0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Romeo yang hilang '找到 5643 件相关商品
作者
Bagi memenuhi keperluan Pentaksiran Berasaskan Sekolah dan Pentaksiran Pusat seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia, siri Mesra Digital KSSR ini dirancang dan digubal agar menepati kehendak Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) dan Pentaksiran Pusat (PP) baik dari segi latihan mahupun penilaian yang disediakan. Malah siri ini bersifat Mesra PBD dengan menyediakan garisan bertebuk/gunting bagi memudahkan urusan pemfailan bahan eviden. Selain itu, kandungannya di 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 8.91 (-10%)

会员 RM 8.42 (-15%)

无库存

作者
Ultraman Chronicle: ZERO & GEED (ウルトラマン クロニクル ZEROゼロ & GEEDジード Urutoraman Kuronikuru Zero ando Jīdo) is a series produced by Tsuburaya Productions, created to commemorate the 10th anniversary of Ultraman Zero. Featuring Ultraman Zero and Riku Asakura, they navigate the viewers through the Ultraman Geed series and Ultraman Zero movies and miniseries. 赛罗奥特曼是赛文奥特曼的儿子,自十年前登场以来一直保 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 33.52 (-20%)

会员 RM 33.52 (-20%)

作者
Somewhere on a distant planet, X and Geed were defeated by a pair of black Ultramen who bore their likenesses in appearance. At the same time, an old enemy of Taro named Ultra Dark-Killer targeted both Zero and Grigio, forcing Taro to recruit the New Generation Heroes to stop the League of Darkness. The ending of the miniseries eventually lead to the cold opening of episode 1 of Ultraman Taiga, where the New Generation Heroes went on a hot pursuit against Ultraman Tregear in 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者
In the year 2045, technology has finally evolved to a degree of prosperity for the world. The World Wide Web has become a world for "App Monsters" (アプリモンスターズ, Apurimonsutāzu) or "Appmons", artificially intelligent beings born within mobile apps. The series focuses on Haru Shinkai, an everyday Junior High Student. One day, he discovers an Appmon lurking in his Smartphone, which reveals himself to be Gatchmon and the two become partners. Haru also learns from 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.92 (-20%)

会员 RM 47.92 (-20%)

作者
Unknown to the people of Earth, there is a branch of humanity called the "Gosei Angels" (護星天使, Gosei Tenshi) whose mission is to protect the Earth.[1] When the Earth is targeted by an evil alien invasion force called Warstar, they destroy the Heaven's Tower (天の塔, Ten no Tō), the bridge between the Earth and the Gosei World, home of the Gosei Angels, to keep them from interfering. However, five apprentice Gosei Angels are on Earth at the time and, while finding 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.92 (-20%)

会员 RM 47.92 (-20%)

作者
Lee Yeon (Lee Dong-Wook) was once the mountain spirit of Baekdudaegan. He sacrificed his life as a mountain god to resurrect the life of the woman he loved A Eum. Lee Yeon now lives his life as a nine tailed fox in human form. He has lived this way for hundreds of years. Meanwhile, Nam Ji-A (Jo Bo-Ah) works for TVC station as a PD of documentaries. She seeks out stories on the supernatural. Back in 1999, her parents were involved in a car accident in Yeou Gogae. She remember 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.90 (-20%)

会员 RM 47.90 (-20%)

作者
Bagi memenuhi keperluan Pentaksiran Berasaskan Sekolah dan Pentaksiran Pusat seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia, siri Mesra Digital KSSR ini dirancang dan digubal agar menepati kehendak Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) dan Pentaksiran Pusat (PP) baik dari segi latihan mahupun penilaian yang disediakan. Malah siri ini bersifat Mesra PBD dengan menyediakan garisan bertebuk/gunting bagi memudahkan urusan pemfailan bahan eviden. Selain itu, kandungannya di 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.21 (-10%)

会员 RM 5.87 (-15%)

无库存

作者 Ayaka Torino
Alamak! Apa nak buat ni? Nampaknya pengantin yang tengah sibuk nak kahwin.... ...jadi sasaran penculik Kasihannya Mari. Anak hartawan ni dipaksa kahwin. Tapi dalam kekalutan tu, Nero si penculik misteri bawa dia lari. Macam-macam hallah pula jadi. Kenapa Nero culik dia? Habis tu, jadi ke Mari kahwin? Ada tiga bab dan dua kisah lain; 'Pernah Nampak Bidadari?' dan 'Pertunangan Bebunga Cinta'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Meme Iwaoka
Ayu, cantik... tapi sebenarnya gadis XX?!!Aku, Torame Koeda, pelajar tahun 2 sekolah menengah.Err... patut ke aku beritahu hal ni?Aku ni anak orang kaya dan aku nak jalani hidup macam orang biasa. Langkah pertama, aku kena tukar sekolah dulu. Tapi... tak semudah tu! Ada dua bodyguard yang kena perhatikan gerak-geri aku! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 SisYoujae
Tiada larangan bagi umat Islam untuk berhias, berdandan atau dalam kata lain, berstail. Islam sendiri menggalakkan umatnya kemas + cantik + bersih secara BERSEDERHANA.Tapi… yang jadi persoalan… adakah cara bergaya ini PATUH SYARIAH? Cuba belek koleksi pakaian kesayangan, lepas tu check foto OOTD yang di-upload dalam IG, FB atau Twitter, adakah personaliti diri selama ni 'lulus'? Adakah ia HALAL atau HARAM?Siri 30 Wadah jilid ke-6 ini membicarakan soal #BolehKe dalam kehid 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
FOCUS SPM KSSM Tingkatan 4 • 5 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Siri ini merangkumi (1) REVISI: √Infografik √Tip SPM √Kata Kunci √Nota Komprehensif √Peta Konsep √Glosari (2) PENGU 了解更多
原价 RM 33.95

现售 RM 30.56 (-10%)

会员 RM 28.86 (-15%)

作者
About half a year after the defeat of the Kitoralzers, mysterious giant beings suddenly appear from space lead by both Nahane and Ohanefu, and are planning to take over the Earth. During these attacks, the Shinkansen Ultra Evolution Institute has been busy developing a new prototype unit - the Shinkalion ALFA-X. Suddenly, a 9-year old Hokuto appears from across time and space. Having no choice, the Shinkansen Ultra Evolution Institute appointed the young Hokuto to become the 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Naruto closely follows the life of a boy who is feared and detested by the villagers of the hidden leaf village of Konoha. The distrust of the boy has little to do with the boy himself, but it’s what’s inside him that causes anxiety. Long before Naruto came to be, a Kyuubi (demon fox) with great fury and power waged war taking many lives. The battle ensued for a long time until a man known as the Fourth Hokage, Yondaime, the strongest ninja in Konoha, fiercely fought the 了解更多
原价 RM 129.90

现售 RM 103.92 (-20%)

会员 RM 103.92 (-20%)

作者
Suddenly, high school student Natsuki Subaru has been summoned to another world on the way back from the convenience store. With the biggest crisis of his life being summoned to another world and no sign of the one who summoned him, things become worse when he is attacked. However, when he is saved by a mysterious silver-haired girl with a fairy cat, Subaru cooperates with the girl to return the favor. When they finally manage to get a clue, Subaru and the girl are attacked a 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 55.92 (-20%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者
What's better than a concert by one of your favorite singing groups? A concert by three of your favorite singing groups, of course! That's what lucky fans get when three of the most popular vocal groups from the UTANO★PRINCESAMA franchise all come together for a single epic motion picture performance. Have you got your tickets yet? If you have, come join ST☆RISH, QUARTET NIGHT, and HE★VENS as they all take to the stage! It's an epic battle of the bands where there's no 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.90 (-10%)

会员 RM 17.90 (-10%)

作者
For the 20th anniversary of the launch of the Prince of Tennis manga, 2019 will release some DVDs of re-animations of the best matches voted by fans. Vol 1: Kunimitsu Tezuka vs Keigo Atobe Vol 2 : Shūichirō Ōishi/Eiji Kikumaru vs Masaharu Niō/Hiroshi Yagyū+ Sadaharu Inui/Kaoru Kaidō vs Ryō Shishido/Chōtarō Ōtori Vol 3: Shūsuke Fuji vs Akaya Kirihara 為瞭紀念即將到來的《網球王子》20周年公佈的新系列作品《網球王子BEST GAMES!!》 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者
Shanghai, the present day. In the city’s backstreets is a small, Japanese-style cafe/bar – serving home-cooked Chinese food – that is owned and run by one man (Liang Jiahui). The eaterie opens at midnight and closes at dawn. One of the regulars is Lian (Jin Yanling), a fishmonger, who pretends to get drunk on baijiu and is always arguing with her grown son Kaiyuan (Yang Youning) who, inspired by his best friend, boxer Wang Hu (Jin Shijia), is training for his first matc 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.90 (-10%)

会员 RM 17.90 (-10%)

作者
With dreams of becoming a composer and someday writing a song for her favorite idol, Haruka Nanami enters the Saotome Academy, a prestigious performing arts school made up of students who are either vying to become an idol or a music producer. Haruka becomes acquainted with six of her classmates, who are all competing to become idols. For her project, she must team up with another student as an idol-producer team, and if they are successful, they will join Shining Agency afte 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者
Deku, Bakugo and the other students of U.A. Academy Class 1-A get temporarily assigned for hero work on an island south of Japan. All Might, retired No. 1 Hero, told them it is part of a project to raise the next generation of heroes. On the island, Deku and the others assist the citizens with their daily tasks. Things are calm at first until a group of villains, led by Nine, suddenly appear to destroy the island`s facilities. As they try to figure out why Nine is attacking t 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.90 (-10%)

会员 RM 17.90 (-10%)

作者
It all began as a fighting tournament to seek out for the best fighter among all high school students in Korea. Mori Jin, a Taekwondo specialist and a high school student, soon learns that there is something much greater beneath the stage of the tournament. 從爺爺那裡得到新式跆拳道真傳的陳毛利,在受到一個叫做‘高校之神’並且來路不明的格鬥大會的邀請之後,應招參賽,並在選手當中脫穎而出,順利進入全國爭霸賽 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
A stout, weak, yet highly passionate Sora Kurumatani enters Kuzuryuu High School with hopes that he'll fulfill his mother's wishes to dominate his first high school tournament. However, the basketball club—turned den for delinquents—does anything but play basketball! Its club members, Momoharu Hanazono, a skilled blocker who can do power jumps but is horrible at shooting, and his twin brother Chiaki, a talented point guard, has also lost interest in the sport. With just o 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 55.92 (-20%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者
Bagi memenuhi keperluan Pentaksiran Berasaskan Sekolah dan Pentaksiran Pusat seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia, siri Mesra Digital KSSR ini dirancang dan digubal agar menepati kehendak Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) dan Pentaksiran Pusat (PP) baik dari segi latihan mahupun penilaian yang disediakan. Malah siri ini bersifat Mesra PBD dengan menyediakan garisan bertebuk/gunting bagi memudahkan urusan pemfailan bahan eviden. Selain itu, kandungannya di 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.21 (-10%)

会员 RM 5.87 (-15%)

无库存

作者
*Disediakan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 *Latihan yang dimuatkan dalam siri ini mampu membimbing murid-murid menguasai kemahiran asas mengarang *Latihan disususn secara berperingkat, iaitu menyusun perkataan, melengkapkan ayat dan membina ayat *Jawapan lengkap disediakan 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
*Disediakan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 *Latihan yang dimuatkan dalam siri ini mampu membimbing murid-murid menguasai kemahiran asas mengarang *Latihan disususn secara berperingkat, iaitu menyusun perkataan, melengkapkan ayat dan membina ayat *Jawapan lengkap disediakan 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
*Disediakan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 *Latihan yang dimuatkan dalam siri ini mampu membimbing murid-murid menguasai kemahiran asas mengarang *Latihan disususn secara berperingkat, iaitu menyusun perkataan, melengkapkan ayat dan membina ayat *Jawapan lengkap disediakan 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 朱洋熹
  ◎Netflix強檔影集【彼岸之嫁】作者的第二本小說   ◎美亞馬遜書店2019年度百大最佳文學小說   老虎如果吃了許多人,就會化為人形,置身於人群之中……   聰明機智、雄心勃勃的智蓮屈身於裁縫師學徒的工作,也兼差當舞廳的伴舞女孩,希望幫助母親償還打麻將累積的債務。然而有一天,有位舞客意外留下一件陰森可怕的紀念品,為了物歸 了解更多
原价 RM 77.00

现售 RM 77.00 (-0%)

会员 RM 69.30 (-10%)

作者 Anna Milia
Jika masih ada rindu, bererti masih ada cinta untukku. Noah Tan dipaksa bercuti supaya dapat merehatkan minda. Fizi dibayar untuk menjaganya. Dah serupa babysitter saja kan! Memang leceh sebenarnya menjaga Noah Tan yang mengada-ada dan suka mencari pasal. Tapi sekejap saja, kerana Noah Tan mula menampakkan perubahan selepas bertemu dengan budak cef di Moontain Keriang, Lureen. “Saya tak suka awak panggil saya apek.” “Tapi saya suka. Lebih-lebih lagi tengok muka sembe 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Cik Mardiah
Kenapa perlu katakan benci kalau masih sayang? MAYSARA MALEK. Seorang gadis periang yang sangat enjoy dengan kerjayanya sebagai seorang tukang cuci a.k.a cleaner di KLIA. Apa pun kata dan pandangan orang padanya, dia buat tak endah saja. BENJAMIN ABDULLAH. Kapten juruterbang yang hidupnya cuma dengan Puan Maria, ibu tercinta. Peristiwa lampau dua puluh lima tahun lepas menjadikan Benjamin seorang lelaki ‘beku’ dan pendendam. PLOY PRASERT. Dia terbang dari Thailand ke M 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Miss Cactus
Tanpa kata, kau membuatkan aku mengenal cinta…. Tanpa kata, kau memberikan aku cinta…. “Kalau betul kau sayangkan aku, aku nak kau hadir masa hari pernikahan aku. Lagipun, kau mesti nak tahu siapa bakal madu kau.” Kejam!!! Itulah yang Bunga rasakan. Hanya kerana tidak mampu melahirkan zuriat, Hadif tegar menduakan dirinya atas sokongan Umi Habibah. Di saat badai melanda, muncul seorang lelaki misteri dalam hidupnya. “Attaf….” “Good. Remember my name, pretty 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Tasha Sain
Walaupun tidak bersua, kita melihat matahari dan bulan yang sama…. WAFIYAH… Seorang ibu tunggal yang memilih untuk menjadi pembantu rumah untuk mendapatkan duit sewa rumah dan membawa anaknya, Iman bersama ketika bekerja. Tapi, menjadi pembantu rumah kepada pelakon famous kontroversi itu tak pernah terlintas dalam fikirannya. AMAR RIZQI… Pelakon lelaki yang famous dengan kontroversi tapi, tak pernah dapat watak hero. Walaupun kacak, perangainya tak serupa orang dan ta 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者
*Latihan yang sistematik dan pelbagai *Melatih kanak-kanak mengeja dengan betul *Latihan merangkumi penggunaan suku kata mengikut tahap murid *Latihan disusun berperingkat mengikut aras kesukaran *Ilustrasi yang menarik dan interaktif 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.51 (-10%)

会员 RM 3.12 (-20%)

作者
*Latihan yang sistematik dan pelbagai *Melatih kanak-kanak mengeja dengan betul *Latihan merangkumi penggunaan suku kata mengikut tahap murid *Latihan disusun berperingkat mengikut aras kesukaran *Ilustrasi yang menarik dan interaktif 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.51 (-10%)

会员 RM 3.12 (-20%)

作者
*Buku ini disusun khusus untuk rujukan efektif murid-murid dalam memahami dan menguasai penggunaan peribahasa secara komprehensif *Buku ini membantu murid mengaplikasikan peribahasa semasa menulis ayat atau karangan *Entri yang tersusun *Maksud entri yang tepat *Contoh ayat yang jelas *Latihan yang pelbagai 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
*Buku ini merupakan rujukan yang efektif untuk membantu murid-murid memahami, memperkaya perbendaharaan kata dan memantapkan penggunaan kosa kata *Buku ini juga mencakupi beberapa topik, iaitu penjodoh bilangan, kata ganda, kata majmuk dan bandingan semacam *Entri yang tersusun *Maksud entri yang tepat *Contoh ayat yang jelas *Latihan yang pelbagai 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
*Disusun secara komprehensif untuk meningkatkan penguasaan murid dalam aspek tatabahasa *Nota yang padat dan lengkap memudahkan murid memahami serta menguasai pelbagai aspek tatabahasa *Latihan disediakan pada akhir setiap bahagian untuk menguji kefahaman murid tentang aspek tatabahasa yang dibincangkan 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
*Disusun secara komprehensif untuk meningkatkan penguasaan murid dalam aspek tatabahasa *Nota yang padat dan lengkap memudahkan murid memahami serta menguasai pelbagai aspek tatabahasa *Latihan disediakan pada akhir setiap bahagian untuk menguji kefahaman murid tentang aspek tatabahasa yang dibincangkan 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Khairul Nizam Khairani
Beberapa tahun lalu, tujuh orang kanak-kanak telah hilang entah ke mana. Usaha mencari mereka, menemui kegagalan. Siasatan yang dijalankan pihak polis hanya menemui jalan buntu. Akhirnya ia terkubur begitu sahaja. Namun, insiden itu berulang kembali apabila beberapa orang kanak-kanak hilang tanpa dapat dikesan lagi. Ternyata rahsia hitam yang menghantui penduduk kawasan perumahan Taman Balqis berulang kembali. “Benda tu tak mengacau, cuma dia suka tunjukkan diri. Itu har 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

无库存

作者 Intan Aidda
Pembunuhan misteri berlaku, tanpa petunjuk mahupun motif yang jelas. Satu per satu mangsa ditemui mati dalam keadaan yang mengerikan. Heboh khabar angin dicanang, bahawa itu semua angkara Joko Ronggo. “Kami orang kampung rasa terancam. Kami tak nak mati. Kami tak nak jadi mangsa korban si Joko Ronggo tu.” - Mail Dalam diam, ada seseorang yang menyimpan dendam. Dek rasa marah yang semakin menguasai diri, teganya dia menyebarkan fitnah. “Dia puja semula semangat Joko R 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Zaza Qry
Yang aku selalu tahu, kau adalah untukku. Ziyara yang tidak pernah mencintai lelaki, terjatuh cinta dengan majikannya sendiri. Lelaki yang punya aura, walaupun sudah berusia. Selama ini dia tidak terfikir akan terlibat dalam cinta skandal seperti ini. Namun, dirinya dikhianati lelaki itu. Disebabkan insiden yang tidak pernah Ziyara terfikirkan itu, dia terpaksa tinggal dengan lelaki yang nampak macam bencikan dia sebagai perempuan iaitu Hanz. “Dengan aku, masih boleh 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Azieana
Rindu itu ada bila kau sudah tiada. Adam menikahi Arissa setelah mereka ditangkap khalwat di sebuah hotel. Malah, Adam turut menuduh Arissa sengaja memerangkapnya. “You muncul depan bilik I ni kenapa? Saja nak tengok tubuh I?” “You... you jangan salah faham. I datang ni sebab nak ajak you makan malam. Bukan suka-suka nak tengok ketul-ketul roti ban kat tubuh you tu.” “Kalau suka-suka nak tengok pun tak apa. I halalkan sebab you pun halal untuk I, kan?” Arissa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Fizziany
Dia digelar sebagai yang gagal dalam hidup. Takkan ada masa depan. Dia dihina oleh orang dan diperkecilkan oleh kaum keluarga. Namun apabila takdir berubah, ia meragut seluruh kepercayaan Chi terhadap nilai kemanusiaan. Sementara itu, Dr Ion mula mebina sebuah Gerbang Bintang yang lebih hebat berbanding Gerbang Masa Makrokosmik, iaitu sebuah mesin perjalanan antara ruang dan demensi. Satu persatu spesis hidupan bumi mula hilang, ditranportasi ke demensi lain demi plan masa d 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Fizziany
Namanya Neo Andira Syah. Dia lelaki yang boleh melihat dua alam. Darahnya bukan sembarangan. Dihantui bayang masa silam. Dia menjadi pelarian tanpa tujuan. Dia sering menidakkan takdir yang tertulis untuknya. Namun, sejauh mana dia lari sekalipun, bayang itu akan selalu mengejarnya sehingga tugas penting itu selesai. Bergurukan Pendeta Kudus, bertemankan Prof NAno, Chi dan Isadora, dia bangkit melawan ketakutan dan mebentuk satu pakatan. Pelan dirancang dengan teliti. Semua d 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Mudin Ezairi
Cinta itu umpama membina kerajaan. Kita bersama mentadbir zahir dan batin. Kahwin suka sama suka setelah sekian lama terpisah! Namun ada hati yang berbolak-balik. Yang seorang sudah bersedia sehingga sanggup mencari kekasih hatinya itu. Yang seorang lagi pula waswas. Takut tatkala menempuh first night nanti. Hesy, peninglah budak berdua ni! “Aku nak kau percaya pada aku. Setidak-tidaknya, kalau aku terpaksa tinggalkan kau esok lusa lepas kita bernikah, aku tenang. Aku tahu, 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Azwin Nalisa
Sekali aku tersungkur, beribu kali aku bangkit… Nida Amelia. Nida maknanya seruan. Patutlah menyeru-nyeru panggil saya mengurat. - Baihaqi Bermula dari sapaan berani itu, mereka bercinta, mereka disatukan. Sungguh indah sekali kenangan yang tercipta antara dia dan Aki. Tujuh tahun Nida Amelia dan Baihaqi membina mahligai namun akhirnya diruntuhkan oleh Baihaqi sendiri. Kehadiran Iman dan Akhbar sebagai bukti benih cinta mereka sendiri tidak berjaya menghalang Baihaqi untuk 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Sayhazs Zailie
“Usahlah kau bersedih, Di hadapanmu aku hadir, Memadam resah dah curiga dari hatimu…” ARYAN ALFIANSYAH WONG. 10 tahun kejar impian, akhirnya lelaki itu putuskan untuk pulang setelah puas menjelajah semesta alam. Tak sabar rasa nak bersua. Dah rindu sangat pada keluarga. Tapi baru beberapa minit touch down, belum pun sempat sampai rumah, Aryan diculik geng Crazier... The most wanted criminal gang in Malaysia! Sebab? Dia anak Aryawan Wong, hartawan terkenal Indonesia. Da 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Anastasia Qirana (AQ)
Everyone has their own beautiful love story… Wedding planner, guru tadika, mekanik, pelajar kulinari dan penjual kereta. Tidaklah terlalu huru-hara. Cuma full house sahaja. INDAH MELATI “Buku lagi?” - MELATI “Bukulah. Bagi cincin karang, bukan awak nak terima pun.” - LEE Melati senyum segaris. Jejaka di sebelahnya ini bijak menghibur hati. Namun sering diingatkan akal warasnya agar jangan sesekali hanyut dan terpedaya. Lelaki… Serba-serbinya baik sebelum dapat 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Nadrinaline Rush
Andai kata suatu hari nanti aku hilang upaya… masih sudikah kau menjadi duniaku? ‘Fight or Flight’ respons memberi kuasa kepada seseorang untuk membuat pilihan, sama ada hendak berlawan atau melarikan diri dalam situasi genting. Perkara yang sama diaplikasikan dalam kehidupan seorang Hannah Dania yang suatu ketika dahulu bahagia sehinggalah… Rasa macam dihempap batu meteor dari langit. Pecah berderai semangatnya. Tanpa sedar, dia memilih untuk melarikan diri daripad 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Usako Princessz
Alunkanlah selalu ke halwa pendegaranku agar kalbu sentiasa tenang dan damai Bodoh! Kalau Dayang Senandung tu sukakan percaturan gila kau ni, dia takkan lari dari dewan tu! Aku berani bersumpah, kau takkan jumpa gadis tu lagi!” - SYED MUHAMMAD SYAHMI AZHARI Dayang Senandung? Apakah hanya kesilapan lalunya yang terlalu berani membuat permintaan khas tersebut sehingga sanggup menghukumnya sehingga kini? Gelaran sinis yang mengejek warna kulit hitam manisnya membuat Fadillah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nour Huda Badarsila
Sebuah rasa yang tidak mampu dizahirkan namun ianya sentiasa ada Merawat hati yang luka bukanlah mudah dan setiap orang ada pelbagai cara untuk menghadapinya. Lantaran itu Kabir memilih untuk bersikap dingin dengan semua kaum Hawa yang bertandang. Tapi tidak bagi Nuha… selagi detaknya masih membisikkan nama Kabir, selagi itu dia mahu mencuba. “Selipar pun orang pakai sepasang jadi takkan manusia yang baik macam Kabir ni nak hidup seorang diri saja.” - NUHA ZAMILAH 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nasrullah Amran
Kisah Arsad, seorang pemuda berjiwa sentimental. Terpengaruh dengan kisah-kisah cinta yang pernah dibaca. Selami kisahnya berjuang mengejar cita-cita dan mencari makna cinta sejati. Berjayakah Arsad dalam mengejar cita-cita? Mencari makna cinta sejati? Dapatkah dia memiliki kedua-duanya? Selamat menghayatai perasaan dan kehidupan Arsad. 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

无库存

作者
Gemilang Tatabahasa Bahasa Melayu ditulis khas untuk membantu murid-murid memahami dan menguasai penggunaan tatabahasa. Buku ini dimuatkan nota-nota ringkas dan padat dalam dwibahasa untuk memudahkan kefahaman murid-murid. Latihan progresif yang disediakan pasti dapat meningkatkan keberkesanan murid-murid mempelajari aspek tatabahasa. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 5.85 (-10%)

会员 RM 5.20 (-20%)

作者
Gemilang Tatabahasa Bahasa Melayu ditulis khas untuk membantu murid-murid memahami dan menguasai penggunaan tatabahasa. Buku ini dimuatkan nota-nota ringkas dan padat dalam dwibahasa untuk memudahkan kefahaman murid-murid. Latihan progresif yang disediakan pasti dapat meningkatkan keberkesanan murid-murid mempelajari aspek tatabahasa. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 5.85 (-10%)

会员 RM 5.20 (-20%)

作者
Gemilang Tatabahasa Bahasa Melayu ditulis khas untuk membantu murid-murid memahami dan menguasai penggunaan tatabahasa. Buku ini dimuatkan nota-nota ringkas dan padat dalam dwibahasa untuk memudahkan kefahaman murid-murid. Latihan progresif yang disediakan pasti dapat meningkatkan keberkesanan murid-murid mempelajari aspek tatabahasa. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 5.85 (-10%)

会员 RM 5.20 (-20%)

作者
Gemilang Tatabahasa Bahasa Melayu ditulis khas untuk membantu murid-murid memahami dan menguasai penggunaan tatabahasa. Buku ini dimuatkan nota-nota ringkas dan padat dalam dwibahasa untuk memudahkan kefahaman murid-murid. Latihan progresif yang disediakan pasti dapat meningkatkan keberkesanan murid-murid mempelajari aspek tatabahasa. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 5.85 (-10%)

会员 RM 5.20 (-20%)

作者
Gemilang Tatabahasa Bahasa Melayu ditulis khas untuk membantu murid-murid memahami dan menguasai penggunaan tatabahasa. Buku ini dimuatkan nota-nota ringkas dan padat dalam dwibahasa untuk memudahkan kefahaman murid-murid. Latihan progresif yang disediakan pasti dapat meningkatkan keberkesanan murid-murid mempelajari aspek tatabahasa. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 5.85 (-10%)

会员 RM 5.20 (-20%)

作者
Gemilang Tatabahasa Bahasa Melayu ditulis khas untuk membantu murid-murid memahami dan menguasai penggunaan tatabahasa. Buku ini dimuatkan nota-nota ringkas dan padat dalam dwibahasa untuk memudahkan kefahaman murid-murid. Latihan progresif yang disediakan pasti dapat meningkatkan keberkesanan murid-murid mempelajari aspek tatabahasa. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 5.85 (-10%)

会员 RM 5.20 (-20%)

作者
Siri Steady! merangkumi buku A dan buku B untuk memudahkan latih tubi dan rujukan mengikut topik. Soalan-soalan dalam setiap subtopik ditulis mengikut tahap penguasaan dan aras kesukaran yang berbeza yang diakhiri praktis berformat PT3 demi membimbing murid secara berperingkat ke arah pencapaian akademik yang cemerlang. Soalan berelemen KBAT juga disajikan pada akhir setiap bab untuk menguji kemahiran murid untuk me 了解更多
原价 RM 5.95

现售 RM 5.36 (-10%)

会员 RM 4.76 (-20%)

作者
Siri Steady! merangkumi buku A dan buku B untuk memudahkan latih tubi dan rujukan mengikut topik. Soalan-soalan dalam setiap subtopik ditulis mengikut tahap penguasaan dan aras kesukaran yang berbeza yang diakhiri praktis berformat PT3 demi membimbing murid secara berperingkat ke arah pencapaian akademik yang cemerlang. Soalan berelemen KBAT juga disajikan pada akhir setiap bab untuk menguji kemahiran murid untuk me 了解更多
原价 RM 5.95

现售 RM 5.36 (-10%)

会员 RM 4.76 (-20%)

作者
Superb Model Karangan Tingkatan 4 & 5 sememangnya buku yang berkualiti dan mantap untuk pembelajaran yang berkesan bagi membantu murid menghadapi Kertas 1 SPM Bahasa Melayu. Dengan kandungan yang intensif dan efektif, buku Model Karangan SPM sewajarnya dijadikan buku pilihan murid untuk meningkatkan pemahaman dan memperkukuh keyakinan dan seterusnya mencapai kecemerlangan dalam peperiksaan. Ciri-ciri istimewa: • Koridor Peribahasa • Panduan Menulis Karangan dalam SPM • 了解更多
原价 RM 17.95

现售 RM 16.16 (-10%)

会员 RM 14.36 (-20%)

作者
Bagi memenuhi keperluan Pentaksiran Berasaskan Sekolah dan Pentaksiran Pusat seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia, siri Mesra Digital KSSM ini dirancang dan digubal agar menepati kehendak Pentaksiran Pusat (PP) baik dari segi latihan mahupun penilaian yang disediakan. Malah siri ini bersifat Mesra PBD dengan menyediakan garisan bertebuk/gunting bagi memudahkan urusan pemfailan bahan eviden, Selain itu, kandungannya dibina berdasarkan kehendak Dokumen S 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 9.81 (-10%)

会员 RM 9.27 (-15%)

1-5643 of 5643

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top