Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Mohd.Tajuddin Hj.Abd.Rahman '找到 27 件相关商品
作者 Dato' Dr Abd Basit Abd. Rahman
Sementelah itu buku, “SunnahMu AmalanKu” merupakan buku yang diketengahkan oleh penulis tentang sunah-sunah Rasulullah saw yang perlu kita cakna agar boleh diaplikasikan dalam kehidupan seharian. Mudah-mudahan kita dapat berusaha untuk mengamalkan sunah-sunah baginda saw dalam kehidupan ini sebagai bukti keimanan dan kecintaan kita kepada baginda saw . Pihak penerbit mengharapkan buku ini dapat memberi manfaat kepada para pembaca dan sebarkanlah setiap kebaikan daripada b 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
Satu berita yang mengejutkan apabila rampasan kuasa tentera Turki mengalami kegagalan. Sebelum ini telah berlaku beberapa kali rampasan kuasa tentera yang menyaksikan tumbangnya sistem pemerintahan khalifah dan berdiri megahnya sistem pemerintahan sekular di Turki. Lebih menakjubkan rampasan kuasa tentera itu digagalkan bukan oleh pihak tentera atau polis, tetapi usaha itu digagalkan oleh KUASA RAKYAT. Rakyat dengan tangan kosong sedia keluar ke jalan-jalan raya berhadapan d 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ezdiani Abd Rahman
Perkenalan si penghantar piza dan seorang cikgu sekolah bermula. Faisha terlantar di hospital selepas dilanggar tanpa sengaja oleh Luth Fahim. Pantang sahaja nampak muka Luth, Faisha akan melenting. Apatah lagi hatinya sudah tanam perasaan benci kepada orang lelaki. Faisha jadi begitu kerana pernah kecewa sebelum ini. Tanpa siapa tahu, Faisha merupakan janda, tapi janda tak terusik. Satu jam berkahwin dia diceraikan. Sebab kisah itulah Faisha berubah kasar dan membenci lelaki 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mohamad Zulkifli Abd Rahman
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Mohd Tajuddin
原价 RM 18.50

现售 RM 18.50 (-0%)

会员 RM 16.65 (-10%)

作者 Zaiton Abd Rahman
“ Aleesya Syaurah binti Ahmad Kamil. Aku ceraikan engkau dengan talak satu. Berambus kau dari hidup aku!” – Emir Haidar Kisah Emir Haidar dan Aleesya Syaurah yang berpisah kerana satu tragedi yang berlaku. Aleesya membawa diri ke Kuala Terengganu manakala Emir Haidar membawa diri ke Busan, Korea. Ketika sedang melayan perasaan rawan di hadapan Masjid Terapung, Aleesya ditegur oleh seorang lelaki yang dikenalinya. Allah temukan Aleesya dengan lelaki itu dalam keadaan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
AL-BAITAR: PENGASAS ILMU FARMAKOLOGI MODEN 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

Siapa Erdogan sebenarnya? Benarkah Kudeta berlaku ataupun hanya rekaan? Benarkah Erdogan membiayai kumpulan pengganas ISIS? Apakah kaitan Turki dengan negara haram Israel? Mengapa Erdogan hendak dibunuh? Apakah peranan Turki dalam NATO? Adakah benar Turki sebuah negara Islam, ataupun boneka barat? Biz Bir Ummatiz: Adakah suatu retorik ataupun realiti? Siapakah Gulen yang dikatakan musuh dalam selimut? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Dr. Zaharuddin Abd Rahman
#UZAR KOLEKSI STATUS FACEBOOK TERBAIK 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Ezdiani Abd Rahman
Demi menutup aib keluarga, dia terpaksa disatukan dengan lelaki yang langsung tidak dicintainya. Hubungan suami isteri hanya pada nama. Mana mungkin dia dapat terus berdamping dengan lelaki ego, bengis, sombong dan angkuh seperti Zahid. Apatah lagi, sikap Zahid yang acuh tidak acuh membuatkannya rasa sedikit goyah dengan layanan Zahid. Tanpa disedari, di hati masing-masing telah mula timbul bibit-bibit cinta. Keegoan menjadi penghalang hubungan mereka daripada terus berput 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Ezdiani Abd Rahman
“Hidup dan mati Lia cuma untuk suami Lia. Sampai bila-bila pun, diri Lia hanya untuk suami. Bukan untuk orang lain.” - Marlia Atikah Hingga ke saat ini, hatinya masih tertutup untuk mana-mana lelaki. Hingga ke saat ini, dia masih tidak dapat menerima ketentuan yang ditakdirkan untuknya. Baginya arwah suaminya akan terus sentiasa hidup dalam hati. Hanya lelaki itu dia akan cinta. “Awak jangan gunakan Lisa sebagai alat untuk awak dekati saya, Irfan. Saya tak suka! 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 31.90

现售 RM 31.90 (-0%)

会员 RM 28.71 (-10%)

作者 Ezdiani Abd Rahman
Bercinta bersama, tetapi berkahwin dengan wanita lain. Airis Auni kecewa dengan keputusan kekasih hatinya, Affan, bila dia berkahwin dengan pilihan keluarganya. Kerana duka itu, dia tekad untuk melupakan segalanya. “Airis, kita kahwin! Jadi isteri kedua Fa'an.” - Affan Airis Auni ada harga diri! Dia tidak mahu dituduh orang ketiga! Pintu hatinya sudah tertutup untuk menyambung kembali cinta itu. Dia bukan perampas! “Dia ni bakal isteri aku. Mestilah aku kisah k 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mohd Safuan Bin Abd Rahman
Buku "Panduan Lengkap Bisnes Sublet" ini dibuat bagi membantu rakan-rakan saya di luar sana untuk menceburkan diri dalam bisnes sublet. la juga dibuat bagi membantu rakan-rakan saya yang selama ini buat sublet dengan cara yang salah. (e.g:- tidak maklumkan pada tuan rumah, mengambil untung yang tidak setimpal dan menanggung kerosakan yang tidak sepatutnya). Ketahui bagaimana saya, seorang pensyarah yang bekerja secara sepenuh masa tetapi mampu juga untuk melakukan sublet. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Ezdiani Abd Rahman
Kali pertama berjumpa, Tengku Haikal sudah terpikat kepada Zulaikha. Namun, bila terjadi salah faham antaranya dan Zulaikha, semuanya berubah. Daripada seorang pencinta, Tengku Haikal jadi seorang pembuli. “Saya tak mahu tengok sikit pun ada habuk. Cermin tu kalau boleh biar nampak macam tak ada cermin. Bersih!”- Tengku Haikal “Nak sangat cermin ni macam tak ada cermin, pecahkan ajelah! Banyak pulak songehnya. Ingat aku ni, maid dia ke?” - Zulaikha Singa beku g 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Syeikh Abd Rahman Dimasyiqiyyah
Seorang ulama yang bertaraf mujaddid (pembaharu) ialah Syeikhul Islam Taqiyyuddin Abul 'Abbas Ibnu Taimiyyah Al-Harrani Ad-Dimasyqi Al-Hambali. Syeikhul Islam lahir dan dibesarkan dalam sebuah keluarga mulia yang diberkati, yang sarat dengan ilmu dan keutamaan.Seiring dengan kemasyhuran beliau dalam ilmu dan fiqh, Allah SWT, menganugerahkan pula kepada beliau pelbagai sifat terpuji, sehingga beliau dikenali bahkan disaksikan oleh manusia tentang keadaan ini. Ketika mana be 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Abd Rahman
TUJUAN BUKU INI ADALAH UNTUK MEMBERI PENERANGAN DAN GAMBARAN YANG JELAS MENGENAI ISU INI AGAR DAPAT MENJAWAB PERSOALAN DAN KERAGUAN YANG SELAMA INI MENJADI TANDA TANYA RAMAI UMAT ISLAM 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Shafie Abd Rahman
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Zaharuddin Abd Rahman
Travelog" membawa maksud ‘suatu ceramah, filem, brosur dan sebagainya yang berkaitan dengan pelbagai kisah perjalanan atau pengembaraan’ manakala ‘tarbiah’ membawa maksud ‘pendidikan’. Maka, ‘travelog tarbiah’ di sini boleh didefinasikan sebagai sebuah wadah berbentuk buku yang menceritakan tentang perjalanan seseorang yang bermatlamat memberi pendidikan kepada yang mengikuti pengembaraannya. Oleh itu, coretan penulis ini menceritakan pengalaman peribadi belia 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Mohd.Tajuddin Hj.Abd.Rahman
▪涵盖以马来文及华文注解的马来谚语 ▪于括号内注明华文成语或谚语对照 ▪每一个马来谚语被分类为成语或比喻 ▪备有超过5,000个适合学生或公众人士学习的马来谚语 ▪备有关于马来谚语种类及它在会话与书写中的应用说明 了解更多
原价 RM 14.95

现售 RM 14.95 (-0%)

会员 RM 13.46 (-10%)

作者 Ezdiani Abd Rahman
Cinta sejati takkan terganti. Tapi, bagaimana kalau satu hari nanti ada seseorang yang layak dicintai? Amisha setia pada cintanya kepada arwah Danish. Pemergian Danish ke negara abadi merenggut kehidupannya. "Kau pembunuh! Kau yang buat anak aku mati!" – PUAN AZIZAH Bencinya Puan Azizah kepada Amisha. Kerana detik hitam itu Amisha terkesan. Dia tertekan dengan kata-kata nista itu. Di kala hati mengatakan tidak kepada cinta, datang Fawwaz yang sekian lama menaruh 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

27件商品

*

Back to Top