Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Lembah raja '找到 259 件相关商品
作者 Miesakamisa
“Kuasanya, seluruh denyut nadi ditawan.” CHANTIQ SALSABILA… Pada usia yang muda dia memiliki perniagaan sendiri. Boleh dikatakan dia punya segalanya. Apatah lagi dia didampingi abang yang sentiasa mengambil berat dan sepupu ataupun calon suami pilihan umi yang berkaliber membuatkan dia yakin untuk mengorak langkah lebih jauh. Namun secara tiba-tiba, takdirnya bertemu dengan encik chlorine. “My name is chlorine…” “I can form covalent bond with your brother but 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Veon , Vezill
Maharaja Rorotti sudah bersedia menakluk Bumi. Sementara itu, Remy akhirnya tiba di pangkalan empangan dan berjumpa Zeph. Namun, ketiadaan ibu bapanya menjadi tanda tanya. Kedua-dua beradik itu sepakat mencari ibu bapa tersayang dan perjalanan tersebut telah membawa mereka ke Pulau Easter; destinasi yang bakal menentukan nasib mereka di tangan ahli silap mata Miropos! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kutelusuri jejak-jejak sejarah mencari Keris Taming Sari, bermula dari kerajaan Majapahit sehingga ke kerajaan Melaka. Kutelusuri Sulatatus Salatin, Sejarah Melayu dan tak lupa Hikayat Hang Tuah sendiri kerana keris ini milik Laksamana Hang Tuah. Kutemui juga Sang Kertaksa, Patih Gajah Mada, Seri Betara Majapahit, Aria Putera di Bukit Pancalusa, Sang Persanta Nala di Gunung Wirana Pura, Syeikh Mansur di Hulu Melaka, Suraprabhawa Raja Majapahit, Patih Kerma Wijaya, baginda Sul 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Xeno
Dr. Charles dan Jason Diggs mengetuai Pasukan X-VENTURE ke lokasi tersembunyi di kepulauan Afrika untuk menghentikan rancangan Kerajaan Haiwan. Jake, Louis dan yang lain mendapati mereka terjerumus dalam bahaya maut dengan kerumunan 'kepala tukul'. Masihkah boleh bertahan dengan serangan dari semua arah? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Gcrest
Mempersembahkan versi komik game RPG + puzzle 'Yume Okoku to Nemureru 100-nin no Ojisama'. Para peminat game jangan lepaskan peluang jadi Puteri Traumare dan telusuri kembara menyeronokkan! Semakin mengujakan bila 30 putera lima kerajaan berbeza muncul. Boleh lihat sisi cool diorang juga! Bukan tu je. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Siapa agaknya putera paling tangkas? Game 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
From the Chaldea Security Organization’s Arctic base, humanity’s last Master, Ritsuka Fujimaru, and his Servant Mash Kyrielight have traveled through time and space to six disparate countries and eras, all to reclaim the future stolen from the world in the Incineration of Humanity, a dread cataclysm engineered by the King of Mages in his attempt to wipe out the human race. And now, to repair the final Singularity, the pair begins their journey to ancient Mesopotamia. 人 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 35.12 (-20%)

会员 RM 35.12 (-20%)

作者 DYNNA ZAIN
Tengku Hannah Thalia. Sebaris nama yang cukup menggeruni rakyat jelata Kerajaan Akalil. Kerajaan Akalil yang sering menjadi buah mulut di serata tempat kerana ia merupakan satu-satunya kerajaan yang masib mengekalkan adat Perpatih Putih. Sebut saja namanya, pasti penduduk Akalil mula terbayang pandangan mautnya. Bahkan gadis itu diberikan gelaran Puteri Hazel kerana ketangkasannya dalam berlawan pedang, kebijaksanaanya dalam menutur kata, juga kerana keberaniannya seperti see 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 TadaTada
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 M. Rajasingam
"Dato Rajasingam's memoir ... is an engaging memoir that intertwines both his personal and professional life." Viswanathan Selvaratnam, higher education specialist at the World Bank "Rajasingam is to be commended for this personal candid memoir which, at the same time, provides important insights into what has generally gone wrong in Malaysia's Development." Lim Teck Ghee, senior social scientist at the World Bank In 2010 Port Klang was thrust into the headlines when the P 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 DANISYARAHMAT
“Dengan ini saya Khalil Zahrain bin Ali menceraikan Sofia Rahman dengan talak 3”. - KHALIL Puas sudah. Bukan satu malah tiga sekali talak dilepaskan pada Sofia di hadapan hakim mahkamah syariah. Dikhianati oleh insan yang paling disayangi dalam hidupnya membuatkan Khalil membawa diri setahun hidup di Sabah bekerja di pelantar minyak. Hidup hampir murung kerana tidak dapat menerima hakikat dicurangi oleh isteri tersayang. “Menikah dengan kau, adalah satu penyesalan yang 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 ANJELL
Versi pertama pertemuan mereka. Bagi Dara Nailufar, tiada apa pun yang menarik tentang Eskandar Arasyah. Dengan rambut panjangnya. Dengan gaya selekehnya. Lelaki itu hanyalah seorang tukang kayu berlidah tajam yang menyelamatkannya daripada dikejar kucing. Ya, Dikejar kucing! Versi kedua pertemuan mereka. Wah, tukang kayu dah diskrub dan di-clorox! Yang muncul di depannya kini umpama putera raja turun dari kayangan. Kacak maut! Dan pesonanya bagaikan memukau semua yang memand 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者
The next season of the show will follow the Crown Prince's journey to find the truth behind how the disease broke out and who is responsible for the King contracting the disease too. 第二季展现了因瘟疫而变成活地狱的朝鲜10人的命运。最先映入眼帘是虽以叛逆者的身份离开了王宫,但为了守护百姓再次前往汉阳的王世子李苍(朱智勋饰);为了阻止李苍再次将他逼入绝境的领议政赵学洙(柳承龙饰); 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Rafiuddin Rohani
Wafa, pewaris Silat Petala Sakti. Memiliki kelebihan bertarung dengan hanya melintaskannya di dalam fikiran. Terkandas di dalam dunia berbeza tanpa mengetahui cara untuk kembali. Rizal, pewaris Silat Petala Sakti. Memiliki cita-cita menguasai takhta penguasaan dua dunia. Mempertaruhkan nyawa manusia untuk menjadi raja di alam yang berbeza. Wafa dan Rizal, telah disatukan. Kini bertarung melunas dendam … Apakah kesudahannya? 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Black Ink Team
Selepas Dr. Darwin menugaskan Jake, Louis dan yang lain menyiasat aktiviti pelik haiwan di kutub utara dan selatan. Haiwan ini didapati berkumpul secara besar-besaran dan kemungkinan besar berkaitan dengan Kerajaan Haiwan! Apa yang bakal ditemui Pasukan X-VENTURE di kutub? Adakah sudah cukup bersedia untuk berdepan pergelutan berskala besar? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Mastura Mohd Salim
"Walaupun aku kak long kawasan, tapi aku lain daripada yang lain, Kau ingat kak long kawasan ni kaki gaduh ke? Kau bayang kak long kawasan ni ada pengikut yang ramai dan dilayan macam raja ke? Kau fikir kak long kawasan ni tak reti hormat orang? Tapi… jangan langsi sama aku. Ini buku kak long kawasan yang punya!" 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
It is a story centered on an ex-military force character, Hassan (Hairul Azreen) that left his family when he was young. He became a military man to overcome his demon and to escape the injustice towards his family and community committed by Raja (Dain Iskandar). After his stint in the army, Hassan returns to help out his family and settle a debt owed by his sister Zain (Fify Azmi) in an MMA match. Hassan and Zain had to fight a rematch with Vee (Ismi Melinda) and Rayyan (Jos 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Elvroseth
RAJA LEONARD ISKANDAR... si mata hazel yang dikenali sebagai King di Kolej Alam Cahaya. Juga dikenali sebagai bapak Firaun, kumpulan pembuli nombor satu di sekolah swasta yang berprestij tinggi itu! Tapi... hanya pada orang yang cari pasal dengan mereka sahaja. Sahabat baiknya adalah violin kesayangannya selain Dani, Mikha dan Niall. Gemar menghabiskan masanya berseorangan di ‘Kayangan’, menggesek violin kesayangannya. TUAN AMAYA CINTA... nama yang indah namun sayang, wa 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Syaari Ab Rahman
Lelaki yang hebat-hebat itu bukanlah lelaki yang seperti malaikat. Dia ialah lelaki yang biasa-biasa, namun saat imannya diugut oleh Raja yang jahat, dia berani masuk ke dalam gua dan meninggalkan keselesaan hidup demi membela iman. Persis pemuda Ashabul Kahfi. Dia adalah lelaki yang biasa-biasa, namun saat berhadapan dengan ayah sendiri dan masyarakat yang jahil, dia berani mempertahankan kebenaran dan menghadapi ujian. Persis Nabi Ibrahim AS, ketika mudanya. Dia adalah lela 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
A volcano on Baekdu Mountain suddenly erupts. Pandemonium ensues on the Korean peninsula, with more eruptions predicted in the area. Government official Jeon Yoo-Kyung (Jeon Hye-Jin) finds Professor Kang Bong-Rae (Ma Dong-Seok), who studied Baekdu Mountain and warned of its possible eruptions for the past 3 years. Nobody listened to him at the time. To prevent another disaster, the South Korean government plans an operation based on a theory by Professor Kang Bong-Rae. EOD (E 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
K. S. Maniam has been writing from his early teens. His stories have appeared in numerous journals around the world. His first novel, The Return, was published in 1981 and the second, In a Far Country, in 1993. He won the first prize for The Loved Flaw: Stories from Malaysia in The New Straits Times–McDonald's short-story contest (1987) and for Haunting the Tiger: Contemporary Stories from Malaysia in The New Straits Times–Shell contest (1990). He is the inaugural recipie 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
"Once upon a time, fairies were tools of war." The story takes place in a world where fairies possess and dwell in animals, giving them mysterious abilities. By removing the organs of a possessed animal and transplanting them into humans, fairies can be summoned as an alter ego and be used as a weapon. Such individuals who used fairies as war tools were called "Fairy Soldiers." Once the war was over and they completed their roles, the soldiers lost their purpose. Some began w 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Dr. Shamsul Mohd Nor
Setiap perbahasan dalam ilmu Tajwid disampaikan dengan bahasa yang ringkas dan mudah difahami. Disertai gambar rajah berwarna, latihan dan panduan untuk membantu pembaca memahami dan menguasai ilmu Tajwid dengan sempurna hingga mampu: - membaca al-Quran dengan melafazkan setiap huruf dari makhrajnya yang betul, - memenuhi hak-hak setiap huruf dan - menepati kadar bacaan pendek atau panjangnya serta waqaf dan ibtida’. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 拉古拉姆·拉詹
  ★《金融時報》與麥肯錫最佳商業書籍獎入圍   ★諾貝爾經濟學獎得主迪頓(Angus Deaton)、沈恩(Amartya Sen)、席勒(Robert Shiller)、聯準會前主席葉倫(Janet Yellen) 等經濟學大師共同推薦!   拉詹是當代少數理論與實務兼具的著名經濟學家。他曾擔任印度央行總裁、國際貨幣基金首席經濟學家,不但曾被評選為年度最佳央行總裁,更是少數預言金融 了解更多
原价 RM 100.10

现售 RM 100.10 (-0%)

会员 RM 90.09 (-10%)

作者
This is a world of the skies, where many islands drift in the sky. A boy named Gran and a talking winged lizard named Vyrn lived in Zinkenstill, an island which yields mysteries. One day, they come across a girl named Lyria. Lyria had escaped from the Erste Empire, a military government that is trying to rule over this world using powerful military prowess. In order to escape from the Empire, Gran and Lyria head out into the vast skies, holding the letter Gran's father left b 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Rajat Bhargava
Get the real guidance you need to create and build your first startup company from founders who have been there many times before. The first run printing of The Startup Playbook SOLD OUT! So, we revised, expanded, and improved this second edition, including a new foreword by Brad Feld, author of Venture Deals. We still give our personal, how-to guide for building your startup from the ground up. You'll find a collection of the major lessons and shortcuts we've learned that 了解更多
原价 RM 85.80

现售 RM 68.64 (-20%)

会员 RM 64.35 (-25%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Musa Keita merupakan seorang raja Mali yang terkenal sehinggakan beliau dianggap Black Panther dan diadaptasikan ke dalam filem yang mendapat perhatian ramai di seluruh dunia. Beliau menjadi pemerintah di Mali pada tahun 1312, mengambil alih takhta Abu Bakar Kedua yang hilang di lautan semasa mencari penghujung Lautan Atlantik. Musa Keita cukup bertuah kerana dikurniakan dengan kekayaan hasil bumi yang banyak , iaitu emas dan juga garam. Beliau berjaya meluaskan empayar perni 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 32.22 (-15%)

会员 RM 37.90 (-0%)

作者
Set in Qin Dynasty during the warring states period in ancient China. Shin (Kento Yamazaki) was a war orphan. He has a dream of becoming a great general. Shin has a fateful encounter with young King Eisei (Ryo Yoshizawa). King Eisei aims to unify all of China. 公元前245年,正值战国时期,战乱持续.信与漂自幼是一对孤儿.信因为漂作为政的替身被杀而无法释怀,但为了与漂的约定,他决定协助政,借助山民族的王杨端一族,推翻成 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Jeon Nok-Du (Jang Dong-Yoon) lives on an island with his father and older brother. He is smart and a good swordsman. Since he was little, his father did not let him study or go to the mainland. One day, his father and older brother are attacked by a group of female assassins. Jeon Nok-Du chases after one of the assassins to the capital. During that time, Jeon Nok-Du meets Dong Dong-Ju (Kim So-Hyun). She wants to shoot the King with her arrow, but Jeon Nok-Du saves her from tr 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
PATTANI adalah negeri Melayu yang terletak di tanah genting Kra, selatan Thailand. Pada abad ke-11 Masehi, Islam sudah mulai tersebar luas di Pattani. Seiring perkembangannya, Raja Pattani, Phya Tu antara yang memeluk Islam dan berganti nama menjadi Sultan Ismail Syah Zhillullah fi al-Ardl. Pada abad ke-15, hampir keseluruhan wilayah Pattani telah memeluk agama Islam. Dalam perkembangannya, lahir ramai ulama besar dari daerah ini, di antaranya adalah Syaikh Daud al-Fattani. D 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 32.22 (-15%)

会员 RM 37.90 (-0%)

作者
Siri puteri menceritakan lima orang puteri yang hidup di sebuah kerajaan Limau. Manis mempunyai suara yang merdu, Kasturi mempunyai hati seorang pahlawan, Purut seorang yang sangat pemalu, Bali seorang yang penyayang dan Nipis yang nakal bersama kucing kesayanganya bernama Jebat. Masing - masing 5 beradik mempunyai kemampuan yang luar biasa yang apabila digabungkan, mampu menjaga keamanan dan keharmonian dalam kerajaan Limau dan rakyatnya. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 22.90 (-0%)

作者 Riduan Makhtar
kisah benar bagaimana seorang pemuda yang dulunya hidup miskin dan pernah bekerja sebagai pengutip sampah namun akhirnya berjaya menjadi jutawan serta hartawan. Mohamad Azlan Al-Amin yang lahir dari keluarga termiskin di Kg Tok Raja, Besut, Terengganu pada tahun 1987 juga pernah dibuang sekolah kerana masalah disiplin. Bekerja sebagai pengutip sampah serta bergelumang dengan bau busuk sisa buangan, pengalaman mahupun kesukaran yang dilalui akhirnya bertukar menjadi suntikan 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Abu Muhammad Arafah Adha
Buku ini memaparkan kisah-kisah beberapa makhluk akhir zaman yang disifatkan sebagai makhluk misteri. Bermula daripada para wali Allah, diikuti dengan Nabi Khidir AS bersama Nabi Musa AS dan Raja Zulkarnain yang dikaitkan dengan perkara pelik atau ajaib. Iaitu ‘Air Kehidupan’. Buku ini juga membongkar sipakah tokoh-tokoh Ashab Al-Rayati Al-Sud, Ikhwan, Rugaqa’, Wali Abdal. Pemuda Bani Tamim dan lain-lain, Mereka akan bergabung dengan Al-Mahdi dan Nabi Isa berperang da 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者 Hanah Rishas
“Cinta pertama bagi setiap anak perempuan... Her daddy.” Nurul Ain tidak tahu, cinta pertamanya itu seharusnya Awang Kader, ayah kandungnya yang menjadi punca kelahirannya di dunia ini, bukan Abdul Halim, ayah angkatnya. Di mata Awang Kader, Nurul Ain ialah Dayang Nur Aishah, bukti cinta dia dengan wanita paling dikasihinya. Atas satu insiden yang memilukan, Aishah dibawa pergi jauh daripadanya berpuluh tahun. “Saya dah jatuh cinta. Hati dah jatuh bergolek. Tak bo 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Hilal Asyraf
Pertembungan antara kebenaran dan kebatilan semakin memuncak. Inteligen Kerajaan Malaysia masih tidak berputus asa memburu Nobu sebelum impiannya untuk merentas masa direalisasikan. Tetapi pasukan Afam, Bakri, Faisal dan Mus'ab juga tidak berdiam diri dan bersedia untuk kemungkinan yang terburuk. Nobu dengan kelicikannya berjaya merentas masa, dengan satu misi yang besar - membunuh Muhammad SAW! Satu usaha drastik yang bermatlamatkan mengakhiri pertembungan antara Ryuken da 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
In the year 2022, Earth was on the verge of destroying its environment. Hope for the future was entrusted to ninja capable of proaducing natural energies like fire and water. To follow suit, the government issued the Ninja Act. Ninjutsu training became mandatory nationwide, and society adapted into a culture of ninja. However... that was but a conspiracy devised by the dark ninja army known as the Rainbow Serpent! And the one who rose up against the Rainbow Serpent's plan 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Takasi
Raja Tarian?!! Oh, Wiraku! Akulah Jejaka Idaman Kalbu! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
Buku ini merupakan buku berkaitan sirah nabi ulul azmi iaitu Nabi Ibrahim A.S. Mengandungi cerita Nabi Ibrahim telah dibakar oleh Raja Namrud. Tetapi dengan kekuasaan Allah SWT, Nabi Ibrahim terselamat. Teks cerita adalah bersuku kata berwarna. Sesuai untuk anak-anak membaca dengan lebih jelas dan lancar. Turut dimuatkan aktiviti suai padan, perbezaan, warna, melukis dan sebagainya. Info-info berkenaan riwayat nabi berkenaan dan pelbagai info lain juga diselitkan untuk p 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Black Ink Team
SIAPA MENGETUAI DALAM KEBUNTUAN? Selepas kegagalan sebelum ini, raja kerajaan Haiwan masih tidak menyerah dan bertekad manghapuskan bumi! Malangnya Jake, Louis dan Diggs awal-awal lagi sudah tumbang dikalahkan semut peluru. Kini terserah kepada Bean, Yuna, Taz dan Sheri untuk menangani peperangan semut. Adakah mereka berjaya menghindari krisis kerumunan semut ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Syu Ariani
"Lindungi Aku Dari Dia Dan Mereka, Hingga Hujung Nyawa." ****************************** “Cuma Doktor Ana Zahirah yang boleh tentukan kematian saya.” Bergegar dunia Zahirah apabila seseorang datang menemuinya dan mengatakan itu. Semuanya bermula selepas dia menjadi saksi kepada satu babak percubaan membunuh secara tidak sengaja. Kini, tak semena-mena dia terheret sama dalam permainan nyawa Devil Angel. “Kadang-kadang tak ada niat membunuh, tapi keadaan mendes 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Dr Mohd Hilmi B Abdullah
Perubatan Ibnu Sina mungkin belum lagi terkenal di negara ini. Perubatan ini selalu disalah anggap sebagai perubatan homeopati, sedangkan terdapat banyak perbezaan antara kedua-dua disiplin ilmu perubatan tersebut, tanpa menafikan terdapatnya beberapa persamaan antara kedua-duanya. Perubatan Ibnu Sina, di sebalik usianya yang telah pun mencapai angka seribu tahun, masih lagi diamalkan secara serius dan efektif di India, Pakistan, Asia Tengah, dan Eropah. Malah, di India dan P 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者
The four princes of the Kingdom of Granzreich are aiming to become the next king. Under the guidance of the royal tutor Heine Wittgenstein, while overcoming various obstacles and sometimes hesitating, they grow little by little. Appearing before them are twin princes from the Kingdom of Romano. Even though these princes look cute on the surface, they are actually extremely sadistic...! Towards such an unprecedented crisis, Heine and the four princes perform "educational guida 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
Kasuga Arata hidup hidup biasa bersama dengan teman zaman kanak-kanaknya, Hijiri Kasuga, di sebuah pekan kecil. Akan tetapi, segala ini berubah pada hari kemunculan Matahari Hitam dan seorang ahli sihir di depannya. Matahari Hitam ini telah menyebabkan Fenomena Keruntuhan dan memusnahkan pekan yang dia tinggal. Disebab oleh ini, hidup biasanya dibina semula oleh sebuah buku sihir yang merupakan barang tinggalan temannya. Ahli sihir tersebut membawa dia ke hidup baru di Akadem 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
KISAH-KISAH DALAM SIRI INI:- *RAJA YANG BINASA *BALASAN ANAK DERHAKA *AKIBAT PERBUATAN YANG KEJAM *KISAH LELAKI BERNIAT JAHAT 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Black Ink Team
PEMBUNUH GAGAK MENGINTIP X-VENTURE? Dr. Darwin menghantar Pasukan X-VENTURE untuk menyiasat kes sejumlah besar kelawar ditemui mati di Honduras. Sementara itu, 'raja alam haiwan' menghantar kawanan gagak untuk menghapuskan X-VENTURE. Mereka mahu menghalang Dr. Charles pulang! Bolehkah Pasukan X-VENTURE bertahan pada masa akan datang? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Emma Maizura
Adam dan Seri… titik pertemuan mereka bermula ketika berebut sebatang Pen Parker di sebuah kedai. Pen Parker yang bakal mencorak hubungan mereka. Ada aura yang membuatkan mereka saling tertarik. Suka Adam menjadi resah bila dapat tahu Seri adalah anak musuhnya, Sufian. Kematian secara tiba-tiba Sufian menjadikan Adam sebagai suspek utama. Puncanya disebabkan Pen Parker milik Adam. Adam menafikan tuduhan itu. Suka Seri bertukar benci dengan sikap tidak mengaku bers 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Bonda Nor
Hati yang penuh prasangka, mulut yang mencebik dan tersenyum sinis, mata yang menjeling tajam penuh makna, juga kata-kata cerca. Subhanallah. Manusia bertuah mana yang mampu terselamat daripada semua ini? Ya, hanya Rasulullah saja yang diterima sebagai maksum. Kita tidak! Kita cuma manusia biasa yang penuh dengan kelemahan dan akan sentiasa berbuat kesalahan. Isunya, adakah kita sedar kesilapan kita? Jika pun sedar, adakah kita siap sedia mahu memperbetulkannya? Sungguh ti 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Nur Shamsiah On
Dugaan dan ujian dalam kehidupan memang merupakan suatu kemestian di dalam diri setiap insan tanpa mengira usia. Tapi itulah yang membuahkan kematangan dan kemanisan di dalam hidup. Walau apa pun yang terjadi, janganlah putus asa dari memohon ke hadrat Ilahi di dalam senang dan susah. Ridwan memerhati sekeliling dan terlihat kesan ranting patah dan rumput-rumput yang rebah ke tanah ada seseorang atau sesuatu telah lalu di situ. Dia pergi ke tepi tebing itu dengan berh 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Raja Norhaliza binti Raja Ismail et al.
This is a series of workbooks for the vocational college market. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Syed Azharul Asriq
Ungkapan 'Berani kerana Benar' mudah diucapkan oleh sesiapa sahaja. Namun begitu, adakah mudah bagi kita melaksanakannya? Bagaimana pula sekiranya seteru kita itu jauh lebih besar dan lebih berkuasa daripada kita? Mampukah kita terus bangun dan menegakkan kebenaran atau kita akan tunduk lalu akur menerima kejahilan asalkan hidup kita mudah? Itulah ujian yang dihadapi oleh tokoh-tokoh yang diketengahkan dalam buku ini. Walaupun daripada pelbagai latar belakang dan zaman yan 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Syed Records Syed Ibrahim
Konspirasi Illuminati Antarabangsa bukanlah perkara baru dalam dunia ini. Sejak zaman berzaman konspirasi ini memainkan peranannya dalam pelbagai tragedy di dunia sehingga mengorbankan puluhan ribu nyawa. Begitu juga dengan apa yang berlaku pada kapal Titanic. Ramai orang menyangka kapal Titanic tenggelam disebabkan oleh perlanggaran denga bongkah air batu secara tidak sengaja namun bukti-buktii menunjukkan bahawa kapal mewah tersebut sengaja ditenggelamkan untuk membunuh 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 32.22 (-15%)

会员 RM 37.90 (-0%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Duk! Sepakan kencang Wira berjaya ditanduk oleh pasukan lawan. Bola demi bola bolos di gawang Rajawali FC. Apa dah jadi dengan Rajawali FC?! Adakah kegemilangan pasukan ini boleh terkubur? Mampukah mereka menebus kekalahan? 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Panel Penulis Ana Muslim
Arggh!! Wira dah mula lupa diri! Rajawali FC sudah porakperanda. Masih layakkah Wira menjadi kapten Rajawali FC atau pun Wira harus disingkirkan? Adakah kapten baharu mereka setanding dengan Wira dalam merangkul strategi? 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Dr.Farhan Hadi , Fatimah Syarha
Fatimah Syarha, Dr. Farhan Hadi Macam mana nak jatuh cinta dengan Al-Quran? Biar seronoknya tu lebih manis daripada saat bercuti di luar negara. Seperti mana Al-Quran yang dinanti-nantikan turunnya oleh generasi awal, 'live' penuh pengalaman, dinikmati dan segera diamalkan. Sama-samalah kita mencipta 'saat lazat' seisi keluarga bersama Al-Quran tidak kiralah samada kita seorang pelajar, pekerja, doktor, anak, ibubapa, suri ummah, raja atau siapa sahaja. Ciptakannya dengan m 了解更多
原价 RM 43.00

现售 RM 43.00 (-0%)

会员 RM 38.70 (-10%)

作者 James Lu
Nanas leka main game sampai dia terperangkap dalam dunia game si Jared. Tiba-tiba tercampak kat Zaman Dinosaur. Ah, masaklah Nanas. Si Bawang rajin tolong orang. Tapi boleh tahan nakal juga dia tu. Si Raja Markah gigih nak berpidato. Tapi boleh pula panik kat pentas sampai muntah. Serabut kepala cikgu menghadap murid-murid bermacam perangai ni. Guru besar pun kadangkala tak senonoh, dia pula over. Jom gelak ketawa bersama Roger! Roger! Volum 8 ni! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Daisy Zahra , Iman Fadia , Shukriah , Rodzi , Tey Marzuki , Ilya Abdullah
Gulai Kawah Daging – Daisy Zahra “Kau nampak apa yang...” “Aku nampak apa yang kau nampak.” Mereka berdua berpura-pura tidak nampak makhluk tersebut yang asyik menjilat-jilat daging yang disimpan di dalam peti sejuk beku itu. Gelang – Iman Fadia “Hamba datang menuntut pusaka. Pusaka warisan Sari... oh Sari.” Perlahan dia membuka mata. Terbeliak melihat sepasang kaki tanpa badan itu berdarah meleleh sedang menghentak-hentak lantai. Terjelepok Ben di atas lanta 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

1-259 of 259

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top