Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Manga '找到 277 件相关商品
作者
ULTRAMAN Z 泽塔奥特曼 In the past, the Devil Splinters were scattered across space. Today, the splinters are still causing chaos throughout the universe. While the Ultra Heroes fight to restore peace to the galaxy, a mysterious being uses these items in its despicable schemes to destroy planets one by one. And now, that evil being approaches the Land of Light.In its way stands the gallant Ultraman Zero and his disciple, Ultraman Z. At the end of a fierce battle, Z cha 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Akif Basri
"Aku nak tolong kawan aku, tapi aku tak tahu nak cakap macam mana. Aku patut dengar saja ke, atau aku patut cakap sesuatu...?” Kadangkala, apabila kawan datang kepada kita untuk meluahkan, timbul perasaan serba salah dalam diri; “Aku patut buat apa ni?” Diam salah, cakap pun salah. Risau nanti tersalah respons. Kekok betul. Sebenarnya, bilakah waktu yang sesuai untuk kita memberi respons? Adakah cukup dengan hanya mendengar? Menjadi pendengar yang baik bukan sekadar 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者 KF
KF kembali mengganas!Tak kiralah kisah seram bisu mahupun berdialog pasti undang sesuatu & jadi igauan. Ayuh kita merasuk bersama KF dalan ‘KISIKAN DENDAM’. Pastikan kuat semangat tatkala berperang dengan perasaan. Hanya korang mampu tolong diri sendiri.He! He! He! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者
Fairy Tail 妖精的尾巴 Form an original storyline called "Eclipse Celestial Spirits", in which the twelve celestial spirits of the Zodiac rebel against their owners Lucy and Yukino after being transformed by the black magic gate Eclipse. The third arc is "Tartaros" which adapts material from the rest of the manga's 40th volume to the middle of the 49th volume. The arc depicts Fairy Tail's battle with a dark guild of Zeref's demons who aim to resurrect their master and Zer 了解更多
原价 RM 229.90

现售 RM 229.90 (-0%)

会员 RM 229.90 (-0%)

作者
THE WORLD'S GREATEST FIRST LOVE THE MOVIE 2IN1: YOKOZAWA TAKAFUMI NO BAAI + PROPOSE-HEN When Ritsu Onodera changes jobs, looking for a fresh start, he's not exactly thrilled when his new boss turns out to be his old flame. Ritsu's determined to leave all that in the past—but how can he when his boss is just as determined that they have a future? Tired of accusations that family connections got him his current position, Ritsu Onodera quits his job as an editor at his father' 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Keistimewaan dan kelebihan bulan Ramadhan sering disebut sebagai suatu galakan kepada umat Islam supaya bersungguh-sungguh melaksanakan ibadah. Buku ini menghimpunkan 66 hadis yang menceritakan pelbagai kelebihan atau fadhilat bulan Ramadhan yang menjadikannya sebagai Penghulu segala bulan. Mudah-mudahan apabila hadis-hadis ini difahami dan dihayati, kita akan lebih bersemangat untuk membanyakkan ibadah khususnya pada bulan Ramadhan dengan hati yang ikhlas dan penuh rasa cint 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
Utusan maut dari zaman silam. “Dhaw yang kamu hasilkan memang bagus dan bermutu tinggi tetapi sayang dhaw itu memiliki semangat yang jahat. Semangat yang tidak terdidik oleh ketenangan tetapi hanya dilentur oleh sifat api. Ia membunuh tanpa memilih. Apa sahaja yang melintas akan mati apabila tersentuh.” – SAMI TUA Sebuah artifak berharga dari zaman Kerajaan LannaThai menjadi rebutan pelbagai pihak. Justru itu sebagai langkah berjaga-jaga, Khalid diminta sahabat lamany 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Shakirah Md Din
Kisah hidup ceq yang diuji dengan penyakit kanser pada usia 45 tahun. Ceq berkongsi pengalaman melawan penyakit yang dianggap oleh masyrakat sebagai 'Pasport Untuk Mati'. Rawatan demi rawatan yang disulami dengan ujian demi ujian akhirnya berjaya diharungi dengan semangat dan sokongan Pokji Laling. Di sebalik nikmat yang ditarik, tersembunyi kesedaran di hujung perjuangan. Kini, ceq telah kembali bekerja dan menikmati kehidupan yang masih diberi pinjam oleh-Nya. 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Hasumi Fujita & Lain-lain
Bukan satu... bukan dua... tapi empat sentuhan mengasyikkan berkisar gadis model yang penuh dengan keajaiban dari barisan mangaka hebat! #MestiBaca 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Mohd Khair Ngadiron
Manusia yang berusaha, jika dia bertawakal, dengan izin Tuhan dia akan berjaya. Paling utama ialah bersabar dan belajar menerima semua perkara seadanya. Sesungguhnya, rezeki datang dalam banyak cara, banyak bentuk dan banyak keadaan. Ada kala terlebih dan sesekali mungkin terkurang. Demikian juga saya, dan buku ini berkongsi sebahagian memoir turun naik kehidupan saya - ketika pernah selesa duduk di belakang sambil kenderaan dipandu orang lain, juga ketika orang lain selesa 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Hiro Morita
Beyblade Burst (ベイブレードバースト) is the new generation of Beyblade based on the popular Beyblade toy franchise by Takara Tomy. The third incarnation of its series, the manga was serialised in Shogakukan’s Shōnen magazine CoroCoro Comic in August 2015. The anime adaptation premiered in 2016. 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 32.70 (-0%)

会员 RM 29.43 (-10%)

作者 Abdul Latip Talib
JATUHNYA BAITULMULQADDIS Siri peperangan paling panjang dalam sejarah peradaban manusia ini bermula apabila Maharaja Alexis I meminta bantuan Barat demi mempertahankan Empayar Rom Byzantine. Lantas dalam ucapannya di persidangan Clermont, Paus Urban II menyeru agar membantu Empayar Rom Byzantine. Dia juga menyeru kepada balas dendam serta membebaskan Baitulmugaddis. Seruan itu tersebar ke seluruh Eropah sehingga akhirnya puluhan ribu sukarelawan berkumpul di Kota Konstantino 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者 Abdul Latip Talib
PEMBUKAAN BAITULMULQADDIS Selepas Baitulmulqaddis jatuh ke tangan tentera Salib, umat Islam mula kehilangan taring. Kerajaan Salib Jerusalem pula terus kukuh mempertahankan Baitulmulqaddis. Namun apabila Kota Edessa jatuh ke tangan Sultan Imaduddin Zangi, Kerajaan Salib mula resah. Bantuan segera dipohon daripada kerajaan-kerajaan Eropah, lalu bilangan tentera yang besar dari Eropah datang membantu dengan membawa semangat Perang Salib Kedua, semangat yang lebih kuat bagi men 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 24.90 (-0%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kekuatan besi kersani turut dicatatkan dalam bahan-bahan bertulis seperti Bustanus Salatin, Syair Hamzah Fansuri dan lagu nyanyian M. Nasir, Mentera Semerah Padi. Namun demikian, sukar diterangkan bentuk mahupun rupa sebenar besi kersani. Teori atau penjelasan tentang besi tersebut lazimnya bercanggah. Tidak kurang pula teori-teori yang sukar diterima akal. Dalam hal ini, bergantung kepada daerah dan pegangan sesebuah masyarakat, besi kersani turut dikenali sebagai kursani, q 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者
Lee Yeon (Lee Dong-Wook) was once the mountain spirit of Baekdudaegan. He sacrificed his life as a mountain god to resurrect the life of the woman he loved A Eum. Lee Yeon now lives his life as a nine tailed fox in human form. He has lived this way for hundreds of years. Meanwhile, Nam Ji-A (Jo Bo-Ah) works for TVC station as a PD of documentaries. She seeks out stories on the supernatural. Back in 1999, her parents were involved in a car accident in Yeou Gogae. She remember 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者
For the 20th anniversary of the launch of the Prince of Tennis manga, 2019 will release some DVDs of re-animations of the best matches voted by fans. Vol 1: Kunimitsu Tezuka vs Keigo Atobe Vol 2 : Shūichirō Ōishi/Eiji Kikumaru vs Masaharu Niō/Hiroshi Yagyū+ Sadaharu Inui/Kaoru Kaidō vs Ryō Shishido/Chōtarō Ōtori Vol 3: Shūsuke Fuji vs Akaya Kirihara 為瞭紀念即將到來的《網球王子》20周年公佈的新系列作品《網球王子BEST GAMES!!》 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者
A stout, weak, yet highly passionate Sora Kurumatani enters Kuzuryuu High School with hopes that he'll fulfill his mother's wishes to dominate his first high school tournament. However, the basketball club—turned den for delinquents—does anything but play basketball! Its club members, Momoharu Hanazono, a skilled blocker who can do power jumps but is horrible at shooting, and his twin brother Chiaki, a talented point guard, has also lost interest in the sport. With just o 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 Intan Aidda
Pembunuhan misteri berlaku, tanpa petunjuk mahupun motif yang jelas. Satu per satu mangsa ditemui mati dalam keadaan yang mengerikan. Heboh khabar angin dicanang, bahawa itu semua angkara Joko Ronggo. “Kami orang kampung rasa terancam. Kami tak nak mati. Kami tak nak jadi mangsa korban si Joko Ronggo tu.” - Mail Dalam diam, ada seseorang yang menyimpan dendam. Dek rasa marah yang semakin menguasai diri, teganya dia menyebarkan fitnah. “Dia puja semula semangat Joko R 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Sayhazs Zailie
“Usahlah kau bersedih, Di hadapanmu aku hadir, Memadam resah dah curiga dari hatimu…” ARYAN ALFIANSYAH WONG. 10 tahun kejar impian, akhirnya lelaki itu putuskan untuk pulang setelah puas menjelajah semesta alam. Tak sabar rasa nak bersua. Dah rindu sangat pada keluarga. Tapi baru beberapa minit touch down, belum pun sempat sampai rumah, Aryan diculik geng Crazier... The most wanted criminal gang in Malaysia! Sebab? Dia anak Aryawan Wong, hartawan terkenal Indonesia. Da 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Nadrinaline Rush
Andai kata suatu hari nanti aku hilang upaya… masih sudikah kau menjadi duniaku? ‘Fight or Flight’ respons memberi kuasa kepada seseorang untuk membuat pilihan, sama ada hendak berlawan atau melarikan diri dalam situasi genting. Perkara yang sama diaplikasikan dalam kehidupan seorang Hannah Dania yang suatu ketika dahulu bahagia sehinggalah… Rasa macam dihempap batu meteor dari langit. Pecah berderai semangatnya. Tanpa sedar, dia memilih untuk melarikan diri daripad 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Qizeaq
Perjalanan Nadia dan Aria, yang memiliki kebolehan Spirit User, pulang ke kampung halaman berdepan musibah bila Tuan Bangsawan cuba menculik Aria. Bila Nadia tewaskan musuh dengan kuasa Semangat Api, tiga pembunuh kejam; Gorgon, Gazwad Si Kegelapan dan Yasar Si Hujan Darah diupah hapuskan mereka.Muncul Hassin, lelaki hilang ingatan punyai Semangat Angin membantu mereka. Namun... berjayakah hasil gabungan Semangat menepis cengkaman pembunuh upahan? Siapa diri Hassin sebenarnya 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
The world is ruled by spirits, goblins and all manner of strange creatures. Human beings are persecuted, to the very point of extinction. One day, a golem and a lone human girl meet. This is a record of the pair; one a member of a ruined race, the other a watchman of the forest. It tells of their travels together, and of the bond between father and daughter. 這是一個陸地被異形生物們所支配的世界。人類正遭受迫害,面臨滅絕的危機。就在 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Kana Matsu
Ungkapan cinta teruna dan dara.Ada kisah cinta bertepuk sebelah tangan dan ada kisah suka sama suka. Tidak dinafikan ungkapan cinta yang bergema dalam hati pasti cetuskan aura kasih sayang.Diwarnai dengan firasat cinta oleh tokoh terkenal dunia seperti fashion designer Perancis; Gabrielle Bonheur 'Coco' Chanel, penulis dari Jerman; Johann Wolfgang von Goethe dan politikus Mahatma Gandhi.Hayati komik shoujo penuh emosi oleh mangaka popular yang mempunyai cita rasa menakjubkan. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Music accompanies the path of the human metronome, the prodigious pianist Kousei Arima. But after the passing of his mother, Saki Arima, Kousei falls into a downward spiral, rendering him unable to hear the sound of his own piano. Two years later, Kousei still avoids the piano, leaving behind his admirers and rivals, and lives a colorless life alongside his friends Tsubaki Sawabe and Ryouta Watari. However, everything changes when he meets a beautiful violinist, Kaori Miyazo 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者
In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that these legendary knights, called the "Seven Deadly Sins, 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

作者
A griping manga adaptation of Shao Jun's story from International game maker Ubisoft's hit title: Assassin's Creed Chronicles China! Unveil a tale that will engulf the world! 1526AD-- China is ruled by the Great Ming Empire. Though the empire flourishes, the winds of the new Emperor's political purge are sweeping over the land, and turmoil is brewing, With the decimation of her comrades, Shao Jun has become China's last Assassin. After escaping to Europe, she has now returne 了解更多
原价 RM 35.70

现售 RM 35.70 (-0%)

会员 RM 32.13 (-10%)

作者 Ryusuke Hamamoto
This guide introduces aspiring manga artists to drawing chibi characters-wide-eyed caricatures beloved for their cartoonish exaggeration. Drawing Cute Manga Chibi walks you through the steps needed to draw these adorable characters, while sidebars offer expert tips, pointers on the pitfalls to avoid, and how to use details to bring your drawings to life. In this book, readers will learn how to imagine and express: Fac 了解更多
原价 RM 66.00

现售 RM 66.00 (-0%)

会员 RM 59.40 (-10%)

作者
Kakushi Gotou is a somewhat popular manga artist whose works are known for inappropriate content. Because of this raunchiness, when his daughter Hime was born, he vowed to keep his profession hidden from her, believing that she will be disillusioned if she finds out. This paranoia-induced belief leads Kakushi into hectic situations. Despite being a single father, he does his best and often resorts to extreme ends just to protect his secret, such as guising as a salaryman ever 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Miyo Sasaki, nicknamed "Muge" meaning "infinitely mysterious," has a bright personality and is full of energy at school and at home. She is also in love with her classmate Kento Hinode. Miyo tries repeatedly to get Kento's attention, but he takes no notice of her. She realizes that the only way to get close to him is to transform into a cat, but at some point, the boundary between herself and the cat becomes ambiguous. 笹木美代是一位性格开朗的初中二年级女 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Fatimah Syarha / Dr Farhan Hadi
Dunia tahfiz hari ini makin diminati. Yalah, apabila persoalan WHY semakin difahami. Siapa tak nak kan segala kemuliaan dunia akhirat yang Allah janjikan? Persoalannya: Ada yang tak mampu hantar ke tahfiz sebab mahal, macam mana? Ada yang mampu hantar anak ke tahfiz tapi balik balik anak tu tak hidup dengan gaya hidup hafiz/hafizah, sekejap je lupa semuanya, macam mana ni? Solusinya: #adakanmasa. Wujudkan projek mega tahfiz sendiri dalam rumah kita. Bukan dengan angan koso 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 SYUHADA SAFIAN
Aku ada sekumpulan kawan yang pelik. Nak tahu apa peliknya? 1. Budak Pelik 1 - Budak lelaki milenium yang terperangkap dalam dunia manusia purba. Dia ni terlepas dari muzium agaknya? 2. Budak Pelik 2 - Makan buku, tidur buku,mandi buku. Dia ni punyalah genius. Aku syak, dia minum air rebusan buku kut. 3. Budak Pelik 3 - Dia ni pemburu alien. Makin lama, aku rasa dialah alien yang sebenarnya. 4.Budak Pelik 4 - Ratu Jatuh. Rekod jatuhan tertingginya ialah 77 kali sehari. Tapi s 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 NORDIN HASHIM
Budak F ' gelaran yang mempunyai maksud mendalam bagi Firdaus, Fravash dan Felix. Huruf pada pangkal nama mereka merupakan satu takdir dalam persahabatan mereka tetapi hakikatnya ada misi mahu mereka laksanakan dalam menggapai impian dan harapan. Dengan kehadiran Cikgu Salim sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada mereka seperti ada sinar dalam impian yang mereka ingin kecapi. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 KAMARYNN
Selepas beberapa kali bertukar tempat kerja dalam waktu yang singkat, April bertemu dengan bos baharu yang sangat baik. Di tempat baharu, dia bekerja dengan penuh bersemangat tanpa sedar ia membina keserasian dan sikap saling faham memahami antara April dan bosnya, Marcus. Tanpa diduga, keserasian itu telah membawa April ke wilayah kehidupan peribadi Marcus. April kemudian ditugaskan untuk mengetuai Projek GF, projek rahsia yang dibiayai oleh Marcus untuk menyelamatkan Hutan 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Manaf Hamzah
Dia seorang perempuan yang cantik. Dia telah ditemui cedera parah akibat kemalangan langgar lari. Tetapi sebaik sahaja sedar daripada koma, dia hilang daya ingatannya. Tidak ingat akan namanya yang sebenar. Apatah lagi masa lampau yang pernah dilalui. Kotak fikirannya kosong sama sekali. Dia seperti sudah menjadi orang baharu. Dia lantas dikenali sebagai Aslin, isteri kepada Uzzam Zulkarnain. Seorang isteri yang dikatakan ‘melampau’. Seorang isteri yang curang... “Sebai 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Kamo
Create simple seasonal and holiday doodles using multicolored pens! Want to draw a jack-o'-lantern with a toothy smile? How about a silly Santa out cruising in his sleigh? How to Doodle Year-Round helps you create these sweet and sensational designs-no previous artistic training required! Kamo provides hundreds of examples, unlocking the simple secrets to drawing freewheeling, lively and amusing doodles. Unlike fine-ar 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

作者 Studio Hard Deluxe Inc.
Dress up your drawings any way you like using this complete all-in-one style guide! Have you ever struggled to get the drape of a dress or the look of a jacket just right? Maybe you've mastered the human form but your drawings lack a sense of fashion? Or perhaps you're a budding fashionista who loves decking your characters out in elegant, outrageous or cutting-edge outfits? No matter how you wish to clothe your creations, in traditional togs or casual fashions, How to Creat 了解更多
原价 RM 69.00

现售 RM 69.00 (-0%)

会员 RM 62.10 (-10%)

作者 Jintana Rattanakhemakorn
Easy Thai is a practical resource that brings the Thai language to learners and travelers everywhere. This invaluable guide introduces all the basics of the language, as well as vocabulary and tips for typical daily conversation. All dialogues are highly practical, authentic and illustrated with manga for easy memorization. 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

作者 Kamo 
This book provides hundreds of examples showing you how to create doodles that are lively and entertaining in three easy steps. Unlike fine-art or manga drawings, there are no rules and no fancy techniques. All that's needed is a free hand and a free spirit! 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

无库存

作者 Hisashi Kagawa , Yoshihiko
Two superstars of anime and manga open their studio doors and spill their secrets in this private master class. Join Hisashi Kagawa, an animation director for Sailor Moon, and Yoshihiko Umakoshi, a character developer for My Hero Academia, as they show you how to bring your battle heroines boldly to life. Helpful sidebars and tips appear in dialogue bubbles throughout this book, as the artists guide aspiring illustrators from initial idea to finished artworks, pointing out 了解更多
原价 RM 75.00

现售 RM 75.00 (-0%)

会员 RM 67.50 (-10%)

作者 Junka Morozumi , Tomomi Mizuna
Create interesting and expressive manga characters by learning the techniques of professional artists. This volume builds on the proven three-step technique presented in the companion volume, Drawing Basic Characters. 1. Trace a simple outline of the character 2. Add clothing, facial expressions and other details using the easy-to-follow tips 3. Use color and pen to create the finished character Experienced manga artists Junka Morozumi and Tomomi Mizuna are your guides to 了解更多
原价 RM 57.00

现售 RM 57.00 (-0%)

会员 RM 51.30 (-10%)

作者 Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者
Year 198 of the Solar Era in Tokyo, special fire brigades are fighting against a phenomenon called spontaneous human combustion where human beings are turned into living infernos called "Infernals." While the Infernals are first generation cases of spontaneous human combustion, later generations possess the ability to manipulate flames while retaining human form. Shinra Kusakabe, a youth who gained the nickname Devil's Footprints for his ability to ignite his feet at will, jo 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Ahmad Saifuddin Yusof
Kisah Nabi Yunus terpapar dalam empat buah surah di dalam Al-Quran. Turutan penurunannya memberi ibrah dan pengajaran buat Rasulullah Sollallahu 'Alayhi Wa Sallam.Kisah-kisah nabi Yunus bermula turunnya daripada Sural Al-Qalam, kemudian Surah Yunus, diikuti Sural al-saffat dan akhir sekali di dalam Surah Ai-Anbiya'. Kandungan di dalam surah ini melatari kejadian dan peristiwa yang berlaku semasa dakwah Rasulullah sewaktu d Mekah. Memberi semangat dan motivasi keramat sehing 了解更多
原价 RM 70.00

现售 RM 70.00 (-0%)

会员 RM 63.00 (-10%)

作者
作品的舞台是位于东京内的一所料理名校「远月学园」,国中毕业之后为了作继承家业「幸平餐馆」的主角幸平创真因为父亲的指示来到这里,以特别编入生就读。 在毕业率不到百分之十的「远月学园」里,来自各地厨艺精锐的年轻人彼此较劲,是互相争夺料理顶点的战场。在这料理便是一切的世界,所有敌人都必须用料理来征服。为了击败对手,互相赌上等 了解更多
原价 RM 109.90

现售 RM 109.90 (-0%)

会员 RM 109.90 (-0%)

作者
Kazuya Kagami's most treasured possession in the world is the obi left to him by his late mother. The scent of cherry-blossoms infused into it helps him through his day - but he never expected it to save his life, becoming a beautiful kimono-clad girl who calls herself an "artifact spirit." Her name is Kiriha, tsukumogami of the sash, who naturally moves in with him, as he is her "owner." Throw in Chisato, his bespectacled friend, an overprotective older sister who wants to t 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
"Sakura Motomachi, Tokyo in the 1960s. Shin, a boy who lived happily, despite being poor, loses his mother, his only family member, and falls into deep misfortune. Itsuki, a boy who saves Shin. He also lost his older sister. Those two boys are joined by Tae, a girl who can see Yo-kai, and together with Shin's guardian spirit Sū-san, and new Yo-kai such as Nekomata, they take on a mysterious incident in order to retrieve the souls of their precious family! And what is the sho 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Rino Mizuho
Ada manga ekstra 'Magis Manis Coklat ~Kakao Theobroma~' untuk korang. Ketahui kisah lampau Kakao dan rahsia kelahiran Blanche. Jom kenali semua watak! Bongkar sisi berbeza diorang. Senarai coklat di chocolat noir dari setiap volum merangkumi: Nama coklat + kuasa + 'bayaran' yang Shokora kenakan. Zoom in BILIK PRIVASI Ruang dalaman Chocolat Noir dan hutan misteri. Interviu Ekslusif + Info rare tentang Rino Mizuho. Ilustrasi berwarna pensel. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Hessa Widad
“Doktor Para ni maksudnya doktor yang terlatih dengan kemahiran skil penerjunan dan ketenteraan sama macam anggota elit yang lain. Sama-sama turun operasi.” - KAPTEN DOKTOR HAZIM Masing-masing mempunyai ‘rasa’ antara satu sama lain. Namun, rasa itu tak terluah dan terbiar sepi dimamah masa. Pertemuan di majlis perkahwinan abang Oshin, Sharimin, meyakinkan Hazim untuk membuat keputusan. Pinangan Hazim dirasakan sebagai ancaman besar yang mengganggu-gugat usahanya men 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Terdapat 4 barang dalam setiap set. 1) IQRA' Dilengkapi dengan iqra 1-6 sangat mudah kerana tidak perlu beli berasingan. 2) REHAL Dilengkapi dengan rehal yang sangat cantik keluaran eksklusif daripada Alquran Humaira. 3) BEG Dilengkapi dengan beg galas yang mudah dibawah oleh anak-anak untuk mengisi iqra dan rehal. 4) PENUNJUK Dilengkapi dengan penunjuk yg sangat2 cantik dan sesuai untuk anak-anak menggunakan ketika sedang mengaji. Jom dapatkan segera. Ana 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Bonda Nor
Dakwah bukan sekadar berlaku apabila kita berada di pentas popular yang ramai audiensnya. Komunikasi dakwah juga ada daripada khalayak kumpulan kecil sahaja. Dalam lingkungan keluarga, di sekolah, bersama kawan rapat, bahkan juga saat berdiri tegak tanpa komunikasi di tengah-tengah masyarakat. Menerusi kisah-kisah kejayaan, kita ambil inspirasi dan teladan. Menerusi kisah-kisah kegagalan, kita bina sempadan! Lain waktu, lain cabarannya. Lain orang, lain sukatan besar kecil 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Yi Ren
This user-friendly guide to the basics helps you learn how to speak Chinese quickly and easily by drawing parallels with something you already know—English. Chinese is a fascinating language that can seem impossibly difficult to learn at first, but is relatively easy if you focus on the spoken aspect. This revised edition contains new dialogues, cultural notes, IT and social media vocabulary, and new manga illustrations. This book is designed for everyone who wants to 了解更多
原价 RM 72.00

现售 RM 72.00 (-0%)

会员 RM 64.80 (-10%)

作者 Marie Kondo
In The Life-Changing Manga of Tidying Up, Marie Kondo presents the fictional story of Chiaki, a young woman in Tokyo who struggles with a cluttered apartment, messy love life, and lack of direction. After receiving a complaint from her attractive next-door neighbour about the sad state of her balcony, Chiaki gets Kondo to take her on as a client. Through a series of entertaining and insightful lessons, Kondo helps Chiaki get her home - and life - in order. This insightful, il 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 Ruzita Idias Ismail
Pengenalan: Jom mulakan bisnes dari rumah, belum cuba belum tahu! Taraf hidup masyarakat zaman sekarang makin meningkat, maka kos sara hidup turut melambung tinggi. Anda perlu mangambil langkah bijak untuk mencari peluang yang boleh menampung perbelanjaan. Antara kerja yang sering dijadikan sumber pendapatan sampingan adalah bisnes makanan dari rumah. Bukan sahaja makanan merupakan salah satu keperluan asas bagi manusia, malah ia juga mudah dan tidak memerlukan kos yang 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana latar kehidupan masing-masing. Warna pelangi itu terlihat, cuma tidak mampu digapai. Maka impian itulah yang melonjakkan hasrat agar mimpi setiap orang tidak berubah menjadi igauan buruk. Suhaila - Perempuan yang hidup menyendiri dalam sebuah rumah agam di ladang kelapa sawit. Pembela saka seekor singa. Dia ter 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Shoco
Whether your character is jumping for joy, kicking and grappling with an opponent, or fighting to the death with sword in hand, this book provides all the essential techniques to draw more lifelike action figures in the classic Japanese manga style. Whether your character is jumping for joy, kicking and grappling with an opponent, or fighting to the death with sword in hand, this book provides all the essential techniques to draw more lifelike action figures in the classic J 了解更多
原价 RM 66.00

现售 RM 66.00 (-0%)

会员 RM 59.40 (-10%)

作者 Miyuki Tsutsui
Lelaki kacak luahkan perasaan kat gadis otaku gara-gara diugut sebab kalah game? Macam tak percaya je Mizushima luahkan perasaan kat Tsuruko? Tak sangka rakan sekelas yang perfect dan kacak ada hati kat gadis serabai macam dia. Pelik... tapi bila ditanya Mizushima silap orang atau diugut, dia tak peduli fasal semua tu. Malah diorang makin rapat pula! Apa jadi bila Tsuruko diasak supaya luahkan perasaan macam manga shoujo? Ada kabedon, cosplay dan insiden di bilik kelab. Kis 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Arsya Aisya
Kerana kopi, dua hati dan kehidupan yang berbeza menjadi satu! Nur Qasy Imani atau Q… pencinta kopi yang sanggup menjadi barista di Luth’s Café. Menjadi barista itu mudah baginya, namun ia menjadi payah apabila ia melibatkan soal hati dan perasaan. Ada ketika, nun jauh di sudut hatinya berdetik rasa. Luth Haqiem… bersama detik waktu berlalu, cintanya berputik. Untuk mengakui, dia resah sendiri. Lalu dia mendekat dalam caranya sendiri. Untuk berada dekat dengan Q, dia s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
As she heads off to her entrance ceremony at Sainotama Girls’ High School, Akane Kikuchi muses over her grade school dream of becoming a manga artist and the lack of progress that she has made. When she finally arrives at school, she is surprised to learn that she is once again in the same class as her two best friends: the deadpan and emotionless Shiori Saginomiya and the hyperactive and ridiculous Nozomu Tanaka. Tanaka then comes to the obvious realization that she can’ 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

1-277 of 277

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top