Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Manga '找到 265 件相关商品
作者 Qizeaq
Perjalanan Nadia dan Aria, yang memiliki kebolehan Spirit User, pulang ke kampung halaman berdepan musibah bila Tuan Bangsawan cuba menculik Aria. Bila Nadia tewaskan musuh dengan kuasa Semangat Api, tiga pembunuh kejam; Gorgon, Gazwad Si Kegelapan dan Yasar Si Hujan Darah diupah hapuskan mereka.Muncul Hassin, lelaki hilang ingatan punyai Semangat Angin membantu mereka. Namun... berjayakah hasil gabungan Semangat menepis cengkaman pembunuh upahan? Siapa diri Hassin sebenarnya 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
The world is ruled by spirits, goblins and all manner of strange creatures. Human beings are persecuted, to the very point of extinction. One day, a golem and a lone human girl meet. This is a record of the pair; one a member of a ruined race, the other a watchman of the forest. It tells of their travels together, and of the bond between father and daughter. 這是一個陸地被異形生物們所支配的世界。人類正遭受迫害,面臨滅絕的危機。就在 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Music accompanies the path of the human metronome, the prodigious pianist Kousei Arima. But after the passing of his mother, Saki Arima, Kousei falls into a downward spiral, rendering him unable to hear the sound of his own piano. Two years later, Kousei still avoids the piano, leaving behind his admirers and rivals, and lives a colorless life alongside his friends Tsubaki Sawabe and Ryouta Watari. However, everything changes when he meets a beautiful violinist, Kaori Miyazo 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者
In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that these legendary knights, called the "Seven Deadly Sins, 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

作者
A griping manga adaptation of Shao Jun's story from International game maker Ubisoft's hit title: Assassin's Creed Chronicles China! Unveil a tale that will engulf the world! 1526AD-- China is ruled by the Great Ming Empire. Though the empire flourishes, the winds of the new Emperor's political purge are sweeping over the land, and turmoil is brewing, With the decimation of her comrades, Shao Jun has become China's last Assassin. After escaping to Europe, she has now returne 了解更多
原价 RM 35.70

现售 RM 28.56 (-20%)

会员 RM 26.78 (-25%)

作者 Ryusuke Hamamoto
This guide introduces aspiring manga artists to drawing chibi characters-wide-eyed caricatures beloved for their cartoonish exaggeration. Drawing Cute Manga Chibi walks you through the steps needed to draw these adorable characters, while sidebars offer expert tips, pointers on the pitfalls to avoid, and how to use details to bring your drawings to life. In this book, readers will learn how to imagine and express: Fac 了解更多
原价 RM 66.00

现售 RM 52.80 (-20%)

会员 RM 49.50 (-25%)

作者
Kakushi Gotou is a somewhat popular manga artist whose works are known for inappropriate content. Because of this raunchiness, when his daughter Hime was born, he vowed to keep his profession hidden from her, believing that she will be disillusioned if she finds out. This paranoia-induced belief leads Kakushi into hectic situations. Despite being a single father, he does his best and often resorts to extreme ends just to protect his secret, such as guising as a salaryman ever 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Miyo Sasaki, nicknamed "Muge" meaning "infinitely mysterious," has a bright personality and is full of energy at school and at home. She is also in love with her classmate Kento Hinode. Miyo tries repeatedly to get Kento's attention, but he takes no notice of her. She realizes that the only way to get close to him is to transform into a cat, but at some point, the boundary between herself and the cat becomes ambiguous. 笹木美代是一位性格开朗的初中二年级女 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Fatimah Syarha / Dr Farhan Hadi
Dunia tahfiz hari ini makin diminati. Yalah, apabila persoalan WHY semakin difahami. Siapa tak nak kan segala kemuliaan dunia akhirat yang Allah janjikan? Persoalannya: Ada yang tak mampu hantar ke tahfiz sebab mahal, macam mana? Ada yang mampu hantar anak ke tahfiz tapi balik balik anak tu tak hidup dengan gaya hidup hafiz/hafizah, sekejap je lupa semuanya, macam mana ni? Solusinya: #adakanmasa. Wujudkan projek mega tahfiz sendiri dalam rumah kita. Bukan dengan angan koso 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 SYUHADA SAFIAN
Aku ada sekumpulan kawan yang pelik. Nak tahu apa peliknya? 1. Budak Pelik 1 - Budak lelaki milenium yang terperangkap dalam dunia manusia purba. Dia ni terlepas dari muzium agaknya? 2. Budak Pelik 2 - Makan buku, tidur buku,mandi buku. Dia ni punyalah genius. Aku syak, dia minum air rebusan buku kut. 3. Budak Pelik 3 - Dia ni pemburu alien. Makin lama, aku rasa dialah alien yang sebenarnya. 4.Budak Pelik 4 - Ratu Jatuh. Rekod jatuhan tertingginya ialah 77 kali sehari. Tapi s 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 NORDIN HASHIM
Budak F ' gelaran yang mempunyai maksud mendalam bagi Firdaus, Fravash dan Felix. Huruf pada pangkal nama mereka merupakan satu takdir dalam persahabatan mereka tetapi hakikatnya ada misi mahu mereka laksanakan dalam menggapai impian dan harapan. Dengan kehadiran Cikgu Salim sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada mereka seperti ada sinar dalam impian yang mereka ingin kecapi. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 KAMARYNN
Selepas beberapa kali bertukar tempat kerja dalam waktu yang singkat, April bertemu dengan bos baharu yang sangat baik. Di tempat baharu, dia bekerja dengan penuh bersemangat tanpa sedar ia membina keserasian dan sikap saling faham memahami antara April dan bosnya, Marcus. Tanpa diduga, keserasian itu telah membawa April ke wilayah kehidupan peribadi Marcus. April kemudian ditugaskan untuk mengetuai Projek GF, projek rahsia yang dibiayai oleh Marcus untuk menyelamatkan Hutan 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Manaf Hamzah
Dia seorang perempuan yang cantik. Dia telah ditemui cedera parah akibat kemalangan langgar lari. Tetapi sebaik sahaja sedar daripada koma, dia hilang daya ingatannya. Tidak ingat akan namanya yang sebenar. Apatah lagi masa lampau yang pernah dilalui. Kotak fikirannya kosong sama sekali. Dia seperti sudah menjadi orang baharu. Dia lantas dikenali sebagai Aslin, isteri kepada Uzzam Zulkarnain. Seorang isteri yang dikatakan ‘melampau’. Seorang isteri yang curang... “Sebai 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Kamo
Create simple seasonal and holiday doodles using multicolored pens! Want to draw a jack-o'-lantern with a toothy smile? How about a silly Santa out cruising in his sleigh? How to Doodle Year-Round helps you create these sweet and sensational designs-no previous artistic training required! Kamo provides hundreds of examples, unlocking the simple secrets to drawing freewheeling, lively and amusing doodles. Unlike fine-ar 了解更多
原价 RM 51.00

现售 RM 40.80 (-20%)

会员 RM 38.25 (-25%)

作者 Studio Hard Deluxe Inc.
Dress up your drawings any way you like using this complete all-in-one style guide! Have you ever struggled to get the drape of a dress or the look of a jacket just right? Maybe you've mastered the human form but your drawings lack a sense of fashion? Or perhaps you're a budding fashionista who loves decking your characters out in elegant, outrageous or cutting-edge outfits? No matter how you wish to clothe your creations, in traditional togs or casual fashions, How to Creat 了解更多
原价 RM 69.00

现售 RM 55.20 (-20%)

会员 RM 51.75 (-25%)

作者 Jintana Rattanakhemakorn
Easy Thai is a practical resource that brings the Thai language to learners and travelers everywhere. This invaluable guide introduces all the basics of the language, as well as vocabulary and tips for typical daily conversation. All dialogues are highly practical, authentic and illustrated with manga for easy memorization. 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 45.60 (-20%)

会员 RM 42.75 (-25%)

作者 Kamo 
This book provides hundreds of examples showing you how to create doodles that are lively and entertaining in three easy steps. Unlike fine-art or manga drawings, there are no rules and no fancy techniques. All that's needed is a free hand and a free spirit! 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

无库存

作者 Hisashi Kagawa , Yoshihiko
Two superstars of anime and manga open their studio doors and spill their secrets in this private master class. Join Hisashi Kagawa, an animation director for Sailor Moon, and Yoshihiko Umakoshi, a character developer for My Hero Academia, as they show you how to bring your battle heroines boldly to life. Helpful sidebars and tips appear in dialogue bubbles throughout this book, as the artists guide aspiring illustrators from initial idea to finished artworks, pointing out 了解更多
原价 RM 75.00

现售 RM 75.00 (-0%)

会员 RM 67.50 (-10%)

作者 Junka Morozumi , Tomomi Mizuna
Create interesting and expressive manga characters by learning the techniques of professional artists. This volume builds on the proven three-step technique presented in the companion volume, Drawing Basic Characters. 1. Trace a simple outline of the character 2. Add clothing, facial expressions and other details using the easy-to-follow tips 3. Use color and pen to create the finished character Experienced manga artists Junka Morozumi and Tomomi Mizuna are your guides to 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

作者 Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者
Year 198 of the Solar Era in Tokyo, special fire brigades are fighting against a phenomenon called spontaneous human combustion where human beings are turned into living infernos called "Infernals." While the Infernals are first generation cases of spontaneous human combustion, later generations possess the ability to manipulate flames while retaining human form. Shinra Kusakabe, a youth who gained the nickname Devil's Footprints for his ability to ignite his feet at will, jo 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
作品的舞台是位于东京内的一所料理名校「远月学园」,国中毕业之后为了作继承家业「幸平餐馆」的主角幸平创真因为父亲的指示来到这里,以特别编入生就读。 在毕业率不到百分之十的「远月学园」里,来自各地厨艺精锐的年轻人彼此较劲,是互相争夺料理顶点的战场。在这料理便是一切的世界,所有敌人都必须用料理来征服。为了击败对手,互相赌上等 了解更多
原价 RM 109.90

现售 RM 109.90 (-0%)

会员 RM 109.90 (-0%)

作者
Kazuya Kagami's most treasured possession in the world is the obi left to him by his late mother. The scent of cherry-blossoms infused into it helps him through his day - but he never expected it to save his life, becoming a beautiful kimono-clad girl who calls herself an "artifact spirit." Her name is Kiriha, tsukumogami of the sash, who naturally moves in with him, as he is her "owner." Throw in Chisato, his bespectacled friend, an overprotective older sister who wants to t 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
"Sakura Motomachi, Tokyo in the 1960s. Shin, a boy who lived happily, despite being poor, loses his mother, his only family member, and falls into deep misfortune. Itsuki, a boy who saves Shin. He also lost his older sister. Those two boys are joined by Tae, a girl who can see Yo-kai, and together with Shin's guardian spirit Sū-san, and new Yo-kai such as Nekomata, they take on a mysterious incident in order to retrieve the souls of their precious family! And what is the sho 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Rino Mizuho
Ada manga ekstra 'Magis Manis Coklat ~Kakao Theobroma~' untuk korang. Ketahui kisah lampau Kakao dan rahsia kelahiran Blanche. Jom kenali semua watak! Bongkar sisi berbeza diorang. Senarai coklat di chocolat noir dari setiap volum merangkumi: Nama coklat + kuasa + 'bayaran' yang Shokora kenakan. Zoom in BILIK PRIVASI Ruang dalaman Chocolat Noir dan hutan misteri. Interviu Ekslusif + Info rare tentang Rino Mizuho. Ilustrasi berwarna pensel. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Hessa Widad
“Doktor Para ni maksudnya doktor yang terlatih dengan kemahiran skil penerjunan dan ketenteraan sama macam anggota elit yang lain. Sama-sama turun operasi.” - KAPTEN DOKTOR HAZIM Masing-masing mempunyai ‘rasa’ antara satu sama lain. Namun, rasa itu tak terluah dan terbiar sepi dimamah masa. Pertemuan di majlis perkahwinan abang Oshin, Sharimin, meyakinkan Hazim untuk membuat keputusan. Pinangan Hazim dirasakan sebagai ancaman besar yang mengganggu-gugat usahanya men 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Terdapat 4 barang dalam setiap set. 1) IQRA' Dilengkapi dengan iqra 1-6 sangat mudah kerana tidak perlu beli berasingan. 2) REHAL Dilengkapi dengan rehal yang sangat cantik keluaran eksklusif daripada Alquran Humaira. 3) BEG Dilengkapi dengan beg galas yang mudah dibawah oleh anak-anak untuk mengisi iqra dan rehal. 4) PENUNJUK Dilengkapi dengan penunjuk yg sangat2 cantik dan sesuai untuk anak-anak menggunakan ketika sedang mengaji. Jom dapatkan segera. Ana 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Bonda Nor
Dakwah bukan sekadar berlaku apabila kita berada di pentas popular yang ramai audiensnya. Komunikasi dakwah juga ada daripada khalayak kumpulan kecil sahaja. Dalam lingkungan keluarga, di sekolah, bersama kawan rapat, bahkan juga saat berdiri tegak tanpa komunikasi di tengah-tengah masyarakat. Menerusi kisah-kisah kejayaan, kita ambil inspirasi dan teladan. Menerusi kisah-kisah kegagalan, kita bina sempadan! Lain waktu, lain cabarannya. Lain orang, lain sukatan besar kecil 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Yi Ren
This user-friendly guide to the basics helps you learn how to speak Chinese quickly and easily by drawing parallels with something you already know—English. Chinese is a fascinating language that can seem impossibly difficult to learn at first, but is relatively easy if you focus on the spoken aspect. This revised edition contains new dialogues, cultural notes, IT and social media vocabulary, and new manga illustrations. This book is designed for everyone who wants to 了解更多
原价 RM 72.00

现售 RM 57.60 (-20%)

会员 RM 54.00 (-25%)

作者 Marie Kondo
In The Life-Changing Manga of Tidying Up, Marie Kondo presents the fictional story of Chiaki, a young woman in Tokyo who struggles with a cluttered apartment, messy love life, and lack of direction. After receiving a complaint from her attractive next-door neighbour about the sad state of her balcony, Chiaki gets Kondo to take her on as a client. Through a series of entertaining and insightful lessons, Kondo helps Chiaki get her home - and life - in order. This insightful, il 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 Ruzita Idias Ismail
Pengenalan: Jom mulakan bisnes dari rumah, belum cuba belum tahu! Taraf hidup masyarakat zaman sekarang makin meningkat, maka kos sara hidup turut melambung tinggi. Anda perlu mangambil langkah bijak untuk mencari peluang yang boleh menampung perbelanjaan. Antara kerja yang sering dijadikan sumber pendapatan sampingan adalah bisnes makanan dari rumah. Bukan sahaja makanan merupakan salah satu keperluan asas bagi manusia, malah ia juga mudah dan tidak memerlukan kos yang 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana latar kehidupan masing-masing. Warna pelangi itu terlihat, cuma tidak mampu digapai. Maka impian itulah yang melonjakkan hasrat agar mimpi setiap orang tidak berubah menjadi igauan buruk. Suhaila - Perempuan yang hidup menyendiri dalam sebuah rumah agam di ladang kelapa sawit. Pembela saka seekor singa. Dia ter 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Shoco
Whether your character is jumping for joy, kicking and grappling with an opponent, or fighting to the death with sword in hand, this book provides all the essential techniques to draw more lifelike action figures in the classic Japanese manga style. Whether your character is jumping for joy, kicking and grappling with an opponent, or fighting to the death with sword in hand, this book provides all the essential techniques to draw more lifelike action figures in the classic J 了解更多
原价 RM 66.00

现售 RM 52.80 (-20%)

会员 RM 49.50 (-25%)

作者 Miyuki Tsutsui
Lelaki kacak luahkan perasaan kat gadis otaku gara-gara diugut sebab kalah game? Macam tak percaya je Mizushima luahkan perasaan kat Tsuruko? Tak sangka rakan sekelas yang perfect dan kacak ada hati kat gadis serabai macam dia. Pelik... tapi bila ditanya Mizushima silap orang atau diugut, dia tak peduli fasal semua tu. Malah diorang makin rapat pula! Apa jadi bila Tsuruko diasak supaya luahkan perasaan macam manga shoujo? Ada kabedon, cosplay dan insiden di bilik kelab. Kis 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Arsya Aisya
Kerana kopi, dua hati dan kehidupan yang berbeza menjadi satu! Nur Qasy Imani atau Q… pencinta kopi yang sanggup menjadi barista di Luth’s Café. Menjadi barista itu mudah baginya, namun ia menjadi payah apabila ia melibatkan soal hati dan perasaan. Ada ketika, nun jauh di sudut hatinya berdetik rasa. Luth Haqiem… bersama detik waktu berlalu, cintanya berputik. Untuk mengakui, dia resah sendiri. Lalu dia mendekat dalam caranya sendiri. Untuk berada dekat dengan Q, dia s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
As she heads off to her entrance ceremony at Sainotama Girls’ High School, Akane Kikuchi muses over her grade school dream of becoming a manga artist and the lack of progress that she has made. When she finally arrives at school, she is surprised to learn that she is once again in the same class as her two best friends: the deadpan and emotionless Shiori Saginomiya and the hyperactive and ridiculous Nozomu Tanaka. Tanaka then comes to the obvious realization that she can’ 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Amla Mat Rawi
CIKGU MULTIPURPOSE bermaksud seorang guru yang kerjanya bukan sahaja masuk kelas, buka buku dan mengajar akademik kepada anak-anak murid tetapi ada lebih seribu tugas lain daripada itu. Satu tugas hakiki bersama sejuta tugas lain yang menanti. Cerita-cerita ini semuanya kisah benar yang diadun secara santai tapi sampai. Berlaku di sekeliling kita. Bukan kisah penulis seorang tapi ini kisah kita semua. Cerita-cerita di dalam buku ini bukan cerita kosong. Ada ibrah, pengajaran 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
Thirteen-year-old Hana Nono, a girl who aspires to be seen as mature, is beginning middle school in Hagukumi City when she encountered a strange baby named Hugtan and a hamster-like fairy named Harryham Harry who had appeared out of the sky. But amidst the encounter, Hana learned from them that they were pursued by the Crias Corporation, an evil conglomeration from the future who wants Hugtan's Mirai Crystal (ミライクリスタル Mirai Kuristaru) and to alter the present 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Clay
PERTEMBUNGAN API NAGA DAN KEMANUSIAAN Gudwood telah dicuri dan naga mula mengganas di pergunungan Alp. Naga-naga itu telah menyerang semangat pokok, jadi Lambo dan Adou mencari pemburu naga untuk menyelamatkan mereka. Ketika wira-wira pemburu telur naga melarikan diri dari Empayar Nightfold, mereka mencari jalan untuk meredakan keadaan di perkampungan semangat pokok. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Mr Children Studio
Biasalah…pusat sukan sentiasa meriah dengan aktiviti. Tapi siapa tahu, di sebalik kebingitan ada benda ganjil lagi menyeramkan. Mungkin ada yang tak kena kat situ. Adanya peminat misteri,atlet"luar biasa", penonton bersorak dahagakan darah dan suasana sunyi antaran perkara korang kena hati-hati terutama bila berseorangan. "Dia mungkin tak ganggu tapi kalau korang lemah semangat,siapa nak tolong? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.00 (-25%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kisah-kisah hidup para ulama dan orang soleh sangat perlu untuk diperdengarkan dan disebarkan kepada seluruh umat lebih-lebih lagi di akhir zaman ini manusia sudah ramai yang kehilangan adab, akhlak mulia, ketenangan dan rasa hormat. Buku ini memuatkan 95 kisah ulama dan ilmuan Islam yang bersungguh-sungguh dalam menuntut ilmu dan menyebarkan serta mengajarkannya kepada masyarakat di samping adab dan akhlak yang mereka tampilkan. Membaca kisah-kisah mereka mampu menghid 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Junka Morozomi , Tomomi Mizuna
This book provides a revolutionary new 3-step tracing technique that beginning artists can use to quickly learn to draw manga characters just like a pro! Every page presents a classic manga pose, from walking and running to jumping for joy, in three different steps: 1. A simple outline of the body2. The defining elements of the character (like clothes, hair and facial expression) highlighted for easy tracing so you can practice placing them onto the basic body outline3. The f 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 45.60 (-20%)

会员 RM 42.75 (-25%)

作者 Yamishibai
Yamishibai: Japanese ghost stories (Known in Japan as 闇芝居 Yami Shibai, lit. Dark Play) is a 2013 Japanese anime TV series depicting horror stories told in the manner of the classic Kamishibai (Japanese street theatre) style. Centred around tales of Japanese myths and urban legends, the show has gone into its seventh season as of 2019. Horror Theatre Yamishibai is the Manga adaptation with art by Isao Sakamoto. 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 32.70 (-0%)

会员 RM 29.43 (-10%)

作者 松本大洋 , 永福一成
  ★ 首刷限量套書內容:《竹光侍7》+《竹光侍8》+台灣獨家彩印小海報+劍鬼決鬥大海報(附松本大洋全介紹)   ★ 第八集台版獨家收錄松本大洋、永福一成後記   ★ 第八集台版獨家收錄作家吳明益近六千字長篇專文解說   ★ 繼《惡童當街》、《乒乓》、《花男》,松本大洋作品第四彈!   ★ 成熟洗練的時代劇武俠漫畫,松本大洋再度超 了解更多
原价 RM 76.00

现售 RM 76.00 (-0%)

会员 RM 76.00 (-0%)

作者 松本大洋 , 永福一成
★繼《惡童當街》、《乒乓》、《花男》,松本大洋作品第四彈! ★華文讀者跪求十年,首度中文化! ★成熟洗練的時代劇漫畫,松本大洋再度超越自我,浮世繪畫風藝術大作 ★台灣版由Mangasick副店長黃鴻硯翻譯、旅日動漫達人馬世儀日文審定、漫畫家力本書法手寫字更上層樓,匯集各界死忠鐵粉達人超熱血製作!   《竹光侍》榮獲日本重量級漫畫大獎肯 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 34.00 (-0%)

作者 松本大洋 , 永福一成
★繼《惡童當街》、《乒乓》、《花男》,松本大洋作品第四彈! ★成熟洗練的時代劇武俠漫畫,松本大洋再度超越自我,浮世繪畫風藝術大作。 ★第八集台版獨家收錄松本大洋、永福一成後記 ★第八集台版獨家收錄作家吳明益近六千字長篇專文解說 ★華文世界讀者跪求十年,首度中文化! ★眾所期待!驚心動魄的完結篇! ★台灣版由Mangasick副店長黃鴻硯翻 了解更多
原价 RM 42.00

现售 RM 42.00 (-0%)

会员 RM 42.00 (-0%)

作者 Ryo Takamisaki
Dengar kata, pertemuan pertama regu popular, Ash dan Pikachu dibongkar dalam komik ni. Betul ke?Macam mana diorang boleh jadi sahabat sedangkan Pikachu langsung tak ngam dengan manusia? Dan dalam perjalanan, diorang berjumpa dengan persaingan, kawan baru dan juga... Pokemon Legenda, Ho-Oh! Woah!Ni adalah versi manga untuk 'Pokemon The Movie: I Choose You!'Jadi, peminat Pokemon memang tak ada pilihan lain, wajib baca komik ni! Hehehe~ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Muhd Farhan Basheer
Keterangan Buku Qamus Azzakiyy telah disusun bagi memudahkan dalam membuat rujukan dan menambahkan pengetahuan. Proses penyusunan qamus ini memerlukan pengalaman, kegigihan dan kepakaran di dalam tiga Mang bahasa tersebut. Selain itu, usaha dan semangat kearah penyusunan qamus ini timbul kerana kami melihat betapa pentingnya ketigatiga bahasa ini. Didalam pertuturan di nusantara. Selain itu, ia juga bertujuan memartabatkan bahasa Melayu dan bahasa Arab di mata dunia. 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Kino , Leo , Steven
BIGFOOT VS SERIGALA JADIAN SIAPA TEMPAH TEMPAT TERATAS? Kaze yang cedera semasa pertembungan cryptid sebelum ini telah memangkin semangat Ray dalam latihan untuk membuktikan kekuatan diri. Misi biasa pada mulanya kini berubah menjadi sesuatu yang sangat mencabar. Mereka diancam bahaya apabila muncul serigala jadian dan bigfoot. Bolehkah mereka keluar dari pertembungan ini tanpa cedera? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Bonda Nor
Tuhan itu terlalu dekat. Dia berbicara dengan kita menerusi pelbagai cara. Dalam pada kita leka, ditariknya kita agar kembali kepada fitrah sebagai seorang khalifah. Dalam pada kita lupa, Dia hantar peringatan demi peringatan agar kita segera kembali ke pangkal jalan. Adakalanya bicara amaran yang dikirimkannya itu datang perlahan, menusuk ke dasar hati. Pedih, dan luka itu kita tanggung sendiri-sendiri. Adakalanya bicara amaran itu datang dengan begitu kuat hingga terkapai- 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Khadijah Gani
Membaca Al-Quran atau mengaji seharusnya menjadi rutin harian bagi seseorang muslim. Ia bukanlah perkara yang dilakukan ketika waktu lapang sebaliknya kita yang harus melapangkan masa untuk membacanya. Pentingnya bagi seorang muslim tidak kira kanak-kanak mahupun orang dewasa untuk menjadi mahir dan berusaha memperbaiki bacaan dengan tajwid yang tepat bersama seorang guru demi membaca kitabullah ini. Mengapa Buku Rekod Mengaji ini harus dimiliki ? 1. Buku rekod ini me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者 Bella , Sarah
Pernah punya mimpi yang ‘terlalu mahal’ dan kemudian melupakannya? Tapi, bagaimana jika kemudian mimpi itu terwujud? Pernah stress dikejar deadline menulis tugas akhir dan dimarahi dosen pembimbing karena otak kita pas-pasan? Tapi, bagaimana jika dosen pembimbing tersebut berasal dari negara lain sehingga kultur kita yang berbeda menyebabkan kesalah pahaman? Pernah patah hati dan kemudian kembali bersemangat karena dihibur teman-teman dekat? Tapi, bagaimana jika teman-te 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Azura Ramli
Ajari Aku Erti Hidup, sebuah coretan yang benar-benar memujuk hati dan membuat kita lebih bersemangat dan kuat dalam menempuh perjalanan hidup ini. Mengimbas kembali peristiwa yang pernah berlaku sama seperti apa yang dicoret di sini. Membaca karya ini seperti mendengar seseorang sedang memberi nasihat dan bercakap dengan diri sendiri. Dalam hidup ini, ada banyak yang kita hendak, namun bukan semua yang kita perlu dan berhak. Yang meresahkan, ada hal-hal yang tidak perl 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Annis Rizani
Sukar menerima hakikat bahawa dirinya menjadi mangsa kerakusan lelaki, Nur Zara membawa diri ke Rumah Raudhah. Impian cinta alam persekolahan tidak kesampaian apabila Hanafi mengundur diri. Separuh nyawanya terasa melayang. Dia sedar, dirinya tak mungkin menjadi wanita sempurna. Rasa aneh, tapi bahagia yang menderu bagaikan angin lalu yang mendamaikan menyapa hati Zara tatkala membaca nota-nota yang ditinggalkan di keretanya. Namun, perasaan itu seboleh mungkin cuba diabaik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Lee Bong-Gi
Adakah ahli baharu Keluarga Bakhil pembawa tuah atau pembuat kecoh seperti Na Dol Rong? Sebelum ahli baharu Keluarga Bakhil dewasa, dia perlu ada semangat berjimat cermat! Namun begitu, sikap ahli baharu tersebut kelihatan seperti Na Dol Rong. Keluarga Bakhil perlu menyediakan rancangan pendidikan berjimat cermat untuk bayi tersebut dengan lebih awal. Saksikan kehidupan berjimat cermat Keluarga Bakhil bersama ahli keluarga baharu! 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Hana Ilhami
Akak inspektor, tolonglah pulangkan duit mak saya! Saya tak tahu macam mana nak bagi tahu dia nanti. Mesti dia akan terkejut dan marah. Kesianlah kat mak saya. Dia susah payah kerja sebab nak sara anak-anak. Duit abah tu bukannya banyak mana. Hanya cukup untuk keperluan sekolah sehingga kami tamat belajar. Thursday, 13 June. 15.20 Akak, tolonglah! Saya merayu kat akak. Kalau tak pulangkan semua, akak pulangkanlah separuh. Asalkan dapat cover perbelanjaan persekolahan say 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Nurul Norizah
MALAIKAT BERBAJU MERAH adalah buku pertama pengasas produk Nahain Creative. Buku yang sarat dengan emosi yang mampu membakar semangat anda untuk menunaikan umrah dan haji. Rasa nak terbang segera. Bahasanya membuai rasa seolah diri benar berada di sana. Merasai apa yang penulis rasa melalui kisah-kisah benarnya yang bahagia, takut, cemas, suka, duka dan teruja. ☆Dan yang istimewa untuk bakal jemaah haji dan umrah ada BONUS lebih 70 tip dan senarai semak persediaan haji da 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Khairul Abdullah
Bukan semua hero perlu pakai kostum adiwira, boleh terbang tinggi ke langit, lari laju mengalahkan kilat, atau tembak laser dari tangan sambil pakai sut berapi-api yang power kemain. Itu semua dalam movie. Ya, dalam movie, di mana manusia boleh berimaginasi apa sahaja, cipta apa sahaja karakter yang tak mungkin wujud di alam nyata. Dalam dunia realiti, superhero sebenar selalunya tak didendang. Contohnya spesies ‘superdaddy’, yang boleh dikatakan dah nak hampir pupus 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

1-265 of 265

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top