0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' TERATAK KASIH PUBLICATION '找到 853 件相关商品
作者 Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dreamer
Apa dah jadi dengan Encik William? Pemergian mengejut Mimi menambah sengsara. Kasih sayang direnggut sekelip mata. Tak sanggup meratap dan menangisi seorang diri. Lalu kuasa 'penunggu' pokok jadi pilihan, kononnya boleh bersama anak tersayang buat kali terakhir asalkan segala syarat dipenuhi. Walaupun tempoh diberi cuma tujuh hari... Ayuh kita rungkai misteri siri 'Black Rose' yang pasti menggugat emosi. Duit Perlindungan Penunggu Pokok Waris Lembaga Hitam 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Chua Soon Yong
The Simple Town phenomenon has infected the whole country. This ridiculously popular webcomic has more than 141,000 followers on Facebook and is taking over the nation by storm. The pendemic might have turned the world upside down but you can bet that Simple Town will take insanity to the next level. So put on your boots and ride the Simple Town rocket all the way to the moon as we are back with another crazy collection of comics that will bring the house down! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者
KAGUYA-SAMA WA KOKURASETAI: TENSAI-TACHI NO RENAI ZUNOUSEN 輝夜姬想讓人告白~天才們的戀愛頭腦戰 At the renowned Shuchiin Academy, Miyuki Shirogane and Kaguya Shinomiya are the student body's top representatives. Ranked the top student in the nation and respected by peers and mentors alike, Miyuki serves as the student council president. Alongside him, the vice president Kaguya—eldest daughter of the wealthy Shinomiya family—excels in every field imaginable 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 69.90 (-0%)

作者 Hazreen A. Rashid
Jantung berdebar-debar, resah, gelisah dan ada kalanya sukar tidur malam ialah reaksi normal minda dan tubuh kita apabila berhadapan dengan ‘ancaman’. Respons ini menjadikan tubuh badan kita lebih bersedia untuk berhadapan dengan situasi yang sukar. Walau bagaimanapun, apabila tidak diuruskan dengan baik, respons normal itu akan berlanjutan seterusnya mengganggu kesihatan emosi dan mental kita. Kita cenderung untuk overthink, hilang motivasi dan sentiasa merasakan diri ti 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

无库存

作者 Aidil Ghazali
“Setiap orang ada sebab masing-masing. Seteruk mana pun kesalahan yang dibuat, semua orang berhak diberi peluang kedua." Satu keputusan yang dibuat oleh Nita mengakibatkan ayahnya lumpuh seumur hidup. Sejak itu, Nita enggan memutuskan apa-apa. Urusan bisnes Bakeri Jalan Tiung bulat-bulat diserahkan kepada pembantu, walaupun dialah pemilik bakeri. Sekecil-kecil urusan pun membuatkan Nita teragak-agak. Nita, gadis lincah dan pemberani langsung berubah penakut. Tanpa seda 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

无库存

作者 Auni Zainal
Mengisahkan tentang Khalis dan Nadiah, pemilik Diari Merah - Apabila Nadiah cuba meluahkan perasaannya ke dalam Diari merah pemberian Ilyani, sahabatnya, Nadiah tercampak ke zaman persekolahan dan dari situ, Nadiah berazam mahu mengubah takdir yang menyakitkan - namun setiap tindakannya menyebabkan hidupnya semakin sengsara dan menyakiti orang di sekelilingnya; Ghazali, mengetahui akan hal ini telah menculik Nadiah dan cuba menggunakan diari tersebut untuk mengubah nasibnya w 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

无库存

作者 Alia Umaira
Siapa kata jadi anak cikgu senang? Tetap kena denda jika buat salah. Tetap kena marah jika datang lambat. Tidak kira di sekolah kebangsaan ataupun sekolah agama. Satu lagi, jangan bagi alasan tidak mahu ke sekolah agama kerana penat. Anak cikgulah yang paling awal kene denda sekiranya tidak hadir. Kasihan Alya... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Joanna Faber
As the latest publication in the internationally bestselling How to Talk series, this user-friendly guide sees parenting experts Joanna Faber and Julie King reveal their strategies and show you how to put them into practice in real-life scenarios. Whether you are struggling with digital dilemmas, or life-changing events like divorce, it is no secret that the challenges of parenting change over time. Accessible, helpful, and to-the-point, How to Talk When Kids Won't Listen is 了解更多
原价 RM 86.90

现售 RM 86.90 (-0%)

会员 RM 78.21 (-10%)

作者
4 Khalifah yang Dikasihi Rasulullah menceritakan kisah pemerintahan empat orang sahabat Nabi Muhammad s.a.w iaitu, Abu Bakar, Umar, Uthman dan Ali selepas kewafatan Baginda. Umat Islam berduka dengan pemergain Nabi Muhammad s.a.w. Namun hidup mesti diteruskan dan agama Allah s.w.t mesti dipertahankan. Oleh itu, khalifah dilantik sebagai pemimpin negara yang baharu. Khalifah bertanggungjawab mentadbir negara yang baharu. Khalifah bertanggungjawab mentadbir negara dan juga pend 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 35.91 (-10%)

会员 RM 31.92 (-20%)

作者 Ann Hann
“Boleh kita jumpa nanti?” Jon membongkok sedikit ketika berbisik dari tepi bahuku. Jon, bolehlah kurekodkan sebagai lelaki yang paling aku tidak ingin jumpa di mana-mana pun di dalam dunia ini. “Aku nak kau menyamar jadi teman wanita aku hanya untuk beberapa bulan, untuk yakinkan ayah aku,” “Kau gila!” Tetapi Nami Rose Adams telah terperangkap dalam rancangan licik Jon Aragon Holland yang tidak disangka-sangkanya. Menyamar sebagai kekasih Jon untuk menipu kedu 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者 Suri Ryana
Menjadi seorang Fatihah Nabila bukan mudah. Dicurangi Ayden Aqashah benar-benar memberi tamparan hebat dalam meniti usia dewasanya. Namun, siapa sangka di kala dia mahu menjauhi lelaki itu, takdir seakan menolaknya rapat pada Aidid Aqashah, kembar seiras Ayden pula. Bekerja sebagai caretaker mama Aidid dan Ayden, Datin Mahani benar-benar membuatkan hidupnya seperti menaiki roller coaster. Tunggang-langgang! Ayden sering merayu untuk kembali manakala Aidid sentiasa dingin 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 32.40 (-10%)

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.90 (-0%)

无库存

作者 Mohd Razali Kamarudin
Dengan izin Allah SWT, buku ini berkongsi: 1. Gambaran situasi ketika surah al-Mulk diturunkan. 2. Kelebihan surah al-Mulk 3. Cara merancang aktiviti menghafal dan mentadabbur surah al-Mulk. 4. Lembaran aktiviti mentadabbur dan menghafal surah al-Mulk yang boleh membantu kita mentadabbur dan menghafal surah al-Mulk. 5. Latihan mengingat kembali dan memahami ayat yang dihafal menggunakan kat kunci ayat. 6. Bagaimana menggapai hidup berkat dengan surah al-Mulk. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
- Kamus ini memenuhi keperluan proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid. - Pemilihan subjek perbendaharaan kata asas untuk peringkat sekolah. - Penyusunan entri mengikut abjad dan disertai ilustrasi menarik dan pelbagai warna. - Mendorong minat kanak-kanak mengenal objek dan perkataan dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris - Mengembangkan minda dalam pembelajaran serta membangkitkan pemahaman murid-murid 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
- Kamus ini memenuhi keperluan proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid. - Pemilihan subjek perbendaharaan kata asas untuk peringkat sekolah. - Penyusunan entri mengikut abjad dan disertai ilustrasi menarik dan pelbagai warna. - Mendorong minat kanak-kanak mengenal objek dan perkataan dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris - Mengembangkan minda dalam pembelajaran serta membangkitkan pemahaman murid-murid 了解更多
原价 RM 16.90

现售 RM 16.90 (-0%)

会员 RM 15.21 (-10%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian KOMSAS terbitan SASBADI. 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Zint
Kawan Vax merangkap band member lama dulu tiba-tiba muncul. Apa lagi, Vax ajaklah si Hex ni jam. Lepas rindu kononnya! Let’s hit it! Hex dan kekasih hati dia tak boleh dipisahkah. Sebab tu jugalah dia keluar dari band. Dan gadis ni ada identiti rahsia yang bakal beri kejutan?!! Oh, my darling~ Krez teruskan misi korek kisah silam Vax dari Hex. Ditambah dengan kemunculan seorang individu, adakah sejarah hidup Vax akan dibongkar sepenuhnya? Yeahhhhh!!! Rembat jilid ke-8 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yumna Fariha
Bukan tak percaya pada cinta pandangan pertama, tapi bolehkah dia merasai perasaan itu? Satu kemalangan kecil yang berlaku di antara Nia Aisha dengan Mikael Zafran telah membuatkan Nia angau terhadap lelaki itu. “Tengok muka pun dah tahu. Jalan tak guna mata. Main langgar aje!” - Mikael “Rasa macam jodoh turun dari langit pula. Mungkin awak adalah cinta pandang pertama saya.” - Nia Tak sangka pertemuan mereka bukan setakat di situ saja. Kerjasama yang terjalin antara 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Fara Hana
Hidup seorang Tiara Suzanne tidak seindah nama mahupun wajahnya. Dia dibesarkan di rumah anak yatim tanpa mengetahui asal usulnya. Perkenalan tanpa sengaja dengan seorang jutawan muda membawa mereka ke jenjang pelamin, tetapi panas yang diharap sehingga ke petang rupanya tidak berpanjangan. Satu fitnah telah membuatkan Tiara dibuang suami tanpa diberi kesempatan untuk membela diri. “Bagi abang Tiara memang bersalah, kan? Abang tak pernah cuba untuk cari tahu perkara yang se 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

作者
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

无库存

1-853 of 853

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top