3 3 Promotion 2021
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' LINSEK KELK '找到 18 件相关商品
作者 Lindsey Kelk
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 17.00 (-53%)

会员 RM 17.00 (-53%)

作者 Lindsey Kelk
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 17.00 (-53%)

会员 RM 17.00 (-53%)

作者 Anna Milia
Jika masih ada rindu, bererti masih ada cinta untukku. Noah Tan dipaksa bercuti supaya dapat merehatkan minda. Fizi dibayar untuk menjaganya. Dah serupa babysitter saja kan! Memang leceh sebenarnya menjaga Noah Tan yang mengada-ada dan suka mencari pasal. Tapi sekejap saja, kerana Noah Tan mula menampakkan perubahan selepas bertemu dengan budak cef di Moontain Keriang, Lureen. “Saya tak suka awak panggil saya apek.” “Tapi saya suka. Lebih-lebih lagi tengok muka sembe 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Ieya Sya
Dianggap sebagai ‘pesalah’ selama bertahun-tahun menjadikan Sara seorang yang paranoid, menyendiri dan menutup diri sendiri dari dunia luar. Apatah lagi yang menjatuhkan hukuman itu adalah Kifli, darah dagingnya sendiri. Hadirnya Faz, seorang lelaki halimunan di alam mimpi membuka ruang untuk dia melarikan diri dari realiti. Disangka cuma teman ilusi mimpi, rupa-rupanya Faz wujud di alam realiti. Mereka berjanji untuk bertemu setelah wujud rasa indah antara mereka. “C 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 MAYA IRIS
LANA KARISMA… Seorang gadis yang dianugerahkan dengan rupa yang cantik. Sesiapa yang terpandang, pasti tertarik. Ke mana sahaja dia pergi, dia pasti menjadi tumpuan. Namun kalau ada yang suka, tentu ada orang benci. Tentu ada yang sanggup melakukan apa saja demi meragut anugerah itu. “Lana tak nak hidup dengan muka macam ini!” – LANA KARISMA FAZLEY… Dia lelaki biasa-biasa saja. Tapi dia mahu menjadi luar biasa. Pertemuan pertama dengan Lana Karisma bagaikan b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Sara Irdina
Siapa sangka di sebalik seragam pengawal peribadi dan bertopi itu adalah seorang gadis bernama Ainan Syahira. Pertemuan dengan seorang yang menjengkelkan ketika bertugas, mencetuskan perbalahan. “Sorry, aku tak suka cari pasal. Tapi kalau ada yang cari pasal juga, memang aku tak akan biarkan dia balik dengan dua belah kaki.” ~ Ainan “Macam mana, Cik Boboy? Nak saya patahkan kaki awak ke? Sebab saya pun tak akan biarkan orang yang serang saya, balik dengan dua kaki.” 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nurul Atiqh Ghuzir
“Saya tak tahu cara untuk mendekati dia. Dia sangat istimewa. Awak satu-satunya harapan saya.” – ADAM DAVIAN Hadirnya tanpa diminta. Kiera mula jatuh hati dan berharap Adam juga merasakan benda yang sama. Namun, punah harapannya apabila Adam mencintai kawan baiknya, Jo. “Saya tidak mampu membuat awak jatuh hati kepada saya. Saya tidak mampu untuk memenangi hati awak…” – SHAKIRA AMIRUDDIN Kiera hanya mampu meluahkan perasaan melalui pementasan teater bersa 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Zaza Qry
Kematian mengejut abang ipar dan kakaknya membuatkan Hanania menjadi ibu segera kepada dua orang anak saudaranya. Tidak pernah dia mengeluh walaupun terpaksa menjaga amanah itu. Cuma, ketika kawan sekolahnya datang bertemu dengannya, dia terpaksa menipu dek kerana didesak. Desakan itu membuatkan Hanania menunjukkan gambar bakal suaminya dalam sebuah majalah. Rupanya lelaki itu memang wujud. Wujud dalam versi yang amat menjengkelkan. Tambahan pula, Adrish Haqiey adalah bos tem 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Aunie Ayunie
Semua orang ada pendapat sendiri tentang cinta. Dan, cinta itu sendiri bersifat universal dan menyeluruh. Bagi Saif Inayat, tiada yang lebih penting dalam hidupnya melainkan kebahagiaan mama, papa dan adiknya, Reza Arman. Kasih sayangnya terhadap Reza mengatasi segala-galanya. Tapi bagi Zara Ayiqin, Saif adalah lelaki yang paling menjengkelkan di dunia. Saif selalu tayang muka ketat. Serius 24 jam! Walaupun mereka terikat dengan ikatan sepupu, tapi Saif melayannya macam oran 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Ho Puei Ban
Bila budak bandar terpaksa bekerja di ladang, apa akan berlaku? Haru-haralah jawabnya! Hendri terpaksa pulang ke kampung selepas tujuh tahun dan di sana dia bertemu rakan sepermainan zaman kanak-kanaknya, Yasmine. Terjebak dalam satu perangkap yang membuatkan dia terpaksa menjadi pekerja sambilan di ladang, adakah Hendri yang menjengkelkan itu mampu bertahan? Budak bandar yang manja VS gadis kampung periang. Apa kisah sebenar terselindung di sebalik perhubungan mereka? 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Siti Khadijah
“Daripada kebetulan itulah akan mengalir satu ikatan yang kuat dan ia akan menghasilkan jodoh.” Itulah prinsip dan kepercayaan yang dipegang oleh MARISSA. Bagi Marissa, kebetulan dan jodoh datang seriringan. Dengan prinsip dan kepercayaan itulah dia mencipta ‘permainan jodoh’ untuk menguji sejauh mana kekuatan jodoh antara dia dan lelaki yang cuba mendekatinya. Beberapa orang lelaki yang cuba menyahut cabaran Marissa, tetapi semuanya gagal. Namun, pertemuan demi per 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Liyana Zahim
Zill Faezrul Iqbal - Jiwa Armel Aisya jadi nanar apabila teringat nama ini. Bersifat tenang tapi bermulut celopar sungguh menjengkelkan hati Armel Aisya. Tapi, dia tak boleh banyak bunyi. Dia sendiri yang memilih lelaki itu untuk menjadi suaminya. Ibarat minyak dengan air, mereka tak boleh bersatu. Akibatnya rumah tangga mereka tidak pernah aman! Penyudahnya Armel ke utara, Faezrul ke selatan. Namun, semakin Faezrul tidak peduli, semakin sakit hati Armel. Misteri Faez 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Syahril A. Kadir
Apa yang terkandung di dalam buku ini hanyalah ‘sedikit’ daripada perjalanan hidup aku sebagai seorang wartawan yang juga ‘sedikit’. Tetapi yang ‘sedikit’ itu adakalanya boleh menjadi ‘lebih’. Hidup ini penuh rencah dan warna. Hitam san putih mendasarinya. Menjadi wartawan sebenarnya memberi peluang kepada aku untuk menyusuri dengan lebih dekat hitam dan putih dalam kehidupan. Setiap hari sebagai wartawan jenayah, ada sahaja berita sedih dan menghibakan yang t 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Luvis Eija
NURUL IMAN...Seorang gadis lincah dan periang. Sentiasa tersenyum walaupun dalam hati, bermukim kesedihan. Semenjak kecil dia dijaga oleh Wan Bedah dan Mak Su Normah. Dia sentiasa tertanya-tanya tentang statusnya. Siapakah ibu dan bapa kandungnya? Di manakah mereka sekarang? Namun, setiap kali persoalan diutarakan, hanya kebisuan Wan Bedah dan Mak Su Normah yang menjadi jawapan. Kehadirannya di banglo mewah milik Tengku Faridah telah merubah jalan hidupnya. Entah kenapa, b 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Lindsey Kelk
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. A festive treat from the author of the bestselling I HEART series After the crazy six months she's had, if there was a `clear history' button for your life, Tess Brookes would be the first in line to press it. 了解更多

原价 RM 62.90

现售 RM 17.00 (-73%)

会员 RM 17.00 (-73%)

作者 Lindsey Kelk
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. I Heart series book 1. Get ready to meet Angela Clark as she flees the world's worst wedding for a new life... It's official. Angela Clarke is in love - with the mostfabulous city in the world. Fleeing 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Sunlight Circle
Comelnya gadis ceria dan friendly bernama Yunie ni. Tapi sayang... kawan sepermainannya Ayden pula jenis tak fikir perasaan orang. Cakap main lepas je. Sikit pun tak peduli kawan-kawan tersinggung. Terpaksalah diorang hadap perangai menjengkelkan itu. Namun tiba-tiba tanpa diduga Yunie mendapat berita mengejutkan dalam hidup yang membuatkan dia terkesima. Adakah Ayden akan berada di sisi atau tak pendulikannya langsung? Entah macam mana Ayden 'terjumpa' Kedai Magis dan 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
Najah Sofea binti Tajul – Bibik di rumah Puan Sri Rokiah Irfan Haris bin Khairul Azlan – Cucu Nyonya Mansur a.k.a. cucu majikan Najah yang sangat menjengkelkan; membuli Najah sesuka hatinya. Suatu hari terjadi satu peristiwa yang menyebabkan mereka disatukan. Najah dan Haris sama-sama menolak. “Saya nak cari suami yang boleh bimbing saya ke jannah. Dia tu bau-bau syurga pun tak ada.” – Najah “Kau bukan taste aku. Lagipun aku tak sentuh perempuan low class maca 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

18件商品

*

Back to Top