi Alisya dan Airiz untuk tiba ke garisan penamat. Pada saat-saat akhir, Airiz pula jatuh dan tercedera. Keadaan m 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者
Sakamichi Onada is a wimpy high school freshman who loves anime. He initially wants to enter the anime club, but winds up joining the cycling club after meeting two classmates who are already famous cyclists. He undertakes the grueling training to compete in races, and discovers his own hidden talent in cycling. 了解更多
原价 RM 109.90

现售 RM 109.90 (-0%)

会员 RM 109.90 (-0%)

作者 Roza Roslan , Muhd Kamil Ibrahim
Sungguh ... Meniti Masa Berbaki ibarat berhenti sejenak di simpang empat, menanti lampu merah bertukar hijau dan diteruskan perjalanan ke destinasi. Jarang benar kita terpaksa menunggu dua kali di persimpangan yang sama pada detik yang sama kecuali trafik begitu sibuk sekali. Barangkali perjalanan ini merupakan perjalanan terakhir. Ia terhenti apabila tiba satu detik, denyut nadi terhenti dan kita dikapankan untuk berhijrah menuju alam kubur. Kemudian kita dibangkitkan, mengh 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Rinsya Chansiani
Aku, Abeer. Kata aje anak dara tua, tak kisah dah. Mak beria nak carikan aku jodoh. Kiranya kena kahwin tahun ini juga. Tapi, "dia" muncul dalam hidupku dengan tiba-tiba! Dia, lelaki yang mengagungkan budaya hedonisme. Rambutnya terpacak berwarna perang, pakaian berjenama mahal, kereta sentiasa bertukar-tukar, dan katanya... "I Jason!" Jason? Aku rasa nak gelak berguling-guling. Pertemuan kali pertama kami adalah tragedi. Dia yang angkuh membuatkan aku jadi hilang sa 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Amarilis Rahim
NAMAKU Rapunzell. Aku ni anak bongsu kepada Mak Dara Gengster aka Pengerusi Ahli Persatuan Mulut-Mulut Puaka Kampung Batu Laut. Tapi orang-orang kampung panggil aku ‘Ratu Pikatline’ dan ada juga yang panggil aku Ratu Sengal. Tapi sebenarnya aku bukanlah sengal sangat, Mak Dara lagi sengal! Sejak kecil, aku dibesarkan dengan cerita dongeng Rapunzel. Ya, mak aku fanatik dengan cerita Si Rapunzel. Hari-hari, mulutnya duk habaq kat aku... “Kalaulah ada pangeran yang muda 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Hana Ilhami
Akak inspektor, tolonglah pulangkan duit mak saya! Saya tak tahu macam mana nak bagi tahu dia nanti. Mesti dia akan terkejut dan marah. Kesianlah kat mak saya. Dia susah payah kerja sebab nak sara anak-anak. Duit abah tu bukannya banyak mana. Hanya cukup untuk keperluan sekolah sehingga kami tamat belajar. Thursday, 13 June. 15.20 Akak, tolonglah! Saya merayu kat akak. Kalau tak pulangkan semua, akak pulangkanlah separuh. Asalkan dapat cover perbelanjaan persekolahan say 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Sara Aisha
Cinta itu seperti pedang dua mata. Bisa melindungi, juga melukai. “I’m your husband.” Semuanya bermula dengan pengakuan itu. Aku tiba-tiba menjadi isteri kepada Gibran Lutfi, lelaki yang tidak pernah aku kenal seumur hidup aku. Kata mereka, kami pasangan pencinta sejati. Sanggup mempertaruhkan nyawa demi satu sama lain. Kegilaan apa ini? Aku cuma ada tunang. Dan tunang itu bukanlah seorang Gibran Lutfi. “Ara kehilangan memori empat tahun ini.” Hilang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Satoru Mikami is stuck in a dead-end job, unhappy with his mundane life, but after dying at the hands of a robber, he awakens to a fresh start in a fantasy realm...as a slime monster! As he acclimates to his goopy new existence, his exploits with the other monsters set off a chain of events that will change his new world forever! 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者 Wardina Aisyah
Hubungan Johan dan Ayana bergolak saat orang ketiga hadir dalam rumah tangga mereka. Ayana tidak rela hidup bermadu. Namun Johan, tetap dengan pendiriannya untuk berpoligami. “Fakta mengatakan bahawa orang lelaki mula gatal bila umur dah masuk 40 tahun.” – Zayn. “Tapi Johan belum 40 tahun dah gatal nak kahwin lagi!” – Ayana. Hanya Zayn teman yang dia ada. Pada Zayn dia mengadu cerita, sehingga menimbulkan rasa cemburu di hati Johan. “Abang tak nak sa 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Haemin Sunim
Many of us respond to the pressures of life by turning inwards and ignoring problems, sometimes resulting in anxiety or depression. Others react by working harder at work, at school or at home, hoping that this will make ourselves and the people we love happier. But what if being yourself is enough? Just as we are advised on airplanes to take our own oxygen first before helping others, we must first be at peace with ourselves before we can be at peace with the world around 了解更多
原价 RM 52.50

现售 RM 39.00 (-26%)

会员 RM 39.00 (-26%)

作者 Khairul Abdullah
Bukan semua hero perlu pakai kostum adiwira, boleh terbang tinggi ke langit, lari laju mengalahkan kilat, atau tembak laser dari tangan sambil pakai sut berapi-api yang power kemain. Itu semua dalam movie. Ya, dalam movie, di mana manusia boleh berimaginasi apa sahaja, cipta apa sahaja karakter yang tak mungkin wujud di alam nyata. Dalam dunia realiti, superhero sebenar selalunya tak didendang. Contohnya spesies ‘superdaddy’, yang boleh dikatakan dah nak hampir pupus 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Movie Contents: Movie 1: Totoro (Japanese / Cantonese / Mandarin Dub) (Chinese / English / Malay Sub) Movie 2: Only Yesterday (Japanese / Cantonese / Mandarin Dub) . (Chinese / English / Malay Sub) Movie 3: Whipser of the Heart (Japanese / Cantonese / Mandarin Dub) . (Chinese / English / Malay Sub) Movie 4: Porco Rosso (English / Japanese / Cantonese / Mandarin Dub) . (Chinese / English / Malay Sub) Movie 5: Kiki's Delivery Service (English / Ja 了解更多
原价 RM 149.90

现售 RM 119.90 (-20%)

会员 RM 109.90 (-27%)

作者 Dissa Azmin
Ana Solehah bersama adik Ibrahim dan Luqman ialah anak yatim. Hidup mereka berubah sejak tinggal di rumah kebajikan Darul Riayah. Di tempat itu bermulalah episod kehidupan Ana bersama adik-adiknya. Pelbagai kisah menarik yang berlaku. Dia semakin matang dan menjadi seorang yang penyayang, baik hati, amanah, bertanggungjawab, rajin belajar dan pelbagai jati diri yang dipelajari melalui pengalaman hidup bersama kawan-kawannya. "Tengok! Apa yang Idah sudah buat? Cair sangat ni 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Rashidah Othman
Ana Solehah bersama adik Ibrahim dan Luqman ialah anak yatim. Hidup mereka berubah sejak tinggal di rumah kebajikan Darul Riayah. Di tempat itu bermulalah episod kehidupan Ana bersama adik-adiknya. Pelbagai kisah menarik yang berlaku. Dia semakin matang dan menjadi seorang yang penyayang, baik hati, amanah, bertanggungjawab, rajin belajar dan pelbagai jati diri yang dipelajari melalui pengalaman hidup bersama kawan-kawannya. "Ana, perasan tak?" Bisik Idah pada rakannya. "Pera 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Dua Penulis Plt
Lavender atau warna ungu cerah ialah warna riben kesedaran kanser secara umum. Buku ini menggabungkan kisah pesakit kanser yang pelbagai seperti kanser payudara, pankreas, hati, paru-paru, usus, limfoma dan leukemia. Harapan: Tiada istilah putus asa. Selagi ada hari esok, selagi itu ada harapan. Inspirasi: Setiap pejuang kanser punya kisah hebat dalam melalui detik yang sukar ini. Membuatkan kita berfikir. Perjuangan: Ia tidak bernoktah. Segala lelah diketepikan untuk menghar 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 三上延
  當門扉隨著鈴響開啟,喚醒了沉睡書中的謎題,嶄新的相遇就此展開。   一對夫婦經營的「文現里亞古書堂」,靜靜聳立在鎌倉的一角。店長是與舊書店形象不搭調的美麗女性。而在她的身邊,有一位與店長長相十分相似的少女。   店長對少女靜靜訴說著一本古書的故事、一群奇妙客人們被解開的謎團,以及藏在古老書籍裡的羈絆與祕密。 由人 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

作者 Un-Su Kim
"[A] powerhouse of a novel....It reads as if Haruki Murakami rewrote The Day of the Jackal." - Locus Magazine "Editor's Choice" New York Times Book Review "The Most Anticipated Crime Books of 2019" CrimeReads "Most Anticipated Books of 2019" Lit Hub "This Winter's Best Thrillers" Chicago Review of Books A fantastical crime novel set in an alternate Seoul where assassination guilds compete for market dominance. Behind every assassination, there is an anonymous mastermind--a pl 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

1-467 of 467

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top