Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' PEGAWAI TADBIR N19 '找到 51 件相关商品
作者 Kafka Asagiri
Ahli The Decay of Angels, Sigma akhirnya bertempur dengan Teruko, penolong komander Anjing Pemburu kat Kasino Udara! Walaupun tanpa kuasa luar biasa, Sigma menyusun langkah untuk kepung Teruko sementara Atsushi dan yang lain bersembunyi dalam bilik Anne, bersedia untuk serangan balas. Pada masa sama, Tachihara yang sedang menyiasat maklumat jenayah keganasan jumpa satu bukti, tapi... bukti apa?Strategi Dazai dan Dostoyevsky pula telah letuskan bunga api di udara?!! Agensi det 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.50 (-15%)

会员 RM 8.50 (-15%)

作者 赵炳圭 , 金世正 , 刘俊相 , 廉惠兰 , 安奭奂
A group of people are called "Counter." Their purpose is to hunt down evil spirits and they each have their own special abilities. The group disguises themselves as employees at noodle restaurant. So Mun (Joe Byeong-Gyu) is a high school student and he is the youngest member of "Counter." His special ability is his physical strength. As a child, he was involved in a suspicious car accident. His parents died in the accident and he was left with a limp in his left leg. Ga Mo-Ta 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Intan Aidda
Pembunuhan misteri berlaku, tanpa petunjuk mahupun motif yang jelas. Satu per satu mangsa ditemui mati dalam keadaan yang mengerikan. Heboh khabar angin dicanang, bahawa itu semua angkara Joko Ronggo. “Kami orang kampung rasa terancam. Kami tak nak mati. Kami tak nak jadi mangsa korban si Joko Ronggo tu.” - Mail Dalam diam, ada seseorang yang menyimpan dendam. Dek rasa marah yang semakin menguasai diri, teganya dia menyebarkan fitnah. “Dia puja semula semangat Joko R 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 20.40 (-15%)

会员 RM 20.40 (-15%)

作者 Mudin Ezairi
Cinta itu umpama membina kerajaan. Kita bersama mentadbir zahir dan batin. Kahwin suka sama suka setelah sekian lama terpisah! Namun ada hati yang berbolak-balik. Yang seorang sudah bersedia sehingga sanggup mencari kekasih hatinya itu. Yang seorang lagi pula waswas. Takut tatkala menempuh first night nanti. Hesy, peninglah budak berdua ni! “Aku nak kau percaya pada aku. Setidak-tidaknya, kalau aku terpaksa tinggalkan kau esok lusa lepas kita bernikah, aku tenang. Aku tahu, 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 21.25 (-15%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
In the year 2199, Earth faces its greatest crisis. Due to unrelenting bombings by the alien race known as "Gamilas," the planet can no longer sustain its inhabitants. In exactly one year, humanity is set to become extinct. In desperation, the people of Earth establish the Earth Defense Force, their last defense against the power-hungry Gamilas Empire. However, humanity finds a glimmer of hope after receiving a message from the mysterious planet Iscandar, which offers them a d 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 Ruqayyah Muhd
Biasanya, persepsi awal orang awam mengenai diet sihat itu suatu yang mahal, susah untuk dibuat dan sukar diikuti mesti diubah. Hingga menyebabkan ramai yang terbantut hasrat mahu mengubah pemakanan kerana memikirkan kos-kos bulanan yang akan meningkat. Tidak dinafikan, diet sihat yang sering dipaparkan dan dikongsikan banyak mempunyai menu-menu barat dan sukar untuk diikuti. Apatah lagi, apabila sudah biasa makan nasi bercicah sambal, mahu tukar makan ‘Grilled chichen wi 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 29.75 (-15%)

会员 RM 29.75 (-15%)

作者 DYNNA ZAIN
Tengku Hannah Thalia. Sebaris nama yang cukup menggeruni rakyat jelata Kerajaan Akalil. Kerajaan Akalil yang sering menjadi buah mulut di serata tempat kerana ia merupakan satu-satunya kerajaan yang masib mengekalkan adat Perpatih Putih. Sebut saja namanya, pasti penduduk Akalil mula terbayang pandangan mautnya. Bahkan gadis itu diberikan gelaran Puteri Hazel kerana ketangkasannya dalam berlawan pedang, kebijaksanaanya dalam menutur kata, juga kerana keberaniannya seperti see 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 24.57 (-15%)

会员 RM 24.57 (-15%)

作者
Yoon Se-Ri (Son Ye-Jin) is an heiress to a conglomerate in South Korea. One day, while paragliding, an accident caused by strong winds leads Yoon Se-Ri to make an emergency landing in North Korea. There, she meets Ri Jeong-Hyeok (Hyun-Bin), who is a North Korean army officer. He tries to protect her and hide her. Soon, Ri Jeong-Hyeok falls in love with Yoon Se-Ri. 因遭受飓风及滑翔伞事故,韩国上位圈1%的财阀女继承人尹世丽(孙艺珍饰)紧急迫 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Iz Zunairah , Cikgu Mahmud
Azmira, seorang pegawai konservasi, amat komited menjalankan tugas memelihara hidupan laut dari kepupusan. Namun, ketenangan hidup Azmira mula terganggu apabila kisah keturunan keluarganya yang berkembar dengan buaya tersiar di dalam akhbar tempatan. ******* “Alang, memang susah nak diterima akal. Terpulanglah mahu percaya atau tidak. Tapi, aku yakin, makhluk ini keturunan engkau. Sebagai orang tua, engkau terimalah nasihat aku. Ini semua kerja Allah. Qadak dan qadar Alla 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.50 (-15%)

会员 RM 8.50 (-15%)

作者
A volcano on Baekdu Mountain suddenly erupts. Pandemonium ensues on the Korean peninsula, with more eruptions predicted in the area. Government official Jeon Yoo-Kyung (Jeon Hye-Jin) finds Professor Kang Bong-Rae (Ma Dong-Seok), who studied Baekdu Mountain and warned of its possible eruptions for the past 3 years. Nobody listened to him at the time. To prevent another disaster, the South Korean government plans an operation based on a theory by Professor Kang Bong-Rae. EOD (E 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Drugs have become the center of conflict in Japan, and crime involving them has been increasing at an alarming rate. Unable to control the chaos, the police department settled on creating a unit—STAND—that would include unique, specialized experts and professionals better suited to handle the pressing issue. Rei Izumi is a novice joining the narcotics investigation unit, assigned the daunting task of recruiting the potential representatives of STAND. While recommended fo 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者 Sophilea
“Nak jadi tentera sangat kan, takkan berdiri lama ini pun dah tak boleh tahan? Tu belum lagi nak berperang.” Suara kuat Petty Officer Adam Muqrie bergema. Semua kadet berdiri tegak. Dayana menjeling. Eleh...bolehlah cakap, duduk bawah khemah tahu nak beri arahan saja, desis hatinya. “Dua pusingan padang kawad sebelum boleh rest.” Wisel ditiup. Dayana ketap gigi. Kakinya yang keletihan dan tubuh yang kepenatan dipaksa berlari untuk habiskan dua pusingan padang kawad. R 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 21.25 (-15%)

会员 RM 21.25 (-15%)

作者 Kang Jae Yim
Karnival Cologne Satu karnival sedang berlangsung di Cologne semasa Nina baru berpindah ke sana. Peribadi seorang guru telah menarik minat Nina untuk menjadi seperti beliau. Nina menyertai karnival tersebut untuk meniru guru itu tanpa dia ketahui rahsia di sebalik karnival tersebut. Kesan Conteng di Asrama Semasa mengikuti lawatan, Irene berkenalan dengan seorang murid sesi pagi iaitu Anina. Mereka menginap di sebuah asrama lama. Pada waktu malam, mereka berjalan-jalan di 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 10.97 (-15%)

会员 RM 10.97 (-15%)

作者 Ramlee Awang Murshid
TRAGEDI berdarah di New Zealand telah merubah hidup pegawai polis Australia bernama Jessica. Serangan ke atas umat Islam di dua buah masjid di bandar Chrischurch telah menyebabkan Jessica turut menerima bahana apabila diserang penjenayah sehari selepas insiden itu. Rakan setugasnya terbunuh dan Jessica terlantar di hospital. Setelah sembuh, Jessica diarahkan ke Swan Hill untuk melaksanakan tugasan undercover. Dia harus memburu Adam – penjenayah rakyat Malaysia yang diyak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 22.10 (-15%)

会员 RM 22.10 (-15%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 24.65 (-15%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.50 (-15%)

会员 RM 8.50 (-15%)

作者
原价 RM 49.00

现售 RM 41.65 (-15%)

会员 RM 41.65 (-15%)

作者
Hingga 15hb Julai 2019 Kandungan Akta Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan 1994 (Akta 514). Peraturan-peraturan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (Penyataan Dasar Am Keselamatan dan Kesihatan Majikan) (Pengecualian) 1995. Peraturan-peraturan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (Kawalan Terhadap Bahaya Kemalangan Besar dalam Perindustrian) 1996. Peraturan-peraturan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (Jawatan kuasa Keselamatan dan Kesihatan) 1997 Peraturan-peraturan Keselama 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 21.25 (-15%)

会员 RM 21.25 (-15%)

作者 Dj Fuzz
Ramai yang telah mencuba nasib untuk mendapatkan perhatian dari syarikat - syarikat rakaman dan ramai juga yang tak berjaya. Ketahui rahsia untuk Menjadi Artis Rakaman dengan lebih pantas dan efektif. Anda memerlukan buku ini: Jika anda nak jadi artis rakaman Jika anda mahu memiliki lagu - lagu hit dicorong radio Jika anda ingin tahu bagaimana industri muzik ini berfungsi Jika anda gemarkan muzik dan ingin menjana kewangan daripadanya Jika anda mempunyai bakat yang besa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 23.80 (-15%)

会员 RM 23.80 (-15%)

作者 Qamarul Nazrin
Bahagian pertama menceritakan hakikat jasad umat yang pernah berdiri teguh mentadbir dunia daripada kejahatan, sehingga membawa rahmat kepada sekalian alam. Dalam bahagian kedua pula, hakikat umat Islam hari ini yang menyesakkan jiwa dengan keruntuhan moral yang dahsyat diceritakan melalui secebis pengalaman. Tangan-tangan jahat yang merancang segala kerosakan di dunia ini didedahkan dalam bahagian ketiga, mengenali muslihat tipu daya terhadap umat Islam diharap dapat menye 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 21.25 (-15%)

会员 RM 21.25 (-15%)

作者 Ahmad Syuhaimi Adnan
Novel ini bercerita tentang misi rahsia sekumpulan saintis tajaan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) yang ditugaskan untuk menyiasat punca sebenar kehilangan seluruh bangsa Yahudi di negara haram Israel tanpa sebarang kesan 63 tahun yang lalu. Dua daripada sembilan orang anggota misi rahsia tersebut ialah rakyat Malaysia. Seorang daripada mereka adalah penggodam terbaik dunia yang baru berusia 17 tahun bernama Nia manakala seorang lagi ialah pengawal peribadi kepada Nia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.50 (-15%)

会员 RM 8.50 (-15%)

作者 Abdul Latip Talib
Beliau memerintah Cina sepenuhnya setelah berjaya menakluk Dinasti Song di Cina Selatan. Khublai Khan akhirnya berjaya menyatupadukan Cina dan mentadbir 58 juta rakyat Cina pada zamannya. Khublai Khan berjaya memajukan ekonomi dengan memajukan sistem persawahan dan saliran air. Beliau melantik pegawai yang berkelayakan, mendirikan sekolah, memberi penghargaan kepada cendekiawan, beliau galakan diadakan pertukaran ekonomi dan kebudayaan dengan negara luar. Beliau juga mewujudk 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 23.72 (-15%)

会员 RM 23.72 (-15%)

作者 Tang Ah Chai , Imran Bin Mohd Rasid , Jeremy Lim Jiang Shen , Yvonne Tan Yit Fong
"Malaysia Baharu ini bukanlah hasrat Tun Dr. Mahathir Mohamad, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng, Mohamad Sabu, atau saya sendiri, sebaliknya ini adalah hasrat berama rakyat Malaysia... [dan] sepertimana yang disimpulkan oleh jurnalis Malaysia Juliet Yeow dalam artikel terbarunya, 'sungguhpun kita belum menjadi Malaysia Baharu, kita sekarang sudah ada upaya untuk menyebut dengan penuh yakin bahawa kita tidak akan sekali-kali balik ke Malaysia lama!" - Lim Kit Siang Buku 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 29.75 (-15%)

会员 RM 29.75 (-15%)

作者 Syasya Bellyna
Melingkari Abad ke-18 sehingga 2018, generasi Nang Lana hidup dalam ketakutan. Penolakan Nang Lana untuk mewarisi amalan sihir yang kuat menimbulkan dendam dalam diri Melur. Anggun dipergunakan oleh Melur untuk membuat Nang Lana menderita. Nang Lana melarikan diri ke tempat baru, iaitu Kampung Tujuh Tanah. Tercetus huru-hara di situ. Warisan amalan sihir menjadi rebutan, lebih banyak nyawa menjadi korban. Nang Lana sentiasa selamat menjadi sebab buat Melur melakukan perjanjia 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 19.55 (-15%)

会员 RM 19.55 (-15%)

作者
Tafsir Mini Surah al-A’la merupakan antara surah yang menjadi amalan bacaan Rasulullah saw dalam solat dua hari raya dan solat Jumaat. Surah ini mengandungi intipati dan mesej yang sangat penting untuk diambil perhatian oleh orang yang beriman dan seluruh umat manusia. Antara mesej yang disampaikan dalam surah ini ialah kita boleh melihat pada permulaan surah ini, Allah swt memberitahu kepada kita bukti-bukti kekuasaan-Nya yang tidak dapat ditandingi oleh sesiapa pun. Kekua 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.20 (-15%)

会员 RM 10.20 (-15%)

作者 Mardiana Nordin
Buku Pengajian Malaysia Edisi Keenam ini disediakan sebagai rujukan lengkap para pelajar Institut Pengajian Tinggi Awam dan Swasta yang mengambil kursus Pengajian Malaysia di peringkat Sijil, Diploma dan Sarjana Muda di institusi pendidikan masing-masing. Buku ini mengandungi enam bab keseluruhannya yang mencakupi kesemua tema utama seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Tinggi Malaysia dalam sukatan Mata Pelajaran Pengajian Umum (MPU). Keseluruhannya, kandung 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 33.92 (-15%)

会员 RM 33.92 (-15%)

作者 RAMLEE AWANG MURSHID
AMAR diselamatkan sepasukan komando Malaysia di sebuah telaga pada penghujung Perang Bosnia pada tahun 1995. Askar-askar Serbia yang memburunya ditemui mati dibaham kawanan serigala. Amar bersama sebilangan kanak-kanak Bosnia dibawa ke Malaysia dalam program anak angkat. Dia akhirnya diasuh dan dibesarkan oleh keluarga seorang jeneral, iaitu Dato’ Husam dan isterinya, Datin Normazlina. Pasangan itu mempunyai seorang anak perempuan bernama Rania. Dua puluh tiga tahun berlal 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 23.80 (-15%)

会员 RM 23.80 (-15%)

作者 Tun Dr Siti Hasmah
Tun Dr Siti Hasmah adalah salah seorang wanita Melayu yang terawal yang menjadi Doktor Perubatan di negara kita. Dengan profesion tersebut, Tun Dr Siti Hasmah telah berjaya mencapai kejayaannya yang tersendiri dan telah mencipta namanya melalui pengalaman-pengalaman luas sebagai Pegawai Perubatan Kerajaan yang bermula sejak pertengahan tahun 50an. Bertemu jodoh dengan Tun Dr Mahathir pada Ogos 1956, Tun Dr Siti Hasmah masih dapat terus mempertahankan jawatannya sebagai Pegawa 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 17.00 (-15%)

会员 RM 17.00 (-15%)

作者 Ikram Husin
Setiap isu atau masalah dalam rumah tangga perlu ditempuh dengan jiwa yang besar. Besarkanlah jiwa agar masalah menjadi kecil. Jiwa yang besar akan sentiasa membesarkan Allah SWT setiap kali berhadapan dengan ujian. Allah SWT berfirman: “Dan antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri daripada jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antaramu rasa kasih dan sayang. Sesungguhnya pada yang d 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 17.00 (-15%)

会员 RM 17.00 (-15%)

作者 Farisha Imani
Demi bersatu dengan kekasih hatinya Sara Alya, Shawn merangka rancangan gila untuk memerangkap gadis itu. Tapi sayangnya… yang menjadi mangsa bukannya Sara Alya tetapi Nurul Nabiha. Tiada istilah tanggungjawab andai wanita itu adalah Nabiha! . “Yang pak cik nak berdrama sangat ni kenapa. Tak faham ke apa yang pegawai agama tadi tu cakap. Saya tak perlu kahwin pun dengan anak saudara pak cik tu.” – SHAWN . Takdir yang mengikat mereka tidak ternoktah di situ. Pemergian 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 23.80 (-15%)

会员 RM 23.80 (-15%)

Hingga 15hb Oktober 2018 了解更多
原价 RM 49.00

现售 RM 41.65 (-15%)

会员 RM 41.65 (-15%)

作者 Koutarou Yamada
Setahun sejak tragedi 'SAO' berakhir, dunia tenang dan normal semula. 'Pahlawan Pedang Hitam' Kirito, atau nama sebenar Kirigaya Kazuto, didatangi seorang pegawai kerajaan; Kikuoka Seiji. Dia minta kerjasama Kirito untuk tangani 'satu tragedi'. Satu tragedi dalam VRMMO baru 'Gun Gale Online' di mana orang dibunuh akan betul-betul mati. Perkara yang 'sepatutnya mustahil berlaku'. Dalam game 'Gun Gale Online' ni juga ada pemain perempuan yang cari musuh kuat untuk 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.50 (-15%)

会员 RM 8.50 (-15%)

作者 Raffar Mat
Kerajaan Abbasiyah mengalami kemundurannya semasa abad ke-2 pemerintahan kerajaan itu (247H-656H/861-1258M). Kemasukan bangsa asing dalam pentadbiran, desakan dan serangan dari musuh-musuh yang berdendam, kebangkitan kerajaan-kerajaan kecil serta kepimpinan yang longgar membawa kepada punca jatuhnya pemerintahan ini. 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 30.52 (-15%)

会员 RM 30.52 (-15%)

作者 Fuad Abdul Aziz
“Sesungguhnya aku (Muhammad) diutuskan adalah untuk menyempurnakan akhlak.” Nabi Muhammad diutuskan adalah untuk memberi contoh dan teladan yang terbaik dalam kehidupan seharian kita. Contoh yang ditunjukkan oleh Nabi Muhammad SAW bukan sahaja khusus dalam bidang pentadbiran atau dakwah semata-mata. Ia merangkumi seluruh aspek dan keperluan kehidupan. Adab dan akhlak yang dipraktikkan oleh Nabi SAW telah menjadikan Islam dan Negara Islam cemerlang dan berjaya. Keamp 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 24.65 (-15%)

会员 RM 24.65 (-15%)

作者
> Enakmen Pentadbiran Agama Islam (Negeri Selangor) 2003 > Administration of The Religion of Islam (State of Selangor) Enactment 2003 了解更多
原价 RM 17.50

现售 RM 14.88 (-15%)

会员 RM 14.88 (-15%)

作者 Fadli Salleh
Orang kata, jadi cikgu zaman sekarang tidak seronok seperti dulu lagi. Terlalu banyak beban, terlampau banyak tekanan. Kalau kau cikgu, pandai-pandailah mencari keseronokan sendiri. Agar semangat tidak hilang, agar cinta terhadap profesion terus membara. Aku mahu mengajar dengan gembira dan mahu murid belajar dengan seronok. Jadi ini yang sering aku lakukan. Aku suka bermain watak seorang kawan kepada murid. Watak guru di luar daripada kebiasaan. Watak yang paling kurang, 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 17.00 (-15%)

会员 RM 17.00 (-15%)

作者 Syauqie M.K
Filipina (2010) USD18 juta saham dijual….. Thailand (2010) USD55 juta hartanah dilupuskan….. Indonesia (2010) USD35 juta aset dicairkan….. – Financial Intelligence Unit, Interpol – – – SAFWAN HAMDAN – seorang pegawai kanan Bank Kebangsaan Malaysia, terjebak dengan jemaah rahsia yang menjanjikan kebangkitan dan kembalinya kegemilangan Islam di bumi Nusantara. Namun, apabila hampir menjadi korban dalam suatu insiden letupan terburuk di Jakarta, Sa 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 22.95 (-15%)

会员 RM 22.95 (-15%)

作者
"Saya mahu berbakti kepada masyarakat" "Saya ingin menolong orang yang dalam kesusahan" "Saya ingin mencari penawar untuk penyakit-penyakit kronok" Juga jawapan kebanyakan calon yang hadir. Begitu menyakinkan, innocent dan ideal. Ia glamour. Cepat kaya. Kerja orang-orang pandai. Pelajar cemerlang SPM. Ramai yang menyarung kot putih tanpa menyedari apakah makna dan hakikat di sebaliknya-hanya sensasi yang dimomokkan dalam rancangan bersiri televisyen. Real 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 21.25 (-15%)

会员 RM 21.25 (-15%)

作者 Ibnuyaacob
“SEMUA ALIEN DAN REPTILIAN INI HANYA MENGIKUT ARAHAN DARI SEORANG RAJA MANUSIA YANG TINGGAL DI BAWAH GUNUNG SHASTA, CALIFORNIA.” - Strategi media barat terhadap masyarakat agar mempercayai akan berlakunya Perang Angkasa bersama Alien. - Pendedahan kru TV Jepun menjumpal piring terbang ketika melakukan siasatan di Area 51, Amerika Syarikat. - Pendedahan bekas pegawai keselamatan tentang dua jenis bangsa aneh yang berkerja di pengkalan tentera Amerika. - Perbahasan k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 20.40 (-15%)

会员 RM 20.40 (-15%)

作者 Kreisya Reisya
Combi Binti Jofree. Itulah nama yang diberi oleh nendanya. Sewaktu kecil setiap kali Combi diejek dan diusik rakan-rakan, ada Abang Hairell dan rakannya yang mempertahankan Combi daripada gangguan rakan-rakannya. Peristiwa itu meninggalkan kesan mendalam kepadanya. Meniti kedewasaan, namanya masih lagi menjadi bahan teguran dan usikan. Kerana itulah di rumah, keluarga memanggil Combi ‘adik’. Bila mula berkenalan dengan kenalan lelaki, Combi menggunakan nama Puteri dan 了解更多
原价 RM 21.00

现售 RM 17.85 (-15%)

会员 RM 17.85 (-15%)

作者 Ismail Yusoff
Tuan Guru Dato Nik Abdul Aziz bin Nik Mat ialah seorang pemikir yang multidimensi. Selain dikenali sebagai tokoh politik dan pendakwah, beliau juga disegani sebagai pentadbir yang berintegriti tinggi. Beliau dianggap sebagai model pemimpin Islam di Malaysia masa kini. Sebagai seorang tokoh pembaharuan dan intelektual Muslim, beliau mempunyai kesedaran yang tinggi dan keupayaan yang unik dalam meningkatkan fahaman dan pengamalan agama dalam kalangan masyarakat Islam, khus 了解更多
原价 RM 48.00

现售 RM 40.80 (-15%)

会员 RM 40.80 (-15%)

作者 Abdul Latip Bin Talib
Hamka atau nama sebenarnya Abdul Malik bin Karim Amrullah lahir pada 16 Februari 1908 di Ranah Minangkabau, Sumatera Barat, meninggal dunia di Jakarta pada 24 July 1981 dikebumikan di TPU Tanah Kusir Jakarta. Beliau meninggalkan 10 orang anak, 7 lelaki dan 3 perempuan. Nama Hamka bukan saja terkenal di Indonesia malah di Malaysia, Singapura, Brunei dan beberapa Negara Arab. Beliau diberi gelaran Buya, panggilan masyarakat Minangkabau yang bermaksud ayah atau seseorang yang 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 22.95 (-15%)

会员 RM 22.95 (-15%)

作者 SarahChang
30歲的你,想學好英文、獲得升遷; 40歲的你,想學好英文、教導兒女; 50歲的你,想學好英文、環遊世界; 60歲的你,想學好英文、豐富人生。 大人們,這是你最後一次機會, 與世界接軌就靠現在, 因為你再也沒有時間可以浪費!   年過30以後,時間比人少、記性比人差、雜事比人多,   現在還不下定決心學好英文,   未來你覺得還有可能嗎?   了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 42.42 (-15%)

会员 RM 42.42 (-15%)

作者
BANGKIT: Tempoh Pentadbiran Abdullah Badawi di Malaysia disunting oleh: Bridget Welsh & James U.H. Chin Terjemahan rancangan pilihan daripada buku: Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia. “Beliau memegang jawatan sebagai Perdana Menteri dengan harapan besar dan beliau sepatutnya dapat melakukan lebih banyak. Malah slogan beliau ketika mula memegang jawatan ialah “bekerja bersama saya, bukan untuk saya”. Beliau sepatutnya mengambil peluang melakukan pe 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 32.30 (-15%)

会员 RM 32.30 (-15%)

作者 Anthony Robbins
Unlimited Power adalah berkenaan bagaimana menggunakan dan mengendali anugerah Tuhan yang paling berharga, iaitu minda kita bagi mencapai kejayaan dan kebahagiaan dalam hidup. Anthony Robbins dengan ikhlas hati sudi berkongsi pelbagai teknik kawalan minda yang dapat membawa perubahan kepada diri kita dan juga orang lain di sekeliling kita. Setiap penyakit ada ubatnya, begitu juga setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Encik Robbins berkongsi pelbagai kaedah bagi menanga 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 28.05 (-15%)

会员 RM 28.05 (-15%)

作者 Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Sebuah kerajaan Islam yang adil ialah kerajaan yang mana para pemimpin dan pegawai tadbir agensinya terdiri daripada orang Islam yang beriltizam dengan Islam dalam diri mereka. Seluruh dasar-dasarnya disediakan berdasarkan Islam. Kerajaan ini berusaha melaksanakan Islam di dalam dan di luar negerinya. Sikap atau pendirian dalam atau luar negeri adalah Islam, patuh secara mutlak kepada hukum Allah SWT. Matlamatnya sama ada di dalam atau di luar negeri adalah semata-mata untuk 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.50 (-15%)

会员 RM 8.50 (-15%)

作者 Dr. Shaker Mustafa
Coaching adalah berasaskan kepada kematangan emosi. Ia merupakan kaedah yang sangat berkesan untuk mencungkil dimensi yang tersembunyi bagi setiap pekerja. Coaching yang berkesan boleh memudahkan pekerjaan anda untuk tujuan mengatasi masalah-masalah prestasi, membangunkan kemahiran pekerja, meningkatkan produktiviti, meningkatkan pelbagai kemahiran pegawai yang boleh dinaikkan pangkat di bawah penyeliaan anda, mengurangkan kadar perletakan jawatan di kalangan pekerja, dan men 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 23.80 (-15%)

会员 RM 23.80 (-15%)

作者
原价 RM 12.00

现售 RM 10.20 (-15%)

会员 RM 10.20 (-15%)

作者 Valerie Yap
BAKING FOR BEGINNERS'JAN19/SEASHORE 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 22.02 (-15%)

会员 RM 22.02 (-15%)

作者 Arifful Baqi , Fitri Hussin , S.Kausari
SINOPSIS RAJA GUNUNG - ARIFFUL BAQI Caption : Dia Berdendam Demi Menjadi yang Paling Berkuasa! Kisah ini bermula apabila perasaan hasad dengki menguasai hati. Gelaran ‘Raja Gunung’ yang selama ini disandang oleh Shazwan rupa-rupanya ingin dirampas sehingga terjadinya tragedi. Lebih menyedihkan apabila kawan sendiri menjadi pengkhianat. Tidak sangka gelaran ‘Raja Gunung’ yang dibangga-banggakan selama ini akhirnya memakan diri sendiri. “Beberapa jam lagi ritual akan 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 20.40 (-15%)

会员 RM 20.40 (-15%)

作者
Jung Ba-Reum (Lee Seung-Gi) is a rookie police officer, working at a police substation. He is an honest person and tries to attain justice. He faces a psychopath murderer, who places the entire nation in fear. Jung Ba-Reum’s life is totally changed afterwards. 以「如果可以通过胎儿基因检测是否为精神病患者,肚子里的孩子被确认是患者,您是否会选择生下来?」为主题所展开的故事。将不同于以往精神病题材的电视剧 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 59.90 (-14%)

会员 RM 59.90 (-14%)

51件商品

*

Back to Top