Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Zaza Qry '找到 11 件相关商品
作者 Zaza Qry
Tidak sempurna cinta ini tanpa dirimu... Ditolak cinta oleh ‘crush’ membuatkan Aqina Malisa terus menyendiri. Dia risau dia akan terluka lagi. Sehinggalah satu hari adiknya, Mardini, membawa pulang seorang lelaki berjambang. Aqina gelar lelaki itu Orang Utan, kerana jambangnya yang menutup mulut. Geli-geleman Aqina melihat lelaki tersebut. Keluarga Aqina mahu jodohkan dia dengan lelaki yang bernama Shiraz itu. Apa yang paling tak dapat Aqina terima, mereka hanya cerita 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 27.90 (-10%)

作者 ZAZA QRY
Kita mencintai dengan cara kita sendiri... Dilahirkan daripada rahim wanita yang dianggap perampas membuatkan Arrazya cekal dan berani menghadapi hidupnya. Seawal usia 18 tahun, dia sudah keluar dari rumah papanya untuk hidup sendiri. Dia tidak betah tinggal bersama ibu tiri dan kakak yang menganggapnya sebagai orang luar. Pertemuan dengan seorang samseng dan ‘kaki pukul’ bernama Hayyan membuatkan hidup Arrazya lintang-pukang. Masuk campur dalam hidup Hayyan membuatkan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Zaza Qry
Bahagia itu perlu diteroka, bukan sekadar dinanti. Bekerja dengan Riaz Ezran yang garang, siapa saja tak takut. Tapi, tidak bagi Fazra Imaris. Mahu dikata dia tidak terlalu takut, tidak pula. Tapi, berani jugalah dia berlawan cakap dengan Riaz. Tak pasal-pasal dia gelarkan Riaz singa datang bulan. Puan Hazlin, umi kepada Riaz pun sama naik, gelarkan Riaz begitu. Dah garang sangat kan. Asyik nak marah tak tentu masa saja. “Tak beranilah saya. Encik Riaz serupa singa data 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ogy Yusof , Ain Kamalia , Dhiya Hani , Msteja
Yang mencintaimu kamu tanpa jemu Ini sebuah kisah tentang awal sebuah cinta dan akhir sebuah rencana dilukis indah oleh sang pencipta… CINTA MILIK LELAKI EDISI FEBRUARI – OGY YUSOF Aimi Melati cuba memenuhi syarat yang diberikan Ary Redza untuk menjadi pasangannya. “Aimi, kita manusia takkan pernah sempurna. Akan tetap ada cacat celanya. Sama juga bila hendak berpasangan. Tak perlu nak terlalu keras dengan garis kehendak kita.” Untuk apa diteruskan jika 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Zaza Qry
Aku memilihmu kerana aku sudah terbiasa dengan kehadiranmu. Irfana Marlis memerangkap! Dia tidak segila itu hanya kerana mahukan seorang suami! Dia pun tak pernah inginkan seorang suami. Tapi, dia dituduh berbuat demikian kerana lelaki yang dibawa pulang Iswadi itu orang kaya. Sudahlah hidupnya tidak seindah mana tinggal dengan ibu dan bapa saudaranya. Ditambah pula dengan masalah baru. Kena pula berkahwin dengan Fadi Ayyad yang muka masam sentiasa. Memang taklah! “I 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Zaza Qry
Yang aku selalu tahu, kau adalah untukku. Ziyara yang tidak pernah mencintai lelaki, terjatuh cinta dengan majikannya sendiri. Lelaki yang punya aura, walaupun sudah berusia. Selama ini dia tidak terfikir akan terlibat dalam cinta skandal seperti ini. Namun, dirinya dikhianati lelaki itu. Disebabkan insiden yang tidak pernah Ziyara terfikirkan itu, dia terpaksa tinggal dengan lelaki yang nampak macam bencikan dia sebagai perempuan iaitu Hanz. “Dengan aku, masih boleh 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 ZAZA QRY
Dua tahun Abyana Ruzda melarikan diri daripada lintah darat. Dia ingatkan dia hanyalah penjamin kepada pinjaman wang Wazir, lelaki yang dia ingat akan menjadi khalifahnya hingga ke akhir hayatnya, rupanya dialah peminjam wang itu. Bertemu dengan Encik Lintah Darat yang kacak membuatkan hati Abyana Ruzda berdebar kencang. Tiba-tiba, Encik Lintah Darat buat perjanjian melupuskan hutangnya yang banyak itu. Hanya ada satu saja syaratnya. Kahwin dengan Encik Lintah Darat a.k.a 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nia Afeerah
Sara Aryana gadis manja dan periang yang tidak pernah mengenal erti cinta menjadi keliru pada saat rasa itu mula mengetuk pintu hatinya. Berulang kali cuba dinafikan perasaan cinta yang mula berputik untuk Haqimie. Bagi Yana, Haqimie hanya dianggap seperti abangnya sendiri. Mengalah dengan mudah bukan salah satu prinsip dalam hidup Zacqryl Haqimie. Dua kali ditolak oleh Yana tidak menjadikan dia berputus asa untuk memperjuangkan cintanya. “Cinta ni hadir tanpa abang sed 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Zaza Qry
Kematian mengejut abang ipar dan kakaknya membuatkan Hanania menjadi ibu segera kepada dua orang anak saudaranya. Tidak pernah dia mengeluh walaupun terpaksa menjaga amanah itu. Cuma, ketika kawan sekolahnya datang bertemu dengannya, dia terpaksa menipu dek kerana didesak. Desakan itu membuatkan Hanania menunjukkan gambar bakal suaminya dalam sebuah majalah. Rupanya lelaki itu memang wujud. Wujud dalam versi yang amat menjengkelkan. Tambahan pula, Adrish Haqiey adalah bos tem 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Maya Adira
Kalut! Beberapa hari sebelum majlis pernikahan, Izyan dan Iqram menghilang. Semutar dua keluarga mencari, namun dua sejoli itu bagai hilang ditelan kabus. Che Embun sudah hilang daya, mahu terguling. Hajah Jawaher pula terduduk, pening kepala. Kata Haji Manaf dan Che Azhan, gantikan saja dengan pasangan lain. Nak buat macam mana, kad jemputan sudah diedar. What? Kahwin?? Dengan abang si Iqram, bakal adik ipar yang tiba-tiba halimunan. Dengan Harris, si ngok ngek perasan mu 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

11件商品

*

Back to Top