0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kampus puaka '找到 85 件相关商品
作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-43 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP kini kembali! Istimewa buat kipas-susah-mati yang ternanti-nanti karya eksklusif Keith. Edisi kelima ini menghimpunkan Jilid 21 hingga 25 & komik spesel yang belum pernah diterbitkan. Jom bergelak ketawa dan hapuskan duka lara. Tambah koleksi korang sekarang! 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 Manz
Akim baru saja habis cuti hujung minggu. Dia mahu balik asrama sendirian. Malang tidak berbau apabila bas dinaiki tiba-tiba rosak. Sesampai di asrama, hari sudah larut malam, Dengan suasana suram dan sepi, Akim pelik bila dapati semua bilik berkunci dan kosong.Ke mana semua orang pergi? Apa sudah jadi dengan asrama ni sebenarnya?Himpunan 5 karya meremang tentang gangguan dan rasukan entiti halus. Khas buat pemburu kisah misteri. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-17%)

作者 Anuar Darwisy
Aku mati untuk hidup' Desas-desus masyarakat setempat mengatakan apartmen itu berhantu. Ada yang mendakwa puaka di situ boleh menyerupai orang yang dikenali. Termakan helah, boleh mendatangkan musibah. Dafi tidak ada pilihan lain untuk menyewa bilik di apartmen itu kerana sewanya murah. “Cuma satu aje aku nak pesan. Bila malam, jangan nak melilau sangat.” – Iman “Beraninya kamu, Dafi! Kalau akak, mati hidup semula pun tak mahu menyewa situ.” – Zubaidah Sehingg 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 22.00 (-19%)

作者 Maria Kajiwa
Selama berada di pulau ini, bersaudaralah kita manusia dan bunian Sebutir geliga bunian menjadi paksi kekuatan kerajaan bunian lautan sejak ratusan tahun. Mengikut cerita ayah aku, pulau tu memang ada bunian. Hantu pun ada.”- ZAHID Pada tahun 1801 Masihi, dua orang pemuda, terpaksa berlindung di sebuah pulau yang dikatakan berpuaka. Demi menyelamatkan nyawa adiknya, Damak terpaksa mencari air sehingga tersesat di dalam hutan tebal. Dia kemudiannya diselamatkan oleh seora 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Keith
Buku Aktiviti Lawak Kampus Untuk Korang Yang Tengah Bosan! Amaran: Sekali Main, Tak Boleh Berhenti! Jumpa Perbezaan Tak?, Cari Yang Tersembunyi!, Mana Unknown? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 45.00 (-0%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rumie , D. Rafael , Azmeer Shah , Zaifu Zaman Ahmad , Muhammad Fatrim
- Rumie Hayati yang kerasukan dibawa suaminya, Faris dan adiknya Ahmad untuk berubat di rumah Ustaz Omar. Malang apabila laluan biasa kesesakan hingga memaksa mereka menggunakan jalan lama. Detik pertama mereka mengharungi jalan tersebut, satu persatuigangguan yang menyeramkan melanda bingga kereta yang dinaiki terhumban Ice 'dalam curam. Masing-masing terperangkap tiada jalan "Ikeluar. Lebih menggerunkan sesuatu bersifat kejam sedang memburu nyawa mereka di situ! Siapa yang 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Zaifu Zaman Ahmad
Dendamku akan terbalas dengan kematian Misteri sebuah kematian yang tidak bernisan membuka keanehan yang sukar untuk dijawab. Ada unsur-unsur mistik yang membutakan pandangan manusia. Pelbagai spekulasi terbit lantaran daripada kejadian menakutkan. Ini telah membuka lembaran baru bagi Inspektor Zaki. Namun, daripada hasil siasatan yang dia dapati sukar untuk dia mengesyaki sesiapa. Mangsa ditemui mati di dalam bilik hotel sedangkan maklumat bedah siasat mengatakan yang man 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Leoz
Segala bermula tatkala Dania mimpi sedang memancing. Disangkanya dapat ikan, rupanya hanya sebilah gunting misteri. Terus dibuangnya gunting tu.Dania terus-menerus alami mimpi ngeri! Dia seolah-olah dipaksa 'mengunting hayat' manusia. Meskipun tak rela, ada petaka menanti jika dia ingkar! Apa kesudahan nasib Dania? Adakah dia akan terus diganggu?Dihantui puaka dalam siri 'Black Rose'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-41 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Leoz
Orang kata, makhluk ghaib suka tempat-tempat kotor. Parit juga tak terkecuali. Sampah sarap, najis dan macam-macam yang bertimbun menjadi sarang tikus, lipas dan serangga."Bunga mujarab tumbuh dalam parit!""Mayat ditemui tepi parit berdekatan kawasan perumahan..."Awasi langkah korang! Parit mungkin tak berbahaya. Tapi puaka mengerikan yang menghuni parit tu tunggu masa je nak perangkap mangsa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Annisa Nisfihani
Arin dan Alvan kini berada di tahun akhir. Masing-masing akan melangkah ke alam kampus tak lama lagi. Arin yang buntu untuk memilih universiti yang mana dan jurusan apa akhirnya ambil keputusan untuk ikut jejak Alvan. Tanpan pengetahuan Arin, rupanya Alvan dah lama buat persediaan untuk lanjutkan pelajaran ke New York dengan tawaran biasiswa. Arin pula terpaksa akui gred dan prestasinya takkan mampu menyamai Alvan. Adakah diorang terpaksa hadapi perhubungan jarak jauh (PJJ) 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-40 karya Keith kini kembali lagi!Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan.Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nureen Ahmad
Bukan untuk sesaat, tapi untuk selamanya... “Sorry.” - Haziq Naufal “Weh, kau ni buta ke apa? Muka aku yang cantik ni ada macam permukaan meja ke, sengal?” - Ziqa Aryssa Bermula dengan kisah menyakitkan hati, Ziqa Aryssa mengenali dia. Dia, mamat mulut tak ada filter. Sudahlah kurang ajar, mulut puaka, sesuka hati pula dia hendak panggil Ziqa dengan gelaran yang bikin menyirap hati. “Perempuan macam tu elok jadi andartu je. Sesuai dengan muka.” - Haziq Naufal 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Zaifu Zaman Ahmad
Nahar, seorang wartawan telah menerima sekeping nota dan sekeping cakera padat daripada seorang anak muda yang tidak pernah dikenali. Nota itu menyatakan, seorang anak muda bernama Adrian didapati mati akibat terjun dari pangsapurinya. Namun, terdapat kemusykilan tentang kematian tersebut. Nahar diminta menonton sejumlah rakaman untuk mengetahui akan teori si penulis. Setelah menonton rakaman demi rakaman, Nahar berminat untuk meyelidik sebab kematian Adrian. Jelas semuanya 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-39 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Mohd Nadzri , Syamzaily Musa
Di tempat kerja, Azmi sehingga kini masih lagi meratapi pemergian isteri kesayangannya yang sudah meninggal dunia akibat kemalangan ngeri. Setiap hari dia tidak bosan menatap wajah Salina pada bingkai gambar di atas mejanya. Hairi yang merupakan rakan sekerja dan sahabat karibnya, pening memikirkan bagaimanakah caranya untuk membantu sahabatnya itu yang didapati semakin lama semakin hanyut dalam dunia lamunannya Malam itu, Azmi terpegun melihat wanita mirip Salina, sedang te 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-38 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 DAISY ZAHRA
“Bilik tu dan bilik ni ada penghuninya!”- NABILA Zarina ragu-ragu. Masakan tiba-tiba rumah orang tua mereka itu berpuaka? Sehinggalah dia sendiri diganggu dan gangguan tersebut berlarutan sehingga dia pulang dari kampung. Nabila pula beria-ia mengatakan yang emak mereka ada membela saka, sama seperti yang dikatakan oleh orang-orang kampung. “Lagi teruk gangguan tu bila tuan tu dah meninggal, tapi benda tu tak diwariskan, atau tak sempat diwariskan. Kadang-kadang, tuan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dreamer
Akibat dendam terhadap Hilda, Joanna terpedaya dengan buku misteri berjudul 'Hajat Jadi Realiti'. Betul ke buku ni boleh tunaikan hajat? Adakah Joanna akan terperangkap dalam 'perjanjian puaka'? Nampaknya ada 'pertukaran' harus dibuat bila ketiga-tiga hajatnya ditunaikan!!! Kompilasi kesumat melibatkan makhluk halus dan sifat keji manusia. Selami cerita seram pelbagai variasi yang pasti buat korang meremang. Kisah hitam dunia si mawar dari siri terkini 'Black Rose' ! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus Kompilasi Mantap' datang lagi. Woohoo! Edisi ke - 4 ini merangkumi karya dan teks asal Jilid 16 - 20 + cerita ekstra spesel untuk tatapan kipas -susah -mati semua. Kompilasi ini dijamin takkan hampakan pembaca. Pernah ke ' Lawak Kampus ' kecewakan korang? Ops! Apa lagi? Jom bergelak ketawa bersama! 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 KEITH
Buat julung kali…Keith's Rewind merangkumi 23 karya yang tak pernah dikompilasi sebelum ini. Ni lah peluang korang kenali sisi lain Keith bukan setakat Lawak Kampus dan Wasabi. Wahh.. Jom kita terokai genre lain Keith, nostalgia, mecha, sci - fi, seram, misteri dan komedi romantik. Rugi tak beli! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Mus Nasmian , Nik Hasmazi
Suatu malam rumah Wak Aji dikunjungi tetamu yang tidak diundang meminta pertolongan. Katanya, bayinya sakit dan diganggu oleh sesuatu. Ragu-ragu namun tidak tega untuk membiarkan tetamu itu begitu sahaja, Wak Aji cuba membantu. Tanpa disangka, niat baik itu memakan diri. Keluarganya pula dihantui puaka durjana yang nekad mahu membalas dendam. Mungkinkah makhluk berambut panjang dengan lidah terjelir yang terlihat bertenggek atas kenderaan di Lebuhraya Utara-Selatan arah 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Norazlina Nordin
Tatkala rindu dipendam, racun mekar di taman dendam. Adwan terpaku mendengar jeritannya. Makhluk berkain putih yang berkibaran di atas katilnya itu boleh bercakap rupa-rupanya! Adwan tak fikir panjang, dia lantas laungkan azan kuat-kuat! “Hoi!” – Hanani Nuha “Awak buat saya terkejut, tau? Nasib baik saya tak pengsan!” – Adwan Firdaus Pertemuan pertama yang mengerikan pada Nuha, tetapi lucu pada Adwan. Dalam gurauan lelaki itu, dia ingin menghulurkan salam pe 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Keith
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Delosmiera
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Rosli Mohd. Sah
Datangmu dialu-alukan, tetapi pemergianmu tak dibenarkan… Demi dendam dan kasih sayang, pertaruhan yang dibuat terlalu besar. Kampung Hilang menjadi saksi kekejaman silam akan berulang dengan watak berbeza. “Kalau kamu masih berhajat juga nak ke kampung puaka tu, baik hentikan. Jangan cari masalah. Kami di kampung ni dah cukup letih dengan masalah dari kampung tinggal tu. Dah tak larat nak hadap masalah yang berulang-ulang.” Sesiapa pun boleh datang, tetapi tiada 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-35 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan.Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Puaka Bersekutu
APA ADA DENGAN 13? Sebahagian penduduk dunia mengimani bahawa angka 13 dikatakan membawa sial, nasib malang, malah sering juga dikaitkan dengan kisah-kisah hantu jembalang. Kalau kau gementar dengan angka 13, itu tandanya kau menghidap triskaidekaphobia, sejenis ketakutan kepada apa sahaja yang berangka 13. Naskhah Puaka 13 yang kau pegang ini pula merupakan variasi kisah berpuaka, misteri, kejam, tragis dan absurd yang pastinya membuat jiwa kau perlahan-lahan dim 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-34 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Tadatada
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MISI DI PULAU BERHANTU! Pakatan Global untuk kemanusiaan telah menhentikan pengembaraan seluruh dunia. Alex melancong ke Pulau Pinang bersama Lulu, Rita dan Rica untuk berehat dan pulih daripada kecederaan. Di sana mereka bertemu remaja yang melarikan diri daripada pulau aneh di mana kawan-kawannya telah hilang di pulau itu. Nampaknya misi lain menanti mereka... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Suhana Salleh , Nida Zahar
Novel SAKA CINCIN LONG ESAH mengisahkan Diana cuba menyesuaikan diri dengan kehidupan baharu di kampung tetapi ternyata ia bukanlah perkara yang mudah bagi dirinya. Apatah lagi dia perlu mendiami rumah pusaka neneknya yang begitu asing kerana sebelum ini dia telah dibesarkan di bandar. Baru sahaja mendiami rumah pusaka itu, dia telah pun didatangi dengan perkara-perkara yang pelik dan misteri. Malam pertama di rumah itu dia telah terdengar suara dari arah dapur. Manakala adi 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS JILID 33 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-33 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Jekyll Gyzma
Keselesaan tetamu jadi keutamaan setiap hotel. Namun apabila Qays bersama keluarga mendaftar masuk ke Hotel Mewah yang tersergam, mereka dapati hotel itu bukan sahaja tersirat sejarah silam malah tersembunyi muslihat ketika hujan lebat melanda. "Sekarang awak dah jadi sasaran. Dia takkan bunuh awak dulu. Dia akan seksa awak. Kemudian dia ratah daging dan tulang awak. Jeritan dan ketakutan awak seperti irama merdu baginya." "Sebaik saja korang melangkah masuk ke Hotel Me 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus kali ini lain daripada lain! Nikmatilah kompilasi cerita pendek Lawak Kampus +1 kisah spesel ini!!! Dapatkan barangan eksklusif SARUNG KUSYEN dengan setiap pembelian PEK SPESEL LAWAK KAMPUS ADD ON!! Hanya boleh didapati di Popular! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Keith & Skuad
Sinopsis buku: APA AKAN TERJADI BILA TEAM ‘LAWAK KAMPUS’ BERTEMU ‘BOBOIBOY GALAXY’? Perlawanan bola sepak persahabatan antara pelajar Lawak Kampus dan SMK Pulau Rintis menjadi huru-hara apabila kapal angkasa Adu Du mendarat di padang sekolah. Adu Du menjumpai Power Sphera berbahaya yang boleh mengancam keselamatan, namun tiba-tiba ia melancarkan kuasanya! Ketika semua orang sibuk selamatkan diri, Cikgu Noodle dan Komander Cici Ko tertangkap menyebabkan mereka len 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-32 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-31 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Notthi Sasiwimon
Kali ini, sambungan cerita tentang negara Thailand diteruskan lagi dengan komik serta cerpen yang menggerunkan berkaitan dengan sekolah-sekolah di Thailand seperti “Papan Hitam Puaka”, “Lorong Renang Nombor 4”, “Bunyi Bola Keranjang di Gelanggang” dan lain-lain lagi. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-30 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS JILID 29 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Siri komik strip sekolah dari artis komik GEMPAK STARZ™, Keith! Alami suasana sekolah yang huru-hara dan penuh aksi lucu bersama Froggy, Vanness, Xena, Aditas, S Kosong, Bepop, Ami, Yumi dan Cikgu Noodle. Setiap karakter dalam komik ini mempunyai personaliti tersendiri yang membawa warna dalam setiap situasi! Oh ya, nantikan kemunculan si pelajar misterius... Unknown! Siapalah dia agaknya ya? 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者 Keith
Apa?! Cikgu Noodle ada robot sebijik cam dia?! Ada watak baru muncul! Camner agaknya sikap dia? Tengoklah macam mana Vaness dan geng mengharungi hari yang normal dengan cara di luar jangkaan dalam Lawak Kampus Jilid 23! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP 3 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 Keith
Lawak Kampus 28 dah keluar! Apakah cerita tersembunyi di sebalik muka depan yang super kawaii ni? Ehh Uncle Donald kawan dengan Froggy? Cikgu Noodle buat FB Live? Bento Xena kena rompak? Atuk KFG dan Pak Cik McW bersaing lagi? Jom dapatkan sebelum tamat cuti sekolah. Pasti buat korang semua pecah perut! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-16 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Komik strip artist K-Pop popular seperti Big Bang dan Psy turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者 Keith
Dalam Lawak Kampus 18 jilid ada banyak cerita celaka yang membawa gembira kepada pembaca… 了解更多
原价 RM 8.50

现售 RM 8.50 (-0%)

会员 RM 7.65 (-10%)

作者 Keith
Remember to be alert at all times. Stay aware of your surroundings. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nur Faatihah Bakri
MISTERI KERANDA BERPUAKA 了解更多
原价 RM 27.50

现售 RM 27.50 (-0%)

会员 RM 24.75 (-10%)

作者 Keith
Demi cinta, Xena pun gigih berusaha dalam jilid 26 Lawak Kampus ni! Vanness vs mipedas korea, apa agaknya akibatnya?! Beli smartphone pun boleh salah beli brand? Camner ni boleh berlaku har?! Jin lampu mengalami layanan tak berperikemanusiaan? Kesiannya! Jomlah beli Lawak Kampus 26. Bahan bacaan riadah penuh komedi yang sesuai untuk dibaca pada masa lapang anda! Hahaha! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Myra Ameer
“Aku nak kahwin dengan anak orang kaya dan hidup senang.” Itulah cita-citanya sejak dia berusia dua belas tahun lagi. Zulaika menganggap cita-cita itu impian gila tetapi tidak bagi Nur Jannah Zahra. Demi mengejar apa yang diimpikan, setiap pesanan orang tuanya, langsung dibuang ke tepi. Berbekalkan rupa paras yang cantik, penampilan menarik dan gaya yang sedikit menggoda, memikat lelaki kaya bukan perkara yang susah baginya. Tetapi ada syaratnya, boleh berjumpa, mem 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus 24 dah keluar! Jomlah beli satu salinan untuk baca masa perjalanan balik ke kampung! Biarkan cerita-cerita lawak meriakan hati korang waktu perayaan. Apa? Atuk KFG ada keluar mainan percuma juga macam saingannya, Pak Cik McW?! Apa agaknya mainan percuma tu? Takut makan ubat? Dah bosan ngan rawatan biasa semasa sakit? Takper, Dr Otaku ada jawapannya! Dalam buku terbaru Lawak Kampus ni, korang juga akan mengetahui kepentingan set-kan smartphone sebag 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Kejayaan novel grafik "Lawak Seleb" telah membuka peluang untuk Keith kembali lagi dengan koleksi komik strip "Lawak Kampus" beliau yang sebelum ini diterbit di majalah Gempak secara bersiri. Komik ini menceritakan hitam putih kehidupan di alam persekolahan menengah yang terlazim dengan tabiat para pelajar yang pelbagai. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 6.50 (-0%)

会员 RM 5.85 (-10%)

作者 Keith
Di belakang foto selfie yang lawa, apakah cerita yang tersembumyi? Cepatkah menghadam Lawak Kampus Jilid 22 untuk tenok camner geng Lawak Kampus ambik selfie secara stylo! Selain itu, tahniah kepada Keith Chong Kah Hwee meriahkan anugerah emas dalam kategori Cerita Terbaik OACC China! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Hidup tu macam sarkas, menarik dan penuh dengan detik-detik gembira, sedih dan ketawa. Jomlah menikmati Lawak Kampus Jilid 21 ni, untuk memceriakan hidup anda! 了解更多
原价 RM 8.50

现售 RM 8.50 (-0%)

会员 RM 7.65 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP 2 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS 20 了解更多
原价 RM 8.50

现售 RM 8.50 (-0%)

会员 RM 7.65 (-10%)

1-85 of 85

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top