0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Rindu awak separuh nyawa '找到 1034 件相关商品
作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-39 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
Lee Yeon (Lee Dong-Wook) was once the mountain spirit of Baekdudaegan. He sacrificed his life as a mountain god to resurrect the life of the woman he loved A Eum. Lee Yeon now lives his life as a nine tailed fox in human form. He has lived this way for hundreds of years. Meanwhile, Nam Ji-A (Jo Bo-Ah) works for TVC station as a PD of documentaries. She seeks out stories on the supernatural. Back in 1999, her parents were involved in a car accident in Yeou Gogae. She remember 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.90 (-20%)

会员 RM 47.90 (-20%)

作者
Naruto closely follows the life of a boy who is feared and detested by the villagers of the hidden leaf village of Konoha. The distrust of the boy has little to do with the boy himself, but it’s what’s inside him that causes anxiety. Long before Naruto came to be, a Kyuubi (demon fox) with great fury and power waged war taking many lives. The battle ensued for a long time until a man known as the Fourth Hokage, Yondaime, the strongest ninja in Konoha, fiercely fought the 了解更多
原价 RM 129.90

现售 RM 103.92 (-20%)

会员 RM 103.92 (-20%)

作者
Suddenly, high school student Natsuki Subaru has been summoned to another world on the way back from the convenience store. With the biggest crisis of his life being summoned to another world and no sign of the one who summoned him, things become worse when he is attacked. However, when he is saved by a mysterious silver-haired girl with a fairy cat, Subaru cooperates with the girl to return the favor. When they finally manage to get a clue, Subaru and the girl are attacked a 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 55.92 (-20%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者 Anna Milia
Jika masih ada rindu, bererti masih ada cinta untukku. Noah Tan dipaksa bercuti supaya dapat merehatkan minda. Fizi dibayar untuk menjaganya. Dah serupa babysitter saja kan! Memang leceh sebenarnya menjaga Noah Tan yang mengada-ada dan suka mencari pasal. Tapi sekejap saja, kerana Noah Tan mula menampakkan perubahan selepas bertemu dengan budak cef di Moontain Keriang, Lureen. “Saya tak suka awak panggil saya apek.” “Tapi saya suka. Lebih-lebih lagi tengok muka sembe 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Cik Mardiah
Kenapa perlu katakan benci kalau masih sayang? MAYSARA MALEK. Seorang gadis periang yang sangat enjoy dengan kerjayanya sebagai seorang tukang cuci a.k.a cleaner di KLIA. Apa pun kata dan pandangan orang padanya, dia buat tak endah saja. BENJAMIN ABDULLAH. Kapten juruterbang yang hidupnya cuma dengan Puan Maria, ibu tercinta. Peristiwa lampau dua puluh lima tahun lepas menjadikan Benjamin seorang lelaki ‘beku’ dan pendendam. PLOY PRASERT. Dia terbang dari Thailand ke M 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Miss Cactus
Tanpa kata, kau membuatkan aku mengenal cinta…. Tanpa kata, kau memberikan aku cinta…. “Kalau betul kau sayangkan aku, aku nak kau hadir masa hari pernikahan aku. Lagipun, kau mesti nak tahu siapa bakal madu kau.” Kejam!!! Itulah yang Bunga rasakan. Hanya kerana tidak mampu melahirkan zuriat, Hadif tegar menduakan dirinya atas sokongan Umi Habibah. Di saat badai melanda, muncul seorang lelaki misteri dalam hidupnya. “Attaf….” “Good. Remember my name, pretty 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Zaza Qry
Yang aku selalu tahu, kau adalah untukku. Ziyara yang tidak pernah mencintai lelaki, terjatuh cinta dengan majikannya sendiri. Lelaki yang punya aura, walaupun sudah berusia. Selama ini dia tidak terfikir akan terlibat dalam cinta skandal seperti ini. Namun, dirinya dikhianati lelaki itu. Disebabkan insiden yang tidak pernah Ziyara terfikirkan itu, dia terpaksa tinggal dengan lelaki yang nampak macam bencikan dia sebagai perempuan iaitu Hanz. “Dengan aku, masih boleh 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Azieana
Rindu itu ada bila kau sudah tiada. Adam menikahi Arissa setelah mereka ditangkap khalwat di sebuah hotel. Malah, Adam turut menuduh Arissa sengaja memerangkapnya. “You muncul depan bilik I ni kenapa? Saja nak tengok tubuh I?” “You... you jangan salah faham. I datang ni sebab nak ajak you makan malam. Bukan suka-suka nak tengok ketul-ketul roti ban kat tubuh you tu.” “Kalau suka-suka nak tengok pun tak apa. I halalkan sebab you pun halal untuk I, kan?” Arissa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Azwin Nalisa
Sekali aku tersungkur, beribu kali aku bangkit… Nida Amelia. Nida maknanya seruan. Patutlah menyeru-nyeru panggil saya mengurat. - Baihaqi Bermula dari sapaan berani itu, mereka bercinta, mereka disatukan. Sungguh indah sekali kenangan yang tercipta antara dia dan Aki. Tujuh tahun Nida Amelia dan Baihaqi membina mahligai namun akhirnya diruntuhkan oleh Baihaqi sendiri. Kehadiran Iman dan Akhbar sebagai bukti benih cinta mereka sendiri tidak berjaya menghalang Baihaqi untuk 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Sayhazs Zailie
“Usahlah kau bersedih, Di hadapanmu aku hadir, Memadam resah dah curiga dari hatimu…” ARYAN ALFIANSYAH WONG. 10 tahun kejar impian, akhirnya lelaki itu putuskan untuk pulang setelah puas menjelajah semesta alam. Tak sabar rasa nak bersua. Dah rindu sangat pada keluarga. Tapi baru beberapa minit touch down, belum pun sempat sampai rumah, Aryan diculik geng Crazier... The most wanted criminal gang in Malaysia! Sebab? Dia anak Aryawan Wong, hartawan terkenal Indonesia. Da 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Anastasia Qirana (AQ)
Everyone has their own beautiful love story… Wedding planner, guru tadika, mekanik, pelajar kulinari dan penjual kereta. Tidaklah terlalu huru-hara. Cuma full house sahaja. INDAH MELATI “Buku lagi?” - MELATI “Bukulah. Bagi cincin karang, bukan awak nak terima pun.” - LEE Melati senyum segaris. Jejaka di sebelahnya ini bijak menghibur hati. Namun sering diingatkan akal warasnya agar jangan sesekali hanyut dan terpedaya. Lelaki… Serba-serbinya baik sebelum dapat 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Panda
Penduduk kampung mulai risau dengan kehadiran awan hitam yang menjejaskan tanaman sekali gus akan menyumbang kepada kebuluran.Tak mahu perkara ni terus jadi teka-teki, Ismael tekad merungkai apa sebenarnya rahsia di sebalik awan hitam itu.Namun, tindakan yang Ismael ambil tak semudah yang disangka. Halangannya penuh berliku dan nyawanya juga di hujung tanduk.Berjayakah Ismael membantu orang kampungnya? Adakah misteri awan hitam tu benar seperti yang disangka selama ni? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Woorie Hue
Pandang dengan mata hati. HIDUP Zinnirah berubah 180 darjah setelah ibu bapanya meninggal dunia disyaki akibat membunuh diri. Demi melangsaikan hutang yang ditinggalkan bapanya, Zinnirah mengikat kontrak dengan Tango sebagai profiler tanpa menyedari bahawa percaturannya itu adalah jerat yang mampu memakan diri. “You that resemble her makes me lose my mind. What should I do to you?”- QAREEB Bagi Qareeb, wajah Zinnirah sangat mirip dengan bekas isterinya yang tidak dapat di 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Azian Zahra
Kasihku padamu tak akan pernah padam walau seribu kali kau masih melukai hatiku. Seandainya aku pergi dulu, izinkan aku bawa bersama hatimu. Peristiwa di Tower Bridge menemukan Hakimi dan gadis Jepun, Keiko. Bagi Keiko, sungguh dia terasa terhutang budi apabila niatnya untuk membunuh diri dihalang oleh lelaki budiman itu. Melalui Hakimi, dia mula terpesona dengan keindahan Islam, agama yang dianuti lelaki itu. “Insya-Allah.” “Apa?” “Oh, itu bahasa Arab. Maksudnya 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Ateen Khalid
Tatkala rumah Tyara Ailana, seorang pelakon dipecah masuk oleh seorang peminat yang obses, Tengku Firas mengarahkan Luthfi Alzidan untuk melindungi wanita itu. Luth berat hati pada mulanya untuk menerima tugasan itu mengenangkan ‘siapa’ Tyara pada Tengku Firas namun, saat fikirkan keluarga di kampung… dia terima. Pertama kali bertentang mata dengan Luth, Tyara tergamam. Malah semakin Tyara mengenali lelaki itu, dia semakin menyenangi lelaki itu. Terutamanya ketika lelak 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Jules
Sekon Juliet rusuk Romeo, laksana terhenti... Abadi cinta hati Evian vs grape sparkling juice menemukan kembali Railynn dan Marc di MyAngel’s Café, sejak pertemuan pertama mereka 14 tahun lalu. Kini, gadis yang digelarnya My Angel benar-benar ada di hadapannya. Marc tekad menawan Railynn. Bermacam cara dilakukan bagi mengukuhkan janji, sumpah dan akad yang dimeterai termasuklah mengekori Railynn hingga Marc mendapat jolokan male-escort. “I sudah bersumpah… berjanji… 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 29.00 (-0%)

作者 Eija Khadeeja
Maut hadir saat kau mula meneka! Manusia yang berhati syaitan telah memusnahkan angan-angannya untuk mengabadikan cinta untuk Zain. Kematian Zain meninggalkan pilu mendalam dalam diri Ezlina. Mendung dirasakan ada di mana-mana menyuluh hidupnya. “Kalau apa-apa jadi dekat saya, jangan percaya orang sekeliling. Ingat! Kematian saya bukan kebetulan. Ada yang merancang.” – ZAIN Dendam harus dilunas dengan dendam, Ezlina memburu satu nama! Iqbal. Lelaki yang dipercayai d 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-0%)

作者 Hannie Salme
Aku, dia dan kisah kita melewati bayang-bayang luka... Dia bukannya lelaki baik seperti yang diimpikan gadis-gadis di luar sana. Kehidupannya disalut noda. Dunia lumba dan pergaduhan sudah sebati dalam diri. Dialah penggawa, dialah juara! Pertemuan yang tak disengajakan dengan Kaira Zharifah merubah segalanya. Ameer mula mengenal apa makna cinta, apa makna rindu. Tekadnya, dia ingin memiliki gadis sebaik Kaira, tanpa dicanang khilafnya yang lalu. Ameer tetap mengejar, nam 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 Kay Omena
“Syaratnya, saya tak nak anak. Cukup kita berdua saja.” – Izrad. Syarat yang diletakkan Izrad untuk sebuah perkahwinan membuatkan Nalia tolak tanpa berfikir walau sesaat. Tapi, hanya kerana seorang ayah, perkahwinan yang ditolak itu terjadi jua. “Sebagai wanita, selain menjadi isteri, saya impikan untuk menjadi seorang ibu.”- Nalia. Pada Izrad, memilih Nalia sebagai isteri bukan sekadar demi kepentingan dirinya sendiri. Ada sesuatu yang dicari dan dia yakin Nalia ma 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Sara Irdina
Cantik, janda dan miskin. Itu ciri-ciri seorang Qalisa yang membuatkan dia diupah Elyana untuk melakukan satu ‘tugasan’. Atas desakan hidup dan terdesak, Qalisa terpaksa menerima. Tugasan yang dimaksudkan adalah membuat Faid jatuh cinta kepadanya walaupun dia sedar Faid adalah suami orang. Bagi menjayakan tugasan, Qalisa bekerja sebagai tea lady di syarikat lelaki itu. Tanpa perlu dia mendekat, Faid sendiri yang datang merapat. Tak perlu memikat tapi Faid seakan sudah ter 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Shiroe Sherry
Pada Rasya, cinta Datuk Zulkarnain kepada ibu saudaranya hanya berlandaskan hawa nafsu semata-mata. Apatah lagi lelaki itu sudah pun mempunyai tiga isteri. Demi mencari bukti telahannya adalah benar, Rasya bertindak ‘masuk’ ke dalam mahligai lelaki itu sebagai pengurus rumah. Namun, bekerja di situ bukanlah sesuatu yang mudah. Tuan Zaem aka Lord Vader, anak Datuk Zulkarnain itu sentiasa mencari salahnya. Hidupnya tak pernah aman. “Saya akan perhatikan awak dari masa ke 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Syu Ariani
… yang memberi aku perasaan itu. TIGA tahun terpisah dan kemudian bertemu semula, Nurul Aileen tidak mampu menyorokkan perasaannya terhadap Adam Haidar. Kerana sememangnya, hatinya hanya menginginkan Adam. Hanya dia! Tetapi… “Ada apa dengan kita?” – Adam Haidar Layanan dingin Adam jauh berbeza dengan setiap gerak-gerinya. Aileen yakin Adam turut berkongsi perasaan yang sama dengannya. Namun sayang, tidak semudah itu. Di antara Aileen dan Adam, ada satu tali penghub 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Siti Hazneza Abdul Hamid
Akan aku palam retak hatimu dengan kasih cinta membara Melur itu sifatnya bersih dan suci. Ia tenang. Cemar pada melur hanya menceritakan tentang noda pada tangan pemegangnya. Kelopak melur yang terusik hanya menggambarkan kurang cermatnya si pemegang. Tidak ada salahnya pada si melur. Panggilan daripada Natasha pada suatu malam mengejutkan Farihin. Telah lama gadis itu dijauhinya gara-gara patah hati. Ya, Natasha telah bertunang tanpa sempat dia meluahkan rasa. Gadis it 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
Disebabkan terdesak, Shamsuria terpaksa menerima tawaran sebagai pemandu peribadi dan bodyguard kepada Tuan Syed Faeq. Walaupun gaji yang ditawarkan agak lumayan, namun tidak mudah untuk bekerja dengan lelaki bernama Syed Faeq. Keadaan semakin rumit apabila Syed Faeq menyangkakan yang dirinya seorang lelaki! “Take off my cloth.” ~ Syed Faeq “Saya akan...tanggalkan...tapi...dengan satu...syarat.” ~ Shamsuria “Oh, really? Apa syaratnya?” Lelaki itu bertanya sinis. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Citra Fitz
Kau layak dapatkan yang terbaik, tetapi maaf kerana aku tiada yang terbaik untuk diberikan… “Hai, saya Nadrah. Panggil Nad je. Awak kan Rasy…” “Rasyad. Saya Rasyad.” Dan itulah kali pertama mereka berjumpa, di KLIA, sebelum berangkat ke Da Nang. Berjalan merantau dengan orang yang dia tidak kenal? Nadrah rasa semua itu kerja gila. “Awak bebas dengan plan awak dan saya pun bebas dengan plan saya.” Itu yang direncanakan Nadrah namun seringkali dia terserempak de 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Miesakamisa
“Kuasanya, seluruh denyut nadi ditawan.” CHANTIQ SALSABILA… Pada usia yang muda dia memiliki perniagaan sendiri. Boleh dikatakan dia punya segalanya. Apatah lagi dia didampingi abang yang sentiasa mengambil berat dan sepupu ataupun calon suami pilihan umi yang berkaliber membuatkan dia yakin untuk mengorak langkah lebih jauh. Namun secara tiba-tiba, takdirnya bertemu dengan encik chlorine. “My name is chlorine…” “I can form covalent bond with your brother but 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Suzana Jumadil
Mencintai dan dicintai adalah nikmat hidup yang dipasak oleh kasih sayang. Lantaran kebebasan berfikir dan bertindak, dia tersungkur dalam mengenal makna kasih cinta. Dia alpa oleh dorongan nafsu hingga terjebak menentang arus kelaziman bercinta. Baginya, sesiapa saja boleh dicintai dan boleh dikasihi selagi jasad masih bernyawa. “Why? A cleaner doesn’t have the right to fall in love? Is loving and being loved only for rich people? - MOHAMMAD NASSIR Kebijaksanaan yang ber 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 26.00 (-0%)

作者 Nurina Feeza
Siapa yang dapat melupakan cinta pertama? Menyimpan sedih terlalu lama hanya akan meninggalkan segaris luka yang takkan pernah habis. Benar, kecundangnya cinta pertama itu lain macam… sangat menyakitkan. Elis Nou'rell. Sekali dia jatuh cinta, berkali-kali hatinya akan tulus mengasihi. Tersilap caturan dek terlalu menurut kata hati menariknya ke lembah kekecewaan. Sakitnya tidak terkata! Kini dia bangkit dengan harapan agar segala memori hitam itu segera pergi. "Selamat t 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 26.00 (-0%)

作者 Ilyana Hani
Gara-gara salah sangka, Irdina menyerang Rizqi apabila melihat lelaki itu melayan mesra seorang gadis. Dia ingatkan lelaki itu Rafie, tunang Suhana merangkap kawan baiknya. Sumpah, dia tidak tahu pun Rafie punya kembar bernama Rizqi. Akibat kekecohan yang ditimbulkan oleh Irdina, semua hura-hara. Rizqi muncul, menuntut agar Irdina meyakinkan Najwa bahawa dia tidak bersalah dan menuntut untuk menyatukan semula dia dengan kekasih hatinya. Komplot cinta dilancarkan. Kata Rizqi 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 26.00 (-0%)

作者 Puteri Aqish
Gelabah seorang Darleena Alissa memang tak boleh bawa bincang! Hanya kerana seseorang, Leena mendesak Asy, kawan baiknya untuk cari jalan penyelesaian. Dan Heidi muncul sebagai penyelamat. Bagi Leena lelaki itu hanya hero jadi- jadian. Namun, lain pulak bila Heidi mula fikir bukan-bukan. Haiyak!!! Suatu hari, Kaif Rayyan, bos tempat kerja Leena melantik dia sebagai wedding planner majlis adiknya. Leena akur, demi amanah, tanggungjawab dilunas, walaupun hati sekejap sejuk sek 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-0%)

作者 Sophilea
"Apa? Kahwin dengan anak datin? Biar betul? Anak datin to gay ke apa sampai tak ada girlfriend?" - Haizi "Saya nak awak kahwin dengan dia supaya dia tahu dalam dunia ini lelaki perlukan perempuan untuk saling melengkapi. Awak holeh tamatkan kontrak ini bila awak dapat carikan jodoh yang sepadan untuk Nazim." - Datin Zainab Berat tugasan yang diberi. Diminta bernikah dan carikan jodoh lain buat suami. Orang gila saja yang buat keria begini. Tapi entah kenapa bisikan hati Hai 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 22.32 (-20%)

作者 Mohd Nadzri , Syamzaily Musa
Di tempat kerja, Azmi sehingga kini masih lagi meratapi pemergian isteri kesayangannya yang sudah meninggal dunia akibat kemalangan ngeri. Setiap hari dia tidak bosan menatap wajah Salina pada bingkai gambar di atas mejanya. Hairi yang merupakan rakan sekerja dan sahabat karibnya, pening memikirkan bagaimanakah caranya untuk membantu sahabatnya itu yang didapati semakin lama semakin hanyut dalam dunia lamunannya Malam itu, Azmi terpegun melihat wanita mirip Salina, sedang te 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Ieya Sya
Dianggap sebagai ‘pesalah’ selama bertahun-tahun menjadikan Sara seorang yang paranoid, menyendiri dan menutup diri sendiri dari dunia luar. Apatah lagi yang menjatuhkan hukuman itu adalah Kifli, darah dagingnya sendiri. Hadirnya Faz, seorang lelaki halimunan di alam mimpi membuka ruang untuk dia melarikan diri dari realiti. Disangka cuma teman ilusi mimpi, rupa-rupanya Faz wujud di alam realiti. Mereka berjanji untuk bertemu setelah wujud rasa indah antara mereka. “C 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Miss Cactus
Dulu, Fika yang mengejar. “Saya tak akan berpatah balik. Saya akan ikut kata abah saya dan saya akan kahwin dengan awak.” - Fika. “Untuk apa kita berkahwin kalau tiada cinta antara kita? Buang masa aje." - Kimi Baru seminggu usia perkahwinan mereka, Fika diceraikan. Selepas beberapa bulan, Kimi muncul semula dan menjadi jirannya. Kini giliran Fika pula yang dikejar. Si duda mula memasang umpan mahu memancing hati si janda. “Awak takkan terlepas daripada saya lagi, 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Mikki Daughtry , Rachael Lippincott
From the authors behind Five Feet Apart, a #1 New York Times bestseller and hit movie, comes a gripping new romance that asks: Can you find true love after losing everything? Kyle and Kimberly have been the perfect couple all through high school, but when Kimberly breaks up with him on the night of their graduation party, Kyle's entire world upends - literally. Their car crashes and when he awakes, he has a brain injury. Kimberly is dead. And no one in his life could possi 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-38 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Clay
With the very fate of the world thrown into chaos,  the Dragon Seekers and their allies face a calamitous countdown to seek out salvation! Against  a foe too powerful for any single faction to defeat outright is it time at last to put aside old enmities to avert utter annihilation?  Racing against time to awaken an ancient sleeping deity, Rain, Sean, Stone, and their friends and allies face a world-ending  necessity, to find THE FEATHERED SERPENT! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Christopher Paolini
To Sleep in a Sea of Stars is a masterful epic science fiction novel from the New York Times and Sunday Times bestselling author of the Inheritance Cycle, Christopher Paolini. Kira Navarez dreamed of life on new worlds Now she's awakened a nightmare During a routine survey mission on an uncolonized planet, Kira finds an alien relic. At first she's delighted, but elation turns to terror when the ancient dust around her begins to move. As war erupts among the stars, Kira is 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 76.42 (-15%)

会员 RM 67.43 (-25%)

无库存

作者 Iruka Asami
Sekuntum rindu yang mekar anggun.Bila dia sedarkan aku tentang impian, nama dia je yang aku boleh panggil waktu kesusahan...Zaman Meiji di Yoshiwara baru.Ayame merupakan gadis pelayan kat Hanakago-ya.Tapi dia bencikan lelaki. Suatu hari...Yasaka Kazumi, anak pemilik bisnes berpengaruh buat pertaruhan dengan Ayame."Kalau dah sampai tiga kali aku selamatkan kau, kau kena jadi isteri aku."Adakah kisah mereka akan berputik dan terjatuh cinta? Atau Ayame tetap dengan sikapnya yang 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fatiah Zohar
Ditinggalkan suami dan dibuang keluarga mertua ketika cahaya matanya masih dalam kandungan membuatkan Izzatul Aqma hidup dalam tekanan perasaan. Atas kekhilafan diri yang terlalu dibelenggu kesedihan, hari-hari yang dijalaninya bagaikan satu hukuman. “Tuhan, aku ingin kuat. Aku ingin bertahan. Namun, kesakitan ini benar-benar mengujiku. Tiupkanlah kasih dan sayang-Mu. Bangkitkan aku dengan kekuatan dan cinta daripada-Mu.” - Izzatul Aqma Bahagia sudah lama menjauh dan sepi 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Fizziany
Naufal Hadi, bapanya seorang ahli politik terkemuka negara. Ibunya, seorang ahli perniagaan berjaya. Punyai seorang kakak yang amat prihatin terhadapnya. Namun, dia leka dan gemar berfoya-foya. Menghabiskan masa muda dengan perkara sia-sia. Hidup langsung tak kenal erti tangungjawab sementelah sejak kecil, semuanya sudah tersedia depan mata. Sehinggalah satu ketika, dia terlanggar seorang lelaki dengan anak kecilnya sehingga menyebabkan kematian. Bagi seorang Izara Hana, ke 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ciknorcinta
Seseorang telah memusnahkan seluruh jiwa raganya dan menghilang pergi tanpa bayangan. Tanpa berfikir baik buruknya, Alia mencari lelaki yang mampu menjadi galang gantinya. Dia bertemu dahan untuknya berpaut, tetapi bukan itu yang dia mahu. Seluruh jiwanya memberontak mahukan pembelaan, namun tekanan demi tekanan membuatkan dia semakin penasaran. “Apa hal awak nak peluk-peluk cium saya ni? Saya tak suka tahu tak? Berapa kali nak cakap? Tak faham bahasa ke apa? Jangan kerana 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 28.80 (-20%)

会员 RM 28.80 (-20%)

作者 Rissa Ahdiya
Ada rindu yang tak terlafaz, ada kenangan yang tak pernah hilang. WIYA. Separuh hatinya mati bila Reza memilih untuk pergi. Kata Reza, kerana sayang, Wiya terpaksa dia tinggalkan. KHALED. Perginya Wardah ketika bahagia sedang melimpah. Pergi yang tak mungkin akan kembali lagi. Jiwanya mati, hidupnya terasa punah. Tapi dikuatkan hati demi anak-anak yang ditinggalkan Wardah. Wiya didesak untuk melupakan Reza, Khaled dipaksa untuk mencari pengganti Wardah. Akhirnya jodoh mere 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Ada satu rahsia yang kupinta daripada Tuhan. Lalu, Dia berikan kau sebagai jawapan. Hadi Muqri dan Suria Aqilah, berkawan baik sejak kecil lagi. Tapi, takkan kawan saja? Salah sorang langsung tak ada rasa cinta? Mestilah ada. Perasaan cinta itu, Hadi yang rasakan. Bila dia luahkan, Suria letak Hadi dalam friend zone. Bila dah kena friend zone, Hadi ambil keputusan untuk move on. Setelah tujuh tahun berlalu, Hadi dan Suria bertemu semula. “Kenapa kau tak kahwin lagi?” 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Pynat Mouri
Hanya aku tahu perangai gila kau... Difitnah berkhalwat ketika tahun menduduki SPM, memberi kesan besar kepada Erhan. Tidak dia sangka, gadis yang digelar pelakon opera Cina itu begitu kuat pembohong! Huh! Akhirnya dia juga yang nampak jahat bak dalam cerita filem Tamil. Erhan takkan berdiam diri. Hilani patut dapat pengajaran! “Kenapa buat aku macam ni? Kenal hang pun tak pernah. Bila masa aku selalu belanja hang air kotak dan roti? Weh, aku kalau nak cari awek, aku cari y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Cik Tet
Ainan Sofea. Gadis polos yang terperangkap dalam permainan ibu dan anak. Hanya kerana satu kesilapan yang tidak disengajakan, dia terpaksa bersetuju untuk bergelar isteri kepada pemuda yang tak pernah dia kenal sebelum ini. “Kenapa awak nak hancurkan masa depan awak hanya kerana nak ikut rancangan mengarut mak awak?” - Ainan Ghibran Maleq. Lelaki yang penuh dengan rahsia dan bakal bertunang dengan kekasih hati. Namun boleh pula dengan begitu mudah dia bersetuju bila dip 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Micheal Chuah
When a familiar evil returns, X-Sector is once more plunged into a panic! If 'x' marks the spot', what exactly is 'x' and why does it keep turning up? Utterly in the dark, Ray and the others also have to contend with Dr. Michio's newly awakened fanboy fixation, as well as the cause for Belle's disappearance! With shadows rising and hope dwindling will our heroes be able to brave such NIGHT TERRORS? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 KAY OMENA
“Kahwin dengan saya dan buktikan pada Farid.” – Qishmin. “Awak cintakan dia, tapi nak kahwin dengan saya?” – Ashan. Permintaan Qishmin buat Ashan rasa dia seperti dipergunakan. Bagi Ashan, cintanya cuma satu, dan itu milik Qishmin sejak dulu. Tapi bagi Qishmin, cintanya untuk Farid. Ashan itu adalah musuh tradisinya sejak kecil. “Saya sanggup buat apa saja untuk bahagiakan awak walaupun apa yang saya buat ni cuma memperbodohkan diri sendiri.” – Ashan. Demi s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 SUFEA HAREEZ
Bagi Aireen, Faiq Iqbal itu sombongnya tak boleh dibawa berbincang. Sebab itu dia panggil Tuan Sombong. Dan bila ditawarkan menjadi isteri pada bosnya itu, dia bagai tak percaya. Rasa seperti main-main pun ada. Iqbal pilih Aireen atas desakan mamanya. Dan perkahwinan mereka ada kontrak, perlu dirahsiakan dari pengetahuan umum. “Kita akan hidup macam suami isteri yang lain. Tidur sebantal, sekatil dan sebilik. Kontrak kahwin aku bukan dengan kau tapi dengan mama aku.” – 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 MAYA ADIRA
“Seseorang untuk aku cintai” Siapa kata kahwin tu indah? Siapa cakap jatuh cinta itu macam pelangi, penuh warna-warni, hangat dan bahagia? Ashrafi Misterius dan pendiam. Lari daripada keluarga kerana perbezaan pendapat dan daripada cinta yang dirundung nestapa. Aisha Gadis polos dari kampung. Hijabnya terbuka sampai dia tak senang duduk. Selepas dibawa berubat, barulah lega. Sanctuary Kafe menemukan Ashrafi dan Aisha, mengikat mereka dalam ikatan perkahwinan. Aisha ha 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 ANN HANN
Martin dan Lili berjumpa di dalam sebuah game show yang dianjurkan E-Rose Tv. Di situlah Martin melahirkan rasa kagum dengan lila yang dianggapnya berbakat luar "Okay. Saya harap kita dapat jumpa lagi, Lila - MARTIN Selepas game show itu, mereka dipertemukan sekali lagi. Kali ini sebagai ketua dengan pekerja. Lebih memalukan Lila bila dia terikat dengan Martin disebabkan hutang yang bukan berpunca darinya. Tetapi Martin tidak peduli semua itu. Baginya Lila adalah gadis yan 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 CAHAYA AINN
Kewujudan bilik muzik yang dikatakan sebagai kawasan larangan itu telah menemukan Ariana dengan Akmal secara tidak sengaja. Ariana, guru muda yang baru sahaja melapor diri di sekolah tersebut, langsung tidak menduga akan berlaku perubahan besar dalam hidupnya tatkala bertemu dengan pelajar bernama Akmal. Orang kata, jangan terlalu membenci seseorang, kelak akan jatuh sayang pula. Begitulah yang berlaku antara Akmal dan Ariana. “Kau... dah buat... aku gila.”- Akmal “Say 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 TINA DERIKA
Bagi Haryani cinta itu mudah untuk digapai. Asalkan kena taktik halus pasti beres. AzIan! ltu misinya. Dia tak peduli kalau orang lain mengata. Dia juga tak hirau akibat yang bakal ditanggung oleh emaknya, Puan Maimun. HukumanNya? Lagilah dia sengaja lupa. Demi nyawa tunangannya yang sedang koma, Azlan terpaksa terima Haryani sebagai isteri pertama. Pun begitu, dia tetap tepati janjinya untuk menikahi Nadira apabila dengan izinNya gadis itu kembali sedar. Satu peristiwa ber 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 HIJANAH & HAZALIF
"Biarpun engkau pergi terlalu awal, Pemergianku dirindui sepanjang hidupku. Engkau pergi bukan membawa diri, Tetapi membawa seluruh isi hidupku bersama. ""Kenapa terlalu cepat Allah tank semua benda? Bukan abi seorang! Tapi semua benda! Allah memang kejam!"" Seorang lelaki berdiri, lengkap berbalut kain putih, tapi koyak rabak di seluruh tubuh badan. Ah! Darah penuh melekat di setup inci kain itu. Baunya usah dicakap, tak ubah seperti bangkai binatang! Wajahnya menakutkan! 了解更多
原价 RM 32.90

现售 RM 26.32 (-20%)

会员 RM 26.32 (-20%)

作者 SARA AISHA
“Aku haramkan diri daripada jatuh cinta kepadanya. Jadi, tidak! Hati ini bukan melaungkan nama dia.” NURUL JANNAH Kata orang, cinta itu manis. Perkahwinan itu indah. Tetapi aku? Manisnya cinta aku menemui penamat kala aku menikahi dia. Dua tahun menyulam kasih, rupa-rupanya itu sekadar pentas ciptaan Amsyar untuk mengikat aku dalam perkahwinan penuh derita. “Aku kahwin dengan kau sebab aku nak hancurkan kau.” - Amsyar “Aku bukanlah perempuan yang kau bole 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 PENA KAYU
Menyayangimu sampai habis waktu Nurul Inara itu kakak kembarnya. Yang mama agung-agungkan. Yang mama puja separuh mati. Dia pula, sekadar anak itik yang hodoh di mata mama. Dia Nurul Iman yang dilupakan oleh mama. Jadi apabila Inara telah menconteng arang ke muka mama, Iman puas hati. Sekarang mama perlu belajar bahawa Inara itu bukan sempurna. Tetapi kenapa Iman rasa, dia menipu dirinya dengan berkata puas hati? Kenapa dia mesti bersedih dengan nasib yang menimpa Inara? Ah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 23.00 (-0%)

作者 EYLA HIME
Orangnya tenang tak banyak cakap. Senyumnya juga sesuatu yang jarang sekali dilihat, ala-ala tujuh keajaiban dunia. Namun, dia mampu buat warga Muse meremang bulu roma. Bila perlu berdepan dengan wanita 34 tahun itu, usus masing-masing rasa macam kena pulas. Sebab itulah ketua editor Muse itu digelar Cik Medusa. Tak perlu buka mulut. Hanya dengan renungannya yang tajam bak mata pedang itu saja, Lisa boleh buat sesiapa saja bertukar keras macam batu tak bernyawa. Impresi per 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-0%)

1-1034 of 1034

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top