Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Pengantinku yang ke-7 '找到 5764 件相关商品
作者 Ustaz Haji Jafri Abu Bakar Mahmoodi
Mukjizat merupakan kejadian luar biasa yang tidak mampu diterima oleh akal, yang terjadi pada diri nabi dan rasul sebagai bukti kerasulan mereka. Sebagai penutup para nabi, Nabi Muhammad ﷺ memiliki ribuan mukjizat anugerah daripada Allah Ta‘ala. Buku ini hadir bagi menyajikan sebahagian daripada kisah-kisah mukjizat tersebut. Menariknya, penulis menyusun kisah-kisah hebat tersebut dalam lima tema utama. Ini merupakan satu kelainan yang dikemukakan oleh penulis. Supaya ma 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者
Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? 在地下城寻求邂逅是否搞错了什么? As an adventurer living in Orario, Bell Cranel becomes the only member of Hestia Familia. Although he was very weak compared to veteran dungeon crawlers, he gained a special skill that enables him to become stronger quickly as long as his feelings towards Aiz, the Sword Princess whom he looks up to, does not change. With the help of his Goddess, Hestia and other people who cares f 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者
Jujutsu Kaisen 咒术回战 In a world where demons feed on unsuspecting humans, fragments of the legendary and feared demon Ryoumen Sukuna were lost and scattered about. Should any demon consume Sukuna's body parts, the power they gain could destroy the world as we know it. Fortunately, there exists a mysterious school of Jujutsu Sorcerers who exist to protect the precarious existence of the living from the undead! Yuuji Itadori is high schooler who spends his days visitin 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
Log Horizon: Entaku Houkai 记录的地平线:圆桌崩坏 (Season 3) A year after the adventurers were blown into the Elder Tale world, Akiba's prosperity begins to teeter with the emergence of a new monster ("Genius"), a festering power struggle between the east-west aristocrats, and the growing gap among the adventurers themselves. Finally, the Round Table, the symbol of their unity, faces a decisive crisis.. 一天,数万名玩家突然被困在了网游《幻境神话 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者 Panda
Lokman, seorang jejaka yang sentiasa bersenang-lenang tiba-tiba ditimpa masalah dan diselamatkan oleh seorang wanita misteri dalam hutan. Dari rupa dan perhiasan dipakainya, wanita tu bukan manusia biasa.Disebabkan terhutang budi, Lokman membawa wanita tu masuk ke kampung. Bomoh kampung dapat mengenal pasti wanita tu sebenarnya ular tedung jadian!Adakah dia mempunyai motif jahat? Apa misteri lebih besar yang bakal Lokman dan kawan-kawan bongkar? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michael Chuah
Kebenaran mengerikan terungkap dan Kaze mendapati Ray tidak berdaya bertahan dengan kuasa dalam dirinya. Dia telah melepaskan raksasa angkasa yang menghancurkan dunia! Hanya Belle dapat mengatasi masalah yang menghalang tetapi risiko amat tinggi. Adakah Belle sudah terlambat? Adakah Ray akan pulih untuk menyelamatkan keadaan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jo & Kin
Aku takkan melangkah lebih dekat ke arah jejaka rumit tu! Biarlah selamanya aku bertepuk sebelah tangan~Nao, si gadis pengecut yang takut ambil risiko. Dia tak nak bertindak meskipun dah tiga tahun menyimpan perasaan terhadap Shun; playboy paling popular kat sekolah. Segalanya dirasakan mustahil bagi Nao.Berkongsi tempat lepak rahsia wujudkan ‘tautan’ antara diorang tanpa disedari! Tapi musim bunga buat Nao bertindak tanpa fikir jauh. Sikapnya yang terlalu berhati-hati be 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Chia Teshima
Semasa cuti sekolah baru-baru ni, Seth dan rakan-rakan mengikuti rombongan ke banda raya bersejarah Melaka. Di sana diorang menginap di sebuah hotel namun berlaku banyak insiden tak dijangka.Ada yang ganggu lena rakan sebilik, lembaga muncul dan macam-macam lagilah. Takkanlah dah lewat malam pun nak bergurau.Eh, tunggu kejap... kenapa lain macam je muka diorang? Ada yang dirasuk ke?  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon / Vezill
Dengan nilai pengorbanan Cain, Remy berjaya melepaskan diri dari luar angkasa dan menuju ke Bumi untuk misi menyelamat. Sementara itu, Rorotti yang telah mendapat kekuatan penuh menjalankan rancangan kejamnya tanpa berlengah lagi! Adakah Remy akan berjaya dan kembali bersama keluarga tercinta? Saksikan kesudahannya dalam PERTARUNGAN MAHARAJA! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Aaron, Norman Dean dan murid tahun enam lain bakal melangkah ke alam sekolah menengah. Ketika Joni, Emilia dan Mia membuat persediaan jamuan perpisahan, mereka sedar mereka bakal menjadi senior Sekolah Rendah Tunas Murni. Mampukah Candy JEM menjadi senior yang dihormati ramai? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Macross Frontier Following a catastrophic war against a race of giants known as the Zentradi, humanity has escaped towards the center of the galaxy aboard a fleet of colonial vessels called the Macross Frontier. As the extraterrestrial threat is left further and further behind, life on Macross Frontier proceeds as usual. In the year 2059, a young mecha pilot trainee named Alto Saotome and his colleagues are preparing to perform an accompanying routine for the famous singer 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
Attack On Titan 進撃の巨人 : The Final Season Vol.1-16 End (DVD) Gabi Braun and Falco Grice have been training their entire lives to inherit one of the seven titans under Marley's control and aid their nation in eradicating the Eldians on Paradis. However, just as all seems well for the two cadets, their peace is suddenly shaken by the arrival of Eren Yeager and the remaining members of the Survey Corps. Having finally reached the Yeager family basement and learned 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Tanjiro, Nezuko, Zenitsu and Inosuke board a train[N 1] to meet the Flame Hashira Kyōjurō Rengoku and assist him in his mission to hunt for a demon that has killed more than 40 demon slayers on a train. Soon after boarding, all of them fall into a deep sleep, and Enmu, Lower Rank One of the Twelve Kizuki, instructs four passengers, all suffering from severe insomnia, to use magic ropes to enter the demon slayers' dreams, and destroy their spiritual cores so that they can ne 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
ULTRAMAN Z 泽塔奥特曼 In the past, the Devil Splinters were scattered across space. Today, the splinters are still causing chaos throughout the universe. While the Ultra Heroes fight to restore peace to the galaxy, a mysterious being uses these items in its despicable schemes to destroy planets one by one. And now, that evil being approaches the Land of Light.In its way stands the gallant Ultraman Zero and his disciple, Ultraman Z. At the end of a fierce battle, Z cha 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
Uma Musume: Pretty Derby赛马娘Pretty Derby This is a tale of a world where "horse girls" with glorious names and incredible running abilities live alongside humanity. Horse girl Special Week has moved from the country to the city to attend Tracen Academy. There, she and her classmates compete to win the Twinkle Series and earn the title of "The County’s #1 Horse Girl". 這是從異世界傳承下光輝的姓名與競跑能力的“馬娘”,自久以來與人類 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Sarah Kamal (Siti Sujinah Sarnap)
Adakah suatu masa dahulu lelaki Melayu sememangnya telah membina tamadun agung yang hebat sehingga menggusarkan para musuh Allah dan mereka begitu takut generasi ini akan bangkit semula atas nama Islam? Kejayaan atau kejatuhan sesebuah bangsa pasti akan disandarkan kepada lelaki. Kuat lelaki, gagahlah bangsanya. Kini makin ramai lelaki Melayu yang ingin moden, tanpa disedari semakin jauh dari budaya malah agamanya. Mereka di ambang hilang jati diri dan hanya menggangguk kepad 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Borobudur adalah istana Ratu Saba' atau Ratu Balqis. Negeri Saba' yang hilang pada zaman Nabi Sulaiman dan digambarkan sebagai sebahagian dari syurga yang ada di bumi, ternyata berada di Indonesia. Fakta mengejutkan itu disampaikan oleh ahli Matematik Islam, KH Fahmi Basya Hamdi melalui kajian selama lebih 33 tahun, beliau bukan hanya memaparkan tentang peninggalan Nabi Sulaiman yang agung tetapi mengubah sejarah Nusantara. Menurut beliau, ciri-ciri negara Saba' yang pernah d 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 Rino Mizuho
Kedai coklat Chocolat Noir terletak nun jauh dalam hutan. Korang yang berminat pasti tahu coklat yang dijual di sini merupakan air tangan ahli sihir gelap, Aikawa Shokora. Coklat tu ada kuasa misteri boleh tunaikan hajat sesiapa yang memakannya. Tapi 'benda paling penting dalam hidup' akan diambil dan dijadikan bayaran... Korang sanggup berkorban apa je demi memenuhi kehendak, populariti dan cinta? Tamak haloba manusia bangkitkan sifat sebenar Shokora. Volum ke-20 penuh impak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Riku Hozumi
Aikawa Shokara ialah pembuat coklat di Chocolat Noir. Apa Shokara jual kat kedai dia adalah coklat yang boleh tunaikan hajat. Hari ni pun ada pelanggan datang sebab tertarik dengan haruman manis.Tak rela! Itu yang Shizuki Risa rasa bila terpilih sebagai ahli Persatuan Pelajar. Nak hilangkan perasaan yang membelenggu, novel misteri menjadi pilihannya untuk dibaca. Tapi entah kenapa, tiba-tiba ada sesuatu yang berubah! 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Oga
Parry yang tidak sengaja menyaksikan urusan jual beli dadah telah mengambil langkah drastik menghentikan jenayah itu. Namun, ternyata dia tersilap langkah dan menyebabkan sasaran melarikan diri.Demi menjatuhkan kartel dadah, Unit Khas Sementara ditugaskan memberi bantuan kepada Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik. Adakah operasi mereka akan berjaya? Dan... dapatkah Parry menebus kesilapannya?Terimalah jilid kedua ‘Siri Barisan Hadapan’ penuh aksi! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

无库存

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

无库存

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

无库存

作者
Fate/stay night The Movie Heaven's Feel 3.Spring Song 命运/停驻之夜劇場版-天之杯 3.春樱之歌 The Fifth Holy Grail War in Fuyuki City has reached a turning point in which the lives of all participants are threatened as the hidden enemy finally reveals itself. As Shirou Emiya, Rin Toosaka, and Illyasviel von Einzbern discover the true, corruptive nature of the shadow that has been rampaging throughout the city, they realize just how dire the situation is. In ord 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 San San
Masa bermain depan sebuah rumah usang, kedengaran satu suara pelik. Padahal rumah tu tak berpenghuni. Tapi... bila intai di sebalik pintu tu... arghhh!!!'Dia' ada kat mana-mana je. Jadi kalau rasa macam ada yang memerhati dari belakang pintu... jaga-jaga! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Yuru Camp△ 摇曳露营△ Nadeshiko, a high school student who had moved from Shizuoka to Yamanashi, decides to see the famous, 1000 yen-bill-featured Mount Fuji. Even though she manages to bike all the way to Motosu, she's forced to turn back because of worsening weather. Unable to set her eyes on her goal, she faints partway to her destination. When she wakes up, it's night, in a place she's never been before, with no way of knowing how to get home. Nadeshiko is saved 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者
*Diterbitkan khas untuk kanak-kanak berumur 5 hingga 6 tahun *Pelbagai aktiviti dan illustrasi yang menarik dimuatkan dalam siri ini agar dapat meningkatkan minat kanak-kanak untuk belajar serta membantu mereka memahami dan menguasai setiap mata pelajaran 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者
*Ditulis untuk kanak-kanak berumur 5 tahun dan ke atas *Buku ini memuatkan 10 buah lagu serta aktiviti yang menarik *Buku ini memperkenalkan kanak-kanak kepada lagu yang terkenal *Selain itu, aktiviti yang disediakan turut merangsang minat kanak-kanak terhadap asas pembelajaran 了解更多
原价 RM 2.90

现售 RM 2.90 (-0%)

会员 RM 2.61 (-10%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者
*Khusus untuk murid tahun 4, 5 dan 6 *Memuatkan nota tentang panduan menulis dan jenis-jenis karangan untuk mengukuhkan pengetahuan murid *Mengandungi pelbagai bentuk latihan menulis karangan yang disusun berdasarkan tema dalam buku teks *Setiap latihan disusun mengikut peringkat kesukaran bagi meningkatkan kecekapan murid menulis karangan *Karangan yang lengkap disediakan bagi setiap latihan 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
*Khusus untuk murid tahun 4, 5 dan 6 *Memuatkan nota tentang panduan menulis dan jenis-jenis karangan untuk mengukuhkan pengetahuan murid *Mengandungi pelbagai bentuk latihan menulis karangan yang disusun berdasarkan tema dalam buku teks *Setiap latihan disusun mengikut peringkat kesukaran bagi meningkatkan kecekapan murid menulis karangan *Karangan yang lengkap disediakan bagi setiap latihan 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
*Khusus untuk murid tahun 4, 5 dan 6 *Memuatkan nota tentang panduan menulis dan jenis-jenis karangan untuk mengukuhkan pengetahuan murid *Mengandungi pelbagai bentuk latihan menulis karangan yang disusun berdasarkan tema dalam buku teks *Setiap latihan disusun mengikut peringkat kesukaran bagi meningkatkan kecekapan murid menulis karangan *Karangan yang lengkap disediakan bagi setiap latihan 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

无库存

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Mahsuri membesar dan diasuh dengan penuh adat resam serta tatasusila oleh kedua orang tuanya, Sejak zaman kanak-kanak lagi, Mahsuri telah menunjukkan ciri-ciri luar biasa di mana dia tidak seperti kanak-kanak lain. Sehingga meningkat dewasa, ciri-ciri kewanitaannya lebih terserlah, dengan wajah yang cantik rupawan, serta hati budi yang sangat baik. Sehinggakan menjadi buah mulut penduduk LAngkawi dan akhirnya sampailah ke telinga Datuk Pekerma Jaya. Dia adalah wakil sultan, m 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者
Azur Lane: Bisoku Zenshin! 碧蓝航线 微速前进! This is a slightly peculiar world where the shipgirls live in. A lively and enjoyable school life for girls from different factions will begin at the naval port of Azur Lane. Living out their lives to the fullest, these girls get into various shenanigans—slowly but surely! 本作为大家描述在母港里生活的各位舰船的日常生活.一句话剧情这是个冠上舰船名称的少女们所生活的世界,而 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kewujudan Nabi Muhammad SAW adalah rahmat yang besar untuk seluruh alam. Sepertimana bulan purnama memancarkan cahaya, Nabi Muhammad SAW adalah penunjuk jalan, pembimbing dan tokoh terulung yang wajar dimuliakan dan disanjung sepanjang zaman. Naskhah ini berbicara tentang keistimewaan dan kelebihan Nabi Muhammad SAW dan bagaimana para Sahabat dan generasi-generasi selepas mereka mencintai dan memuliakan Baginda dengan mengadakan sambutan Maulidur Rasul dan mengarang kitab ser 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Rohamiah Muda
Allah sentiasa ada untuk kita. Bahkan ia sangat dekat dengan kita. Apa yang terdetik di hati kita, Dia mendengarnya. Masya-Allah. Silap kita kerana jauhkan diri daripada Tuhan. Baiknya Allah sehingga kita tidak mampu menghitung berjuta nikmat yang diberi kepada kita setiap hari. Kawan, berlapang dadalah dengan ujian. Kerana syurga itu akan diisi oleh orang-orang yang diuji, seperti para nabi. Begitulah dengan kita, kawan. Allah mahu beri kita syurga melalui ujian yang sedang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Artis Komik re: ON Comics
Wahai jin sekalian... muncullah dan lunaskanlah dendamku ini!Dia dihina kerana miskin dan tak setaraf dengan kekasihnya. Didorong perasaan marah dan dendam, Sanea dibawa bersama ke kubur oleh abangnya untuk puja entiti ghaib. Namun, apa yang diharapkan tak menjadi! Kenapa Sanea jadi galang ganti?6 karya seriau lagi merinding dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Melayu ni nak cabar korang hayati kisahnya sampai ke noktah terakhir. Berani ke...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Slaium
Ketika Pasukan X-VENTURE menuju ke Institut Penyelidikan Hidupan Liar Oregon untuk membantu perpindahan dan kosongkan kawasan... keadaan bertukar menjadi operasi menyelamat. Mereka bertembung pula landak Amerika Utara dan burung hantu barred! Misi yang sepatutnya mudah berubah menjadi huru-hara! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Terra Formars 火星异种 During the 21st century, humanity attempted to colonize Mars by sending two species which could endure the harsh environment of the planet to terraform it—algae and cockroaches. However, they did not anticipate the species' remarkable ability to adapt. Now in the 26th century, a lethal disease known as the Alien Engine Virus has arrived on Earth, and the cure is suspected to be found only on Mars. The problem is, Mars in the present is overrun by 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者 Ng Hwei Wan
“Hot chocolate.”“Nak tambah marshmallow dan karamel ke?"Isabelle yang berdiri di kaunter mendongak sambil tersenyum memandang lelaki tampan depannya.“Err... ya,” jawab lelaki itu sambil mengangguk.Ketika nampak Kyle joging bersama dua anjing hitam, Isabelle mula sangsi. Jejaka itu kemudian jadi pelanggan setia Kafe Peace milik keluarga Isabelle. Yang peliknya Kyle suka pilih menu strawberry powder puffs dan hot chocolate plus marshmallow. Bukan ke hidangan tu agak m 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Ahli The Decay of Angels, Sigma akhirnya bertempur dengan Teruko, penolong komander Anjing Pemburu kat Kasino Udara! Walaupun tanpa kuasa luar biasa, Sigma menyusun langkah untuk kepung Teruko sementara Atsushi dan yang lain bersembunyi dalam bilik Anne, bersedia untuk serangan balas. Pada masa sama, Tachihara yang sedang menyiasat maklumat jenayah keganasan jumpa satu bukti, tapi... bukti apa?Strategi Dazai dan Dostoyevsky pula telah letuskan bunga api di udara?!! Agensi det 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

无库存

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者 Harith Faisal
Orang sekarang pelik-pelik. Bila ditanya, "Kenapa kau tak beli rumah lagi?" Jawabnya, "Tak mampu bro. Mahal rumah sekarang ni." Tapi relaks dan selamba pakai kereta yang bayarannya RM1,000 sebulan. Sebenarnya, faktor utama sukar memiliki rumah pertama adalah kegagalan urus kewangan dengan baik, tidak meletakkan pemilikan rumah sebagai prioriti dan sikap tunggu dan lihat yang menebal. Ada golongan yang menanti harga rumah turun, barulah nak membeli. Tapi, tiada persediaan aw 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 50.00 (-0%)

会员 RM 40.00 (-20%)

作者 Ayat Ibrahim
Seorang pemuda tiba di satu perkampungan. Tiba-tiba disambut penuh kemuliaan. " Gunalah segala apa yang ada di kampung ini. Semuanya milikmu. Dan kami sekampung akan ikut sebarang permintaanmu." Terpinga-pinga kehairanan, tertanya-tanya mengapa dirinya dilayan sedemikian rupa. Seorang manusia yang waras pasti tertanya-tanya kenapa. Begitu gambaran di sebuah perkampungan. Bagaimana pula dengan seorang manusia yang lahir ke dunia, tiba-tiba diberikan kelebihan bahkan kemuliaan 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

无库存

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Leoz
Gali kubur dan mayat dikeluarkan. Kuku dan rambut mayat dipotong lalu dibungkus dalam kain putih sebelum diikat macam bebola. Jadilah patung cuaca. Kemudian darah dititis atas patung tu untuk seru roh!Entahlah ritual tu mitos atau betul-betul berlaku. Tapi disebabkan hujan tak henti-henti, Jun guna cara tu untuk ubah cuaca. Asalnya niat nak main-main je, tapi apa yang jadi lepas tu... Jun pasti menyesal tak sudah!Aura jahat dalam siri ‘Black Rose’ kembali! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Clay
Apabila Shira terjumpa orang asing yang cedera, dia tidak menyangka tindakannya akan mengakibatkan ancaman mengerikan. Kedatangan pemburu naga memberikan harapan ketika keadaan kacau-bilau. Siapakah Morbis dan mengapa mencari darah naga? Wira-wira tertekan dengan misteri mempesonakan tetapi membawa bencana! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者
Enn Enn no Shouboutai: Ni no Shou 炎炎消防队:弐之章 Shinra and Company 8 have figured out the Evangelist’s goal: to gather Adolla Bursts from Shinra and Shou. After learning more about his past from Captain Burns, Shinra becomes more motivated to discover the truth about his mother and save Shou again. But a mysterious girl known as the “First Pillar” reveals the Evangelist’s master plan to start another Great Cataclysm! 在「地下決戰」結束後,森 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
GOLDEN KAMUY (SEASON 3) 黃金神威 第三季 VOL.1-12 END + 3OVA (DVD) Will Asirpa and Sugimoto ever be reunited? A new battle for survival begins in the frozen land of Karafuto! After the battle at the prison, Sugimoto and Asirpa were separated. Kiroranke and Ogata take Asirpa north to Karafuto, along with Shiraishi, the "Escape King," to follow a clue about her father. With Noppera-bo, the man who stole the Ainu gold, dead, only his daughter Asirpa can solve the mystery. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Otona no Bouguya-san 大人的防具店 Kautz was looking for a job and suddenly he gets hired by an armor shop. But it's not your run of the mill armor shop, it's an adult armor shop. An ecchi comedy showing the shopkeeper side of selling sexy battle armor. 基于布料越少防御能力越强的神秘准则,制造出让女性冒险者可以轻装上阵又能发挥强大保护作用的防具,就是这家防具店的宗旨! Kautz tengah mencari kerja dan tiba-tiba diga 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

1-5764 of 5764

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top