100th Anniversary Sale
100th Anniversary Sale
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Komik Geng Pengembaraan Bermula '找到 784 件相关商品
作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Bukan mudah menjadi hero. Dalam misi mengamankan dunia, tanggungjawab lain datang bersama. Yang mana perlu diutamakan? Apa-apa pun, jenayah perlu dihapuskan demi keselamatan dan kesejahteraan sejagat. Buat penggemar penegak keadilan dan hero di sebalik topeng, kompilasi kisah aksi terpaling padu ini khas buat tatapan korang. Hidupkan enjin motosikal dan vroom ke alam aksi sekarang!!! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Loundraw
"Aku tak sangka ni kerja terakhir aku." Seorang gadis bertemu seorang lelaki yang mampu mengawal tubuhnya untuk membunuh diri. Tapi... lelaki tu ingin gembirakan dia dulu? Kisah sebuah musim panas penuh gembira dan kekejaman bermula… 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Xanseviera
Amira seorang pelajar jurusan Seni Halus dari universiti terkemuka di Seoul. Dia bekerja part-time kat kafe dan suka lukis benda-benda seram serta pelik. Hari-harinya mula jadi menarik bila kafe tu dikunjungi mamat goblin yang gila kopi. Goblin berwajah lesu dan berlitup hoodie tu sebenarnya Ryan, idola K-pop Flower yang tengah hangat di Korea. Personaliti ceria dan lukisan seram Amira menambat hati Ryan si introvert. Tapi... Ryan seorang je ke tertambat? Amira sedar tak 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Keladi
Kompilasi Keladi Tak Lapuk Dek Zaman! Spesel buat kipas-susah-mati kisah alam Nusantara, karya terunggul artis komik berbakat besar, Keladi kini menemui korang! Nak tema cinta, seram, aksi, kepahlawanan dan macam-macam lagi? Semuanya dikumpul dalam satu komik! Tak dilupakan nilai pengajaran dalam setiap ceritera yang bakal membuka mata dan buat korang menilai kehidupan dari sudut pandang berbeza. Dah bersedia untuk ke dunia Keladi? Jom, gerak sekali! AMARAN: Ilust 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 August King
Komik istimewa ini didedikasikan kepada pembaca yang ingin tahu tentang dunia. Marilah bersama meneroka dan membongkar misteri alam yang belum diketahui! PATUNG BUANGAN DIRASUK ROH? SYOT LIVE 01 DIGANGGU ROH #TSUKUMOGAMI #ORANGHALIMUNAN ADA MANUSIA BERTUBUH PENDEK DI DUNIA INI? SYOT LIVE 02 PUAK MANUSIA BERTUBUH PENDEK YANG TELAH PUPUS #PUAKMANUSIAPENDEK #MANUSIAPIGMI ADAKAH BIASAN DISEBABKAN OBJEK TIDAK DIKENALI DARI DALAM LAUT? SYOT LIVE 03 BIASAN ANEH 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
8 Penulis Selongkar Kisah Merinding! Adakah tangkal bakal menjadi penyelamat atau kacau-bilaukan hidup? Jom korek misteri dan rahsia tersembunyi. Karya seram artis komik ini bersedia untuk memasuki ruang kelam Dari Alam Angker... Piano Merah Bacalah Lagi Baran Lakonan Hidup Penangan Bawa Aku Balik! Hollow Seeker Keliru Lorong Bangunan Kotak Komplot Bala Penangkal Rumah Hantu Puan Rama-Rama Gambar Bilik 404 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 17.00 (-0%)

作者 Oga
Insiden kumpulan lanun telah menyebabkan Ed mengalami gangguan tekanan pascatrauma. Selain tidak mampu bekerja, Ed juga perlu berdepan dengan ketua pengganas Ravens yang menjadikan ibunya serta ibu Parry sebagai tebusan. Adakah ibu mereka akan selamat? Apa pula kaitan dan dendam ketua pengganas Ravens dengan Tentera Udara Diraja Malaysia? Jilid 11 sarat dengan aksi dan pertempuran! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者 Faizah Ahmad
Naskhah buku FAHAMI AKU ini membawa pembaca untuk memahami jiwa penghidap depression dan juga untuk penghidap depression sendiri untuk memahami situasi dan kesakitan yang dialami. Penulis berkongsi kisah bagaimana perjuangan melawan penyakit ini bermula sehinggalah sembuh. Penulis berkongsi banyak tips penyembuhan untuk penghidap depresi. Bahkan banyak perkara dikongsi agar penghidap lebih memahami situasi yang dihadapi. Ini adalah penting kerana dapat menaikkan semangat dan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者
Siri Upin Ipin Kisah Kami di musim Ketiga bahagian 1 ini berkisar tentang kisah Upin & Ipin seharian bersama Opah dan Kak Ros. Jomkita ikuti kisah mereka dalam Siri Kisah Kami kali ini dengan pelbagai cerita lucu yang menarik dan pengalaman mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga sambungan musim ketiga bahagian 2 untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 19.90 (-23%)

会员 RM 19.90 (-23%)

作者
Siri Upin ipin Kembara Kami di musim ketiga bahagian 2 ini berkisar tentang kisah penggembaraan aksi Upin Ipin. Ikuti kisah mereka dalam siri Kembara Kami kali ini dengan pelbagai cerita aksi kembara yang menarik mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga koleksi Upin Ipin edisi komik yang lain untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 19.90 (-23%)

会员 RM 19.90 (-23%)

作者
Didi & Friends Rescue Squad (DRS) ialah pasukan penyelamat kecemasan di Bandar Hora Horey. Ikuti kisah keberanan Didi, kecerdasan Nana dan kecekapan Jojo menggunakan kenderaan pelbagai guna mereka dan pelbagai bentuk gajet untuk membantu penduduk dalam apa jua keadaan. DRS turut berkongsi petua cara keselamatan dan kemahiran menyelamatkan nyawa kanak - kanak selaras dengan semangat untuk mendidik. Dapatkan koleksi komik DRS ini dan jadikan ia salah satu koleksi kesayangan and 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 19.90 (-23%)

会员 RM 19.90 (-23%)

作者 Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Raungan Membingitkan Bayangan misteri tersembunyi di bumi Perancis membentuk persekitaran menakutkan. Dari istana terbiar hinggalah kawasan desa yang sunyi sepi, suasana seram dan ghaib menyelubungi setiap cerut. Adakah fenomena aneh dan peristiwa menakutkan ini mempunyai maksud di sebalik? Dan adakah kuasa jahat terus berleluas 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者 King Kong
Zack, seorang pelajar sekolah menengah dibuli oleh Simon dan gengnya kerana fizikalnya pendek. Pada suatu hari, gempa bumi secara tiba-tiba menggegarkan sekolah mereka. Zack dan rakan-rakan terperangkap dalam permainan ikhtiar hidup yang menyeksakan. Kini mereka terkandas di kawasan aneh dan penuh misteri. Mereka perlu berdepan tumbuhan yang melancarkan 'tembakan' dan bermacam kejadian ngeri lain. Apa sebenarnya yang berlaku di alam aneh mengerikan ini? Mampukah Zack bertahan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者
Setelah berakhirnya di konflik di Planet Baraju, Boboiboy memulakan latihan bersama Tok Kasa di Plenat Quabaq bagi mempersiapkan dirinya untuk mengawal Kuasa Elemental Tahap Ketiga. Sementara itu, rakan - rakannya yang lain menerima jemputan untuk menghadiri persidangan Pertubuhan Planet - planet Bersatu yang berlangsung di Kota Terawangan, iaitu pusat pentadbiran Planet Gur'latan dan dihoskan oleh pemeritahnya iaitu Puteri Kira'na. Pada masa yang sama, Kaizo dan Fang menyesu 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 22.90 (-23%)

会员 RM 22.90 (-23%)

作者 Adnan Fadzil , Afiqah Yusri
Buku ini menghimpunkan mutiara hikmah daripada para ulama' tentang jiwa. Mereka terlebih dahulu mengamalkannya sebelum menasihati kita, sehingga Allah telah melimpahkan ke dalam jiwa mereka ilham untuk memahami ilmu, mengamalkan dan mengajarkannya. Buku ini mengandungi rahsia jiwa, racun dan penawar baginya, kebahagiaan bagi orang yang menjaga jiwanya, serta penderitaan bagi mereka yang mengabaikannya. Semoga titipan ini bisa membantu kamu menemukan kebahagiaan jiwa yang seda 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Kelebihan Kad Imbas Qoroa : 1. Menggunakan Teknik Qoroa - asas sebutan huruf berbaris. Perkataan yang mewakili huruf juga bermula dengan sebutan yang sama. 2. Menggunakan perkataan yang mudah dan sering digunakan dalam seharian. 3. Menggunakkan gambar sebenar bagi meningkatkan keberkesanan dalam proses pembelajaran. 4. Teknik bacaan yang interaktif dan membantu kepada pembacaan awal Al - Quran. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 30.00 (-0%)

作者 Nulna
Dalam perjalanan menuju bahagia, masih terselit yang namanya duka. Seorang perempuan akan kelihatan cantik ketika dia menjahit lukanya sendiri. Baginya cukup definisi bahagia itu memberikan ketenangan bukan pasangan yang melukakan. Memulakan sebuah perhubungan dan berakhir dengan perpisahan merupakan prinsip Farha Nayla. Dirinya penuh konflik, dia mudah menerima cinta namun sukar untuk terus kekal dalam hatinya kerana baginya perkahwinan bukan satu kewajipan. Bercinta denga 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-0%)

作者 Nssasa
Yes, precious. I’m here… Jika mata tidak bertemu, maka biarkanlah doa yang menyatu. Jika cinta tidak terbaca, maka biarlah hati yang merasa. Dia diam seperti tiada perasaan malah hakikat sebenar dia menunggu seseorang yang mengubah kenyataan. Bagaimana hidupnya menunggu selama sembilan tahun? Hanya dengan kata-kata yang bermain dalam ingatan. “You need to be a strong person, a hero who can protect everyone. Then, you can achieve anything. But remember, you can’t do 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 26.00 (-0%)

作者 Sihanjir
Daji ialah seorang bapa tunggal dan hidup bersama anaknya yang baru di tadika bernama Natt. Walaupun Daji nak luangkan lebih banyak masa dengan Natt tapi dia sibuk dengan tugasnya sebagai pensyarah. Suatu hari di rumah, Daji terdengar perut Natt berkeroncong. Pada mulanya, dia teragak-agak nak masak tapi akhirnya dia sediakan juga untuk Natt. Tak sangka Natt betul-betul suka makanan tu hingga diorang tak sedar telah berborak panjang buat pertama kalinya... Mungkinkah 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Zint
COLE VS SHAW Gegarkan Back School Colosseum! Cole, pelajar baru yang panas baran berani cari fasal dengan Shaw, jaguh terkuat sekolah legenda. Dah tiba masa diorang beradu tenaga! PUSINGAN PERTAMA, MULA! Boom, si pelajar gagah sedia mencabar pesaing cintanya, Farco di gelanggang demi merebut Julia. Ada berani ke? Bara semangat juang membuka siri terbaharu Under 18 Spirit! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者
Boku No Hero Academia 我的英雄学院 JAP/ENG JAP(MOVIE WORLD HERO MISSION) E / C / M Midoriya Izuku ialah seorang pelajar sekolah menengah rendah dalam suatu dunia di mana orang yang mempunyai kuasa peribadi yang luar biasa (個性 kosei, "keperibadian", Bahasa Inggeris: Quirk). Namun, dia didapati kelainan kerana kekurangan kuasa tersebut sehingga dibuli orang sebayanya terutamanya dari Katsuki. Walau bagaimanapun, dia tetap mengimpikan mahu menjadi Adiwira (ヒーロ 了解更多
原价 RM 139.90

现售 RM 125.91 (-10%)

会员 RM 111.92 (-20%)

作者
Tate no Yuusha no Nariagari盾之勇者成名录Season 1-3 JAP/ENG (E / C / M) Stories of old tell of four otherworldly heroes—wielding the sword, spear, bow, and shield—who defended the land from wave after wave of calamity. With the fate of the world in balance, the kingdom of Melromarc summons these legendary figures; in modern-day Japan, the call is answered, and the unwitting heroes are transported to this fantasy universe. Thrust into Melromarc and given the titl 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 62.91 (-10%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者 Sheila Rosswitha Putri
Seharian di rumah bersama buah hati pasti ada banyak cerita-cerita menarik. Sheila Rooswitha Putri, seorang suri rumah tangga dan juga artis komik berkongsi pengalaman bersama 'sumber inpirasinya' dalam penghasilan komik Keluarga Lalala! Ayuh kita belek kisah mereka! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Solar Team , Monsta
Pasukan X-VENTURE Era Jelajah Ulung x Mechamato Pek Khas 2.0 Komik Jilid 02 (48 Muka Surat) + Akrilik Standee (Saiz: 16.5 x 9.6cm) Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyed 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 藤子.F.不二雄
 【原畫集內容】   透過7個主題鑑賞原畫:《哆啦A夢》原畫藝廊   橋本麻里解說專欄:「日本美術與哆啦A夢」   卷末特別對談:浦澤直樹×麥原伸太郎「藤本老師持續守護的作畫風格」   【豪華附錄】   精美特製書盒   特大尺寸美術卡(2張)   40P別冊「搬到幽靈古堡裡去」 本書特色   THE GENGA ART OF DORAEMON 哆啦A夢擴大原畫美 了解更多
原价 RM 225.00

现售 RM 202.50 (-10%)

会员 RM 202.50 (-10%)

作者 Syirahnees
There’s no limit time when it is about you. Cantik itu subjektif, namun mengapa manusia sering menghina paras rupa seseorang hanya kerana dia tidak cantik? Dicaci dan dihina kerana wajah umpama 'adat resam' di zaman sekarang. Untuk bertahan, kecekalan dan kesabaran yang menggunung itulah kuncinya. Dia, seorang gadis yang sering dibuli dan dipijak maruahnya hanya kerana punya paras rupa yang tidak cantik. Ada saja cacian yang dikenakan ke atas dirinya setiap kali mengorak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者
MF Ghost 极速车魂 JAP/ENG (E / C / M) Year 202X. Self-driving electric cars have replaced internal combustion engine-based cars, becoming ubiquitous in Japan. However, a racing circuit known as MFG, which employs traditional internal combustion cars, is garnering popularity worldwide. Kanata Livington, a 19-year-old Japanese-British racer, comes to Japan after graduating from a top racing school in the United Kingdom to take part in MFG and find his missing father, Ken 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 23.31 (-10%)

会员 RM 20.72 (-20%)

作者 Imam Al-Qurtubi
Dalam buku ini Imam Al-Qurtubi telah menjelaskan kepada kita tentang hal-ehwal yang berkaitan dengan kematian, bermula dari hakikat kehidupan, hakikat kematian, bagaimanakah keadaan orang yang mati, pengurusan jenazah, adab-adab semasa di tanah perkuburan, azab dan kenikmatan di alam kubur atau alam barzakh, padang mahsyar, Al-Mizan, As-Sirat, Syurga, Neraka dan seterusnya. Kupasan yang padat dikemukan oleh Imam Al-Qurtubi begitu mendalam diperkuatkan lagi dengan dalil-dalil 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 30.00 (-0%)

作者
Misi menjejak pemilik asal Kuasa Elemenyal telah membawa BoBoiboy dan rakan – rakan ke Planet Baraju, sebuah planet yang terbahgai kepada dua bahagian dengan iklim yang berlawanan. Namun mereka secara tak sengaja terperangkap di dalam peperangan di antara puak Bara dan Salj yang berlanjutan sejak ratusan tahun lamanya. Dan di dalam kekecohan peperangan tersebut, BoBoiboy dan rakan terpisah kepada tiga Kumpulan. Ketiga – tiga pihak mempunyai perspektif yang berbeza tentan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 22.90 (-23%)

会员 RM 22.90 (-23%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
CINTA, satu perasaan indah yang ingin dimiliki oleh sesiapa saja. Kemanisan cinta hanya dapat dirasai bila bersama dengan si dia yang selayaknya. Walau waktu berjalan, semoga cinta akan tetap abadi selamanya. Himpunan kisah romantis + manis oleh 3 artis komik lama dan baru. Korang dah bersedia untuk jatuh ke alam cinta? Hati-hati, jangan sampai terjerat! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者
Setiap cerita disampaikan secara santai dan diselitkan unsur saspens bagi menambahkan minat membaca para pembaca. 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 28.90 (-0%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
The Modul Lengkap PBD series Year 4,5 and 6 is published specifically for Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Therefore, this series is formulated to fulfil the requirements of Formative and Summative Assessments (UASA) as outlined by the Malaysian Ministry of Education. The contents of this series are written based on the Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) and textbook. All practices in this series are systematically arranged with extra features to assist students m 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
The Modul Lengkap PBD series Year 4,5 and 6 is published specifically for Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Therefore, this series is formulated to fulfil the requirements of Formative and Summative Assessments (UASA) as outlined by the Malaysian Ministry of Education. The contents of this series are written based on the Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) and textbook. All practices in this series are systematically arranged with extra features to assist students m 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
The Modul Lengkap PBD series Year 4,5 and 6 is published specifically for Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Therefore, this series is formulated to fulfil the requirements of Formative and Summative Assessments (UASA) as outlined by the Malaysian Ministry of Education. The contents of this series are written based on the Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) and textbook. All practices in this series are systematically arranged with extra features to assist students m 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
The Modul Lengkap PBD series Year 4,5 and 6 is published specifically for Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Therefore, this series is formulated to fulfil the requirements of Formative and Summative Assessments (UASA) as outlined by the Malaysian Ministry of Education. The contents of this series are written based on the Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) and textbook. All practices in this series are systematically arranged with extra features to assist students m 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
The Modul Lengkap PBD series Year 4,5 and 6 is published specifically for Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Therefore, this series is formulated to fulfil the requirements of Formative and Summative Assessments (UASA) as outlined by the Malaysian Ministry of Education. The contents of this series are written based on the Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) and textbook. All practices in this series are systematically arranged with extra features to assist students m 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
The Modul Lengkap PBD series Year 4,5 and 6 is published specifically for Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Therefore, this series is formulated to fulfil the requirements of Formative and Summative Assessments (UASA) as outlined by the Malaysian Ministry of Education. The contents of this series are written based on the Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) and textbook. All practices in this series are systematically arranged with extra features to assist students m 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja 了解更多
原价 RM 10.95

现售 RM 10.95 (-0%)

会员 RM 9.86 (-10%)

作者 Mohd Faizullizam
Selepas lebih dua ratus tahun pemerintahan penghulu besar bunian, Raja Ahmad Siguntang bersama adik kembarnya, Panglima Hitam Muhammad Siguntang di Wilayah Buana Selatan. Dunia jin digemparkan sekali lagi dengan kebangkitan kaum jin yang amat buas, tidak diketahui dari mana datangnya. Lebih memeranjatkan lagi, apabila kaum jin yang diketuai oleh raja jin yang amat perkasa, menyasarkan kedua kembar bagi tujuan ingin menjadi raja yang paling berkuasa di alam jin. Maka sekali 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 36.00 (-10%)

会员 RM 32.00 (-20%)

作者 Nadhrah Husna
Syafiqah Hanin seorang yang bersemangat kental dan tidak mudah berputus asa. Kekangan masa, tugas dan tanggungjawab tidak pernah membuatnya mengalah. Namun, insiden dengan penyelia kertas projeknya membuatkan dia hampir tersembam. Dia tidak pernah menyangka hatinya akan terjatuh suka kepada pensyarahnya sendiri. “Kita boleh padam semua ni! Ia ibarat api kecil. Kita boleh padam semula.” – Ustaz Mohd Izzat “Ya ALLAH! Hati perempuan mana yang telah kusakiti ini? Sesung 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Jin Yong
THE CHINESE "LORD OF THE RINGS" - NOW IN ENGLISH FOR THE FIRST TIME. THE SERIES EVERY CHINESE READER HAS BEEN ENJOYING FOR DECADES - 300 MILLION COPIES SOLD. "Western fantasy has JRR Tolkien, but we Asian fantasy authors have Jin Yong's stories in our DNA. The debt we owe him is immeasurable" SHELLEY PARKER-CHAN "If you haven't read Jin Yong's work, you haven't yet fully experienced the fantasy genre" FONDA LEE CHINA , 1237 A.D. Genghis Khan is dead, but the Mongolians, 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

作者 Man Tsang
Ejen Ling dari Libra, iaitu Seksyen 0 organisasi antarabangsa diarah menjalankan satu misi. Namun perjalanan menyempurnakannya tak semudah yang disangka. Kini misi bukan hanya melibatkan seorang anak perempuan organisasi yakuza, Yanagiba Gumi yang berkebolehan ‘sinestetik’. Malah mereka turut menjadi sasaran ninja Jonin dari organisasi pembunuh, Karma. Kisah aksi berdarah di antara ejen, ninja dan yakuza kini bermula! 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
Nobita dan Doraemon tertangkap burung moa gergasi dari 500 tahun lalu dan terus bawanya ke Pulau Belega Mondo, suatu tempat pemuliharaan haiwan yang dah pupus. Pulau itu dilindungi suatu kuasa misteri kumbang badak emas yang digelar ‘Golden Hercules ‘. Di sana diorang bertemu Koron, gadis puak Rokkoro dan Diaya, budak lelaki seiras Nobita. Apakah yang menanti Doraemon dan kawan – kawan di pulau itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Chen Qiao Rong , Qiao Meow
Jika kata-kata sukar diluahkan, gunakan saja bahasa kucing. Di dalam sebuah kelas tahun tiga,ada seorang gadis yang tak pandai bersosial bernama Wu Xiao Rong. Dia ralit melihat rambut gaya ekor kuda milik si gadis comel bernama Tong Ke Wei yang duduk di depannya. Entah macam mana Xiao Rong terpegang lalu tertarik rambut Ke Wei. Biarpun berbeza personaliti, mereka mula berkawan rapat.Gemar lukis komik bersama-sama dan menggunakan bahasa kucing untuk luahkan perkataan yang tak 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 17.00 (-0%)

作者 Solar Team & Monsta
[Pek Khas 1.0] mengandungi Komik Jilid 01 dan Rantai Kunci Akrilik (6cm x 6.5cm) Jilid 01 - Pertembungan Dimensi Memandangkan cuti sekolah semakin hampir, Amato dan rakan- rakan memutuskan untuk mengembara mencari serpihan kapal dagang yang hilang di Selat Hilir. Sementara itu, Alex dan kumpulan penjelajahnya sedang melawan Ironbeard yang jahat dan Pirates Besinya untuk mendapatkan artifak emas yang tersembunyi di Amazon. Tetapi kedua-dua pasukan ini secara tid 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Dr. Amir Syahir , Fakhrur Radzi
Sejak kecil, hidup kita sudah ada susunan yang tersendiri – bermula dengan sekolah dan berakhir dengan universiti. Apabila keliru, akan ada ibu bapa dan guru membimbing. Namun, setelah masuk ke alam dewasa, kita terpaksa memutuskan banyak hal sendiri, termasuk arah tuju kerjaya dan hidup. Kalau tersilap pilih, rasa macam ketinggalan bertahun-tahun. Adakah cara untuk tidak gagal sejak awal? Perjalanan mengejar kerjaya impian bukanlah seperti berjalan di atas garis lurus. Cit 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Hyzwayne
You wanna know I’m in love with. Read the first word again. Meski digenggam kuat, disimpul rapi namun akan terlepas jua. Walau ditolak ke tepi, dibuang jauh-jauh, andai sudah tertulis milik kita, tetap jua akan jadi milik kita. “Aku bagi dua pilihan sama ada dengar cakap aku atau mati kena tembak.” - Angelo Leonardo Harta dan kuasa menjadikan Angelo seorang Master. Jangan cari pasal, kelak akan dicari sehingga ke lubang cacing, kerana bagi Angelo Leonardo. Darah pe 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 20.90 (-23%)

会员 RM 20.90 (-23%)

1-784 of 784

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top