Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kisah nabi '找到 1261 件相关商品
作者
Crayon Shin-chan The Movie 28: Gekitotsu! Rakugaki Kingdom to Hobo Yonin no Yuusha 蜡笔小新劇場版28:激战!涂鸦王国与差不多四勇者 The film's story features a "magical crayon," and centers around a floating kingdom called Rakuga Kingdom. The kingdom gets its energy from scribbles, but lately the scribbles are decreasing and the kingdom is in danger of collapsing. To save the country, the military start forcing humans to scribble. 影片以“自由涂鸦 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Klaus Schwab & Peter Vanham
Reimagining our global economy so it becomes more sustainable and prosperous for all Our global economic system is broken. But we can replace the current picture of global upheaval, unsustainability, and uncertainty with one of an economy that works for all people, and the planet. First, we must eliminate rising income inequality within societies where productivity and wage growth has slowed. Second, we must reduce the dampening effect of monopoly market power wielded by la 了解更多
原价 RM 85.80

现售 RM 85.80 (-0%)

会员 RM 77.22 (-10%)

作者 Ustaz Haji Jafri Abu Bakar Mahmoodi
Mukjizat merupakan kejadian luar biasa yang tidak mampu diterima oleh akal, yang terjadi pada diri nabi dan rasul sebagai bukti kerasulan mereka. Sebagai penutup para nabi, Nabi Muhammad ﷺ memiliki ribuan mukjizat anugerah daripada Allah Ta‘ala. Buku ini hadir bagi menyajikan sebahagian daripada kisah-kisah mukjizat tersebut. Menariknya, penulis menyusun kisah-kisah hebat tersebut dalam lima tema utama. Ini merupakan satu kelainan yang dikemukakan oleh penulis. Supaya ma 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者
ULTRAMAN Z 泽塔奥特曼 In the past, the Devil Splinters were scattered across space. Today, the splinters are still causing chaos throughout the universe. While the Ultra Heroes fight to restore peace to the galaxy, a mysterious being uses these items in its despicable schemes to destroy planets one by one. And now, that evil being approaches the Land of Light.In its way stands the gallant Ultraman Zero and his disciple, Ultraman Z. At the end of a fierce battle, Z cha 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
Uma Musume: Pretty Derby赛马娘Pretty Derby This is a tale of a world where "horse girls" with glorious names and incredible running abilities live alongside humanity. Horse girl Special Week has moved from the country to the city to attend Tracen Academy. There, she and her classmates compete to win the Twinkle Series and earn the title of "The County’s #1 Horse Girl". 這是從異世界傳承下光輝的姓名與競跑能力的“馬娘”,自久以來與人類 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Sarah Kamal (Siti Sujinah Sarnap)
Adakah suatu masa dahulu lelaki Melayu sememangnya telah membina tamadun agung yang hebat sehingga menggusarkan para musuh Allah dan mereka begitu takut generasi ini akan bangkit semula atas nama Islam? Kejayaan atau kejatuhan sesebuah bangsa pasti akan disandarkan kepada lelaki. Kuat lelaki, gagahlah bangsanya. Kini makin ramai lelaki Melayu yang ingin moden, tanpa disedari semakin jauh dari budaya malah agamanya. Mereka di ambang hilang jati diri dan hanya menggangguk kepad 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Borobudur adalah istana Ratu Saba' atau Ratu Balqis. Negeri Saba' yang hilang pada zaman Nabi Sulaiman dan digambarkan sebagai sebahagian dari syurga yang ada di bumi, ternyata berada di Indonesia. Fakta mengejutkan itu disampaikan oleh ahli Matematik Islam, KH Fahmi Basya Hamdi melalui kajian selama lebih 33 tahun, beliau bukan hanya memaparkan tentang peninggalan Nabi Sulaiman yang agung tetapi mengubah sejarah Nusantara. Menurut beliau, ciri-ciri negara Saba' yang pernah d 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者
Yuru Camp△ 摇曳露营△ Nadeshiko, a high school student who had moved from Shizuoka to Yamanashi, decides to see the famous, 1000 yen-bill-featured Mount Fuji. Even though she manages to bike all the way to Motosu, she's forced to turn back because of worsening weather. Unable to set her eyes on her goal, she faints partway to her destination. When she wakes up, it's night, in a place she's never been before, with no way of knowing how to get home. Nadeshiko is saved 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kewujudan Nabi Muhammad SAW adalah rahmat yang besar untuk seluruh alam. Sepertimana bulan purnama memancarkan cahaya, Nabi Muhammad SAW adalah penunjuk jalan, pembimbing dan tokoh terulung yang wajar dimuliakan dan disanjung sepanjang zaman. Naskhah ini berbicara tentang keistimewaan dan kelebihan Nabi Muhammad SAW dan bagaimana para Sahabat dan generasi-generasi selepas mereka mencintai dan memuliakan Baginda dengan mengadakan sambutan Maulidur Rasul dan mengarang kitab ser 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Rohamiah Muda
Allah sentiasa ada untuk kita. Bahkan ia sangat dekat dengan kita. Apa yang terdetik di hati kita, Dia mendengarnya. Masya-Allah. Silap kita kerana jauhkan diri daripada Tuhan. Baiknya Allah sehingga kita tidak mampu menghitung berjuta nikmat yang diberi kepada kita setiap hari. Kawan, berlapang dadalah dengan ujian. Kerana syurga itu akan diisi oleh orang-orang yang diuji, seperti para nabi. Begitulah dengan kita, kawan. Allah mahu beri kita syurga melalui ujian yang sedang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Artis Komik re: ON Comics
Wahai jin sekalian... muncullah dan lunaskanlah dendamku ini!Dia dihina kerana miskin dan tak setaraf dengan kekasihnya. Didorong perasaan marah dan dendam, Sanea dibawa bersama ke kubur oleh abangnya untuk puja entiti ghaib. Namun, apa yang diharapkan tak menjadi! Kenapa Sanea jadi galang ganti?6 karya seriau lagi merinding dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Melayu ni nak cabar korang hayati kisahnya sampai ke noktah terakhir. Berani ke...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Sebelum pengawas kebersihan Aidan sempat membawa seorang murid ke pejabat guru disiplin kerana menggigit kuku, kawan sekelas membawa murid itu pergi. Kemudian Aidan dapat tahu tabiat menggigit kuku murid tersebut diakibatkan oleh faktor psikologi. Mampukah Aidan membantu murid tersebut menghentikan tabiat kotor itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Abdullah Sidek
Kemanusiaan merupakan nilai kenabian yang dipandang enteng oleh manusia. Demi mengejar sesuap kekuasaan dan secubit kemegahan, manusia sanggup memperlakukan manusia lain dengan sewenangnya. Tiada lagi sifat kemanusiaan di dalam diri sehingga mereka sanggup menganggap nyawa orang lain sebagai murah dan tidak berharga. Betapa dahsyatnya apabila manusia sebegini menjadi penguasa. Buku ini hanya membongkar sebilangan kecil pembantaian yang pernah berlaku di setiap penjuru dunia. 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Intan Aidda
Kugenggam cinta, lalu kehempas dendam. Antara dua dunia berbeza, mampukah ia menyatukan dua hati tika gelora cinta datang bertamu? Sara Kamelia atau Kay, menyimpan figura lara dalam hidupnya. Dia yang pada asalnya seorang pembunuh upahan telah meninggalkan dunia hitam itu. Namun, kerana terdesak, Kay terpaksa menerima satu misi besar daripada kumpulan kongsi gelap terkenal, Black Pearl. Megat Rayyan atau Ray, hidupnya dihantui dek rasa dendam terhadap ayahnya. Segala kesaki 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Nureen Ahmad
Bukan untuk sesaat, tapi untuk selamanya... “Sorry.” - Haziq Naufal “Weh, kau ni buta ke apa? Muka aku yang cantik ni ada macam permukaan meja ke, sengal?” - Ziqa Aryssa Bermula dengan kisah menyakitkan hati, Ziqa Aryssa mengenali dia. Dia, mamat mulut tak ada filter. Sudahlah kurang ajar, mulut puaka, sesuka hati pula dia hendak panggil Ziqa dengan gelaran yang bikin menyirap hati. “Perempuan macam tu elok jadi andartu je. Sesuai dengan muka.” - Haziq Naufal 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 KF
KF kembali mengganas!Tak kiralah kisah seram bisu mahupun berdialog pasti undang sesuatu & jadi igauan. Ayuh kita merasuk bersama KF dalan ‘KISIKAN DENDAM’. Pastikan kuat semangat tatkala berperang dengan perasaan. Hanya korang mampu tolong diri sendiri.He! He! He! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Yaeko Kashi
Niko, gadis yang suka tipu diri sendiri supaya serasi dengan orang sekeliling. Baginya sikap terlalu jujur cuma wujud dalam drama. Tiba-tiba muncul Sugi, jejaka yang fobia dengan ‘penjelasan tak jelas’.Malangnya sikap Sugi yang suka persoalkan macam-macam menganggu ketenteraman hidup Niko. Sikap diorang sangat kontra.Kisah cinta dan persahabatan melibatkan hero dalam dunia penuh kekaburan ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xanseviera
ZUPP! Sebatang anak panah melayang hampir mengenai muka Rain. Rupa-rupanya Zulaikha memanah dalam kelas. Bahaya betul! Nampaknya Kira dan Angela pun masuk pertandingan memanah. Eh, Rain pun berbakat memanah? Kisah Zulaikha musim kedua ini sarat aktiviti menarik seperti menanam pokok, kitar semula buku, sukaneka dalam kelas, buat sandwic dan belajar teknik mengambil gambar yang terbaik. Tapi yang paling penting, yakin diri! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Nijigasaki High School is located in Odaiba, Tokyo. The school is popular due to its free school style and diverse majors. The story centers on the members of school idol club in Nijigasaki, and their attempt to prevent the club from being abolished. 位于东京台场,拥有自由校风和多项专科的人气高中“虹咲学园”。对学园偶像的魅力感到心动的普通科2年级高咲侑,和儿时玩伴上原步梦一起敲响了“学园偶像同好会”的 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Nooto
Pelajar sekolah menengah plus penghalau hantu bernama Chiho ditugaskan memburu raksasa yang 'hidup' dalam mimpi. Ketika misi bersama Koigoromo, entah macam mana dia ternampak pelajar sekolah tinggi Seiichirou.Yang peliknya, kenapa mamat tu berlegar-legar dalam mimpi orang lain? Takkanlah Chiho nak biarkan je? Dah tentu dia tolong apa yang patut. Chiho pula ada misi lain, iaitu mencari adiknya. Adakah pencarian Chiho bakal berakhir?Kisah fantasi dongeng sarat dengan aksi comel 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Sougo Tokiwa, a high school student born in the year 2000, dreams of one day becoming a king when he meets a mysterious girl named Tsukuyomi from the year 2068 who gives him an ominous warning: "You will become Kamen Rider Zi-O, the King of Time; the demon destined to rule the world." While troubled by his possibly cursed fate, Sougo becomes Zi-O to save the time space continuum from the Time Jackers, a group seeking to alter the history of the Heisei Kamen Riders for their o 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 79.90 (-0%)

作者 Abdullah Sidek
Kesedaran orang Melayu mengenai sejarah bangsanya semakin meningkat dalam dekad-dekad yang terakhir ini. Kadar celik huruf yang tinggi dan pendidikan yang tinggi telah merangsang orang Melayu untuk mengorek kembali sejarah bangsanya dan kerajaannya. Orang Melayu bukanlah orang buta sehingga tidak mengambil kisah mengenai peredaran dunia bahkan orang Melayu telah mempunyai tamadun antara yang terawal di dunia. Sebelum ini di dalam jilid 1, telah dimuatkan 16 buah kerajaan dan 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 35.01 (-10%)

作者 Rozan O'Hara & Laila Haq
Khianat adalah perlakuan yang belot atau tidak setia dalam sesuatu urusan berkait dengan hubungan. Belot boleh berlaku sama ada dalam kalangan individu mahupun kumpulan yang akhirnya menatijahkan kesan negatif. Banyak kata lain yang sinonim dengan khianat antaranya derhaka, curang, tipu daya, putar belit, tidak setia, aniaya, dengki, busuk hati dan macam-macam lagi. Banyak sejarah pengkhianatan berlaku ribuan tahun dalam tamadun manusia. Dalam pelbagai kitab sejarah dan catat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Auni Zainal
Dia diam apabila marah. Dia diam apabila sedih. Dia diam apabila kecewa. Mawaddah Ilmi tidak tahu apa masalah dirinya. Namun, dia sentiasa pasti yang dia tak berhak disayangi, apatah lagi layak ke syurga. “Aku tak pernah buat apa-apa dengan betul. Aku menyusahkan orang lain sejak dulu. Semuanya salah aku sebab aku tak cukup baik." Pendirian Mawaddah berubah sejak Iffat Rusyaidi melihat dia dimalukan semasa suatu temu duga. Dia sentiasa mengelak daripada Iffat, sehingga 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Kaoru
Pengetua Evan menceritakan kisah tentang Pulau Momos diselamatkan oleh seekor raksasa. Tiada seorang pun yang percaya, melainkan Putera Albert. Tetapi putera England itu bakal terperangkap dalam kisahnya sendiri apabila seorang lelaki misteri muncul dan mendakwa dialah lelaki bertopeng yang telah menyelamatkan Lilian. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Shakirah Md Din
Kisah hidup ceq yang diuji dengan penyakit kanser pada usia 45 tahun. Ceq berkongsi pengalaman melawan penyakit yang dianggap oleh masyrakat sebagai 'Pasport Untuk Mati'. Rawatan demi rawatan yang disulami dengan ujian demi ujian akhirnya berjaya diharungi dengan semangat dan sokongan Pokji Laling. Di sebalik nikmat yang ditarik, tersembunyi kesedaran di hujung perjuangan. Kini, ceq telah kembali bekerja dan menikmati kehidupan yang masih diberi pinjam oleh-Nya. 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Nao Maita dan lain-lain
Antologi seram kisah pembunuhan kejam dan pelik menyasarkan gadis sebagai mangsa.Agak-agak korang selamat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Naufal Isa
Kadang, kita selalu mempersoalkan takdir: "Kenapa aku dilahirkan begini?" "Kenapa Tuhan tak beri aku hidayah?" "Kenapa aku diuji sebegini?" Sedangkan, kita lupa. Kita alpa. Kita biarkan. Kita abaikan, segala peluang, ruang, nikmat, hidayah, dan petunjuk yang setiap hari Allah hulur pada kita, tapi KITA SENDIRI YANG MENOLAK HIDAYAH TERSEBUT lalu terus menerus memberi alasan dan menyalahkan Dia. Apa yang menghalang kita untuk membuka ruang hati kita untuk menerima hidayah yang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Set in modern Tokyo, the story chronicles the adventures of an eclectic group of teenagers who call themselves the “Phantom Thieves of Hearts.” Together with their metaphysical manifestations known as their Personas, the group seeks to solve crimes by reforming the source of corruption within people’s hearts. 高二的春天,雨宮蓮轉學到了東京的「秀盡學園」。因某事為契機而覺醒為“假面”使用者的蓮,與新認識的夥伴們組建了 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Grotesque, strong enemies called "Siren" have suddenly appeared from the sea. In order to fight against them, a navy group called Azure Lane has formed. They were successful in stopping the attack from Siren for a moment using warships. The different ideals from the people who formed it have shown. The story is about girls fighting the strong enemies that they've never faced before while dealing with the trouble in each camp. 致碧蓝航线以祝福—— “碧蓝航线” 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Konomi Wagata & Lain-lain
Kompilasi kisah seram berlatar kat sekolah. Mungkin ada insiden pelik menanti dan tak mustahil berlaku berdekatan tempat tinggal korang! Ada 6 karya termasuk 'Kehidupan Normal' oleh Konomi Wagata, 'Kayangan! Ketua Pelajar Diva' oleh Tonoko Nishimura dan lain-lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Nass Alina Noah
Terkadang Tuhan hanya menyatukan cinta, bukan untuk memiliki selamanya. BLURB Kisah mereka bukan biasa, lebih dari luar biasa. Mereka bertemu dalam komplot pembunuhan dan penculikan yang terancang sehingga terkandas lama di pulau terpencil. Dari benci menjadi sayang, akhirnya mereka jatuh cinta dan curang dengan pasangan masing-masing. Xander tidak sedar langsung penakluk hati lelakinya ini bukanlah malaikat yang melindungi. Cinta Xander menjadi senjata untuk Angel memusnah 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 24.80 (-20%)

作者 Theya Nur
Iklil Yusra… Mata peminat memandangnya sebagai pengacara popular yang memiliki kehidupan yang sempurna; berkerjaya, cantik dan mewah, seperti hidupnya indah belaka. Hakikatnya, yang tahu hanyalah dirinya. Dia gadis terbuang. Dia gadis yang terluka. Kerana segala yang telah berlaku, pintu hatinya bagaikan tertutup rapat untuk insan yang bernama lelaki. Pertemuan semula dengan Iyadh Shah membuka kembali lembaran kisah silamnya. Dia tahu rasa cinta buat lelaki itu masih ber 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Koleksi GempakTM X UtopiaTM kembali dengan jilid ke-7 berjudul ‘Amukan Halilintar'~ Kali ni lebih mencabar dan pantang dicabar! Eh? Bukan setakat kisah aksi je, komik cinta, seram… senang cerita semua genre pun ada. Wah~ Semuanya ada dalam satu koleksi. Woohoo! Haa, mana kipas-susah-mati ni? Rembat cepat sebelum terlambat! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Manz
Suri yang mengandung anak pertama terkejut dengan imej ngeri dalam imbasan ultrasound-nya. Tiada penjelasan lanjut dari doktor yang gagal mengesannya. Suami Suri yang teramat risau terus merujuk kepada seorang bidan.Rupanya Suri membawa 'saka' dalam tubuhnya! Kenapa dan bagaimana ia terjadi? Adakah ianya betul anak Suri atau 'saka'?Ketahuinya dalam 8 kisah seram mitos tempatan yang setiap satunya bakal buat korang sukar tidur malam! Selami dunia angker WARIS SAKA karya MANZ n 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 K-Clique
Antara senyumdantawayang dizahirkan, tersimpanseribusatukisahdukadan air matayang tidakdiceritakan. Iniceritakami, sebelumsemuanyahariini. Mogamemberiinspirasi 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 50.00 (-0%)

会员 RM 45.00 (-10%)

作者 Nurul Shuhada
Nur Afwan Insyirah, di sebalik sebaris nama itu ada harapan yang ditanam untuknya. Dia sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan ha knya sebagai seorang anak. Sekaligus menunaikan janji yang telah dilafazkan kepada arwah abah. “Afwan... janji dengan abah. Janji yang Afwan akan cari keluarga Afwan. Cari mereka dan dapatkan balik hak Afwan sebagai anak.” - Pak Malik Bermulalah rancangannya mahu mendekati keluarga kandung dengan m 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Adnil Zaff
Adinda Putri bukanlah anak bangsawan seperti Tengku Anisah atau Tengku Marissa. Dia juga bukan millionaire. Tetapi dia anak perempuan kepada Angelina Khon, wanita ke 10 terkaya di Perancis! Adinda cuba lari dari kebiasaan hidup yang sarat protokol. Tidak sedar dalam pada dia cuba belajar menjadi orang kebanyakan. Ayahnya telah memberikan dia satu pelajaran yang sulit untuk dia lalui. Iaitu menjadi PA kepada kepada CEO muda itu. William seorang lelaki yang dikenali oleh semua 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者
Lee Yeon (Lee Dong-Wook) was once the mountain spirit of Baekdudaegan. He sacrificed his life as a mountain god to resurrect the life of the woman he loved A Eum. Lee Yeon now lives his life as a nine tailed fox in human form. He has lived this way for hundreds of years. Meanwhile, Nam Ji-A (Jo Bo-Ah) works for TVC station as a PD of documentaries. She seeks out stories on the supernatural. Back in 1999, her parents were involved in a car accident in Yeou Gogae. She remember 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 Ayaka Torino
Alamak! Apa nak buat ni? Nampaknya pengantin yang tengah sibuk nak kahwin.... ...jadi sasaran penculik Kasihannya Mari. Anak hartawan ni dipaksa kahwin. Tapi dalam kekalutan tu, Nero si penculik misteri bawa dia lari. Macam-macam hallah pula jadi. Kenapa Nero culik dia? Habis tu, jadi ke Mari kahwin? Ada tiga bab dan dua kisah lain; 'Pernah Nampak Bidadari?' dan 'Pertunangan Bebunga Cinta'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Cik Mardiah
Kenapa perlu katakan benci kalau masih sayang? MAYSARA MALEK. Seorang gadis periang yang sangat enjoy dengan kerjayanya sebagai seorang tukang cuci a.k.a cleaner di KLIA. Apa pun kata dan pandangan orang padanya, dia buat tak endah saja. BENJAMIN ABDULLAH. Kapten juruterbang yang hidupnya cuma dengan Puan Maria, ibu tercinta. Peristiwa lampau dua puluh lima tahun lepas menjadikan Benjamin seorang lelaki ‘beku’ dan pendendam. PLOY PRASERT. Dia terbang dari Thailand ke M 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Zaza Qry
Yang aku selalu tahu, kau adalah untukku. Ziyara yang tidak pernah mencintai lelaki, terjatuh cinta dengan majikannya sendiri. Lelaki yang punya aura, walaupun sudah berusia. Selama ini dia tidak terfikir akan terlibat dalam cinta skandal seperti ini. Namun, dirinya dikhianati lelaki itu. Disebabkan insiden yang tidak pernah Ziyara terfikirkan itu, dia terpaksa tinggal dengan lelaki yang nampak macam bencikan dia sebagai perempuan iaitu Hanz. “Dengan aku, masih boleh 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Azieana
Rindu itu ada bila kau sudah tiada. Adam menikahi Arissa setelah mereka ditangkap khalwat di sebuah hotel. Malah, Adam turut menuduh Arissa sengaja memerangkapnya. “You muncul depan bilik I ni kenapa? Saja nak tengok tubuh I?” “You... you jangan salah faham. I datang ni sebab nak ajak you makan malam. Bukan suka-suka nak tengok ketul-ketul roti ban kat tubuh you tu.” “Kalau suka-suka nak tengok pun tak apa. I halalkan sebab you pun halal untuk I, kan?” Arissa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Azwin Nalisa
Sekali aku tersungkur, beribu kali aku bangkit… Nida Amelia. Nida maknanya seruan. Patutlah menyeru-nyeru panggil saya mengurat. - Baihaqi Bermula dari sapaan berani itu, mereka bercinta, mereka disatukan. Sungguh indah sekali kenangan yang tercipta antara dia dan Aki. Tujuh tahun Nida Amelia dan Baihaqi membina mahligai namun akhirnya diruntuhkan oleh Baihaqi sendiri. Kehadiran Iman dan Akhbar sebagai bukti benih cinta mereka sendiri tidak berjaya menghalang Baihaqi untuk 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Anastasia Qirana (AQ)
Everyone has their own beautiful love story… Wedding planner, guru tadika, mekanik, pelajar kulinari dan penjual kereta. Tidaklah terlalu huru-hara. Cuma full house sahaja. INDAH MELATI “Buku lagi?” - MELATI “Bukulah. Bagi cincin karang, bukan awak nak terima pun.” - LEE Melati senyum segaris. Jejaka di sebelahnya ini bijak menghibur hati. Namun sering diingatkan akal warasnya agar jangan sesekali hanyut dan terpedaya. Lelaki… Serba-serbinya baik sebelum dapat 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Nadrinaline Rush
Andai kata suatu hari nanti aku hilang upaya… masih sudikah kau menjadi duniaku? ‘Fight or Flight’ respons memberi kuasa kepada seseorang untuk membuat pilihan, sama ada hendak berlawan atau melarikan diri dalam situasi genting. Perkara yang sama diaplikasikan dalam kehidupan seorang Hannah Dania yang suatu ketika dahulu bahagia sehinggalah… Rasa macam dihempap batu meteor dari langit. Pecah berderai semangatnya. Tanpa sedar, dia memilih untuk melarikan diri daripad 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Nour Huda Badarsila
Sebuah rasa yang tidak mampu dizahirkan namun ianya sentiasa ada Merawat hati yang luka bukanlah mudah dan setiap orang ada pelbagai cara untuk menghadapinya. Lantaran itu Kabir memilih untuk bersikap dingin dengan semua kaum Hawa yang bertandang. Tapi tidak bagi Nuha… selagi detaknya masih membisikkan nama Kabir, selagi itu dia mahu mencuba. “Selipar pun orang pakai sepasang jadi takkan manusia yang baik macam Kabir ni nak hidup seorang diri saja.” - NUHA ZAMILAH 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Nasrullah Amran
Kisah Arsad, seorang pemuda berjiwa sentimental. Terpengaruh dengan kisah-kisah cinta yang pernah dibaca. Selami kisahnya berjuang mengejar cita-cita dan mencari makna cinta sejati. Berjayakah Arsad dalam mengejar cita-cita? Mencari makna cinta sejati? Dapatkah dia memiliki kedua-duanya? Selamat menghayatai perasaan dan kehidupan Arsad. 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Ana Farhana
Fia merasakan kehidupannya sudah cukup lengkap. Hidup berdua dengan Reza, tidak bermakna tiada yang datang mengganggu. Keadaan bertambah buruk selepas dia diganggu dan dikejar oleh Syah, lelaki yang masih berstatus suami orang. “Aku mesti dapatkan perempuan tu. Masa tu baru kau tahu yang Ahmad Syahrin ini hebat ke tidak.” - Syah Fia cuba sedaya upaya untuk mengelak, namun namun lelaki itu seperti tidak mengenal erti putus asa. Oleh kerana kerap diganggu dan diserang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Hanya kerana satu kejadian, telah menarik minat Arlo Russo, ketua mafia Itali yang kejam dan berdarah sejuk itu untuk menjadikan Darwina sebagai tawanan di rumah agamnya. Bagi Darwina pula, perkara itu langsung tidak pernah terlintas di fikirannya. Apa salah dia? “You caught my interest. As I said before, I want you so badly.” - Arlo Russo “Let me go! I’d rather die than being with you. I’m not yours!” - Darwina Kata orang bila dah sebumbung, rasa benci pasti a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Mohd Daud Bakar
Pemberian makna dan mesej ayat-ayat Quran melalui pengkisahan sebuah novel kehidupan jarang ada dalam dunia penulisan, sama ada penulisan lama mahupun penulisan moden. Novel ini adalah antara novel pertama yang membawa ayat-ayat Quran dalam kehidupan manusia. Quran mampu berfungsi dalam setiap petak kehidupan manusia. Memang mampu dan lebih daripada mampu! Kalau manusia mengharapkan Quran datang kepada mereka, ini memang takkan berlaku. Manusia yang perlu mencari makna dan me 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Xanseviera
Dalam kehidupan ini kita dikurniai banyak rezeki. Contohnya kawan rapat, kesihatan baik, keluarga memahami dan masa. Ikuti kisah Zulaikha dan kawan-kawan kali ini yang memfokuskan pada kelebihan menghargai masa, keseronokan bersukan, adab bergurau dan banyak lagi. Eh... hantu perpustakaan muncul lagi...? Warghhh! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Mashiro Ooki
Cinta & Boyfriend Pertama...Dah tiga bulan Hiina masuk sekolah menengah. Entah kenapa semua orang suka sangat borak tentang cinta. Hiina tak faham pun apa itu cinta dan tak pernah terfikir pun fasal tu.Tiba-tiba seorang ahli Kelab Bola Keranjang popular bernama Kashino luahkan perasaan dan ajak Hiina dating. Apa Hiina nak jawab ni?! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Maki Sugawa
Kompilasi 5 kisah seram sekolah bikin pembaca menjerit!'Sumpahan Cermin': Sesiapa saja yang nampak cermin 'itu' pasti alami insiden seram?!!'Bilik Kelab': Stor lama diubah suai jadi bilik kelab baru. Tapi ada contengan misteri meragukan di dinding...?!'Patung Sahabat': Kakak gadis yang maut jatuh gaung beri patung misteri...?!'Terpalit': Ada aura jahat menular dalam kelas...?!'Terowong Berhantu': Dua gadis masuk terowong berhantu semata-mata nak siapkan kerja sekolah?!! 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Woorie Hue
Pandang dengan mata hati. HIDUP Zinnirah berubah 180 darjah setelah ibu bapanya meninggal dunia disyaki akibat membunuh diri. Demi melangsaikan hutang yang ditinggalkan bapanya, Zinnirah mengikat kontrak dengan Tango sebagai profiler tanpa menyedari bahawa percaturannya itu adalah jerat yang mampu memakan diri. “You that resemble her makes me lose my mind. What should I do to you?”- QAREEB Bagi Qareeb, wajah Zinnirah sangat mirip dengan bekas isterinya yang tidak dapat di 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Azian Zahra
Kasihku padamu tak akan pernah padam walau seribu kali kau masih melukai hatiku. Seandainya aku pergi dulu, izinkan aku bawa bersama hatimu. Peristiwa di Tower Bridge menemukan Hakimi dan gadis Jepun, Keiko. Bagi Keiko, sungguh dia terasa terhutang budi apabila niatnya untuk membunuh diri dihalang oleh lelaki budiman itu. Melalui Hakimi, dia mula terpesona dengan keindahan Islam, agama yang dianuti lelaki itu. “Insya-Allah.” “Apa?” “Oh, itu bahasa Arab. Maksudnya 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

1-1261 of 1261

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top