0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Romeo yang hilang '找到 7170 件相关商品
作者
Pirates from around the world, including Luffy and the gang, have gathered at the Pirates Expo. Everyone is joining the big hunt for a lost treasure, which belongs to Gol D. Roger. 草帽海贼团收到“海贼万博会”主办人布埃纳·费斯塔的请柬前往该世界顶尖的祭典.万博会上的主打是寻找“海贼王”高路·罗杰所遗留的宝藏.然而,在万博会的背后,外号“最恶战争发动者”的布埃纳·费斯塔的凶行,与想把海 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
A mysterious girl named Rita gathers heroes from the Super Sentai teams at the Planet Nemesis (惑星ネメシス, Wakusei Nemeshisu). The heroes are told that any wish they desire will come true if they can win the “Super Sentai Greatest Battle” tournament, the 160 heroes divided into 32 teams of five to compete against each other to have their wishes granted while contending with the mysterious Gaisoulg who seeks worthy opponents to battle. The story follows the Oddball 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Seri Koyuki is just trying to have a normal school life, but instead he ends up acting as the straight man to his odd classmate, Kabuto Hanadori. Kabuto is a delusional high school student, whose fantasies range from believing he is a knight on a journey, to claiming that removing his eyepatch will release a darker alter-ego who he refers to as Michael Offenbarung Dunkelheit. Seri is determined not to let himself get pushed around by Kabuto, but it seems that this will be eas 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
It is widely believed that science can provide rational explanations for the countless phenomena of our universe. However, there are many aspects of our existence that science has not yet found a solution to and cannot decipher with numbers. The most notorious of these is the concept of love. While it may seem impossible to apply scientific theory to such an intricate and complex emotion, a daring pair of quick-witted Saitama University scientists aim to take on the challenge 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
There are people who can get into people's minds and control their memories. This power is used to eradicate mysteries and cases or worse, to assassinate. The potential of said power is strong enough that it is able to destroy people's minds; however, it can backfire and eat up one’s own heart. To counter it, chains are used to lock and protect each other's weak and dangerous hearts. From one's growing fear and disdain, they're consequently called as a "Pet." 有一群人 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
Midori Asakusa sees the world a bit differently. Always having her nose in a sketchbook, Asakusa draws detailed landscapes and backgrounds of both the world around her and the one within her boundless imagination. Even the simple act of doodling on a wall evolves into an emergency repair on the outer hull of her spaceship. She is only brought back to reality by her best friend Sayaka Kanamori. The pair is stark opposites, with Asakusa's childlike wonder contrasted by Kanamori 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
*Topik dan tema yang sesuai dengan kanak-kanak *Latihan yang sistematik dan beraneka *Latihan yang menarik dan interaktif *Jawapan lengkap 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者
*Latihan tambahan yang berdasarkan sukatan pelajaran KSSR Semakan yang terkini *Latihan dalam setiap unit disusun daripada mudah kepada yang lebih mencabar minda *Siri ini boleh membantu murid menguasai dan mengukuhkan kemahiran pengiraan Matematik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Latihan tambahan yang berdasarkan sukatan pelajaran KSSR Semakan yang terkini *Latihan dalam setiap unit disusun daripada mudah kepada yang lebih mencabar minda *Siri ini boleh membantu murid menguasai dan mengukuhkan kemahiran pengiraan Matematik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Latihan tambahan yang berdasarkan sukatan pelajaran KSSR Semakan yang terkini *Latihan dalam setiap unit disusun daripada mudah kepada yang lebih mencabar minda *Siri ini boleh membantu murid menguasai dan mengukuhkan kemahiran pengiraan Matematik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Latihan tambahan yang berdasarkan sukatan pelajaran KSSR Semakan yang terkini *Latihan dalam setiap unit disusun daripada mudah kepada yang lebih mencabar minda *Siri ini boleh membantu murid menguasai dan mengukuhkan kemahiran pengiraan Matematik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Latihan tambahan yang berdasarkan sukatan pelajaran KSSR yang terkini *Latihan dalam setiap unit disusun daripada mudah kepada yang lebih mencabar minda *Siri ini boleh membantu murid menguasai dan mengukuhkan kemahiran pengiraan Matematik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Berdasarkan tema dalam buku teks KSSR Semakan terkini *Belajar bahasa secara santai dan didik hibur *Pembelajaran yang interaktif dan menarik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Berdasarkan tema dalam buku teks KSSR Semakan terkini *Belajar bahasa secara santai dan didik hibur *Pembelajaran yang interaktif dan menarik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Berdasarkan tema dalam buku teks KSSR Semakan terkini *Belajar bahasa secara santai dan didik hibur *Pembelajaran yang interaktif dan menarik 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid sekolah rendah *Terdiri daripada empat koponen utama, iaitu Pemahaman, Seni Bahasa, Tatabahasa dan Penulisan *Dilengkapi soalan-soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Latihan tambahan yang efektif untuk mengukuhkan kemahiran dan pengetahuan murid-murid 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
Mahir KABT diterbitkan khas untuk membantu guru dan murid yang menduduk peperiksaan SPM dengan pelbagai bentuk soalan KBAT yang memenuhi piawaian terkini. Buku ini termuat dengan nota berbentuk i-THINK dan satu set Kertas Pentaksiran Tingkatan 4. Satu sumber rujukan yang harus dimiliki oleh semua calon SPM 了解更多
原价 RM 8.65

现售 RM 8.65 (-0%)

会员 RM 7.79 (-10%)

作者
Mahir KABT diterbitkan khas untuk membantu guru dan murid yang menduduk peperiksaan SPM dengan pelbagai bentuk soalan KBAT yang memenuhi piawaian terkini. Buku ini termuat dengan nota berbentuk i-THINK dan satu set Kertas Pentaksiran Tingkatan 4. Satu sumber rujukan yang harus dimiliki oleh semua calon SPM 了解更多
原价 RM 8.65

现售 RM 8.65 (-0%)

会员 RM 7.79 (-10%)

作者
*Memuatkan soalan-soalan yang disediakan khusus untuk membantu murid menghadapi UPSR *Soalan-soalan yang mencabar dalam buku ini bukan sahaja membantu murid menguasai teknik menjawab soalan, malahan dapat meningkatkan keyakinan murid dalam menghadapi UPSR sebenar *Merangkumi semua aspek yang diuji dalam UPSR terkini *Mengandungi soalan-soalan berbentuk Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) *Memuatkan format dan analisis kertas UPSR 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者 Dr Evelyn Rose
Cinta. Pada Orkid, cinta itu perasaan yang suci.Menginginkan yang terbaik pada si dia yang dicintai walaupun hatinya sendiri terluka. Dalam diam dia menyukai sahabatnya Adam yang jelas menyukai sahabat mereka, Dr Eve. Kata Orkid, biarlah kalau satu masa apabila Adam dan Eve bersatu hatinya akan terluka, dia rela dan dia masih mahu berharap. Menumpang kasih seorang Adam selagi Adam tak dimiliki walaupun dia sedar, dia seperti pipit yang menginginkan enggang. ' Kalaupun hati 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者
- Buku rujukan dengan pendekatan komik, nota, praktis - 100% berdasarkan silibus KSSM Tingkatan 1, 2, 3 - Pendekatan komik yang lebih santai dan mudah difahami - Penekanan konsep kata kunci dalam nota - Praktis dengan elemen peperiksaan terkini - Penerapan KBAT dan i-THINK - Persembahan yang segar dan berwarna-warni 了解更多
原价 RM 32.90

现售 RM 32.90 (-0%)

会员 RM 29.61 (-10%)

作者 Ilya Abdullah
DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. "Susuk setan bukan sebarangan susuk. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Hadi Fayyadh
Watak-watak yang yang dikatakan menyerupai Dajjal wujud dalam tamadun terdahulu seperti Lord Pacal, Viracocha, dan Shi Huangdi adalah sebagai wakil Tuhan atau anak Tuhan Matahari. .. .. Penjelmaan Dajjal dalam tamadun ini adalah di dalam bentuk manusia tua yang berjanggut. Lalu, sejauhmanakah kebenaran sangkaan para pengkaji ini terhadap kewujudan Dajjal di masa lampau? . Adakah benar Dajjal melalui zaman demi zaman, menjadi penguasa dan pembina yang hebat. Setiap tamadun 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Mus Nasmian
Rudi merupakan watak utama, seorang pelajar tingkatan 1 di sebuah sekolah berasrama penuh. Rudi mewarisi kelebihan yang sama seperti bapanya, Encik Razali yang boleh memasuki dimensi lain menerusi mimpinya sendiri mahupun orang lain. Kelebihan itu membolehkan Encik Razali membaca sejarah hidup seseorang dan membantu mereka. Encik Razali juga boleh mengesan makhluk halus yang mengganggu manusia dan menewaskannya. Malangnya Rudi masih mentah dan belum menguasai sepenuhny 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rafiuddin Rohani
Wafa, pewaris Silat Petala Sakti. Memiliki kelebihan bertarung dengan hanya melintaskannya di dalam fikiran. Terkandas di dalam dunia berbeza tanpa mengetahui cara untuk kembali. Rizal, pewaris Silat Petala Sakti. Memiliki cita-cita menguasai takhta penguasaan dua dunia. Mempertaruhkan nyawa manusia untuk menjadi raja di alam yang berbeza. Wafa dan Rizal, telah disatukan. Kini bertarung melunas dendam … Apakah kesudahannya? 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Damya Hanna
Tiada siapa menyangka di sebalik kelincahan dan keceriaan sikapnya, rupa-rupanya Ainul Tihani pernah melalui tragedi pahit pada masa lalu. Namun, memori memilukan itu telah terpadam dari kotak ingatannya gara-gara trauma yang dihidapi. Lantaran itu, Tihani merasakan hidupnya kekosongan. Tidur malamnya asyik diganggu igauan dan mimpi yang menimbulkan persoalan. Jihad Amjad, lelaki berperwatakan dingin yang hidup dalam kebencian ibunya sejak di alam remaja. Akibat tragedi 12 t 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Pelbagai Penulis
“Buka mulut ya.” Rongga mulut pun dijelajahi oleh alatan besi yang dingin. Hanya sepasang mata dan suara tegas di sebalik topeng yang meneggelamkan degup jantung. “Kita kena scaling.” Dari debar menjadi gigil. Terasa ngilu pada akar gigi! Dalam kepala sudah terbayang mulut yang bakal dipenuhi darah. Yaks! Mana nak lari ni?! “Brrr…brrrrrr…” Kita jarang mahu berjumpa dokor gigi. Kalau boleh, memang nak elak terus! Lintas klinik pergigian pun buat tak tahu s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dr Fahd Razy
Hospital adalah sebuah gelanggang yang aneh. Ia menyaksikan kehidupan bermula dengan sangat mempersona. Sering juga merakam kematian – dalam rupa yang pedih dan menggamamkan. Semestinya sebagai petugas yang bertelingkah di dalam gelanggang aneh ini – terlalu banyak warna yang terpalit pada tubuh pengalaman. Sedih, sunyi, terasing, tersepit, simpati, inspirasi, debar, curiga. Ia cuma sebahagian kecil adjektif yang mencomotkan uniform kerja yang penuh cemar. 26 Kes daripa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Amaya
“Patutnya kalau dia sunyi sangat, pergilah cari calon isteri untuk diri sendiri. Kenapa aku pula yang kena kahwin? Aku tak nak.” - MIKAEL Fikirnya kalau boleh hidup sendiri, kenapa perlu ada orang lain jadi peneman? “Betul la apa yang aku fikirkan. Macam dalam cerita dongeng Cinderella tu... Cuba kau bayangkan Cinderella dah imagine dia kahwin dengan tuan putera. Tuan putera dah jumpa kasut yang sesuai dengan kaki Cinderella. Tapi endingnya, tuan putera tu cakap... I 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 The Bingkisan Hati , Azura Zam
Buku BANGKITLAH JIWA mempersembahkan nukilan istimewa daripada dua minda penulis, hasil kolaborasi pertama antara TheBingkisan Hati bersama Azura Zamri. Dengan kata sepakat, mereka menurunkan cebisan makna penulisan setelah pasti akan diskusi antara mereka bahawa bentuk penyampaian yang puitis serta gaya bahasa yang mudah, sesuai buat semua lapisan masyarakat. Nukilan mereka ini berkaitan dengan jiwa yang sentiasa dahagakan kasih sayang Pencipta-Nya. Ia adalah himpunan ka 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Rohamiah Muda
Buku Indahnya Hidup Bertuhan (Berdamai Dengan Takdir 2.0) adalah sebuah buku yang mengandungi kisah ibrah tentang hubungan seorang hamba dengan Tuhannya. Setiap manusia perlukan kepada satu kuasa Yang Maha Hebat yang boleh menjaga serta melindungi dirinya daripada musibah dan malapetaka. Jadi, kuasa itu adalah Tuhan kita yang satu iaitu Allah Taala. Sebagaimana jasad yang memerlukan keperluan seperti makanan dan air untuk hidup, begitu juga roh memerlukan makanan untuk ia t 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者
*Siri ini disediakan khusus untuk kanak-kanak berumur 4 hingga 6 tahun *Setiap buku mengandungi pelbagai aktiviti menarik yang dapat membantu meningkatkan minat kanak-kanak untuk belajar *Buku-buku ini juga dapat menguji minda kanak-kanak sekali gus membimbing mereka untuk menghadapi cabaran-cabaran yang lebih kompleks dalam pembelajaran 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.90 (-0%)

会员 RM 3.51 (-10%)

作者
*Disediakan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 *Nota ringkas disertakan sebagai panduan untuk membina ayat *Empat bentuk latihan disediakan secara berperingkat untuk membantu murid menyusun dan membina ayat yang lengkap *Latihan berdasarkan tema dalam buku teks 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
*Disediakan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 *Nota ringkas disertakan sebagai panduan untuk membina ayat *Empat bentuk latihan disediakan secara berperingkat untuk membantu murid menyusun dan membina ayat yang lengkap *Latihan berdasarkan tema dalam buku teks 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
*Disediakan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 *Nota ringkas disertakan sebagai panduan untuk membina ayat *Empat bentuk latihan disediakan secara berperingkat untuk membantu murid menyusun dan membina ayat yang lengkap *Latihan berdasarkan tema dalam buku teks 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Al-Fadhil Al-Ustaz Hj Ahmad
(Kelebihan Amalan-amalan untuk Mendekatkan Diri Kepada Allah SWT) Yang bermaksud: "Sesungguhnya Allah SWT telah berfirman: "Barang siapa yang memusuhi wali (kekasih-Ku) maka Aku isytiharkan peperangan ke atasnya. Tidaklah seorang hamba-Ku mendekatkan dirinya dengan mengerjakan amalan-amalan fardhu yang telah Aku wajibkan ke atasnya melainkan ianya adalah lebih Aku sukai dari yang selainnya, dan berterusanlah hamba-Ku mengerjakan amalan-amalan nawaafil (sunat) sehinggalah Aku 了解更多
原价 RM 9.00

现售 RM 9.00 (-0%)

会员 RM 8.10 (-10%)

作者 Muhammad Muhyidin
Orang kota yang digambarkan sebagai golongan yang mempunyai ekonomi mapan, segala keperluan hidupnya sudah lebih daripada cukup. Namun, dewasa ini penyakit-penyakit jiwa menyerang sehingga terabainya kewajipan spirititual manusia sebagai makhluk dan hamba Allah. Ini menyebabkan penyakit seperti kegelisahan, ketakutan, kengerian, kemarahan, kekecewaan sehingga kehampaan dan kehilangan arah kehidupan akibat kekosongan jiwanya. Hidup jadi serba tidak kena, tanpa warna warni. Tan 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini merupakan kompilasi risalah atau tips nasihat berkenaan dengan isu perkahwinan untuk pengantin baru yang sesuai untuk dihadam dalam bentuk bacaan santai. Antara nasihat yang terkandung di dalam buku ini ialah - Dalam perkahwinan bukan semuanya manis dan indah, tetapi hakikat kehidupan penuh dengan ranjau dan duri. Justeru itu, sebarang bentuk ombak, onak dan duri perlu deselesaikan dengan penuh hikmah dan bijaksana. - Buangkanlah sifat “awak salah” dan “saya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Miftahul Asror Malik
Perbanyakkan berbuat amal kebajikan, jauhi segala perkara yang dilarang dan pertingkatkan serta perkemaskan ilmu di dada. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Issey Abdillah
Bagaimana ciri "personaliti bertuhan" itu? Bagaimana ianya boleh meningkatkan potensi dan prestasi, dalam masa yang sama menjadikan kita hamba yang disayanginya? Ayuh. Mari kita sama-sama renung pelbagai contoh dari kisah-kisah Al-Quran tentang "Personaliti Tauhidik" di dalam buku ini. 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Norlela Zubir
Kisah pengalaman saya ini ditujukan khas buat insan yang ingin memujuk hati. Dalam kehidupan ini, ada ketikanya kita ditimpa musibah, lalu terpaksa menanggung beban emosi. Bukan mudah untuk kekal berbaik sangka kepada Allah. Bagi saya sendiri, tidak pernah terduga akan ditimpa musibah di tanah suci. Saya ditarbiah Allah selama tiga bulan sebelum suami yang sakit, ditakdirkan kembali ke Rahmatullah. Kehilangan suami dicintai satu ujian berat buat seorang wanita. Apatah lagi 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Robizan Salim
Buku INILAH HIDUP merupakan kompilasi kisah hidup penulis, Puan Robizan Salim dan cukup sarat dengan pengajaran & motivasi. Kekuatan buku ini ialah ia lengkap dengan kisah sebagai seorang anak, remaja, anak dara, pelajar, pekerja, ibu sehinggalah beliau bergelar opah yang semuanya dilalui oleh seorang manusia bernama Robizan Salim. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
Kad Imbas yang direka khusus untuk membantu mengembangkan minda kanak-kanak mengenal objek dan menyebut perkataan degan cepat dan tepat. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Kad Imbas yang direka khusus untuk membantu mengembangkan minda kanak-kanak mengenal objek dan menyebut perkataan degan cepat dan tepat. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Kad Imbas yang direka khusus untuk membantu mengembangkan minda kanak-kanak mengenal objek dan menyebut perkataan degan cepat dan tepat. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Kad Imbas yang direka khusus untuk membantu mengembangkan minda kanak-kanak mengenal objek dan menyebut perkataan degan cepat dan tepat. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Kad Imbas yang direka khusus untuk membantu melengkapkan diri kanak-kanak dengan pengetahuan asas ilmu islam. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Kad Imbas yang direka khusus untuk membantu mengembangkan minda kanak-kanak mengenal objek dan menyebut perkataan degan cepat dan tepat. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Yim , Kang Jae
Amerika Latin kian pesat dalam bidang astronomi, teknik dan ilmu seni bina sehingga lahir tamadun yang hebat seperti Aztek, Maya dan Inkar. Namun begitu, sejak keruntuhan tamadaun berlaku, banyak bangunan bersejarah telah diabaikan akibat perpindahan penduduk. Khabarnya makhluk-mahluk ini berasal daripada kawasan ini. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 KEITH
Buat julung kali…Keith's Rewind merangkumi 23 karya yang tak pernah dikompilasi sebelum ini. Ni lah peluang korang kenali sisi lain Keith bukan setakat Lawak Kampus dan Wasabi. Wahh.. Jom kita terokai genre lain Keith, nostalgia, mecha, sci - fi, seram, misteri dan komedi romantik. Rugi tak beli! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Azrien Borhan
Sekian lamanya kita disogok dengan pelbagai momokan dan mitos mengenai Yakjuj dan Makjuj. Seolah-olah kemunculan makhluk luar biasa ini nanti merupakan pengakhiran bagi manusia! Sejauh manakah benarnya kisah-kisah ini? Buku di tangan anda ini memberi kupasan baru perbincangan dalam kalangan ulama dan beberapa penyelidik mengenai Yakjuj & Makjuj, siapa Zulqarnain dan beberapa tajuk yang berkaitan. Buku ini membongkar kesan pengaruh Israeliyat, lokasi tembok Zulqarnain dan b 了解更多
原价 RM 16.90

现售 RM 16.90 (-0%)

会员 RM 15.21 (-10%)

无库存

作者
FOCUS SPM KSSM Tingkatan 4 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! 了解更多
原价 RM 18.95

现售 RM 18.95 (-0%)

会员 RM 17.06 (-10%)

作者
Siri PRAKTIS GO! KSSR menampilkan konsep praktis untuk membantu persediaan ke arah peperiksaan di sekolah atau ke arah peperiksaan UPSR .Judul-judul dalam siri ini dimuatkan dengan praktis topikal sebagai pentaksiran formatif serta bahan pengayaan selepas sesi pembelajaran di bilik darjah. Untuk memenuhi keperluan terkini, konsep KBAT dan i-THINK diterapkan dalam bahan praktis.Pentaksiran sumatif disediakan juga untuk men 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Siri PRAKTIS GO! KSSR menampilkan konsep praktis untuk membantu persediaan ke arah peperiksaan di sekolah atau ke arah peperiksaan UPSR.Judul-judul dalam siri ini dimuatkan dengan praktis topikal sebagai pentaksiran formatif serta bahan pengayaan selepas sesi pembelajaran di bilik darjah. Untuk memenuhi keperluan terkini, konsep KBAT dan i-THINK diterapkan dalam bahan praktis.Pentaksiran sumatif disediakan juga untuk ment 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Siri PRAKTIS GO! KSSR menampilkan konsep praktis untuk membantu persediaan ke arah peperiksaan di sekolah atau ke arah peperiksaan UPSR.Judul-judul dalam siri ini dimuatkan dengan praktis topikal sebagai pentaksiran formatif serta bahan pengayaan selepas sesi pembelajaran di bilik darjah. Untuk memenuhi keperluan terkini, konsep KBAT dan i-THINK diterapkan dalam bahan praktis.Pentaksiran sumatif disediakan juga untuk ment 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Siri PRAKTIS GO! KSSR menampilkan konsep praktis untuk membantu persediaan ke arah peperiksaan di sekolah atau ke arah peperiksaan UPSR.Judul-judul dalam siri ini dimuatkan dengan praktis topikal sebagai pentaksiran formatif serta bahan pengayaan selepas sesi pembelajaran di bilik darjah. Untuk memenuhi keperluan terkini, konsep KBAT dan i-THINK diterapkan dalam bahan praktis.Pentaksiran sumatif disediakan juga untuk ment 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Siri PRAKTIS GO! KSSR menampilkan konsep praktis untuk membantu persediaan ke arah peperiksaan di sekolah atau ke arah peperiksaan UPSR.Judul-judul dalam siri ini dimuatkan dengan praktis topikal sebagai pentaksiran formatif serta bahan pengayaan selepas sesi pembelajaran di bilik darjah. Untuk memenuhi keperluan terkini, konsep KBAT dan i-THINK diterapkan dalam bahan praktis.Pentaksiran sumatif disediakan juga untuk ment 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Siri GET READY! UPSR amat sesuai digunakanoleh murid-murid tahap dua sekolah rendah ke arah pencapaian UPSR yang cemerlang. Berpandukan Standard Kandungan dan Standard Pembelajaran dalam DSKP KSSR, buku teks, serta format kertas UPSR terbaharu, semua latihan ini disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra supaya murid-murid dapat merintis kecemerlangan dalam peperiksaan. 了解更多
原价 RM 6.95

现售 RM 6.95 (-0%)

会员 RM 6.26 (-10%)

作者
Siri GET READY! UPSR amat sesuai digunakanoleh murid-murid tahap dua sekolah rendah ke arah pencapaian UPSR yang cemerlang. Berpandukan Standard Kandungan dan Standard Pembelajaran dalam DSKP KSSR, buku teks, serta format kertas UPSR terbaharu, semua latihan ini disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra supaya murid-murid dapat merintis kecemerlangan dalam peperiksaan. 了解更多
原价 RM 6.95

现售 RM 6.95 (-0%)

会员 RM 6.26 (-10%)

1-7170 of 7170

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top