Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Seputih hati candy jem '找到 1385 件相关商品
作者
These enchanting unicorns are the cutest metallic bubble stickers you've ever seen! With 48 activity pages bursting with colouring, drawing and a wide range of puzzles, there are hours of adorable entertainment for every unicorn lover. Vibrant 3D metallic bubble stickers with enchating unicorns that kids will love using anywhere! 48 adorable pages of colouring, drawing and puzzles for hours of screen-free entertainment Engaging mix of word searches, sudoku, mazes, spot the di 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 22.41 (-10%)

会员 RM 19.92 (-20%)

作者 Adnin Roslan
Baiknya Allah kepada kita, walau kita ini sering melakukan dosa padaNya, Dia masih memberi pelbagai rahmat kepada kita. Kadang, kita tertanya-tanya, kenapa kesedihan dan masalah hidup kita tidak hilang? Dan kenapa hati kita masih lagi sakit dan belum sembuh? Mungkin, kerana kita belum berhijrah pada Allah. Kerana, ketika telah menumpuk dosa seorang hamba, namun dia tidak punya amal kebaikan untuk menghapusnya, maka Allah akan berikan ujian kepadanya dengan kesedihan untuk men 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 32.00 (-20%)

作者 Yusuf Bin Abdullah
Hari Kiamat sudah dekat, manusia semakin ramai dan bumi sudah semakin sempit. Ekonomi semakin meningkat dan pembangunan semakin pesat. Manusia berlumba-lumba mebuat bangunan mewah dan tinggi, hutan ditebang dan alam sudah tidak seimbang lagi. Di samping itu rasa kasih sayang sesama manusia semakin hilang. Sifat cemburu dan dengki semakin banyak bersarang di hati manusia, begitu juga sifat munafik dan ketidakjujuran. Itu semua merupakan tanda kiamat. Benarkah keadaan dunia sek 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Sri Rohayu Mohd Yusop
Hisyam masih lagi berusaha memujuk ayah angkatnya yang hilang semangat sejak kematian isteri. Dalam pada itu, datang seorang gadis Scotland bernama Sara Ramsay memberikan folio kulit kepada Hisyam. Di dalam folio itu tersimpan senaskhah buku lama dengan judul “The Malay Keris: Anecdotes of a Pahang Malay Matriarch” karangan Edward E. Frey. Hisyam tergamam. Itu buku nadir melebihi 100 tahun. “Kenapa awak berikannya kepada saya?” Hisyam menyoal Sara. “Baca dahul 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 25.60 (-20%)

无库存

作者 Sri Rohayu Mohd Yusop
Muhammad Azim, seorang anak yang telah disisihkan oleh ayahnya sejak kecil tanpa sebarang alasan yang jelas. Namun, surat-surat lama dari England pada tahun 1881 yang ditinggalkan ayahnya telah menimbulkan pelbagai persoalan dalam dirinya. Sedang hidupnya dibelenggu rasa ingin tahu yang begitu mendalam, Haji Mus’ab telah mengajaknya untuk ke kota London bagi memenuhi jemputan daripada Royal Academy of Arts, London. Namun, itu bukanlah tujuan utamanya. Kedatangan mereka 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 25.60 (-20%)

无库存

作者
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 12.90 (-0%)

作者
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 12.90 (-0%)

作者 Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
CINTA, satu perasaan indah yang ingin dimiliki oleh sesiapa saja. Kemanisan cinta hanya dapat dirasai bila bersama dengan si dia yang selayaknya. Walau waktu berjalan, semoga cinta akan tetap abadi selamanya. Himpunan kisah romantis + manis oleh 3 artis komik lama dan baru. Korang dah bersedia untuk jatuh ke alam cinta? Hati-hati, jangan sampai terjerat! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Kaoru
Mr. Silas has given the class a tricky assignment: submit an insect observation journal. While Joni has no problems dealing with insects, Mia is terribly afraid of them. Things get worse when Joni and Mia end up getting into a huge fight because Joni can't understand Mia's fear of bugs. Will the two girls be able to complete their assignment? And will they be able to mend their friendship? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Veon , Vezill
Dendam Matthew Berpunca Dari Zaman Kanak- Kanak? Ketika berusia tujuh tahun, Matthew mengidap penyakit aneh. Dia sering muntah dan pengsan seolah- olah diracun sehinggalah pada suatu hari, seorang doktor bernama Rita muncul. Dengan bantuan Dr. Rita, Matthew semakin sihat dan pulih. Namun, apa yang berlaku seterusnya menimbulkan dendam di dalam hati. Kembali ke masa kini, Remy dan rakan- rakan terus berusaha menyelamatkan bumi. Adakah mereka akan berjaya? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Kaoru
Cikgu Silas beri satu tugasan sukar, hantar satu jurnal pemerhatian serangga. Tugas ini mudah sahaja bagi Joni, tetapi Mia sangat takut dengan serangga. Keadaan semakin tegang apabila Joni dan Mia bergaduh besar kerana Joni tidak faham kenapa Mia takut serangga. Dapatkan mereka siapkan tugasan ini? Adakah mereka akan kembali akrab seperti selalu? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.40 (-10%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 S. Suwedan
Penerbitan kamus ini adalah untuk membantu kanak-kanak memperluas kosa kata dan meningkatkan penguasaan Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Setiap kata entri adalah dalam Bahasa Melayu dan kemudiannya diterjemahkan ke Bahasa Inggeris bagi memudahkan pemahaman kanak-kanak. Ilustrasi yang jelas berserta ayat contoh dalam Bahasa Inggeris juga disertakan bagi membantu kanak-kanak mendapat gambaran lebih jelas tentang sesuatu perkataan. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 22.41 (-10%)

会员 RM 19.92 (-20%)

作者 Iddin Ramli
Karya ini didedikasikan istimewa buat kalian yang pernah atau sedang berada dalam fasa yang meruntuhkan hingga sukar mencari jalan keluar. Ketahuilah dalam dunia ini, kamu tidak keseorangan. Betapa ribuan manusia di luar sana juga sedang memikul pikulan berat sepertimu. Dan pastinya, setiap bebanan di hujungnya nanti akan ada keringanan dan kemudahan. Realiti kehidupan itu benar memeritkan. Tidak seindah fantasi dan drama yang diakhiri dengan kemanisan. Belajarlah untuk bersa 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Farhah Anuar
Menjadi perempuan kadangkala terasa melelahkan. Silap sedikit dipandang serong. Gigih berusaha dianggap terlalu mengejar sempurna. Lalau bagaimana? Perempuan bertumbuh bukan sekadar mempamerkan luaran, namun terlihat juga daripada dalaman. Perempuan bertumbuh tidak akan sesekali patah semangat jika tujuannya betul dan tepat. Perempuan bertumbuh terus berusaha mengenali potensi diri lalu berkembang dan menyebarkan manfaat. Seperti pokok yang berbuah, untuk hasilkan tuaian yang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru 了解更多
原价 RM 31.90

现售 RM 31.90 (-0%)

会员 RM 25.52 (-20%)

作者 Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 24.80 (-20%)

作者 Aisyahros
“Berhenti suruh aku buat benda yang boleh buat kau semua duduk depan pintu neraka. Cukup aku sorang aje yang rasa neraka tu dulu.” – Hugo Adriel JIBRIL LUTHFI, nama itu penuh dengan rahsia hitam. Menjadi ketua kumpulan kongsi gelap usai kematian ayahnya. Pilihan yang sepatutnya dihindari. Namun, kini dia bangkit semula dengan sebuah harapan baharu. HUGO ADRIEL, nama itu memberikan peluang kedua dalam hidupnya. Kali ini, dia bukan lagi Jibril Luthfi yang digeruni. Nam 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Muhaymin Wahab
Pengeboman pejabat Kedutaan Malaysia di Manila menggegarkan banyak hati. Serangan kumpulan pengganas yang digelar Masud Army Group (MAG) itu mengorbankan banyak nyawa, termasuk rakyat Malaysia. Kata Sheikh Masud, Malaysia perlu menderita! Ada dendam lama belum terlerai. Jika tidak disekat, langkah MAG akan sampai ke Malaysia. Selepas mengganas di Manila, MAG kembali berkampung di Lembah Maut, lokasi persembunyian kumpulan pengganas yang sukar ditembusi. Kitango, sebuah 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Nursuzahan
Satu janji yang mengikat kita untuk selamanya... Hidup seorang wanita bernama Jass indah dan cukup segala, bagaikan seorang puteri lindungan bulan. Cantik dan manja, itulah dirinya. Sentiasa disayangi insan-insan di sekelilingnya. Berbeza dengan hidup seorang lelaki bernama Jay, yang hanya ditemani nenek tercinta. Hidup di kampung yang serba sederhana, namun ia tetap indah buat dirinya. Takdir menemukan Jass dan Jay dalam satu kehidupan yang sangat berbeza. Jay sebagai se 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Ida Ra
Terpisah kerana takdir. Bertemu kerana cinta terakhir. Diubati oleh luka, dipeluk oleh derita, buat hidupnya terumbang-ambing. Melupakan si dia yang pernah menghuni di hati, bagaikan mengharapkan lelaki itu kembali. Mustahil, kerana mereka tidak mungkin ditakdirkan untuk menyatu. Lantas dia membawa diri ke sebuah pulau sambil membayangkan betapa indah seandainya Johan ada di sisi. Tanpa sengaja, seseorang datang membuatkan dia keliru. Tanpa diduga munculnya kisah masa lalu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 27.90 (-10%)

作者 Jeehan , Ogy Yusuf , Eb Reeza
HALUSINASI - JEEHAN "Sebenarnya, apa... apa yang kau nak... nakkan daripada aku?" - Norman Kerana kopi, hidupnya merana. Kerana kopi, takdirnya berubah sepenuhnya. Dia buntu. Dia bingung. Begitu kejamkah manusia demi mengejar kehebatan dunia? "Man, kau lari jauh-jauh. Selamatkan diri kau, dik!" MILIK AKU! -OGY YUSOF "Usah gentar. Lagipun kamu pun sudah persetujui awal dahulu, kan?" - Mbah Endot Perjanjian hitam dibuat untuk menundukkan dirinya. Namun dia perlu menjejak k 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

无库存

作者
Ultraman 機動奧特曼 Season 3 (Final) JAP/ENG (E / C / M) Shinjirou, who experienced a nightmare, apparently fails to control his powers and unleashes them, resulting in the city's demolition and leaving thousands injured. With the aliens' objective of successfully making the Ultraman the scapegoat, society begins to refer to him as a "disaster of mankind" and loses faith in him. Meanwhile, an unsettling threat from the Dark Star has been lurking in the shadows. Shinji 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 23.31 (-10%)

会员 RM 20.72 (-20%)

作者
Sugar Apple Fairy Tale 银砂糖师与黑妖精 JAP/ENG (E / C) Anne Halford is a candy crafter determined to follow in her mother’s footsteps and become a Silver Sugar Master—a title bestowed only by royalty—by winning first place in the Royal Candy Fair. The journey to the capital will be dangerous, however, so she purchases Challe, a handsome but foulmouthed fairy, to be her bodyguard. Anne wishes to befriend her new companion, but in this kingdom where fairies ar 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者
Masamune-kun no Revenge 政宗君的复仇 JAP/ENG (E / C / M) Masamune Makabe ialah seorang budak temban yang rapat hubungannya dengan Aki Adagaki, gadis lawa lagi kaya, sehingga satu hari dia ditolak olehnya dengan kejam dan diberi gelaran "Kaki Khinzir". Hendak membalas dendam daripada penyeksanya, Masamune mengubah nama sendiri, mula berdiet dan giat berlatih tubuhnya saban hari agar badan menjadi tegap lagi tampan, malahan, murid sekolah tinggi bermegah diri. Sement 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者
Kekkaishi 结界师 JAP/ENG/CAN (E / C / M) Yoshimura Sumimura comes from a long line of "Kekkaishi," individuals who have supernatural abilities and are able to destroy evil creatures called Ayakashi that venture into the human realm from time to time. The Ayakashi are demons that look to feast on the power emanating from the land of Karasumori, which also happens to be where Yoshimura's high school is located. Now, Yoshimura must fight to protect his beloved school and hom 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 62.91 (-10%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者 Atok Shah , Zyll Fathe
Ammar atau lebih dikenali sebagai AIMER ingin menjadi seorang atlet e-sukan profesional dan bercita-cita untuk bertanding di peringkat antarabangsa. Kini, dia adalah antara 100 pemain terbaik di Asia Tenggara dalam permainan 'Mobile Satria'. Demi mencapai impiannya, Ammar telah menumpukan sepenuh perhatian dan masa untuk bermain game. Dia hilang minat dalam pelajaran sehingga prestasi akademiknya merosot teruk. Keadaan itu mengakibatkan ibu bapa Ammar terpaksa mengambil langk 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Areila Sahimi
Hanya dengan satu mesej Whatsapps, semudah itu Helmy Redza mengucapkan kata perpisahan. Walau pedih, Syikin harus sedar diri. Helmy yang sekarang bukan lagi seperti Helmy yang dulu. Helmy sekarang seorang bintang. Dia pula, masih lagi gadis biasa yang rupa tak seberapa, bakat pula tiada. Namun disebabkan satu insiden buat Syikin yang bukan siapa-siapa, menjadi perhatian netizen Malaysia. Video viral yang tersebar telah mengubah hidup Asyikin Badarudin. Sekelip mata dia yan 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Azieana
Menanti pada yang sudi walaupun ada ketikanya aku terasa hati... Milia dan Mikael telah menjalinkan hubungan cinta sejak bertahun-tahun, tapi hubungan itu gagal diikat dengan sebuah perkahwinan. Hubungan cinta mereka juga selalu ada pasang surut dan tidak direstui oleh keluarga Milia. Perkenalan Milia dengan Dato’ Ian Zulkarnain kerana berebutkan sehelai gaun telah membuka lebaran baru. Pertemuan demi pertemuan membuatkan hubungan mereka menjadi rapat. Disebabkan beb 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Nurnaein
Antara kita, takkan terwujud cinta. Ucapkan. Jika benar ia terasa. Ucapkan. Jika benar ia ada. Ucapkan. Jika benar ia cinta. Gadis beku seperti Haufa akan jatuh cinta? Tidak akan sesekali terjadi! Baginya, sisa hidup yang dia miliki hanya untuk melunaskan hutang dan dendam semata-mata. Namun angkara tersilap percaturan, Haufa harus terikat dengan perjanjian bodoh. Panggil dia sejahat-jahat wanita, kerana gelaran itu memang selayaknya buat seseorang bernama Haufa. Perasaan H 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Fufulieya Mat
Untuk kali terakhirnya, aku ingin menjadi milikmu lagi. Rasa sakit yang terdalam adalah melepaskan seseorang yang belum benar-benar kita ikhlaskan. Tujuh tahun ingin cuba melupakan. Tujuh tahun inginkan kemaafan dan peluang. Tujuh tahun juga masing-masing menyimpan rahsia besar. Jujurlah jika tiada rasa, jangan menyimpan terlalu lama sehingga menoktahkan waktu. "Kalau ianya tentang perasaan awak pada saya, itu masalah awak! Tak ada kena mengena dengan saya!" — Aly 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Elyshakaman
Cukup dengan satu pertemuan, jantung Dhia Raihana berdegup kencang. Kacak! Cukup lengkap pakejnya! Itulah gambaran seorang Ehsan Eskandar di mata Dhia. Penampilan kawan baik abangnya itu buatkan perangai gatal seorang Dhia Raihana muncul. Dia mula mengejar lelaki itu. "Kau ni gila ke apa?” – Ehsan Eskandar. “Gilakan abang Ehsan.” – Dhia Raihana. “Boleh tak kau stop jadi budak-budak? Stop ganggu aku!"- Ehsan Eskandar. "Kalau Dhia ganggu juga? Apa abang Ehsan boleh 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Mecxira
Masculine maybe dangerous, but intelligence is lethal. Kaku, beku, dingin itulah jiwanya. Biarpun dipinta hati banyak kali, namun keras dia menolak! Wanita sepertinya tidak perlukan cinta. Dia hidup semata-mata untuk bernafas. Pertemuan, akibat salah faham menyatukan dia dengan lelaki itu. Lelaki manja yang kebudak-budakan. No way! “Dah tahu Yana tak suka Aryan dari dulu, kan? Aryan ni tak faham ke? Hati dan perasaan tak boleh dipaksa.” - Ariyana Tynessa “It seems li 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Miss Noi
Masa lalu, biarkan terus berlalu, ada dia kini untuk kau sandarkan bahu. Blurb Zulaikha… Dia kejutkan dengan lamaran daripada dua orang lelaki, yang mempunyai pesona yang tersendiri. Sikap prihatin Haikal membuatkan dia rasa disayangi, rasa ada yang benar-benar mengambil berat akan dirinya. “Let’s write our story!” -Haikal "Thanks for the gift. Tapi, kenapa nak berahsia?" -Zulaikha Sikap Kamil yang terlampau tenang pula sering kali membuatkan dia tertanya-tanya. Apa b 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Azimah Lily
Panahan matamu mencairkan hati ini! FARAH DINA seorang doktor haiwan yang suka menolong orang yang dalam kesusahan. Tetapi tahap Dina membantu orang dalam kategori ‘terlebih’. Sebab itu la Dina selalu saja bergaduh dengan orang sana sini. Pening Puan Dariah dengan sikap anak ketiganya itu. Disebabkan sikap Dina yang kasar, Puan Dariah penat mengatur jodoh untuk anak gadisnya itu. Bagi Dina pula, dia tak suka ibunya mengatur jodohnya. Lagi-lagi ibunya terlalu obsess denga 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
Mairimashita! Iruma-Kun 入間同學入魔了 Season 1-3 (Vol.1-65 End) Jap/Eng (C/E/M) A Boy'S Chaotic Life In A "Prestigious" Boarding School For Elite Demons! Iruma Suzuki, Human, 14, One Day Finds Himself Sold To The Devil. To Add To His Predicament, His Doting Owner And Self-Appointed "Grandpa" Is The Principal At His New School. Now Iruma Must Deal With A Haughty Student Who Challenges Him To A Duel, A Girl With Adjustment Issues, And So Many More Scary Beings! Can Thi 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者
Sugar Apple Fairy Tale 银砂糖师与黑妖精 JAP/ENG (E / C) Anne Halford is a candy crafter determined to follow in her mother’s footsteps and become a Silver Sugar Master—a title bestowed only by royalty—by winning first place in the Royal Candy Fair. The journey to the capital will be dangerous, however, so she purchases Challe, a handsome but foulmouthed fairy, to be her bodyguard. Anne wishes to befriend her new companion, but in this kingdom where fairies ar 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者 Chow Hon Lam
Cerita Komik Buddy Gator Bersama Rakan-Rakan Yang Menghangatkan Hati   Setiap cerita dalamnya pasti membuka minda anda. Setiap lukisan dalamnya pasti menyentuh hati anda. Bukalah halaman selanjutnya, sama-sama kita menuju ke dunia yang lebih indah. 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Chow Hon Lam
Cerita Komik Buddy Gator Bersama Rakan-Rakan yang Menyenangkan Hati   Selamat datang ke dunia Gator yang penuh dengan kasih sayang dan inspirasi. Semoga kisah Gator dan rakan-rakannya dapat memberikan suntikan semangat dan menyenangkan hati anda. Jadilah insan yang penyayang. Kasih sayang anda pasti membawa kebahagiaan. 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Neko
Pari-pari Pelindung Bagaimana rasanya menjaga Joni, Emilia dan Mia sepanjang masa? Bagaimana rupa Kerajaan Candy? Mari sama-sama melihat tempat tinggal Candy Meow dan kehidupan sehariannya! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.40 (-10%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Muhammad Asri & Mat Lazin
Penulisan travelog kembara ini tidak menggunakan bahasa indah lagi berbunga-bunga. Tidak juga mencoretkan segala emosi yang dirasai hingga buat kita turut berdebar-debar atau cemas dengan situasi yang telah mereka lalui. Namun, bacalah dengan mata hati. Ini bukan catatan travelog biasa. Ini kisah perkembangan agama kita di Jepun, sebuah negara yang pernah terkenal dengan kekejaman tenteranya dan kini sangat terkenal dengan kemajuannya. Demi Allah, saya menangis! The Running M 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Shaze Alma
Bila aku pejam mata, aku nampak engkau. Mereka adalah spesies monster di sebalik perwatakan yang suci. Segala-galanya nampak sempurna sehinggalah satu per satu tersalah langkah dan kesumat dimulai… Semenjak kematian tragis ayahnya, Aryan mula mencari siapa dalang pembunuhan tersebut. Suspek utama dalam pengkhianatan besar-besaran itu adalah keluarga Tan Sri Aizuddin lebih-lebih lagi puteri tunggal politikus itu, Tiara Ayrissa. Ya… Tiaralah watak utama di dalam pembunuh 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Usako Princessz
Di denai sungai yang menjadi saksi… Kerana dendam dan cemburu yang menguasai. Kesetiaan yang teguh bagai dimeteri dengan tembaga yang tak mudah dicairkan! Takdir Tuhan, resipi turun-temurun itu sekali lagi melakar memori, merekat dua hati. Dua anak muda berdarah pendekar itu akhirnya bertemu kembali setelah bertahun-tahun terpisah dek parut lama yang merantai keluarga. Di kala dua hati sudah berjanji untuk sehidup semati, taufan kuat tiba-tiba membadai lagi hubungan merek 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Nik Nur Madihah
Kita sudah lama hilang arah, tercari-cari inspirasi dari kocek sendiri. Memerhati insan lain dengan kekaguman yang tinggi demi mencedok semangat dan pedoman menuju Ilahi. Sedangkan petunjuk itu sudah terbentang untuk dipelajari. Denai Cinta ialah perjalanan ke lubuk hati yang paling dalam. Demi menapis sesetengah emosi yang membuat hidup hilang kendali. Lalu sirah muncul menyelamatkan; memerikan kisah empat orang wanita teladan untuk mengeluarkan insan daripada kusut kemelut 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Nor Azzah Momin , Nisah Haron , Najibah Abu Bakar
Rumah Sejuta Buku menampilkan sekumpulan bibliofil berkongsi pengalaman mereka dalam membina perpustakaan idaman hati. Keunikan dan kreativiti tersendiri sangat memberi inspirasi buat semua pencinta buku untuk membina sudut bacaan mengikut cita rasa dan impian di hati, di rumah sendiri. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Aznur Aisyah Abdullah & Normalis Amzah
Pn. AZNUR AISYAH merupakan guru bahasa Jepun di Pusat Kajian Bahasa dan Linguistik, Fakulti Sains Soisal dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM). Beliau memiliki ijazah sarjana (Linguistik) dari UKM dan ijazah sarjana muda (Kejuruteraan) dari Universiti Gunma, Jepun. Beliau telah berkhidmat di UKM selama 11 tahun dan pernah dilantik sebagai pensyarah pelawat di Tokyo University of Foreign Studies (TUFS), Jepun. Bidang kajian beliau adalah pengajaran dan pembelaj 了解更多
原价 RM 65.00

现售 RM 58.50 (-10%)

会员 RM 52.00 (-20%)

作者 Iddin Ramli
Terkadang kamu sembuh melalui kata. Terkadang kamu sembuh kerana kehadirannya. Terkadang kamu sembuh dengan sokongannya. Sekuat apa pun dirimu, tetap kamu perlu kepada yang lain. Anggap saja naskah ini adalah pujukan penulis buatmu agar kamu sedar yang kamu tidak bersendirian. Ada yang masih peduli dengan apa yang kamu lalui. Noktah yang memujuk, Hatimu perlu pujukan. Bacalah dengan hati yang mahukan kesembuhan. Pasti tuhan berikan jalan untuk kamu tidak selamanya berada d 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 23.90 (-20%)

会员 RM 23.90 (-20%)

作者 Iddin Ramli
Kesinambungan daripada buku pertama Iddin Ramli bertajuk Hati ke Hati yang kini telah mencecah 30,000 naskah cetakan & jualan. Berakhirnya Mendung Kelabu mempunyai 2 bahagian iaitu bahagian 1 & 2. Bahagian 1 adalah tentang antara idea awal buku Hati Ke Hati. Ianya adalah kata kata yang telah disusun penulis untuk memujuk jiwa jiwa yang memerlukan cahaya, yang mahukan semangat untuk terus berdiri dan berlari tempuhi apa yang membuatkan dirinya berhenti. Bahagian 2 pula merupak 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Veon & Vezill
Angkara Matthew, Remy dan Shah tidak sehaluan lagi? Disebabkan rasa tidak puas hati, Shah menendang Remy keluar daripada pasukan mereka. Remy percaya ada sesuatu yang tidak kena, jadi dia memutuskan untuk mencari sebab di sebalik perubahan personaliti Shah. Sementara itu, Pasukan Elite 8 mula bertindak balas untuk menghalang Matthew daripada memusnahkan dunia. Namun rancangan Matthew tidak semudah yang mereka fikirkan. Adakah rancangan Matthew akan berubah selepas pertemuan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.40 (-10%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Sisyoujae
Seringkali kita diingatkan dan digalakkan untuk menjadi diri sendiri, berbuat baik dengan diri sendiri dan orang lain, tak kurang juga menjadi jujur dengan sesiapa saja. Pesanan yang mudah dihadam namun sukar untuk dipraktikkan. Lihat di sekeliling kita. Mungkin famili terdekat, si dia yang tersayang, kawan yang katanya karib, tapi sebenarnya fake? Lebih sadis, mungkin kita sendiri yang palsu. Kitalah fake people tu?! Siri 30 Wadah kali ini bakal membawa pembaca mengenali 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Awan Wafdan
Menjadi dewasa, ternyata di dunia ini tiada rumah untuk berehat. Kata orang, dewasa itu perlu matang. Perlu kuat hadapi masalah mendatang. Hati walang jangan ditunjuk, usah lemah, usah cengeng. Jika diluah, risau kelak dikecam dunia. Dunia hari ini, sungguhpun sudah moden, tetapi fikrah dewasa tetap sama – perlu matang – perlu kuat. Kadangkala kita terpaksa tua walau masih bocah di dada. Tiada sesiapa akan memahami selain diri sendiri. Naskhah ini untuk mendengar luaha 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Tan Jia Yang
Malang menimpa! Zen dan adiknya, Anne terbabit dalam kemalangan jalan raya. Seminggu Zen koma. Bila sedar, Zen dapati kecederaan Anne tidaklah serius. Tetapi masalahnya… Awak ni siapa? Sekali pandang, Zen dapat mengagak gadis itu bukan adik kesayangannya. Roh Anne terawang-awang entah ke mana dan ada roh lain memasuki badannya. Roh itu pula orang yang juga terlibat dalam kemalangan merangkap rakan sekelas Zen, Nelda! Keberadaan Anne tidak dapat dijejaki. Zen. Nelda pula bu 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Lukmanul Hakim & Mahmud Al-Misri
Sejarah Ringkas Nabi Muhammad SAW & Biografi Khulafa Ar-Rasyidin , sebuah buku sejarah mengenai tokoh-tokoh islam seperjuangan Nabi Muhammad SAW dalam era memperkenalkan tauhid Allah yang maha Esa, melalui agama suci Islam sewaktu tahun-tahun awal Hijriyah. Karya asal oleh Mahmud Al-Misri dan terjemahan Bahasa Melayu oleh Abdul Rahman Saleh Siregar, buku ini merupakan himpunan latar belakang sahabat Nabi SAW yang utama iaitu Abu Bakar As-Siddiq, Umar Al-Khattab, Uthman Bin A 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 35.10 (-10%)

会员 RM 35.10 (-10%)

作者 Nurshiemah Md Yasan
Tiga orang sahabat yang tinggal serumah mempunyai karakter yang berbeza. Masing-masing ada cerita tersendiri apabila memperkatakan tentang jodoh. NADIM, ada hati dengan anak tuan rumah. Malangnya sifat pemalu terlampau Nadim membuatkan dia mudah menggelabah. “Hei, Nadim. Kau ada kacau anak aku ke?” - Puan Asmidar “Mak ni garang sangatlah. Jangan asyik nak marah aje.” - Indah “Tak... puan. Err... saya nak pergi kerjalah ni.” - Nadim ARJUNA, dingin dengan 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Saraalee
“Lupakan janji dulu...” AAYAN HAYDAR - Lelaki berkacukan Arab yang mempunyai sepasang mata berwarna hijau cerah yang mampu memikat hati para gadis. Empat tahun ditinggalkan oleh kekasih hati menyebabkan hatinya berbolak-balik. Jejaka berusia 25 tahun itu telah memungkiri janji manisnya terhadap gadis yang paling dicintainya dahulu atas sebab yang sangat tidak masuk akal. Namun disebabkan dirinya yang tamak, dia sanggup melukai hati gadis yang dicintainya. “Y 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 30.60 (-10%)

会员 RM 27.20 (-20%)

无库存

作者 Hiznawa
Perjalanan hidup manusia adakalanya indah, adakalanya penuh liku dan duri. Begitu juga dengan kisah hidup Daneen. Dek masa silamnya, dia benci bergelar perempuan. Lantas, ditukar perwatakannya menjadi kasar bagaikan seorang lelaki. Pertemuan kali pertama dengan Zayyad bukanlah dalam keadaan yang tenang. Ada adrenalina yang saling berlumba sehingga sesak terasa di dada. “Kau kalau nak mati, tunggu malaikat maut yang datang cabut nyawa, boleh tak?” – Daneen “Can yo 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Waniel
Selamanya Kamu Satu pertemuan di hadapan sebuah kafe menjadi pemula kisah hidup antara Izz dan Naz. Mereka pernah berkongsi hidup sebagai suami isteri, sayangnya ia sudah ketemu titik noktah. Hanya mereka saja tahu punca dan alasan mengapa perpisahan itu yang terbaik buat mereka. Kerana secawan kopi, empat tahun kemudian mereka ditakdirkan bersua lagi. Walaupun luka lama masih berbekas dalam hati, namun cinta yang bertakhta antara mereka tetap utuh. Naz tekad, dia mahu 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Yaya Samad
"Janji yang abang akan kembali pada ibu. Sebab abang nyawa Ibu" - Raudah "Saya harap dia tak menyesal ada ayah macam saya." - Faizal "Terima kasih kerana selalu ada dengan aku."-Fahim Luth "Selagi hati ini tidak berbolak-balik, selagi itulah perasaan aku sama untuk dia." - Nurul Huda Dia, Iskandar Dzulkarnain, didiera sejak kecil oleh si ayah dan dibelai penuh kasih oleh si ibu. Pendewasaan membawa dirinya jauh hanya kerana tidak mahu tubuhnya terus diseksa. Keluarga, 了解更多
原价 RM 37.00

现售 RM 33.30 (-10%)

会员 RM 29.60 (-20%)

作者 Kaoru
Kai akhirnya cuti dan balik ke rumah selepas lama berada di luar negara. Semua orang gembira, tetapi Kai seperti menjadi orang lain. Malah dia takut untuk menyentuh haiwan! Apa sudah jadi pada Kai? Joni dan kawan-kawan mesti cari jalan untuk membantu Kai mengatasi masalah ini. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Redcode , Albbie
Semasa akhir Zaman Batu Kapur banyak haiwan bersayap muncul dan tidak terkecuali dinosaur! Pasukan X-VENTURE terbang tinggi bersama kawan dinosaur mereka dan sambil memahami corak gaya kehidupannya. Mereka masih perlu berhati-hati kerana ruang udara Zaman Batu Kapur ini tidak semudah disangka! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 13.50 (-10%)

会员 RM 13.50 (-10%)

1-1385 of 1385

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top