0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' TERATAK KASIH PUBLICATION '找到 1328 件相关商品
作者 Brad Stone
From the bestselling author of The Everything Store, an unvarnished picture of Amazon's unprecedented growth and its billionaire founder, Jeff Bezos, revealing the most important business story of our time. With the publication of The Everything Store in 2013, Bloomberg journalist Brad Stone revealed how the unlikely Seattle start-up Amazon became an unexpected king of ecommerce. Since then, its founder has led Amazon to explosive growth in both size and wealth. In less th 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者 If Moses
“Hebron akan lindungi Abang Gaza sampai syahid. Sebab Hebron sayang Abang Gaza… kerana Allah!”Hebron terus berdiri di antara Gaza dan jentera besar yang memecut laju di hadapannya.“HEBRON, KE TEPI!!!”Sejak penjajahan British ke atas Palestin, berbondong-bondong Yahudi Zionis memasuki tanah itu.Kumpulan militan Yahudi Zionis mula muncul; merampas rumah dan tanah rakyat.Rakyat mula bangkit dan menentang kezaliman Zionis – demi melindungi Palestin!Apabila Gaza dapat 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Lily Rose
IRDINA RAHAYU tak pernah menyangka cinta pertamanya membuatkan dia terjerat dalam kancah derita. Dia memberi harapan terlalu tinggi buat Tengku Aiman Firash, sehingga akhirnya lelaki itu meninggalkan Ayu di hari pernikahannya. Paling parah, Ayu sedang mengandungkan anak Firash! Firash hilang tanpa jejak. Ayu jadi buntu! Dihalau dari apartment milik Firash, dianiaya oleh sahabat sendiri. Yang paling parah, tunang sebenar kepada Firash sendiri datang menghuru-harakan hidup 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
Aktiviti yang disediakan membantu meningkatkan daya pemikiran dan ingatan kanak-kanak serta merangsang kemahiran berfikir kritis dan kreatif 了解更多
原价 RM 64.90

现售 RM 64.90 (-0%)

会员 RM 58.41 (-10%)

作者
An incredibly motivational and inspiring publication that will mesmerize and entice young scholars to master more than 1000 common sight words. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

无库存

作者
Designed for the young readers to learn basic rules of Englich language in a fun way, hence help them to speak and write simple sentences. 8 set of grammar books focusing on prepositions for children. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者
Aktiviti yang mencabar membantu mengasah minda sekaligus merangsang pemikiran dan ingatan kanak-kanak serta memupuk kemahiran berfikir kritis dan kreatif 了解更多
原价 RM 64.90

现售 RM 64.90 (-0%)

会员 RM 58.41 (-10%)

作者 Sri Diah Shaharuddin , Salwa Abdul Kohar
Kasih sayangnya kekuatan kami. Doa dan zikir untuknya saling berganti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Sri Diah Shaharuddin , Marwani Mohd Ridzuan
Untuk kasih yang pernah ada. Untuk kekuatan yang kau rasa. Kami bersyukur seadanya. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Azieana
“Cik Dian binti Azlan. Awak memang nak kena!” Satu suara keras akhirnya mencecah telinga Dian. Jelas lelaki itu betul-betul bengang dikenakan Dian. Dian terus melambak tawa. Dah tahu suara itu milik siapa. “Eh, suara Encik Sufian rupanya. Ingatkan siapa yang hantar mesej kat what apps dan hubungi saya tadi.” Dian tetap gelak. Dalam diam dia separuh lega kerana bukan Syafiq yang menghubunginya. “Hish....awak ni. Nakal ya. Kalau awak ni ada depan mata, memang saya 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Fara Hana
“Saya…saya janji saya akan bayar setiap sen yang saya dah ambik. Saya tak sengaja…saya sangat perlukan duit waktu tu. Tuan tolonglah…tolong jangan bunuh saya. Saya janji saya akan bayar balik.” “Kau ada duit?” ringkas soalan yang dilontarkan Beast memotong percakapan Ratu yang sepertinya banyak lagi yang mahu dituturkan. Ratu tidak dapat mengesan nada sedang marah mahupun tidak pada suara itu tapi dia yakin lelaki seperti Beast tidak boleh dipandang remeh. 了解更多
原价 RM 36.00

现售 RM 36.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-20%)

作者 Syaari Ab Rahman
Keluarga yang bahagia bukanlah keluarga yang tiada masalah. Bahagia bukanlah bererti tiada anak yang tidak mendengar kata. Ia hadir apabila ibu bapa tidak putus asa dan terus mendidik, seperti Nabi Nuh AS dengan anaknya. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

无库存

作者 Desmond Shum
THE BOOK CHINA DOESN'T WANT YOU TO READ' CNN In the headline-making and bestselling tradition of Bill Browder's Red Notice comes a unique and incendiary memoir from an entrepreneur who rose to the zenith of power and money in 21st century China and whose wife was disappeared - and then mysteriously reappeared four years later on the eve of Red Roulette's publication and global media coverage about it. As Desmond Shum was growing up impoverished in China, he vowed his life wo 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

无库存

作者 Michael H. Hart
In 1978, when Michael Hart’s controversial book The 100 was first published, critics objected that Hart had the nerve not only to select who he thought were the most influential people in history, but also to rank them according to their importance. Needless to say, the critics were wrong, and to date more than 60,000 copies of the book have been sold. Hart believed that in the intervening years the influence of some of his original selections had grown or lessened and that 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

无库存

作者 Tom Bradby
It was supposed to be a quiet family weekend away. But for Senior MI6 officer Kate Henderson, nothing is ever that simple... Kidnapped in Venice by a Russian defector, Kate knows she's in trouble. But all is not as it seems. The spy offers her conclusive evidence that the British Prime Minister is a live agent working for Moscow. Kate's holiday quickly becomes the start of her next mission. With proof of the PM involved in a sordid scandal and a financial paper trail that u 了解更多
原价 RM 46.50

现售 RM 46.50 (-0%)

会员 RM 41.85 (-10%)

作者 Lizanur
Kerna tiap pilihan akan membawa kita ke destinasi berbeza… Dalam rintis hujan, Mirza setia menanti wanita yang berjanji untuk memayungi dirinya dengan kasih sayang. Namun, hampa belaka. “… Mak dah janji nak ambik Mir! Mana mak Mir?” Saat dia dipertemukan semula dengan wanita kesayangannya, dia digesa memilih antara ‘emak’ dan ‘mama’. Namun, Mirza nekad tidak mahu melepaskan kedua-duanya. Dalam ribut permasalahan keluarga yang belum tenang, cinta si Hawa yang s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Faizah Mohd Noh
Yang mati hanyalah cintaku. Tidak mimpiku. Melangkaui dua latar zaman. Melayari keping-keping rindu menjadi satu potret suram. Ini fasa-fasa duka dalam hidupnya… Fida, gadis yang dicurangi setelah segalanya dikorbankan. Jay, memperlakukannya seperti hamba. Sedikit pun tiada terdetik rasa kasihan di jiwa lelaki itu untuknya. Derita yang ditanggung, membuatkan Fida dilanda kemurungan. “Ini yang kau balas kat aku, Jay? Tak apa. Tuhan ada. DIA takkan sesekali menganiayai 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Al-Wahyu
Bahagia sebenar, bukan terletak pada harta dan kuasa. Rindu, pasrah… menyerah. Perlahan-lahan bercantum menjadi sekeping hati yang remuk setelah mengetahui khabar si pujaan yang dikasihinya sudah berkahwin dengan wanita lain. “Mudahnya kau lupakan aku. Kau angkat aku sebagai ratu. Kau taburi aku dengan janji-janji manismu. Ni kalau aku buat gila lagi, nak saja sekejap lagi aku nyanyi lagu Janji Manismu.” – ZARA MARISSA Dengan perasaan yang sudah kosong, dia nekad b 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Teme Abdullah
Bokor, sebuah kapal besi gergasi yang asalnya dicipta untuk menghadapi bencana hujan tahi bintang menjadi satu-satunya tempat manusia berlindung. Meski terasing daripada ancaman dunia luar, penghuninya telah dijangkiti pelbagai jenis penyakit dan diasingkan mengikut sektor masing-masing — termasuklah Aria dan adiknya. Namun, kondisi adiknya lebih parah dan memerlukan rawatan segera. Beban Aria semakin terasa apabila bapanya sendiri tidak pernah mempedulikan mereka berdu 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Teme Abdullah
Jika ada satu sistem yang gagal berfungsi, seluruh Bokor akan turut lumpuh. Itulah yang sedang dialami Bokor – kapal gergasi berusia 571 tahun yang menjadi tempat berlindung semua manusia. Sementara sistem jentera dibaik pulih, Aria bersama beberapa wakil sektor lain mempertaruhkan nyawa untuk mendapatkan bekalan air bersih daripada sumber luar. Tanpa diduga, pengalaman di luar Bokor menjadi mimpi ngeri buat Aria. Keadaan semakin meruncing apabila Aria dituduh sebag 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Mia Azwari
Hanya dia… imamku sampai ke jannah “Perampas”... Perkataan yang paling dibenci dalam hidup Adiba Riana. Disebabkan kisah silam keluarganya, dia sering dikaitkan dengan perkataan itu. Bukan mudah dibesarkan oleh keluarga yang pernah mempunyai sejarah hitam atas perbuatan arwah ibunya. Dalam diam, Adiba menaruh perasaan terhadap abang tirinya, Naim Aswad. Puas dia cuba mengambil hati, tetapi lelaki itu semakin membencinya. “Suatu hari nanti Abang Im akan jadi husband D 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

无库存

作者 Artis Komik re: ON Comics
Wahai jin sekalian... muncullah dan lunaskanlah dendamku ini!Dia dihina kerana miskin dan tak setaraf dengan kekasihnya. Didorong perasaan marah dan dendam, Sanea dibawa bersama ke kubur oleh abangnya untuk puja entiti ghaib. Namun, apa yang diharapkan tak menjadi! Kenapa Sanea jadi galang ganti?6 karya seriau lagi merinding dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Melayu ni nak cabar korang hayati kisahnya sampai ke noktah terakhir. Berani ke...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 ARIANA GRANDE
Positions is the sixth studio album by American singer Ariana Grande. It was released by Republic Records on October 30, 2020. Grande worked with a variety of producers on the album, including Tommy Brown, Anthony M. Jones, London on da Track, Murda Beatz, the Rascals, Scott Storch, Shea Taylor, and Charles Anderson, accompanied by longtime co-writers Victoria Monét and Tayla Parx. Thematically, Positions is built around endearment, romantic devotion and sexual intimacy. Mu 了解更多
原价 RM 97.90

现售 RM 97.90 (-0%)

会员 RM 88.11 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Ada waktunya kita rasa hidup ini kurang bermakna, sedangkan segala-galanya nampak cukup dan sempurna. Seharusnya kecukupan ini mendatangkan bahagia yang didamba. Di manakah sebenarnya ketenangan? Saban hari, dari pagi hingga malam kita mencari dan mengimpikan rasa tenang. Ia sentiasa datang dan pergi dengan sendiri. Ketenangan itu tidak pernah kekal dengan kita, dan akan selalu didamba. Mungkin sebenarnya, ketenangan hakiki itu tidak terletak di dunia. Tenang hadir hanya seme 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Gelisah, risau, takut, putus asa. Mengapa emosi sebegini yang selalu membekas dalam hati kita? Ia datang bersilih ganti, sama ada kita sedar ataupun tidak. Kita mencuba bermacam-macam cara untuk keluar daripada rasa gelisah. Adakalanya ia menyembuhkan, namun adakalanya meninggalkan luka yang semakin mendalam. Buku ini menawarkan teduhan buat mereka yang berasa gelisah. Bukan teduhan palsu, kerana di samping merungkai letak duduk kegelisahan dalam hati, Ustaz Pahrol Mohamad Ju 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Namun, hati kita tetap berasa kosong. Mengapa? Hakikatnya/ternyata, bahagia yang sebenar bukanlah terletak pada nilaian kerjaya, wang dan harta. Bahagia, terletak pada bahagianya sebuah hati. Melalui buku ini, Ustaz Pahrol Mohamad Juoi mengajak kita untuk berkenalan semula dengan hati bagi mengisi kekosongan yang dirasai. Melalui pengalaman yang tersulam hikmah, beliau merungkai peranan hati dalam mendatangkan kebahagiaan buat pemiliknya. Barulah kebahagiaan yang diburu itu b 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Akif Basri
"Aku nak tolong kawan aku, tapi aku tak tahu nak cakap macam mana. Aku patut dengar saja ke, atau aku patut cakap sesuatu...?” Kadangkala, apabila kawan datang kepada kita untuk meluahkan, timbul perasaan serba salah dalam diri; “Aku patut buat apa ni?” Diam salah, cakap pun salah. Risau nanti tersalah respons. Kekok betul. Sebenarnya, bilakah waktu yang sesuai untuk kita memberi respons? Adakah cukup dengan hanya mendengar? Menjadi pendengar yang baik bukan sekadar 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者 Rino Mizuho
Siapa ada masalah, datanglah ke kedai aku. Sebab coklat buatan aku boleh tunaikan hajat dengan satu gigitan saja. Bayarannya? Macam biasa, aku akan ambil aset paling penting korang. Aku Aikawa Shokara, pakar coklat di Chocolat Noir. Coklat aku lain daripada lain sebab ia berkuasa untuk penuhi hajat pembelinya. Dan hari ni... ramai datang berhajatkan kuasa yang aku miliki. Kasih sayang, cinta dan benci. Dah masuk jilid ke-19! Komik fantasi gelap menyingkap drama manusia tamak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Wan Nur Najihah
Tetaplah berjanji untuk bersama selamanya… Indahnya percintaan apabila diakhiri dengan satu ikatan yang sah. Biarpun banyak halangan, Lufiya dan Bazlan memaknakan hubungan mereka dengan hiasan bahagia dan sumpah setia. Namun, janji tinggal janji. Lufiya tertipu! Sungguh, Bazlan bijak mengatur janji palsu. Lelaki itu tersilap langkah. Dan malam itu menjadi saksi, mimpi ngeri menghancurkan kasih sayang mereka. Terlerai sudah mahligai cinta abadi. “Kalau ada pisau kat tang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Rina Farizq
HUN ISKANDAR tak pernah terfikir seorang Instafamous muda akan muncul dan mahukannya. Apa lagi sampai memanggil, Love pula! “Hello, Love.” “Why do you want me, Lea Andrea?” “Sebab you handsome.” “Beritahu saja apa sebenarnya yang you nak.” “You bukan saja bertubuh tegap tapi berpenampilan menarik. Good looking. You tak macam kebanyakan lelaki yang sama umur dengan you. Tak stail pak cik-pak cik. You tak nampak tua. Muka dan gaya you tak macam orang yang beru 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Iman Fadia
Kiriman jambangan bunga tulip daripada seseorang yang hanya dikenali sebagai Kekasih Tulip telah membuatkan seluruh hidup Juliana diselubungi teka-teki. Sudilah terima jambangan tulip ini. Jika diizinkan Tuhan, kita akan bertemu satu hari nanti. – Kekasih Tulip. Zafril… abang kepada Zara, kawan baik Juliana pula mendesak Juliana agar bertemu dengan Ray yang sedang terlantar koma di hospital. “Kenapa kau nak sangat aku jumpa dia?” - Juliana. “Kau akan tahu juga nant 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ayesha Syahira 
Ayesha Syahira’s upcoming book about solah uncovers her secret gems and reflections on how she prepares herself for solah and how she stays focused and present while doing her five daily prayers. It is not easy to reach the level of khushoo’ in each of your five daily prayers. Therefore, in this book, Ayesha opens up about her spiritual self-journey to attain her relationship with Allah and her struggles to be fully content and at peace in her solah. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
THE WORLD'S GREATEST FIRST LOVE THE MOVIE 2IN1: YOKOZAWA TAKAFUMI NO BAAI + PROPOSE-HEN When Ritsu Onodera changes jobs, looking for a fresh start, he's not exactly thrilled when his new boss turns out to be his old flame. Ritsu's determined to leave all that in the past—but how can he when his boss is just as determined that they have a future? Tired of accusations that family connections got him his current position, Ritsu Onodera quits his job as an editor at his father' 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Mizz Nina
Can you be happy yet still feel lost?  After years of chasing after everything that makes her happy, former international singer, rapper, and songwriter Mizz Nina finally asked herself what was truly important to her.  Light For The Lost Soul is a series that narrates the story of her life when she decided to leave the spotlight and the stage in her quest to seek light and love for her 了解更多
原价 RM 54.00

现售 RM 48.60 (-10%)

会员 RM 43.20 (-20%)

作者 Qis Nur Harraz
Every rose has its thorn. Begitu juga dengan kasih sayang, pudarnya ia tak pernah terduga. “Anak angkat tetap anak angkat. Walau kita usaha untuk jadikan dia ahli keluarga dan mahram kita, status dia tetap tak pernah berubah! Dia bukan darah daging kita! Dia bukan ahli keluarga ni!” – Tuan Azri Menjadi anak yang taat dan tidak pernah ingkar, Harriz Murray lelaki berdarah kacukan Melayu-Inggeris terus disingkir jauh daripada keluarga Tuan Azri. Semuanya kerana dia ti 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Norshiemah Md Yasan
“Setia di sisi bersama cinta yang tidak akan dilepaskan pergi.” Berkahwin dengan bapa ayam? Lintah darat? Memang kerja gila! Qaisara tidak menyangka, Pak Borhan sanggup mahu menjodohkannya dengan lelaki seperti itu demi mahu melunaskan hutang judinya. Jadi, untuk mengelak perkara itu daripada berlaku, Qaisara berfikir ada baiknya kalau dia cepat-cepat berkahwin dengan lelaki lain. Tapi, masalahnya dia mana ada pakwe. Dan mana pula mahu dia mencari lelaki yang boleh dijad 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Elvroseth
“Kiss or kill?” BLURB: Empero. Sebuah empayar yang gah di mana bandar utamanya terletak di Roman Hispania. Mereka yang beragama hidup dalam ketakutan dan golongan pagan mula menguasai kemanusiaan dengan konsep Homo Deus. Dan di sini, lahirnya seorang puteri yang tidak bermahkota dan tidak bertakhta. Sultanah Lilith Alai’syah. Itu gelaran yang sepatutnya disandang. Dia hidup tanpa beristana dan tanpa emas permata menyaluti tubuhnya. Sehingga suatu hari, dia bertemu den 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Cahaya Faliya
“Kau ni buta ke apa? Mata letak mana?” – Zarith Akibat pelanggaran itu, mereka kerap berjumpa. Adakah itu jodoh? Namun di sebalik pertemuan itu, mereka sering bergaduh. Hari demi hari, benci bertukar sayang, sayang bertukar cinta. Namun, mampukah cinta itu bertahan andai dugaan datang bertimpa-timpa? “Dahlah, tuan. Saya rasa tak ada apa-apa yang perlu kita bincangkan lagi. Pernikahan ini memang tak boleh diteruskan.” – Yana Pengenalan Fendi dan Yana 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Fiy Suri
"...I'm sorry, but I'm afraid you can never do snowboarding again." Hud terduduk. Akibat kemalangan yang menimpa, minat dan kecintaannya pada meluncur salji - bahkan seluruh hidupnya, punah! Tak pernah dia sangka, atlet Olimpik sepertinya terpaksa bersara seawal usia 25 tahun. Sikap Hud terus berubah menjadi dingin, sehinggalah pertemuannya dengan keluarga Our Time memberikan cahaya yang baharu dalam hidupnya. Terutamanya kehadiran Inara, barista girang yang juga menghidap 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Auni Zainal
Dia diam apabila marah. Dia diam apabila sedih. Dia diam apabila kecewa. Mawaddah Ilmi tidak tahu apa masalah dirinya. Namun, dia sentiasa pasti yang dia tak berhak disayangi, apatah lagi layak ke syurga. “Aku tak pernah buat apa-apa dengan betul. Aku menyusahkan orang lain sejak dulu. Semuanya salah aku sebab aku tak cukup baik." Pendirian Mawaddah berubah sejak Iffat Rusyaidi melihat dia dimalukan semasa suatu temu duga. Dia sentiasa mengelak daripada Iffat, sehingga 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Shakirah Md Din
Kisah hidup ceq yang diuji dengan penyakit kanser pada usia 45 tahun. Ceq berkongsi pengalaman melawan penyakit yang dianggap oleh masyrakat sebagai 'Pasport Untuk Mati'. Rawatan demi rawatan yang disulami dengan ujian demi ujian akhirnya berjaya diharungi dengan semangat dan sokongan Pokji Laling. Di sebalik nikmat yang ditarik, tersembunyi kesedaran di hujung perjuangan. Kini, ceq telah kembali bekerja dan menikmati kehidupan yang masih diberi pinjam oleh-Nya. 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者
932 Dead or Alive! Queen's Sumo Inferno! 非生即死 QUEEN的大相撲地獄 Mati atau Hidup! Neraka Sumo Queen! 933 Gyukimaru! Zoro Fights a Duel on Bandit's Bridge! 牛鬼丸 索隆劫路橋的決鬥 Gyukimaru! Zoro Bertarung di Jambatan Perompak! 934 A Big Turnover! The Three-Sword Style Overcomes Danger! 大逆轉 跨越生死關頭的三刀流 Pusing Ganti Besar! Gaya Tiga Pedang Mengatasi Bahaya! 935 Zoro, Stunned! The Shocking Identity of the Mysterious Woman! 索隆 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者 Thomas Chua
Investing in the stock market can be risky but rewarding. It is full of opportunities and traps, happiness and heart breaks, and tons of hard work. If you learn the important lessons well, a great fortune is yours to take. As an experienced stockbroker and trainer with more than 15 years of experience, Stevent reveals the biggest pitfalls and hidden dangers you need to avoid. "Stevent Hee, a seasoned technical trader and popular independent Malaysian Stock Market online comm 了解更多
原价 RM 48.80

现售 RM 48.80 (-0%)

会员 RM 43.92 (-10%)

无库存

作者 Mizi Wahid
As we enter into this new decade, we become acutely aware of the increasing number of people who are leading extremely unhappy lives.  Most of them of course are so naturally skilled at hiding their sadness, masking them with “filters” on social media. And they are finding it harder and harder to love themselves each day. The constant comparison is one evil that they can’t seem to simply brush off.  In this book, author Mizi Wahid delves into the topic of rediscove 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Mizi Wahid
Do you feel overwhelmed right now with all the pressures and uncertainties of life? Does the thought of your past failures, failed relationships and negative labels drag you down? Have you ever wished that you could just leave everything behind and start fresh? Are u ready to finally let go, move on and live a happy and joyful life? If you keep bringing ne 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Mizi Wahid
Call Upon Him is a revised and updated version of  Prayers For Success that was first published in  2011. Now in 2019, it is retitled to Call Upon Him : 21 Steps To Strengthen Our Trust In Allah. This book is not merely a compilation of supplications taken from the Quran and the Sunnah. It is a book written with the sole intention to inspire Muslims to have unquestionable faith in the Most Generous Lord, Allah s.w.t. through the s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

1-1328 of 1328

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top