Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Rindu awak separuh nyawa '找到 1093 件相关商品
作者
Tanjiro, Nezuko, Zenitsu and Inosuke board a train[N 1] to meet the Flame Hashira Kyōjurō Rengoku and assist him in his mission to hunt for a demon that has killed more than 40 demon slayers on a train. Soon after boarding, all of them fall into a deep sleep, and Enmu, Lower Rank One of the Twelve Kizuki, instructs four passengers, all suffering from severe insomnia, to use magic ropes to enter the demon slayers' dreams, and destroy their spiritual cores so that they can ne 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Fate/stay night The Movie Heaven's Feel 3.Spring Song 命运/停驻之夜劇場版-天之杯 3.春樱之歌 The Fifth Holy Grail War in Fuyuki City has reached a turning point in which the lives of all participants are threatened as the hidden enemy finally reveals itself. As Shirou Emiya, Rin Toosaka, and Illyasviel von Einzbern discover the true, corruptive nature of the shadow that has been rampaging throughout the city, they realize just how dire the situation is. In ord 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Fuji
Ada tiga Revolusi Perindustrian?Bilakah COLUMBUS tiba di Dunia Baharu?Saksikan Peristiwa Sejarah!Lihat dengan lebih dekat Titik Perubahan Sejarah. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者
Yuru Camp△ 摇曳露营△ Nadeshiko, a high school student who had moved from Shizuoka to Yamanashi, decides to see the famous, 1000 yen-bill-featured Mount Fuji. Even though she manages to bike all the way to Motosu, she's forced to turn back because of worsening weather. Unable to set her eyes on her goal, she faints partway to her destination. When she wakes up, it's night, in a place she's never been before, with no way of knowing how to get home. Nadeshiko is saved 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-40 karya Keith kini kembali lagi!Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan.Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Hot-Blooded Souls
Dr. Bennett has taken Dr. Darwin back to his base for the next step of his master plan, but Jake and the gang are in hot pursuit! To foil Dr Bennett's nefarious plans, the X-Venturers must once again enter Dr. Darwin's body to awaken him from his coma! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-17%)

作者
Wonder Egg Priority 奇蛋物語 The series follows Ai Ohto, a junior high school student who is temporarily not attending school following the suicide of her close friend Koito Nagase. During a late-night walk, Ai visits a deserted arcade, where a mysterious voice guides her to a gachapon machine that dispenses a "Wonder Egg". That night, Ai is drawn into a dream world where the Wonder Egg cracks open to reveal a girl, whom Ai must protect from a horde of monsters called "S 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Andy Weir
AVAILABLE FOR PRE-ORDER NOW: from the bestselling author of THE MARTIAN 'If you like a lot of science in your science fiction, Andy Weir is the writer for you. . . This one has everything fans of old school SF (like me) love.' GEORGE R.R. MARTIN 'Brilliantly funny and enjoyable. One of the most plausible science fiction books I've ever read' TIM PEAKE, astronaut 'Weir's finest work to date. . . This is the one book I read last year that I am certain I can recommend t 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 63.92 (-20%)

会员 RM 59.93 (-25%)

作者 Abdullah Sidek
Kemanusiaan merupakan nilai kenabian yang dipandang enteng oleh manusia. Demi mengejar sesuap kekuasaan dan secubit kemegahan, manusia sanggup memperlakukan manusia lain dengan sewenangnya. Tiada lagi sifat kemanusiaan di dalam diri sehingga mereka sanggup menganggap nyawa orang lain sebagai murah dan tidak berharga. Betapa dahsyatnya apabila manusia sebegini menjadi penguasa. Buku ini hanya membongkar sebilangan kecil pembantaian yang pernah berlaku di setiap penjuru dunia. 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Bella H.
Andai cinta itu kita lepaskan, adakah sakit itu jua akan bercempera pergi? Hidup ada pelbagai cara untuk menguji manusia. Sama ada dalam keadaan tidak mempunyai apa-apa ataupun dalam keadaan mempunyai segala-galanya. Jika Jasmin patah hati kerana keluarga, hati Aafan hancur dengan pemergian pemilik jiwa. Program Lenus Home Tutor menjadi titik pertemuan dua insan. Aafan menepis rasa. Jasmin menjaga raga. Bagi Aafan, ada bayang Fina dalam diri Jasmin. Jelas mereka dua wanita ya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Intan Aidda
Kugenggam cinta, lalu kehempas dendam. Antara dua dunia berbeza, mampukah ia menyatukan dua hati tika gelora cinta datang bertamu? Sara Kamelia atau Kay, menyimpan figura lara dalam hidupnya. Dia yang pada asalnya seorang pembunuh upahan telah meninggalkan dunia hitam itu. Namun, kerana terdesak, Kay terpaksa menerima satu misi besar daripada kumpulan kongsi gelap terkenal, Black Pearl. Megat Rayyan atau Ray, hidupnya dihantui dek rasa dendam terhadap ayahnya. Segala kesaki 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

无库存

作者 Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

无库存

作者 Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Citra Naquya
Tiada kata secantik bahasa, untuk kuungkap rasa cinta. Ayu Tiara tiada pilihan. Pada hari sepatutnya dia disatukan dengan Encik Baharin, dia tekad melarikan diri dan bersembunyi di dalam sebuah kereta yang berhenti di depan masjid. “Encik, tolong bawa saya pergi dari sini. Saya… saya diculik. Tolong, encik. Tolong selamatkan saya.” Kemunculan gadis misteri itu mencetuskan huru-hara buat Zayn Akhtar dan Arafat. Lebih kecoh apabila Arafat akur dengan permintaan gadis i 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

无库存

作者 Daneen Nizar
Janna meneruskan untuk menerima tawaran pekerjaan daripada keluarga Puan Ophelia walaupun dia tahu bahawa tugasnya tidak masuk dek akal. Menjaga sebuah patung dummy bernama Ghul demi gaji yang lumayan. Akhirnya, Janna menyesali keputusannya apabila dirinya diganggu berterusan di rumah keluarga Ophelia setelah mengabaikan pekerjaan dan tanggungjawabnya terhadap Ghul. “Ghul hidup seperti kami.” - Rizki Ada misteri di sebalik kejadian aneh yang berlaku. Segalanya berkait 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Amyra Aimi
Takkan sempurna diriku tanpa adanya kamu! Perkenalan yang sangat sukar. Awkward. Begitulah apa yang Alya rasa saat kali pertama bertemu Michael, lelaki kacukan Melayu-Amerika yang baru nak kenal budaya Melayu dengan aksen Amerika yang pekat, agresif, perasan bagus dan penuh lagak! Mamat yang buat Alya alergi. Tak tahulah kenapa. Alya rasa macam ini hanya dengan Michael. Dengan lelaki lain tak pun. Semakin Alya cuba mengelak, semakin panjang pula isu antara mereka. Mereka 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Miz Amaryllis
“Awak sejak lahir memang cantik dan sempurna macam ni ke?” – Ahmad Danish Arman “Awak mesti terlebih minum air gula. Apa yang keluar dari mulut awak, manis belaka.” - Nur Shahwatul Islam Betul kata orang. Bila hati dah terpaut rasa suka, sikit cela pun tak nampak dek mata. Tapi bila yang sempurna itu ternyata hanya luaran semata-mata, mulalah bertingkah kata, mencari cela yang ada lalu berpaling muka. Yang menjadi isunya bila dah bersusah payah move on, terjadi pula 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 35.10 (-10%)

会员 RM 31.20 (-20%)

无库存

作者 Mimie Afinie
Tertipu oleh Harris Shah yang mengaku bujang walhal sudah berkeluarga, Sofea Hana mengambil keputusan untuk lari dari lelaki itu. Dia tak mahu jadi perosak rumah tangga orang. Tinggal di kampung tok ma dan tok ayah dengan harapan dia akan mendapat ketenangan. “Awak yang tinggalkan dia, dah kenapa awak berkelakuan macam orang tak siuman terjerit-jerit kat tempat awam macam ni?” - Jeffry. “Eh, saya kenal awak pun tak, tiba-tiba nak menyibuk tentang saya ni, apa hal?” 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Michael Chuah
Korang mesti terindu-rindu dengan lagak Lowkey dan kawan-kawan dia, kan? Kali ni Michael Chuah tampil dengan konsep komik strip; ringkas tapi padat dengan lawak terbaiknya. Woot woot!Tunggu apa lagi? Jom gelak sampai pengsan!!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Yuta Hibiki awakens with amnesia and the ability see things that others cannot. He first encounters a Gridman in the reflection of his friend Rikka Takarada's computer and it tells him to "Remember his calling," but Yuta doesn't understand what this means. Later, in the distance, he sees an extremely large monster but it doesn't move. It's only when Yuta gets to school that the two sightings make sense: a monster attacks and the hero Yuta saw in the computer screen pulls him 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Soo Siew Boon
"Berlaku kemalangan tragis di KM44 Lebuh Raya XYZ itu telah mengorbankan nyawa dua mangsa...Penemuan mayat tanpa kaki di Lebuh Raya HHH telah..."Korang mesti pernah baca berita sebegini ni, kan?Macam mana insiden ni boleh berlaku?Adakah kerana kecuaian atau sememangnya wujud entiti seram mengganggu pengguna lebuh raya?Korang pernah alaminya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Maria Kajiwa
Utusan maut dari zaman silam. “Dhaw yang kamu hasilkan memang bagus dan bermutu tinggi tetapi sayang dhaw itu memiliki semangat yang jahat. Semangat yang tidak terdidik oleh ketenangan tetapi hanya dilentur oleh sifat api. Ia membunuh tanpa memilih. Apa sahaja yang melintas akan mati apabila tersentuh.” – SAMI TUA Sebuah artifak berharga dari zaman Kerajaan LannaThai menjadi rebutan pelbagai pihak. Justru itu sebagai langkah berjaga-jaga, Khalid diminta sahabat lamany 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Qis Nur Harraz
Every rose has its thorn. Begitu juga dengan kasih sayang, pudarnya ia tak pernah terduga. “Anak angkat tetap anak angkat. Walau kita usaha untuk jadikan dia ahli keluarga dan mahram kita, status dia tetap tak pernah berubah! Dia bukan darah daging kita! Dia bukan ahli keluarga ni!” – Tuan Azri Menjadi anak yang taat dan tidak pernah ingkar, Harriz Murray lelaki berdarah kacukan Melayu-Inggeris terus disingkir jauh daripada keluarga Tuan Azri. Semuanya kerana dia ti 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Norshiemah Md Yasan
“Setia di sisi bersama cinta yang tidak akan dilepaskan pergi.” Berkahwin dengan bapa ayam? Lintah darat? Memang kerja gila! Qaisara tidak menyangka, Pak Borhan sanggup mahu menjodohkannya dengan lelaki seperti itu demi mahu melunaskan hutang judinya. Jadi, untuk mengelak perkara itu daripada berlaku, Qaisara berfikir ada baiknya kalau dia cepat-cepat berkahwin dengan lelaki lain. Tapi, masalahnya dia mana ada pakwe. Dan mana pula mahu dia mencari lelaki yang boleh dijad 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 29.70 (-10%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Suhailah Selamat
Mencintaimu umpama hembusan nafas, bagaimana aku boleh berhenti? Kata orang cinta monyet sekadar angan-angan budak sekolah! Tapi, cinta dia pada Alex Kim bukan sekadar angan-angan. Ia satu realiti yang suatu hari nanti akan dibuktikan melalui perbuatan. Itulah yang terjadi pada Myria Ayunina. Dia gemar membaca buku di perpustakaan sehingga mendapat jolokan ‘kutu buku’. Namun, pertemuan yang tidak dijangka telah membuatkan dia jatuh cinta pandang pertama pada Alex Kim. Ak 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Akira Himekawa
Link awakens in the Twilight Realm, in the form of a wolf! Here he meets Midna, and she escorts Link to Hyrule Castle where none other than Princess Zelda bestows a quest upon him—if the world is to be saved from the encroaching darkness, Link must recover the shards of the Shadow Crystal. The task will be long and difficult, and Link will need to use new powers he doesn’t know he has! 了解更多
原价 RM 32.70

现售 RM 32.70 (-0%)

会员 RM 26.00 (-20%)

作者
一位吸血鬼贵族卡迪斯•艾特拉马•迪•莱杰罗在沉睡了八百年后,被一个叫UNION的组织用某种手段,让他苏醒了过来。 时隔多年来到现代人类社会的他,第一次过上了向往的平凡的生活,然而麻烦接踵而至,于是他不得不和找他算账的人进行战斗。 最终结局以莱与穆札卡死亡后因不明原因复活告结。 Raizel awakens from his 820-year slumber. He holds the special title of Noble 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Fitri Umairah
"Aku tahu, kau ada dekat sini. Aku tahu keadaan kaki kau. Semua tentang kau, aku tahu Nisa'." Suara itu diam tiba-tiba. Dia tersenyum. "Jangan cuba nak lari... sebab aku..." Suara itu berhenti berkata. Lama... "Dah jumpa kau!" Tidak semena-mena wajah yang mengerikan itu muncul di depan Nisa'. SELAMAT datang ke Pulau Merindu. "Aku ada empat helai tiket nak ajak kau orang pergi ke satu pulau ni. Nak ikut tak?" ~ Nisa' "Apa mimpi kau ajak kita orang bercuti? Kena loter 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Ann Hann
"Tinggalkan Kaizil dan kawan awak akan selamat. Tinggalkan London. Awak tak boleh hubungi Kaizil lagi." - Aart Harlan Halyn dihukum dengan ugutan dan ancaman hingga membuatkan dia membawa diri ke New York. Namun bukan mudah untuk Halyn bangkit dari rasa kecewa dan terluka yang maha dahsyat. Ditambah lagi dengan tuduhan yang dilemparkan terhadapnya. "Kau tak mahu jumpa orang yang sudah kau khianati?" - Kaizil Akhirnya, di Barcelona dia mula melakar impian dan cita-cit 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Ieya Sya
Suatu ketika dahulu, mereka teman sekelas yang tidak saling menyapa. Beberapa tahun kemudian, hubungan mereka bertukar kepada majikan dan pekerja. Majikan yang dingin tetapi suka membuli si pekerja. “Dalam banyak-banyak pekerja, kenapa encik pilih saya yang temankan encik?” - Liya. “Aku suruh, buat saja. Tak payah tanya kenapa. Aku tak suka.” - Afiq. Tanpa sengaja, Afiq telah bermain dengan nyawa Liya. Demi membetulkan keadaan, Afiq menoktahkan semuanya dengan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Cik Tet
Yam cintakan Izz setengah mati. Namun, kerana hati busuk orang lain, Yam terpaksa melepaskan walaupun hatinya teruk terluka. "Yam minta maaf. Yam tak cintakan abang lagi. Bahagia Yam, bukan dengan abang. Jangan cari Yam lagi dan jangan muncul depan Yam lagi.”-Maryam Mulut melafazkan benci, tapi pada hakikatnya...setiap hari Yam tunggu Izz datang untuk membawanya pergi dari derita yang ditanggungnya. Namun harapannya hanya tinggal harapan. Si dia pergi bersama luka dan kec 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Nurin Insyirah
Badan Lisa diikat kemas di kerusi! Hingga tangan dan kakinya langsung tidak dapat bergerak.“Uncle buat apa ni? Apa uncle nak dari saya?!!” soal Lisa ketakutan.Takashi gelak mengekek mendengar soalan Lisa.“Jangan risau. Lepas keluarga kau bayar tebusan tiga juta, aku bebaskan kau."Bermula dengan percutian di Jepun. Keterujaan Lisa bertukar pilu. Siapa sangka mommy dan daddy-nya ada agenda lain dalam perlancongan mereka. Dan satu persatu rahsia terungkai tatkala Lisa bert 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-22%)

作者 Jo & KIN
Pencarian misteri Pino-Seth bersama rakan-rakan kembali lagi! Seth tak mudah putus asa walaupun nyawa terancam. Korang mesti nak tahu kenapa entiti game dalam perpustakaan mengamuk, kan? Yang ni lagi pelik... ada momok hantar kad jemputan kat Seth sempena parti diorang? Apa yang terjadi sebenarnya? Mari kita terjah dunia ghaib ini sama-sama! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Takasi
Haiwan tak reti bercakap ni bercita-cita nak takluk dunia? Pelik betullah. Jangan kelirukan kitorang, boleh tak?Lion, Rocky dan Elastein ada misi tersembunyi bila masuk dunia manusia. Hmm, kita tengok dulu apa diorang nak buat ni.Karya terkini Takasi pasti mengundang gelak tawa dengan perangai sewel tiga miau. Jom layan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Buku ini membawakan perbincangan berkenaan penyucian hati dan sifat-sifat mahmudah yang dibahaskan dalam kitab Penawar Bagi Hati dengan reka bentuk yang penuh warna, gambar rajah dan grafik bagi membantu pembaca memahami ilmu Tasaswuf. Antara yang dibincangkan dalam buku ini: 3 peringkat penyucian diri dalam ilmu Tasawuf, menjaga 7 anggota zahir, hati dan sifat-sifat mazmumah serta sifat-sifat mahmudah. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
After 2,000 years of countless wars and strife, the demon king Anos Voldigoad made a deal with the human hero, Kanon, to sacrifice his own life to ensure peace could flourish. Reincarnating 2,000 years later, Anos finds that royal demons now harshly rule over lower class hybrid demons in a society that values Anos' pureblood descendants over the demons who interbred with other species, such as humans and spirits. Finding that magic as a whole has begun to decline and his desc 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Pynat Mouri
Kalau ada jodoh go on, tapi kalau ditakdirkan tak ada jodoh, aku akan move on! Bagi AZREEN SHARMIN, orang yang paling dia benci semasa balik kampung pastilah terserempak dengan Azamuddin. Budak lelaki yang suka mengejek-ejek dan jadikan dirinya sebagai bahan lawak bodoh dia. Badak, gemuk, tembun, gajah… Semua lengkap dijadikan bahan sindiran. Dan selayaknya hanya jelingan saja yang dihadiahkan untuk lelaki yang dah serupa setan. “ Amboi, cenge sungguh. Alang-alang tok im 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

无库存

作者 Weeda Aizira
Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu. Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau. Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?! Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata! “Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan data 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 HASBRO
Hasbro - Star Wars VIN S2 Vintage Figures The return of the Vintage Collection! Celebrate the legacy of Star Wars, the action-and-adventure-packed space saga from a galaxy far, far away, with premium, highly-detailed 3.75-inch scale figures and vehicles from Star Wars The Vintage Collection! (Each sold separately. Subject to availability). Features: - Figure scale: 3.75 inches - The return of Star Wars The Vintage Collection! - Vintage-inspired packaging with original Kenne 了解更多
原价 RM 79.89

现售 RM 79.89 (-0%)

会员 RM 79.89 (-0%)

作者 Veronica Chendang
Di sebalik perjalanan hidup seseorang ada cerita tersembunyi yang tiada siapa tahu rahsianya. Sedalam mana kita mencintai seseorang, sekuat itulah sakit yang akan kita tanggung setelah dia melangkah pergi. Aku Cuma sekadar pelabuhan untuk kau singgah melepas kerinduan dan kebosanan, kemudian kau berlalu pergi tanpa sepatah kata. 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Mohd Khair Ngadiron
Manusia yang berusaha, jika dia bertawakal, dengan izin Tuhan dia akan berjaya. Paling utama ialah bersabar dan belajar menerima semua perkara seadanya. Sesungguhnya, rezeki datang dalam banyak cara, banyak bentuk dan banyak keadaan. Ada kala terlebih dan sesekali mungkin terkurang. Demikian juga saya, dan buku ini berkongsi sebahagian memoir turun naik kehidupan saya - ketika pernah selesa duduk di belakang sambil kenderaan dipandu orang lain, juga ketika orang lain selesa 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Zaifu Zaman Ahmad
Nahar, seorang wartawan telah menerima sekeping nota dan sekeping cakera padat daripada seorang anak muda yang tidak pernah dikenali. Nota itu menyatakan, seorang anak muda bernama Adrian didapati mati akibat terjun dari pangsapurinya. Namun, terdapat kemusykilan tentang kematian tersebut. Nahar diminta menonton sejumlah rakaman untuk mengetahui akan teori si penulis. Setelah menonton rakaman demi rakaman, Nahar berminat untuk meyelidik sebab kematian Adrian. Jelas semuanya 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 26.00 (-0%)

作者 Arisa Eriza
March AKA big bro, atau nama sebenar, Maritza Aafya yang berpenampilan segak dan bergaya sampai orang keliru dia lelaki atau perempuan. Lucy atau nama sebenar, Ahmad Lufti pula sebaliknya. Sekali pandang nampak perempuan, pandang sekali lagi, tiba-tiba rupanya lelaki berpakaian wanita. March yang hilang beberapa lama sebelumnya, muncul Kembali dengan lamaran ajak Lucy kahwin. Lucy yang miskin tahap papa (katanya) terima kerana tawaran material oleh March terlalu menggod 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 23.00 (-0%)

作者 Ella Affandy
Mewangi Selamanya Phi Phi Island menjadi saksi pertemuan antara Niq Nashriq dan Nuraisha Iman. Kerana satu insiden, termeterai satu perjanjian. “One week husband, you have nothing to lose.”- Niq Bagi Aisha, itu hanyalah perjanjian. Namun bagi Niq, dia mengharapkan lebih daripada itu. “Cinta pun macam mee segera?”- Aisha “Nikah dulu baru pupuk cinta dan sayang.”- Niq Pada malam terakhir di pulau, mereka saling mengikat dengan harapan akan saling mencari bila pulang 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Cik Amal Amina
Sementara atau selamanya... Safa terima Ilhan sebagai suami, bukan sebab dia cinta tetapi sebab abah yang mahu. Demi sayangnya pada abah, Safa turutkan walau hakikat sebenar, dia memang tak sukakan lelaki itu. “Saya. Benci. Awak.” – Safa. “I hate you more.” – Ilhan. Sejuta kata benci pun, Safa tetap akur untuk menjadi isteri pada Ahmad Ilhan Bin Muhamad Hambali. Tapi, Safa ada misi sendiri. “Perjanjian apa ni, Safa?” – Ilhan. “Misi kahwin paksa.” – 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Eyyma Madyusa
“Aatiff, saya suka awak!” Seorang di Sepanyol dan seorang lagi berada di Malaysia. Kerana enggan berkahwin dengan pilihan orang tuanya, Qatimah lari membawa diri ke Sepanyol dan takdir tidak dijangka mempertemukan Qatimah dengan Aatiff Dario si pemain bola sepak kelab Real Madrid yang sebenarnya berbangsa Melayu-Spanish. “Don't you wanna know where I come from?” — Qatimah “Where are you come from miss?” — Aatiff “I come… from… tulang rusuk awak yang hil 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Aeyfa Nasri
Menggali rahsia dalam rahsia, tanpa sedar nyawa pertaruhan. Hidup adalah sebuah misteri. Kutip semua kunci dan cuba buka tanpa ada kesilapan. Jika tidak... GAME OVER - AQRAM Tanpa sedar, permainan nyawa itu telah meragut hampir seluruh ahli keluarga Imroatul Ain. Dia bagaikan lumpuh untuk meneruskan hidup. Siapa sebenarnya Aqram? Namun, kehadiran Dzul seolah-olah memberi harapan baru buat Imroatul Ain. Lelaki itulah yang menjadi sumber kekuatan untuk dia meneruskan semua ini 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Cahaya Ainn
Pertemuan pertama di antara Faliq dan Ayana bukanlah bermula dengan baik. Sangka Ayana, itulah pertemuan terakhir mereka. “Hello, cik adik. Awak pekak ke?” - Faliq “Awak apa hal? Tiba-tiba nak cari pasal?” - Ayana Ternyata sangkaannya meleset apabila mereka terpaksa ‘berpasangan’ demi menyiapkan tugasan berkumpulan. Maka bermulalah hubungan ‘sejuk beku’ dan sesekali ‘perang dunia’ antara mereka dalam menyiapkan tugasa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Shirin Ebadi , Azadeh Moaveni
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. 了解更多
原价 RM 67.50

现售 RM 16.00 (-76%)

会员 RM 16.00 (-76%)

作者 Michael Grant
Box Set includes: Fear This is a blood-pumping, white-knuckle sci-fi thriller of epic proportions. Night is falling in the FAYZ. Even though it’s been nearly a year since everyone over the age of fifteen disappeared, the sun has continued to shine on the kids of Perdido Beach. Now, though, the gaiaphage has blotted out the sun and plunged the FAYZ into perpetual gloom. Divided and dispirited, the survivors face their greatest enemy yet – the darkness of their own minds 了解更多
原价 RM 269.90

现售 RM 129.90 (-52%)

会员 RM 129.90 (-52%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-39 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
Lee Yeon (Lee Dong-Wook) was once the mountain spirit of Baekdudaegan. He sacrificed his life as a mountain god to resurrect the life of the woman he loved A Eum. Lee Yeon now lives his life as a nine tailed fox in human form. He has lived this way for hundreds of years. Meanwhile, Nam Ji-A (Jo Bo-Ah) works for TVC station as a PD of documentaries. She seeks out stories on the supernatural. Back in 1999, her parents were involved in a car accident in Yeou Gogae. She remember 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 48.00 (-20%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian KOMSAS Kendiri Tingkatan 5 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji keh 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian KOMSAS Kendiri Tingkatan 5 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji keh 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian KOMSAS Kendiri Tingkatan 5 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji keh 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

1-1093 of 1093

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top