Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Nukilan Biruni Publication '找到 668 件相关商品
作者
Colouring&Activity Book 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Fakhrul Islam
Setiap hari, hidup kita seakan-akan pentas perlumbaan dalam menentukan apa yang patut kita buat, ataupun siapa yang patut kita jadi. Kita membandingkan diri dengan orang lain. Kita terkejar-kejar untuk menjadi lebih baik. Semua perkara mesti dibuat dan diberikan perhatian. Akhirnya, kita tidak lagi mampu memberi erti kepada setiap sesuatu dilakukan, sehingga kehidupan terasa kosong. Dunia moden semakin menghubungkan, tetapi kita semakin hilang ketenangan. Mungkin sebenarnya k 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 50.00 (-0%)

会员 RM 40.00 (-20%)

作者 Ameera Aslam
The journey of reconnecting with our faith can feel like falling in love sometimes. Everything is sweet in the beginning and there is a high that boosts us to be the best version of ourselves. We chase after perfection in our solah, in our Quran recitation, and in our sadaqah – thinking it’s the only way for Allah to accept our deeds. Until the chase exhausts us and we find ourselves in a slump. Suddenly we find ourselves at this intersection between powering through 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Roedah Mansour
Life may feel mundane when we do the same routine every single day. What used to give us joy and purpose have turned into things that numb us. The heart is filled with bleakness. But when we look around us, it seems everyone else is living their version of life that we dreamed of. One that is filled with colours, excitement and meaning — as though their life is filled with blessings. We begin to feel empty thinking all the things we’ve done before amount to nothing. And 了解更多
原价 RM 49.00

现售 RM 49.00 (-0%)

会员 RM 44.10 (-10%)

作者 Fakhri Fadzli
Kita sering merasakan apa yang kita miliki sekarang tidak cukup. Jika ditambah, ada sahaja perkara lain yang kita inginkan dan perlukan. Gajet baru, baju baru, gaji tinggi. Jika tidak dapat, kita sedih, kecewa dan murung. Jika dapat, kita gembira, namun kemudian … Kita akan mencari lagi dan lagi – yang lebih baru, yang lebih cantik, yang lebih hebat. Duit, masa dan tenaga yang dilaburkan semakin banyak, tetapi kita masih belum puas hati. Tanpa sedar, kita terperangkap dal 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
Colouring&Activity Book 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 14.90 (-0%)

作者
Colouring&Activity Book 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 14.90 (-0%)

作者
Colouring&Activity Book 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 14.90 (-0%)

作者
Colouring&Activity Book 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 14.90 (-0%)

作者 Aidil Ghazali
Mungkinkah kesakitan yang dilalui, membuahkan kebahagiaan suatu hari nanti “Eh, perempuan senget! Jangan kacau hidup aku boleh tak?” “Perempuan senget kau panggil aku?!!!” Ehsan memang pantang sekali apabila bertemu Dahlia; musuh sejatinya. Asal jumpa saja mesti bergaduh. Macam anjing dan kucing! Ehsan, seorang atlet Muay Thai bersungguh-sungguh berlatih agar dapat membanggakan ibunya. Namun, tragedi berlaku sehingga membuatkan hati Ehsan luluh — sinar hidupnya h 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Melni
“Kalau kau asyik fikir nak bahagiakan orang lain, siapa akan bahagiakan kau?” Sejak kecil, Adlina merasakan bahawa dia hanyalah pilihan kedua semua orang — termasuklah ibunya sendiri. Adlina sanggup berkorban apa saja agar suatu hari, ibu bangga dengan kewujudannya. Dunia Adlina runtuh apabila impian yang sudah lama disimpan, dibangkang ibunya. Lebih hancur tatkala dia cuba dijodohkan dengan seseorang yang dia benci. Adlina terus memendam rasa dan menjauhkan diri. 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Anirulnasuha
Leonard Walter yang mengalami depresi teruk setelah kematian isteri dan bayi kembarnya telah membuat keputusan untuk berhijrah ke Springville City dan memulakan kariernya sebagai seorang penulis novel seram. “Untuk tinggal di apartmen ini, ada syaratnya yang perlu kamu ikut. Syaratnya, kamu tak dibenarkan keluar dari bangunan ini tepat pada jam 12.00 tengah malam.” - Aunty Rose Hidup Leonard mula berubah 180 darjah setelah terjumpa sebuah diari lama di apartmen Black Sw 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Reen Syazreena
Perkahwinan di antara Iskandar dengan sahabat baiknya telah membuatkan Elisa sangat kecewa. Namun dia tetap nekad untuk mendapatkan Iskandar meskipun dia terpaksa menggunakan cara kotor. Kemunculan Irman Nadeem setelah lama menghilang, telah menghuru-harakan hidup Elisa. Setiap rancangannya pasti akan gagal kerana ulah lelaki itu. “I tak perlukan kelayakan daripada you untuk berkahwin dengan Abang Is.” - Elisa “You tu cuma perempuan yang tak ada maruah.” - Irman 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Thomas Chia
Whether you’re a beginner or someone exploring new ways to generate passive income, this book is a must-read for you. It will guide you in building your own million-dollar income-generating machine while maintaining your regular 9-5 job. Inside, you’ll discover:  How to choose an investment model that suits your risk profile  Why dividend-growth is the preferred model for Malaysia Stock Market  The four simple steps to identify stocks that offer both ca 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 55.00 (-0%)

会员 RM 49.50 (-10%)

无库存

作者 Freeman Publications
If you think you’ve "missed the boat" on cryptocurrency investing, don't worry—there's still time. The crypto market is still growing faster than the internet was in 1997... And with altcoins emerging as the stars of the next decade... this book is your essential guide to navigating the dynamic world of alternative cryptocurrencies. We’re now in a pivotal phase of cryptocurrency adoption, and altcoins are at the forefront of this financial revolution. While 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 36.00 (-20%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Dr. Amir Syahir , Fakhrur Radzi
Sejak kecil, hidup kita sudah ada susunan yang tersendiri – bermula dengan sekolah dan berakhir dengan universiti. Apabila keliru, akan ada ibu bapa dan guru membimbing. Namun, setelah masuk ke alam dewasa, kita terpaksa memutuskan banyak hal sendiri, termasuk arah tuju kerjaya dan hidup. Kalau tersilap pilih, rasa macam ketinggalan bertahun-tahun. Adakah cara untuk tidak gagal sejak awal? Perjalanan mengejar kerjaya impian bukanlah seperti berjalan di atas garis lurus. Cit 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Ameirul Azraie & Nik Akmal
Mungkin kita pernah rasa yang hidup semua orang lain sepertinya lebih bahagia daripada kita. Dibandingkan dengan kawan-kawan seusia, ramai antara mereka sudah berjaya pada usia muda. Tak macam kita yang masih belum jumpa rentak untuk hidup pun lagi. Kita mula rasa yang kita tiada pilihan selain daripada struggle dan hustle untuk menjadi yang terbaik dalam segenap aspek kehidupan. Namun, senarai apa yang nak dikejar itu sepertinya tidak pernah berkurang, bahkan semakin bertamb 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Herb Cohen
Regardless of who you are or what you want, you can negotiate anything promises Herb Cohen, the world’s best negotiator. From mergers to marriages, from loans to lovemaking, the #1 bestseller You Can Negotiate Anything proves that “money, justice, prestige, love—it’s all negotiable.” Hailed by such publications as Time, People, and Newsweek, Cohen has advised presidents on everything from domestic policy to hostage crises to combating internal terrorism. His advic 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Anas Miras , Ayman Adny , Zyll Fathe
Sufi--seorang sous chef di sebuah restoran 5 bintang bercita-cita membuka restorannya sendiri. Demi mencapai impiannya menjadi seorang chef yang pantas dan mahir, Sufi terpaksa mengorbankan masa bersama keluarga. Tanpa diduga, ibu bapanya terlibat dalam sebuah nahas kemalangan jalan raya lalu meninggalkan Sufi sendirian untuk membesarkan adik perempuannya. Sufi akhirnya bertekad membuka perniagaan trak makanan untuk menyara keluarga. Namun, segalanya mula terlerai. Rupanya, m 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Atok Shah , Zyll Fathe
Ammar atau lebih dikenali sebagai AIMER ingin menjadi seorang atlet e-sukan profesional dan bercita-cita untuk bertanding di peringkat antarabangsa. Kini, dia adalah antara 100 pemain terbaik di Asia Tenggara dalam permainan 'Mobile Satria'. Demi mencapai impiannya, Ammar telah menumpukan sepenuh perhatian dan masa untuk bermain game. Dia hilang minat dalam pelajaran sehingga prestasi akademiknya merosot teruk. Keadaan itu mengakibatkan ibu bapa Ammar terpaksa mengambil langk 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Norhafsah Hamid
The heart is an amazing thing. It is the one part of our body that we can’t see or physically touch but its presence has ways of making us feel wondrous things. The heart can be bruised but it can also be mended. It is the heart and not the mind that longs for love but at the same time, fears for pain and loss. Perhaps, some might feel that it is better to ‘harden’ our hearts to avoid any weaknesses and possibility of hurt. But know this; when our hearts are at it 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Imran Zaki
Our hearts feel heavy and in despair when we struggle with hardships. We feel sad, uncertain, lonely, and all the emotions that can weigh us down. Just like trials and hardships are part of our lives, so do emotions are part of our being. When we are being tested, we commonly hear the advice telling us to be patient and to trust on the better days that are yet to come. But it is easier said than done, especially when things feel too much for us to handle. Is it wrong for us t 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Nuaibira , Nafisah Hisam
Delia--seorang veterinar yang sangat profesional dan penyayang ketika memberikan rawatan kepada haiwan-haiwan memerlukan. Dia bekerja di Klinik Veterinar Adelia, yang Namun, semakin hari Delia berasa semakin tertekan apabila terpaksa berhadapan pelbagai kerenah pemilik-pemilik haiwan itu. dimiliki Delia bersama kembar lelakinya, Addy. Kenapa arnab saya tiba-tiba mati? Doktor tolonglah selamatkan arnab kesayangan saya tu! Saya sebenarnya tak mahu dah bela hamster tu. Doktor 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Husna Zubir , Izzah Ku Seman & Nabilah M Zaidi
“Sarah mahu kayuh laju, bukannya jatuh di hadapan kawan-kawan!” Berasa kecewa apabila tidak mendapat apa yang dimahukan adalah sesuatu yang pasti akan dialami setiap kanak-kanak. lkuti kisah Sarah: • Berusaha untuk mendapatkan apa yang dimahukannya • Mengalami perasaan kecewa, sedih dan putus asa • Memahami yang kegagalan dan kejayaan adalah dengan izin Allah Adakah Sarah akan terus mencuba atau berputus asa? 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Edzati Kamaluddin , Najwa Mohd Rashid , Husna Aghniya
“Ini tak adil. Aiman memang tak hebat macam Aqil!” Berasa cemburu dengan kelebihan orang lain adalah sesuatu yang pasti akan dialami setiap kanak-kanak. Ikuti kisah Aiman: • Mengalami perasaan cemburu dan berasa kecil • Memahami yang setiap orang juga berasa cemburu • Mensyukuri kelebihan yang ada pada dirinya Adakah Aiman akan terus cemburu akan kebolehan kawannya? 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Aktiviti Cari Kata ini mampu meningkatkan Perbendaharaan Kata dan menguji kecekapan mencari kata. Ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Buku ini disusun mengikut pelbagai jenis tema. Jom bersama kami menyelesaikan Cari Kata ini...! 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Permainan Sudoku merupakan satu permainan berdasarkan logik serta meningkatkan kebolehan seseorang dalam menyelesaikan aktiviti ini. Buku ini menyediakan beberapa tahap seperti Mudah, Mencabar dan Sukar 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者 Jiwa
Setiap pemuisi perlukan sebuah buku catatan untuk merumahkan kosa kata yang indah, dan juga sebuah buku conteng untuk bereksperimentasi dengan bahasa puisi. "AKSARA" adalah sebuah jurnal panduan yang bertujuan menjadi buku catatan dan conteng sekaligus. Di dalamnya, terkandung koleksi bahasa klasik untuk kegunaan penulisan serta ruang untuk meluahkan sehabis tinta. Buku ini dicipta oleh seorang pemuisi buat seorang pemuisi. 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 35.10 (-10%)

作者 Edzati Kamaluddin
Perasaan marah ialah sesuatu yang normal bagi setiap manusia, termasuk kanak-kanak. Bahkan, al-Quran meraikan emosi ini dengan menceritakan kisah Nabi Musa AS marah apabila kaumnya tidak menyembah Allah. Nabi Musa AS menjadi contoh kepada kita untuk menghadapi perasaan marah dengan lebih sihat. lkuti kisah Farhan: 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Khairunnisa Hamzah
Memahami erti terima kasih bukanlah sesuatu yang mudah untuk kanak-kanak. Namun, nilai ini sangat penting sehingga dirakam dalam al-Quran melalui kisah Nabi Sulaiman AS!Nabi Sulaiman AS menjadi contoh kepada kita untuk tidak lupa berterima kasih kepada Allah walaupun baginda menjadi seorang raja. lkuti kisah Farhan: • Menyedari nikmat-nikmat yang diterimanya • Bersyukur kepada Allah dan berterima kasih kepada keluarganya 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Jannatun Nisa
Bercakap benar ialah sifat terpuji yang kerap kali disebut dalam al-Quran.Namun, menyemai nilai ini dalam diri kanak-kanak amat mencabar, terutamanya dengan budaya Asia yang kolektif dan tidak sukakan konflik. kuti kisah Farah: • Mempertahankan pendiriannya • Tetap bercakap benar walaupun berseorangan 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Khubaib Akhi
Memang rumit berhubungan dengan manusia. Ada saja konflik yang muncul, atau harapan yang tidak dipenuhi – baik sesama suami isteri, ibu bapa dengan anak, guru dengan anak murid, mahupun majikan dengan pekerja. Kegagalan memenuhi harapan-harapan ini membuatkan perhubungan menjadi semakin dingin dan kaku. Interaksi dirasakan hanya seperti transaksi; maknanya menghilang. Patutkah kita memilih untuk menyendiri saja? Hakikatnya, tidak lengkap hubungan dengan Allah SWT tanpa hub 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Kirinlukis , Aman Wan
“Satu bulan? Lamanya!” Papa dan Mama akan pergi ke Mekah untuk menunaikan ibadah haji selama tempoh sebulan. Kata Papa, ibadah haji ialah bukti yang kita mampu berkorban untuk Allah. Mereka perlu korbankan wang, masa, tenaga, dan juga berjauhan dengan keluarga tersayang. Aichan juga rasa sedih untuk berpisah dengan Papa dan Mama. Sepanjang ketiadaan Papa dan Mama, Aichan dan kakaknya Sarah akan tinggal di kampung bersama Tok Nek yang garang. Tengok wajahnya yang bengis p 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aminimint , Aman Wan
Sebulan dengan keluarga baru, Aichan mula selesa dan bersemangat untuk belajar tentang Islam daripada Papa dan Mama, terutamanya kakak tiri Aichan, Sarah. Ditambah pula dengan Ramadan yang semakin dekat, Sarah sangat bersemangat untuk berkongsi tentang Islam. Maka, Aichan pun terikut untuk berpuasa sekali buat kali pertama dalam hidupnya. “Aichan suka Sarah… tapi Sarah ni terlalu cerewetlah!” kata Aichan memprotes. Semua kesalahan yang Aichan buat dalam solat atau puasa 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nenek Hani , Aman Wan
Aichan sangka, dia dan Mama akan tinggal berdua selama-lamanya. Aichan suka melihat Mama yang semakin bahagia walaupun telah berpisah dengan Papa. Sehinggalah pada suatu hari… “Aichan, macam mana kalau Uncle Arif jadi Papa baru Aichan?” “Hah? Uncle yang ada anak perempuan seorang tu ke?” Bermulalah pengembaraan Aichan untuk mengenali makanan halal, aurat dan… Eh, Aichan dapat Papa dan kakak baru juga! Adakah Aichan berjaya sesuaikan diri dengan keluarga baru? Dapa 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jiwa
Sudah ribuan purnama yang kamu lewati, namun matamu masih sulit terpejam pada waktu malam yang tepat. Di setiap pejam mata yang dipaksa, di setiap posisi tubuh yang berganti, ada wajahnya yang kamu bayangkan. Orang yang pernah datang dengan sejuta impian, memberi harapan dan rasa nyaman yang dalam, kini hilang tanpa ditinggalkan sepatah alasan, melainkan setitik kenangan untuk temani malam. Keadaan rapuh serapuh-rapuhnya, sayapmu patah sepatah-patahnya, malam tak pernah sebis 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Jiwa
Bila mendung yang diharapkan hujan bakal menurun tapi ternyata awan cuma pura-pura murung. Bila cerlang yang disangkakan biru yang tenang tapi dengan lekasnya hujan buat kejutan. Tetapi aku sudah terbiasa dengan tabiat langit yang suka bercanda. Tidak lagi menerka-nerka pada warnanya maupun bunyinya kerana hasilnya akan mengecewakan. Jika langit juga bercanda apa lagi kamu? 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Alfialghazi
Aku akan menempuh sejauh manapun jalan itu terbentang, sepanas manapun mataharinya, sedingin manapun malamnya. Hanya saja, bila takdir telah sampai dan ternyata harapanku bukanlah Tuhan. Maka apalagi yang bisa aku lakukan? Selain menerima bahawa inilah sebaik-baiknya pilihan. Sudah kukatakan, aku siap patah kerana cinta, tapi aku tak akan pernah siap kehilangan Allah. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Aiman Amri
Sama ada mahu akui ataupun tidak, kita semua pernah terluka dan tercedera emosi. Ada yang berlaku semasa kita masih kecil, dan mungkin keadaan telah memaksa kita untuk memendam apa yang dirasa. Namun hakikatnya luka itu sentiasa ada. Ia menjadi beban emosi apabila kita masuk ke alam dewasa. Jadi bagaimanakah kita boleh move on dengan luka masa lalu yang menghantui sehingga hari ini? Adakah kita perlu berpatah balik masa untuk memperbetul segalanya? Atau cukupkah kita hanya pe 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Akif Basri , Asim Hatta
Dalam hidup ini, kita pasti berjumpa pelbagai ragam manusia yang menyakitkan hati dan mencabar emosi. Sepupu yang suka bergurau tentang bentuk badan. Kawan yang acah serba tahu semua benda. Rakan sekerja yang rasa cara dia saja yang betul. Sudahnya, kita biarkan saja mereka. Kita cuba kurangkan interaksi dan menjauhi mereka, namun penyelesaian seperti ini selalunya tidak praktikal dan tidak sihat dalam realiti kehidupan. Suka atau tidak, kita tetap perlu bersua muka dengan m 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Activity Book 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Activity Book 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Activity Book 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Activity Book 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Colouring book with Sticker 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

1-668 of 668

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top