0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Qaseh Husna '找到 66 件相关商品
作者 Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Cik Tet
Perwatakan Husna yang degil dan suka melawan telah membuahkan rasa cinta dalam hati Amzar, seorang jejaka yang berumur awal 40-an. Lagi kuat Husna melawan, lagi besar keinginan dalam hatinya untuk memiliki anak manja Pak Cik Hamidi itu. “Una nak kahwin dengan saya?” “Tak naklah, Una. Dahlah tua, muka penuh dengan semak-samun. Gelilah, pak cik. Nak cari bibir pun tak jumpa.” “Kenapa nak cari bibir saya? Una nak buat apa dengan bibir saya ni?” Walau luaran 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Aimy Haniya
Awkward. Aku pun tak tahu kenapa aku rasa janggal sangat nak berdepan dengan Hanis. Sebab apa yang pernah berlaku antara aku dengan dia ke? Atau sebab dia pernah confess pada aku? Takkanlah. Kalau itu sebabnya, bukan sepatutnya Hanis yang berasa janggal? Kenapa aku tengok dia okey aje bergelak ketawa? Kenapa aku pula yang rasa serba tak kena ni? . Duda. Sebab tak terima lamaran Hanis dulu dan kahwin dengan orang lain, sekarang ni gelaran terhormat itu yang aku sandang selepas 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Dila Dyna
“Kahwin dengan I, El.” – Qalif Mikael Usai lamaran diucap, sejarah hitam memadam gelap impian cintanya. Empat tahun terperangkap dalam kenangan lalu, pintu hati ditutup serapatnya. Kepulangannya mempertemukan dia dengan seorang gadis. Gadis yang tanpa dijangka bakal mengubah 3600 paksi cintanya! “Excuse me, miss! Awak tak nampak ke saya nak masuk parking ni tadi?!” – Qalif Mikael “Excuse me, saudara. You ada bagi signal ke tadi? Signal stick dalam keret 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Alya Husna
“Jalankan tugas saya. Rawat hati awak.” – SYAH “Ra.. wat hati?” – MUJAHADAH Sejak bila rawat hati dah jadi skop kerja dia? Syah rasa nak tampar mulut sendiri bila dia dah berani jual ayat acah-acah lelaki nak mengayat. Ini semua Hantu Kina punya pasal. Dulu, satu calon pun dia tak berkenan. Bila hati dah mula sangkut, Hantu Kina tak kasi peluang langsung. “Saya ni bukan macam perempuan lain yang boleh awak gulakan sesuka hati.” MUJAHADAH “Bila masanya saya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Ila Husna
Cintanya Mendalam… UIA menemukan Zakiah dengan : Balqis, jiran yang tidak senang dengan dirinya. Syazana, anak yang dahagakan kasih. Mary, seorang yang cintakan Bahasa Arab. Dan Marziah, gadis manis jurusan seni bina. Inilah kisah lima gadis yang akhirnya menemukan makna persahabatan. Ukhuwa kerana Allah yang tidak bersandar kepada materi namun pada tautan hati. Sesungguhnya Bersama kesusahan itu ada kemudahan. Itu janji Rabbul Izzati. Cintanya Mendalam… UIA menemukan Za 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nur Khadijah
"Tak kenal ... Maka tak cinta" Bagaimana caranya kita dapat dekat dengan Allah SWT secara zahir dan batin? Kita sering mendengar peribahasa “tak kenal maka tak cinta.” Begitu juga jika kita ingin mencintai Allah SWT dengan hati dan jiwa, kita perlu mengenali-Nya dengan lebih dekat. Bukankah semasa berkenalan dengan seseorang pasti bertanyakan namanya? Begitu juga semasa kita berkenalan dengan Allah SWT yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang kita perlu mengetahui nama-Nya 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Adah Hamidah
Batrisyia. Orangnya sangat simple. Belajar sambil berkhidmat secara sukarela di Al-Husna. Dalam hidupnya, ada walid, umi, Hilman dan penulis kesayangannya, Mr. Anonymous. Batrisyia percaya, wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik. Bak kata Mr. Anonymous, 'Kebaikan takkan pernah meninggalkan orang yang baik'. Keyakinan itu menyebabkan Batrisyia tanpa ragu-ragu memilih Aidil. "Apa pasal berdiri aje kat luar tu? Nak jadi maling?" ~ Batrisyia "Haah, sebab nak curi hati a 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Hazira Hanapi , Aman Wan
Kesempitan wang, kedaifan hidup serta keuzuran ibu bapa menjadi pendorong Husna untuk kekal berjaya dalam akademik. Sepenuh hidup dihambakan demi mendapat keputusan cemerlang. Sebuah tawaran biasiswa akhirnya menjadi penentu masa depan dan kesenangan keluarga. Namun, dirinya terpaksa berhadapan dengan beberapa calon pelajar terbaik yang kini menghalang bahagia. Husna terdesak. Sebuah kesilapan akhirnya bertukar menjadi dosa. Langkah yang berdarah tidak mampu disucikan k 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Emy Roberto
Perkahwinan mereka bukan atas dasar cinta tetapi cinta boleh datang bila-bila masa. Bagi Shahrizal, tiada sebab untuk dia tidak jatuh cinta pada Rafeeqa tapi bagi Rafeeqa, perkahwinan itu satu bebanan. Lantas, Sunderland dan sambung belajar menjadi alasan. “Tak payah pergi boleh tak? Kat sini pun boleh sambung belajar.” – Shahrizal ‘A NO is always a NO Shah.’ Itu jawapan hati Rafeeqa. Awalnya, Shahrizal masih melayannya dengan baik. Namun, segalanya berubah pa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Nurul Husna
Bermula cerita apabila seorang budak lelaki merangkap sepupu tinggal bersama-sama keluarganya di bawah satu bumbung yang sama. Perasaan apabila ada lelaki bukan mahram di dalam rumah, menyerabutkan. Itulah yang dirasakan oleh anak perempuan sulung keluarga itu. Hal utama yang harus dipastikannya, aurat, ikhtilat, keseopanan dan kesusilaan juga harus dijaga. Ironinya, Perbualan panjang pertama mereka tentang couple. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Zura Fayyad
PERTEMUAN secara kebetulan antara Fawwaz dan Husna Nazihah ataupun dikenali sebagai Hunny tidak seindah yang disangka. Dan kalau boleh dielak, pasti Fawwaz akan rasa bersyukur kerana tidak perlu bertemu dengan gadis ego dan perasan bagus. "Apa ni?" "Baju Cik Hunny tu dah koyak. Takkan nak berjalan depan public dengan baju yang koyak tu? Lainlah kalau Cik Hunny tu bintang Hollywood yang suka tayang badan kat public..." "Busuk tak jaket kau ni? Kalau busuk, kau simpan sajalah 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Luvis Eija
Pertemuan pertama antara mereka diserikan dengan bunga-bunga pertengkaran. Sikap kekwat yang ditunjukkan oleh WAZIF membuatkan hati HUSNA AQILA meluat gila. “Kau ni dah gila, erk?” ~ Wazif “Awak tu yang gila! Dah nampak saya bagi signal nak masuk parking ni, kenapa awak main redah aje? Parking tu saya yang cop dulu! Nasib baiklah saya sempat tekan brek tadi. Kalau tidak…” ~ Husna “Kalau tidak, kenapa? Simpanlah taktik lapuk kau tu! Aku tahu kau sebenarnya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Dhieya Adlynna
Hidup Ainul Husna bertukar rentak selepas menyelamatkan Muhammad Fattah. Dia diburu dan setiap gerak-gerinya diperhatikan. Ainul Husna resah. Dia bukan artis popular. Bukan juga anak orang kaya. Dia hanyalah pekerja kedai kek kecil sahaja. Kemuncaknya, dia diculik hanya kerana mahu dihadiahkan dengan pelbagai jenis barangan berjenama. Dunia sudah jadi gila atau dia sebenarnya yang sudah gila? Sangka Muhammad Fattah, jiwanya kembali tenang jika dia membalas budi Ainul Husna. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Nur Alia Irdina
Qaseh dan Wani berkongsi minat yang sama, iaitu menari sehinggalah mereka terpilih menjadi ahli tari Kelab Cempaka Sari. Kerana keunikan tarian mereka, Permaisuri Ratna Sari menjemput mereka mengadakan persembahan tarian di London. Tuanku Permaisuri juga menghadiahkan cucuk sanggul istimewa dan wajib dipakai ketika persembahan di London nanti. Namun, tiba-tiba cucuk sanggul itu hilang. Qaseh dan yang lain-lain mula panik. Tanpa cucuk sanggul itu, mereka tidak boleh mem 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
99 KEUNIKAN ASMAUL HUSNA 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者
原价 RM 6.50

现售 RM 6.50 (-0%)

会员 RM 5.85 (-10%)

作者 Sara Kyoko
Camellia Hayyani aka sang Kameleon, 30 tahun, pereka fesyen terkenal. Mewangi dalam dunia fesyen tanah air, tapi, membusuk dalam dunia percintaan! Satu senarai yang membariskan puluhan ciri -ciri ‘Mr. Right'nya telah menyebabkan deria rasanya tertutup untuk merasai kehadiran lelaki yang betul-betul tulus menyintainya. ‘Kalau nak jadi suami Camellia Hayyani, kenalah betul-betul jadi the Right Guy! Mr. Right. Hidup bersama bukan untuk sehari dua, kalau boleh mestilah un 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Reeani Annur
Nor Qaseh Umairah bukanlah gadis cantik yang badannya ramping macam pelakon Eja. Sesetengah mulut jahat panggil dia perempuan gemuk. Yang lebih lagi jahat panggil dia badak sumbu. Tetapi gelarlah dia apa-apa pun, dia tetap jadi kegilaan lelaki. Sayang, hati dia sudah beku untuk mempercayai manusia yang bernama lelaki. Sebab itulah dia kunci kemas-kemas pintu hatinya buat Qusyairy Adib. “Aku memang tak ada perasaan untuk orang macam dia.” Qusyairy Adib. Ya, dialah le 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Qaseh Fariana
“HEI betina! Berambus kau dari rumah aku ni. Keluar kau! Aku tak nak tengok muka kau lagi. Betina sial!!!” Bermula dari peristiwa malang itu, Maimun membawa diri bersama anaknya, Zairin Elina yang ketika itu berusia setahun. Nasib malang berakhir apabila dia ditakdirkan bertemu dengan seorang lelaki yang bernama Datuk Syeikh Mustapha. Namun, nasibnya selalu dirundung malang apabila sekali lagi dia dan anaknya dihalau keluar oleh ibu Datuk Syeikh Mustapha tanpa penge 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Qaseh Husna
Pertemuan demi pertemuan mendekatkan jarak mereka bersama. Setiap kali Zafril Reza ada, Hannah Natasha akan menjadi manusia paling bengis di dunia. Pantang berjumpa, ada saja yang tidak kena. Pasti akan terjadi perang mulut, tergores dan terkecil hati. Sehinggalah suatu hari, Zafril Reza membuat keputusan bulat di dalam hidupnya. Hannah Natasha harus dinikahi. Keputusan mendadak Zafril membuatkan Hannah musykil dan tertanya mengapa. Apa motif dan sebab Zafril ingin berkah 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Kathy Tuah
"Aku tengok kau bukan main lagi nak raih balik cinta Qaseh tu."Tiba-tiba Amri bersuara. Pandangannya dihalakan kepada Tengku Aiman. "Ada masalah ke kalau aku nak raih semula cinta dia?" tanya Tengku Aiman pula. Iman Hafifi hanya menjadi pendengar. Tidak mahu masuk campur. "Tapi aku tengok Qaseh tu bukan main benci lagi kat kau dah. Sudah-sudahlah tu, Aiman. Baik kau cari perempuan lain. Tak pun kau ambik je Damia yang sampai sekarang masih terhegeh- hegeh kat kau tu. Bu 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Qaseh Farina
Benci? Tidak sesekali. Semakin lama, semakin mencintai... Suka Ayin ? Oh ! Please... bukan taste Yayalah ! Ayin tu, berlagak ya ampun. Harapkan muka saja handsome, tapi perangai hampeh ! Namun, perasaan mula berubah selepas mengetahui kenapa Ayin jadi begitu. Bahagia berbunga apabila Ayin mula meyedari kewujudannya, tetapi hanya seketika. Ooo.. Kau tak layan aku ya, Sinar? Tak apa..Cara halus tak jalan, aku buat cara kasar. Cara baik tak dapat, aku buat cara jahat. - 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Penulisan2u
Ezza Mysara Dialah Driver Yang Tercipta Untukku "Nanti bila Aya dah besar, Aya nak kahwin dengan abang, tau." Sejak kecil, Mikhail telah memiliki hati Dayana. Tetapi kerana peristiwa itu, mereka telah berpisah. Apabila bertemu kembali, masih adakah harapan untuk mereka bersatu? Akulah Driver Seumur Hidupmu Meskipun kecewa kerana tidak berjaya memiliki sekeping hati itu, tapi Arian tetap meneruskan kehidupannya. Pertemuan dengan seorang gadis ego, telah membuka pintu h 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Mynfamieza
Azra Zinnirah memilih untuk menutup pintu hatinya selepas kecewa dengan cinta yang pertama. Nekad untuk membesarkan Akil iaitu anak kakaknya selepas semua ahli keluarganya terkorban dalam kemalangan jalan raya. Akil pula bukanlah seperti kanak-kanak biasa. Pelbagai hinaan dan kata-kata sinis yang diterima. Peristiwa tidak sengaja di pasar malam menjadi titip permulaan Azra Zinnirah dan Iyad Mujahid. Hati lelakinya terpikat dengan keperibadian Azra Zinnirah dan sanggup men 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Dilengkapi dengan : • Asbabun Nuzul • Asmaul Husna • Hadith Sahih • Kod Tajwid Bewarna • Terjemahan Bahasa Malaysia • Resan Uthmani Bahasa Melayu • Mudah di bawa ke mana-mana, design yang ekslusif sesuai untuk semua orang. • Muka surat berwarna-warni (Pelangi) • Al-quran ini berkelulusan KDN. 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 36.00 (-20%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Qaseh Farina
“Iskandar, anak lelaki Haji Mahadi dan Hajah Kamariah tu berkenan sangat dengan Zizah. Jadi, dia dan keluarganya nak datang hari ini merisik Zizah.” Dalam banyak-banyak benda, itulah perkara yang paling Azizah tidak gemar. Dia tak suka jodohnya diatur. Selama ini, bukannya dia memilih. Kerana kesilapan lampau, dia tak berani hendak terima mana-mana lelaki dalam hidupnya. “Dah lama saya berdiri dekat luar rumah awak ni. Dari tadi saya fikir, nak jumpa awak ke tidak 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者
*** Pilihan warna Al-Quran adalah rawak. KELEBIHAN AL-QURAN INI - Tajwid berwarna - Terjemahan Bahasa Melayu - Warna Pelangi mengikut Juzuk - Asmaulhusna - Asbabun Nuzul - Nota Kaki - Hadis - Hikmah - Kulit berkualiti dan pelbagai pilihan warna 了解更多
原价 RM 70.00

现售 RM 70.00 (-0%)

会员 RM 63.00 (-10%)

Perjalanan yang panjang selalu membuatkan kita leka atau kadang-kadang kita lupa arah tuju sebenar perjalanan itu. Pelbagai perkara yang terjadi dalam perjalanan juga selalu membuatkan kita serik mahu menggunakan lebuh raya lagi. Namun, hanya itu sahaja laluan pantas yang kita ada. Tetapi, bukan kita sahaja yang gunakannya ___ Pethronella Raimi Aida Mahelen Nor Husna Mohd Rosli Ahmad Mahzan Borhan Mohamad Khairi Mohamad Ani Shahida Hani Mohamad Shariff 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Mansur Hakim
Asma’Al-Husna yang dimiliki Allah SWT tidak ditentukan penjelasannya dalam hadis sahih, hadis yang banyak diketahui dalam hal ini, adalah hadis yang diriwayatkan oleh Bukhari dan Muslim dari Abu Hurairah RA. Beliau mengatakan: Rasulullah SAW bersabda: “Allah SWT memiliki sembilan puluh sembilan nama, ada seratus kecuali yang satu. Barangsiapa mengamalkannya, maka dia masuk syurga, sesungguhnya itu adalah ganjil dan menyukai yang ganjil.” Sampai di sini sahaja dalam p 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

Hospital. Lazimnya, kita menggambarkan hospital sebagai tempat untuk mendapatkan rawatan. Tetapi, dalam naskhah antologi cerpen Hospital ini, para penulisnya menggambarkan hospital daripada sisi lain – sisi gelap, suram yang penuh misteri serta mistik. Melalui olahan yang mendebarkan jantung, para penulis berjaya membawa keseraman sebuah hospital kepada sesiapa sahaja yang membacanya. Hospital, menggabungkan 20 orang penulis dengan penghasilan 20 buah karya cerpen 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

Kali Pertama, membawa pelbagai makna dalam hidup. bukan sekadar kali pertama kita buat jahat pada orang lain atau orang lain buat jahat kepada kita. Kali pertama kita bunuh orang. Kali pertama kita jumpa dengan alien. Kali pertama ditegur dengan hantu dalam kereta. Kali pertama pembongkaran rahsia besar dan macam-macam lagi. Biarlah kali pertama itu menjadi kali pertama yang bermakna dalam hidup anda. 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者
Qaseh adalah seorang gadis yang cerdik, peramah, dan mempunyai ramai kawan. Disebalik sifat periang, dia menyimpan seribu duka dalam hati. Qaseh perlu berhadapan dengan karenah Datin Rosmah, nenek yang disayanginya. Datin Rosmah tidak menyukai Qaseh. Namun, disebabkan Qaseh menyayangi neneknya, dia terus bersabar. Dapatkah Qaseh membuat Datin Rosmah menyayanginya? Adakah Datin Rosmah menerima kehadiran Qaseh dalam hidupnya dengan hati yang terbuka? Ketahuilah jawapannya dalam 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

Ayah; orang kata tak kahwin tak boleh jadi ayah. Ingat kalau kahwin tu lesen layak jadi ayah? Ada ayah watak putih. Ada ayah watak hitam. Umpama musang berbulu ayam, harapkan pegar, pegar makan padi. Utamanya kita dengar, ayahlah pemimpin kita sedari kecil. Sebatan ayah yang menjadikan kita manusia pada hari ini. Ada ke ayah yang jadi ibu? Siapa ayah? Selami hati 21 penulis yang menyulam 21 kisah ayah. ——— Muhammad Faizal Ramizah Ramli Muhammad F 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Ailah Diela
Tiada yang mustahil jika dialah pereka cinta kami. “Qaseh. You know what. The truth is you don't need a boyfriend to be happy. But you need me. Your future husband. Trust me!” – Meor Bercinta dengan orang lain. Tapi berkahwin dengan orang lain. Memang ada yang terjadi. Contoh terdekat adalah Qaseh Daria. Tak ada angin, tak ada ribut tiba-tiba saja lelaki tu ajak dia kahwin. Tak nak! Dia dah ada Zakuan sebagai kekasih hati. Tapi kalau dah jodoh tu kuat, kahwin juga me 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Syeikh Ahmad Jawad
Menjelaskan kelebihan-kelebihan di sebalik amalan-amalan yang disarankan oleh Junjungan Mulia Nabi Muhammad, merangkumi zikir, doa, Asmaul Husna, surah dan ayat al-Quran, serta selawat. Sesuai dimiliki oleh semua agar timbul rasa yakin dalam beramal. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Era , Saadah , Siti Aisyah
Papa belikan Amani sebuah basikal baharu. Alhamdulillah, gembiranya Amani. Ketika bermain basikal bersama Husna. Husna hendak meminjam basikal Amani. Ish, mana boleh. Mama pula belikan Amani sebuah buku cerita baharu. Kali ini, Raidah pula hendak pinjam. Mama masak ikan bakar. Sedapnya... Tapi, Mimi mahu ikan bakar Amani. Ish... Ini Amani punya lah. Tapi, ada sesuatu yang buat Amani sedar betapa indahnya jika kita berkongsi sesuatu yang kita miliki. Kalau kawan-kawan nak tahu 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Aulia Iman
SEKALI pandang sudah benci, dua kali pandang terus naik hantu. Begitulah keadaannya apabila Misha yang digelar monster bertemu dengan Si King Kong bernama Megat Danial. Dalam tak suka, si gadis yang begitu dibenci akhirnya menjadi srikandi yang menyelamatkan dirinya daripada tuduhan khalwat. Kerana sikap Misha yang tegas dan kuat melawan, Megat Danial mengambil keputusan untuk membawa ibu yang selama ini dipinggirkan kembali pulang ke pangkuan. Dengan adanya gadis monster 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ahmad Iqram Mohd Nor
Asmaul Husna bukan sekadar sebuah irama. Malah, Asmaul Husna mengatasi lirik-lirik terindah sebuah nasyid walaupun. Ia adalah rumusan tentang akidah yang benar, dibina di atas Arasy nama-nama Allah. Asmaul Husna adalah himpunan nama-nama Allah yang mengenalkan sifat-sifat-Nya dalam 99 nama mulia. Setiap daripada satu nama mempunyai maksud yang tersendiri. Sabda Rasulullah yang bermaksud: “Allah SWT mempunyai 99 nama, kurang satu seratus. Sesiapa menghafaznya akan memasu 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Reeani Annur
Seorang hantu kucing. Seorang lagi pembuli kucing. Apabila kedua-duanya bertembung, huru-haralah jadinya. Aik, pasal kucing pun nak bergaduh ke? “Eh, yang encik duk tengok saja kucing tu kesakitan, kenapa? Tolonglah dia.” “Kucing tu dah tak lama dah tu. Biar ajelah dia mati kat situ. Rim kereta aku ni, kau tak nak tanya pulak teruk ke tidak tercalar kena divider.” “Encik dah langgar kucing tu, lepas tu encik tak mahu bertanggungjawab pulak?” “Dah dia m 了解更多
原价 RM 21.00

现售 RM 21.00 (-0%)

会员 RM 18.90 (-10%)

作者 Sharifah Nadiah
MUKZIJAT ZIKIR-ZIKIR ASMAUL HUSNA - WANITA 了解更多
原价 RM 3.50

现售 RM 3.50 (-0%)

会员 RM 3.15 (-10%)

作者 Gee Muszisya
ARIEF HAKIMI, kali pertama menatap wajah itu gerak hatinya berdetik sesuatu. Dia mula mengayam angan untuk mengenali gadis itu dengan lebih dekat. Namun, keadaan memaksa untuk dia melupakan hasratnya itu. Juga melupakan janjinya kepada seseorang. QASEH QALESYA, gadis yang berjaya mencuri hati Arief Hakimi. Namun, tiada siapa yang menduga keperitan dan duka yang dilaluinya. Derita hidup bersama keluarga tiri yang terlalu membencinya hanya mampu dipendam sendirian. “Aw 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nurul Husna
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Ridwan Abqary
Mari belajar tentang Asmaul Husna! 99 nama-nama indah milik Allah swt ini, mengandungi maksud yang sangat mulia. Adik-adik boleh mempelajarinya melalui kisah-kisah teladan yang diceritakan di dalam buku ini. Terdapat 99 kisah teladan menarik yang disesuaikan dengan setiap nama indah penuh makna tersebut. Mari kita baca dan fahami hikmah yang ada dalam setiap kisah yang disampaikan. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 N-Husna
PUZZLE 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Tan Teck Hwa
HAFIZUL VS HUSNA 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Arianna
Sepupu yang tidak pernah serasi langsung, tiba-tiba dicalonkan untuk menjadi suami. Anehnya, tak ada pula bantahan daripada pihak Nur Husna. Serupa pasrah pun ada sedangkan dia tahu Muhammad Harris itu bagaimana orangnya. “Kita percepat majlis nikah kita." “Apasal? Abang bunting?” “Kalaulah abang boleh bunting, abang nak buntingkan Una saja tau.” Sewel plus sengal! Mahu diapakan lagi. Terpaksalah Husna jadi pak turut. Ada alasan kenapa Harris mahu cepat 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Salman Al-Audah
Buku hebat ini membicarakan kehebatan Asmaaul Husna, Nama-Nama Terbaik bagi Allah Subhanahu Wa Taala, penulis membicarakan konsep dan maksud nama-nama ini, yang hanya layak bagi Pencipta alam ini. Penulis menjelaskan bagaimana kita dapat memanfaatkan nama-nama yang dikenali dengan Asmaaul Husna ini bagi menjadi satu terapi untuk menyembuhkan permasalahan hati, hati yang sakit, tidak bermaya, sedih, menjadi hati yang bercahaya, terang, hidup, mengenali dirinya yang serba kekur 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Fathul Husnan & Jc
原价 RM 22.90

现售 RM 18.32 (-20%)

会员 RM 18.32 (-20%)

作者
Di sekolah, Cikgu Ros mengajar cara membuat perahu kertas. Kemudian, Amani lukis corak yang cantik di perahu kertas itu. Setelah siap, Amani ajak Husna dan Raidah untuk melayarkan perahu kertas itu di kolam ikan di belakang rumah Amani. Seronok tau! Kawan-kawan nak main perahu kertas bersama Amani tak? Kalau kawan-kawan nak bermain bersama, tunggu apa lagi? Jom dapatkan ‘ PERAHU Kertas Amani ' Semoga terhibur! 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Hanina Abdullah
NAWWAL HUSNA, baru sehari pulang ke tanah air selepas tamat pengajian, dia dikejutkan dengan berita peminangannya. Demi ummi dan babah, Husna bersetuju dengan permintaan itu meskipun dia tahu sangat sukar untuk bersama dengan lelaki yang memang tak sukakan dia. “Jangan menyesal, little girl. Awak ingat taktik awak tu bagus sangat? Awak nak sangat kahwin dengan saya? Okey, saya akan bagi tahu mama yang saya setuju. Cik Nawwal Husna, awak akan jadi isteri saya. Awak ingat 了解更多
原价 RM 21.00

现售 RM 21.00 (-0%)

会员 RM 18.90 (-10%)

作者 Qistina Alya
Pertemuan demi pertemuan tanpa sengaja telah menemukan MUHAMMAD AMMAR RIZQY dan QASEH QASHDINA. Bagi RIZQY, pasti ada maksud di sebalik setiap pertemuan. Mustahil dia dipertemukan dengan QASEH tanpa sebarang hikmah. Di sisi lain, QASEH tak habis-habis menyalahkan RIZQY setiap kali dia ditimpa masalah. “Kenapa, ya? Setiap kali saya jumpa awak mesti saya ditimpa malang...”-QASEH “Err... Awak tak rasa ke saya ni penyelamat awak. Setiap kali awak ada masalah aje saya 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mytun Abdullah
KATA QASEH… Zafril tu... macam angin. Kejap O.K dan kejap K.O. Bila datang mood tsunami. Main bedal aje. Bukan reti nak jaga hati dan perasaan orang lain. Cakap ikut sedap mulut dia aje mengalahkan Mak Enon hilang gigi palsu! Kalau hilang semua lelaki kat dunia ni, jangan haraplah dia nak pilih Zafril! “Cik kak oiii! Lain kali... bila berjalan pandang depan. Jangan pandang bawah! Jangan kelam-kabut! Jalan pakai mata, jangan pakai kepala lutut! Kan dah terlanggar. Nasib 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者
*** Pilihan warna Al-Quran adalah rawak. Keistimewaan Al-Quran ini: - 30 juzuk - Size A6 - Asmaul Husna - Panduan Tajwid (Full Colour) - Asbabun Nuzul - Hadith Sahih - Resam Uthmani - Terjemahan Bahasa Melayu - Panduan Bewaqaf - Doa Sujud Tilawah dan Doa Permulaan Baca Quran - Indeks Tematik ( Klasifikasi Ayat Quran) 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 36.00 (-20%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Syaiful Bahri S.I.
Amalan-amalan ringan yang disusun di dalam buku ini termasuk solat fardu, solat-solat sunat, bacaan ayat-ayat Al-Quran, Asmaul Husna, bersedekah, berbuat ihsan serta menjalinkan hubungan silaturrahim yang sememangnya mengandungi fadilat hebat yang tersendiri. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Haikal H.Habibillah Al-Jabaly
Asmaul Husna adalah nama-nama terbaik yang dihubungkan dengan sifat-sifat Allah s.w.t. Seseorang yang sentiasa menghayati atau menerapkan sifat Allah s.w.t. dalam kehidupan sehariannya akan memancarkan sifat-sifat mahmudah (terpuji) dalam setiap perilakunya. Sebagai hamba-Nya, kita akan sentiasa diuji untuk meningkatkan ketakwaan kita terhadap-Nya. Sesiapa yang berjaya melalui ujian ini, maka dialah pemenang balk di dunia mahupun di akhirat. Buku ini memaparkan cara-cara 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ibnu Abdullah Aliman
Deretan penyakit bersedia untuk dihidapi dan ditanggung oleh para perokok. Contohnya seperti penyakit jantung, gangguan pembuluh darah, kanser paru-paru, kanser rongga mulut, kanser pangkal tekak, kanser salur esophagus, bronkitis, tekanan darah tinggi, impotensi, gangguan kehamilan dan kecacatan pada janin. Amat menggerikan! Kesedaran ini mendorong ramai perokok berjuang untuk berhenti dari tabiat merokok, bahkan membenci rokok dengan mengamalkan terapi Asmaul Husna. And 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ain Marissa
Kepulangan Qaseh Aira ke tanah air, selepas menamatkan pelajarannya di Jepun menyebabkan hati kembarnya, Qistina Alia semakin tertekan. Perasaan marah dan cemburu yang tertanam dalam hatinya semakin menular sehinggakan memakan diri sendiri.Namun bagi Qaseh Aira, jikalau dengan cara menipu itu saja yang boleh menjernihkan hubungan mereka semula, Qaseh Aira rela. Tetapi, perancangan tuhan lebih hebat dari segalanya.“Bos saya confuse sikit. Bila orang cakap nak air kopi, m 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

作者 Mohd Muhaimin Az-Zahir
KELEBIHAN & KHASIAT 99 ASMAUL HUSNA 了解更多
原价 RM 6.00

现售 RM 6.00 (-0%)

会员 RM 5.40 (-10%)

作者 Syeikh Muhammad Jalaluddin
ASMAUL HUSNA MAKNA & KHASIAT 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

1-66 of 66

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top