0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' cakar ayam '找到 135 件相关商品
作者 Hyzwayne
You wanna know I’m in love with. Read the first word again. Meski digenggam kuat, disimpul rapi namun akan terlepas jua. Walau ditolak ke tepi, dibuang jauh-jauh, andai sudah tertulis milik kita, tetap jua akan jadi milik kita. “Aku bagi dua pilihan sama ada dengar cakap aku atau mati kena tembak.” - Angelo Leonardo Harta dan kuasa menjadikan Angelo seorang Master. Jangan cari pasal, kelak akan dicari sehingga ke lubang cacing, kerana bagi Angelo Leonardo. Darah pe 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Oreco Tachibana
After his online mud-slinging is foiled, Tokugawa, the mastermind targeting Kataoka Inn, switches to a honey trap! Will the trusting Seigo fall prey to his new scheme? But the plotting doesn’t stop there. Tokugawa threatens Hayame and even digs up Seigo’s past with the help of his informant. Just who is this person betraying the inn?! The final storm is brewing, and it all comes to a head on Issei’s birthday! 了解更多
原价 RM 41.70

现售 RM 41.70 (-0%)

会员 RM 37.53 (-10%)

作者
BORUTO: NARUTO NEXT GENERATIONS 火影新世代 : 博人傳 Vol.280-293END JAP (E / C / M) 280 Breakthrough 突破口 Terobosan 281 The Eighth Truth 第八个真相 kebenaran kelapan 282 Sasuke's Story: Infiltration 佐助烈传•潜入 Cerita Sasuke: penyusupan 283 Sasuke's Story: Star Lines 佐助烈传•星座排列 Cerita Sasuke: Garisan Bintang 284 Sasuke's Story: The Secret in the Cellar 佐助烈传•地下室的秘密 Cerita Sasuke: Rahsia di Tingkat Bawah Tanah 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Slaium
Gunakan ayam sabung untuk jatuhkan manusia?!Di gelanggang ayam sabung Indonesia, Manusia Haiwan ingin membawa lari juara ayam sabung. Jason bergelut menghentikannya tetapi cedera parah. Pasukan X-VENTURE menerima isyarat kecemasan dan bergegas dalam misi menyelamat. Di tempat lain, Taz telah mengambil risiko dengan minum ramuan yang belum pasti keberkesanannya untuk memulihkan kebolehan mendengarnya! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
Hayame and Issei both desperately need one thing—money! While Hayame takes on another part-time job, Issei seizes his chance when a profitable gig comes calling in the modelling world! But will the couple be ready for its glitz and glamour, catty models and vicious paparazzi...?! Bonus side story in this volume: the dashing Yoshitora and his history with the Kataoka family’s tragic young mistress! 了解更多
原价 RM 41.70

现售 RM 41.70 (-0%)

会员 RM 37.53 (-10%)

作者 Rattana Kodchanat
Bilik Adi berselerak dengan barang. Bolehkah Adi mencari barang yang dikehendakinya? Adi, si anak ayam, tidak pernah mengemas barang-barangnya. Biliknya selalu berselerak. Kadangkala, Ibu Ayam tidak dapat mencari Adi. 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Umi Danial
Cerita bermula apabila Pak Kaduk menyertai Pertandingan Sabung Ayam Diraja. Pak Kaduk membawa ayam sabung terbaiknya iaitu Biring Si Kunani. Apabila perlawanan dimulakan, seekor demi seekor ayam ditumpaskan oleh Biring Si Kunani. Namun, Raja mengambil kesempatan dan mempergunakan Pak Kaduk.pa yang terjadi kepada Pak Kaduk? Adakah Pak Kaduk memenangi pertandingan itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Siti Zuraiha Husin
Cipi, seekor anak ayam cuba mencari cacing. Walaupun Pak Mat berikan Cipi dan keluarganya makan, namun ibu Cipi tetap mengajar anak-anaknya supaya berusaha cari makanan sendiri. Cipi kecewa kerana masih tidak menemui cacing. Rupa-rupanya Cipi cari di tempat salah. Setelah ibu ayam tunjukkan tempat yang betul, Cipi berjaya mendapat seekor cacing. 了解更多
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 Basari Mat Yasit
Suatu petang, ketika Ayam bersiar-siar, Ayam terjumpa seutas rantai yang cantik. Ayam cuba memakai rantai itu dan memang sesuai dengan dirinya. Ketika itu, Ayam teringat pesanan ibunya iaitu jangan mengambil barang orang lain. Ayam membawa rantai itu ke rumah Itik lalu menceritakan kepada itik. Rupa-rupanya, Itik adalah pemilik rantai itu. Itik menghadiahkan rantai itu kepada Ayam atas sifat jujurnya. 了解更多
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 HAMKA
Penegasan berulang kali di dalam Al-Quran mengenai pengisytiharan permusuhan terhadap syaitan membawa makna yang besar dan penting untuk ditekuni. Krya Hamka ini diluncurkan semula ke tengah masyarkat dengan tujuan supaya umat Islam yang kini saling bercakaran kembali mengenal musuhnya yang hakiki, iaitu syaitan. Syaitan adalah musuh manusia yang wajib dimusuhi dan diperangi. Enggan memusuhinya bakal mengundang dosa kerana ia tindakan melanggar arahan Tuhan. Hamka 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nor Shahid Mohd Nor
PENJARA PUDU mula dibina oleh Kerajaan Inggeris pada 1891 dan siap sepenuhnya pada tahun 1895. Ketika itu ia dkatakan salah sebuah penjara termoden di dunia, mempunyai 600 bilik tahanan. la dibina di kawasan Hutan Pudu seluas 10 hektar di tapak perkuburan Cina. la diambilalih oleh tentera Jepan yang memerintah Malaya dari tahun 1941-1045. Tentera Jepun juga mengebumikan ramai tentera yang terkorban selepas menang Perang Dunia Kedua di Malaya. Ini menjadikan kawasan sekitar 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
Tenma, the older version of Issei, is falling for Hayame, and he’s not about to back down from a high-school punk! Issei can’t curb his jealousy and gets into a fight with Hayame. Justto muddy the waters even more, Tenma sends another spy: a sweet, helpless girl around Issei’s age... and Hayame begins to waver after seeing them together...?! 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
The inn’s staff are on a company retreat to beautiful Okinawa, the perfect place for romance to bloom! Issei thinks he’s got it in the bag after his dramatic proposal, but he’s underestimating the persistence of Tenma... and Sakura! Then, to proof his sincerity to Hayame, Issei decides to move out in a show of ‘independence’. But living on his own soon gives him a healthy (and hilarious) dose of reality instead! 了解更多
原价 RM 41.70

现售 RM 41.70 (-0%)

会员 RM 37.53 (-10%)

作者
Cerita-cerita dalam buku ini juga mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku ini dapat memupuk minat membaca dalam kalangan pembaca. Setiap cerita dalam buku dipersembahkan dalam Bahasa Melayu dan tulisan Jawi. 了解更多
原价 RM 4.50

现售 RM 4.50 (-0%)

会员 RM 4.05 (-10%)

作者
Cerita-cerita dalam buku ini juga mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku ini dapat memupuk minat membaca dalam kalangan pembaca. Setiap cerita dalam buku dipersembahkan dalam Bahasa Melayu dan tulisan Jawi. 了解更多
原价 RM 4.50

现售 RM 4.50 (-0%)

会员 RM 4.05 (-10%)

作者 BUNDA ARY
Adib ralit melihat anak ayam yang menetas. Adib bertanya kepada ibu sama ada dia juga berasal daripada telur seperti anak ayam. Ibu memberitahu bahawa ibu yang mengandungkan Adib. Ibu juga menceritakan mengenai perkembangan bayi yang lahir dari rahim ibu. Adib berterima kasih kepada ibunya kerana mengandung dan melahirkannya. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 NURUL ATIQH GHUZIR
Kerana harapan ini aku punah, dan kerana harapan ini juga aku bahagia Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu kan? Walau berkongsi tarikh lahir, nasib Anna dan Nia sangat berbeza. Bagi Nia pula, badai yang datang memukul jiwanya tanpa henti. Bagai tiada elipsis sama sekali. Sering Nia tertanya, kenapa dia dan bukan aku? Kehadiran Hazeer mengubat lara Nia. Sepucuk surat pantun menjadi pengganti kata. Bibir tertawa hati menangis, Hati mendamba cinta sejati, Har 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Affieyza Ishak , Hafizuddin Ghazali , Iza Iman
SINOPSIS : BELENGGU - AFFIEYZA ISAHAK Mawarni, anak kepada pasangan Darus dan juga Manis. Dia anak kesayangan dalam keluarga. Suatu hari, ketika dia bersama abangnya Abey Luqman mengikut ayah mereka pergi mengail ikan ketutu, berlaku satu peristiwa yang merubah kehidupan mereka. Mawarni yang latah orangnya telah terjatuh ke sungai dan dibawa arus menghilang ke pusaran air di Lubuk Sireh. Dia yang dikejutkan oleh abangnya ketika sedang menjamah kuih dangai hasil air tangan si 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 KF
Saat kau mencintai aku, semuanya indah. Kau suka sangat kuku aku yang cantik ni, kan? Tapi bila kau dah lupakan aku, apa guna aku cantikkan kuku lagi? Ah... Kuku aku yang panjang ni bagaikan faham derita aku. Dia pun perlukan perlukan kau di sisi. Kalaulah... Aku boleh lupakan kau... Kita akan bersama sampai mati, kan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Andrew Kow
Nanyang is the name given to a region in Southeast Asia with rich and varied cuisines influenced by Malaysia, Singapore, Indonesia and Thailand where different food cultures have fused to form a unique Nanyang flavour. Did you immediately think of sweet and soft Nanyang kuehs among many Nanyang delicacies? Malaysia has a wide variety of kuehs from different cultures, mainly from the three majority races - Malays, Chinese and Indians. There are unique traditional kuehs with r 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
The deep-seated feud between Kikuno and Hayame draws to a close, as Kikuno’s reason for her obsession with Seigo comes to light. What will the final outcome be? Later on, Issei hatches a plan to buy Hayame a gift with the money he has earned through his own efforts. Unbeknownst to him, a new love rival is about to get in his way! 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 Surianti Ramli
Surianti Ramli berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang masakan professional. Bermula sebagai blogger, kini beliau aktif di Instagram dan Youtube. Mempunyai lebih daripada 350 ribu pengikut di Instagram, serta berpengalaman bekerjasama dengan pelbagai syarikat berprestij di Malaysia, membuktikan kredibiliti beliau dalam bidang masakan. Bagi melebarkan lagi kredibiliti beliau dalam bidang ini, Surianti Ramli tampil dengan buku “Resipi dari Dapur Surianti” yang menyajik 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Rikei ga Koi ni Ochita no de Shoumei Shite Mita.理科生坠入情网,故尝试证明 JAP (E / C / M) It is widely believed that science can provide rational explanations for the countless phenomena of our universe. However, there are many aspects of our existence that science has not yet found a solution to and cannot decipher with numbers. The most notorious of these is the concept of love. While it may seem impossible to apply scientific theory to such an intricate and c 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 CHARLI XCX
Crash (stylised in all caps) is the fifth studio album by English singer-songwriter Charli XCX, released on 18 March 2022. It was her last album to be released under her record contract with Atlantic Records. Charli announced the album title, release date, and artwork on 4 November 2021.Her website was also updated with information about the album's 2022 tour. The album was preceded by the four singles "Good Ones", "New Shapes" featuring Christine and the Queens and Caroline 了解更多
原价 RM 149.90

现售 RM 149.90 (-0%)

会员 RM 134.91 (-10%)

作者 白石一文
將「自己的小說」視為一幅風景,持續不斷地眺望。 仔細觀察別人,將對方的生態忠實記錄在筆記上,就是我這個視角存在的價值。 白石一文首部半自傳式私小說 完整揭露那些屬於小說家私我的生命歷程 對於創作與情感上的矛盾、不安,自我的糾結與懷疑 鉅細靡遺的真實呈現 特別收錄 台灣版限定後記 〈一個人去買麵包的日子〉 邱振瑞 翻譯家、作家 陳 了解更多
原价 RM 80.10

现售 RM 80.10 (-0%)

会员 RM 72.09 (-10%)

作者 Oudra Aziz
Tati beritahu Alia kabanyakan gadis-gadis sekarang Lebih sukakan 'bad boys' Tetapi mungkinkah Sophian yang bermulut yang celupar itu dapat disenangi oleh sesiapapun, apatah lagi Alia ? "Eh Alia, mulut kau jangan macam bontot ayam, boleh?" "Habis mulut kau tatak ? Bahasa macam samseng." Dan Lagipun Alia punya lagi banyak masalah untuk dipikirkan selain Sophian, Aisya yang penuh misteri yang asyik mengikutnya ke mana-mana saja. Kakak kembarnya Damia yang akan mengikat tali p 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Daisy Zahara , Hasreeyati Ramli , Nurul Omar
"KOLEJ MAHLIGAI Kaki yang pucat lesi itu terbuai-buai ke kiri dan kanan di depan mata Maya. Bagaikan terpukau, dia tetus memerhati kaki itu yang mengenai kea rah cabinet sebelum perlahan-lahan kaki itu terhenti. Dia ingin menjerit memeinta tolong, tapi mulutnya bagaikan digam, tidak dapat dibuka langsung. “Ma… ya… ak! Ak!” Susuk itu mula bersuara memanggil. “Tak! Kau dah mati! Dah mati!” – MAYA THE PANTRYGESIST “Kenapa kau usik cabinet tu?” - ALEX Ti 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
Issei breaks his promise to Hayame and goes off to confront Kikuno alone, only to receive the shock of his life! The others soon noticed he is missing and Hayame fears the worst, but also finally realises how important Issei has become to her. Can she and the others find Issei before it’s too late?! 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 ROSHAYATI JAMALUDIN
Everyone has their own cooking methods, also known as ‘air tangan’, starting from the technique of preparing the ingredients to the moment it is ready to be served. The taste of the dish will be different, when prepared by different individuals, especially when the food is prepared sincerely from the heart for the ones that we love. Compiling some of her favourite dishes, this cookbook comes with stepby-step instructions, presenting the diversity of the recipes of her fav 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Suri Ryana
Pertemuan pertama di antara Thalia Aysara dan CEO Al-Hayyan Group, Tuan Faleeq Al-Hayyan telah mencetuskan salah faham hingga menyebabkan Tuan Faleeq mengelar Thalia pencuri manakala Thalia pula menggelar Tuan Faleeq sebagai penculik. Walaupun mereka saling bercakaran namun, Tuan Faleeq telah membantu membebaskan Thalia daripada cengkaman Abang Joe, lelaki hidung belang yang beristeri dua. Kebarakan di kilang Al-Hayyan Group telah menyebabkan Thalia secara tidak sengaja 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Roshayati Jamaludin
Setiap orang pasti ada cara memasak mereka tersendiri, yang mana kita gelarkan sebagai air tangan, bermula daripada teknik menyediakan bahan, hinggalah saat api ditutup menandakan makanan sudah siap dimasak. Oleh sebab itu, rasa makanan tetap berbeza jika dimasak oleh individu yang berbeza. Lebih-lebih lagi jika masakan kita disediakan ikhlas dari hati, dijamukan pula kepada orang yang tersayang. Menghimpunkan pelbagai menu yang menjadi kegemaran beliau seperti Rendang A 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Elton John
Album Info: Elton John's The Lockdown Sessions is an album of collaborations recorded remotely over the last 18 months. The Lockdown Sessions is a dazzlingly diverse collection of 16 songs, all Elton John collaborations, with some of the biggest, most exciting artists in the world today including Brandi Carlile, Charlie Puth, Dua Lipa, Eddie Vedder, Gorillaz, Lil Nas X, Miley Cyrus, Nicki Minaj, Rina Sawayama, SG Lewis, Stevie Nicks, Stevie Wonder, Surfaces, Years & Years, Y 了解更多
原价 RM 80.90

现售 RM 80.90 (-0%)

会员 RM 72.81 (-10%)

作者 HAJIME ISAYAMA
FREEDOM… Eren’s titanic Rumbling claims thousands of lives beyond the walls of Paradis, and the boy who once lived in fear of the Titans becomes the world’s most feared man. Determined to stop the destruction wrought by their childhood friend, Armin, Mikasa, and their surviving comrades reach the Attack Titan and decide to face him head on in an ultimate showdown. Will humanity finally be set fre 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
Seigo moves in to stay with Issei and Hayame, and life for everyone suddenly becomes an exercise in mayhem and misunderstandings, as the brothers contest for Hayame?s attention! Out of concern for Hayame?s injured leg, Etsuko decides to hire a helper to take care of the housework for a week while she?s away to France, but who should show up as the help but Kikuno?! 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 Nasron Sira Rahim
888 KEAJAIBAN DUNIA merupakan edisi kemas kini buku 888 FAKTA PELIK & MENARIK yang menerima sambutan menggalakkan. Lebih 20 peratus kandungan di dalam edisi ini diperbaharui dengan pelbagai fakta menarik mengenai haiwan, tumbuh-tumbuhan, tokoh, tempat, rahsia tarikh lahir dan tulisan tangan. Antara yang menarik di dalam buku ini: • Mentadak betina akan memakan kepala mentadak jantan yang menjadi pasangannya selepas mengawan. • Ayam jantan dipercayai tidak dapat berkokok 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Azieana
“Cik Dian binti Azlan. Awak memang nak kena!” Satu suara keras akhirnya mencecah telinga Dian. Jelas lelaki itu betul-betul bengang dikenakan Dian. Dian terus melambak tawa. Dah tahu suara itu milik siapa. “Eh, suara Encik Sufian rupanya. Ingatkan siapa yang hantar mesej kat what apps dan hubungi saya tadi.” Dian tetap gelak. Dalam diam dia separuh lega kerana bukan Syafiq yang menghubunginya. “Hish....awak ni. Nakal ya. Kalau awak ni ada depan mata, memang saya 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 芝崎みゆき
PTT名人馬雅人(Mayaman)認證,最棒的馬雅文化入門書! 馬雅、阿茲特克的神祕古文明,一次全部告訴你!   「芝崎みゆき的《漫畫圖解・不可思議的馬雅古文明》,是目前台灣最棒的馬雅文化入門書籍。她利用輕鬆的漫畫方式介紹我們馬雅文化,讓讀者彷彿穿越時空,回到古馬雅。」──台灣最強馬雅文化專家,馬雅人強力推薦   中美洲古文明的神話 了解更多
原价 RM 61.45

现售 RM 61.45 (-0%)

会员 RM 55.31 (-10%)

作者 SUAH BAE
As cryptic and compelling as a fever dream... Bae Suah is one of the most unique and adroit literary voices working today' Sharlene Teo Finishing her last shift at Seoul's only audio theatre for the blind, Kim Ayami heads into the night with her former boss, searching for a missing friend. The following day, she looks after a visiting poet, a man who is not as he seems. Unfolding over a night and a day in the sweltering summer heat, their world's order gives way to chaos, th 了解更多
原价 RM 65.90

现售 RM 65.90 (-0%)

会员 RM 59.31 (-10%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
A welcome party for the inn?s staff has gotten everyone in a tizzy! After going through an emotional roller coaster from the party games, Issei finally seizes the chance and asks Hayame on a festival date! However, the bewitching Kikuno is getting more sinister by the minute. While her intentions are still unclear, she is slowly drawing Hayame, Issei and Seigo into her manipulative web, sending them headlong into danger?! 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 HAJIME ISAYAMA
MARCHING ONWARD Once hailed as humanity’s greatest hope, Eren has since become unrecognizable. With the Attack Titan now morphed into a grotesque, colossal skeleton of its former self, Eren continues to control the wave of Titans laying waste to the world, extinguishing countless homes, towns, and lives in their wake. In order to salvage what’s left of humanity, Mikasa, Armin, and the Survey Corps decide to confront Eren h 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

作者 Norshiemah Md Yasan
“Setia di sisi bersama cinta yang tidak akan dilepaskan pergi.” Berkahwin dengan bapa ayam? Lintah darat? Memang kerja gila! Qaisara tidak menyangka, Pak Borhan sanggup mahu menjodohkannya dengan lelaki seperti itu demi mahu melunaskan hutang judinya. Jadi, untuk mengelak perkara itu daripada berlaku, Qaisara berfikir ada baiknya kalau dia cepat-cepat berkahwin dengan lelaki lain. Tapi, masalahnya dia mana ada pakwe. Dan mana pula mahu dia mencari lelaki yang boleh dijad 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Elvroseth
“Kiss or kill?” BLURB: Empero. Sebuah empayar yang gah di mana bandar utamanya terletak di Roman Hispania. Mereka yang beragama hidup dalam ketakutan dan golongan pagan mula menguasai kemanusiaan dengan konsep Homo Deus. Dan di sini, lahirnya seorang puteri yang tidak bermahkota dan tidak bertakhta. Sultanah Lilith Alai’syah. Itu gelaran yang sepatutnya disandang. Dia hidup tanpa beristana dan tanpa emas permata menyaluti tubuhnya. Sehingga suatu hari, dia bertemu den 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Xeno
Pasukan X-VENTURE diserang sekumpulan mandil agresif dalam satu misi di Afrika. Sementara itu, Charles kecewa dan meninggalkan pasukan menuju ke menara radio berdekatan.Pertempuran TARING DAN CAKAR dalam Siri X-VENTURE Dunia Haiwan III terkini lebih mengujakan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dutta , Tutu
"Raja Perita Deria, is a carefree and arrogant seventeen-year-old; and his story begins with a seemingly ordinary night out with his close friends. However, a chance encounter with a bewitchingly beautiful woman in an abandoned temple, almost ends his life and changes him irrevocably. After an incident involving the cook, and a dish of bayam, tainted with blood, he discovers that he needs blood to heal and for sustenance. As heir to the throne of Langkasuka, the prince is als 了解更多
原价 RM 62.95

现售 RM 50.36 (-20%)

会员 RM 50.36 (-20%)

作者 Khairul Abdullah
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
With Hayame?s position already shaky among her co-workers, Issei?s appearance has incited further animosity against her. Seigo attempts to help her by moving her to another inn, but this does not sit well with Issei, who not only has to worry about his limited time left with her, but is also now extremely concerned about their history together! How exactly did Hayame and Seigo meet, and what happened between them ten years ago? 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 HAJIME ISAYAMA
THE DAWN OF MAN Determined to protect his beloved home of Paradis, Eren uses the Founding Titan’s power in an attempt to wipe out the rest of humanity. As the droves of Titans press on, Eren, long unrecognizable as a friend, a brother, a savior, has become indiscernible from a devil… Now, Mikasa, Armin, and the surviving members of the Survey Corps must band together with their sworn enemies–Marleyan soldiers and 10 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Yu Misaki
"Hari ni pun senior nampak comel."Hayama Rei ada pakej lengkap. Kacak, bijak, atlet dan dilabel ikemen* yang perfect. Suatu hari, Fudou Shizuko luahkan perasaan kat Rei. Shizuko cakap Rei comel tapi Rei lebih suka Shizuko kata dia cool! Sebab tulah Rei sahut luahan perasaan Shizuko dan setuju couple dengan Shizuko.Tapi... keadaan tak jadi semudah tu, ya. Ada tempoh percubaan, okey?! Ahaks~Ikemen perfect dipermainkan junior sendiri?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michael Chuah
Ahli X-Sector dihantar menyiasat punca kematian makhluk tapir Rafflesia. Ray dan pasukan mendapati kes ini rentetan pembunuhan terhadap UMA. Apabila dalangnya mendedahkan diri... masa silam dan identiti Tenma terungkap! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 HAJIME ISAYAMA
ADVANCE OF THE TITANS After breaking through a stronghold of old friends and enemies, Zeke hands down his plan for the Eldians to Eren. But what Eren was plotting with his rumbling powers leaves his brother in the dust, betrayed and alone once more. Now, with some help from Ymir, a parade of massive Titans are roused from their centuries-long slumber, breaking free of the Walls to answer their founder’s call. Where the march lea 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

作者 AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Oreco Tachibana
Cast out onto the streets for a second time, Hayame runs into the very last person she wants to meet: her ex-husband! Meanwhile, Issei is reflecting on his behaviour and sense of self-worth. What will happen when these two finally cross paths again? Then, Issei’s prodigious older brother finally makes his appearance at the inn… and it seems he and Hayame might have a history together?! 了解更多
原价 RM 50.70

现售 RM 50.70 (-0%)

会员 RM 45.63 (-10%)

作者 James Nestor
AN INSTANT NEW YORK TIMES BESTSELLER No matter what you eat, how much you exercise, how skinny or young or wise you are, none of it matters if you’re not breathing properly. There is nothing more essential to our health and well-being than breathing: take air in, let it out, repeat 25,000 times a day. Yet, as a species, humans have lost the ability to breathe correctly, with grave consequences. Journalist James Nestor travels the world to figure out what went wrong and h 了解更多
原价 RM 86.95

现售 RM 86.95 (-0%)

会员 RM 78.26 (-10%)

作者 HAJIME ISAYAMA
ONLY HUMAN To activate the true power of the Founding Titan that courses through his veins, Eren must make contact with Zeke, a Titan of royal blood. Though Zeke has escaped Levi and the Survey Corps, he’s made little headway before the Marleyan military and its Titan warriors attack. Eren pummels his way through the Marleyan trap and past his former friends, but as the battle rages, he stumbles into a situati 了解更多
原价 RM 51.95

现售 RM 51.95 (-0%)

会员 RM 46.76 (-10%)

作者 衣若芬
歷經三十年,飛行數十萬公里 一位 #蘇東坡迷妹 貼近詞人一生行跡的聖地巡禮 #亞洲一流蘇學女專家 穿越時空的追星遊記   你問她愛東坡有多深?   她愛東坡愛到行旅東坡走過的山水!   (當然也看了東坡的紫微斗數、星座命盤、流年大限啦)   蘇東坡真的是蘿莉控嗎?   蘇東坡的星盤流年怎麼看?   蘇東坡長得怎樣?幾公分高?   了解更多
原价 RM 69.30

现售 RM 69.30 (-0%)

会员 RM 62.37 (-10%)

作者 Chef Marina Mustafa
Periuk tekanan adalah satu-satunya perkakasan dapur yang telah lama digunakan di dapur. Ibu saya selalu agak takut dengan periuk tekanan yang digunakan di atas dapur api kerana ia agak bising dengan siulannya dan kadang-kadang seperti gunung berapi meletup apabila tekanan dilepaskan. Pada zaman kini, penggunaan periuk tekanan ini lebih relevan di mana makanan perlu dimasak cepat dan sedap dengan tambahan ciri-ciri keselamatan. Periuk tekanan elektrik masa kini sungguh 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Sekarang, kesedaran berkenaan kesihatan menjadi semakin ketara. Makanan goreng, gula dan kabohidrat yang banyak tidak digalakkan. Jadi, penggoreng udara telah menjadi peralatan dapur yang sangat penting dalam menyenangkan proses masakan yang sihat. Walaupun penggoreng udara telah menerima sambutan yang hangat, ia masih tidak digunakan setinggi potensinya. Selepas menggunakan penggoreng udara selama beberapa tahun, saya sedar bahawa penggoreng udara bukanlah sahaja boleh me 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Pasta sekarang semakin diminati rakyat Malaysia. Generasi muda terutamanya, suka pasta sebab ia lebih senang dimasak dan lebih sihat jika dibandingkan dengan nasi atau mi kuning. Saya teruja dengan bentuk pasta yang berbagai-bagai dengan pewarna semula jadi, sperti ubi bit, lobak merah dan bayam. Inilah yang membuat memasak pasta seronok! Pasta sungguh versatil, ia boleh dimakan sejuk sebagai salad seperti Salad Farfalle Ikan Tuna, manakala Salad Pasta Spiral Epal dan Angg 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

1-135 of 135

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top