0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Lawak kampus kompilasi '找到 255 件相关商品
作者 Nishiki
Alahai... comelnya Meow dengan Nini ni. Rasa nak picit-picit je. Yang pasti Jilid 11 semakin havoc dengan gelagat si kucing! Ada yang terlebih bijak. Ada juga yang boleh baca fikiran manusia. Sebab tulah tuan kucing tak boleh berpisah lama-lama dengan anak bulusnya. Tabik spring & keep it up buat korang pencinta haiwan. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

无库存

作者 Mako Fukunaga
Banjir gema! Permainan paling seram yang digelar 'kematian' dah mula!Kehidupan normal. Tulah pintu masuk dunia penuh ketakutan. Tak ada siapa dapat lari bila dah libatkan diri...Kompilasi enam kisah seriau hebat. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuka Nakajima & Lain-lain
Kompilasi kisah seram meremang!Merangkumi cerita berbeza di luar jangkaan; kisah gadis bertemu 'bidadari', gadis terkurung dalam rumah agam, game maya yang real, patung beruang pembunuh dan banyak lagi.Terimalah tujuh kisah merinding bakal buat korang serba tak kena! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Takasi
Zzz... Zzz... macam manalah misi takluk dunia nak menjadi kalau masing-masing suka sangat layan mata?Tak reti bercakap tak jadi masalah. Bab tidur ni susah sikit nak dibuat berunding. Jadi jorang rasa apa pulak plan Lion, Rocky dan Elastien kali ni?Apa lagi? Jom kita perhati tiga miau perasan bagus karya Takasi yang berangan nak jadi taiko ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Eri Kumaki & Lain-Lain
Kompilasi kisah penuh plot twist dan tidak mengecewakan. Bakal bawa korang menerawang demi memenuhi impian sukar dijangka hingga sanggup buat apa saja. Dongengan tentang Cinderella, Puteri Beradu dan gadis penuh dendam, pasti buat korang terkesan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-41 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Nilai persahabatan tak kena rupa, spesies mahupun level. Korang masih fikir fasal tu ke kalau pilih kawan? Ish, janganlah macam tu. Kita pun bukannya hebat sangat, kan? Jom berkawan macam Pop dan tepis segala aura negatif. Perbaikan diri jadi insan lebih baik dan terus chill! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Asato Shima
Hoshikawa You merupakan kawan sepermainan Towa dan juga ahli sihir yang semakin pupus sekarang. Bila ahli sihir lelaki mencapai usia 17 tahun, dia dikehendaki sarung cincin janji pada gadis istimewa yang rapat dengannya. Yang terbayang di mata You sekarang cuma Towa seorang. Tapi apa agaknya yang merunsingkan You? Kompilasi terbaik Asato Shima mengandungi spin-off komik 'Sayangku Mr. Witch' dan tiga kisah lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Annisa Nisfihani
Arin dan Alvan kini berada di tahun akhir. Masing-masing akan melangkah ke alam kampus tak lama lagi. Arin yang buntu untuk memilih universiti yang mana dan jurusan apa akhirnya ambil keputusan untuk ikut jejak Alvan. Tanpan pengetahuan Arin, rupanya Alvan dah lama buat persediaan untuk lanjutkan pelajaran ke New York dengan tawaran biasiswa. Arin pula terpaksa akui gred dan prestasinya takkan mampu menyamai Alvan. Adakah diorang terpaksa hadapi perhubungan jarak jauh (PJJ) 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-40 karya Keith kini kembali lagi!Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan.Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Michael Chuah
Korang mesti terindu-rindu dengan lagak Lowkey dan kawan-kawan dia, kan? Kali ni Michael Chuah tampil dengan konsep komik strip; ringkas tapi padat dengan lawak terbaiknya. Woot woot!Tunggu apa lagi? Jom gelak sampai pengsan!!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Takasi
Haiwan tak reti bercakap ni bercita-cita nak takluk dunia? Pelik betullah. Jangan kelirukan kitorang, boleh tak?Lion, Rocky dan Elastein ada misi tersembunyi bila masuk dunia manusia. Hmm, kita tengok dulu apa diorang nak buat ni.Karya terkini Takasi pasti mengundang gelak tawa dengan perangai sewel tiga miau. Jom layan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Konomi Wagata & Lain-lain
Kompilasi kisah seram berlatar kat sekolah. Mungkin ada insiden pelik menanti dan tak mustahil berlaku berdekatan tempat tinggal korang! Ada 6 karya termasuk 'Kehidupan Normal' oleh Konomi Wagata, 'Kayangan! Ketua Pelajar Diva' oleh Tonoko Nishimura dan lain-lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Pynat Mouri
Kalau ada jodoh go on, tapi kalau ditakdirkan tak ada jodoh, aku akan move on! Bagi AZREEN SHARMIN, orang yang paling dia benci semasa balik kampung pastilah terserempak dengan Azamuddin. Budak lelaki yang suka mengejek-ejek dan jadikan dirinya sebagai bahan lawak bodoh dia. Badak, gemuk, tembun, gajah… Semua lengkap dijadikan bahan sindiran. Dan selayaknya hanya jelingan saja yang dihadiahkan untuk lelaki yang dah serupa setan. “ Amboi, cenge sungguh. Alang-alang tok im 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

无库存

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-39 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Clay
X-VENTURE DUNIA DINOSAUR KOMPILASI GERGASI 04 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Maki Sugawa
Kompilasi 5 kisah seram sekolah bikin pembaca menjerit!'Sumpahan Cermin': Sesiapa saja yang nampak cermin 'itu' pasti alami insiden seram?!!'Bilik Kelab': Stor lama diubah suai jadi bilik kelab baru. Tapi ada contengan misteri meragukan di dinding...?!'Patung Sahabat': Kakak gadis yang maut jatuh gaung beri patung misteri...?!'Terpalit': Ada aura jahat menular dalam kelas...?!'Terowong Berhantu': Dua gadis masuk terowong berhantu semata-mata nak siapkan kerja sekolah?!! 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-38 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Redcode , Albie
X-VENTURE DUNIA DINOSAUR KOMPILASI GERGASI 03 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Keiko Ishihara
Puteri Rosa yang sebatang kara dah bersedia untuk berkahwin walaupun atas desakan politik. Namun bila lelaki bernama Azel muncul lalu menculiknya atas permintaan seseorang, Puteri Rosa mula keliru...Siapa dia sebenarnya? Mampukah semua masalah ditangani sebaiknya?Kompilasi kisah fantasi permata, 'Di Padang Rumput Hujung Dunia', 'Puteri Bunga Ros: Lenanya Terhenti', 'Bintang yang Merayau-rayau itu...' dan kisah cinta angkasa 'Kudryavka' menggamit jiwa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Eza , Khairi (Pak Teh)
"Pelbagai contoh dan bimbingan oleh mereka yang berada di sebalik keyboard laman web kewangan dan pelaburan popular di Malaysia, MajalahLabur.com. Daripada beribu-ribu artikel yang telah kami terbitkan, ini adalah kompilasi wajib tahu! Inilah buku yang menggabungkan ilmu, rahsia dan tips mahal; dalam bahasa santai yang senang faham. Lepas habis baca, pilih dengan tenang pelaburan yang sesuai dengan jiwa " 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 re:ON Comics
Lat talilat tali tamplom! Memang seronok bila main sorok-sorok. Tapi jangan leka bila waktu senja menjelang. Misteri kehilangan jati selama tiga hari menggusarkan ramai pihak terutama keluarganya. Namun penemuan jati dalam almari kat rumah sendiri oleh kakaknya mencetuskan tanda tanya. Apa dah jadi pada jati selama tiga hari tu? Kenapa tak ada seorang pun jumpa? Himpunan 6 karya seram hebat dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Mekayu ni pasti buat bulu roma korang me 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Akibat dendam terhadap Hilda, Joanna terpedaya dengan buku misteri berjudul 'Hajat Jadi Realiti'. Betul ke buku ni boleh tunaikan hajat? Adakah Joanna akan terperangkap dalam 'perjanjian puaka'? Nampaknya ada 'pertukaran' harus dibuat bila ketiga-tiga hajatnya ditunaikan!!! Kompilasi kesumat melibatkan makhluk halus dan sifat keji manusia. Selami cerita seram pelbagai variasi yang pasti buat korang meremang. Kisah hitam dunia si mawar dari siri terkini 'Black Rose' ! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus Kompilasi Mantap' datang lagi. Woohoo! Edisi ke - 4 ini merangkumi karya dan teks asal Jilid 16 - 20 + cerita ekstra spesel untuk tatapan kipas -susah -mati semua. Kompilasi ini dijamin takkan hampakan pembaca. Pernah ke ' Lawak Kampus ' kecewakan korang? Ops! Apa lagi? Jom bergelak ketawa bersama! 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 Redcode/ Albie
Kompilasi ini X – Venture rentasi zaman serangga gergasi apabila Pengkalan X – Central dilanda gemba bumi, Dr. Da Vinci, Kak Diana, Remy dan ahli lain secara tidak sengaja transmisi ke Zaman Kambria 541 juta tahun lalu. Mereka terperangkap dalam era Paleozoik. Keadaan menjadi semakin genting, mereka berdepan dengan cabaran di kejar dinosaur. Rasai keterujaan di luar jangkaan dalam kompilasi 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini merupakan kompilasi risalah atau tips nasihat berkenaan dengan isu perkahwinan untuk pengantin baru yang sesuai untuk dihadam dalam bentuk bacaan santai. Antara nasihat yang terkandung di dalam buku ini ialah - Dalam perkahwinan bukan semuanya manis dan indah, tetapi hakikat kehidupan penuh dengan ranjau dan duri. Justeru itu, sebarang bentuk ombak, onak dan duri perlu deselesaikan dengan penuh hikmah dan bijaksana. - Buangkanlah sifat “awak salah” dan “saya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Robizan Salim
Buku INILAH HIDUP merupakan kompilasi kisah hidup penulis, Puan Robizan Salim dan cukup sarat dengan pengajaran & motivasi. Kekuatan buku ini ialah ia lengkap dengan kisah sebagai seorang anak, remaja, anak dara, pelajar, pekerja, ibu sehinggalah beliau bergelar opah yang semuanya dilalui oleh seorang manusia bernama Robizan Salim. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 KEITH
Buat julung kali…Keith's Rewind merangkumi 23 karya yang tak pernah dikompilasi sebelum ini. Ni lah peluang korang kenali sisi lain Keith bukan setakat Lawak Kampus dan Wasabi. Wahh.. Jom kita terokai genre lain Keith, nostalgia, mecha, sci - fi, seram, misteri dan komedi romantik. Rugi tak beli! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nishiki
Jom membaca dengan Meow, Nini dan… eh? Kucing kelip-kelip?!! Wah… kalau macam ni, cukuplah dengan kehadiran kucing kelip-kelip menyinari kehidupan korang. Cewah! Apa-apa pun, ikuti telatah Meow dalam jilid ke-10 ni. Daripada asyik makan, main game, tidur je musim PKP ni, baik bergelak ketawa dengan kami. Ajak kucing korang sekali tau! :P 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nishiki
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Keith
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 ARTIS KOMIK RE:ON COMICS
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Iman Fadia
Hartini yang kematian ibu bapa dalam kemalangan jalan raya, kini tinggal menumpang dengan bekas orang gajinya, Minah. Kehidupan Hartini menjadi semakin tertekan dengan kejadian misteri di dalam sebuah bilik berkunci di rumah Minah. Hampir setiap malam, suara ketawa budak kecil dan bunyi tapak kaki berlari-lari berlaku. Tidak cukup dengan itu, bunyi lontaran barang ke dinding dan ke lantai. “Mak cik, apa sebenarnya dalam bilik berkunci tu?” – Hartini Bukan itu saha 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Imanimex , Narz Syaff
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Syeikh Ahmad Fahmi Zamzam
Buku ini adalah kompilasi daripada tiga bahagian yang setiap satunya menghimpunkan 40 buah hadis. Bahagian pertama menghimpunkan 40 hadis kelebihan ilmu dan ulama antaranya: penuntut ilmu sangat beruntung, memelihara ilmu dengan cara menulisnya, mengajar itu sedekah yang paling baik dan pahala yang berterusan. Bahagian kedua yang bertajuk 40 hadis penawar hati memuatkan 42 hadis seperti: kenapa hati menjadi keras?, beramallah sebelum terlambat, nilai tambah dalam umur dan s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-35 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan.Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
Meow ternampak pemuda baik hati bagi kucing terbiar makan. Tapi lepas dia bagi makan, peket makanan dibiarkan kat situ dan sisa makanan pun tak dibersihkan. Niat nak bagi kucing makan tu memang bagus, tapi... hmm, apa Meow patut buat ni? Meow ke kena bersihkan semuanya? Saksikan ragam dan sisi kucing yang tak pernah diketahui dalam jilid ke-8 ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Nishiki
"Tolong! Tolong! Tolong selamatkan aku!!!" Eh! Laa... game ke? Nak selamatkan orang susah dan hadapi masalah? Agak-agak berjaya ke? Sabar... jangan gelabah dan taasub sangat dengan sesuatu benda. Taasub main game, gajet malah ada yang taasub dengan artis pujiaan. Apa-apa pun, seimbangkan akademik, hobi dan aktiviti yang korang suka lakukan. Yeah! Jadilah manusia hebat dan penuh aura positif!!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Di dalam komik ini, ada macam-macam kisah dongeng haiwan yang comel dan kelakar. Tapi bukan sekadar dongeng je tau, ada banyak teladan dan nilainilai moral yang boleh dipelajari. Jom baca kisah Dongeng Haiwan! 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Syuhada Safian
“WEEEEEEE!” Cantiknya belon Amani! Haaa... Cuba tengok ni... Ada bentuk buah, haiwan dan bentuk makanan. Semua comelcomel!!! Ooh La La! Tapi kan... S w o o o s h h h ! ! ! Alamak, belon Ooh La La Amani dah hilang! Uhuk! Uhuk! Siapa yang ambil belon Ooh La La Amani? 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Duk! Sepakan kencang Wira berjaya ditanduk oleh pasukan lawan. Bola demi bola bolos di gawang Rajawali FC. Apa dah jadi dengan Rajawali FC?! Adakah kegemilangan pasukan ini boleh terkubur? Mampukah mereka menebus kekalahan? 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Arggh!! Wira dah mula lupa diri! Rajawali FC sudah porakperanda. Masih layakkah Wira menjadi kapten Rajawali FC atau pun Wira harus disingkirkan? Adakah kapten baharu mereka setanding dengan Wira dalam merangkul strategi? 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Inteam Publishing
“Setiap manusia menjadi musuh kepada perkara yang tidak diketahuinya” Atas perinsip ini, Inteam Publishing menerbitkan buku ringkas ini untuk membantu muslimin dan muslimat dalam mendapatkan panduan asas dalam beberapa amalan harian seperti yang dicontohkan Baginda Nabi S.A.W. 100 Amalan Doa & Zikir Rasulullah s.a.w adalah kompilasi amalan Nabi Muhammad dalam kehidupan harian Baginda.Dipetik dari hadith-hadith yang terkandung dalam kitab Al-Azkar -keagungan Zikir & Doa 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Puaka Bersekutu
"Kau nak balik dah? Kau dah tahu ke?" "1 dah tidur, 2 dah tidur, 3 dah tidur....4 buat-buat tidur?" Kisah-kisah ini amatlah sinonim dengan pelajar asrama, dan aku pasti, kau yang baru bergelar budak asrama pun dah mula dihantui cerita-cerita sebegini lullaby. Tapi, sejauh mana kesahihan cerita tersebut, masih kekal sebagai misteri. Asrama 13 menampilkan kompilasi 13 cerita seram di asrama yang pastinya telah melakar memori hitam dalam minda setiap penceritanya. Kenap 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Liza Suhana Ramli
Catatan ini ditulis genap 15 tahun penulis menyandang gelaran sebagai pendidik. Ya! Isu-isu remaja amat dekat dengan penulis sejak sekian lama. Pelbagai cerita pahit manis yang ditempuhi oleh siswa dan siswi telah penulis saksikan. Mendepani ragam remaja yang kian menginjak dewasa ini meninggalkan seribu satu kisah yang di antaranya menjadi garapan untuk habuan mata dan hati masyarakat di luar sana. Cabaran berdikari buat pertama kalinya tanpa pengawasan ibu bapa dan gu 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Yahoo! Koleksi GEMPAK™ X UTOPIA™ dah masuk jilid ketiga. Banyak tajuk legend baru kat dalam; 'Velositi', 'Shadow Quest', 'Lawak Cambest' selain tajuk sedia ada yang terrrbaik. Jangan lepaskan peluang menjadi pemilik koleksi best gila ni! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Artis Komik re:ON Comics
Sekumpulan remaja yang menceroboh dan merosakkan khazanah di sebuah kawasan larangan mengundang kemarahan 'penjaga' di situ. Lebih malang lagi, lawatan diorang ke situ berakhir dengan tragedi ngeri! Apa yang berlaku sebenarnya? Saksikan segalanya dalam karya mantap artis komik Indonesia yang diterjemah ke bahasa Melayu ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Paeh Design
Komik yang membawa tema Ramadan ini merupakan kompilasi karya Paeh Design. Ia menghimpunkan komik-komik pendek serta karya-karya yang terdapat di dalamnya ialah karya yang membawa perasaan dan mencuit hati daripada media sosial yang diberikan nafas baharu sebagai dakwah ringan, nasihat dan hiburan buat semua pembaca. 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

作者 Kak Amal , Kak Sofea
Anis suka belajar tentang perkara baharu terutama yang berkaitan dengan sains. Oh ya! Anis ada sebuah komputer mini canggih. Anis boleh mencari jawapan untuk pelbagai soalan tentang sains. Jom kawan-kawan, kita meneroka galaksi sains bersama Anis! 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Pak Cik Bad
Allah SWT berfirman: “Mereka (yang ingkar derhaka seperti itu) ialah orang-orang yang tetap menerima hukuman (azab) bersama-sama dengan umat-umat yang terdahulu daripada mereka - dari kalangan jin dan manusia; kerana sesungguhnya mereka telah menyebabkan diri mereka menjadi orang-orang yang rugi.” (Al-Ahqaaf 46:18) Projek Seram? Apakah cerita yang dibawakan oleh Pak Cik Bad kali ini? Tak sabar nak tahu kisah selanjutnya. Apa tunggu lagi...jom dapatkan buku kompilasi kom 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Pak Cik Bad
Hantu. Terdapat macam-macam jenis hantu yang biasa kita dengar. Antaranya ialah pocong, pontianak, hantu raya dan sebagainya. Adakah hantu-hantu ini wujud? Bagaimana pula dengan hantu dalam komik Godaan Syaitan ini? Allah berfirman: “Wahai sekalian jin dan manusia! Kalau kamu dapat menembus keluar dari kawasan-kawasan langit dan bumi (untuk melarikan diri dari kekuasaan dan balasan Kami), maka cubalah kamu menembus keluar. Kamu tidak akan menembus keluar melainkan denga 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Himpunan komik terkini keluaran KADOKAWA GEMPAK STARZ, kali ni hasil gabungan majalah GEMPAK™ dan UTOPIA™. Komik mantap seperti '2 Dudes', 'Utopia High', '1001 Motion', dan 'Lawak Seleb' yang korang minat dulu-dulu dikompilasikan dalam KOLEKSI GEMPAK X UTOPIA. Mana lagi korang nak cari kalau bukan kat sini! Yehuu! [Perhatian! Baca sambungan 'Khaos' dan '5 Elemen' (Komik Gempak Rockers') di dini!] 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-34 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Honobu Yonezawa
Pesta Koir Ejima merupakan festival tahunan yang berlangsung di Kamiyama bagi memperingati penulis lagu kanak-kana; Ejima Sandou. Chitanda dan pasukan koir turut terlibat bagi menjayakan acara yang diadakan. Namun empat jam sebelum acara berlangsung, mereka dapat perkhabaran Chitanda menghilangkan diri. Apa yang berlaku? Adakah Chitanda sengaja buat begitu? Misteri pengundi hantu, konflik Kelab Penyelidikan Manga serta insiden Chitanda menhilangkan diri dan tiga lagi kisah 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Artis Komik re:ON Comics
Korang percaya tak bila rumah ada 'penghuni' misteri? Lepas tu bila malam, terdengar pula bunyi aneh lagi menyeramkan? Cuba pandang siling, mungkin 'dia' dah siap sedia nak terkam korang! Aaa!!! Karya menggerunkan artis komik hebat Indonesia yang kini diterjemah ke bahasa Melayu. Korang wajib baca dan alami sendiri ketakutan tak terjankau dek fikiran ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Anastasia
Farah, Qiy, Shanel, Tyra, Yoona dan Yuri ialah enam sahabat baik yang bersekolah di Victoress Girls School. Namun keakraban mereka tidak disenangi oleh The Na-Na-Na Gals yang diketuai oleh Zee serta dua pengikutnya Riri dan Elle. Pelbagai perkara telah dilakukan oleh Zee untuk menjatuhkan Farah dan kawan-kawannya. Tetapi, adakah menjatuhkan Farah dan kawankawannya. Tetapi, adakah mereka berjaya? Jom, baca Siri Kompilasi Diva Vogs! Berjayakah Qiy dan kawan-kawan mengadakan sup 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Afiq , Nazry Salam
Novel ini menampilkan kompilasi cerita daripada Misi Detektif Fateh 1, 2 dan 3. Istimewanya ia memuatkan kisah penamat bagi siri ini iaitu ‘Kes 10: Perang Mental.’ Ringkasnya buku ini adalah karya lengkap Misi Detektif Fateh. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Suhana Salleh , Nida Zahar
Novel SAKA CINCIN LONG ESAH mengisahkan Diana cuba menyesuaikan diri dengan kehidupan baharu di kampung tetapi ternyata ia bukanlah perkara yang mudah bagi dirinya. Apatah lagi dia perlu mendiami rumah pusaka neneknya yang begitu asing kerana sebelum ini dia telah dibesarkan di bandar. Baru sahaja mendiami rumah pusaka itu, dia telah pun didatangi dengan perkara-perkara yang pelik dan misteri. Malam pertama di rumah itu dia telah terdengar suara dari arah dapur. Manakala adi 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

1-255 of 255

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top