Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Umairah Shafei '找到 20 件相关商品
作者 Fitri Umairah
"Aku tahu, kau ada dekat sini. Aku tahu keadaan kaki kau. Semua tentang kau, aku tahu Nisa'." Suara itu diam tiba-tiba. Dia tersenyum. "Jangan cuba nak lari... sebab aku..." Suara itu berhenti berkata. Lama... "Dah jumpa kau!" Tidak semena-mena wajah yang mengerikan itu muncul di depan Nisa'. SELAMAT datang ke Pulau Merindu. "Aku ada empat helai tiket nak ajak kau orang pergi ke satu pulau ni. Nak ikut tak?" ~ Nisa' "Apa mimpi kau ajak kita orang bercuti? Kena loter 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 UMMI UMAIRAH
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

无库存

作者 Huirin Nairah
Adakah salahnya mencintai lelaki itu? Adakah salahnya merasakan bahawa lelaki itu milik abadinya? Ya, memang salah dirinya. Di saat dia menerima cinta Hakini, lelaki itu pergi meninggalkan dia tanpa khabar berita. Sungguh, dia berasa kerdil kerana selama ini, dia terlalu mendambakan ceritera cintanya seperti mimpi indah. "Apa niat you sebenarnya? You nak perangkap i? Cakap!" - HAKIMI Kerana wanita bernama Natasha, dia terpisah dengan Umairah. Dia jahil menilai pengorbanan d 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Rafina Abdullah
Pendirian Humairah sangat jelas apabila meletakkan garis sempadan agar tidak didekati lelaki kerana takut dengan hukum Allah. Langsung dia tidak memberi kelonggaran pada dirinya untuk menyambut perkenalan daripada sebarang lelaki sehinggalah Darren Tan, pemuda berwajah kacukan muncul dalam hidupnya dalam satu suasana kecoh di premis perniagaan lelaki itu. Orang sakit tak boleh sombong. Nanti tak ada orang nak tolong. Jaga ubat sedut awak baik-baik. Jangan cuai lagi. YANG TO 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Mastura Abdullah
Kahwin dengan pilot handsome? Oh, Itu mungkin harapan gadis cantik yang lain tetapi bukan impian Nadyne Umairah! Kerana Dayyan Putra adalah pilihan mama, mahu tak mahu Umairah akur. Rupa-rupanya, ada sesuatu yang Umairah tidak tahu tentang Dayyan. Lelaki itu, tanpa segan silu mengajak dirinya membuat dosa menyebabkan Nadyne Umairah membenci Dayyan. Umairah bertekad, biarpun terpaksa melukakan hati mama, dia tidak akan sekali-kali mengahwini Dayyan. “Terima kasih atas semua 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ayuma Umairah
CINTA, hadirnya memberi pelbagai reaksi, ada yang sudi menerimanya sepenuh hati, menjaga sepenuh jiwa. Ada yang membenci tanpa henti, dipandang pun tak sudi. Ada yang sedar kehadiran cinta tapi tidak mahu memperduli, dibiarkan Cinta sendiri seperti menagih kasih dari yang tak sudi. Jika tiada yang mahu menjaga Cinta biar dia sahaja yang memberi kasih, lagipun Cinta sudah lama wujud dalam hidupnya, tanpa Cinta harinya tak akan ceria, tidurnya tak akan lena. Tapi adanya Cinta j 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Cik Tet
Aisyah Humairah. Gadis malang yang terpilih untuk menyaksikan sendiri kecurangan insan yang dia cintai di hadapan matanya sendiri. Dia terluka. Hatinya hancur dengan onar yang dibuat oleh Tuah Iskandar dan Camelia. Jebat Zulkairnain. Si perengus yang muncul di saat Aisyah masih diburu dengan kenangan yang begitu menyakitkan. Setiap hari dihidangkan dengan kata-kata manis, hati mana yang tidak cair. Kesungguhan serta romantisnya seorang Jebat berjaya memikat hati Aisyah. Tanpa 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ayuna Asma
Lima tahun berlalu, Umar Shafie menjaga Umairah Nurain dengan penuh kasih sayang. Tetapi permintaan Umairah untuk pengganti ibunya menyesakkan dada Umar. Cintanya masih untuk Annisa Nurain. Bertambah kusut bila ibu mentuanya meminta dia menerima Kayla, sepupu kepada Anis sebagai ibu baru Umairah. Nurain Amna. Pekerja baru di syarikatnya. Kehadiran Nurain Amna di pejabat membuatkan dia kembali jatuh hati. Dia mula menyukai kesederhanaan gadis ini. Dia yakin, Amnalah peremp 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Umairah Shafei , Jannatun Nisa Jahasnum
Buku ini mengupas cara memanfaatkan waktu satu minit agar kita beroleh pahala yang melimpah. Bagaimana dalam satu minit kita beroleh pahala yang setara melakukan kebaikan sebanyak dua belas kali jumlah kaum Muslimin. Bagaimana dalam satu minit, kita beroleh pahala yang setara berbuat kebaikan sebanyak 6100 kali, dan dalam satu minit beroleh pahala melakukan seribu kebaikan dan dihapus seribu kesalahan. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Ayuma Umairah
RAYYAN Yusof, gayanya ala-ala playboy. Hidupnya makin mewah apabila semua harta neneknya akan diwasiatkan kepadanya. Apa sahaja kata neneknya, pasti akan diturutinya. Tetapi hajat neneknya yang satu ini memang sukar dan tidak akan diturutinya. Nurul Fatia menerima pinangan itu dengan rasa lega. Tetapi rupa-rupanya dia bertepuk sebelah tangan. Kali pertama berjumpa sudah dihadiahkan dengan maki hamun dan kata-kata kesat.. Haikal mula menjadi perhatian nenek. Sejak mereka di 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dhiyana
Hana Humairah dan Umar Rayyan disatukan di dalam sebuah perkahwinan dek kerana sebuah rancangan. Dengan berbekalkan sebuah janji untuk menjaga dan membahagiakan Hana, Umar melamar wanita itu. Hana yang pemalu apabila berhadapan dengan Umar Rayyan, kini telah berubah tiga ratus enam puluh darjah selepas berkahwin. Hana terpaksa menukar strategi demi memikat hati encik suami yang kejung di dalam soal hati dan perasaan. Pelbagai strategi diatur demi untuk mencairkan hati ker 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Haura Amyra
‘Antara amanah & cinta, mungkinkah ada peluang kedua?’ Kepulangan Fareed Izwan usai peperiksaan akhir di perantauan membawa berita gembira untuk seisi keluarga. Namun, hajat untuk memperisterikan Rebecca yang berjaya mengetuk pintu hatinya berkecai di tengah jalan. Rajuk Puan Dahlia menyebabkan Fareed Izwan terperangkap untuk menerima Zahra Umairah, amanah yang dititipkan untuknya. Diikat atas dasar perkahwinan, Zahrah Umairah hidup bagaikan tunggul. Entah sampai bi 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ummi Umairah Alias
Setelah mengharungi jalan yang sukar, akhirnya mereka tiba di sebuah kawasan yang agak sunyi. “Okey, kita dah sampai!” kata abang Remy sambil membukakan pintu van. Sebaik sahaja mereka turun dan barang-barang dikeluarkan, Pak Mat terus berlalu meninggalkan mereka. Dalam masa beberapa minit sahaja, van berwarna kelabu itu sudah tidak kelihatan. Wira dan kawan-kawannya sudah mula gelisah dan risau. “Abang Remy, betul ke ni tempatnya? Takkan kami kena training kat 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Amina Elshafei
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 28.00 (-60%)

会员 RM 28.00 (-60%)

作者 Hijratul Akisya
“Insya-Allah suatu hari nanti bersaksikan bulan dan bintang kan kulamar dirimu menjadi permaisuriku." Nota diberikan dan Anis Humairah Najla ditinggalkan tanpa sebarang kata. Kerana nota itu dia menjadi penanti setia cinta. Malah kerana nota itu, banyak hati-hati yang terluka. Bukan sekejap tetapi lama. 6 tahun menanti, akhirnya muncul juga si dia yang dinanti. “Pemilik pipi yang merah, sirna matanya yang cantik...” – Kamil Hakim “…Wajah awak tak pernah p 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Marissa
IMANIAH SOFEA tak kisah orang nak kata apa tapi kalau Iman dah suka, Iman tak peduli apa orang kata. Janji Iman suka. Kalau nak kata Iman perigi cari timba pun tak ada masalah. Iman gembira juga. “Aku nak pikat Raees Hamzah.” “Apa?” “Aku nak pikat Raees Hamzah.” “Kau sedar tak apa yang kau cakap ni, Iman? Kerja memikat tu bukan kerja orang perempuan tau tak. Tu kerja orang lelaki. Serupa perigi cari timba. Tapi kau ni bukan perigi lagi. Tapi perigi 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Aisya Sofia
Pertama kali bertemu Nurul Umairah, hati Ahmad Fuad sudah terpaut. Biarpun gadis itu sudah dimiliki, namun perasaannya tidak pernah berubah walaupun terpaksa menyembunyikan rahsia hatinya dalam-dalam. Bila Jefri, tunang Nurul terkorban dalam kemalangan, Fuad menawarkan kasihnya. Nurul menolak kerana tidak mungkin dia mengalih perasaan pada lelaki lain dalam sekelip mata sahaja. Kebijaksanaan Fuad akhirnya meruntun tembok yang dibina Nurul. Dia akhirnya menerima Fuad tanpa 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Aisya Sofia
Novel yang memuatkan lima novel terdahulu beliau ini merupakan titik sambungan dengan melakarkan sebahagian watak-watak yang pernah dicipta oleh Aisya Sofea. Tahun berlalu... kini Ika, Farah, Umairah, Kay dan Intan sedang meniti alam kedewasaan. Walau jauh di sudut hati mereka mengharapkan kebahagiaan, namun yang terluka ada perasaan yang tersentuh, ada hati yang merana. Namun, dengan kekuatan kasih sayang, segala dugaan cuba diatasi sebaik-baiknya. Buatmu Kekasih mengg 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

20件商品

*

Back to Top