0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Magis manis coklat '找到 261 件相关商品
作者 Rino Mizuho
Kedai coklat Chocolat Noir terletak nun jauh dalam hutan. Korang yang berminat pasti tahu coklat yang dijual di sini merupakan air tangan ahli sihir gelap, Aikawa Shokora. Coklat tu ada kuasa misteri boleh tunaikan hajat sesiapa yang memakannya. Tapi 'benda paling penting dalam hidup' akan diambil dan dijadikan bayaran... Korang sanggup berkorban apa je demi memenuhi kehendak, populariti dan cinta? Tamak haloba manusia bangkitkan sifat sebenar Shokora. Volum ke-20 penuh impak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Riku Hozumi
Aikawa Shokara ialah pembuat coklat di Chocolat Noir. Apa Shokara jual kat kedai dia adalah coklat yang boleh tunaikan hajat. Hari ni pun ada pelanggan datang sebab tertarik dengan haruman manis.Tak rela! Itu yang Shizuki Risa rasa bila terpilih sebagai ahli Persatuan Pelajar. Nak hilangkan perasaan yang membelenggu, novel misteri menjadi pilihannya untuk dibaca. Tapi entah kenapa, tiba-tiba ada sesuatu yang berubah! 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Ng Hwei Wan
“Hot chocolate.”“Nak tambah marshmallow dan karamel ke?"Isabelle yang berdiri di kaunter mendongak sambil tersenyum memandang lelaki tampan depannya.“Err... ya,” jawab lelaki itu sambil mengangguk.Ketika nampak Kyle joging bersama dua anjing hitam, Isabelle mula sangsi. Jejaka itu kemudian jadi pelanggan setia Kafe Peace milik keluarga Isabelle. Yang peliknya Kyle suka pilih menu strawberry powder puffs dan hot chocolate plus marshmallow. Bukan ke hidangan tu agak m 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 June Hur
June Hur's elegant and haunting debut The Silence of Bones is a bloody YA historical mystery tale perfect for fans of Kerri Maniscalco and Renée Ahdieh. I have a mouth, but I mustn't speak; Ears, but I mustn't hear; Eyes, but I mustn't see. 1800, Joseon (Korea). Homesick and orphaned sixteen-year-old Seol is living out the ancient curse: "May you live in interesting times." Indentured to the police bureau, she's been tasked with assisting a well-respected young inspector wit 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 42.32 (-20%)

会员 RM 42.32 (-20%)

作者 Rino Mizuho
Siapa ada masalah, datanglah ke kedai aku. Sebab coklat buatan aku boleh tunaikan hajat dengan satu gigitan saja. Bayarannya? Macam biasa, aku akan ambil aset paling penting korang. Aku Aikawa Shokara, pakar coklat di Chocolat Noir. Coklat aku lain daripada lain sebab ia berkuasa untuk penuhi hajat pembelinya. Dan hari ni... ramai datang berhajatkan kuasa yang aku miliki. Kasih sayang, cinta dan benci. Dah masuk jilid ke-19! Komik fantasi gelap menyingkap drama manusia tamak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Miz Amaryllis
“Awak sejak lahir memang cantik dan sempurna macam ni ke?” – Ahmad Danish Arman “Awak mesti terlebih minum air gula. Apa yang keluar dari mulut awak, manis belaka.” - Nur Shahwatul Islam Betul kata orang. Bila hati dah terpaut rasa suka, sikit cela pun tak nampak dek mata. Tapi bila yang sempurna itu ternyata hanya luaran semata-mata, mulalah bertingkah kata, mencari cela yang ada lalu berpaling muka. Yang menjadi isunya bila dah bersusah payah move on, terjadi pula 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 35.10 (-10%)

会员 RM 31.20 (-20%)

无库存

作者 Nishiki
Sesiapa saja pasti kenal siapa Delaila, gadis berusia 14 tahun yang viral sebab sering muncul live membuat mufin, biskut dan brownies.Semuaya pasti 'menjadi' walaupun hakikatnya indah khabar dari rupa.Misi Dalaila... mencari 'hero' yang selamatkan dia dulu.Bila dia berpindah ke Sekolah Menengah Cahaya Bintang, pelajar di situ teruja dan bangga jadi kawan Delaila. Gadis terkenal kot!Malangnya rahsia yang selama ini kekal rahsia bakal dibongkar rakan sekelas. Rahsia apa tu? Ber 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Sufea Hareez 
Takkan Menangis Lagi. Satu tamparan hebat buat Warda apabila si tunang terpaksa berkahwin dengan Amilin, adik tiri Warda sendiri. Sedih dan kecewa berganda-ganda apabila si ibu tiri pula meminta dia berpindah dari rumah. Akur dengan si ibu tiri, Warda pindah. Dan tanpa Warda sedar, tangis dan rintihannya setiap malam menjadi perhatian jiran sebelah. Kebetulan yang manis apabila bertemu, rupanya mereka adalah kenalan lama dan lebih manis lagi bila tahu cef Hamzah itu adalah 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Jaja Ahmad
Sekecil-kecil pembohongan mampu merosakkan sebesar-besar kepercayaan. Nama yang tertera dalam wasiat Allahyarhamah Dato’ Sri Hamra telah membawa Freda ke rumah agam di Kuala Kangsar. Kehadirannya di situ bukanlah kerana harta, tapi ada sesuatu yang dia cari. Tetapi bagi penghuni rumah agam pula, kepulangan Freda adalah sesuatu yang dinanti. Ya, kepulangan…. Dan yang paling menantikan kepulangannya adalah Leo Huzair, pemilik bersama rumah agam tersebut. Seperti mana Freda 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Holly Black , Cassandra Clare
Titles in collection: Magisterium: The Iron Trial Magisterium: The Copper Gauntlet Magisterium: The Bronze Key Magisterium: The Silver Mask From the imaginations of bestselling authors Holly Black and Cassandra Clare comes a heart-stopping plunge into the magical unknown. Think you know magic? Think again. The Magisterium awaits . . . 了解更多
原价 RM 149.90

现售 RM 49.90 (-67%)

会员 RM 49.90 (-67%)

作者 Hj Lokman Abdul Hamid
Siri buku Perubatan Al-Quran membuktikan betapa mujarabnya ayat-ayat Al Quran dalam merawat penyakit. Jika siri pertama berkisarkan penyakit kanser, siri kedua pula tampil dengan isu berkenaan 16 penyakit kronik yang sering dialami oleh rakyat Malaysia. Antaranya ialah penyakit kencing manis, darah tinggi, jantung koronari dan strok. Punca simptom dan langkah pencegahan dirungkai satu per satu dengan garapan gaya bahasa yang mudah difahami oleh golongan umum. Isu buku ini p 了解更多
原价 RM 60.00

现售 RM 60.00 (-0%)

会员 RM 54.00 (-10%)

作者 Anna Milia
Jika masih ada rindu, bererti masih ada cinta untukku. Noah Tan dipaksa bercuti supaya dapat merehatkan minda. Fizi dibayar untuk menjaganya. Dah serupa babysitter saja kan! Memang leceh sebenarnya menjaga Noah Tan yang mengada-ada dan suka mencari pasal. Tapi sekejap saja, kerana Noah Tan mula menampakkan perubahan selepas bertemu dengan budak cef di Moontain Keriang, Lureen. “Saya tak suka awak panggil saya apek.” “Tapi saya suka. Lebih-lebih lagi tengok muka sembe 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Zaza Qry
Yang aku selalu tahu, kau adalah untukku. Ziyara yang tidak pernah mencintai lelaki, terjatuh cinta dengan majikannya sendiri. Lelaki yang punya aura, walaupun sudah berusia. Selama ini dia tidak terfikir akan terlibat dalam cinta skandal seperti ini. Namun, dirinya dikhianati lelaki itu. Disebabkan insiden yang tidak pernah Ziyara terfikirkan itu, dia terpaksa tinggal dengan lelaki yang nampak macam bencikan dia sebagai perempuan iaitu Hanz. “Dengan aku, masih boleh 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Anastasia Qirana (AQ)
Everyone has their own beautiful love story… Wedding planner, guru tadika, mekanik, pelajar kulinari dan penjual kereta. Tidaklah terlalu huru-hara. Cuma full house sahaja. INDAH MELATI “Buku lagi?” - MELATI “Bukulah. Bagi cincin karang, bukan awak nak terima pun.” - LEE Melati senyum segaris. Jejaka di sebelahnya ini bijak menghibur hati. Namun sering diingatkan akal warasnya agar jangan sesekali hanyut dan terpedaya. Lelaki… Serba-serbinya baik sebelum dapat 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Usako Princessz
Alunkanlah selalu ke halwa pendegaranku agar kalbu sentiasa tenang dan damai Bodoh! Kalau Dayang Senandung tu sukakan percaturan gila kau ni, dia takkan lari dari dewan tu! Aku berani bersumpah, kau takkan jumpa gadis tu lagi!” - SYED MUHAMMAD SYAHMI AZHARI Dayang Senandung? Apakah hanya kesilapan lalunya yang terlalu berani membuat permintaan khas tersebut sehingga sanggup menghukumnya sehingga kini? Gelaran sinis yang mengejek warna kulit hitam manisnya membuat Fadillah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Anis Shikali
Janji tetap perlu dikotakan. Biarlah orang kata dia gila. Zerlindah Jawhara tak kira. Sebagai pengapit, dihadiri juga majlis perkahwinan bekas kekasihnya , Zafeeq. Untungnya dia, terjumpa pula dengan Shawn Adam. Rupanya sebiji macam Liam Hermsworth. “You know what? I’ll have to make you mine! You’re not my type, but I just… have to.”- Adam “Try me!” – Zerlindah Dalam pada Adam kata Zerlindah bukanlah jenis perempuan yang dia suka, dia juga yang macam orang sas 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Chiroru Aozora
Aku ni gadis biasa je. Suatu hari aku dapat tahu aku ni puteri dari kerajaan magik!Budak lelaki sekelas aku yang nakal dan selalu buli pula butler dari kerajaan tu...?!! Karya fantasi magikal mendebarkan, sarat dengan cinta dan magik! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Elvroseth
Puteri Ajla Zulaikha. Seindah-indah kisah di antara kisah. Di matanya, ada seorang lelaki, bermata biru, senyuman manis bagai madu. Di matanya, lelaki itu harus dia kejar, harus ada di dalam genggaman tangannya, harus ada di dalam hatinya. Dia akan dapatkan lelaki itu walaupun maruahnya diragut dan egonya tiada. Dia bersumpah, dia akan kejar Yousuf sampai mati! Muhammad Yousuf Bin Abdullah. Seindah-indah mata biru yang memandang. Di matanya, Zulaikha gadis yang bijak, berani, 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Fizziany
Takut dengan kenyataan yang mendadak di depan mata, Ali enggan pulang meskipun puas dipujuk. Tetapi, sekeping gambar telah melunturkan pendiriannya. Dia pulang juga akhirnya. Di saat majlis meraikan kepulangannya diatur, Ali menukar fikiran. Dia menghilangkan diri. Ali mengubah rupa dan menyamar sebagai tukang kebun lalu menyusup masuk ke dalam rumah keluarga kandungnya. Di situ, dia mula mengenali beberapa nama. Tuan Haji Mahmud: Pengurus keluarga diraja yang terlalu 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Ilyana Hani
Gara-gara salah sangka, Irdina menyerang Rizqi apabila melihat lelaki itu melayan mesra seorang gadis. Dia ingatkan lelaki itu Rafie, tunang Suhana merangkap kawan baiknya. Sumpah, dia tidak tahu pun Rafie punya kembar bernama Rizqi. Akibat kekecohan yang ditimbulkan oleh Irdina, semua hura-hara. Rizqi muncul, menuntut agar Irdina meyakinkan Najwa bahawa dia tidak bersalah dan menuntut untuk menyatukan semula dia dengan kekasih hatinya. Komplot cinta dilancarkan. Kata Rizqi 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Nishiki
Meow! Hanya Mimi jadi teman setia dan mampu ceriakan hidup Karl yang keras hati dan enggan bergaul.Si kucing berbulu putih dibela penuh kasih sayang sejak tragedi menimpa mama papanya.Suatu hari Mimi hilang. Tak tentu arah Karl jadinya.Dia sanggup berhujan panas mencari Mimi. Manalah si Mimi ni pergi?Entah macam mana Adora yang cuba bantu Karl terjumpa Eli, pemilik Kedai Magis. Apakah suratan di sebalik pertemuan mereka itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Pynat Mouri
Hanya aku tahu perangai gila kau... Difitnah berkhalwat ketika tahun menduduki SPM, memberi kesan besar kepada Erhan. Tidak dia sangka, gadis yang digelar pelakon opera Cina itu begitu kuat pembohong! Huh! Akhirnya dia juga yang nampak jahat bak dalam cerita filem Tamil. Erhan takkan berdiam diri. Hilani patut dapat pengajaran! “Kenapa buat aku macam ni? Kenal hang pun tak pernah. Bila masa aku selalu belanja hang air kotak dan roti? Weh, aku kalau nak cari awek, aku cari y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Cik Tet
Ainan Sofea. Gadis polos yang terperangkap dalam permainan ibu dan anak. Hanya kerana satu kesilapan yang tidak disengajakan, dia terpaksa bersetuju untuk bergelar isteri kepada pemuda yang tak pernah dia kenal sebelum ini. “Kenapa awak nak hancurkan masa depan awak hanya kerana nak ikut rancangan mengarut mak awak?” - Ainan Ghibran Maleq. Lelaki yang penuh dengan rahsia dan bakal bertunang dengan kekasih hati. Namun boleh pula dengan begitu mudah dia bersetuju bila dip 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 KAY OMENA
“Kahwin dengan saya dan buktikan pada Farid.” – Qishmin. “Awak cintakan dia, tapi nak kahwin dengan saya?” – Ashan. Permintaan Qishmin buat Ashan rasa dia seperti dipergunakan. Bagi Ashan, cintanya cuma satu, dan itu milik Qishmin sejak dulu. Tapi bagi Qishmin, cintanya untuk Farid. Ashan itu adalah musuh tradisinya sejak kecil. “Saya sanggup buat apa saja untuk bahagiakan awak walaupun apa yang saya buat ni cuma memperbodohkan diri sendiri.” – Ashan. Demi s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 MAYA ADIRA
“Seseorang untuk aku cintai” Siapa kata kahwin tu indah? Siapa cakap jatuh cinta itu macam pelangi, penuh warna-warni, hangat dan bahagia? Ashrafi Misterius dan pendiam. Lari daripada keluarga kerana perbezaan pendapat dan daripada cinta yang dirundung nestapa. Aisha Gadis polos dari kampung. Hijabnya terbuka sampai dia tak senang duduk. Selepas dibawa berubat, barulah lega. Sanctuary Kafe menemukan Ashrafi dan Aisha, mengikat mereka dalam ikatan perkahwinan. Aisha ha 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 AZIZAH AMI
TERSEDAK Rinie tatkala Alif membawa seseorang ke rumah untuk diperkenalkan padanya. Macamlah dia tak kenal dengan Abu tu. Setiap kali dia ke bengkel, mata lelaki itu galak memandang daripada atas ke bawah. Gatal bukan main! "Keluarlah berkenalan dengan dia." Alif memaksa. "Abang Long tak nampak ke Rinie tengah makan tengah hari ni? Abang Long pergilah layan dia. Suruh Rinie pula dah," rungut Rinie lalu meneguk air kosong dengan laju. Arin dah menggeleng geram. "Lepas makan, A 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 NURIL BAHANUDIN
Hari-hari bercekau macam harimau dan singa. Kalau di pejabat ini pendapat masing-masing jarang senada seia sekata tapi, tup-tup mereka mengumumkan hendak bertunang. Itulah kemuncak hubungan Lya Hanna dan Amal. "Hanna! Where is my Hanna? Hannaku?" Mulut Amal riuh memanggil Lya Hanna. "I'm here!" Tak nampak wajah, hanya suara dan tangan terangkat tinggi melambai. Badan dan wajah terlindung di sebalik PC yang bersaiz 16 inci. "Oh, there you are." Amal melangkah girang mendekat. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 SARA AISHA
“Aku haramkan diri daripada jatuh cinta kepadanya. Jadi, tidak! Hati ini bukan melaungkan nama dia.” NURUL JANNAH Kata orang, cinta itu manis. Perkahwinan itu indah. Tetapi aku? Manisnya cinta aku menemui penamat kala aku menikahi dia. Dua tahun menyulam kasih, rupa-rupanya itu sekadar pentas ciptaan Amsyar untuk mengikat aku dalam perkahwinan penuh derita. “Aku kahwin dengan kau sebab aku nak hancurkan kau.” - Amsyar “Aku bukanlah perempuan yang kau bole 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 NURHAYATI ISHAK
Seorang, lurus bendul, bersaiz XXL dan banyak cakap. Seorang, pendiam dan misteri. Moon dan Ilham dua watak yang tiada langsung persamaan. Namun siapa sangka, ketentuan-Nya mereka bertemu dalam keadaan yang tidak terduga… Moon tak sangka, lelaki kacak yang terserempak dengannya di tepi sungai itu adalah tunangnya. Hensemnya tunang Moon mak oi! Hampir-hampir Moon nak jerit. Tetapi sayang, Ilham tidak tahu dia siapa. Err… Pelik… Cinta memang pelik atau Ilham yang pelik, 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 EYLA HIME
Orangnya tenang tak banyak cakap. Senyumnya juga sesuatu yang jarang sekali dilihat, ala-ala tujuh keajaiban dunia. Namun, dia mampu buat warga Muse meremang bulu roma. Bila perlu berdepan dengan wanita 34 tahun itu, usus masing-masing rasa macam kena pulas. Sebab itulah ketua editor Muse itu digelar Cik Medusa. Tak perlu buka mulut. Hanya dengan renungannya yang tajam bak mata pedang itu saja, Lisa boleh buat sesiapa saja bertukar keras macam batu tak bernyawa. Impresi per 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 ANNA MILIA
Aku pernah menyesal dengan pertemuan ini, namun aku lebih menyesali perpisahan kita. Dia disuruh lari pada hari pernikahan. Namun, Airin memilih untuk menjadi isteri kepada Ilhan, the most eligible bachelor. Cukup dua tahun usia perkahwinan mereka, Airin membawa diri. Dia mahu membina hidup baru. Lama dia menyepi sebelum muncul tujuh tahun kemudian. Kenapa? Kerana dia perlukan wang Ilhan yang sudah berpangkat Dato’. Dengan pelan Dato’ Ilhan yang tersusun, mereka kemb 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ilya Abdullah
DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. "Susuk setan bukan sebarangan susuk. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 Pelbagai Penulis
“Buka mulut ya.” Rongga mulut pun dijelajahi oleh alatan besi yang dingin. Hanya sepasang mata dan suara tegas di sebalik topeng yang meneggelamkan degup jantung. “Kita kena scaling.” Dari debar menjadi gigil. Terasa ngilu pada akar gigi! Dalam kepala sudah terbayang mulut yang bakal dipenuhi darah. Yaks! Mana nak lari ni?! “Brrr…brrrrrr…” Kita jarang mahu berjumpa dokor gigi. Kalau boleh, memang nak elak terus! Lintas klinik pergigian pun buat tak tahu s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Three murder cases take place in Tokyo. Numbers are left at the murder scenes, possibly hinting at where the next murder will take place. An investigation begins of the serial killer and Detective Kosuke Nitta (Takuya Kimura) works on the case. He believes the next murder will take place at Hotel Koruteshia Tokyo. To catch the killer, Kosuke Nitta goes undercover and begins working at the front desk of the hotel. Naomi Yamagishi (Masami Nagasawa) works at the front desk of Ho 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini merupakan kompilasi risalah atau tips nasihat berkenaan dengan isu perkahwinan untuk pengantin baru yang sesuai untuk dihadam dalam bentuk bacaan santai. Antara nasihat yang terkandung di dalam buku ini ialah - Dalam perkahwinan bukan semuanya manis dan indah, tetapi hakikat kehidupan penuh dengan ranjau dan duri. Justeru itu, sebarang bentuk ombak, onak dan duri perlu deselesaikan dengan penuh hikmah dan bijaksana. - Buangkanlah sifat “awak salah” dan “saya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Chef Marina Mustafa
Piza sangat diminati oleh ramai di Malaysia. Beli saja di kedai atau buat pesanan untuk penghantaran dan piza akan sampai di rumah untuk sekeluarga. Piza tak perlu dihidangkan dengan pinggan dan senang sangat untuk dimakan. Tetapi malangnya, kebanyakan memilih untuk membeli piza. Apabila kita mula memasak piza sendiri dirumah, kita semestinya tidak akan membeli piza dari luar lagi. Resipi doh piza sebenarnya hanya menggunakan 5 bahan yang murah dan sangat senang didapati. 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Bila kita makan dan tiba-tiba ada inti yang sangat sedap tersembunyi di dalam makanan kita, itulah makanan yang saya sukai. Saya sangat suka Yong Tau Foo sebagai sarapan, Ikan Sumbat Kelapa untuk dimakan dengan nasi putih, meratah Paf Tauhu dan Karipap sepanjang hari dan makan Onde-Onde sebagai manisan. Seronoknya! Walaupun asal-usul kita bukan dari Kelantan, kita masih boleh memasak Ketupat Sotong yang berendam di dalam kuah santan yang sedap. Kita tidak perlu ke Yemen un 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Jika saya fikirkan manisan yang saya ingin masak dan makan, saya boleh memikirkan bermacam-macam jenis manisan. Manisan sejuk sangatlah sesuai dengan iklim khatulistiwa di Malaysia. Manisan sejuk boleh disiapkan lebih awal dari waktu hidangan dan disimpan didalam peti sejuk sehingga sampailah waktu memakan. Bahan-bahan asas yang digunakan untuk menyediakan Manisan Sejuk adalah gelatin, agar-agar, krim, krim keju atau telur. Bahan-bahan ini lah yang membantu manisan sejuk m 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Bubur adalah makanan kesukaan semua. Bagi orang Malaysia, bubur bermakna bubur nasi. Bubur sebagai makanan Barat pula, adalah bubur oat. Selain dari bubur nasi dan oat, bubur manis juga menambah selera. Kita boleh menikmati bubur untuk sarapan, makan tengah hari atau makan malam juga. Ia boleh dimakan bila-bila masa sahaja. Saya suka mekan semua jenis bubur. Bubur nasi yang dimakan dengan sambal udang kering kesukaan saya. Tetapi Bubur Ikan Halia dan Bubur Ayam Lobak Merah 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 克雷·勞特雷吉
  運用心理實驗揭露死亡、生命意義與隱形世界的力量   你是虔誠的教徒?還是相信科學的無神論者?   你透過宗教信仰找到生命的意義及自我存在的價值嗎?   還是,你只相信科學並擁護超人類主義(transhumanism),   認為運用科學與科技,就能改善並提升人類的生命,追求永生不死呢?   我們打從出生的那一刻起,就踏上邁向死亡的旅程 了解更多
原价 RM 69.30

现售 RM 69.30 (-0%)

会员 RM 62.37 (-10%)

作者
The obsession with world rankings and vocational training has turned universities into factories for the production of students and publications. Teaching plays second fiddle to research output, normally circulated within a small circle of ‘experts’ to be validated or condemned to the abyss, leading to the justifiable charge that universities are ivory towers. In Emancipated Education Dr Azhar Ibrahim’s call to reclaim the space of what he calls the educative front, as 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 50.00 (-0%)

会员 RM 45.00 (-10%)

作者 Sophilea
“Nak jadi tentera sangat kan, takkan berdiri lama ini pun dah tak boleh tahan? Tu belum lagi nak berperang.” Suara kuat Petty Officer Adam Muqrie bergema. Semua kadet berdiri tegak. Dayana menjeling. Eleh...bolehlah cakap, duduk bawah khemah tahu nak beri arahan saja, desis hatinya. “Dua pusingan padang kawad sebelum boleh rest.” Wisel ditiup. Dayana ketap gigi. Kakinya yang keletihan dan tubuh yang kepenatan dipaksa berlari untuk habiskan dua pusingan padang kawad. R 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Imam Musbikin
Diabetes merupakan satu sindrom atau penyakit yang tidak asing lagi di kalangan masyarakat kita. Ia merupakan kesan daripada kekurangan atau hilangnya keberkesanan hormon insulin. Tanpa insulin, ia akan menyebabkan paras glukosa dalam badan meningkat. Secara lebih tepat lagi, umum lebih mengenali penyakit ini sebagai penyakit kencing manis. Justeru, penulis memuatkan pengisian berkaitan puasa dan penyakit diabetes khas untuk panduan pesakit-pesakit diabetes dan secara tidak 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Aisya Sofea
“Yang pergi itu cinta. Mungkin yang datang itu jodoh. Yang pergi itu kekasih. Yang datang itu mungkin bakal suami kau. Mana tahu ke?” Itu adalah kata-kata Isha, teman baik Nur Suria Anissa tentang Elias Lim Li Jun yang ingin mengahwini Anis dari saat pandang pertama mereka. Ketika Anis hilang kepercayaannya terhadap cinta, Elias menghadirkan diri. Tetapi bolehkah mereka berdua bercinta bila Elias, seorang lelaki peranakan Dutch Baba Nyonya dan Islam bukanlah agama fitra 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Ada manga ekstra 'Magis Manis Coklat ~Kakao Theobroma~' untuk korang. Ketahui kisah lampau Kakao dan rahsia kelahiran Blanche. Jom kenali semua watak! Bongkar sisi berbeza diorang. Senarai coklat di chocolat noir dari setiap volum merangkumi: Nama coklat + kuasa + 'bayaran' yang Shokora kenakan. Zoom in BILIK PRIVASI Ruang dalaman Chocolat Noir dan hutan misteri. Interviu Ekslusif + Info rare tentang Rino Mizuho. Ilustrasi berwarna pensel. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 13.50 (-10%)

会员 RM 12.00 (-20%)

作者
Siri puteri menceritakan lima orang puteri yang hidup di sebuah kerajaan Limau. Manis mempunyai suara yang merdu, Kasturi mempunyai hati seorang pahlawan, Purut seorang yang sangat pemalu, Bali seorang yang penyayang dan Nipis yang nakal bersama kucing kesayanganya bernama Jebat. Masing - masing 5 beradik mempunyai kemampuan yang luar biasa yang apabila digabungkan, mampu menjaga keamanan dan keharmonian dalam kerajaan Limau dan rakyatnya. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 20.61 (-10%)

会员 RM 18.32 (-20%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Phidot
"Wh...wh...who are you..?" - ZAHRA "What do you want?" - NOH Kali pertama bertentang mata tajam Noh, Zahra sudah dapat menjangka kehidupannya bakal berubah 360 darjah. Mukanya tampan sampai tahap boleh terlanggar tiang lampu, tetapi sekali dia buka mulut, Zahra makan hati berhari-hari dengan setiap kata-kata berbisanya. "I bagi you masa 20 minit untuk belikan I americano." - Noh "Kalau I balik ke sini sebelum 20 minit tamat, what will I get from you?" - Zahra Noh, kalau 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Hj Abdul Rashid Bin Hj Ali
Pengembaraan sememangnya sesuatu yang begitu menakjubkan. Kehidupan ini juga adalah merupakan sebuah pengembaraan. Maka buku ini “Jurnal travelog Rashid Trekker Vol: 1 Kembara Mesir (Egypt)…Pengembara Di Bumi Tandus” mengisahkan cerita pengembaraan serta pengalaman saudara Rashid Trekker yang telah mengembara di bumi Mesir. Beliau ingin berkongsi kejayaan dan pengalaman yang berharga ini kepada pembaca semua. Hanya kepada yang pernah melaluinya akan faham tentang erti 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Jason Shyang
#thepotatocouple by Jason Shyang Pastinya ramai yang ter tanya-tanya tentang maksud disebalik tahuk #thepotatocouple. Ada dua sebab utama untuk tajuk unimpressive buku ini : 1. Kentang mempunyai sedikit rasa manis. Super tu cinta ada kemanisannya (tapi tidak boleh terlalu manis kerana Itu akan menyebabkan diabetes ) 2. Kentang juga adalah dumber karbohidrat utama seperti cinta Yang memberi tenaga kepada setiap pasangan. Kerana cinta Itu bits, kita boleh melakukan apa 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Dr. Nisar Mohammad Ahmad
Buku PhD: Catatan Perjalanan Sebuah Universiti Kehidupan adalah hasil karya Dr Nisar Mohammad Ahmad, Pensyarah Kanan Fakulti Syariah dan Undang-Undang, Universiti Sains Islam Malaysia. Buku ini sarat dengan perkongsian pengalaman pahit dan manis beliau dalam melayari kehidupan sebagai se orang pelajar PhD yang boleh dijadikan sumber inspirasi. Selamat Membaca. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Tiey Anam
Tujahan kata-kata nista membuat Alya matang sebelum usia. Sikapnya yang manja perlahan-lahan berubah kasar demi melindungi ibu dari kecaman manusia yang penuh dengan kebencian. Fitnah yang menyelubungi membuat ketenangan dirinya bagai diragut oleh tangan manusia yang membenci keluarganya. Dugaan menimpa diri, membuat Alya rebah sehinggalah pertemuannya dengan Li JunJie. "Kadang-kadang, perkara yang kita anggap sebagai kelemahan diri itulah sebenarnya kekuatan. Awak tak pern 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Dissa Azmin
Afiqah atau A.P, seorang pemain bola jaring dan memakai bip C. Akibat selalu bersikap terburu-buru, A.P telah melakukan banyak kesalahan dalam suatu perlawanan persahabatan di antara sekolah. Sehingga pasukannya menemui kegagalan. Rakan sepasukan menyalahkan A.P atas kekalahan itu. A.P cepat melenting apabila ditegur. Perselisihan faham telah berlaku dalam pasukannya. Tiada lagi persahabatan. Bagi keluarga A.P pula, perkara ini tidak perlu dibimbangkan. A.P menganggap tiada 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Syakirin Yuslan , Nabihah Ab Razak
Menyandang gelaran pasangan muda, harus bersedia dengan tiga cabaran utama. Masalah wang, masalah risau apa kata orang, dan masalah mengawal emosi yang belum cukup matang. Benar, ini sememangnya cabaran besar, namun sebenarnya, ia tidaklah terlalu sukar jika ego tidak terjunjung di atas kepala. Maksudnya, pasangan muda harus bersedia untuk terus belajar selok-belok rumah tangga dan berlapang dada menerima apa-apa pun takdir yang direzekikan Allah pada masa-masa tertentu. Pe 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ma Lee Chuswan
"Begitukah perasaan Princess Ariel di dalam ‘The Little Mermaid’ tatkala rela berkorban demi kebahagiaan yang belum pasti bersama Prince Eric?" ****************************** Shah Imran, lelaki manja yang tak ada pendirian. Segala apa yang dilakukannya hanyalah berdasarkan nasihat dan tunjuk ajar Uncle Lokman. . “Emotionally lembik. Sikit-sikit nak kena refer uncle I dulu. Asyik uncle I, uncle I. Come on! He’s almost thirty years old.” – Suri Indah . Apa 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Rachel Caine
The opening moves of a deadly game have begun. Jess Brightwell has put himself in direct peril, with only his wits and skill to aid him in a game of cat and mouse with the Archivist Magister of the Great Library. With the world catching fire, and words printed on paper the spark that lights rebellion, it falls to smugglers, thieves, and scholars to save a library thousands of years in the making...if they can stay alive long enough to outwit their enemies. 了解更多
原价 RM 46.95

现售 RM 46.95 (-0%)

会员 RM 42.26 (-10%)

1-261 of 261

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top