0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Romeo yang hilang '找到 6517 件相关商品
作者 Makoto Shinkai
Ketika musim panas, Hadoka; pelajar tahun 1 sekolah tinggi yang tinggal di pulau membawa diri ke Tokyo. Kota metropolitan yang padat dan dilanda hujan setiap hari telah mencorakkan takdir hidup Hodaka. Dia dipertemukan dengan Hina, gadis berkuasa misteri boleh ubah cuaca. "Lepas ni cuaca pasti cerah." Kisah merpati dua sejoli yang terpaksa 'memilih' hala tuju kehidupan dalam keadaan cuaca tidak menentu. Novel karya asal filem 'Gadis Cuaca' (Weathering With You') dit 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 14.40 (-20%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Syeikh Sufi Maulana Hakim Nizhami merupakan penulis sufi terkemuka pada abad pertengahan kerana dua roman cinta yang menyayat hati, iaitu Laila dan Majnun serta Syirin dan KHusrau. Kisah sedih Laila dan Majnun, di mana Majnun yang bermakna ‘tergila-gila akan cinta’. Kerana cintanya yang tidak sampai pada Laila, akhirnya membuatnya jadi gila. Kisah cinta ini dibaca selama berabad, tatusan tahun jauh sebelum “Romeo and Juliet” karangan Wiliam Shakespeare sehingga ki 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Liza Nur
Johana bukan gadis sembarangan. Rambutnya dicukur pendek. Kalau ada yang cuba mencari fasal, dia tidak teragak-agak melayangkan penumbuk. Jeans dan kemeja menjadi teman akrabnya. Misinya hanya satu, memberi masa depan yang lebih baik untuk si kecil Aisya yang memanggilnya 'emak'. Cinta adalah sesuatu yang alien baginya. Pertemuan dengan semula dengan Johana membuatkan Amirul yakin terhadap perasaannya. Hidup Johana pula sering kali bersimpang-siur dengan Rayyan, sepupu Amiru 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
Al-Quran al-Karim ini sistematik mengikut tema, daripada sumber yang sahih merujuk metode penafsira para ulama' yang mempunyai jalan riwayat kepada Rasulullah SAW dan para sahabat (bil ma'sur). Diharapkan menjadi solusi terbaik memahami tata cara ibadah, muamalat, akidah, sirah nabawi, kisah Nabi & Rasul, Asmaul Husna mahupun terapi Qurani. Lebih istimewa, mushaf ini dilengkapi panduan ilmu tajwid berwarna penuh. Mushaf Resam Uthmani terjemahan bahasa Melayu secara sistematik 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Shafie Abdul Rahman
Ibn Zuhr adalah cerdik pandai Islam kelahiran Sevila atau Seville di Sepanyol pada 1162. Beliau adalah generasi ketiga daripada keluarga Abul Marwan yang amat terkenal dalam bidang perubatan selama lima generasi, termasuk melahirkan beberapa orang doktor wainta. Beliau dianggap sebagai “Pengasa Ilmu Latihan Perubatan” kerana bertanggungjawab menyusun sukatan pelajaran untuk membolehkan seseorang itu layak menjadi doktor dan mengamalkan ilmu kedoktoran secara praktikal. Se 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Oga
Sistem komputer telah diserang besar-besaran oleh penggodam termasuk pangkalan X-Central! Dr. Da Vinci perlu berbuat sesuatu kerana sistem komputer dilumpuhkan. Ahli Pasukan X-VENTURE perlu menghalang penggodam melalui alam maya. Penggodam menguasai dunia maya yang merupakan sesuatu di luar kebiasaan Pasukan X-VENTURE. Adakah mereka dapat menghentikan perisian hasad ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Sisyoujae
Tanya diri korang, dalam sehari berapa kali korang salahkan diri sendiri? #ingatAllahSWT Hidup ni tak lari dari konflik dan masalah. Kadang-kadang, kita cuba jadi hero selesaikan masalah orang sampai lupa hal sendiri. Kadang-kadang kita buat perkara baik tapi jiwa sentiasa berkecamuk. Kadang-kadang kita terlalu nak jadi macam orang lain hinggakan banyak alasan dan halangan dalam diri. Buku ni (bukan komik atau novel!) tak nak suruh korang salahkan diri sendiri dan keliling, 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Alia Alizs
Pertemuan singkat aku bersama Zahwan di bumi Borneo telah menjalinkan hubungan cinta tanpa pengetahuan Adil, abang kandungku. Zahwan telah berjanji setia padaku, tapi akhirnya hilang tanpa berita dan lupa segala janji. Kerana janji itu, aku setia menanti dan menutup pintu hati untuk lelaki yang ikhlas menghargai aku. Faliq... maafkan aku! “Sanggup kau buat aku macam ni, Wan! Sanggup kau khianati persahabatan kita. Sampai hati kau nak rampas kebahagiaan aku.” – Faliq. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Nasa Yusof
Tahukah bahawa Novelis Nasa Yusuf merupakan penulis di laman Fiksyen Shasha? Kini karya beliau iaitu Mastermind sudah pun dicetak! DANGKAL PADA AKAL, BURU IKUT NAFSU Mangsa yang diculik semua wanita, namun dipilih. Pilihannya pula menjurus kepada kefahaman psikonya sendiri. Mereka diseksa, dibiarkan dan dibunuh kejam. Organ mereka diambil, mayat mereka dicampak dan dibuang. Namun, perilakunya bertujuan. Tindakannya juga mengikut arahan. Haikal seorang bekas anggo 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 S. Kausari
Rahsia kegelapan akhirnya terbongkar! Banglo House of Ophelia telah diberi nama baru sebagai Rose of Orient setelah dibeli oleh seorang wanita elit bernama Doris Ong. Kejadian aneh dan orang hilang bermula semula. Inspektor Sabirin yang baru pulang dari selatan Thailand telah berhadapan dengan kes orang hilang ini. Elyas Khusairi yang berada di China untuk penggambaran filem Sumpahan Ling Chi cuba menyiasat rahsia di sebalik sumpahan ke atas pisau hukuman ling chi itu. 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Riley Fizan
Kalau tak dapat menjadi Sirius, kau perlu mampu menjadi Polaris.” ************************* “Awak masih hidup, Hakimi. Awak cuma hilang dan sekarang saya cuma perlu cari awak!” – ADRIYANA . Selepas enam tahun berlalu, bersama tekad itu Adriyana merancang untuk memulakan semula misi mencari Hakimi Adam Song, lelaki yang bersinar umpama bintang di matanya. Si bintang POLARIS. Mustahil manusia hilang begitu sahaja di dunia ini. Bersembunyi mahupun tersembunyi, p 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ma Lee Chuswan
"Begitukah perasaan Princess Ariel di dalam ‘The Little Mermaid’ tatkala rela berkorban demi kebahagiaan yang belum pasti bersama Prince Eric?" ****************************** Shah Imran, lelaki manja yang tak ada pendirian. Segala apa yang dilakukannya hanyalah berdasarkan nasihat dan tunjuk ajar Uncle Lokman. . “Emotionally lembik. Sikit-sikit nak kena refer uncle I dulu. Asyik uncle I, uncle I. Come on! He’s almost thirty years old.” – Suri Indah . Apa 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Syu Ariani
"Lindungi Aku Dari Dia Dan Mereka, Hingga Hujung Nyawa." ****************************** “Cuma Doktor Ana Zahirah yang boleh tentukan kematian saya.” Bergegar dunia Zahirah apabila seseorang datang menemuinya dan mengatakan itu. Semuanya bermula selepas dia menjadi saksi kepada satu babak percubaan membunuh secara tidak sengaja. Kini, tak semena-mena dia terheret sama dalam permainan nyawa Devil Angel. “Kadang-kadang tak ada niat membunuh, tapi keadaan mendes 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Shukery Azizan , Aiman Afeef
Meninggalkan maksiat, tidaklah semudah yang disangka. Lebih-lebih lagi kalau ianya ditahap ketagihan. Ya, amat susah nak tinggalkan! Disudut hati orang yang bermaksiat, dia hakikatnya nak berubah. Dia menangis berkali-kali, bertaubat, namun taubatnya itu tak mampu menghilangkan ketagihannya. Dosa itu menghantui. Jatuh bangun, jatuh dan bangun, taubat dan taubat, tangisan demi tangisan. Seolah TIADA JALAN KELUAR untuk meninggalkan maksiat. Buku ini sesuai untuk ; 1. O 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Hasreeyati Ramli
Mia Aira dan Mil Affandy ditunangkan oleh kedua orang tua mereka atas dasar persahabatan yang telah terjalin sekian lama. Namun kedua mereka sama sekali tidak bersetuju dan cuba untuk minta diputuskan. Mia Aira sebagai seorang anak yang taat pada orang tuanya, memaksa diri utk mengenali tunangnya, namun tidak begitu dengan Mil Affandy. Beliau yang sudah mempunyai kekasih hati lain cuba membuatkan Mia Aira gagal mengenali dirinya. Mia Aira akhirnya tewas dengan perasaannya da 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Nur Mayani
Kahwin paksa. Klise. Rash Haddy tak pernah sangka dia akan menjadi mangsa. Cintanya pada Damia, perempuan yang dia sendiri tak tahu kenapa dia terlalu cinta, musnah. Terpaksa dilupakan begitu saja. Kehendak Tuan Mahmod perlu diikut. Jika tidak, dia akan dicop dengan gelaran 'anak tak guna'. Paling dasyat lagi, silap-silap Tuan Mahmod boleh panggil dia anak derhaka. Sejak kecil Haddy sebolehnya tak mahu ayahnya kecewa. Cukuplah dia tahu betapa deritanya Tuan Mahmod di 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Dr Mohd Hilmi B Abdullah
Perubatan Ibnu Sina mungkin belum lagi terkenal di negara ini. Perubatan ini selalu disalah anggap sebagai perubatan homeopati, sedangkan terdapat banyak perbezaan antara kedua-dua disiplin ilmu perubatan tersebut, tanpa menafikan terdapatnya beberapa persamaan antara kedua-duanya. Perubatan Ibnu Sina, di sebalik usianya yang telah pun mencapai angka seribu tahun, masih lagi diamalkan secara serius dan efektif di India, Pakistan, Asia Tengah, dan Eropah. Malah, di India dan P 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者
Far from the dungeon beneath Oraria rises a new threat, one of the beautiful goddess Artemis has sworn to destroy with the help of her chosen warrior. But this fighter isn't the renowned Ais Wallenstein or another storied hero of Orario legend. Instead the fate of Artemis' quest falls upon the shoulders of Bell Cranell, who must partner with the goddess and stand against the menace lurking in the remains of a distant, ancient city. Although Bell is the ordained champion of Ar 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Peristiwa berlaku pada tahun 1989 dan Jotaro Kujo berusia 17 tahun mendapati diri tiba-tiba dilandai entiti hantu. Datuk Jotaro, Joseph Joestar, veteran bergelut untuk selamatkan manusia 50 tahun terdahulu, dengan aura hebat yang dikenali sebagai kuasa“Stand, menjelmakan jiwa penggunanya dan terkawal ikut kehendak hati. Stand ghaib didedahkan berupa kebangkitan semula penderita megalomania puntianak DIO daripada tidur lama sangat (musuh lama Joestar) mencetuskan Stand dalam 了解更多
原价 RM 119.90

现售 RM 119.90 (-0%)

会员 RM 119.90 (-0%)

作者
13 years ago, suddenly one part of Tokyo broke off and began to float in the sky. Tokyo was separated into "Old Tokyo" as the part that was floating in the air, and "New Tokyo," the part that stayed on the ground. Communication and interaction between the two Tokyos was impossible, and years passed. One day, a young girl perceives that Old Tokyo will fall back down to the ground, and she sets out on the perilous path from from Old Tokyo to New Tokyo to save the citizens from 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
The four princes of the Kingdom of Granzreich are aiming to become the next king. Under the guidance of the royal tutor Heine Wittgenstein, while overcoming various obstacles and sometimes hesitating, they grow little by little. Appearing before them are twin princes from the Kingdom of Romano. Even though these princes look cute on the surface, they are actually extremely sadistic...! Towards such an unprecedented crisis, Heine and the four princes perform "educational guida 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Thirteen-year-old Hana Nono, a girl who aspires to be seen as mature, is beginning middle school in Hagukumi City when she encountered a strange baby named Hugtan and a hamster-like fairy named Harryham Harry who had appeared out of the sky. But amidst the encounter, Hana learned from them that they were pursued by the Crias Corporation, an evil conglomeration from the future who wants Hugtan's Mirai Crystal (ミライクリスタル Mirai Kuristaru) and to alter the present 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Imam Musbikin
Keterangan Buku Bagi kebanyakan kanak-kanak bersekolah adalah suatu yang menyeronokkan. Di sini dunia sosial, persahabatan dan pembelajaran secara formal dijalankan. Faktor sekeliling seperti kawan-kawan, guru-guru dan persekitaran adalah paling banyak mempengaruhi emosi dan minat kanak-kanak untuk ke sekolah. Namun ada juga kita mendengarkan keluhan ibu bapa yang anak mereka tidak suka ke sekolah. Kenapa? Ada juga anak-anak yang suka bersekolah tetapi malas belajar. Kenapa? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 12.00 (-20%)

会员 RM 12.00 (-20%)

作者 Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Aulia Iman
Dia Noah Safwan, jodoh yang diatur untuk Rindu Sofrina. Kedua-duanya tidak pernah bertemu, tidak pernah mengenali, dan tidak punya rasa cinta di antara satu sama lain. Namun satu kemalangan yang menjadi punca gadis itu kematian ibu bapanya, menjadi asbab untuk Noah Safwan mengambil Rindu Sofrina sebagai isterinya yang sah. Ternyata menjalani kehidupan alam rumah tangga tanpa sekelumit rasa cinta bukanlah sesuatu yang mudah. Perselisihan sering kali terjadi, persengketaan tida 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 22.32 (-20%)

作者 Mr Children Studio
Biasalah…pusat sukan sentiasa meriah dengan aktiviti. Tapi siapa tahu, di sebalik kebingitan ada benda ganjil lagi menyeramkan. Mungkin ada yang tak kena kat situ. Adanya peminat misteri,atlet"luar biasa", penonton bersorak dahagakan darah dan suasana sunyi antaran perkara korang kena hati-hati terutama bila berseorangan. "Dia mungkin tak ganggu tapi kalau korang lemah semangat,siapa nak tolong? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Kino , Leo , Steven
Ray dan kawan-kawannya tidak sengaja masuk ke kapal selam yang disalah sangka sebagai makmal. Kini mereka bersama Dr.Michio menyisat naga laut di laut dalam. Secara kebetulan kesahihan kisah silam yang dicari Niler selama ini juga terungkai apabila bertembung dengan "mata merah". Bagaimana mereka berdepan makhluk legenda dalam keadaan gelap dan jauh di bawah air? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 James Lu
Nak tahu apa kuasa luar biasa Cosplay Boy? Mak cik pula dah naik pening dengan penyewa yang liat nak bayar sewa. Mana taknya…. Jared penuh muslihat, Moonlight bermacam alasan. Oh, apa cerita agaknya matlamat guru besar nak majukan murid-murid? "Roger!Roger!" Volum 9 pasti buat korang gelak guling-gulig! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Chiaki Karasawa
Berkahwin dengan Shinya, pemuda bandar berjawatan besar membuatkan hidup Asami disimbahi kasih sayang. Ketika berada di puncak kebahagiaan... Shinya nak jadi pekebun sepenuh masa sekali gus meranapkan impian Asami yang nak tinggal kat bandar. Apa akan jadi dengan kehidupan rumah tangga diorang yang penuh percanggahan ni? Oh ooo... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Izzuddin Al-Jitrawiy
Sejarah yang diwar-warkan kepada kita sebahagiannya telah diubah malah yang lebih malang lagi apabila sejarah sebenar kita telah disembunyikan maklumatnya. Generasi muda sekarang terpinga-pinga dalam mencari identiti diri kerana tiada satu contoh atau ikutan dari kalangan bangsanya. Sedangkan bangsa kita adalah bangsa yang hebat, bangsa yang pernah menjadi tumpuan dunia. Apakah kekuatan yang menjadi sandaran moyang kita terdahulu sehingga anasir-anasir luar tidak mampu untuk 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Jaja Ahmad
"Yen selalu balik sini sebab Ann. Yen suka Ann." - Khazrin Selama 3 tahun dia hanya memandang dari kejauhan dan mencintai dalam diam. Sekali dia luahkan, terduduk emaknya dan tidak terkata ayahnya. "Selain daripada sebab suka dan cinta, ada sebab lain kenapa saya nak kahwin dengan awak." - Khazrin "Sebab apa?" - Ann "Sebab pak ngah dah dinodai oleh mata awak bila awak tengok pak ngah tanpa baju hari tu." - Khazrin Berkahwin dengan jiran sendiri langsung tiada dalam kamus hid 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Isandra
Satu peristiwa membuatkan Hazril Mifzal menjauhkan dirinya dari keluarga lantas bekerja sebagai pelayan di sebuah warung. Dia juga nekad mahu menjauhkan diri dari semuanya. Namun, pertemuannya dengan Mia Adlina mula mengubah sedikit sebanyak prinsip yang dipegang. Setelah kecewa dengan kecurangan kekasihnya yang bernama Aqil Thaqif... Mia Adlina mengambil keputusan untuk meminta bantuan Hazril Mifzal bagi membalas segala perbuatan Aqil kerana telah curang dengannya. “Apa?! 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Umie Nadzimah
“You tetap isteri yang I sayang…” – Aidan Ya. Dhiya isteri yang disayangi, bukan yang dicintai. Empat tahun rumah tangga mereka sangat bahagia sehinggalah muncul Humaira, bekas tunang alias cinta pertama Aidan. Keluarga Aidan pula meletakkan kesalahan di atas bahu Dhiya kerana masih tak mampu lahirkan zuriat untuk suami. Tak mahu terus didera mentalnya, Dhiya mohon untuk undur diri. Namun tidak mudah untuk Dhiya melalui hari-hari tanpa Aidan. Dia hilang arah, kecewa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Orked V.
Perpisahannya dengan Rozlyn memberikan impak yang besar kepada Nizar sehingga menyebabkan dia dipindahkan tempat kerjanya dari HQ ke cawangan Tanjong Karang sebagai pengurus. Dia akur kerana itu silapnya. Mungkin sudah tiba masanya untuk dia move on! Namun, di sana dia bertemu pula dengan Sufi yang sering buat kepalanya pusing. “Sakit ke, Encik Nizar?” “Awak rasa kalau kena pukul dengan batang mop dekat kepala tu sakit ke tak?” “Tapi tak keluar darah, kan?” 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Kamaruddin Ismail
Apakah kayu pengukur kejayaan dalam hidup seorang hamba Allah di dunia ini? Kemewahan wang ringgit? Kejayaan dalam pelajaran? Kerjaya yang berjawatan tinggi? Sentiasa peka dengan arus teknologi? Itu sahaja? Atau ada sesuatu yang telah kita lupa? 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Begum Irdawati
Mencintai tidak semestinya memiliki, kadang-kadang Tuhan hanya menemukan demi sebuah pengajaran. Jangan salahkan Tuhan, jangan salahkan takdir. Kerana setiap yang berlaku, pasti terselit hikmah yang indah. Naskhah ini khusus buat wanita yang mencari kekuatan untuk bangkit selepas menghadapi keruntuhan rumah tangga, dan juga sumber inspirasi buat para wanita yang masih berpegang kepada 'aku bertahan demi anak-anak', 'aku malu bergelar janda' kerana takut akan persepsi nega 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Aesya Azahar
Disebabkan tidak percaya dengan plot cerita novel dan drama yang cliché bagi mereka, telah mencetuskan idea gila antara dua sahabat. “Since kau kata tadi kau tak percaya lelaki boleh berubah hanya semata-mata sebab perempuan, aku cadang kita buat something yang boleh cabar hipotesis kau tu!” – Farah Zhafri Adam, seorang lelaki yang kaki perempuan dan pemabuk telah menjadi calon eksperimen itu. Maka bermulalah Ops Goda+Ubah=Success (Tinggalkan). Dengan menggunakan tig 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun be 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Lyna Masud
Dia Aminah. Seorang niqabis yang berpaling dari ijtihadnya kerana fitnah manusia. Kerana seorang Adam, maruahnya sebagai niqabis dipijak-pijak lalu dia tekad untuk keluar mencari jalan hidup sendiri. Di situlah bermula episod kehidupannya bersama rakan-rakan yang berbeza pegangan hingga dia hampir terjerumus ke lubang noda yang dia gali sendiri. DIa mencipta dirinya sebagai 'Miya' manakalah 'Aminah' ditinggalkan semakin jauh. 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Shaze Alma
Dr. Hayra dan Dr. Zeyl... mereka berdua diiktiraf genius kerana memegang gelaran pakar psikiatri dalam usia yang masih muda. Tapi, mereka sebenarnya tak ikhlas langsung dengan kerjaya itu. Seorang teringin nak jadi pramugari, seorang lagi berangan nak jadi karyawan seagung Shakespeare. Masing-masing sekadar ikut kehendak orang tua yang mahu menjaga reputasi keluarga yang berstatus elit itu. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Diya Nordin
Kata orang hati lelaki itu kebal. Kalis tangis dan hiba. Tapi, mereka lupa, lelaki juga manusia. Sebagai manusia, lelaki bukannya makhluk Tuhan yang sempurna. Tanpa Naura, jiwa Zaid mati. Dia tidak kuat untuk menerima hakikat hidup dalam buangan. Tanpa Hydir, separuh jiwa Iman pergi. Kematian cinta hatinya menyimpan luka yang terdalam. Saat derita, takdir menemukan Zaid dan Iman. Insiden demi insiden akhirnya membuka satu lembaran dalam kehidupan mereka. Zaid cuba menawan 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Eyla Hime
“Aku tahu kau tertekan dengan masalah hidup kau. Tapi, bunuh diri bukan caranya!”- AAFIYA Kali pertama pertembungan, salah faham berlaku. Wafeeq tak kisah sangat tentang perkara itu. Sebab dia fikir, itu adalah kali pertama dan terakhir dia akan jumpa Aafiya. Tapi... Sejak nama Aafiya, pelakon wanita terkenal tanah air muncul dalam kamus hidupnya, Wafeeq rasa keamanannya selama ini seakan-akan terganggu. Lebih-lebih lagi, bila Aafiya mula jadi jirannya dan rapat 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Eina Afrina
"Cinta tak perlu sempurna, tapi cinta sejati melengkapkan segalanya." Kata orang cinta itu boleh dipupuk, disemai agar bercambah dalam hati. Tapi tak semudah itu bagi Hazreen. Hakimi bukan pilihan hati dan rasa cinta itu tak pernah kunjung tiba meskipun sudah puas menunggu. Yang peliknya, bagaimana dia boleh setuju saat mereka hendak ditunangkan dahulu? Ashril pula, lelaki berlagak yang tak sudah-sudah cari pasal dengan Hazreen. Lelaki itu bagaikan magnet yang kadang 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Shamsul Bahriel
Buku ini menceritakan sejarah yang berlaku di wilayah Asia Tengah yang disebut-sebut oleh sesetengah sejarawan sebagai Terra Incognita (wilayah yang tidak dikenali) atau Terra Pericolosa (wilayah yang berbahaya). Sejarahnya bermula dari penguasaan bangsa Parsi/Aria sehinggalah terbentuknya nasionalisme hasil penjajahan Kesatuan Soviet pada abad ke-20. Buku ini menceritakan juga abagaiamana bangsa Parsi, Turki, Arab, Cina, Mongol, Yunani, Rusia mahupun Rom berhubung serta bera 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 28.72 (-20%)

作者
Ikoma saves Mumei and as they embrace, they mysteriously find themselves bathed in a green light and are revived. They are joined by Sukari's crew and advance along the tunnel. Meanwhile, Ayame and Kurusu, assisted by Mogari and his men drive the Kōtetsujō upwards toward the castle. Ikoma's group are fired on by Kageyuki and they see a child encased in a blue light in the kabane nest. Unmo then tells the group how after Kageyuki became a kabane, his daughter Miyuki was kill 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
A sequel to the main series and follows the Aqours girls as they prepare to enroll at a new school. While the first and second years run into some unexpected trouble, the third years end up going mysteriously missing on the way to their graduation trip. Separated, the girls begin to realize the value of their friendships as they attempt to find a solution to their various crises. 电影版剧情接续电视动画第二季结尾内容。 Aqours在最后一次以浦之星女学 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Michael Yang
  不必練習一萬個小時,只要50回的練習,   即可熟能生巧,攻克英文重大考試!   掌握勢必出現及占比分高的「克漏字」、「閱讀測驗」兩大題型+   經考生實證的「抓補法」解題3步驟,   輕鬆Catch學測、指考、英檢、多益等各大考試。   ★主題多元,閱讀更有樂趣   全書精選50回短篇、長篇內容,網羅各大考試常考主題文章,難易度由淺 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 49.30 (-0%)

会员 RM 44.37 (-10%)

作者 Koyomi Minamori
Di sebuah desa sekeiling sawah padi, tiba-tiba muncul seorang pemuda bernama Daichi dan Yoneko. Pemuda dikenalinya sejak kecil ni memang baik tapi sayang tak ada rumah dan kerja. Adakah Daichi bakal suami Yoneko? Macam mana agaknya rancangan Yoneko nak selamatkan ladang keluarganya?Benarkah Yoneko nak kahwin dengan Daichi?Berjaya ke hubungan diorang setelah diasak cabaran demi cabaran tak diduga? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dj Fuzz
Ramai yang telah mencuba nasib untuk mendapatkan perhatian dari syarikat - syarikat rakaman dan ramai juga yang tak berjaya. Ketahui rahsia untuk Menjadi Artis Rakaman dengan lebih pantas dan efektif. Anda memerlukan buku ini: Jika anda nak jadi artis rakaman Jika anda mahu memiliki lagu - lagu hit dicorong radio Jika anda ingin tahu bagaimana industri muzik ini berfungsi Jika anda gemarkan muzik dan ingin menjana kewangan daripadanya Jika anda mempunyai bakat yang besa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kisah-kisah hidup para ulama dan orang soleh sangat perlu untuk diperdengarkan dan disebarkan kepada seluruh umat lebih-lebih lagi di akhir zaman ini manusia sudah ramai yang kehilangan adab, akhlak mulia, ketenangan dan rasa hormat. Buku ini memuatkan 95 kisah ulama dan ilmuan Islam yang bersungguh-sungguh dalam menuntut ilmu dan menyebarkan serta mengajarkannya kepada masyarakat di samping adab dan akhlak yang mereka tampilkan. Membaca kisah-kisah mereka mampu menghid 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 ZULKARNAIN DOLLAH
Buku ini menerangkan definisi, hukum-hukum dan merungkai kekeliruan yang berkaitan selain memberi panduanlengkap untuk menunaikan solat secara jamak dan qasar. 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 Ustaz Ahmad Dusuki Abd. Rani
Bahagia dan gembira. Ia suatu yang subjektif. Wang ringgit, pangkat, kedudukan, harta benda dan cahaya mata bukanlah kayu pengukur sebuah kebahagiaan dan kegembiraan. Hanya jika kita perolehi ketenangan di dunia dan juga kelapangan di akhirat, itulah ukurannya. Dan ia menjadi dambaan kepada semua manusia. Carilah kegembiraan dengan bergaul bersama orang yang soleh. Mereka banyak mengingatkan kita kepada Allah SWT. Carilah kebahagiaan dengan membaca dan menghayati al 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Noorfadzillah
Penemuan mayat mengecut tanpa kepala menggemparkan satu negara. Pihak polis yakin, ia perbuatan pembunuh bersiri berdarah dingin. Namun tidak pada Amirul dan Tok Yazid yang berharap andaian mereka salah apabila sesuatu dari gua terlarang itu telah dibangkitkan oleh seseorang. Citra Hana, gadis kesayangan Amirul hilang dari kampung setelah mengalami tekanan hidup yang membuatkan dirinya tertekan. Amirul nekad mencari dan membawa balik gadis itu meski bermacam kecaman buruk 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者
Chinese television series based on the novel Stewed Squid with Honey (Chinese: 蜜汁炖鱿鱼; pinyin: Mi Zhi Dun You Yu) by Mo Bao Fei Bao. It stars Yang Zi and Li Xian.The drama aired on Dragon TV and Zhejiang TV from July 9 to July 31, 2019 - sources: Wikipedia 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

1-6517 of 6517

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top