Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kamus bergambar '找到 129 件相关商品
作者
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 agar lebih efektif dalam menulis karangan *Contoh karangan disusun dan ditulis secara dwibahasa untuk membantu murid lebih memahami dan seterusnya mudah menulis karangan *Rangkuman pelbagai tajuk karangan menjadikan buku ini menarik untuk menjadikan panduan 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
*Specially prepared for pupils in Year 1, 2 and 3 to help them write essays effectively *The essays are written bilingually to help students have a better understanding of the writing techniques and further enhance their writing skills *The variety in the essay topics and formats make for an interesting reference to be used in schools or at home 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
*专为小学一至三年级的学生而编写,以帮助他们掌握书写技巧,并提高写作技能 *本书涵盖各种主题的看图作文,能作为学生的写作参考良伴 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
KANDUNGAN KAMUS INI MEMENUHI KEPERLUAN PROSES PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN KANAK-KANAK. PEMILIHAN PERKATAAN SESUAI DENGAN PERBENDAHARAAN KATA ASAS PERINGKAT KANAK-KANAK.SETIAP PERKATAAN DISERTAI GAMBAR YANG MENARIK DAN BERWARNA-WARNI. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 19.92 (-20%)

作者 Dato' Dr Ismail Kamus
Isi buku Indahnya Hidup Bersyariat Jawi ini merupakan panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain untuk kanak-kanak, penekanan pendidikan remaja, hukum-hakam muamalat , munakahat serta amalan zikir, doa dan adab. 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 55.00 (-0%)

会员 RM 44.00 (-20%)

作者
根据各年级课程标准编写:3M幼儿报一年级、3M画报二年级、3M画报三年级、3M报四年级、3M报五年级、3M报六年级。报纸内容编写百分百跟着课文走。21世纪教学理念 + 课堂评估最佳教材,涵盖KBAT高层次思维技能与i-THINK思维计划技能。 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者
根据各年级课程标准编写:3M幼儿报一年级、3M画报二年级、3M画报三年级、3M报四年级、3M报五年级、3M报六年级。报纸内容编写百分百跟着课文走。21世纪教学理念 + 课堂评估最佳教材,涵盖KBAT高层次思维技能与i-THINK思维计划技能。 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者
有一天,角落小伙伴们在常去的角落咖啡厅的地下室里发现了一本旧绘本。正当他们读着绘本,机关突然启动,把他们吸进了绘本里。在绘本里的世界,他们遇见了新的小伙伴小灰鸡,小灰鸡不知道自己从哪来,也不知道自己是谁。为了帮助小灰鸡找到自己的家,角落小伙伴们开始了绘本世界里的旅程。 In the usual corner at the usual café. What’s in the mysterious picture b 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Dilengkapi suku kata bagi memudahkan pengejaan dan pemyebutan. 了解更多
原价 RM 13.90

现售 RM 13.90 (-0%)

会员 RM 12.51 (-10%)

无库存

作者
8 buah buku bacaan bergambar untuk kanak-kanak yang baru mula belajar. Buku ini mengandungi 4 buah buku Bahasa Melayu dan 4 buah buku Bahasa Inggeris 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Ana Farhana
Fia merasakan kehidupannya sudah cukup lengkap. Hidup berdua dengan Reza, tidak bermakna tiada yang datang mengganggu. Keadaan bertambah buruk selepas dia diganggu dan dikejar oleh Syah, lelaki yang masih berstatus suami orang. “Aku mesti dapatkan perempuan tu. Masa tu baru kau tahu yang Ahmad Syahrin ini hebat ke tidak.” - Syah Fia cuba sedaya upaya untuk mengelak, namun namun lelaki itu seperti tidak mengenal erti putus asa. Oleh kerana kerap diganggu dan diserang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Tingkatan penguasaan bahasa dan luaskan pengetahuan kanak-kanakabad-ke 21 dengan Kamus Bergamabar yang menarik ini. Kandunagn kamus ini juga mengukuhkan kecerdasan intelek (IQ) dan kecerdasan emosi (EQ) kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Suzana Jumadil
Mencintai dan dicintai adalah nikmat hidup yang dipasak oleh kasih sayang. Lantaran kebebasan berfikir dan bertindak, dia tersungkur dalam mengenal makna kasih cinta. Dia alpa oleh dorongan nafsu hingga terjebak menentang arus kelaziman bercinta. Baginya, sesiapa saja boleh dicintai dan boleh dikasihi selagi jasad masih bernyawa. “Why? A cleaner doesn’t have the right to fall in love? Is loving and being loved only for rich people? - MOHAMMAD NASSIR Kebijaksanaan yang ber 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者
Buku ini mengandungi ungkapan simpulan bahasa, bidalan, pepatah dan perumpamaan. Setiap ungkapan ini disusun mengikut entri untuk memudahkan pengguna mencari peribahasa yang diperlukan. Kamus ini boleh digunakan sebagai rujukan dari peringkat sekolah rendah, menengah, prauniversiti dan bacaan umum. 了解更多
原价 RM 32.90

现售 RM 32.90 (-0%)

会员 RM 29.61 (-10%)

作者
More than 450 common words. Clear and bright pictures that illustrate words. Develop effective Bahasa Melayu reading skills through the use of suku kata 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
Vivid illustration to explain words learnt. Builds alphabet skills, the bulding blocks of language. Exposure to useful words for daily conversation. 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
PERIBAHASA BERGAMBAR ini mengandungi entri simpulan bahasa, bandingan semacam, perumpamaan, pepatah, bidalan dan kata-kata hikmah. Setiap entri disusun mengikut abjad bagi memudahkan murid mencari peribahasa yang diperlukan. Ciri-ciri Istimewa: •Mengandungi 34 entri peribahasa gambar tunggal. •Mengandungi 248 entri peribahasa pasangan gambar. • Mengandungi 50 entri senarai peribahasa tambahan. •Ilustrasi yang jelas membantu pemahaman sesuatu peribahasa. •Dis 了解更多
原价 RM 8.60

现售 RM 8.60 (-0%)

会员 RM 7.74 (-10%)

作者
这本图解字典特别为低年级学生而编撰,此字典可以增强与巩固学生们对词汇的掌握能力。 此字典所涵盖的内容广泛, 包括普通常识、语文、数学与科学等。此字典也拥有精美的绘图和图片, 以提高学生的理解能力。 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 14.90 (-0%)

作者
AL-QURAN PERJILID ANDALUS (TERJEMAHAN PERKATA +TAJWID BERWARNA + WAQAF IBTIDA') Spesifikasi: Kotak Kulit Kadbod (Box Cardboard cover) Lengkap 30 Juzuk dengan pembahagian 10 juzuk bagi setiap jilid (soft cover) Kertas matte (berwarna putih) Khat Resam Uthmani dan Terjemahan dalam Bahasa Melayu Diluluskan Lajnah Tasheh Al-Quran Kementerian Dalam Negeri (KDN) Malaysia Panduan Tanda Waqaf & Tanda Bacaan Doa Khatam al-Quran Keistimewaan: -Kaed 了解更多
原价 RM 110.00

现售 RM 110.00 (-0%)

会员 RM 99.00 (-10%)

作者
Pelbagaikan bahasa, tajamkan minda dengan Kamus terbaik untuk generasi abad ke-21. Memperkayakan kosa kata bahasa Melayu, Bahasa Inggeris dan bahasa Arab serta memantapkan penguasaan membaca tulisan jawi. Pemengalan perkataan daalm bahasa Melayu berdasarkan kuku kata. Ejaan jawi disediakan selaras dengan Daftar Kata Bahasa Melayu terbitan Dewan Bahasa dan Pustaka. Traslitrasi bahasa Arab untuk memudahkan pembelajaran dan penyebutan. 了解更多
原价 RM 17.90

现售 RM 17.90 (-0%)

会员 RM 16.11 (-10%)

作者 Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Jaja Ahmad
"Yen selalu balik sini sebab Ann. Yen suka Ann." - Khazrin Selama 3 tahun dia hanya memandang dari kejauhan dan mencintai dalam diam. Sekali dia luahkan, terduduk emaknya dan tidak terkata ayahnya. "Selain daripada sebab suka dan cinta, ada sebab lain kenapa saya nak kahwin dengan awak." - Khazrin "Sebab apa?" - Ann "Sebab pak ngah dah dinodai oleh mata awak bila awak tengok pak ngah tanpa baju hari tu." - Khazrin Berkahwin dengan jiran sendiri langsung tiada dalam kamus hid 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Eyla Hime
“Aku tahu kau tertekan dengan masalah hidup kau. Tapi, bunuh diri bukan caranya!”- AAFIYA Kali pertama pertembungan, salah faham berlaku. Wafeeq tak kisah sangat tentang perkara itu. Sebab dia fikir, itu adalah kali pertama dan terakhir dia akan jumpa Aafiya. Tapi... Sejak nama Aafiya, pelakon wanita terkenal tanah air muncul dalam kamus hidupnya, Wafeeq rasa keamanannya selama ini seakan-akan terganggu. Lebih-lebih lagi, bila Aafiya mula jadi jirannya dan rapat 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Arbak Othman
KAMUS BAHASA MELAYU (B) DIPERBESAR 19/20 Antara keistimewaan Kamus Bahasa Melayu ialah: Carian pantas kata : Memudahkan carian makna kata terbitan Lebih daripada 26 000 kata entri dan kata terbitan berserta kelas kata Disertakan Nota Bahasa tentang kata entri sebagai rujukan asas tatabahasa Disertakan juga label subjek bagi kata entri tertentu seperti kimia, fizik, perubatan dan lain-lain Bimbingan sebutan yang tepat untuk pengguna Kata-kata entri yang terpilih did 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 Nurul Atiqh Ghuzir
“Saya tak tahu cara untuk mendekati dia. Dia sangat istimewa. Awak satu-satunya harapan saya.” – ADAM DAVIAN Hadirnya tanpa diminta. Kiera mula jatuh hati dan berharap Adam juga merasakan benda yang sama. Namun, punah harapannya apabila Adam mencintai kawan baiknya, Jo. “Saya tidak mampu membuat awak jatuh hati kepada saya. Saya tidak mampu untuk memenangi hati awak…” – SHAKIRA AMIRUDDIN Kiera hanya mampu meluahkan perasaan melalui pementasan teater bersa 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
Al-Quran Perkata Warna Al-Andalus ini adalah sebuah metod atau Panduan Belajar Terjemahan Perkata dengan kaedah diberi warna pada setiap patah perkataan ayat-ayat al-Quran di dalam Bahasa Arab dan Bahasa Malaysia pula tepat dibawah tanpa khat tanpa dipisah atau dipotong pada khat dan tulisan Arabnya. Dengan pengukuhan kata dan tiadanya dipisah khat itu maka ia dapat memberikan kelebihan dan ketenangan dalam membaca kalimah Arab yang lebih besar berbanding yang kebiasanya ter 了解更多
原价 RM 80.00

现售 RM 80.00 (-0%)

会员 RM 72.00 (-10%)

作者 Muhd Farhan Basheer
Keterangan Buku Qamus Azzakiyy telah disusun bagi memudahkan dalam membuat rujukan dan menambahkan pengetahuan. Proses penyusunan qamus ini memerlukan pengalaman, kegigihan dan kepakaran di dalam tiga Mang bahasa tersebut. Selain itu, usaha dan semangat kearah penyusunan qamus ini timbul kerana kami melihat betapa pentingnya ketigatiga bahasa ini. Didalam pertuturan di nusantara. Selain itu, ia juga bertujuan memartabatkan bahasa Melayu dan bahasa Arab di mata dunia. 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Dato' Ismail Kamus , Mohd. Azrul Azlen Ab. Hamid
Merupakan sebuah buku panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain kanak-kanak. Penekanan pendidikan remaja, hukumhakam muamalat (jual beli), munakahat (nikah khawin dan rumah tangga) serta amalan seperti zikir, doa dan adab. Semua ilmu bersumberkan al-Quran dan hadis sahih. 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 Rin Ahmad
Delilah seorang playgirl, tak pernah serius dalam hubungan dan akan memutuskan hubungan dengan pasangannya sesuka hatinya. Pertemuan pertama Delilah dengan Ezaq ialah di sebuah hotel. Masing-masing dengan urusan sendiri, tapi cukup untuk meninggalkan kesan. Malangnya, Delilah sudah mempunyai kekasih. Ezaq tetap menjejak Delilah walaupun tahu dia sudah berpunya dengan alasan membayar baki upah kerana menolongnya semasa migrain tempoh hari. Namun, layanan Delilah sangat din 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
1)收入23个主题,包含91个单元,共超过1600个词汇。 2)分门别类的主题及详细生物的插图,能激发孩子的思考能力。 3)词汇三语对照(国文,英文,华文),让孩子更容易掌握三语。 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Dato' Ismail kamus Muhammad Shauqi Shabudin
Untuk pengetahuan para pembaca, buku Panduan Khusyuk dalam Solat ini menceritakan serba sedikit berkenaan khusyuk ketika sedang bersolat. Di samping itu, buku ini juga memberi pendedahan serta panduan kepada para pembaca untuk memperoleh khusyuk dalam solat. Semoga buku ini dapat memandu para pembaca untuk terus meningkatkan khusyuk dalam ibadah, seterusnya melahirkan solat yang sempurna, berkualiti dan diterima oleh Allah swt 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Ust. Daniel Zakaria
Kitab lengkap yang memuatkan semua jenis solat. Mudah efektif dan bergambar 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 TheBingkisanHati
Allah Itu Dekat adalah sebuah karya motivasi yang menitipkan pesan dan nasihat tentang roda kehidupan yang sedang kita jalani. Ia menyentuh pelbagai ujian hidup dan bagaimana cara kita mengawal keadaan, bagaimana kita berusaha untuk bangkit dan meneruskan perjalanan. Kerana hidup yang teruji bukan untuk menyerah tetapi untuk diperjuangkan. Seharusnya tiada istilah putus asa dalam kamus kehidupan. Apa pun yang singgah, semuanya ada cara untuk mengatasinya. Insya-Allah. Buat 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Joyce M.Hawkins
▪ Sebuah kamus tribahasa, Bahasa Inggeris-Bahasa Malaysia-Bahasa Cina ▪ Mengandungi lebih daripada 30,000 kata dasar dan kata terbitan ▪ Penambahan 500 entri baharu ▪ Kata dasar dan kata terbitan disusun dengan teliti berserta kelas kata ▪ 三语词典 ▪ 收录将近30000个基词及合成词 ▪ 新增500个基词 ▪ 基词及合成词附加词类标注,并小心编排 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Dato'Hj. Ismail Kamus
Kaedah ringkas dan padat dalam mencontohi solat Rasulullah SAW SOLAT BIAR SEMPURNA merupakan panduan bergambar yang ringkas tetapi padat bagi menjelaskan perihal solat secara keseluruhan. Naskhah ini dilengkapi dengan Augmented Reality di mana pembaca boleh melihat video interaktif dan perkongsian ilmiah daripada penulis. Kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan dalam solat tanpa disedari turut diterangkan dalam buku ini. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Noriss Nur
Kenapa harus memiliki buku ini: Pola bercetak secara percuma Lengkap langkah demi langkah bergambar Senang untuk difahami Penulis yang berpengalaman dalam bidang jahitan Kesemua langkah lengkap diajar bermula dari membuat pola, memotong kain dan sehingga menjahit kain. 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 Nurhayati Ishak
Zachary: Dari benci cinta itu datang. Kerana cinta, aku tidak boleh melepaskan kau pergi. Kecelakaan yang berlaku kepada aku bukan asbab untuk aku menjerat kasihmu. Biar aku dianggap memenjarakanmu di dalam sangkar emas. Demi memandangmu, mendengar suaramu saban waktu, aku terpaksa melupakan sifat belasku. Damia: Zachary, kau perdayakanku tanpa aku ketahui apa maksud sebenarmu. Memenjaraku di istanamu bagaikan patung cendana. Kalau cinta, di mana sentuhan kasihmu? Aku diber 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Marzhatul Syima
Buku ini sangat sesuai untuk kanak-kanak dan juga umat Islam yang baru mula belajar solat dan ibadat berkaitan dengannya. Buku ini menerangkan secara asas dan ringkas perkara yang berkaitan dengan wuduk, tayamum, solat fardu, zikir dan doa. Setiap tatacara berwuduk, tayamum dan solat ini dipaparkan secara bergambar bagi panduan mudah pembaca. Disediakan juga bacaan dalam solat lengkap dengan terjemahannya. Buku ini sesuai dijadikan panduan belajar solat secara sempurna sama 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 As Homby
Lebih daripada 13,000 kata entri bahasa Inggeris. Kelas kata dan nombor untuk mengasingkan makna. Definisi diberikan dalam bahasa Melayu. Frasa kerja/ungkapan untuk meluaskan perbendaharaan kata. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Siti Asmah Kasmo
Kamus Pendidikan Islam disusun untuk menjadi buku rujukan bagi subjek Pendidikan Islam khususnya buat para pelajar sekolah menengah. Kamus ini mengandungi entri yang diambil daripada buku teks Pendidikan Islam sekolah menengah selaras dengan keperluan sukatan pelajaran KSSM supaya dapat membantu para pelajar yang menduduki Pentaksiran Tingkatan 3 (PT3) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dalam menjawab soalan bagi subjek Pendidikan Islam yang berkaitan dengan makna serta defin 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者
Kamus ini dihasilkan sebagai buku rujukan awal yang membantu kanak-kanak meneroka dunia bahasa yang penuh keajaiban! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者
• 收录约6500基词 Around 6500 entries • 最新拼音标准 New spelling system • 同义词、反义词 Synonyms and antonyms • 华英文双解 Meanings in Chinese and English • 附实用例句 Practical exemplary sentences 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Muhammad Hafeez
KAMUS USRAH 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Zahiruddin Zabidi
Ada pelbagai takrif 'Daulat' menurut Kamus Dewan terbitan DBP, apapun kesimpulan akhirnya kita akan berjumpa dengan Raja segala Raja ini kelak dan melihatnya serta berdialog dengannya di negeri abadi yang mana akan dizahirkan kerajaan agung-Nya. Saat itu kita hanya perlukan satu perkara sahaja daripada-Nya iaitu -Rahmat! 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Kandungan buku ini dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, susun aturnya segar dan menarik, supaya murid dapat menggunakan buku ini semaksimumnya. • Buku ini menyediakan nota yang memenuhi keperluan UPSR. • Buku ini turut menyediakan latihan berdasarkan format dan bentuk soalan-soalan UPSR. • Kandungan nota: * Disusun berdasarkan tema buku teks * Setiap fakta dan kata kunci dicetak tebal dan disokong dengan bahan grafik agar mudah difahami dan diingati oleh 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Kandungan buku ini dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, susun aturnya segar dan menarik, supaya murid dapat menggunakan buku ini semaksimumnya. • Buku ini menyediakan nota yang memenuhi keperluan UPSR. • Buku ini turut menyediakan latihan berdasarkan format dan bentuk soalan-soalan UPSR. • Disusun berdasarkan tema buku teks • Mempunyai 222 model penulisan yang merangkumi 30 model dalam Bahagian A, 32 model dalam Bahagian B, dan 160 model dalam Bahagian 了解更多
原价 RM 18.90

现售 RM 18.90 (-0%)

会员 RM 18.90 (-0%)

作者 Mohd Tajuddin
原价 RM 18.50

现售 RM 18.50 (-0%)

会员 RM 16.65 (-10%)

作者 Joyce M Hakkins
原价 RM 19.95

现售 RM 19.95 (-0%)

会员 RM 17.96 (-10%)

作者 Joyce M Hakkins
原价 RM 33.95

现售 RM 33.95 (-0%)

会员 RM 30.56 (-10%)

作者 Joyce M Hakkins
原价 RM 46.95

现售 RM 46.95 (-0%)

会员 RM 42.26 (-10%)

作者
Padat dengan gambar berwarna dan ilustrasi, dan menampilkan watak-watak kesayangan Disney, Disney Baby Buku Bergambar Pertama Saya akan menggembirakan kanak-kanak di samping memperkenalkan mereka kepada perkataan pertama yang sangat penting. 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Izzul Izzati
Kemanisan bercinta mahupun mencintai belum ada dalam lipatan kamus hidup Shahira. Bagi Shahira cinta tidak perlu dipaksa… tak perlu dicari… kasih akan datang sendiri tanpa diduga. “Ira tahu tak, selagi Nuar terus bernafas selagi itulah Nuar tak akan berhenti daripada merindui Ira. Hanya Ira yang Nuar nak. Pertama dan terakhir.” Anuar dengan bersungguh-sungguh menyakinkannya. Shahira sering menjadi perhatian ramai pelajar lelaki di kampus termasuk pensyarahnya. Namun 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Al Ghazali
Malcolm X dilahirkan pada tahun 1954 di Omaha, Nebraska. Bapanya, Earl Little, adalah seorang reverend yang berceramah untuk memperjuangkan hak orang kulit hitam. Oleh kerana ucapan bapanya sering berunsurkan subversif, keluarga Malcolm diserang oleh kumpulan 'white supremacist' Ku Klux Klan dan The Black Legion yang membakar rumah keluarga mereka. Selepas berpindah ke Michigan, bapanya mati dibunuh dan ibunya pula menjadi gila. Malcolm dan adik-beradiknya seramai lapan oran 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Noriyuki Konishi
Budak sekolah rendah yang biasa dari segala segi, Keita Amano bersama sahabat Yo-Kai yang semakin ramai dengan komedi semakin pelik! Slot khas ‘Pilihan 20! Kamus Yo-kai Terhebat’ turut disertakan dalam Volum 3 ni!!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
• Dimuat 13142 entri utama • Semua entri dalam Bahasa Malaysia diberikan padanannya dalam Bahasa Inggeris • Sinonim dan/ atau antonim diadakan, jika perlu • Disertakan 8 lampiran yang berguna untuk para pengguna 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Dato’ Hj. Al-Ustaz Dato’ Hj. Ismail Kamus'
Membaca al-Quran merupakan satu tugas dan kemuliaan kepada kita sebagai seorang Muslim. Sejak kecil kita diajar sedikit demi sedikit cara membaca al-Quran bermula daripada muqaddam terlebih dahulu. Dari situ kita mula mengenal huruf, mengenal baris, mengenal perkataan dan kalimah- kalimah pendek. Sehinggalah kita mampu membaca ayat-ayat al-Quran dengan baik. Pengalaman ini lebih manis lagi jika memori itu diterjemahkan kembali dengan watak kita sebagai pelajar dan guru mengaj 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
KAMUS PERIBAHASA DAYA (NEW) 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 35.10 (-10%)

作者 Mohd Faiz Zakaria
Buku Ini, Buku Bergambar. Ada Latar Peristiwa. Ada Coretan Indah Bermakna. Ada Kata-Kata Yang Mengajak Kembali Kepada Allah Yang Maha Esa. Ada Ujian Pada Keimanan Anak Muda. Berpuasa 18 Jam. Iftar Di Tempat, Asing Dari Biasa. Inilah Ujian Pada Kejernihan Jiwa, Bersih Daripada Segala Kelodok Yang Menggila, Mahu Berpoya-Poya. Bacalah Dengan Cermin Terang Bercahaya. Orientai Budaya Dunia Yang Wajib Kita Teroka Dengan Semangat Waja. Semanagat Kembara Lihat Dunia. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku Tafsir Mini Surah al-Tin untuk Anak-anak ini masih mengekalkan konsep "Pictorial Mnemonics and Sound Contrasting" sama seperti buku penulis sebelum ini iaitu Tafsir Mini Surah Al- Duha. Insya Allah, kaedah ini mampu menambah perbendaharaan kata kepada anak-anak khususnya. Setiap ayat disertakan dengan ilustrasi yang sesuai dan menarik bagi membantu anak-anak memahami ayat-ayat yang dibaca. Selain itu, peta cerita bergambar yang memberikan gambaran menyeluruh berkenaan su 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Abu Yazid El-Bustommy
Kamus Ini Sesuai Dengan Al Mukhtar Yang Bererti Pilihan , Merupakan Kamus Yang Disusun Dengan Pemilihan Kata-Kata Secara Teliti.Ianya Disusun Dengan Mengambil Kata-Kata Yang Disenaraikan Dalam Sukatan Pelajaran Bahasa Melayu . Kamus Ini Dilengakapi Dengan Dua Model Penggunaan ,Iaitu Bahasa Melayu Ke Bahasa Arab Dan Bahasa Arab Ke Bahasa Melayu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

1-129 of 129

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top