9.9 Promotion
9.9 Promotion
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Tony Yap '找到 238 件相关商品
作者 Bill Clinton and James Patterson
James Patterson and Bill Clinton - the 'dream team' (Lee Child) - return with a thriller even more compelling than global number one bestseller The President is Missing. ___________________________ Every detail is accurate because one of the authors is President Bill Clinton. The drama and action never stop because the other author is James Patterson. ALL PRESIDENTS HAVE NIGHTMARES. THIS ONE IS ABOUT TO COME TRUE. Matthew Keating, a one-time Navy SEAL and a for 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 71.91 (-10%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Eb Reeza
Rambut bersimpul mati berkubur di tapak tangan, jiwa berdetak lara dibunuh mati kenyataan. Jangan diseru si ‘dia’. Jika diseru si ‘dia’ akan datang melawat. Si ‘dia’ akan menyapa dan seterusnya… si ‘dia’ akan menjelma. Inilah yang sering dielak oleh pelajar di sekolah Seri Ratu. Mereka langsung tidak mahu si ‘dia’ datang berkunjung ke dorm kerana jika tidak sesuatu yang ngeri akan berlaku. Seboleh-bolehnya mereka cuba mengelak bertemu kecuali seseoran 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 18.40 (-20%)

无库存

作者
Wave!! Surfing Yappe!! 来冲浪吧!!美少年!! Masaki Hinaoka, who grew up near the coast of Ooarai in Ibaraki Prefecture, meets a prince-like transfer student Shou Akitsuki before the summer break, who introduces him to the world of surfing. Through surfing, Masaki meets irreplaceable friends and experiences farewell as he becomes an adult. It is the beginning of a never-ending story of boys fascinated by the charm of surfing. 只要在海上,我们就能获得 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 17.52 (-20%)

会员 RM 17.52 (-20%)

作者 Tony Yap
人人都该学习房产投资知识 说起房产投资,相信大多数人都有涉猎,可是真正了解房产投资背后的操作的人很少。投资一个产业看似简单,就只是买了放租就好了吗?不是的。其实其背后有着一些我们不能忽视的细节。这本书通过简易的解说,长线投资房产必学的基础理念至高深的技术操作,为房产投资者打下更扎实的根基。让读者在今日波动的房产市场中乘 了解更多
原价 RM 34.90

现售 RM 31.41 (-10%)

会员 RM 31.41 (-10%)

作者
Finally, the allied operation to retake Berlin started, and the 501st Joint Fighter Wing "Strike Witches" is re-formed again. Hattori Shizuka also joined the 501st as a new member. 为了抵抗突如其来的人类敌人“涅洛伊”,世界各国开始组成联合军队。但是,能对抗它们的只有一群有着特殊魔力的少女们。终于联合军开始的夺回柏林的作战计划,再次集结第501统合战斗航空团“机械化航空步兵”,并有50 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Qis Nur Harraz
Every rose has its thorn. Begitu juga dengan kasih sayang, pudarnya ia tak pernah terduga. “Anak angkat tetap anak angkat. Walau kita usaha untuk jadikan dia ahli keluarga dan mahram kita, status dia tetap tak pernah berubah! Dia bukan darah daging kita! Dia bukan ahli keluarga ni!” – Tuan Azri Menjadi anak yang taat dan tidak pernah ingkar, Harriz Murray lelaki berdarah kacukan Melayu-Inggeris terus disingkir jauh daripada keluarga Tuan Azri. Semuanya kerana dia ti 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ieya Sya
Suatu ketika dahulu, mereka teman sekelas yang tidak saling menyapa. Beberapa tahun kemudian, hubungan mereka bertukar kepada majikan dan pekerja. Majikan yang dingin tetapi suka membuli si pekerja. “Dalam banyak-banyak pekerja, kenapa encik pilih saya yang temankan encik?” - Liya. “Aku suruh, buat saja. Tak payah tanya kenapa. Aku tak suka.” - Afiq. Tanpa sengaja, Afiq telah bermain dengan nyawa Liya. Demi membetulkan keadaan, Afiq menoktahkan semuanya dengan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Weeda Aizira
Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu. Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau. Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?! Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata! “Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan data 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 David Walliams
Fly into a fiery and fantastical future with No. 1 bestselling author David Walliams, in an epic adventure of myth and legend, good and evil, and one small boy who must save the world… Illustrated by the artistic genius Tony Ross! It is 2120 and London is in ruins. The young Prince Alfred has never known a life outside Buckingham Palace – but when strange goings-on breach its walls and stalk the corridors in the dead of night, he is thrust into a world of mystery 了解更多
原价 RM 46.50

现售 RM 41.85 (-10%)

会员 RM 41.85 (-10%)

作者 TY Yap
投资股票的成功要点,在于熟悉股市,自律行事,不停汲取咨询,做足分析和研究。 这就是TY Yap的投资之道。 本书收录了TY Yap的选股八大法则,建立投资知识,寻求企业价值,保持正确观念,则能在股票投资中长期获利。 了解更多
原价 RM 128.00

现售 RM 115.20 (-10%)

会员 RM 115.20 (-10%)

作者 Joey Yap
Chinese culture and heritage is rich and runs across a time frame of five thousand years/ It was during this time that a variety of unique and varied celebrations began to grow roots/ Despite China’s many changes Chinese festivals are deeply rooted in popular tradition/ China amasses a vast area and consists of a number of ethnic groups that all come together as part of a vibrant cultural experience/ Some of these festivals have developed into popular celebrations that a 了解更多
原价 RM 58.00

现售 RM 52.20 (-10%)

会员 RM 52.20 (-10%)

作者 林新添
天生我材必有用,每个人都拥有创造财富、成功和人生第一桶金的能力和权利。 趋势投资并非那么难,只要深入了解金融产品的整体运作,就能够准确判断未来的趋势。 读这本书,我们将会了解什么是期货、趋势是如何形成的,还有我们应该如何透过期货投资交易来创造人生的第一桶金。 此书汇集了Tony Lim老师多年来的投资经验和策略,帮助我们了解如何有效 了解更多
原价 RM 42.80

现售 RM 38.52 (-10%)

会员 RM 38.52 (-10%)

作者 Usako Princessz
Alunkanlah selalu ke halwa pendegaranku agar kalbu sentiasa tenang dan damai Bodoh! Kalau Dayang Senandung tu sukakan percaturan gila kau ni, dia takkan lari dari dewan tu! Aku berani bersumpah, kau takkan jumpa gadis tu lagi!” - SYED MUHAMMAD SYAHMI AZHARI Dayang Senandung? Apakah hanya kesilapan lalunya yang terlalu berani membuat permintaan khas tersebut sehingga sanggup menghukumnya sehingga kini? Gelaran sinis yang mengejek warna kulit hitam manisnya membuat Fadillah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 胡雅茹
★★★心智圖天后胡雅茹專為職場人打造★★★ 原來,心智圖不只是做筆記、思考的好工具, 還能幫忙解決你所想得到的工作難題!   ◎ 心智圖,是理性與感性兼具的解決問題工具   心智圖,是由英國心理學家東尼.博贊(Tony Buzan)於1970年代首創,   是一種輔助思考、訓練邏輯、強化記憶的高效工具。   在中文裡,「心」屬於感性、「智 了解更多
原价 RM 64.70

现售 RM 51.76 (-20%)

会员 RM 51.76 (-20%)

作者 東尼·伯格斯 , 茱莉·法蘭屈
  遇見挫折開始學會,   讓生命充滿粉紅泡泡正能量,   支持你度過內在的不安,憂慮及自卑。   ★個人開發、治療、訓練與指導領域最強練習本★   DISC識人溝通學專家 蔡緯昱/金鐘司儀 歐馬克/哇賽心理學主編 蔡宇哲/秒殺級領導課講師 李河泉老師 專文推薦   臨床心理師 洪仲清/快樂大學 熊仁謙/花蓮慈濟醫院 能量醫學中心主任 許 了解更多
原价 RM 46.20

现售 RM 41.58 (-10%)

会员 RM 41.58 (-10%)

作者 Low Win Kam
In the Neolithic Age, a few people discovered a treasure that could secure the survival of life. However, the secret of the treasure was disrupted by an incident. Tony was the key person in finding the treasure. People began to fight for the legendary treasure, turning a peaceful village into a ruthless battlefield. Why was Tony reluctant to hand over the treasure to stop the war? How did George, Brenda and Jack fight against a pack of fierce red wolves? 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 12.15 (-10%)

会员 RM 10.80 (-20%)

作者 Peter Mallouk , Tony Robbins
Accelerate your journey to financial freedom with the tools, strategies, and mindset of money mastery. Regardless of your stage of life and your current financial picture, the quest for financial freedom can indeed be conquered. The journey will demand the right tools and strategies along with the mindset of money mastery. With decades of collective wisdom and hands-on experience, your guides for this expedition are Peter Mallouk, the only man in history to be ranked the #1 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 71.91 (-10%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Joey Yap
*Item will be shipped randomly. With this light, handy, and easy-to-use Tong Shu Monthly Planner, you will be able to analyze the year at a glance and plan all your travels and work activities around the favorable and unfavorable days for the year. It is like having your own personal Tong Shu Calendar by your side which will also allow you to single out your personal unfavorable days and highlight your personal favorable days for the purpose of achieving the highest leve 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 15.30 (-10%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Tony Yap
你,对于投资了解有多少呢?虽然说投资是可以给你好的回报甚至能让你到达财务自由,但是你有想过要怎么投资吗? 是不是朋友叫你买某某股票或者买这个房产肯定赚钱的?结果买了后不升反跌…还要亏损… 所以,如果你在投资着某样投资产品,而对于这个投资产品完全没有概念,其实这就是在「赌博」了!更甚有些人说:“没知识的投资,不叫投资,叫投 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 35.91 (-10%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Bradley Hope ,  Justin Scheck
From award-winning Wall Street Journal reporters Justin Scheck and Bradley Hope (coauthor of Billion Dollar Whale), this revelatory look at the world's most powerful ruling family reveals how a rift within Saudi Arabian royalty produced Crown Prince Mohammed bin Salman, a charismatic leader with a ruthless streak. Thirty-five-year-old Mohammed bin Salman's sudden rise stunned the world. Political and business leaders such as former UK prime minister Tony Blair and WME chairm 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 80.91 (-10%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者 Zaifu Zaman Ahmad
Kamarul masih berdegil. Kerisauan yang melekat di jiwanya sejak Mansur dibawa pergi langsung tidak pernah surut. Makin difikirkan, makin kacau jadinya. Entah apa nasib yang menimpa sahabatnya itu tidak diketahuinya. Pelbagai andaian buruk dan ngeri merasuk mindanya. Menambahkan rasa lara dan cemas. “Aku nak tahu pasal kawan aku! Apa kau dah buat dengan dia!” - Kamarul Kerana itu jugalah Detektif Osman ke Melaka, menjejaki Kamarul dan Mansur yang lenyap tanp 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 ZILI AILIE
Benarkah perempuan dan lelaki tidak boleh menjadi kawan selamanya? Amylea dan Dean, salah satu kisah kawan baik yang akhirnya ‘terbabas’ rasa. Namun, segalanya bagai tak terluah. Sehinggalah mereka berada dalam situasi memaksa dan Amylea terpaksa meminta pertolongan Dean. “Trial and error kita lain sikit. Kita kena kahwin dulu.” – Dean. Berkahwin dengan kawan sendiri, bukan yang Amylea mahukan. Apatah lagi, Dean Hanafi itu adalah teman baik bekas kekasihnya. Tapi, d 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 FARHAH AIDDIN
Adakah mimpi itu nyata atau sekadar fantasi? Apa yang akan kau lakukan jikalau mimpi yang kau alami adalah sebuah kenyataan? Sama ada cepat atau lambat, kau tahu mimpi itu pasti akan terjadi. Kau bahagia… namun ada sesuatu yang kejam menanti… Ayyash Furqan, dia mangsa keadaan. Hidupnya sentiasa disulami konflik yang menyakitkan. Hanya dalam mimpi sahaja dia dapat merasai apa itu indah. Hulya Amaya, si gadis hujan yang sering dipulaukan kerana wajahnya berparut hodoh. P 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 David Walliams
Millions of young readers have loved the World's Worst Children tales and revelled in the World's Worst Teachers with their delightfully dreadful deeds - now prepare for...THE WORLD'S WORST PARENTS! From the phenomenally bestselling David Walliams and illustrated in glorious colour by the artistic genius, Tony Ross. Are you ready to meet the worst parents ever? Sure, some parents are embarrassing - but they're NOTHING on this lot. These ten tales of the world's most spectac 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 53.91 (-10%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Lex Yap10
Everyone Can Buy Property : How To Build Your Wealth Through Buying,Rrenting And Selling Properties. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 35.91 (-10%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 NAZURA AISHAH
Di kota penjajah itu, Tasha pertama kali kenal cinta. Tuhan kirimkan lelaki yang baik, elok paras rupa seperti dari syurga untuknya. Cinta bertaut sejak mata bertentang mata dan hati mulai menyimpul rasa kasih yang amat mendalam antara mereka berdua. “Sebagai ratu hati abang, Tasha perlu mendapat tempat yang paling tinggi... Nak tinggi punya pasal, abang jadikan wallpaper bilik ni... Tasha selalu dekat dengan abang, bila abang rindu abang tengok dinding tu. Tiap kali te 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
本书共508页全彩色、图文并茂精彩内容,记载着YELAOSHR从一个人到一群人的感动事迹!特别写给关心孩子学习与成长的家长、预想寻找回教育初心与热忱的教育工作者,以及想要投入教育事业的创业者。 本书命名为《相信“相信”》,由笔者经过两年的时间深入走访YELAOSHR内部各层同仁,记录着不只是YELAOSHR两位灵魂人物创办人叶怡怡(Carol Yap)与集团主席叶永 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 49.50 (-10%)

会员 RM 49.50 (-10%)

作者 Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Candy Factory
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Takuma Okazaki
Kitaran musim tidak pernah berhenti. Terus berputar. Bermula dari musim sejuk dan kembali semula ke musim sejuk. “Dah lapan tahun berlalu sejak kita mula-mula kenal dulu. Dan sepanjang itu banyak musim yang berlalu dan pergi…macam merry-go-round.” Natsuki dan Fuyuko, dua sahabat baik yang sentiasa luangkan masa selesaikan misteri. Namun bila tamat sekolah tinggi dan berpisah, perasaan Natsukit menajdi ‘senyap’. Selepas tujuh tahun bertemu semula, emosi Natsuki tiba- 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 16.20 (-10%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Dr. Abdul Rahim
"Buku ini mengandungi ilmu kesihatan dan juga maklumat penyakit lazim yang sering dialami oleh masyarakat. Ia menjawab persoalan: - Jenis penyakit yang dihidapi? - Mengapa dan bagaimana penyakit berlaku? - Siapa yang boleh kena sesuatu penyakit itu? - Bagaimana bentuk pencegahan dan rawatannya? - Bilakah perlu berjumpa doktor? Buku ini terbahagi kepada enam bahagian: 1. Anda sakit apa? – antaranya menghuraikan status kesihatan kita, sama ada sihat, sakit atau berpe 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 David Walliams
The new children's book from No. 1 bestselling author David Walliams - a fantastically funny tale illustrated by artistic genius, Tony Ross. WELCOME TO THE ISLE OF MULCH... This little island is home to a large number of horrible grown-ups. The school, the local park, the toy shop and even the island's ice-cream van are all run by awful adults who like nothing more than making children miserable. And the island is owned by the most awful one of all - Aunt Greta Greed! S 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Suhailah Selamat
“Buka mata kau sekarang! Tataplah muka aku puas-puas! Jadi, aku ada satu alasan untuk membunuh kau!” – PSYCHO Momen terindah malam itu menjadi momen tragedi buat Affiyah. Dia menjadi saksi pembunuhan. Dia menjadi buruan sehingga ke hujung nyawa. Sekelip mata, hidupnya berubah… satu per satu miliknya hilang dan lenyap. Ibunya yang disangkakan meninggal dalam kemalangan sebenarnya mati dibunuh oleh si pembunuh psycho! Kehadiran Zacky, si kekasih lama sedikit sebanyak 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ian Mcewan
From Ian McEwan, Booker Prize winner and international bestselling author of Atonement and The Children Act “Moving. . . . Masterly . . . provocative.” —The New York Times Book Review “A feat of literary sorcery.” —O, The Oprah Magazine “[A] carefully constructed comedy of terrors. . . . [McEwan is] one of the most elegant writers alive.” —The Washington Post “Witty and humane . . . a cautionary fable about artificial intelligence, consent, and justic 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 41.31 (-10%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 Khairul Ahmad
Benarkah kematian adalah pengakhiran sebuah noda dan dosa? Mati dalam keadaan sadis sungguh mengerikan. Satu demi satu nyawa menjadi korban. Kampung yang dulunya aman kini bertukar menjadi gegak gempita. Kutukan apakah yang terjadi kepada mereka? "Dia bilang lagi yang dia selalu nampak kelibat perempuan berambut panjang dan berjubah lusuh merayau-rayau di situ. Ada ketikanya lembaga itu berdiri di belakang Juwita. Orang gaji Tuan Brown yang satu lagi. Pernah juga dia ka 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Joey Yap
Packed with more than just the conventional analysis of the 12 zodiacs of Chinese Astrology for 2021, this annual guide provides not only the annual outlook for each animal sign but also their 12-month outlook for the year. Furthermore, readers will find a personalised outlook for all 60 BaZi Day Pillars (Jia Zi) as well as their respective 12-month mini-analysis. With Joey Yap’s Chinese Astrology for 2021, you will be able to discover what awaits you in 2021 especially in 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Joey Yap
With the annual Joey Yap’s Feng Shui Guide for 2021, you will be able to make full use of the Qi present in your home or office throughout the Year of the Metal Ox. The information contained within will teach you about the year’s energies, identify the most auspicious and inauspicious sectors of your property and help you avoid the Yearly Afflictions. Additionally, you will be updated on the 8 Houses of 2021 so that you can determine what effect the Stars will have on you 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Joey Yap
The Tong Shu or Chinese Almanac has been the definitive tool and guide that people have used to select the best dates for the significant events in their lives for centuries. If it is not being consulted when someone is trying to determine an auspicious day to carry out an important activity, it is at the very least checked so that they can ensure that the random day chosen is not a bad one. This is because Date Selection plays a crucial part in helping to guarantee the succe 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Joey Yap
For centuries, the Chinese Almanac or Tong Shu has been pivotal in the planning of day-to-day life. Decisions ranging from the forecasting of an individual’s luck for the day to assisting in Feng Shui and Chinese Astrological calculations for the year are made based on it. It is still widely used today in the selection of appropriate and auspicious days for almost every important activity including ground-breaking ceremonies, marriages, product launches, office openings, ho 了解更多
原价 RM 47.00

现售 RM 42.30 (-10%)

会员 RM 42.30 (-10%)

作者 Valerie Yap
Fondant cake is a form of cake art that originated from the United Kingdom. These exquisite and resplendent cakes are full of creativity and always receive responses of amazement like, “This is too beautiful to eat!”. Such a compliment also makes the fondant cake artist jump with joy with a sense of accomplishment. In fact, fondant cake is easy to master, but it is time-consuming to make and you must learn step by step from the basics and keep practicing in order to 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 20.00 (-23%)

会员 RM 20.00 (-23%)

作者 Joey Yap
Kick-start your new year with the 2021 Collector¡¯s Pack that offers comprehensive information on the prospects of the Year of the Metal Rat/ Offering a compilation of all the essential tools and guides, it provides valuable insights for the personal and professional endeavours of all practitioners and enthusiasts alike/ You will be able to benefit from the quick tips contained in the Collector¡¯s Pack, thus paving your way towards a smoother, happier and more suc 了解更多
原价 RM 151.00

现售 RM 135.90 (-10%)

会员 RM 135.90 (-10%)

作者
This is a world of the skies, where many islands drift in the sky. A boy named Gran and a talking winged lizard named Vyrn lived in Zinkenstill, an island which yields mysteries. One day, they come across a girl named Lyria. Lyria had escaped from the Erste Empire, a military government that is trying to rule over this world using powerful military prowess. In order to escape from the Empire, Gran and Lyria head out into the vast skies, holding the letter Gran's father left b 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Tonya Bolden
As a young black woman in 1880s Savannah, Essie's dreams are very much at odds with her reality. Ashamed of her beginnings, but unwilling to accept the path currently available to her, Essie is trapped between the life she has and the life she wants. Until she meets a lady named Dorcas Vashon, the richest and most cultured black woman she's ever encountered. When Dorcas makes Essie an offer she can't refuse, she becomes Victoria. Transformed by a fine wardrobe, a classic edu 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 47.61 (-10%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 The Bingkisan Hati
Mereka tak mengerti bahawa untuk bangkit tak semudah melangkah. Mereka tak fahami bahawa proses untuk bangun perlukan masa. Bunga yang mekar juga perlukan sedikit waktu untuk tumbuh dan hidup. Begitulah hati. Perlukan masa untuk ia kembali utuh. Justeru, tatkala tiada lagi ruang kebahagiaan yang tinggal, pilihlah pengaduan kepada Tuhan bagi menyingkirkan sisa kesedihan. Tatkala hilang dan lenyap rasa ketenangan, tunduklah dan sujud kepada Dia Yang Maha Mendengar. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者
As regular high school students Taichi and Rin disappeared in a beam of light. When they came to, the two of them were already in a world of swords and magic. Finally getting away after experiencing an attack by monsters, following the suggestion of adventurers they headed on the path towards the guild. In the guild, the two of them found out that they possessed unbelievably powerful magic. Thus the regular high school students transformed into the strongest cheats... 随处 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah telah mencatatkan bahawa sekitar 4000 tahun yang lalu, Bab-edh-Dhra (Sodom) dan Numeira (Gomorrah) wujud di atas muka bumi ini. Bab-edh-Dhra dan Numeira menyandang gelaran sebagai bandar atau kota yang tercantik, makmur, tenang dan selesa untuk didiami. Namun tiba-tiba saja dilenyapkan oleh Allah SWT akibat kebejatan warganya yang rosak dan buruk akhlak. Meskipun Kitab Suci tidak pernah menyebutkan apa perbuatan mereka secara lengkap sehingga kita tertanya-tanya kena 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 32.31 (-10%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者 Joey Yap
Packed with more than just the conventional analysis of the 12 zodiacs of Chinese Astrology for 2020, this annual guide provides not only the annual outlook for each animal sign but also their 12-month outlook for the year. Furthermore, readers will find a personalised outlook for all 60 BaZi Day Pillars (Jia Zi) as well as their respective 12-month mini-analysis. With Joey Yap’s Chinese Astrology for 2020, you will be able to discover what awaits you in 2020 especially in 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Joey Yap
The Tong Shu or Chinese Almanac has been the definitive tool and guide that people have used to select the best dates for the significant events in their lives for centuries. If it is not being consulted when someone is trying to determine an auspicious day to carry out an important activity, it is at the very least checked so that they can ensure that the random day chosen is not a bad one. This is because Date Selection plays a crucial part in helping to guarantee the succe 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 17.00

现售 RM 15.30 (-10%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 47.00

现售 RM 42.30 (-10%)

会员 RM 42.30 (-10%)

作者 Joey Yap
With the annual Joey Yap’s Feng Shui Guide for 2020, you will be able to make full use of the Qi present in your home or office throughout the Year of the Metal Rat. The information contained within will teach you about the year’s energies, identify the most auspicious and inauspicious sectors of your property and help you avoid the Yearly Afflictions. Additionally, you will be updated on the 8 Houses of 2020 so that you can determine what effect the Stars will have on yo 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 28.80 (-10%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Clare Rewcastle Brown
When London journalist Clare Rewcastle Brown set up a small website highlighting environmental damage in Borneo, she didn't expect to bring down a government. But she stumbled upon one of the great scoops of all time: a multi-billion dollar heist, on the orders of a prime minister, which - among other things - was splurged on a major Hollywood movie, a $250 million yacht, one of the world's largest diamonds, a supermodel's see-through grand piano - and a whole lot of Cristal 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 40.50 (-10%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 157.00

现售 RM 141.30 (-10%)

会员 RM 141.30 (-10%)

作者 Hana Hadzrami
Doktor bius. Bukanlah watak yang disebut-sebut dalam kad ucapan pesakit. Bukan juga watak yang sering menyapa setiap pagi di wad, atau menuliskan surat discaj dan cuti sakit (yang ditunggu-tunggu). Dengan skrub biru dan bertopeng muka - doktor bius muncul ketika nyawa terimbang di hujung tanduk, tergantung pada seurat rambut. Wajah terakhir dilihat sebelum mata pesakit terpejam dan pertama setelah sedar kembali. Setiap denyut jantung. Setiap helaan nafas; menjadi perhitu 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

1-238 of 238

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top