Comic Carnival
Comic Carnival
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Puteri bunian '找到 70 件相关商品
作者 Dreamer
Ketika cinta datang menyapa... semua jadi serba tak kena! Tulah yang Pear rasa bertemu Cherry, puteri sekolah yang buat jiwa jejaka bergelora. Dalam mengejar cinta 'secret crush-nya', takdir menemukan Pear dengan pelajar baru yang cantik tapi... suka buat onar?!! Edisi terkini 'Le. Gardenie' membuka tirai! Let's fall in love~ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
MASHIN SENTAI KIRAMAGER 魔进战队煌辉者 VOL.1-45 END(DVD) JAP (E / C / M) "When people shine, a miracle is born. That shine is the symbol of the warriors who can change the future! KIRAMAI GO! " A princess from a land of jewelry and Kiramai Stones comes to Earth in search of people with a “shining spirit” called Kiramental, a source of outstanding charm and talent. She seeks them out to make them into warriors to defend Earth from an evil army. Five are chosen by t 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 55.92 (-20%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者 Maria Kajiwa
Selama berada di pulau ini, bersaudaralah kita manusia dan bunian Sebutir geliga bunian menjadi paksi kekuatan kerajaan bunian lautan sejak ratusan tahun. Mengikut cerita ayah aku, pulau tu memang ada bunian. Hantu pun ada.”- ZAHID Pada tahun 1801 Masihi, dua orang pemuda, terpaksa berlindung di sebuah pulau yang dikatakan berpuaka. Demi menyelamatkan nyawa adiknya, Damak terpaksa mencari air sehingga tersesat di dalam hutan tebal. Dia kemudiannya diselamatkan oleh seora 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
jo. Nyi Row Kidul dipercayai raw ghaib penguasa Laut Selatan. Pun cantiknya digambarkan scbagai makhluk jahat yang sedia mcminta korban sesiapa sahaja pclanggar pantang dan larangan di Pantai Selatan, tetapi ada juga anggapan bahawa Nyi Roro Kidul merupakan penguasa ghaib yang sedia menjaga tanalt Jawa lagi Yogya dengan bala kekuatannya. Banyak versi yang menerangkan tentang jati diri Nyi Roro Kidul. Ada yang mengatakan Nyi Roro Kidul merupakan keturunan-keturunan Raja Air 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Shukriah Rodzi
Shannie dan pasukan cari gali Profesor Idris rasa teruja kerana menemui satu lagi artifak bersejarah berupa mohor jongkong emas dengan ukiran mahkota ular berkepala lima yang boleh digunakan oleh mereka untuk membantu kajian tentang ketamadunan Kerajaan Kedah Purba. “Nah, Shan pakailah rantai ni. Ni, sebenarnya rantai nenek papa. Dia suruh wariskan pada anak perempuan sulung papa.” Jasadnya dirasakan terawang-awangan hinggakan dirinya dibawa ke alam siluman ular yang pe 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Harleen
"Hanya perlu ada dia, selamat jiwa dan raga," Bagi Dhia, tak salah rasanya kalau dia cuba mencari kawan baru dan berbaik dengan semua orang. Boleh juga mengelakkan permusuhan. tak gitu? Tapi, mamat ber'hoodie' hitam ini pula tunjuk perilaku sombong. Pelawaan Dhia untuk menjadi kawan ditolak mentah mentah. "apa? kau ingat aku ni ada masa nak layan perangai budak budak kau tu?" -Farhan Iskandar Sudahlah dikutuk Dhia seperti budak budak, dikatanya pula Dhia ini mengambil ke 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Eri Kumaki & Lain-Lain
Kompilasi kisah penuh plot twist dan tidak mengecewakan. Bakal bawa korang menerawang demi memenuhi impian sukar dijangka hingga sanggup buat apa saja. Dongengan tentang Cinderella, Puteri Beradu dan gadis penuh dendam, pasti buat korang terkesan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Nanatsu no Taizai七原罪 JAP (OVA,SP) (E / C / M) In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that th 了解更多
原价 RM 109.90

现售 RM 87.92 (-20%)

会员 RM 87.92 (-20%)

作者 Jeehan
Jasad dan jiwa yang menyatu, selamanya bertemakan aku. Pertualangan memburu jasad. Ritual menanti jiwa. Sumpahan iblis melalui patung-patung itu telah membawa permainan terkutuk itu bersemadi selamanya. Namun, demi seorang sahabat, Kat dengan rela hati berusaha merungkai segala teka-teki yang bersarang di fikirannya. Vina pula semakin kuat rasa ingin tahu tentang rahsia yang disembunyikan oleh keturunannya. Nol terjebak dengan misteri yang sedang melilit dua sahabatnya. P 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? 在地下城寻求邂逅是否搞错了什么? As an adventurer living in Orario, Bell Cranel becomes the only member of Hestia Familia. Although he was very weak compared to veteran dungeon crawlers, he gained a special skill that enables him to become stronger quickly as long as his feelings towards Aiz, the Sword Princess whom he looks up to, does not change. With the help of his Goddess, Hestia and other people who cares f 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者
"When people shine, a miracle is born. That shine is the symbol of the warriors who can change the future! KIRAMAI GO! " A princess from a land of jewelry and Kiramai Stones comes to Earth in search of people with a “shining spirit” called Kiramental, a source of outstanding charm and talent. She seeks them out to make them into warriors to defend Earth from an evil army. Five are chosen by the Kiramai Stones, which transform into sentient vehicle companions known as Mas 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Alex Siow
This is a "how to" book for the next generation of CIOs, CTOs, and other leaders who work in and with technology. It includes practical tips, case-studies, and personal insights from Singapore's first CIO. It also has guest chapters on the Future of Work, the Future of Money, and Lessons from the current Covid-19 crisis. The book is divided into six parts: management of legacy information and telecommunications technology (ICT) issues, information overload, motivation and men 了解更多
原价 RM 102.90

现售 RM 102.90 (-0%)

会员 RM 92.61 (-10%)

作者 Elvroseth
Puteri Ajla Zulaikha. Seindah-indah kisah di antara kisah. Di matanya, ada seorang lelaki, bermata biru, senyuman manis bagai madu. Di matanya, lelaki itu harus dia kejar, harus ada di dalam genggaman tangannya, harus ada di dalam hatinya. Dia akan dapatkan lelaki itu walaupun maruahnya diragut dan egonya tiada. Dia bersumpah, dia akan kejar Yousuf sampai mati! Muhammad Yousuf Bin Abdullah. Seindah-indah mata biru yang memandang. Di matanya, Zulaikha gadis yang bijak, berani, 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
Sertai Martha mencari harta karun, berkenalan dengan adik Puteri Amelia, ikut Melody si ikan duyung dan kawan - kawan dan pelbagai kisah menarik lain. 了解更多
原价 RM 17.90

现售 RM 17.90 (-0%)

会员 RM 16.11 (-10%)

作者 Puteri Aqish
Gelabah seorang Darleena Alissa memang tak boleh bawa bincang! Hanya kerana seseorang, Leena mendesak Asy, kawan baiknya untuk cari jalan penyelesaian. Dan Heidi muncul sebagai penyelamat. Bagi Leena lelaki itu hanya hero jadi- jadian. Namun, lain pulak bila Heidi mula fikir bukan-bukan. Haiyak!!! Suatu hari, Kaif Rayyan, bos tempat kerja Leena melantik dia sebagai wedding planner majlis adiknya. Leena akur, demi amanah, tanggungjawab dilunas, walaupun hati sekejap sejuk sek 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
In a world similar to the European Middle Ages, the feared yet revered Holy Knights of Britannia use immensely powerful magic to protect the region of Britannia and its kingdoms. However, a small subset of the Knights supposedly betrayed their homeland and turned their blades against their comrades in an attempt to overthrow the ruler of Liones. They were defeated by the Holy Knights, but rumors continued to persist that these legendary knights, called the "Seven Deadly Sins, 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kutelusuri jejak-jejak sejarah mencari Keris Taming Sari, bermula dari kerajaan Majapahit sehingga ke kerajaan Melaka. Kutelusuri Sulatatus Salatin, Sejarah Melayu dan tak lupa Hikayat Hang Tuah sendiri kerana keris ini milik Laksamana Hang Tuah. Kutemui juga Sang Kertaksa, Patih Gajah Mada, Seri Betara Majapahit, Aria Putera di Bukit Pancalusa, Sang Persanta Nala di Gunung Wirana Pura, Syeikh Mansur di Hulu Melaka, Suraprabhawa Raja Majapahit, Patih Kerma Wijaya, baginda Sul 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Gcrest
Mempersembahkan versi komik game RPG + puzzle 'Yume Okoku to Nemureru 100-nin no Ojisama'. Para peminat game jangan lepaskan peluang jadi Puteri Traumare dan telusuri kembara menyeronokkan! Semakin mengujakan bila 30 putera lima kerajaan berbeza muncul. Boleh lihat sisi cool diorang juga! Bukan tu je. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Siapa agaknya putera paling tangkas? Game 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
This is the official 3rd Season of The Seven Deadly Sins (Nanatsu no Taizai). The current era is that of one where the world of humans and the world of those who are non-human have not been separated. With great and terrible power, revered by many, and sometimes feared by the population, the Holy Knights protected the Kingdom of Liones. The princess of the kingdom, Princess Elizabeth, just one person, has stepped out of her country on a journey searching for some certain peop 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者
The Starry Sky World (星空界, Hoshizora-kai) is the home to the twelve Star Princesses who are based on the Zodiac signs and maintain order in the universe. But when the Notraiders attack the Star Palace, the princesses scatter themselves across the universe as the Princess Star Color Pens. Seeking to revive the princesses and avert the universe from being consumed in darkness, the aliens Lala and Prunce travel with the fairy Fuwa to Mihoshi Town (観星町, Mihoshi-chō) 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 DYNNA ZAIN
Tengku Hannah Thalia. Sebaris nama yang cukup menggeruni rakyat jelata Kerajaan Akalil. Kerajaan Akalil yang sering menjadi buah mulut di serata tempat kerana ia merupakan satu-satunya kerajaan yang masib mengekalkan adat Perpatih Putih. Sebut saja namanya, pasti penduduk Akalil mula terbayang pandangan mautnya. Bahkan gadis itu diberikan gelaran Puteri Hazel kerana ketangkasannya dalam berlawan pedang, kebijaksanaanya dalam menutur kata, juga kerana keberaniannya seperti see 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 PUTERI NOR
JADI KAWAN SAYA 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Dr Evelyn Rose
Cinta. Pada Orkid, cinta itu perasaan yang suci.Menginginkan yang terbaik pada si dia yang dicintai walaupun hatinya sendiri terluka. Dalam diam dia menyukai sahabatnya Adam yang jelas menyukai sahabat mereka, Dr Eve. Kata Orkid, biarlah kalau satu masa apabila Adam dan Eve bersatu hatinya akan terluka, dia rela dan dia masih mahu berharap. Menumpang kasih seorang Adam selagi Adam tak dimiliki walaupun dia sedar, dia seperti pipit yang menginginkan enggang. ' Kalaupun hati 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
Professional wrestler and animal lover Shibata Genzo is suddenly summoned to another world. Greeted by a princess, she requests to get rid of the evil beasts roaming in this world. Outraged that he was asked to kill monsters, Genzo German suplexes the princess. Unable to get back to Earth, he decides to live a peaceful life and manage a "monster" pet shop. 主要讲述职业摔跤手穿越异世界的故事,摔跤手×怪物×美少女交织成的异世界幻想之旅! Sh 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 23.90 (-0%)

作者 Ameera Ameer
Mengisahkan tentang Cik Siti yang mempunyai dua orang sahabat baik iaitu Mawar dan Teratai. Siti bercinta dengan Awang, namun dalam diam rupa-rupanya Mawar juga mencintai Awang. Teratai yang mengetahui pekara tersebut menasihati Mawar agar tidak mengkhianati sahabat baik sendiri. Kemudian, wajah Cik Siti tiba-tiba diserang penyakit misteri apabila ditumbuhi jerawat batu. Keadaan mukanya sangat teruk sehingga orang kampung memanggilnya hantu dan dia sering dihina dan dikeji, m 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Mind To Mind
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Mind To Mind
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者
Siri puteri menceritakan lima orang puteri yang hidup di sebuah kerajaan Limau. Manis mempunyai suara yang merdu, Kasturi mempunyai hati seorang pahlawan, Purut seorang yang sangat pemalu, Bali seorang yang penyayang dan Nipis yang nakal bersama kucing kesayanganya bernama Jebat. Masing - masing 5 beradik mempunyai kemampuan yang luar biasa yang apabila digabungkan, mampu menjaga keamanan dan keharmonian dalam kerajaan Limau dan rakyatnya. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 22.90 (-0%)

作者
Siri ini merupakan bahan bacaan tambahan untuk membantu kanak-kanak menguasai Bahasa Malaysia dan tulisan Jawi. Cerita-cerita menarik dalam siri ini mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara yang baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku-buku cerita ini juga dapat memupuk minat membaca dalam kalangan kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者 Puteri Aqish
Sekali Malique Iskandar tersenyum, melekat Dian Amanda di pintu cermin butik! Semuanya gara-gara sikap ‘alerginya’ pada lelaki yang punyai lesung pipit. Walaupun situasi itu memalukan, tapi Dian Amanda yang dikenali bukan seorang yang serik untuk redah apa saja situasi yang mendatang. Pertemuan demi pertemuan membawa hubungan mereka ke fasa yang halal tanpa diduga. Namun belum sempat mengulit bahagia, Bella yang sedari awal impikan susuk seorang Malique untuk mendampin 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Anuar Darwisy
Penyertaan Safiuddin dan kawan-kawannya di dalam perlumbaan larian jarak jauh merentasi hutan yang asalnya menjanjikan pengalaman yang menyeronokkan bertukar menjadi mimpi ngeri buat mereka. Kejadian demi kejadian menyeramkan menghantui setiap seorang daripada mereka sehinggalah membawa kepada kehilangan yang menggemparkan satu negara. “Selagi tidak berlanggar akidah, aku sanggup! Aku nak cari anak aku sampai jumpa!”– Yazid “Tapi risikonya tinggi, Yazid. Aku ingat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Rehal Nuharis
“Awak tahu tak, muka awak kalau nak dibandingkan dengan Myvi katak saya tu sepuluh kali lebih sejuk mata saya memandang Myvi katak tu tau.” - Qaisara “Memanglah… Awak pernah tengok cerita putera katak tak? Lepas puteri cium katak, katak bertukar jadi putera yang kacak kan? Cuba awak cium saya.” - Radin Oh… nanti dulu. Ini bukan kisah dongeng putera katak dengan puterinya. Tapi ini kisah hidup dua beradik, Qaisara dan Qhalish. Disebabkan sayangkan kakaknya dan me 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Candy Factory
Aduhai pelajar Akademi Momos tidak puas hati dengan ahli MPP lagi! Kali ini penampilan Alex pula jadi isu. Jadi Putera Ciel ubah penampilan Alex menjadi lebih bergaya. Alex dan putera-putera juga pergi ke Pulau Poposi untuk belajar tentang gaya dan penampilan dengan puteri-puteri. Apa pula pendapat mereka dengan gaya terbaru Alex? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aimy Haniya
Awkward. Aku pun tak tahu kenapa aku rasa janggal sangat nak berdepan dengan Hanis. Sebab apa yang pernah berlaku antara aku dengan dia ke? Atau sebab dia pernah confess pada aku? Takkanlah. Kalau itu sebabnya, bukan sepatutnya Hanis yang berasa janggal? Kenapa aku tengok dia okey aje bergelak ketawa? Kenapa aku pula yang rasa serba tak kena ni? . Duda. Sebab tak terima lamaran Hanis dulu dan kahwin dengan orang lain, sekarang ni gelaran terhormat itu yang aku sandang selepas 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 10.90 (-0%)

作者
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 10.90 (-0%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Pilu hati saat dikhabarkan suaminya gugur di medan perang, Catalina rebah tidak sedarkan diri. Sebaik terjaga, dia membicarakan hajatnya ke Hulu Melaka. Ingin mencari 'lelaki bertanduk dua'. Tanpa diduga, takdir menentukan Laksamana Sunan lelaki yang dicari Catalina. Malangnya, Laksamana Sunan bukan lagi wirawan. Kudratnya lenyap dan ditawan penjajah yang menakluk Melaka. Hampir dibunuh musuh, dia diselamatkan oleh cinta yang dipendam Luna. Laksamana Sunan, Catalina dan 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
- Buku ini menghimpunkan 10 buah cerita dongeng yang terkenal dan termasyur sesuai untuk bacaan kanak kanak - Suka kata berfokus - Saiz buku yang mudah dipegang 16 x 22 cm - 16 muka surat berwarna dan berilustrasi Tajuk yang terdapat dalam siri ini: *Ali Baba dan 40 penyamun *Orang bunian dan tukang kasut *Si biskut Halia *Gadis Bertopi Merah *Rapunzel *Puteri Salji dan Tujuh Orang Kerdil *Kumpulan Ahli Muzik Bandar Bremen *Puteri Beradu *Tiga Ekor Kambing 了解更多
原价 RM 41.00

现售 RM 41.00 (-0%)

会员 RM 36.90 (-10%)

作者 Foong Zin Yi
"Kalaulah aku tahu kau ni brutal sangat, tak ingin aku bawa kau balik. Lebih baik aku biar kau pengsan kat stesen bas." "Hei!" Elise menuding ke arah Karl dengan geram. "Betullah apa aku cakap." "Ah! Aku dah ingat. Kaulah 'puteri' masa persembahan pentas sempena ulang tahun sekolah tahun lepas. kan?!!" Ada sahaja yang tidak kena. Karl perli Elise. Elise pula perli Karl. Sampai bila 'perang perli' antara kak long karate dengan lelaki 'puteri' ini akan berakhir? Sedar 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Yim Kang Jae
Komik ini menceritakan kisah hantu di sekolah yang ada di Amerika Syarikat. Meskipun Amerika Syarikat semakin berkembang maju namun kes kehilangan kanak-kanak bertambah setiap tahun. Di manakah kanak-kanak tersebut? Adakah mereka telah disorok oleh hantu atau bunian? Buku ini ada jawapannya. KOMIK DAN KISAH NGERI YANG MENYESAKKAN DADA Majlis Pengijazahan Alex mempelawa Masha untuk menari bersama-sama dalam majlis pengijazahan. Mereka dipilih sebagai raja dan ratu bagi 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Farah Husain
Kerana tidak mahu dicop sebagai ‘loser’, Alina Suffiya bertindak pantas menarik lengan jejaka ‘random’ untuk diperkenalkan sebagai tunangannya. Apa nak buat, hanya si random itu saja yang dia nampak ketika itu. Hidup Zariel Amzar yang tenang dan damai tiba-tiba seperti menaiki roller-coaster di taman tema. Ini semua perempuan psiko tu punya pasal! Gosip liar mula tersebar dan dia diberi tekanan oleh mama tersayang. Suratan atau kebetulan? Mereka kini di bawah satu b 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
Menghimpunkan 10 buah cerita puteri DWIBAHASA yang dapat dijadikan iktibar dan pedoman. Setiap kisah juga mempunyai pengajaran. Kisah 10 Puteri: 1) Puteri Sarah 2) Puteri Hazima 3) Puteri Amani 4) Puteri Fahira 5) Puteri Sofea 6) Puteri Rahma 7) Puteri Nasywa 8) Puteri Amirah 9) Puteri Fayza 10) Puteri Raisya ✔ Size: 15cm x 22.5cm ✔ Halaman: 24 muka surat, warna penuh ✔ Kulit: Lembut 了解更多
原价 RM 46.80

现售 RM 46.80 (-0%)

会员 RM 42.12 (-10%)

作者
Buku cerita berfokus suku kata 12 cerita untuk bacaan anak-anak: 1) Pinocchio 2) Swan yang Liar 3) Cinderella 4) Aladdin 5) Budak Hutan 6) Anak Itik yang Hodoh 7) Goldilocks dan Keluarga Beruang 8) Puteri Duyung 9) Rapunzel 10) Putera Katak 11) Alice dan Alam Ajaib 12) Puteri dan Kacang 了解更多
原价 RM 46.80

现售 RM 46.80 (-0%)

会员 RM 42.12 (-10%)

作者
Sertai dunia puteri-puteri Disney bersama kawan-kawan mereka dalam pengembaraan hebat! Mari membaca kisah menarik Ariel, Cinderella, Rapunzel dan Belle dalam empat buku cerita yang berasingan. Teroka dunia penuh keajaiban bersama watak-watak Disney ini. 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Candy Factory
Pelajar Akademi Lelaki Momos telah dijemput ke majlis tari-menari yang dianjurkan oleh Akademi Perempuan Poposi. Alex terkesima apabila Puteri Han memintanya menjadi pasangan menari untuk tarian pembukaan. Masalahnya, Alex tidak tahu menari! Dapatkah putera-putera membantu Alex yang darah gemuruh itu menari dengan baik? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Sertai pengembaraan puteri-puteri Arendelle, Anna dan Elsa bersama kawan-kawan baik mereka, Olaf dan Kristoff. Teroka dunia penuh keajaiban bersama watak-watak Disney ini. 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Cik Tet
Dia..lelaki yang punya segalanya. Harta, pangkat dan kedudukan. Rupa paras yang mampu menggugat hati si gadis. Belum lagi dengan body ‘tilam kekabunya’ yang cukup untuk membuatkan si gadis dilanda angau. “Makhluk apa ni Pija?” “Inilah makhluk pembunuh, D.” “Bukan orang utan ke?” “Orang utan mana ada jambang yang ohsem macam ni. Inilah makhluk Tuhan yang paling seksi yang aku pernah nampak.” “Ini bukan seksi Pija, ini seksa namanya..” Namun, bila 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) telah ditugaskan untuk mengendalikan Program Pertukaran Budaya dan menjadi hos puteri-puteri Pulau Poposi. Alex selaku Presiden MPP, akhirnya mencapai impian untuk melihat sendiri kecantikan dan keanggunan puteri itu. Tetapi dapatkah Alex dan putera lain berbaik dengan puteri-puteri Pulau Poposi? Adakah Program Pertukaran Budaya berjaya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dave Kerpen
What does it take to win success and influence? In a world where we are constantly connected, it's those with the best people skills who win the day. Those who build the right relationships. Those who truly understand and connect with their colleagues, their customers, their partners. Those who others like, respect and trust. The Art of People reveals the eleven people skills that will get you more of what you want at work, at home and in life. Accessible, easy to exec 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者 Nuris
Destinasi pertemuan mereka adalah antara bumi dan langit. Tetapi tidaklah sampai menjangkau ke awan. Bersaksikan kabus tebal yang melitupi seluas kawasan, yang kelihatan hanyalah pergunungan yang tersergam indah di kiri dan kanan. Namun gunung-ganang tersebut nun sejauh mata memandang. “Rindukan Dewi, ya?” Kato menghampiri Putera Naga Emas lalu diurut-urut tubuh yang berwarna keemasan itu. Senyuman tidak lekang dari bibirnya. Seperti kebiasaan, Kato terus meloncat naik 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
Disumpah ketika masih bayi oleh pari-pari jahat iaitu Maleficent, Puteri Aurora bersembunyi jauh dari istana dan dijaga oleh tiga orang pari-pari yang baik. Tetapi, bolehkah mereka menjaga Puteri Aurora buat selama-lamanya atau sihir jahat Meleficient akan menjadi kenyataan? Sebuah buku cerita klasik Disney yang pastinya memberi keceriaan kepada si kecil. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Solar Team
Setelah sekumpulan pengembara menemui emas di Banjaran Himalaya, mereka terus lenyap tanpa jejak. Kesatuan Pengembara Dunia bercadang menghantar pasukan misi menyelamat. Hal ini menarik minat pengembara No. 4 iaitu Puteri Langit Biru untuk turut serta. Kemunculannya merungkai latar belakang Lulu yang sentiasa menjadi misteri pada Alex. Namun nasib tidak menyebelahi mereka apabila diserang primat saji. Adakah nasib mereka sama seperti pengembara yang hilang itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Lisdy Rahayu Dan Zulzila Dzulkefli
Lisdy Rahayu Dan Zulzila Dzulkefli 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Lisdy Rohayu Dan Zulzila Dzulkefli
Ikutilah kisah hebat puteri Sofea dan puteri-puteri yang lain! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Aira Kimberly
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者
Hikayat 10 Puteri - Hikayat Puteri Gunung Ledang - Hikayat Puteri Santubong - Hikayat Puteri Saadong - Hikayat Tun Teja - Hikayat Puteri Lindungan Bulan - Hikayat Tun Fatimah - Hikayat Puteri Walinong Sari - Hikayat Puteri Raden Mas - Hikayat Puteri Dayang Sari - Hikayat Puteri Galoh Cendera Kirana 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

1-70 of 70

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top