0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Misi detektif fateh '找到 365 件相关商品
作者 Macmillan Uk
One of our finest storytellers,' Sarah Perry, author of The Essex Serpent From Frances Hardinge, the Costa Award-winning author of The Lie Tree comes Deeplight. The gods of the Myriad were as real as the coastlines and currents, and as merciless as the winds and whirlpools. Now the gods are dead, but their remains are stirring beneath the waves . . . On the streets of the Island of Lady's Crave live 14-year-old urchins Hark and his best friend Jelt. They are scavengers: di 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Michael Acton Smith
We have spent decades optimising our waking hours, but what about the precious hours after we doze off (or try to)? The Magic of Sleep tells you everything you've ever wanted to know about sleep but were too tired to ask. As the most active time for our brains and the most important element to a calmer, happier life, sleep has become the topic of our times. Drawing on the success of Calm, the #1 app for sleep, meditation and relaxation, Michael Acton Smith writes the ultimat 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 57.95 (-0%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Liza Nur
Johana bukan gadis sembarangan. Rambutnya dicukur pendek. Kalau ada yang cuba mencari fasal, dia tidak teragak-agak melayangkan penumbuk. Jeans dan kemeja menjadi teman akrabnya. Misinya hanya satu, memberi masa depan yang lebih baik untuk si kecil Aisya yang memanggilnya 'emak'. Cinta adalah sesuatu yang alien baginya. Pertemuan dengan semula dengan Johana membuatkan Amirul yakin terhadap perasaannya. Hidup Johana pula sering kali bersimpang-siur dengan Rayyan, sepupu Amiru 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Schoolboy Aoyama is bright, inquisitive and a bit headstrong. He has a lot of brainwork to get busy with – after all, he'll be an adult in just a few thousand days. For the moment, though, he'll have to live life as a fourth-grader. Not that it's a bad life. Summer has arrived and school's nearly out. He has a crush on an intriguing older woman he's met at his dentist's office, who's coaching him in his chess game. And a colony of penguins has materialized in the middle of 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 16.92 (-15%)

会员 RM 16.92 (-15%)

作者
Ini mengisahkan Nakajima Atsushi yang dihalau keluar dari rumah anak yatim, kebetulan menyelamatkan seorang lelaki yang cuba membunuh diri di tepi sungai. Lelaki tersebut bernama Dazai Osamu, bersama dengan rakannya Kunikida, ialah ahli agensi detektif khas. Mereka mempunyai kuasa ghaib dan kendali kes yang bahaya bagi polis dan tentera. Mereka sedang menjejak seekor harimau yang muncul di kawasan itu kebelakangan ini ketika Atsushi berada di situ. Nampaknya harimau tersebut 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 50.92 (-15%)

会员 RM 50.92 (-15%)

作者
After the former Makai Knight turned Horror Jinga was defeated by Ryuga Dougai as Garo during the events of Garo: Kami no Kiba, he returned to the Makai Realm and challenged Messiah. He lost that battle and his soul drifted through the darkness for a time; he somehow found himself reborn into the light again. Unaware of his dark past life, he's reborn into the Mikage family and became a Makai Knight once again. His new life hasn't been easy as his father, Mizuto Mikage, turne 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 20.32 (-15%)

会员 RM 20.32 (-15%)

作者
For the first time in the Detective Conan movie history, the story will be set overseas in Singapore. Conan will meet his rival Kaito Kid as they hunt after Blue Sapphire, the largest gem stone of the world, which is said to have sunk to the bottom of the ocean in the late 19th century. Both of them also get entangled in a murder case at Marina Bay Sands and a giant Singaporean conspiracy. Haido High karate club captain Makoto Kyogoku will also make an appearance in this movi 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 16.92 (-15%)

会员 RM 16.92 (-15%)

作者 Dissa Azmin
Natalia atau Tia adalah saudara jauh Anas dan Anis. Tia suka makan. Jika makanan itu tidak menepati citarasa, Tia akan merungut lalu membuangnya. Sikap Tia selalu ditegur ibu dan ayahnya. Tia berjanji tidak akan mengulanginya lagi. Namun, Tia tetap membuat perkara yang sama. Kata Anas dan Anis lagi, ‘tidak bernilai bagi kita. Mungkin sangat berharga bagi orang lain’. Tia dibawa oleh orang tuanya, ke rumah Anas dan Anis kerana perlu berkursus di luar bandar. Tia membant 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Riley Fizan
Kalau tak dapat menjadi Sirius, kau perlu mampu menjadi Polaris.” ************************* “Awak masih hidup, Hakimi. Awak cuma hilang dan sekarang saya cuma perlu cari awak!” – ADRIYANA . Selepas enam tahun berlalu, bersama tekad itu Adriyana merancang untuk memulakan semula misi mencari Hakimi Adam Song, lelaki yang bersinar umpama bintang di matanya. Si bintang POLARIS. Mustahil manusia hilang begitu sahaja di dunia ini. Bersembunyi mahupun tersembunyi, p 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Aifa Batrisya
Kepulangan Veenea lebih awal sengaja dirahsiakan daripada bonda kerana misinya. Kasih yang lama terputus dengan ibu kandungnya mahu disambung kembali. Selangkah dia masuk ke teratak bonda kelak, belum tentu lagi dia dapat peluang yang sama. Anas Hafiy Hamazaki… Sikapnya persis arwah ayahnya dari segi tutur kata, gerak badan dan lenggok bahasa. Cumanya versi lain. Versi orang Jepun! Bertahun Veenea menuntut ilmu di negara matahari terbit itu, tidak ada pula yang berkenan d 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Air Team
PENDUDUK KAMPUNG DIRASUK HANTU MAKHLUK ASING? PASUKAN X-VENTURE BERDEPAN MISI SUKAR! Pasukan X-VENTURE menuju ke Kampung Willa, tempat mereka bertemu seorang dukun yang mendakwa dirinya mempunyai kuasa luar biasa dan mampu menyembuhkan penyakit sekelip mata! Kejadiaan aneh ini berterusan, malah penduduk kampung telah sembuh berkumpul di hutan pada awal pagi seolah-olah minda mereka dikawal. Mampukah Remy, Shah dan Jumbo melawan PARASIT PENCEROBOH? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dean , Son 
A gamer's guide to the phenomenal new battle royal game, Apex Legends. In this full colour illustrated unofficial handbook, you'll find guides that will help you improve your survival skills, master each of the colourful Legend characters and become a master of the map and all its hidden secrets. With tips on how to play, the different modes, tactical strategies, looting and maximising load outs and much more, this easy-to-follow, step-by-step guide launches readers into Ape 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Orked V.
Perpisahannya dengan Rozlyn memberikan impak yang besar kepada Nizar sehingga menyebabkan dia dipindahkan tempat kerjanya dari HQ ke cawangan Tanjong Karang sebagai pengurus. Dia akur kerana itu silapnya. Mungkin sudah tiba masanya untuk dia move on! Namun, di sana dia bertemu pula dengan Sufi yang sering buat kepalanya pusing. “Sakit ke, Encik Nizar?” “Awak rasa kalau kena pukul dengan batang mop dekat kepala tu sakit ke tak?” “Tapi tak keluar darah, kan?” 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun be 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Farah Bahazelan
Dia tak secantik Cinderella. Penampilan dan hidupnya penuh dengan insiden memalukan. Hidup dia, suka hati dialah. Okay, stop it! Malik masih menjadi tunangnya pun bagai seribu rahmat. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Ewe Paik Leong
Promising sun, sea, sand and more, Pattaya in Thailand lures eight million foreign tourists annually. However, behind the glitter lurks broken dreams, ethereal ecstasy and, often, tragedy. And behind every bargirl s smile and every foreigner s beer glass lurks a story: happy, touching, heart-wrenching. The author interviews bargirls, mamasans and customers, who reveal true stories of sex scams, doomed relationships and tragic suicides. The author s investigation takes him to 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Zoe Folbigg
Heart-warming, wonderful escapism and brimming with charm. I marvelled!' Christie Barlow. 'I absolutely LOVED this! The Note was fabulous and this follow-up was a real treat!' Mandy Baggot. The sequel to the bestselling phenomenon The Note - based on the true story of one girl and her 'Train Man'... A year after the kiss that brought them together in a snowy train-station doorway, Maya and James are embarking on another journey - this time around the world. The trip s 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 Moira Fowley-Doyle
The stunning new novel about silenced female voices, family secrets and dangerous truths from the author of The Accident Season. 'Exquisite . . . This is a book to hold tightly to your chest' Irish Times 'Lyrical . . . Compelling' Guardian 'Astonishingly potent' Booklist 'Uncompromising, raw, devastating' Publishers Weekly 'I am in absolute awe of it' Melinda Salisbury On Deena's seventeenth birthday, the day she finally comes out to her family, her wild and mysterious 了解更多
原价 RM 46.50

现售 RM 46.50 (-0%)

会员 RM 41.85 (-10%)

作者 Zaif AB
Gempar apabila satu kematian telah berlaku di sebuah hutan lipur yang agak popular. Detektif Osman dan sarjan Rohana diarahkan untuk menyiasat kematian tersebut. Hasilnya kematian itu diklafikasikan sebagai kematian mengejut. Namun lain pula dengan cerita yang disampaikan oleh beberapa orang anggota renjer di kawasan tersebut. Kisah hutan itu berpuaka mula tersebar. Saiful, seorang wartawan majalah, cukup berminat untuk menyelongkar misteri ini. “Sedar-sedar dia terde 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Air Team
GOPHER MEN DALAM BAHAYA! PASUKAN X-VENTURE, BERSEDIA! Setelah menerima misi baru, Pasukan X-VENTURE menuju ke Mexico untuk mencari Gopher Men misteri. Mereka yang menganggap tugasan diberi ringkas dan mudah berdepan ancaman bahaya di dalam pembetung! Adakah Remy, Shah dan Jumbo berjaya menyelamatkan Gopher Men dan mengelak dari PEMBURU MAKHLUK ASING? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
"Welcome to Waikiki Season 2" depicts the friendships, love and dreams of young people. Lee Joon-Ki (Lee Yi-Kyung) is an unpopular actor. He runs the guest house Waikiki, but the guest house is facing bankruptcy. To revive the guest house, Lee Joon-Ki drags his friends Cha Woo-Sik (Kim Sun-Ho) and Kook Ki-Bong (Shin Hyun-Soo), who all graduated from the same high school, to invest in the guest house. Cha Woo-Sik is a picky person and he wants to become a singer. Due to Lee Jo 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Peakpoondum Studio
Sebelum kembali ke dunia asal, Garin dan Run melakukan misi terakhir untuk menyelamatkan Mitas. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 11.61 (-10%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Kino , Leo , Steven
BIGFOOT VS SERIGALA JADIAN SIAPA TEMPAH TEMPAT TERATAS? Kaze yang cedera semasa pertembungan cryptid sebelum ini telah memangkin semangat Ray dalam latihan untuk membuktikan kekuatan diri. Misi biasa pada mulanya kini berubah menjadi sesuatu yang sangat mencabar. Mereka diancam bahaya apabila muncul serigala jadian dan bigfoot. Bolehkah mereka keluar dari pertembungan ini tanpa cedera? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Bonda Nor
Selalu kita tersekat berlama-lama di satu takah kerana takut mahu terus melangkah. Pelbagai perkara membenak di fikiran. Kadang, kekurangan diri sendiri membuahkan rasa tidak yakin. Kadang terpaksa pula berdepan dengan kekurangan orang lain. Namun, Rasulullah berpesan dengan begitu jelas sekali tentang misi setiap Mukmin. Setiap hari mesti menjadi semakin baik dan semakin baik. Apa-apa pun kekurangan diri kita, seharusnya menjadi asbab untuk kita belajar mengatasinya. Apa-ap 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Tom Ellen , Lucy Ivison
A laugh-out-loud, realistic portrayal of a freshman year in college for fans of Emergency Contact, Broad City, and The Bold Type. Getting in is just the beginning. Phoebe can't wait to get to college. On her own, discovering new things, no curfew . . . she'll be free. And she'll be totally different: cooler, prettier, smarter . . . the perfect potential girlfriend. Convenient: the only person from her high school also going to York is her longtime crush, Luke. Luke didn't set 了解更多
原价 RM 46.95

现售 RM 35.21 (-25%)

会员 RM 35.21 (-25%)

作者 Afiq & Nazri
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri. NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. “Adoi... Sakitlah. Ke 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Man Man
"Alamak! Boleh ke aku buat tugasan ni? Diri aku yang sekarang memang takkan buatlah benda-benda macam ni. Buat je? Cakap memanglah senang. Cuba buat sekali!" • • • Gibran memang susah hendak senyum apalagi bertegur sapa dan tiada siapa berani mendekatinya. Lienna pula hobinya 24 jam buat tahi mata saja... TIDUR! Demi satu tugasan, Gibran aka Prince terpaksa 'uruskan' Lienna. Berjayakah lelaki muka ketat ini jalankan misinya? 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 16.20 (-10%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Aisya Ja'mal
Keamanan Kota Metropolitan Atro telah tergugat! Dunia robot dan manusia yang damai dan harmoni kini menjadi huru-hara. Kehadiran HAHA Boys yang ingin mendapatkan supercip Eppy telah memburukkan lagi keadaan. Arghhh! Supercip harus dipertahankan! Tapi, Eppy pula secara tiba-tiba telah Missing In Action! Mampukah Nimnim, Ayaz dan Iman bertahan tanpa Eppy? Adakah supercip Eppy telah jatuh ke tangan penjahat? Segalanya menjadi persoalan! Namun yang pasti, misi penuh futuristik 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Ateen Khalid
Bukan mudah untuk Hana Aralyn penuhi permintaan ayahnya. Misinya mencari dan mendekati lelaki bernama Hadif Akashah sememangnya perlukan kesabaran yang tinggi. Perangai lelaki itu boleh buat dia pening. Namun, putus asa tidak sama sekali. Biar Hadif pening dengan perangainya pulak. “Macam mana saya tau rumah awak, saya tak boleh bagitau. Tapi, yang saya boleh cakap awak akan tatap muka ni mulai hari ini. Okey?” – Hana Aralyn Kemunculan Aralyn benar-benar telah por 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Cik Fara Haniey
Tia Zahara… kegagalan perkahwinannya membuatkan dia membawa diri. 5 tahun berlalu dan dia selesa dengan kehidupan baharunya. Namun segalanya musnah apabila muncul seorang lelaki yang telah membuatkan hidupnya huru-hara. Erfan Rayyan… dia muncul dengan status duda kematian isteri. Kacak dan penuh pesona. Tapi sayang, kedinginan yang ditonjolkannya menyebabkan dirinya kesepian. Namun segalanya berubah setelah dia dipertemukan dengan Tia. Terdesak untuk kepentingan diri, 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Trevor Noah
A New York Times Bestseller The host of The Daily Show, Trevor Noah, tells the story of growing up half black, half white in South Africa under and after apartheid in this young readers' adaptation of his bestselling adult memoir Born a Crime: Stories from a South African Childhood. BORN A CRIME IS SOON TO BE A MAJOR MOTION PICTURE STARRING OSCAR WINNER LUPITA NYONG'O! Trevor Noah, the funny guy who hosts The Daily Show on Comedy Central, shares his remarkable story of growin 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

作者 Mariana Mazzucato
WINNER OF THE 2019 MADAME DE STAËL PRIZE AND THE 2018 LEONTIEF PRIZE FOR ADVANCING THE FRONTIERS OF ECONOMIC THOUGHT SHORTLISTED FOR THE FT & MCKINSEY BUSINESS BOOK OF THE YEAR 2018 Who really creates wealth in our world? And how do we decide the value of what they do? At the heart of today's financial and economic crisis is a problem hiding in plain sight. In modern capitalism, value-extraction is rewarded more highly than value-creation: the productive process that driv 了解更多
原价 RM 63.95

现售 RM 63.95 (-0%)

会员 RM 57.56 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Fukuzawa dan Mori telah terjangkit virus berkuasa luar biasa, 'Kebinasaan Bersama' angkara Dostoyevsky. Di bawah peraturan kejam 'bunuh seorang boleh selamatkan seorang lagi dalam masa 48 jam', agensi detektif dan Port Mafia mula melakukan penentangan secara menyeluruh untuk melindungi ketua masing-masing. Dostoyevsky pula bagai mempersendakan Atsushi dan Kunikida yang sedaya upaya cuba mengelak penentangan tu. Kyouka vs Akutagawa dan Ranpo vs Chuuya; lawan yang sungguh se 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Ahmad Syuhaimi Adnan
Novel ini bercerita tentang misi rahsia sekumpulan saintis tajaan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) yang ditugaskan untuk menyiasat punca sebenar kehilangan seluruh bangsa Yahudi di negara haram Israel tanpa sebarang kesan 63 tahun yang lalu. Dua daripada sembilan orang anggota misi rahsia tersebut ialah rakyat Malaysia. Seorang daripada mereka adalah penggodam terbaik dunia yang baru berusia 17 tahun bernama Nia manakala seorang lagi ialah pengawal peribadi kepada Nia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Aimy Haniya
Awkward. Aku pun tak tahu kenapa aku rasa janggal sangat nak berdepan dengan Hanis. Sebab apa yang pernah berlaku antara aku dengan dia ke? Atau sebab dia pernah confess pada aku? Takkanlah. Kalau itu sebabnya, bukan sepatutnya Hanis yang berasa janggal? Kenapa aku tengok dia okey aje bergelak ketawa? Kenapa aku pula yang rasa serba tak kena ni? . Duda. Sebab tak terima lamaran Hanis dulu dan kahwin dengan orang lain, sekarang ni gelaran terhormat itu yang aku sandang selepas 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Taufan
"Benda tu hidup kat bawah tanah." Darah mangsa disedut sampai kering dan mayat ditemui mati satu. Tanpa sebarang klu, pihak polis keliru dengan kes yang tiba-tiba gemparkan penduduk. Namun kehadiran Detektif Micah membongkar misteri dahan menjalar, biji benih dan loji pembetung. "Ada sesuatu ke dalam tanah ni? Entah-entah ada kaitan dengan kes pembunuhan..." Dibantu Sandra, dapatkah diorang cari dalang sebenar? Atau ada puaka sedang menanti untuk sedut darah diorang? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 SAFESCAN
The Safescan 40 is an extra compact UV counterfeit detector. Due to its reduced size, it is perfect for portable use or for people working at multiple locations without compromising on UV light intensity! The Safescan 40 will help you verify banknotes, driving licenses, passports, credit cards and ID cards. • Powerful 7W UV lamp • Suitable for all currencies • Suitable for all driving licenses and official documents • Suitable for ID cards and credit cards 了解更多
原价 RM 97.60

现售 RM 97.60 (-0%)

会员 RM 97.60 (-0%)

作者 Hjh Siti Nadzrah Sheh Omar
Menjadi seorang ibu bukan tugas yang mudah. Dialah IBU, dialah ISTERI, dialah ANAK dan dia jualah ASET UMMAH. Melaksanakan tanggungjawab ini pastinya akan berhadapan dengan pelbagai ujian dan cabaran. Kadang-kadang mampu dihadapi, namun kadang-kadang terduduk menangis jua. Inilah sebuah motivasi buat para ibu yang sedang berjuang di medan realiti sebagai pembakar semangat untuk meneruskan misi melahirkan generasi terbaik yang menjadi harapan agama, bangsa dan negara. A 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Nazry Salam
Komik berkisah tentang Putera berdepan MISI yang mencabar dan getir untuk mengembalikan zaman kegemilangan Restoran Mankanan. (Dr Ezani Farhana, Juara MasterChef Malaysia Musim Pertama) 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Ieya Sya
"Orang jahat memang susah nak gelak sebab hati mereka dah hitam. Hitam, hitam, hitam dan hitam!" ~ Laura Dia bencikan Iskandar. Bagi Laura, sejauh manapun kejahatan menjulang piala, akhirnya piala itu akan jatuh ke tangan kebaikan. Kerana itu dia menunggu kehadiran Iskandar demi sebuah jawapan. Bertahun menunggu, bukan Iskandar yang muncul tetapi Marlo, lelaki kasar, kurang ajar dan sarkastik yang sering mengekorinya. Datangnya Marlo bersama berita kelenyapan Iskandar dari d 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Aireen Aryana
Kay Dhamina muncul di Syarikat Fantasia Interior Design dengan satu misi. Misi mencari jawapan kepada siapa yang menyebabkan adiknya Rose Dhamia menderita Anhedonia. Pasti tekanan yang diterima Rose sangat hebat semasa bekerja di syarikat itu. Apa yang berlaku sebenarnya? Lebih menghairankan Kay, semua orang termasuk keluarganya sengaja merahsiakan perkara sebenar daripadanya. “Kalau betul, biar Kay yang cari dan gali sendiri rahsia yang semua orang cuba simpan ni. Dan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nurwahyu
“Ana, saya tahu awak marahkan saya.” – CARL FALIQ “Habis tu, takkan awak nak saya ketawa dan tepuk tangan dengan gembira?” – ANA AISHA Demi sebuah misi, Faliq terpaksa akur yang jalan perpisahan adalah terbaik untuk mereka. Bukan hati sudah tidak sayang, tetapi dia tidak mahu episod hitam yang pernah menimpa Camelia dulu berulang. Episod itu telah menyebabkan Camelia dibunuh dengan kejam. Jauh beribu batu di bumi Brazil, Carl Faliq masih meneruskan misinya. Mis 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Anna Milia
Panas! Meletep Kebabom! Itu yang dirasakan oleh Hazran setiap kali bertemu Athea. Ketika pertemuan pertama, gadis yang disangka janda anak dua itu berebut pek Panadol dengannya. Berlakulah siri pertemuan seterusnya. "Awak lagi?" - Hazran "Apa salah anak-anak saya kali ni?" - Athea Cermin tingkap rumahnya dipecahkan dan kucing kesayangannya dicuri. Semuanya angkara Athea dan anak-anak. Malah, Athea punca dia putus tunang dengan Bella. Namun, siapa sangka jiran yang dipandan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Norra Hassan
Kali pertama bertemu, Carl rasakan diva yang bernama Azalea itu bukan spesies yang boleh dibuat isteri. Bahkan sikap Azalea memeningkan kepalanya. Lagi pening apabila Azalea hendak merekrutnya untuk menjadi pembantu dalam misi menggoda hati Ilham. Ilham kata tidak, Azalea tetap mendesak. Azalea buat tidak faham langsung dengan keengganan Ilham. Mahu tidak mahu, dia terpaksa membantu. Kan nanti, Azalea menjadi setan yang mengganggunya pula. “Sejak bila kita berkawan baik n 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Leoz
13 tahun lepas, sekumpulan pelajar terjebak dalam permainan 'memenuhi hasrat' dikenali sebagai Permainan Hajat. Apabila seorang pelajar mati terjatuh, banyak pihak mengaitkan dengan permainan itu. Kes siasatan terpaksa dibuka semula unutk menjawab segala persoalan! Ada yang bertanya, lepas meninggal dunia, ke mana manusia akan pergi? Zon Hantu - bukan semua orang boleh sampai ke situ melainkan dia sedia maklum di mana pintu masuknya. Apabila berada di sana, manusia a 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Tadatada
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MISI DI PULAU BERHANTU! Pakatan Global untuk kemanusiaan telah menhentikan pengembaraan seluruh dunia. Alex melancong ke Pulau Pinang bersama Lulu, Rita dan Rica untuk berehat dan pulih daripada kecederaan. Di sana mereka bertemu remaja yang melarikan diri daripada pulau aneh di mana kawan-kawannya telah hilang di pulau itu. Nampaknya misi lain menanti mereka... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nur Shamsiah On
Apa?! Hantu Jarang Gigi mengganas lagi? Kali ini, lolongan penunggu rimba itu membuatkan penduduk orang asli diserang trauma. Satu demi satu kejadian aneh berlaku. Penampakan susuk tubuh Hantu Jarang Gigi membangkitkan naluri penyiasat muda, Mia dan Kia. Persoalannya, mampukah detektif muda tersebut menjejaki penunggu rimba yang sentiasa dahagakan darah itu? 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Afiq , Nazry Salam
Novel ini menampilkan kompilasi cerita daripada Misi Detektif Fateh 1, 2 dan 3. Istimewanya ia memuatkan kisah penamat bagi siri ini iaitu ‘Kes 10: Perang Mental.’ Ringkasnya buku ini adalah karya lengkap Misi Detektif Fateh. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nazry Salam , Irfantoons
"Aku nak jadi pelukis komik! SERIUS!" Itulah cita-cita seorang pelajar bernama Khaiqal. Itulah juga impiannya sejak kecil. Misi Pelukis Komik adalah cerita tentang Khaiqal dan pengembaraan komiknya di Malaysia. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Kyouka yang baru saja diiktiraf sebagai anggota agensi detektif telah mendapat satu permintaan kerja daripada pelanggan tidak bernama. Sedang Kyouka menjalankan siasatan bersama Atsushi, Montgomery pula datang menyibuk...! Kemunculan semula lelaki disangka telah mati dan juga Dostoyevsky yang mula melangkah dan mengancam agensi detektif dan Mafia. Lelaki digeruni ramai yang digelar 'ahli sihir' itu sedang perlahan-lahan menelan sisi gelap Yokohama... 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Orbit Buku
Topik-topik yang terdapat dalam Kapal Angkasa Kita: Roket pertama Jepun dan satelit buatan, Misi ke Angkasa! Daya tarikan graviti, Dapatkah berat badan ditukar dengan kelajuan? Misi Kelajuan 7.9 km per Saat! Semakin ringan semakin laju, Roket laju atau roket kuat?, Roket sudah siap!, Pengembaraan ke angkasa lepas, Adakah gas kehidupan gas beracun? Pengenalan kepada gas oksigen. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 22.41 (-10%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Phakinai
Tiada sesiapa yang mahu menjadi orang yang dilupakan, tidak kira bagaimanapun kehidupan kita, atau tanpa kehidupan sama sekali. Pulau Hantu, pulau yang ditinggalkan kosong selepas berlaku kebocoran loji nuclear. Namu masih ada yang ditinggalkan di pulau itu. Orang-orang yang dilupakan, cerita yang dilupakan, mayat-mayat hidup… menunggu untuk diselamatkan. Apabila rahsia terbongkar, misi membalas dendam bermula… 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Rahim Yahya
“Kak... Saya nak poskan surat ni ke Kuala Lumpur.” “Aik, kotornya! Ni surat ke lumpur?” “Surat boleh, lumpur pun boleh...” Mendapat keputusan 5A dalam peperiksaan UPSR telah membuatkan Safiyya memasang impian yang tinggi untuk ke MRSM. Walau bagaimanapun, hidupnya yang serba kekurangan telah membuatkan hati Safiyya menjadi ragu. Bagi Safiyya, surat berlumpur yang dia miliki merupakan satu-satunya jalan untuk dia merealisasikan impiannya. Berbekalkan tekad yang tin 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Nix Ridzwan
Iman mengembara bersama Kugar dalam melaksanakan misi mencari kunci peti azimat dan juga mencari anak dan isteri Kugar. Mereka telah terserempak dengan Radeus, salah seorang manusia Satria yang juga merupakan pahlawan pedang yang digeruni. Mereka telah berjaya memujuk Radeus untuk turut sama dalam pengembaraan tersebut memandangkan Radeus juga mempunyai misi mendapatkan kembali pedang keturunanya yang telah dicuri. Dalam pergembaraan mereka iaitu Iman, Info, Kugar dan R 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Sloow Studio
BAGAIMANA HENDAK MENGHADAPI KEADAAN YANG SEMAKIN MEMBURUK? Misi mencari punca pencemaran air laut membawa Remy, Shah dan Jumbo kepada sesuatu yang lebih mendebarkan. Pasukan X-VENTURE terpaksa bertindak pantas apabila amaran mereka tidak dipedulikan. Penemuan bahan mudah terbakar dalam kilang mendedahkan mereka kepada risiko letupan besar-besaran. Dapatkah mereka mencari penyelesaian sebelum semuanya terlambat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-365 of 365

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top