0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Lawak kampus '找到 184 件相关商品
作者 Nishiki
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Iman Fadia
Hartini yang kematian ibu bapa dalam kemalangan jalan raya, kini tinggal menumpang dengan bekas orang gajinya, Minah. Kehidupan Hartini menjadi semakin tertekan dengan kejadian misteri di dalam sebuah bilik berkunci di rumah Minah. Hampir setiap malam, suara ketawa budak kecil dan bunyi tapak kaki berlari-lari berlaku. Tidak cukup dengan itu, bunyi lontaran barang ke dinding dan ke lantai. “Mak cik, apa sebenarnya dalam bilik berkunci tu?” – Hartini Bukan itu saha 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Imanimex , Narz Syaff
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-35 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan.Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Meow ternampak pemuda baik hati bagi kucing terbiar makan. Tapi lepas dia bagi makan, peket makanan dibiarkan kat situ dan sisa makanan pun tak dibersihkan. Niat nak bagi kucing makan tu memang bagus, tapi... hmm, apa Meow patut buat ni? Meow ke kena bersihkan semuanya? Saksikan ragam dan sisi kucing yang tak pernah diketahui dalam jilid ke-8 ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
"Tolong! Tolong! Tolong selamatkan aku!!!" Eh! Laa... game ke? Nak selamatkan orang susah dan hadapi masalah? Agak-agak berjaya ke? Sabar... jangan gelabah dan taasub sangat dengan sesuatu benda. Taasub main game, gajet malah ada yang taasub dengan artis pujiaan. Apa-apa pun, seimbangkan akademik, hobi dan aktiviti yang korang suka lakukan. Yeah! Jadilah manusia hebat dan penuh aura positif!!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Di dalam komik ini, ada macam-macam kisah dongeng haiwan yang comel dan kelakar. Tapi bukan sekadar dongeng je tau, ada banyak teladan dan nilainilai moral yang boleh dipelajari. Jom baca kisah Dongeng Haiwan! 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Liza Suhana Ramli
Catatan ini ditulis genap 15 tahun penulis menyandang gelaran sebagai pendidik. Ya! Isu-isu remaja amat dekat dengan penulis sejak sekian lama. Pelbagai cerita pahit manis yang ditempuhi oleh siswa dan siswi telah penulis saksikan. Mendepani ragam remaja yang kian menginjak dewasa ini meninggalkan seribu satu kisah yang di antaranya menjadi garapan untuk habuan mata dan hati masyarakat di luar sana. Cabaran berdikari buat pertama kalinya tanpa pengawasan ibu bapa dan gu 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Yahoo! Koleksi GEMPAK™ X UTOPIA™ dah masuk jilid ketiga. Banyak tajuk legend baru kat dalam; 'Velositi', 'Shadow Quest', 'Lawak Cambest' selain tajuk sedia ada yang terrrbaik. Jangan lepaskan peluang menjadi pemilik koleksi best gila ni! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Himpunan komik terkini keluaran KADOKAWA GEMPAK STARZ, kali ni hasil gabungan majalah GEMPAK™ dan UTOPIA™. Komik mantap seperti '2 Dudes', 'Utopia High', '1001 Motion', dan 'Lawak Seleb' yang korang minat dulu-dulu dikompilasikan dalam KOLEKSI GEMPAK X UTOPIA. Mana lagi korang nak cari kalau bukan kat sini! Yehuu! [Perhatian! Baca sambungan 'Khaos' dan '5 Elemen' (Komik Gempak Rockers') di dini!] 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-34 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Suhana Salleh , Nida Zahar
Novel SAKA CINCIN LONG ESAH mengisahkan Diana cuba menyesuaikan diri dengan kehidupan baharu di kampung tetapi ternyata ia bukanlah perkara yang mudah bagi dirinya. Apatah lagi dia perlu mendiami rumah pusaka neneknya yang begitu asing kerana sebelum ini dia telah dibesarkan di bandar. Baru sahaja mendiami rumah pusaka itu, dia telah pun didatangi dengan perkara-perkara yang pelik dan misteri. Malam pertama di rumah itu dia telah terdengar suara dari arah dapur. Manakala adi 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Nishiki
Pop yang nak jadi atlet angkat berat nekad jadikan Meow sebagai dumbelnya. Namun, Meow tak cukup berat untuk dijadikan dumbel. Ada tak cara lain untuk Meow tolong Pop capai impian? Saksikan kesudahannya dan pelbagai kisah lucu lain dalam jilid ke-7 ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Fujiko F Fujio
Gelak sambil tersentap! Doraemon pun boleh jadi sarkastik, tahu? 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Keith
Lawak Kampus 365 menampilkan karya terbaik kipas-susah-mati & artis komik berkaliber sempena Ulang Tahun Ke-15 LAWAK KAMPUS. Nikmatilah buah tangan teristimewa di abad ini! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS JILID 33 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-33 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Froggypapa
Hidup kita ini sememangnya penuh dengan pancaroba, lebih-lebih lagi sewaktu membujang. Kali ini, Amin dan Iman akan kongsikan ‘ Life Hacks’ dan tip-tip mengharungi fasa kehidupan harian sebagai orang bujang. 了解更多
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 Raihan Abu Bakar
Kalau kau masuk U, Kau jangan ikut perangai budak-budak dalam buku ini, Mati la nak, Sampai ke tua pun tak konvo. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS ADD-ON 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Toby terjumpa kamera 'bermata satu' lalu mengambil gambar sesiapa sahaja yang dia temui. Apa yang peliknya, diorang terperangkap dalam gambar tu! Alamak, apa dah jadi ni? Mujurlah Pop terselamat daripada angkara nakal Toby dan cari jalan lepaskan semua orang. Berjaya tak Pop? Apa pula nasib Toby agaknya? Hadap jelah... 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus kali ini lain daripada lain! Nikmatilah kompilasi cerita pendek Lawak Kampus +1 kisah spesel ini!!! Dapatkan barangan eksklusif SARUNG KUSYEN dengan setiap pembelian PEK SPESEL LAWAK KAMPUS ADD ON!! Hanya boleh didapati di Popular! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Keith & Skuad
Sinopsis buku: APA AKAN TERJADI BILA TEAM ‘LAWAK KAMPUS’ BERTEMU ‘BOBOIBOY GALAXY’? Perlawanan bola sepak persahabatan antara pelajar Lawak Kampus dan SMK Pulau Rintis menjadi huru-hara apabila kapal angkasa Adu Du mendarat di padang sekolah. Adu Du menjumpai Power Sphera berbahaya yang boleh mengancam keselamatan, namun tiba-tiba ia melancarkan kuasanya! Ketika semua orang sibuk selamatkan diri, Cikgu Noodle dan Komander Cici Ko tertangkap menyebabkan mereka len 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 James Lu
Diorang buat hal lagi! Sekarang ni kawan-kawan dan cikgu sekolah pun dah terjebak sekali. Habis semua masuk air. Si Nanas masih malas, Si Bawang masih kuat semangat dan mak cik tuan rumah pula sentiasa tegas. Moonlight kekal dengan konsepnya yang 'biar papa asal bergaya', Cosplay Boy yang banyak akal demi makanan dan kemunculan watak lain yang tak kurang lawaknya! Banyak udang banyak garam, banyak orang banyak ragam! Macam-macam diorang buat untuk korang gelak berguling-gul 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-32 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-32 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Apa cerita Meow dan rakan-rakan kali ini? Agak-agaknya lebih menggelikan hati tak? Kalau nak tahu, kenalah dapatkan Lawak Pasal Meow jilid ke-6 ini! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Svetlana Chmakova
Pada hari pertama di sekolah barunya, Penelope–Peppi–Torres mengingatkan dirinya tentang dua peraturan utama di atas. Namun, apabila dia tersadung ke arah budak lelaki pendiam, Jaime Thompson kat koridor, dia sudah pun melanggar peraturan pertama. Lebih malang, budak-budak nakal mula menggelarnya 'girlfriend budak nerd'. Bagaimana dia mengawal krisis tersebut? Dengan menolak Jaime yang malang dan larikan diri! Berbalik kepada peraturan kedua dan menyertai kawan-kawan b 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Aliesha Kirana
"Saya serius, awak. Kahwin dengan saya!" - ANDRA ARRIAN Apa agaknya jawapan yang kau akan berikan kalau tiba-tiba saja ada seorang jejaka yang jelita dan lagi lembut daripada kau, ajak kau kahwin? Nak terima atau tidak? Itulah yang terjadi kepada aku, Ayesha Humaira. Lagi-lagi baru saja putus cinta, aku langsung tak terfikir untuk mencari pengganti dalam masa terdekat, apatah lagi terus nak berkahwin. Tetapi kemunculan Andra Arrian, lelaki berwajah jelita itu buat hidup ak 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus 365 menampilkan karya terbaik kipas-susah-mati & artis komik berkaliber sempena Ulang Tahun Ke-15 LAWAK KAMPUS. Nikmatilah buah tangan teristimewa di abad ini! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Tetsuo Takashima
T terjumpa seekor anak kucing kecil pada suatu hari yang sejuk. Mula-mula T teragak-agak untuk bela kucing tu tapi kerana kecomelannya yang tak terhingga, T mengalah dan namakannya Maro. Sejak hari tu hidup T penuh kegembiraan, kasih sayang dan kecomelan Maro! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Justin C
Macam-macam perangai warga sekolah ini. Pening kepala dibuatnya. Kerenah pelajar sampai guru besar semuanya suka berjenaka untuk menghiburkan suasana sekolah. Si Tommy yang nakal partner-in-crime, Si Telur yang selalu dapat '0', guru disipling yang kononnya garang tetapi loyar buruk dan lain-lain 'penghuni' sekolah bikin anda gelak guling-guling! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-31 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Hai, pencinta kucing ❤ Meow kembali lagi dalam karya kelima Nishiki! Ikuti kisah mencuit hati Meow dan rakan-rakan yang pastinya lebih menarik kali ini. Dapatkan segera! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Aqma Dee
INI kisah pertemuaan ahli perniagaan dengan budak Gothic! Pertemuan yang membawa seseorang yang berwibawa seronok menjalani kehidupan yang bebas. Mana tidaknya, Yaya, gadis berpakaian pelik, malah dikata pula pengikut ajaran sesat oleh keluarga sendiri! "Famili saya nak jodohkan saya dengan perempuan yang saya langsung tak kenal," cerita Rezza. Yaya seakan-akan terkedu bila mendengar kata-kata Rezza. Tidak sangka masalah lelaki itu sama dengan dirinya. Kita geng! "Masa 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-30 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Hah! Dah Jilid 14 ke?!! Wah! Pop dan geng kembali meriahkan suasana. Telatah nakal diorang pasti buat pembaca di luar sana tak kering gusi. Ada je kerenah mencuit hati... Dapatkan naskhah korang sekarang!!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Poyo
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Kaher
Menjadi artis komik bukanlah sesuatu yang mudah, lebih-lebih lagi di Malaysia. Apatah lagi jika anda seorang perempuan. Tidak sedikit yang berputus asa dan mengalah di awal perjalanan dalam mengejar impian dalam bidang ini. Namun, tidak bagi Muffy dan Mekwa, gadis-gadis yang kental dan tebal minat mereka terhadap komik. Lawak Gadis Komik adalah kisah tentang mereka berdua, yang tegar menyelam dalam dunia komik yang majoritinya dipelopori oleh lelaki. 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS JILID 29 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Telatah comel Meow dan rakan-rakan kembali menceriakan hari pembaca. Kali ni ada banyak watak baru diperkenalkan. Apa lagi, jom dapatkan Jilid ke-4 'Pasal Meow' sekarang! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Siri komik strip sekolah dari artis komik GEMPAK STARZ™, Keith! Alami suasana sekolah yang huru-hara dan penuh aksi lucu bersama Froggy, Vanness, Xena, Aditas, S Kosong, Bepop, Ami, Yumi dan Cikgu Noodle. Setiap karakter dalam komik ini mempunyai personaliti tersendiri yang membawa warna dalam setiap situasi! Oh ya, nantikan kemunculan si pelajar misterius... Unknown! Siapalah dia agaknya ya? 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者 Keith
Apa?! Cikgu Noodle ada robot sebijik cam dia?! Ada watak baru muncul! Camner agaknya sikap dia? Tengoklah macam mana Vaness dan geng mengharungi hari yang normal dengan cara di luar jangkaan dalam Lawak Kampus Jilid 23! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Jo
‘Lawak Junk Food’ dah sampai jilid akhir?!! Jom berhibur buat kali terakhir bersama B.H., Mat Metal, Landlord dan rakan-rakan. Mesti pecah perut! Jom dapatkan sekarang~ 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP 3 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 Chumaru Yoshida
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Chumaru Yoshida
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Shukery Azizan
Untuk siapa buku ini? • Untuk mereka yang rasa bahawa hidup ini hanya makan, minum, belajar, kerja, kahwin, dapat anak, pencen, goyang kaki, lepas tu tunggu mati. • Untuk mereka yang merasakan bahawa nak jiwa selalu kacau, rasa tak bahagia, solat tak khusyuk, tak pernah buat pengorbanan, baca al-Quran pun tergagap, dan tak tahu sejarah diri sendiri. • Untuk mereka yang merasakan dakwah tu hanya untuk ustazah, ulamak mufti, padahal dakwah tu untuk semua umat Islam a 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Poyo
Lawak Budak Sekolah kembali lagi. Ikuti pelbagai kisah lucu Ahmad Saiful, Abu Jimi, Sunter, Ah Moi, dan rakan-rakan di sekolah mereka. 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Reen Syazreena
‘Mohon jangan jatuh hati pada I. I akan mati!’ DUA potong ayat itu membunuh rasa. Dua baris amaran itu pemusnah anganan impian. Dan kerana bait kata itu, enam tahun Rania menyimpan rahsia dan membungkam rasa. Enam tahun Rania cuba bangkit daripada kepalsuan. Sangkanya, kisah si palsu itu telah tamat dan tak akan pernah punya sambungan lagi di saat dia berpegang pada realiti. Namun, mereka bertemu… “But life ain’t a fairy tale. Prince charming tak wujud,” u 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Noriyuki Konishi
Volum 6 masih dengan komedi pelik melucukan antara budak sekolah rendah yang sangat biasa dari segala segi, Keita Amano bersama sahabat Yo-Kai yang semakin luar biasa! Kejutan bermula dengan kemunculan "Suikanyan", si Yo-kai tembikai diikuti 14 ekor lagi Yo-kai baru! Aneka lawak pasti buat korang tak kering gusi gelk tanpa henti! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Ahmad Damha
Himpunan nasihat yang mampu menjentik diri kita untuk terus masuk Syurga. Syurga dambaan setiap kita yang hamba kepada Allah SWT. Masuk syurga laju-laju. Pelbagai kisah yang terus terkena di hati kita, kisah harian yang adakalanya dianggap remeh dan hanya jadi siulan bual kosong di waktu petang. Penulis tampil memberi hikmah bagi setiap senario biasa yang kita lihat dan alami. Ada kisah Lawak, Makan Dalam, Tarbiah dan Sarkastik. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus 28 dah keluar! Apakah cerita tersembunyi di sebalik muka depan yang super kawaii ni? Ehh Uncle Donald kawan dengan Froggy? Cikgu Noodle buat FB Live? Bento Xena kena rompak? Atuk KFG dan Pak Cik McW bersaing lagi? Jom dapatkan sebelum tamat cuti sekolah. Pasti buat korang semua pecah perut! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-16 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Komik strip artist K-Pop popular seperti Big Bang dan Psy turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者 Keith
Dalam Lawak Kampus 18 jilid ada banyak cerita celaka yang membawa gembira kepada pembaca… 了解更多
原价 RM 8.50

现售 RM 8.50 (-0%)

会员 RM 7.65 (-10%)

作者 Estheryu
Sekolah adalah tempat belajar, tempat membesar dan juga tempat berlakunya detik-detik memalukan! Tapi adalah kehidupan sekolah menengah sememangnya membosankan? Salah! Buka ini akan tampilkan sisi lain sekolah kepada anda! Ikutilah kisah lucu si kelam kabut Sakana, primadona kampus Lily, budak hebat berbahasa Inggeris Amy dan pengawas pencinta kucing Ken dalam corat-coret kenangan mereka ketika alam persekolahan. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Iman Fadia
Sejak memiliki peti kayu pemberian Phat yang dikenali di sebuah tokong Siam, hidup Dayah mula diselubungi misteri. Klong Mai yang sering disebut oleh wanita bangsawan Siam dalam mimpinya memberi petanda yang peti kayu pemberian Phat bukan sebarang peti biasa. “Dayah..awak simpan peti tu baik-baik. Saya tak boleh sentuh peti kayu tu. Tangan saya akan jadi panas. Awak simpan ya. Kalau ditakdirkan kita tak berjumpa lagi, saya redha peti tu dengan awak.” PHAT "Aku har 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Nishiki
‘Lawak Pop Gang: Mural’ kembali menceriakan hari pembaca. Karya ke-13 Nishiki ni pasti buat korang semua tersenyum lebar dengan kerenah Pop dan kawan-kawan. Ada cerita pasal ikan duyung, tumbuhan makan telur dan watak baru yang pasti mencuit hati. Tunggu apa lagi? Dapatkan sekarang! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Izzul Izzati
Kemanisan bercinta mahupun mencintai belum ada dalam lipatan kamus hidup Shahira. Bagi Shahira cinta tidak perlu dipaksa… tak perlu dicari… kasih akan datang sendiri tanpa diduga. “Ira tahu tak, selagi Nuar terus bernafas selagi itulah Nuar tak akan berhenti daripada merindui Ira. Hanya Ira yang Nuar nak. Pertama dan terakhir.” Anuar dengan bersungguh-sungguh menyakinkannya. Shahira sering menjadi perhatian ramai pelajar lelaki di kampus termasuk pensyarahnya. Namun 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

1-184 of 184

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top