0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Putera '找到 84 件相关商品
作者
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
The four princes of the Kingdom of Granzreich are aiming to become the next king. Under the guidance of the royal tutor Heine Wittgenstein, while overcoming various obstacles and sometimes hesitating, they grow little by little. Appearing before them are twin princes from the Kingdom of Romano. Even though these princes look cute on the surface, they are actually extremely sadistic...! Towards such an unprecedented crisis, Heine and the four princes perform "educational guida 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 16.92 (-15%)

会员 RM 16.92 (-15%)

作者 Rehal Nuharis
“Awak tahu tak, muka awak kalau nak dibandingkan dengan Myvi katak saya tu sepuluh kali lebih sejuk mata saya memandang Myvi katak tu tau.” - Qaisara “Memanglah… Awak pernah tengok cerita putera katak tak? Lepas puteri cium katak, katak bertukar jadi putera yang kacak kan? Cuba awak cium saya.” - Radin Oh… nanti dulu. Ini bukan kisah dongeng putera katak dengan puterinya. Tapi ini kisah hidup dua beradik, Qaisara dan Qhalish. Disebabkan sayangkan kakaknya dan me 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Candy Factory
Aduhai pelajar Akademi Momos tidak puas hati dengan ahli MPP lagi! Kali ini penampilan Alex pula jadi isu. Jadi Putera Ciel ubah penampilan Alex menjadi lebih bergaya. Alex dan putera-putera juga pergi ke Pulau Poposi untuk belajar tentang gaya dan penampilan dengan puteri-puteri. Apa pula pendapat mereka dengan gaya terbaru Alex? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Candy Factory
Teruklah! Pulau Momos kekurangan makanan? Satu-satunya pembekal sayuran berdepan dengan masalah dan tidak dapat memenuhi keperluan bekalan makanan di Momos. Adakah semua orang di Momos akan kelaparan? Bagaimana Alex dan putera lain selesaikan masalah ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Candy Factory
Pulau Momos dilanda gelombang haba dan putera-putera dipersalahkan. Si penuduh menyalahkan mereka hingga mempersoalkan status sebagai golongan bangsawan! Apakah puncanya? Apakah reaksi Alex dan putera-putera terhadap situasi ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Nazry Salam
Komik berkisah tentang Putera berdepan MISI yang mencabar dan getir untuk mengembalikan zaman kegemilangan Restoran Mankanan. (Dr Ezani Farhana, Juara MasterChef Malaysia Musim Pertama) 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Prestasi akademik geng putera agak merosot disebabkan obsesi mereka terhadap permainan berpapan. Disebabkan itu Pengetua Evan memberi kuasa kepada Putera Gion untuk memantau pembelajaran mereka. Tetapi putera Itali itu dicabar kawan-kawannya untuk bermain permainan hartanah akibat tidak berpuas hati. Pertaruhannya? Orang yang kalah perlu tukar sekolah. Siapakah yang akan menang dan kalah dalam permainan ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 J.K. Rowling
Pertengahan musim panas, tetapi kabus di luar musim yang melanda, menerpa cermin-cermin jendela. Di biliknya di rumah keluarga Dursley di Privet Drive, Harry Potter sedang tertunggu-tunggu penuh cemas Profesor Dumbledore datang sendiri untuk menjemputnya. Harry hampir-hampir tidak percaya bahawa dalam banyak tempat di dunia, Profesor Dumbledore muncul di rumah keluarga Dursley. Mengapa baru sekarang profesor itu datang? Apakah perkara yang penting sangat yang tidak sempat- 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 39.51 (-10%)

会员 RM 39.51 (-10%)

作者 Reyna Ibrahim
Naskhah ini adalah diksi-diksi hati seorang ibu yang bergelar ibu, mama, umi, bonda dan seangkatan dengannya. Sebagai wanita yang bergelar ibu, sungguh sulit memperincikan perasaan yang terbenam, sukar menzahirkan apa yang bergolak serta perit menyimpan perasaan gusar tatkala melihat masa yang teramat pantas berjalan seiring dengan kedewasaan putera puteri kita. Masa yang berlalu membawa bersama detik-detik kejauhan anak-anak daripada kita (sebagai ibu mereka). Tanpa seda 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera Shintarou akan pulang ke Jepun untuk meraikan hari jadi Putera Junta. Masalahnya, dia tidak dijemput. Adakah dia merancang untuk sabotaj majilis itu? Dalam diam Alex dan putera lain mengikut Putera Shintarou untuk melindungi Putera Junta daripada sebarang penganiayaan, tetapi apakah yang bakal menanti mereka di sana? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Candy Factory
Berdasarkan petunjuk dalam buku sebelum ini, Putera Charles mula menjejak rahsia Pengetua Evan. Secara tidak sengaja, Alex dan putera-putera lain juga turut serta dalam 'pemburuan' rahsia tersebut. Berjayakah mereka? Apakah rahsia Pengetua Evan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Tim Misi
Misi Aizad, Zahid dan kawan-kawan semakin hampir ke penghujung. Penat lelah, pengorbanan dan perjuangan mereka selama ini akan ditentukan dalam peperiksaan paling penting, Sijil Pelajaran Malaysia! ADAKAH MEREKA AKAN BERJAYA MENCAPAI MISI 10A? Apakah yang akan terjadi kepada mereka selepas SPM? Ke manakan hala tuju masing-masing selepas ini? Adakah Misi 10A Finale ini akan menjadi salam perpisahan untuk Aizad, Zahid, Mat, Kimi, Fizi, dan Putera? 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Ainan Adha
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者 Saki Kanoto
Miwa menggantikan ibu bapanya yang sibuk bekerja dan menjaga adik-adiknya. Dia yang tak pandai memasak dibantu kawan sekelas yang digelar 'Putera Masakan', Hikaru FUJIYAMA! Alasan Hikaru menolong pula adalah kerana dia menyimpan perasaan terhadap Miwa! Nikmatilah dengan sepenuh hati kisah manis dan mencuit hati bersama jejaka masakan ini. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kk Ng
Dua ribu tahun dahulu, Putera Zheng melarikan diri daripada musuh-musuhnya, satu robot raksasa muncul di hadapan baginda. Robot tersebut berjanji untuk menolong baginda menakluki negeri-negeri di China dengan dibantu oleh 12 robot emas. Selepas zaman berubah, 12 robot emas itu lenyap begitu sahaja tetapi ketopong yang digunakan oleh Putera Zheng untuk mengawal robot-robot emas itu telah dibeli oleh Tuan Sadan dengan harga yang sangat mahal. Mengapakah Tuan Sadan sanggup berbu 了解更多
原价 RM 9.80

现售 RM 9.80 (-0%)

会员 RM 8.82 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera Leon menemui sebuah bangunan lama yang tersimpan banyak buku dalam kawasan sekolah. Perpustakaan itu sangat usang dan hampir roboh. Dapatkah putera Leon, Alex dan lain-lain menyelamatkan lubuk ilmu ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Ehhh? Putera Albert dari England dan Putera Ciel dari Perancis telah digantung dari Majlis Perwakilan Pelajar oleh Pengetua Evan?! Bukan itu saja! Anak seorang jutawan China muncul secara misteri dan tinggal di asrama putera. Apakah yang akan berlaku? Adakah konflik akan mula tercetus...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Teme Abdullah
Ilmu agama ini umpama senjata yang boleh dimiliki sesiapa. Jika senjata itu jatuh ke tangan yang baik, akan digunakan senjata itu untuk menyerang yang jahat. Namun, jika ia jatuh ke tangan yang jahat, akan digunakan senjata itu untuk memusnahkan yang baik. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Buku cerita berfokus suku kata 12 cerita untuk bacaan anak-anak: 1) Pinocchio 2) Swan yang Liar 3) Cinderella 4) Aladdin 5) Budak Hutan 6) Anak Itik yang Hodoh 7) Goldilocks dan Keluarga Beruang 8) Puteri Duyung 9) Rapunzel 10) Putera Katak 11) Alice dan Alam Ajaib 12) Puteri dan Kacang 了解更多
原价 RM 46.80

现售 RM 42.12 (-10%)

会员 RM 42.12 (-10%)

作者 Candy Factory
Perkahwinan ialah majlis yang diraikan meriah menandakan permulaan kehidupan baharu pasangan bergelar suami dan isteri. Alex dan putera-putera bersedia untk menghadiri satu majlis perkahwinan tetapi siapa yang berkahwin? Di mana majlis itu berlangsung? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Syed Husin Ali
The People’s Constitutional Proposals for Malaya 70th Anniversary Edition Author: Syed Husin Ali, Ariffin Omar, Jeyakumar Devaraj, Fahmi Reza Paperback, 144 pages Publisher: SIRD Published: 2017 ISBN: 9789670960913 Drafted by Representative of the PUSAT TENAGA RA’AYAT or PUTERA and the ALL-MALAYA COUNCIL OF JOINT ACTION between the months of May and August, 1947; and approved by two Conferences of Delegates from the PUTERA and the AMCJA on July 4-7, and on August 1 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Hikaru Asagi
Hina ialah pelajar biasa sekolah tinggi. Tapi dia ada simpan 'rahsia' yang tak boleh diketahui rakan sekolah. Rahsia tu ialah... sebenarnya dia dah kahwin dengan Aiji, lelaki popular persis putera di sekolah! Dia terpaksa kahwin demi menyelamatkan syarikat ayahnya. Namun kalau rahsia terbongkar dengan pelajar perempuan lain, habislah... Hina nekad nak bercerai lepas syarikat kembali stabil, tapi...?!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Cuti musim panas sudah bermulai Alex dan putera-putera teruja untuk mencari kerja sambilan. Mereka semua dapat bekerja dengan baik kecuali... Putera Felix belum menemui kerja yang bersesuaian. Dapatkah dia mencari kerja yang diingini dan menimba pengalaman suka duka seperti orang lain? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Machiko Iroi
Tsugumi ialah pelajar sekolah menengah rendah yang sedang dilamun cinta. Pada Hari Valentine, dia tercium coklat buatannya dan ia berubah menjadi putera yang hidup. Putera kacak tu baik hati dan digilai ramai gadis tapi cuma Tsugumi bertakhta di hatinya. Tsugumi jatuh cinta dengan Putera tapi bila musim bunga tiba, dia risau jika Putera akan cair... 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 T. Yik Koon
Bumiputra Malaysia Finance Limited (BMF) was a financial institution set up in Hong Kong at the end of 1977. Its parent bank was the Bank Bumiputra Malaysia Berhad (BBMB) which was established in 1965 with public funds to promote Bumiputera participation in the economy. In the 1980s, during Mahathir Mohamad’s administration, BMF lost M$2.5 billion, allegedly due to fraud and corruption, which could not be accounted for until today. After about 35 years, another similar colo 了解更多
原价 RM 65.00

现售 RM 65.00 (-0%)

会员 RM 58.50 (-10%)

作者 Candy Factory
Alex menerima hadiah jaket berjenama daripada Pengetua Evan dan memakainya ketika keluar berjalan-jalan. Malangnya, dia tidak sengaja terlanggar seorang lelaki tua yang kemudian memaksa Alex untuk serahkan jaket sebagai ganti rugi. Bagaimanakah Alex menangani situasi ini? Adakah dia terpaksa melepaskan jaket yang sangat bernilai itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Pelajar Akademi Lelaki Momos telah dijemput ke majlis tari-menari yang dianjurkan oleh Akademi Perempuan Poposi. Alex terkesima apabila Puteri Han memintanya menjadi pasangan menari untuk tarian pembukaan. Masalahnya, Alex tidak tahu menari! Dapatkah putera-putera membantu Alex yang darah gemuruh itu menari dengan baik? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) telah ditugaskan untuk mengendalikan Program Pertukaran Budaya dan menjadi hos puteri-puteri Pulau Poposi. Alex selaku Presiden MPP, akhirnya mencapai impian untuk melihat sendiri kecantikan dan keanggunan puteri itu. Tetapi dapatkah Alex dan putera lain berbaik dengan puteri-puteri Pulau Poposi? Adakah Program Pertukaran Budaya berjaya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Akira Hagio
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Saki Fumikura
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera Leon dari Jerman risau dengan trend dunia kini kerana manusia terlalu bergantung pada kemudahan moden dan peralatan elektronik. Putera Shintarou pula percaya manusia lebih lemah berbanding komputer. Percanggahan pendapat ini membawa kepada isu persaingan antara manusia dan kecerdasan buatan! Elemen manakah lebih dominan? Manusia atau mesin? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Ariel mempunyai impian untuk menjadi manusia dan ketika dia menyelamatkan nyawa seorang putera raja bernama Eric, Ariel telah jatuh cinta. Selepas ayahnya melarang Ariel untuk berjumpa dengan Eric, Ariel membuat perjanjian yang membahayakan dirinya dengan Ursula, ahli sihir laut. Adakah Ariel akan selamat bersama cinta senjatinya. 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Aiza Qriselda
Dia bukan putera raja impian. Juga bukan jenis Prince Charming idaman semua. Malah, bukan calon untuk dijadikan suami. Pendek kata, dia bukan pilihan akal. Tapi...akal kata jangan, hati tetap teruja. Akal kata tak usah, hati kata tak apa. Bila akal mahu menyebelahi rasa, hati pula ingatkan jangan main api bara. Hakikatnya, soal hati sukar ditelah. Lalu dibiarlah takdir menentukan hala mereka. Mohd. Haiman dan Wardah Umayra. Duda...Gadis...Beza umur 14 tahun. Mendapat bo 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Tadatada
Selepas "ketiadaan" rakan karib, Cindy mula bermain game dan berkenalan dengan gamer bernama Prince. Pada suatu hari, Cindy ke Sekinchan berseorangan demi menyiapkan tugasan sekolah tanpa mengetahui itu tempat tinggal Prince. Di sana, Cindy telah membangkitkan kemarahan penduduk. Prince tampil untuk menolong dan keadaan itu mengingatkan Cindy situasi yang pernah menimpa Julia. Cindy dihantui rasa bersalah tetapi mampukah dia menangani masalah tersebut? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Foong Zin Yi
Apa khabar? Mereka ni kawan-kawan saya. Budak berambut perang ni namanya Leo. Dia kawan baik saya. Dulu, dialah murid paling dibenci oleh warga sekolah. Kalau nampak muka dia, cepat-cepat kami lari. Pada suatu hari, sesuatu yang luar biasa berlaku dan menyebabkan perangainya bertukar jadi baik... Apa yang terjadi padanya? Kenapa dia berubah? 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 16.20 (-10%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Ritsu Aozaki
Charlotte, cucu perempuan bapa pengasas negara terpaksa membantu abangnya, seorang putera raja dalam hal ehwal negara yang berantakan. Masalahnya dia bakal jadi sasaran seseorang! Nyawanya bakal diselamatkan sateria bergelar ‘Sateria Ronin’, Albert Horseman...?!! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Presiden Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) telah ditetapkan dan putera lain juga diberi peranan masing-masing. Tugas pertama mereka ialah mengawal bajet sekolah. Namun sikap keras kepala menyebabkan mereka tidak mencapai kata sepakat dalam semua hal, termasuklah agenda kewangan. Bolehkah mereka mengenepikan perbezaan pendapat dan perselisihan demi matlamat bersama? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Pilihan raya Presiden Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) akan diteruskan. Ini bermakna persaingan antara Putera Ciel dengan Putera Gion diteruskan. Alex pula tersepit di tengah-tengah! Adakah kerjasama dalam misi bantuan akan menjadi kunci pada tautan perhubungan putera-putera ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Papiko Tsukimi
Bas dengan kereta api pun lalu cuma sejam sekali. Kedai runcit terdekat? Tiga stesen yang lepas adalah! Kampung kitorang takdelah kolot sangat. Ia cuma sebuah tempat yang sederhana. Tapi tak sangka pula seorang gadis yang tinggal di kampung sebegini boleh mengalami kisah cinta yang berkilauan. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera-putera kini berdepan masalah untuk berbaik dengan rakan sekelas baharu mereka, Putera Gion dari Itali. Sebaik mendengar berita putera Jepun sudah kembali ke akademi, mereka bergegas untuk berjumpa namun ada sesuatu yang mengejutkan! Di tengah-tengah kemelut ini, mereka perlu bersaing untuk menjadi Presiden Majlis Perwakilan Pelajar. Siapakah yang lebih menonjol dan layak menerima undian pelajar Akademi Momos? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nuris
Destinasi pertemuan mereka adalah antara bumi dan langit. Tetapi tidaklah sampai menjangkau ke awan. Bersaksikan kabus tebal yang melitupi seluas kawasan, yang kelihatan hanyalah pergunungan yang tersergam indah di kiri dan kanan. Namun gunung-ganang tersebut nun sejauh mata memandang. “Rindukan Dewi, ya?” Kato menghampiri Putera Naga Emas lalu diurut-urut tubuh yang berwarna keemasan itu. Senyuman tidak lekang dari bibirnya. Seperti kebiasaan, Kato terus meloncat naik 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
Dengan kuasa sakti Bonda Pari-Pari, kehidupan Cinderella berubah daripada seorang hamba kepada tetamu majlis diraja di mana dia telah jatuh cinta dengan Putera Raja. Tetapi, kuasa sakti itu hanya bertahan sehingga tengah malam. Adakah Putera Raja dapat menemui Cinderella kembali? Sebuah buku cerita klasik Disney yang pastinya memberi keceriaan kepada si kecil. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Acik Lana
Dalam mengharungi kehidupannya yang huru-hara, Helena bertemu dengan Izzat yang sinis, ego, berlagak tak bertempat. Semua ini menambahkan kekusutan di kepala Helena. Baker bajet hot yang bekerja di bakeri cabuk itu sentiasa mencari pasal dengan Helena. Ada sahaja yang tak kena di matanya. Dan keadaan semakin tegang apabila keadaan memaksa Helena bekerja dengan Izzat di bakeri yang sama. Hinggalah… hati mereka bertaut dengan kasih. Namun, rahsia Helena terbongkar sewaktu mer 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mohamad Shahidan
Tuan Puteri Cempaka Biru, anak Malik Zahab dan Raja Muda Anak Raja Nobat bakal dijodohkan apabila tiba dewasa. Ayahanda mereka bersahabat baik dan telah menjodohkan mereka semenjak kecil. Namun, pada suatu hari, hati Tuan Puteri Cempaka Biru berubah dan tidak mahu menunaikan hasrat ayahandanya. Mengapakah berlaku sedemikian rupa? Apakah punca sebenarnya perubahan hati Tuan Puteri Cempaka Biru? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera Ciel dan Alex menyedari asrama mereka tunggang-langgang dan putera-putera lain telah hilang! Putera Itali tiba-tiba muncul dan mengatakan beliaulah yang ‘menyembunyikan’ putera-putera lain di destinasi popular negara mereka. Alex dan Putera Ciel perlu mencari putera itu dalam masa tiga hari. Berjayakah mereka? Apakah motif putera Itali di sebalik kejadian ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
“Awak ni serius sangatlah. Macam nak angkat sumpah untuk ditabalkan sebagai sultan Indera Mahkota pulak.” “Kalau betul saya jadi sultan Indera Mahkota, awak nak tak jadi permaisurinya?” “Awak jadi putera mahkota dulu, baru saya fikirkan.” Pertemuan tanpa sengaja antara Dahlia Sophia dan Shah aka Tengku Shah Putra di Kota Paris telah mengubah hidup mereka. Dahlia ke Paris setelah kematian tunang tercinta manakala Tengku Shah Putra pula ‘lari' ke Paris kerana 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ailah Diela
"Khalish? Siapa? Anak siapa? Putera raja? Anak Dato' atau Tan Sri mana?" - Umar Ahqaf "Anak Encik Azlan. Bukan sesiapa, tapi dia ada hati yang sangat hebat. And I love him so much." - Elina Safia Macam antara dua darjat! Susahnya untuk lulus ujian menjadi menantu lelaki yang pernah digelar Bad Guy itu. Sesi temuduga mengalahkan nak jadi jeneral. Semua benda Umar Ahqaf ambil kira. Ingat senang nak ambil alih tugasnya sebagai pelindung Elina? "I tak suka budak-budak tu pand 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Hanny Esandra
“Lain kali bila aku suruh tu, cepat-cepat buat! Jangan sengaja kau nak lengah-lengah! Aku tak suka! Dahlah aku memang tak sukakan kau! Jangan pulak bagi kau tunjuk perangai kau yang aku tak suka tu!” Ibu tiri selalu dikaitkan dengan sikap kejam. Samalah dengan ibu tiri Auni Naura. Dia ibarat Cinderella yang terpaksa buat semua kerja sementara ibu tiri hanya goyang kaki. Ada pula abang tiri yang selalu curi peluang mahu menceroboh hak kewanitaannya. Auni Naura semakin t 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Chise FUJINAKA
Sakura hilang setahun daripada memorinya akibat kemalangan. Memori terakhir ialah luahan cinta paling dinanti dari rang yang disukai sejurus sebelum tragedi. Tapi satu-satunya perkar diingati tentang lelaki itu ialah dia memakai kimono. Sakura pun mulakan misi mencari siapa yang luahkan perasaan kepadanya tapi ada dua jejaka pula memakai kimono di sekolah... 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Pada mulanya Alex ingat dia bersendirian di sekolah ketika hampir semua pelajar pulang sempena cuti seminggu Akademi Momos. Tanpa disangka, Putera Ciel, Putera Ciel dan Putera Leon turut menemaninya. Walaupun Alex cuba ceriakan suasana, mereka bertiga nampaknya sukar berbaik. Bagaimanakah Alex mendamaikan mereka dan nikmati cuti ini dengan gembira? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Jurulatih sukan Akademik Momos tegas mengarahkan putera-putera yang kurang aktif itu bersukan. Oleh kerana jarang bersukan, mereka kekok dan malu. Lain ceritanya dengan Putera Russia, Putera Afrika Selatan dan Putera Arab Saudi; mereka sangat handal bersukan hingga menjadi idola di sekolah! Pada masa sama, ada satu kumpulan sedang merancang untuk menjatuhkan putera-putera tersebut. Bagaimanakah Alex dan putera-putera menangani persaingan baharu ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Muzium Sejarah dan Budaya Dunia dirompak dengan modus operandi profesional. Axis dan putera lain turut terlibat mencari dalang utama. Pada masa sama, mereka berusaha memupuk kesedaran orang muda mengenai nilai sejarah dengan harapan golongan ini tidak kekok berkunjung ke muzium. Mampukah putera-putera ini menyelesaikan misteri rompakan dengan kepakaran dan kebijaksanaan mereka dalam ilmu sejarah? Mungkinkah muzik menjadi tempat menarik bagi orang muda? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nazry Salam , Afiq
Selepas Misi 8A dan Misi 10A sudah berjaya disempurnakan, apakah #thenextmisi untuk Aizad, Zahid, Putera, Kimi, Fizi, dan Mat? Misi 4 Flat ataupun…? 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Candy Factory
Hari ini Alexis dan semua putera memulakan sesi persekolahan. Kemudian Alexis bertembung dengan Putera Felix dari Sepanyol yang tidak sempat menghadiri Majlis Santapan Aluan Akademi Lelaki Momos disebabkan terlewat. Alexis pun mencadangkan satu majlis kecil diadakan khas untuknya. Setiap putera raja menilai masa dari perspektif sendiri dan ternyata berbeza. Bagaimanakah kemeriahan majlis itu nanti? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru , Dreamerz
Demi keamanan dunia, Akademi Lelaki Momos telah mengumpulkan pelajar elit dari seluruh pelosok dunia termasuklah putera dari England, Amerika, Perancis, Jepun, Afrika dan banyak lagi negara lain. Alexis, seorang budak dari keluarga biasa, terpilih untuk menjadi pelajar akademi tersebut. Dia yang hadir berpakaian biasa telah disalah anggap sebagai penceroboh! Bagaimanakah kehidupan Alexis bersama pemuda-pemuda berpengaruh dari seluruh dunia ini? Ikuti kisah yang penuh dengan k 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hannah Dhaniyah
ADELE, si gadis bijak yang hidupnya hanya bertemankan kekasih hati di universiti. Kehadiran Danial di Universiti Awam Alamin membuatkan si gadis manis ini serba tak kena. Di mana ada Adele, di situ ada DANIAL, diekori ke mana sahaja. Kasih Adele yang sudah tertumpah kepada Hairi, menyebabkan kehadiran Danial dipandang sepi. Kedudukan Hairi dalam hati Adele sedikit pun tak tergugat, walau bermacam-macam cara yang digunakan Danial untuk memikat Adele. Demi menyelesaikan m 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Saodah Lasim
Buku ini mengisahkan tentang riwayat hidup Nabi Muhammad SAW bermula dari saat keputeraan baginda sehinggalah baginda wafat. Setiap kisah dipersembahkan dengan gaya bahasa yang mudah serta ilustrasi menarik yang diharapkan dapat membantu kefahaman anak-anak. Buku ini turut memaparkan tentang kisah suka, duka serta cabaran dan tentangan yang dihadapi Rasulullah SAW dalam menyampaikan ajaran agama Islam yang tercinta. Melalui buku ini kita dapat melihat betapa tabah, sabar dan 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 35.10 (-10%)

1-84 of 84

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top