9.9 Promotion
9.9 Promotion
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Perniagaan atas talian '找到 826 件相关商品
作者
Log Horizon 记录的地平线 30 ribu orang pemain berada di atas talian semasa pengemakinian pek ke-12 berlangsung. Tiba-tiba mereka mendapati mereka telah dipindah ke sebuah dunia permainan maya dan terkurung dalam avatar masing-masing. Seorang pemain bernama Shiroe akan mengubah keadaan ini bersama rakan-rakannya Naotsugu dan Akatsuki. By its eleventh expansion pack, the massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) Elder Tale (エルダー・テイル Erudā Te 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 Kaoru
Sesi persekolahan tahun baharu telah bermula. Joni, Emilia dan Mia kini berada di tahun enam. Kelas mereka perlukan ketua baharu dan semula orang termasuklah Mikael yang telah pulang dari Prague menyokong pelantikan Emilia. Namun Emilia teragak-agak kerana dia masih dihantui peristiwa lepas. Mampukah Emilia mengatasi perasaan tidak yakin dan menjadi ketua Kelas 6A? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 X-Venture All Starz
Sukan Olimpik ke-32 akan bermula! Dr. Darwin meyiapkan satu siri pertandingan sukan simulasi untuk menguji pengetahuan tentang haiwan.Bolehkan ikan paus narwhal mengalahkan ikan suji todak dalam lawan pedang? Haiwan manakah akan menang dalam perlumbaan basikal, hamster atau belut elektrik? Adakah rusa kutub atau beruang kutub yang menguasai perlumbaan atas ais? Adakah Sukan Olimpik luar biasa ini berjalan dengan lancar? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 全智贤 , 朴秉恩 , 金时雅
As the southern part of Joseon recovers from a Japanese invasion, the northern border of Joseon has become more vulnerable. Jurchens have gathered in nearby Pajeowi, arousing the suspicions of the Joseon government. 15 dead Jurchen bodies are discovered in a mountain in Joseon. The Jurchens were hunting for wild ginseng. Fearing a possible invasion by the Pajeowi Jurchens due to the deaths of their people, Min Chi-Rok (Park Byung-Eun) implements a plan to ward off an invasion 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 19.90 (-9%)

会员 RM 19.90 (-9%)

作者 Shahaini Zahar
PANG!!! Satu penampar hinggap di pipi. Anita jatuh terjelepok atas lantai tetapi tangannya tetap kemas memegang telefon pintar. Dia pandang Hannah yang tercegat depannya. Gadis itu ditenteramkan Gigi. Rena pula membantunya bangun. Sanggup kau buat aku macam ni, Anita? Kau datang semata-mata nak musnahkan hidup aku! jerit Hannah hilang kawalan. Belum habis pemergian Rayyan ditangisi, Hannah dikhianati. Angkara Anita, video IG Live mengaibkan dirinya jadi viral hingga menjatuhk 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 16.20 (-10%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Nishiki
Danish ni seorang yang baik hati, popular dan atlet berbakat di sekolah. Dia langsung tak berkira dan suka membantu orang. Tapi dia digelar si lurus sebab tak mampu untuk berkata 'tak' jika ada sesiapa perlukan pertolongan!Sikap Danish macam nilah punca Nina rasa bengang. Dia tak mahu orang lain ambil kesempatan atas kebaikan BFF-nya (best friend forever). Gadis yang digelar 'gorila' ni sanggup pertahankan Danish walau apa jua berlaku.Tapi... berita fasal Danish baru-baru ni 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Siri GET READY! SPM amat sesuai digunakan oleh murid-murid tahap menengah atas ke arah pencapaian SPM yang cemerlang. Berpandukan Standard Kandungan dan Standard Pembelajaran dalam DSKP KSSM, buku teks, serta format Kertas SPM yang baharu, semua latihan ini disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra supaya murid-murid dapat merintis kecemerlangan dalam peperiksaan. 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 6.62 (-10%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
An exciting sticker book tie-in to the latest Disney and Pixar film, Luca , with more than 100 stickers Join Luca for an unforgettable summer on the Italian coast with this fun sticker book. Featuring gorgeous artwork from the movie and more than 100 stickers, this book will take readers on a whirlwind adventure around the Italian Riviera. Kids will learn fun facts about all the memorable characters and scenes as they relive the exciting story of the latest Disney and Pixar 了解更多
原价 RM 32.95

现售 RM 29.66 (-10%)

会员 RM 29.66 (-10%)

作者 SisYoujae
“Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.”(Hadis riwayat Bukhari)Didatangi UJIAN berdepan musim pandemik melakarkan 1001 kisah duka. Sebuah musibah yang tak mengecualikan sesiapa pun di atas muka bumi ini. Yang masih struggle, tertekan dan berasakan semuanya sangat membebankan... ketahuilah, anda tak berseorangan. Bangkit dan ubahlah langkah. #MoveOn Namun jika suasana ini dilihat dari sudut pandang HIKMAH, pasti lebih banyak nilai 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Ustaz Haji Jafri Abu Bakar Mahmoodi
Mukjizat merupakan kejadian luar biasa yang tidak mampu diterima oleh akal, yang terjadi pada diri nabi dan rasul sebagai bukti kerasulan mereka. Sebagai penutup para nabi, Nabi Muhammad ﷺ memiliki ribuan mukjizat anugerah daripada Allah Ta‘ala. Buku ini hadir bagi menyajikan sebahagian daripada kisah-kisah mukjizat tersebut. Menariknya, penulis menyusun kisah-kisah hebat tersebut dalam lima tema utama. Ini merupakan satu kelainan yang dikemukakan oleh penulis. Supaya ma 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者
Siri GET READY! SPM amat sesuai digunakan oleh murid-murid tahap menengah atas ke arah pencapaian SPM yang cemerlang. Berpandukan Standard Kandungan dan Standard Pembelajaran dalam DSKP KSSM, buku teks, serta format Kertas SPM yang baharu, semua latihan ini disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra supaya murid-murid dapat merintis kecemerlangan dalam peperiksaan. 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 6.62 (-10%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Siri GET READY! SPM amat sesuai digunakan oleh murid-murid tahap menengah atas ke arah pencapaian SPM yang cemerlang. Berpandukan Standard Kandungan dan Standard Pembelajaran dalam DSKP KSSM, buku teks, serta format Kertas SPM yang baharu, semua latihan ini disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra supaya murid-murid dapat merintis kecemerlangan dalam peperiksaan. 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 6.62 (-10%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Jujutsu Kaisen 咒术回战 In a world where demons feed on unsuspecting humans, fragments of the legendary and feared demon Ryoumen Sukuna were lost and scattered about. Should any demon consume Sukuna's body parts, the power they gain could destroy the world as we know it. Fortunately, there exists a mysterious school of Jujutsu Sorcerers who exist to protect the precarious existence of the living from the undead! Yuuji Itadori is high schooler who spends his days visitin 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 35.12 (-20%)

会员 RM 35.12 (-20%)

作者 Michael Chuah
Kebenaran mengerikan terungkap dan Kaze mendapati Ray tidak berdaya bertahan dengan kuasa dalam dirinya. Dia telah melepaskan raksasa angkasa yang menghancurkan dunia! Hanya Belle dapat mengatasi masalah yang menghalang tetapi risiko amat tinggi. Adakah Belle sudah terlambat? Adakah Ray akan pulih untuk menyelamatkan keadaan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Siri GET READY! SPM amat sesuai digunakan oleh murid-murid tahap menengah atas ke arah pencapaian SPM yang cemerlang. Berpandukan Standard Kandungan dan Standard Pembelajaran dalam DSKP KSSM, buku teks, serta format Kertas SPM yang baharu, semua latihan ini disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra supaya murid-murid dapat merintis kecemerlangan dalam peperiksaan. 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 6.62 (-10%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Macross Frontier Following a catastrophic war against a race of giants known as the Zentradi, humanity has escaped towards the center of the galaxy aboard a fleet of colonial vessels called the Macross Frontier. As the extraterrestrial threat is left further and further behind, life on Macross Frontier proceeds as usual. In the year 2059, a young mecha pilot trainee named Alto Saotome and his colleagues are preparing to perform an accompanying routine for the famous singer 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 35.12 (-20%)

会员 RM 35.12 (-20%)

作者 Sarah Kamal (Siti Sujinah Sarnap)
Adakah suatu masa dahulu lelaki Melayu sememangnya telah membina tamadun agung yang hebat sehingga menggusarkan para musuh Allah dan mereka begitu takut generasi ini akan bangkit semula atas nama Islam? Kejayaan atau kejatuhan sesebuah bangsa pasti akan disandarkan kepada lelaki. Kuat lelaki, gagahlah bangsanya. Kini makin ramai lelaki Melayu yang ingin moden, tanpa disedari semakin jauh dari budaya malah agamanya. Mereka di ambang hilang jati diri dan hanya menggangguk kepad 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 34.11 (-10%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Emily Barr
Timely and powerful; the new coming-of-age thriller from the bestselling author of The One Memory of Flora Banks. 1. Live your best life. 2. Uncover family secrets. 3. Trust no one What would you do when you hear the news that humans have done such damage to the earth that there might only be a limited amount of safe air left - a year's worth at most? You'd work through your bucket list, heal rifts, do everything you've never been brave enough to do before? Olivia is str 了解更多
原价 RM 49.95

现售 RM 44.96 (-10%)

会员 RM 39.96 (-20%)

作者
Fate/stay night The Movie Heaven's Feel 3.Spring Song 命运/停驻之夜劇場版-天之杯 3.春樱之歌 The Fifth Holy Grail War in Fuyuki City has reached a turning point in which the lives of all participants are threatened as the hidden enemy finally reveals itself. As Shirou Emiya, Rin Toosaka, and Illyasviel von Einzbern discover the true, corruptive nature of the shadow that has been rampaging throughout the city, they realize just how dire the situation is. In ord 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
*Ditulis untuk kanak-kanak berumur 5 tahun dan ke atas *Buku ini memuatkan 10 buah lagu serta aktiviti yang menarik *Buku ini memperkenalkan kanak-kanak kepada lagu yang terkenal *Selain itu, aktiviti yang disediakan turut merangsang minat kanak-kanak terhadap asas pembelajaran 了解更多
原价 RM 2.90

现售 RM 2.90 (-0%)

会员 RM 2.90 (-0%)

作者
A young boy experiences an unforgettable seaside summer on the Italian Riviera filled with gelato, pasta and endless scooter rides. Luca shares these adventures with his newfound best friend, but all the fun is threatened by a deeply-held secret: he is a sea monster from another world just below the ocean's surface. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 16.90 (-15%)

会员 RM 14.90 (-25%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Mahsuri membesar dan diasuh dengan penuh adat resam serta tatasusila oleh kedua orang tuanya, Sejak zaman kanak-kanak lagi, Mahsuri telah menunjukkan ciri-ciri luar biasa di mana dia tidak seperti kanak-kanak lain. Sehingga meningkat dewasa, ciri-ciri kewanitaannya lebih terserlah, dengan wajah yang cantik rupawan, serta hati budi yang sangat baik. Sehinggakan menjadi buah mulut penduduk LAngkawi dan akhirnya sampailah ke telinga Datuk Pekerma Jaya. Dia adalah wakil sultan, m 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 26.01 (-10%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Mia Azwari
Hanya dia… imamku sampai ke jannah “Perampas”... Perkataan yang paling dibenci dalam hidup Adiba Riana. Disebabkan kisah silam keluarganya, dia sering dikaitkan dengan perkataan itu. Bukan mudah dibesarkan oleh keluarga yang pernah mempunyai sejarah hitam atas perbuatan arwah ibunya. Dalam diam, Adiba menaruh perasaan terhadap abang tirinya, Naim Aswad. Puas dia cuba mengambil hati, tetapi lelaki itu semakin membencinya. “Suatu hari nanti Abang Im akan jadi husband D 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 25.60 (-20%)

无库存

作者
Berdasarkan format pentaksiran SPM mulai tahun 2021 yang dikeluarkan oleh Lembaga Peperiksaan. - Setiap set kertas model memenuhi piawai dan standard SPM terkini daripada Lembaga Peperiksaan - Setiap set dapat dileraikan - Rupa bentuk, format, dan piawai soalan berdasarkan keperuan SPM terkini 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 5.87 (-15%)

作者
5 Set Kertas Model * Soalan Mirip Soalan SPM Sebenar * Format Instrumen Peperiksaan SPM * Jawapan 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.11 (-10%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Leoz
Gali kubur dan mayat dikeluarkan. Kuku dan rambut mayat dipotong lalu dibungkus dalam kain putih sebelum diikat macam bebola. Jadilah patung cuaca. Kemudian darah dititis atas patung tu untuk seru roh!Entahlah ritual tu mitos atau betul-betul berlaku. Tapi disebabkan hujan tak henti-henti, Jun guna cara tu untuk ubah cuaca. Asalnya niat nak main-main je, tapi apa yang jadi lepas tu... Jun pasti menyesal tak sudah!Aura jahat dalam siri ‘Black Rose’ kembali! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者
Owari no Seraph 终结的炽天使 With the appearance of a mysterious virus that kills everyone above the age of 13, mankind becomes enslaved by previously hidden, power-hungry vampires who emerge in order to subjugate society with the promise of protecting the survivors, in exchange for donations of their blood. Among these survivors are Yuuichirou and Mikaela Hyakuya, two young boys who are taken captive from an orphanage, along with other children whom they consider famil 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
Mesti dimiliki untuk membiasakan diri dengan format baharu SPM dan menjawab soalan dengan yakin! 了解更多
原价 RM 7.65

现售 RM 7.65 (-0%)

会员 RM 7.65 (-0%)

作者 Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Citra Naquya
Tiada kata secantik bahasa, untuk kuungkap rasa cinta. Ayu Tiara tiada pilihan. Pada hari sepatutnya dia disatukan dengan Encik Baharin, dia tekad melarikan diri dan bersembunyi di dalam sebuah kereta yang berhenti di depan masjid. “Encik, tolong bawa saya pergi dari sini. Saya… saya diculik. Tolong, encik. Tolong selamatkan saya.” Kemunculan gadis misteri itu mencetuskan huru-hara buat Zayn Akhtar dan Arafat. Lebih kecoh apabila Arafat akur dengan permintaan gadis i 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Ciri-ciri utama buku ini: • Nota padat dan tepat dalam bentuk poin untuk memudahkan pembelajaran dan pemahaman • Lajur sisi yang bermuat dengan hasil pembelajaran, nota pengukuhan, komen pemeriksa, ringkasan isi, dan tag soalan STPM tahun-tahun lepas • Jadual populariti soalan STPM tahun-tahun lepas • Praktis yang menepati piawai peperiksaan • Kertas model peperiksaan sebagai ujian persediaan • Ditulis oleh penulis yang berpengalaman luas serta berwibawa 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 32.31 (-10%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者
Located on the outskirts of Tokyo, Hachimitsu Private Academy is a prestigious all-girls boarding school, famous for its high-quality education and disciplined students. However, this is all about to change due to the revision of the school's most iconic policy, as boys are now able to enroll as well. At the start of the first semester under this new decree, a mere five boys have been accepted, effectively splitting the student body into a ratio of two hundred girls to one bo 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Running into your new stepsister in the bathroom is not the best way to make a good first impression, which Basara Toujou learns the hard way. When his father suddenly brings home two beautiful girls and introduces them as his new siblings, he has no choice but to accept into his family the Naruse sisters: busty redhead Mio and petite silver-haired Maria. But when these seemingly normal girls reveal themselves as demons—Mio the former Demon Lord's only daughter and Maria he 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Veon/Vezill
Sebaik tiba di Bintang Manrosa, Remy, Cain dan Lakusa terus diserang raksasa pemusnah dan bertemu dengan makhluk asing wanita yang mengaku dirinya rakan Sky. Di Bumi pula, serangan Dark Warlocks ke atas Biro Siasatan Makhluk Asing dan Shah yang cuba menyelamatkan Tenaga Bintang semakin memuncak!Dapatkah Remy dan rakan-rakan terus melindungi Bumi daripada PENGANCAM BINTANG? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
"Puberty syndrome – Abnormal experiences rumored on the internet to be caused by sensitivity and instability during adolescence. This year, Sakuta Azusagawa, a second-year student at a high school near Enoshima, meets several girls that are experiencing this “puberty syndrome.” For instance, he meets a wild bunny girl in the library. She turns out to be an actress on hiatus, Mai Sakurajima, who is also his senior at the school. For some reason, no one else can see this 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
The protagonist, Baki Hanma, trains with an intense focus to become strong enough to surpass his father, Yujiro Hanma, the strongest fighter in the world. Five of the world's most violent and brutal death row inmates are gathering to face Baki. Their objective is to taste defeat -- their unmatched strength and skill have led them to grow bored of life itself, and they now seek out Baki in the hopes that he can overwhelm and utterly crush them. In this crisis, other undergroun 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
"MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis da 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 24.21 (-10%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 ANDREA BOCELLI
Believe is the seventeenth studio album by Italian tenor Andrea Bocelli. The album was released on 13 November 2020 by Sugar Music and Decca Records. 了解更多
原价 RM 54.90

现售 RM 49.41 (-10%)

会员 RM 49.41 (-10%)

作者 Ben Hubbard
A Financial Times Book Best Book of the Year 2020 A Foreign Affairs Best Book of the Year 2020 The gripping, untold story of how Saudi Arabia's secretive and mercurial new ruler rose to power. Even in his youth as a prince among thousands of princes, Mohammed bin Salman nurtured sweeping ambitions. He wanted power - enough of it to reshape his hyper-conservative, insular Islamic kingdom. When his elderly father took the throne in 2015, MBS got his chance. As the 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 52.16 (-10%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Bill Gates
In this urgent, authoritative book, Bill Gates sets out a wide-ranging, practical - and accessible - plan for how the world can get to zero greenhouse gas emissions in time to avoid a climate catastrophe. Bill Gates has spent a decade investigating the causes and effects of climate change. With the help of experts in the fields of physics, chemistry, biology, engineering, political science, and finance, he has focused on what must be done in order to stop the planet's slide 了解更多
原价 RM 119.95

现售 RM 107.96 (-10%)

会员 RM 95.96 (-20%)

作者
932 Dead or Alive! Queen's Sumo Inferno! 非生即死 QUEEN的大相撲地獄 Mati atau Hidup! Neraka Sumo Queen! 933 Gyukimaru! Zoro Fights a Duel on Bandit's Bridge! 牛鬼丸 索隆劫路橋的決鬥 Gyukimaru! Zoro Bertarung di Jambatan Perompak! 934 A Big Turnover! The Three-Sword Style Overcomes Danger! 大逆轉 跨越生死關頭的三刀流 Pusing Ganti Besar! Gaya Tiga Pedang Mengatasi Bahaya! 935 Zoro, Stunned! The Shocking Identity of the Mysterious Woman! 索隆 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Kazuya Kinoshita is dumped by his girlfriend Mami Nanami after dating for a month. He then decides to use an online app to rent a girlfriend named Chizuru Mizuhara, a beautiful and attractive girl. However, because she appears to be too perfect, he gives her a low rating. When Chizuru berates him for that, he realizes she is meaner than he expected. However, when Kazuya's grandmother collapses in the hospital, he brings her along and his grandmother is smitten with how great 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Siri ini mengintegrasikan nota padat dengan grafik berinformasi yang ditulis untuk memenuhi kehendak DSKP terkini. Pelbagai pendekatan berinformasi disediakan bagi meningkatkan kefahaman murid. 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 21.51 (-10%)

会员 RM 21.51 (-10%)

作者 Dato' Dr Azizon Othman
Tiba-tiba dunia dikejutkan dengan pandemik baharu yang dahsyat! Entah secara kebetulan atau memang begitu kejadiannya. Dunia diserang dengan wabak luar biasa ini setiap 100 tahun. Pada tahun 2020 serangan Corona Virus melanda dunia. WHO telah mengisytiharkan COVID-19 sebagai pandemik pada 11 Mac 2020. Siapa sangka pandemik COVID-19 ini berlangsung dalam tempoh masa yang agak lama. Pandemik ini turut mengubah car ahiduo kebanyakkan kita. Pergerakan setiap orang terbatas. Namun 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Nota & Latihan STPM Pengajian Perniagaan Semester 1 dihasilkan untuk memenuhi keperluan khusus pelajar STPM yang menginginkan buku ulang kaji yang mengetengahkan nota yang padat dan latihan yang mencabar. Buku ini diyakini dapat membantu pelajar untuk mengingati fakta-fakta penting dan membina kemahiran menjawab soalan. Selain latihan pengukuhan yang mendedahkan pelajar kepada latihan berformatkan peperiksaan STPM, latihan stimulasi turut dimasukkan untuk menguji ingatan pe 了解更多
原价 RM 17.90

现售 RM 16.11 (-10%)

会员 RM 16.11 (-10%)

作者
Nota & Latihan STPM Pengajian Perniagaan Semester 3 dihasilkan untuk memenuhi keperluan khusus pelajar STPM yang menginginkan buku ulang kaji yang mengetengahkan nota yang padat dan latihan yang mencabar. Buku ini diyakini dapat membantu pelajar untuk mengingati fakta-fakta penting dan membina kemahiran menjawab soalan. Selain latihan pengukuhan yang mendedahkan pelajar kepada latihan berformatkan peperiksaan STPM, latihan stimulasi turut dimasukkan untuk menguji ingatan pe 了解更多
原价 RM 16.90

现售 RM 15.21 (-10%)

会员 RM 15.21 (-10%)

作者
Revisi Cepat SPM Perniagaan Tingkatan 4 & 5 merupakan bahan rujukan cepat yang harus dimiliki oleh semua pelajar SPM. Kandungan buku ini yang padat dan menyeluruh dapat membantu pelajar untuk membuat ulang kaji secara efektif dan sistematik bagi menghadapi peperiksaan SPM dengan penuh keyakinan. Ciri-ciri eksklusif: ● Nota yang ringkas, tepat dan padat ● Standard Pembelajaran dalam DSKP ditanda pada subtopik berkenaan ● Info Dinamik dan Kod QR sebagai maklumat tambahan 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 14.90 (-0%)

作者 Aeyfa Nasri
Menggali rahsia dalam rahsia, tanpa sedar nyawa pertaruhan. Hidup adalah sebuah misteri. Kutip semua kunci dan cuba buka tanpa ada kesilapan. Jika tidak... GAME OVER - AQRAM Tanpa sedar, permainan nyawa itu telah meragut hampir seluruh ahli keluarga Imroatul Ain. Dia bagaikan lumpuh untuk meneruskan hidup. Siapa sebenarnya Aqram? Namun, kehadiran Dzul seolah-olah memberi harapan baru buat Imroatul Ain. Lelaki itulah yang menjadi sumber kekuatan untuk dia meneruskan semua ini 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nona Adara
Kau adalah mimpiku yang sempurna. Putus tunang? Bukanlah penyebab untuk Firyal Aleyna tunjuk rasa kecewanya walau dilabel sebagai perempuan tidak bersyukur. Impiannya hanya ada dua, keluarga dan perniagaan Rumah Hati. Tapi, siapa sangka akibat insiden tercampak kasut dalam tren mengubah segalanya. “Kasut sebelah kanan, saya sempat sambut. Kasut sebelah kiri, saya sempat elak daripada terkena muka saya yang antara terkacak dalam tren ini.”- ALYAN IZZ Selepas kejadian cin 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Wan Nurnajihah
Menjadi cinta terakhir… jauh lebih sempurna. HAZRAIN & SHIMA – Sepuluh tahun bercinta, tiga bulan bahagia menjadi suami isteri… indah! Tapi, saat inai masih merah di jari... Shima menghembuskan nafas terakhir. Hazrain menderita! Seseorang dalam ahli keluarganya telah dipersalahkan sepenuhnya atas kematian isteri tercinta. “Gemuk badak air!” Itu kata-kata hinaan yang diterima oleh Jasmin dua belas tahun lepas. Anehnya, sehingga kini dia masih tidak lupa gerangan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
Title In This Collection:- Frenemies Forever Puppy Love Drama Queen Once Upon a Dork TV Star Holiday Heartbreak Dear Dork Skating Sensation Crush Catastrophe Pop Star Party Time Dork Diaries Nikki Maxwell has never been popular but, now she’s started at a new school, she’s hoping to leave her old dorky ways behind! Follow Nikki's adorkable life through sketches, doodles and diary entries as she spills all the details of her not-so-fabulous life full of BFF drama, hopeles 了解更多
原价 RM 478.80

现售 RM 199.90 (-58%)

会员 RM 199.90 (-58%)

作者
Nota & Latihan STPM Pengajian Perniagaan Semester 2 dihasilkan untuk memenuhi keperluan khusus pelajar STPM yang menginginkan buku ulang kaji yang mengetengahkan nota yang padat dan latihan yang mencabar. Buku ini diyakini dapat membantu pelajar untuk mengingati fakta-fakta penting dan membina kemahiran menjawab soalan. Selain latihan pengukuhan yang mendedahkan pelajar kepada latihan berformatkan peperiksaan STPM, latihan stimulasi turut dimasukkan untuk menguji ingatan pela 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 14.31 (-10%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Adnil Zaff
Adinda Putri bukanlah anak bangsawan seperti Tengku Anisah atau Tengku Marissa. Dia juga bukan millionaire. Tetapi dia anak perempuan kepada Angelina Khon, wanita ke 10 terkaya di Perancis! Adinda cuba lari dari kebiasaan hidup yang sarat protokol. Tidak sedar dalam pada dia cuba belajar menjadi orang kebanyakan. Ayahnya telah memberikan dia satu pelajaran yang sulit untuk dia lalui. Iaitu menjadi PA kepada kepada CEO muda itu. William seorang lelaki yang dikenali oleh semua 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 32.40 (-10%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者 Nurhayati Ishak
“Boon, you pergilah temankan Denis kat kereta sana. Kesian pulak dia memandu balik seorang-seorang.” Kerah Josen. Pantas Bunga rungkai tali pinggang keledar.“Tak payah!” jerkah Dee George. Bunga baru sahaja buka pintu kereta dan keluarkan kakinya letak atas tanah. Dee George tiba-tiba jerkah dengan kuat. Sampai terangkat terus kakinya masuk ke dalam kereta semula. Perlahan-lahan dia tutup pintu. Geram jugak dia. Terkejut macam nak mati! Dia lihat Josen sudah mengur 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 25.11 (-10%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Hana Dahlia
Dunia sememangnya tempat di mana kita semua akan diuji oleh Allah. Selagimanaseseorang itu berpijak di atasbumi-Nya, pastilah dia tidak akan bebas dari yang namanya ujian dan pancaroba. Meski terkadang rasa tidak tertahan sakit ditampar ujian, tidak tertanggung berat beban yang ditimpakan, percayalah bahawa semua itu hanya sangkaan semata-mata. Allah berjanji bahawa Dia tidak akan membebani seseorang melainkan sesuai dengan kemampuannya. Sungguh, Dia tidakakan sesekali memun 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Ustaz Abu Usamah & Mohd Hanapiah Haji Hussin
Banyak sekali pertanyaan dan persoalan yang berkait dengan agama pernah diajukan oleh sahabat-sahabat sama ada melalui lisan, talian telefon, WhatsApp, Facebook dan lain-lain. Boleh dikatakan kesemua jawapan yang terkumpul ini akan disertakan sandarannya daripada dalil-dalil syarak ataupun petikan daripada kitab-kitab muktabar.Bagi jilid 3 ini, soal jawab bab berkaitan puasa, haji, korban dan akikah dikumpulkan bagi menjawab pertanyaan dan persoalan yang pernah diajukan. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ustaz Abu Usamah & Mohd Hanapiah Haji Hussin
Banyak sekali pertanyaan dan persoalan yang berkait dengan agama pernah diajukan oleh sahabat-sahabat sama ada melalui lisan, talian telefon, WhatsApp, Facebook dan lain-lain. Boleh dikatakan kesemua jawapan yang terkumpul ini akan disertakan sandarannya daripada dalil-dalil syarak ataupun petikan daripada kitab-kitab muktabar.Bagi jilid 2 ini, soal jawab bab berkaitan solat, solat musafir, jenazah, zakat dan puasa dikumpulkan bagi menjawab pertanyaan dan persoalan yang perna 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Miss Cactus
Tanpa kata, kau membuatkan aku mengenal cinta…. Tanpa kata, kau memberikan aku cinta…. “Kalau betul kau sayangkan aku, aku nak kau hadir masa hari pernikahan aku. Lagipun, kau mesti nak tahu siapa bakal madu kau.” Kejam!!! Itulah yang Bunga rasakan. Hanya kerana tidak mampu melahirkan zuriat, Hadif tegar menduakan dirinya atas sokongan Umi Habibah. Di saat badai melanda, muncul seorang lelaki misteri dalam hidupnya. “Attaf….” “Good. Remember my name, pretty 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

1-826 of 826

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top