0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Perigi '找到 13 件相关商品
作者
The Mizuhanome System is a highly-advanced development that allows humans to enter one of the most intriguing places in existence—the mind of a criminal. Appearing as a bizarre mess of thoughts, an id well is the manifestation of a murderer's unconscious mind. Kura, a specialized police squad, is tasked with analyzing these complex psychological planes to track down the culprits. Brilliant detective Sakaido assists the police by investigating the id wells and piecing togeth 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.90 (-10%)

会员 RM 17.90 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 22.00 (-0%)

作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Nia Adahays
Kasyifah Ul Hanani – Gadis biasa yang berpandangan luar biasa. Katanya kalau tak perigi cari timba, mana nak dapat airnya dan siapa sangka bahawa keputusannya mengundang sakit di hati setelah ‘timba’ yang dikejar pergi meninggalkannya. “Kau ikhlas tak terima Jad?- Huril “Aku ikhlas tapi aku tak cintakan dia...”-Hanani Kerana terpaksa, Hanani relakan. Kerana amanah, Hanani turutkan untuk berkahwin dengan kawan baik sendiri walaupun hatinya sudah dikunci da 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mohamad Shahidan
Geram dengan ejekan Monyet, Sang Kancil membawa diri mencari pucuk-pucuk muda. Dan tanpa sedar dia terjatuh ke dalam perigi buta. Dia cuba keluar tetapi gagal, lalu dia menyanyi sekuat hatinya. Ini menarik perhatian Harimau. Kancil membuat helah dia bersembungi di dalam perigi kerana langit akan runtuh. Harimau merayu ingin masuk sama, akhirnya Kancil memberi izin. Kemudian Gajah, Seladang, Rusa dan haiwan-haiwan lain juga masuk. Kancil mula mengeletek Gajah. Gajah marah dan 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Fatin Hassan
Perigi mencari timba? Ya, itulah yang dilakukan oleh Airin Nadia dalam menjalankan misi untuk mendapatkan lelaki idamannya. Dia tidak kesah untuk memikul gelaran itu kerana jodoh perlu dicari, tidak boleh duduk diam. Jika dia tidak mulakan, sampai bila-bila pun lelaki idamannya itu tidak akan tahu isi hatinya. “Fiq, boleh aku tunggu sampai kau balik?” – Airin Nadia “Tunggu aku? Untuk apa?” – Fiqri Aiman “Saja. Nak membazirkan masa.” – Airin Nadia “Tu 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Annur Shanana
KAIRA, gadis malang yang menjadi mangsa hinaan penduduk kampung disebabkan fizikalnya yang cacat dan hodoh. Akibat perbuatan khianat Kalsum yang sekian lama menyimpan dendam terhadap keluarganya, rumahnya dibakar. Neneknya terbunuh dalam kejadian itu. Kaira yang terselamat dari bencana itu kini hilang tempat bergantung hidup. Dia membawa diri jauh dari kampung bersama segunung rasa sedih dan dendam yang berapi. Segalanya berubah apabila dia dihumban ke dalam sebuah perigi 了解更多
原价 RM 18.90

现售 RM 18.90 (-0%)

会员 RM 17.01 (-10%)

作者 Julia Basri
Selamba badak! Muka tembok! Perigi cari timba! Sebutlah apa sahaja pun, Effa tidak peduli. Apa pun yang terjadi, hati Putera Kodok harus dimiliki. Siapa Putera Kodok? Rayyan Haikal bin Dato’ Khalid. Kacak. Kaya. Cukup serba-serbi. Buat Effa mabukkan cintanya siang dan malam. Tapi, harap muka saja handsome... penakutnya bukan main pada SI KODOK! Masalahnya, ego Rayyan tinggi melangit. Sedikit pun dia tidak teringin beristerikan Effa. Tidak mungkin jejaka pujaan Malaya 了解更多
原价 RM 21.00

现售 RM 21.00 (-0%)

会员 RM 18.90 (-10%)

作者 Amiza Anaz
Puan Rafeah pening kepala. Anak terunanya hanya Ikmal, tetapi calon menantunya ada dua orang. Cempaka dan Alisa. Satu pilihan hatinya dan satu lagi pilihan Ikmal. Istikharah sudah dibuat, pertandingan ala-ala masterchef juga sudah dirancang, namun masih belum nampak calon menantu yang sesuai untuk dipinang. Desakan Ikmal supaya memilih Alisa membuahkan simpati di jiwanya. Namun, pujukan Mak Su Endah agar dia segera meminang Cempaka menambahkan serabut di kepala. Takkan ked 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Marissa
IMANIAH SOFEA tak kisah orang nak kata apa tapi kalau Iman dah suka, Iman tak peduli apa orang kata. Janji Iman suka. Kalau nak kata Iman perigi cari timba pun tak ada masalah. Iman gembira juga. “Aku nak pikat Raees Hamzah.” “Apa?” “Aku nak pikat Raees Hamzah.” “Kau sedar tak apa yang kau cakap ni, Iman? Kerja memikat tu bukan kerja orang perempuan tau tak. Tu kerja orang lelaki. Serupa perigi cari timba. Tapi kau ni bukan perigi lagi. Tapi perigi 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Hannah Ezaty
“Nama I Emrizal bin Mokhtar. Sofea, you masih ingat dekat I, kan?” -RIZAL “Mana boleh lupa, tempat jatuh lagikan dikenang. Ini pula pembuli durjana macam kau!”-SOFEA Hati SOFEA ANNISA bagai dilanda Garuda apabila ingatannya singgah kepada Rizal a.k.a Jai yang kuat membulinya ketika zaman kanak-kanak. Jai, ‘si monster' yang pernah mengikat dirinya di pohon rambutan, menyumbat mulutnya dengan pasir sungai, menyimbah dirinya dengan air perigi yang sejuk. Perasaan 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Fariesya Fauzy
Pertemuan kali pertama di pasar raya membuatkan Damia menyimpan perasaan benci terhadap seorang lelaki. “Eii… poyonya! Umar nanti dah besar jangan jadi macam mamat tu. Tak gentlemen langsung!” – Damia Tanpa disangka, lelaki itulah yang bakal memisahkannya dengan anak saudaranya, Umar Fayyadh yang dipelihara sejak kematian kakak dan abang iparnya. Walaupun Umar selalu menaikkan darahnya, dia tetap menyayangi Umar bagaikan anaknya sendiri. “Saya Firaz, abang kepada 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

13件商品

*

Back to Top