0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Terbang tapi berjalan '找到 1302 件相关商品
作者 Zint
BOOM VS TANK Demi rapat dengan teman baik Julia, Boom sanggup join Persatuan Silat yang hidup segan mati tak mahu. Tapi asyik tidur je masa latihan. Haih~ Lepas tu berani pula nak sahut cabaran Tank! BATTLE START! Jaguh sebenar bakal ditentukan dalam rematch antara Cole dan Shaw. Ada peluang lagi ke untuk Cole buktikan kekuatan sebenar? Semangat tempur takkan pernah padam! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者 Nishiki
Geng meow ni kalau tak comel memang tak sah, kan? Ada je telatah mencuit hati setiap hari. Tapi jangan lupa diorang ni ‘majikan’ tau! Nak harapkan diorang ikut cakap? Mimpi jelah. Mujur masa nakal pun masih comel, sejuk hati~ Yeay, Lawak Pasal Meow 16 kini kembali ceriakan korang! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

无库存

作者
Yagate Kimi ni Naru 終將成為妳 JAP/ENG (E / C / M) Yuu has always loved shoujo manga and awaits the day she gets a love confession that sends her heart aflutter with bubbles and hearts, and yet when a junior high classmate confesses his feelings to her... she feels nothing. Disappointed and confused, Yuu enters high school still unsure how to respond. That's when Yuu sees the beautiful student council president Nanami turn down a suitor with such maturity that she's i 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者
Koi wa Ameagari no You ni 爱在雨过天晴时 JAP/ENG(TV) JAP(LIVE MOVIE) E / C / M Akira Tachibana is a soft-spoken high school student who used to be a part of the track and field club but, due to an injury, she is no longer able to run as fast as she once could. Working part-time at a family restaurant as a recourse, she finds herself inexplicably falling in love with her manager, a divorced 45-year-old man with a young son. Despite the age gap, Akira wholeheartedly embr 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者
Mahou Tsukai no Yome 魔法使的新娘 JAP/ENG JAP(SPECIAL) E / C / M Hatori Chise is only 16, but she has lost far more than most. With neither family nor hope, it seems all doors are closed to her. But, a chance encounter began to turn the rusted wheels of fate. In her darkest hour, a mysterious magus appears before Chise, offering a chance she couldn't turn down. This magus who seems closer to demon than human, will he bring her the light she desperately seeks, or drown 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者
Uta No Prince-Sama : Maji Love 歌之王子殿下 真爱 JAP (E / C / M) With dreams of becoming a composer and someday writing a song for her favorite idol, Haruka Nanami enters the Saotome Academy, a prestigious performing arts school made up of students who are either vying to become an idol or a music producer. Haruka becomes acquainted with six of her classmates, who are all competing to become idols. For her project, she must team up with another student as an idol-pro 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者
Slam Dunk灌篮高手 JAP/CAN (Vol. 1 - 101 End) JAP/CAN/MAN (MOVIE 1) JAP (MOVIE 2 - 4) JAP(THE FIRST) Sakuragi Hanamichi seorang budak sekolah tinggi yang suka bergaduh dan tidak digemari gadin. Din bertemu dengan gadis idamannya, Haruko Akagi semasa memasuki sekolah tinggi. Dia angrep elialen appa saja demi menawan hati Haruko termasuk menyertai pasukan bola keranjanprekplaнуте катан улс nangi pertandingan kebangsaan dan diketuai oleh abang Haruko. Akan tetap 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者
POKEMON 宠物小精灵 SUN & MOON JAP/ENG (E / C / M) What starts as a summer vacation in the tropical Alola region turns into the next exciting chapter in Ash Ketchum’s quest to become a Pokémon Master! There’s plenty for Ash and Pikachu to explore in this sunny new region, with exciting new Pokémon to discover and interesting people to learn from along the way—including the cool Professor Kukui and the fun-loving Samson Oak. More new faces will help guide Ash 了解更多
原价 RM 99.90

现售 RM 99.90 (-0%)

会员 RM 89.91 (-10%)

作者 Nicole Bibi
MALAM YANG SERAM DI ITALI Korang mungkin pernah dengar fasal legenda rumah dan istana berhantu, serta insiden hilang di Itali. Negara ni seolah-olah menyembunyikan cerita seram yang menarik minat ramai orang. Tapi korang kena hati-hati, sebab cerita seram ini mungkin menjadi mimpi ngeri yang korang tak dapat lupakan~ Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Wesley
PERANGAI MASING-MASING BUAT PUSING KEPALA! Macam tulah gambaran ragam penduduk Kampung Momoland. Tak ada yang normal melainkan luar biasa + tak masuk akal! Tapi yang pasti gelagat seisi kampung boleh buat korang ketawa guling- guling~ Apa lagi? Jom tambah kekalutan hidup korang tu! Hahaha!!! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Lollysnow
SHE ✰ Tentang jiwa yang abadi dalam bait aksara, tentang tempat yang menjadi kenangan dan tentang bahagia yang harus menelan luka. Bahagia? Bahagia dengan rasa yang tidak layak itu sebenarnya menyakitkan kerana bahagia itu soal rasa, bukan semata-mata bersama. Niat tulus ingin memberi bantuan malah disalah erti menyebabkan seorang gelandangan perempuan yang tiada identiti dikahwinkan dengan seorang jejaka yang sempurna hidupnya. Qaled Zavian, dalam marah dan 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Nabilah Alwie
Dalam Islam wanita dimuliakan, diangkat tinggi, dihormati zaman. Bukan terzalimi, bukan terpinggir, di bawah naungan Tuhan, jiwa tenang mengalir. Impian suci menjadi solehah, langkah-langkah menuju redha Allah. Dengan iman, sabar, dan syukur di hati, istiqamah dijunjung, dalam rahmah Ilahi. Teladan mulia dari sejarah nan suci, Maryam, Fatimah, Asiah jadi inspirasi. Solehah bukan sekadar panduan di jalan, tetapi ilham megah, menuju keberkatan Tuhan. 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 35.10 (-10%)

无库存

作者 Aqila Masri
Orang kata kita perlu live in the moment. Kalau risau sangat tentang masa depan, lagi susah nak tenang. Hidup saja dulu. Namun kenapa selalunya otak kita tak bagi kerjasama? Ada saja benda yang nak difikirkan dan dirisaukan. Tak kiralah kecil ke besar, semuanya bermain-main dalam kepala. "Kalau aku buat ni, agaknya apa diorang fikir pasal aku eh? Entah-entah orang rasa aku ni pelik.” Akhirnya, diri sendiri pun sudah putus asa dengan mainan fikiran dan perasaan yang ada. Mul 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Morgan Housel
Menguruskan wang dengan baik tidak semestinya tentang apa yang anda tahu. Ia mengenai tingkah laku anda. Dan tingkah laku sukar untuk diajar, walaupun kepada orang yang benar-benar pintar. Wang—pelaburan, kewangan peribadi dan keputusan perniagaan—kebiasaannya diajar sebagai bidang berasaskan matematik, iaitu data dan formula memberitahu kita dengan tepat perkara yang perlu dilakukan. Tetapi dalam dunia sebenar, orang tidak membuat keputusan kewangan berdasarkan hampara 了解更多
原价 RM 50.00

现售 RM 50.00 (-0%)

会员 RM 40.00 (-20%)

作者 Norzabetha
Penatnya nak berdepan ujian dan cabaran setiap hari. Cubalah lari sejauh mana, tetap masalah akan mengekori kita. Saat kita cuba menyembuhkan diri daripada luka lama dan trauma, ada sahaja yang membuatkan kita teringat kembali dengan kisah lama. Berupaya kita cuba bertahan, namun ada sahaja hal-hal yang membuatkan emosi kita kembali kacau. Kadangkala, cemburu melihat ada yang mampu mengharungi dengan tenangkan? Kita tertanya-tanya mengapa kita ini mudah kecundang hingga terte 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Hudanajwa
Tengku Aadyan Ruiz, pewaris tunggal keluarga The Ruiz. Mata kelabu cerah miliknya sering memukau sesiapa yang memandang. Thea Radea, anak perempuan kesayangan Thariq Ridzuwan. Dua watak yang mempunyai keperibadian sama, dingin dan beku, kembali bertemu setelah sekian lama membawa haluan masing-masing. Suatu ketika dulu, Tengku Aadyan pernah melamar Thea tetapi dibiarkan tergantung tanpa jawapan. Tapi pertemuan semula antara mereka kali ini telah mengubah pendirian Thea. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Hudanajwa
Dua jiwa yang hidup di dalam satu tubuh, Tengku Aaydan Ruiz atau nama gelarannya ACE. Aura membunuh dan sikap dingin melebihi bapanya telah membuatkan dia sangat ditakuti oleh semua orang. Tengku Aadyan mempunyai personaliti yang lebih pendiam dan penyabar tetapi ACE pula mempunyai personaliti yang berlawanan. Orang yang sama tapi mempunyai dua personaliti berbeza. Hanya satu persamaan mereka, bencikan pengkhianatan. Thea Radea yang semakin menjadi-jadi dan Tengku Aadyan p 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Ariaseva
Mark Hayden dan Darlene Fareesha, dua insan yang datang dari dunia yang berbeza. Tidak pernah saling mencintai. Takdir menyatukan mereka dengan cara yang paling tidak terduga. Tetapi Darlene terima dengan hati yang terbuka. "I'm not just a killer, but I'm also a headhunter. My bullet will never miss its target. Others have fallen prey, do you want to be next?" - Mark Hayden William Jejaka yang sentiasa digeruni ramai kerana perwatakannya yang sentiasa dingin dan kejam. Dila 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

无库存

作者 Asyraaf Hazen
A man who masters patience, masters everything. Ketika Tuhan mengirimkan seseorang untuk menyelamatkan hidupmu, dia tidak akan berbicara pada ragamu, dia akan berkata pada hatimu. Zaheen Iskandar, lelaki yang punya segala-galanya. Dia bagaikan burung yang terbang bebas di langit biru, menggapai segala kemahuannya. Meskipun begitu, baginya kebahagiaan bukanlah di saat kita memiliki kesempurnaan, namun ketika kita dapat menerima ketidaksempurnaan dengan tulus dan ikhlas. “ 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Nuraa Qilla
Everything I do, I do it for you. “Well... not every story should have a happy ending, right?” Setiap orang punya cerita yang berbeza. Begitu jua dia… hidupnya seperti alunan melodi yang indah, namun adakala bagaikan seekor burung yang dikurung duka di dalam sangkar. Tatkala dia merasakan dunianya tidak adil apabila tiada seseorang pun berpihak padanya, hadirlah lelaki bernama Lucas Alexander. Iris fikir lelaki itu akan ada selamanya tapi salah faham buat mereka berp 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Hyun Yunzz
The pen is mightier than the sword. "Menyembunyikan sisi buruk kadangkala lebih bijak daripada mendedahkannya. Tidak setiap bayang layak dibawa ke dalam cahaya." - Yandere Yandra. Nama penanya Yandere, dikecam teruk di dunianya sendiri. Mereka bilang, ceritanya tragis dan tidak patut wujud! Namun semangatnya yang kuat menemukan dia kepada pembaca setianya yang dikenali sebagai Nathan Gabriel. Nathan memperkenalkan Yandra kepada sebuah aplikasi Draftpen yang hanya boleh dia 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Moonlightlavh
Siapa yang pergi dulu antara kita adalah pemenangnya. Benarkah cinta sejati itu wujud? Hari saja Sang Pencipta hadirkan siang berganti malam. Jadi apa jaminan seorang manusia tidak boleh berubah hati dalam sekelip mata? Mencari pasangan hidup tidak pernah terlintas di benak fikiran seorang Izara Medina kerana dia tidak pernah percayakan lelaki. Bagi dia, lelaki akan terus mencari yang baru bila sang pemilik hati sudah tiada. Dari masa lalu, dia trauma apa yang berlaku. Sej 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Missliluna
Tamed that villain Ditikam belakang, dimanipulasi, diperdaya. Dunia ini sebuah lakonan. Tiada kebenaran, hanya penipuan. Permainan yang diciptakan demi kejatuhan telah menjerat mereka ke dalam perangkap satu sama lain. Mutiara Seroja, digelar Pearl. Dibesarkan oleh sebuah legasi gangster berkelas tinggi. Hidup bagaikan seekor anjing. Litar kehidupannya ini telah mematikan hati Pearl untuk mencintai dan dicintai setelah mengharungi pelbagai ancaman hidup. “I've warn you 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Fatin Harh
One night can be the end and the beginning of a story. Magisnya satu rasa menyentuh hingga ke nadi. Magisnya satu malam membawa sepasang jiwa bertemu. Tanpa mengenali diri sang jejaka, gadis itu terbuai oleh perasaan. Hanya pandangan mata helang itu memukau dan sulit dilupakan. Benar, pandangannya seringkali memaku wanita. Dia mampu mencairkan patela dan humerus wanita agar jatuh dalam dakapannya. Namun, dia ada satu prinsip bahawa dia tidak akan sesekali menyentuh seseora 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Andrea Hirata
Sang Pemimpi adalah sebuah lantunan kisah kehidupan yang memesona dan akan membuat Anda percaya akan tenaga cinta, percaya pada kekuatan mimpi dan pengorbanan, lebih dari itu, akan membuat Anda percaya kepada Tuhan. Andrea akan membawa Anda berkelana menerobos sudut-sudut pemikiran di mana Anda akan menemukan pandangan yang berbeda tentang nasib, tantangan intelektualitas, dan kegembiraan yang meluap-luap, sekaligus kesedihan yang mengharu biru. Tampak komikal pada awalny 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者 Hamka
“Jika kita tidak pernah pun mempersoal keadaan setelah kita begitu enak hidup di zon selesa, how dare we claim that we have nothing to do with the sufferings of others?” Membaca satu demi satu cerita pendek yang mengumpulkan kisah air mata, kesedihan, dan rintangan yang dideritai oleh segolongan manusia di muka bumi ini, membuat saya sedar begitu banyak hal yang masih perlu saya betulkan di hidup sendiri. Awalnya saya kurang mengerti mengapa setiap cerita berakhir denga 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

无库存

作者 Marissa
Selamat datang cinta, pergilah duka. Berakhir sudah ikatan suci yang dijalin selama ini dengan penuh cinta dan sayang. Pedih hati Fatihah tidak dapat digambarkan saat Khairul terpaksa menceraikannya. Mereka harus berpisah. Jodoh antara mereka sudah habis. “Maafkan abang. Abang sudah mungkir janji untuk menjaga Tihah dengan baik. Abang tak mampu tunaikan janji-janji abang.” Dengan linangan air mata jantan itu, Khairul menghantarnya pergi. Tak Fatihah duga begini akhirny 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Pynat Mouri
Dia datang… Dia takluk! ANGKUH! Sentiasa mendongak ke langit tanpa pedulikan perasaan orang lain. Dengan penampilan serba hitam seperti burung gagak, bibir turut dioles dengan lipstik rona gelap, sekali pandang memang tak berkenan dek hati. Miss Gothik gelaran yang diberi oleh orang sekeliling. Namun siapa sangka di luar nampak keras tetapi hati di dalam sangat fragile. Kerana kurang kasih sayang sejak kecil, ditambah dengan peristiwa ditinggalkan sehari sebelum majlis per 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Saku Zan
"Kesedihan itu bagaikan parut. la mungkin akan pudar mengikut waktu, tetapi pasti tetap ada. Kita harus belajar menerima keadaan itu dan hidup sebaik mungkin bersama-sama dengannya." Sebuah novel sains fiksyen dengan projek klon yang sarat dengan mesej kekeluargaan, isu pergolakan rumah tangga, pengkhianatan, pergelutan kuasa dan kehilangan tidak tergantikan. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者 Siaw Jun Kit
Sekiranya anda memahami fakta terakhir, tahniah! Anda telah dilengkapi senjata untuk meneroka konsep artistik Analisis Teknikal pada tahap yang sangat mendalam. Alat ini akan dibenamkan dalam diri anda, membolehkan anda menavigasi dunia pelaburan, dan secara perlahan, anda akan menjadi seorang penguasa bebas – seorang Veteran. Sekiranya anda seorang trader baru dalam bidang pelaburan, anda mungkin mendapati bahawa karya ini serupa dengan buku pelaburan arus perdana di p 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Tatsuya Endo
Perisik terhandal Twilight memang tiada tandingannya bila menyamar dalam misi berbahaya demi keamanan dunia. Tetapi apabila dia menerima sebuah tugasan penting, dia akhirnya tertekan dan bergelut dengan masalah ni! Seorang yang tak suka bergantung pada orang lain, Twilight harus mencari isteri dan anak demi misi menyusup ke sebuah sekolah swasta elit. Apa yang dia tak tahu ialah isteri yang dipilihnya adalah seorang pembunuh upahan dan anak angkatnya pula mempunyai kuasa tel 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.90 (-7%)

会员 RM 14.90 (-7%)

作者 Tatsuya Endo
Twilight perlu menyusup masuk ke Akademi Eden yang berprestij untuk mendekati sasarannya, Donovan Desmond. Tetapi adakah dia telah merosakkan peluang anak perempuannya, Anya akibat kelakuannya ketika temu duga kemasukan? Mungkin misi yang benar-benar mustahil kali ni adalah memastikan Anya menjadi pelajar yang cemerlang dan berkawan dengan anak lelaki Donovan yang sombong, Damian! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 14.90 (-7%)

会员 RM 14.90 (-7%)

作者 Kaoru
Sofia dan Shasha, dua gadis muda yang sama-sama keras kepala sering tidak pedulikan perasaan orang lain sehingga orang sekeliling berasa kurang senang. Sofia dan Shasha menyertai sebuah pertandingan nyanyian tetapi hasilnya mengecewakan, malah mengundang kritikan dek keangkuhan mereka. Pada masa sama, keputusan Xander untuk memutuskan persahabatan dengan Daniel membuatkan Daniel sedih dan kecewa. Bagaimana mereka boleh selesaikan semua masalah ini? 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 12.90 (-19%)

会员 RM 12.90 (-19%)

作者 Iqbal Rafiuddin
Sebut saja nama Vanness, mesti terbayang gogal oren di kepala dan plaster kecil di kiri mukanya. Inilah remaja paling nakal dan malas di SMK Lawak Kampus. Hidupnya tak pernah sunyi tanpa prank yang sememangnya memeningkan Cikgu Noodle dan warga sekolah. Sampai Pengetua pun dah putus asa dengan perangainya. Tapi adakah semua orang tahu ada sebab Vanness berperangai begitu? Semuanya berubah bila dia terjumpa sebuah buku merah yang mampu merealisasikan hajat. Vanness hampir p 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 17.60 (-20%)

作者 Sharina Elisa
Suarakan hatimu... kawan~ Kehadiran Fifi di dalam kelas terasa amat janggal. Joni, Emilia dan Mia berusaha memahami karakter sebenar gadis itu. Fifi sering membawa diri, menyukarkan mereka untuk mengenalinya dengan lebih mendalam. Joni mula curiga apabila ternampak kesan lebam pada pergelangan tangan Fifi dan mula merencana untuk membongkarkan perkara sebenar. “Saya tak tipu! Joni, Mia, Emilia, Kim Ji-won dan Adam yang buli saya! Mereka cederakan saya!” - Fifi Ta 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 12.90 (-19%)

会员 RM 12.90 (-19%)

作者
Macross Delta 超时空要塞Delta JAP (E / C / M) 8 tahun selepas kejadian Macross F, satu fenomena misteri, Sindrom Var, kian melaham seluruh alam semesta. Kini, para juruterbang Valkyrie generasi baru ditaruh harapan untuk menamatkan ancaman alam semesta ini. Di samping itu, pasukan pejuang Valkyrie Satria Aerial dari Negara Angin datang untuk mencabar Skuadron Delta. Eight years after the events of Macross F, a mysterious phenomenon known as the Var Syndrome is gradual 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 40.00 (-20%)

作者 Dreamer
Pear dilamar syarikat penerbitan muzik terkemuka untuk menjadi penyanyi pelatih. Bakat yang ada pada dirinya memukau dan menggetarkan jiwa semua pada malam itu. Satu malam yang sangat indah, ditemani salju halus menenangkan suasana. Tapi kegembiraan itu cuma singgah sebentar, kerana kebenaran kisah silam Coco dan ibunya mula terungkap. Rahsia silam dan permainan emosi mula menjengah jilid ke-7!  了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Anas Miras
“Apa gunanya? Walaupun saya cuba, akhirnya gagal juga. Saya ... tak ada tangan macam orang lain.” Rayyan – seorang remaja kudung bertangan besi sangat rajin dan suka membantu orang lain. Namun, apa yang dilakukannya sering saja membuatkan keadaan bertambah buruk. “Saya tahu niat kamu baik; bagus kamu mahu menghulurkan tangan dan meringankan beban. Tapi, kamu kena sedar. Tangan kamu tak mampu untuk pikul beban-beban itu.” Rayyan tersentak. Dia tahu, dia tidak sepe 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Nur Zafira Akma Rozlan Fatin Aqilah
Buku Aktiviti Farah & Farhan: Alam Semesta Dalam Al-Quran Buku di luar, permainan di dalam! Melalui sebuah buku, kanak-kanak boleh bermain, belajar dan menjadi kawan kepada Al-Quran! Dalam Buku Aktiviti Farah dan Farhan, anak-anak dapat menampal, mewarna, melukis, menconteng, memadan dan melipat bertemakan Alam Semesta Dalam Al-Quran. Kanak-kanak mesti akan leka memadankan stiker gambar sebenar dan sibuk belajar melipat origami. Ibu dan ayah pasti suka! *** Alam Semesta Da 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Muhammad Arif
Setiap orang berharap untuk panjang umur. Dapat menikmati dunia, kebahagiaan dan kesenangan. Dengan kepanjangan umur juga kita mampu mengumpulkan sebanyak-banyaknya amal kebaikan dan kebajikan untuk bekalan ke dunia yang abadi. Tapi bagaimana mahu panjang umur? Buku ini memberikan tip-tip yang berguna untuk kita dalam menjaga dan memastikan kesihatan kita pada tahap yang terbaik. Ramai yang sanggup berbelanja besar untuk menjaga kesihatan tubuh badan. Ini kerana sihat adalah 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Syira Lokman
Buku ini membawa kita meneroka jalan sembuh dan mencari makna hidup untuk terus bangkit, dan bangkit selepas melalui fasa sembuh. Fasa sembuh itu bukan penamat, tetapi perjuangan yang tidak pernah terhenti dan dilorongkan dengan cabang-cabang pilihan. Jalan baru yang mematangkan. Cabang baru yang memberi harapan. Sembuh bukan bermakna kita sudah menang dan tidak lagi berdepan kesakitan. Proses sembuh dan bangkit ini akan terus berulang berkali-kali sehingga ke akhir hayat. Uj 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Umi Danial
Kisah mengenai Bawang Merah yang tinggal bersama ibu dan adik tirinya, Mak Kundur dan Bawang Putih. Seringkali Bawang Merah berasa tidak adil kerana hanya dia saja yang membuat kerja rumah. Suatu hari, ketika di sungai, Bawang Merah bertemu dengan ikan Kaloi yang kemudian menjadi kawannya. Setiap pagi, Bawang Merah akan rasa gembira apabila ke sungai. Namun hari itu, Bawang Merah memanggil ikan Kaloi, tetapi ikan itu tidak muncul. Rupa-rupanya, ikan Kaloi telah hilang. Apakah 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Razisatul Asyifah Ismail
Anak-anak burung Merpati meluahkan rasa sunyi, takut dan bimbang. Lalu, ibu Merpati bercerita kisah moyang mereka yang berbakti kepada Nabi. Kisah bermula apabila ada pakatan jahat puak Quraisy mahu membunuh Nabi. Kemudian, Nabi bersama sahabat baiknya, Abu Bakar menuju ke Gua Tsur. Mereka berlindung di dalam gua yang kecil dan sempit itu.Abu Bakar berasa sedih lalu menangis. Nabi menenangkan Abu Bakar dan menyatakan Allah akan membantu mereka. Sementara itu, orang Quraisy mu 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Maria Kajiwa , Llamakyo , Hannah Serres
MENUNGGU SIANG - MARIA KAJIWA "Tapi, macam mana saya nak cari satu lagi nyawa budak?" - ZAKARIA Korban yang seterusnya adalah dalam kalangan anak-anak pelanggannya. Apabila ada budak kecil dalam lingkungan umur dua tahun di kedai itu, dadanya berdebar-debar. "Kamu jangan takut, dia datang nak tolong kamu. Nak buat kamu kaya..." STAIRCASE 7 - LLAMAKYO "Awak takkan percaya apa yang saya lalui di perpustakaan tadi. Dia buat tarian ulik mayang, lepas tu tiba-tiba dia mengilai. 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 13.00 (-0%)

作者 Anuar Darwisy
Tular di FYP TikTok tentang keindahan sebuah rumah inap desa tepi sungai yang terletak di kaki Gunung Jerai, membuatkan Misha teruja untuk ke sana. Dia mengajak Edrina, Anita dan Lily untuk turut serta. Tetapi baru saja menjejakkan kaki, Edrina sudah berasa tidak sedap hati. Dia merasakan ada yang misteri tentang tempat itu. "Batu-batu sungai ni diikat dengan rambut..." - Anita Percutian yang menyeronokkan bertukar tragedi apabila fenomena kepala air melanda secara tiba-tiba. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Teme Abdullah
Berbaloikah hasrat yang dikejar, andai nyawa menjadi taruhan? “Do you really think you can run from us, Sofea?” * Sofea, seorang pekerja yang berdedikasi dan bijak, bercita-cita ingin berjaya di syarikat RICE dengan hasil usaha sendiri. Dia menyangka kehidupannya akan menjadi normal sepertimana orang lain. Namun, pertemuan dengan Danny — seorang atlet tinju tersohor — mengingatkan Sofea kepada sesuatu yang sudah lama dilupakan. Sebuah organisasi misteri yang telah me 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Auni Zainal
“Suara penyanyi ni macam itik tercekik, encik.” “Awak kata suara saya macam itik tercekik?” *** Yulia – kelam-kabut, tapi sibuk mahu menjadi hero untuk semua orang. Sanggup tinggalkan cita-cita dan memandu e-hailing demi menyara ibu dan adiknya — sebab dia saja boleh diharap. Adam – penyanyi popular kontroversi yang lebih suka menyendiri; takut mahu rapat dengan orang. Kan lebih senang mencintai dari jauh? Tiada siapa kecewa. Dunia mereka bertemb 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Osman Deen
“Macam mana aku nak hidup tanpa abah?” “Aku pun takut, Malik. Tetapi sementara ada masa, kita hargai dia boleh?” *** Malik terdesak — kerana dia tahu, waktu abah semakin singkat. Dia kasihan melihat ibu yang lelah bekerja dan menjaga abah. Walau sebanyak mana pun Malik cuba meringankan derita mereka, masih tidak cukup. Jarum masa tetap berdetik.   Tertekan dengan hidup, Malik mula meluahkan isi hatinya ke dalam surat yang dimulai dengan:  “Ke hadapan m 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Adnin Roslan
Novel yang mengisahkan seorang pemuda yang berusaha memahami cinta dalam arus permodenan budaya dunia sekarang. Satu isu besar dan ramai yang lemah dan gagal memahaminya dengan baik, hatta seorang yang ikut tarbiah sekalipun. Kebanyakan rasa terseksa dan terperangkap dengan dosa ni. Ada yang langsung tak rasa salah dengan beberapa alasan yang sangat tak berlandaskan syarak tapi akal. Ada yang tahu akan bahayanya isu ini, namun akibat nafsu yang membuak-buak, dia “cair” 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Abe Mat
Kenapa dunia ini tidak adil. Kenapa perlu diuji. Kenapa aku yang selalu malang. Kenapa! Aku takut. Aku sudah mengalah. Aku tak mempu buat apa-apa. Aku nak berhenti. Aku penat. Sahabat! Bangun! Sedarlah ini dunia bukannya syurga! Ini tempat untuk diuji bukannya tempat untuk bersenang. Ingatlah, andai dunia ini tempat untuk bersenang, maka segala bentuk kesenangan akan datang pada mereka yang beriman. Tapi sedarlah, dunia ini adalah tempat untuk diuji. Maka kepada yang berimanl 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 30.00 (-0%)

作者 Anna Milia
Perceraian Hilda dan Dato’ Firas menjadi viral seluruh negara, kerana Firas adalah ahli perniagaan terkenal. Perpisahan yang membawa seribu satu kisah duka. Namun, setelah dua tahun berpisah, tiba-tiba Hilda datang bersama sebuah marriage proposal. “Saya nak kita kahwin semula.” - Hilda “What’s your game? Saya tak ada masa nak layan permintaan gila awak.” - Firas Bagi Firas, tawaran Hilda dirasakan sangat menarik. Tapi, apa niat tersirat bekas isterinya itu? Nam 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 24.80 (-20%)

作者 Zaza Qry
Perkahwinan dengan rasa cinta itu tiba-tiba putus di tengah jalan. Kalau meraung pun sudah tidak berguna kerana si suami sudah melafazkan talak. Bukan satu, tapi tiga sekali gus! Apabila tersedar, Nafis tidak dapat buat apa-apa lagi. Hidni sudah diceraikan dengan talak tiga! Kerana cinta yang masih mendalam, Nafis buat rancangan gila. Mencari cina buta! “Awak nak tengok saya merana ke?” - Nafis “Awak baru terfikir, kan? Bukan senang nak cari cina buta yang betul-betu 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 24.80 (-20%)

作者 Ikaz
BANKRAP MUFLIS PENTADBIRAN KEBANKRAPAN Selepas terbitnya buku BANKRAP BUKAN MUFLIS SIRI 1 - PENGENALAN DUNIA BANKRAP - kini kami terbitkan pula Siri 2- PENTADBIRAN KEBANKRAPAN. Sebuah buku yang merupakan kesinambungan dalam pengajian ilmu kebankrapan. Dalam Siri 2 ini, pembaca akan didedahkan dengan borang- borang berkaitan serta urusan pentadbiran sesuatu kes bankrap yang dilaksanakan oleh Jabatan Insolvensi Malaysia. Ia dapat mendedahkan kepada pembaca tentang sesuatu prose 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Amin Hazyq
majlis merupakan satu tugasan yang agak sukar bagi sesetengah orang, tetapi nampak mudah apabila dilakukan oleh orang lain. Mengapa begitu? Adakah mengendalikan majlis memerlukan kemahiran yang tinggi? Adakah perlu menghadiri kursus untuk mengendalikan majlis? Sebenarnya, mengendalikan sesuatu majlis bukanlah satu tugasan yang sangat sukar. Namun, tugas ini memerlukan perancangan awal yang teliti. Setiap majlis yang sempurna dan berjalan dengan baik memerlukan perancangan pad 了解更多
原价 RM 21.80

现售 RM 21.80 (-0%)

会员 RM 19.62 (-10%)

作者 Bellesa
“Sepuluh bulan. Cukup sepuluh bulan, kita cerai.” Demi menjaga maruah dan keluarga, Nadhia Sofia terpaksa mencari calon suami dalam waktu yang singkat dan Firash Al Adam menjadi pilihan. “Saya minta maaf sebab terpaksa jadikan awak pak sanggup.”- NADHIA SOFIA “Betul ke bunting pelamin?”- DATIN FARIDA Alam perkahwinan mereka, laluannya tidak mudah. Nadhia perlu kuat untuk berdiri setanding dengan keluarga Firash yang serba sempurna. Dan apabila masa mengikat r 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

无库存

作者 Wnfhanna
Pertemuan mereka di lapangan terbang Melbourne telah mencetuskan ‘peperangan.’ “Woi, perempuan!!! Kau gila ke?!” – Zul Aaryan “Ya, memang saya gila! Harap kita tak terserempak lagi. Risau kalau muka awak pula yang kena simbah lepas ni. Bye!” – Zara Andrea Dan mereka bertemu lagi. Kali ini di dalam pesawat pula. Lebih mengejutkan, pesawat itu dikemudikan oleh Zul Aaryan sebagai captain yang bertugas. Pergaduhan bersambung lagi. “Kau siapa nak saman airlin 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者 Fatinilam Sari Ahmad
Jika cinta begitu menyakitkan, lebih baik sekiranya ia tidak wujud. BAGI Jasmeen, lelaki dan cinta memang tak ada dalam kamus hidupnya. Entah kenapa dia begitu ‘anti’ dengan insan yang bergelar lelaki. Lagi-lagi lelaki spesies mulut manis dan playboy. Memang minta simpanglah lelaki jenis mulut terlebih gula muncul dalam hidupnya. Tapi… Tapi… Yang tak nak tulah yang berlaku dalam hidupnya. Namun laluan jalan cintanya tidak mudah. Dalam merenda cinta, pasti ada dugaan d 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Tadatada
Pertempuran Terakhir! Adakah Owen Akan Bertahan?! Owen memasang perangkap untuk tiga pesaing utamanya di dalam sangkar dan berniat mengebumikan mereka di sana selamanya. Jason dan Naoko cuba sedaya upaya menghalang tragedi ini berlaku tetapi dalam perjalanan mencari Charles, mereka bertembung dengan kanggaru yang menghalang laluan. Adakah mereka akan tiba tepat pada masa?! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者
Samurai Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan浪客剑心:明治剑客浪漫谭(2023) Ten years have passed since the end of Bakumatsu, an era of war that saw the uprising of citizens against the Tokugawa shogunate. The revolutionaries wanted to create a time of peace, and a thriving country free from oppression. The new age of Meiji has come, but peace has not yet been achieved. Swords are banned but people are still murdered in the streets. Orphans of war veterans are lef 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 40.00 (-20%)

作者
DIGIMON SAVERS 數碼暴龍拯救隊 VOL.1-48 END JAP / CAN / ENG (E / C / M) Masaru, is a second year Junior High student, and is undefeated in battle, He meets the Digital Monster Agumon, who has escaped from DATS, a secret government organiza-tion. Despite terrible first impressions, the two become best friends by talking with their "fists". With others, Masaru and Agumon work to investigate various incidents involving the Digital World and Digital Monsters, to try an 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

1-1302 of 1302

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top