Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' cakar ayam '找到 122 件相关商品
作者 SUAH BAE
As cryptic and compelling as a fever dream... Bae Suah is one of the most unique and adroit literary voices working today' Sharlene Teo Finishing her last shift at Seoul's only audio theatre for the blind, Kim Ayami heads into the night with her former boss, searching for a missing friend. The following day, she looks after a visiting poet, a man who is not as he seems. Unfolding over a night and a day in the sweltering summer heat, their world's order gives way to chaos, th 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者
Shiba Miyuki's classmate Kitayama Shizuku is on her way to study abroad. For magicians, this is normally impossible, since allowing the genes of someone who can use magic outside their home country's borders is tantamount to giving up national secrets. But it's allowed to happen in one case-exchange programs. And that's how Angelina Kudou Shields has arrived in Japan from the USNA to study at First High. Around the time Lina arrived in Japan magicians began getting attacked b 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者 Norshiemah Md Yasan
“Setia di sisi bersama cinta yang tidak akan dilepaskan pergi.” Berkahwin dengan bapa ayam? Lintah darat? Memang kerja gila! Qaisara tidak menyangka, Pak Borhan sanggup mahu menjodohkannya dengan lelaki seperti itu demi mahu melunaskan hutang judinya. Jadi, untuk mengelak perkara itu daripada berlaku, Qaisara berfikir ada baiknya kalau dia cepat-cepat berkahwin dengan lelaki lain. Tapi, masalahnya dia mana ada pakwe. Dan mana pula mahu dia mencari lelaki yang boleh dijad 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者
The protagonist, Baki Hanma, trains with an intense focus to become strong enough to surpass his father, Yujiro Hanma, the strongest fighter in the world. Five of the world's most violent and brutal death row inmates are gathering to face Baki. Their objective is to taste defeat -- their unmatched strength and skill have led them to grow bored of life itself, and they now seek out Baki in the hopes that he can overwhelm and utterly crush them. In this crisis, other undergroun 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 39.92 (-20%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 Elvroseth
“Kiss or kill?” BLURB: Empero. Sebuah empayar yang gah di mana bandar utamanya terletak di Roman Hispania. Mereka yang beragama hidup dalam ketakutan dan golongan pagan mula menguasai kemanusiaan dengan konsep Homo Deus. Dan di sini, lahirnya seorang puteri yang tidak bermahkota dan tidak bertakhta. Sultanah Lilith Alai’syah. Itu gelaran yang sepatutnya disandang. Dia hidup tanpa beristana dan tanpa emas permata menyaluti tubuhnya. Sehingga suatu hari, dia bertemu den 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 30.40 (-20%)

作者 Xeno
Pasukan X-VENTURE diserang sekumpulan mandil agresif dalam satu misi di Afrika. Sementara itu, Charles kecewa dan meninggalkan pasukan menuju ke menara radio berdekatan.Pertempuran TARING DAN CAKAR dalam Siri X-VENTURE Dunia Haiwan III terkini lebih mengujakan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Khairul Abdullah
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

无库存

原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Yu Misaki
"Hari ni pun senior nampak comel."Hayama Rei ada pakej lengkap. Kacak, bijak, atlet dan dilabel ikemen* yang perfect. Suatu hari, Fudou Shizuko luahkan perasaan kat Rei. Shizuko cakap Rei comel tapi Rei lebih suka Shizuko kata dia cool! Sebab tulah Rei sahut luahan perasaan Shizuko dan setuju couple dengan Shizuko.Tapi... keadaan tak jadi semudah tu, ya. Ada tempoh percubaan, okey?! Ahaks~Ikemen perfect dipermainkan junior sendiri?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michael Chuah
Ahli X-Sector dihantar menyiasat punca kematian makhluk tapir Rafflesia. Ray dan pasukan mendapati kes ini rentetan pembunuhan terhadap UMA. Apabila dalangnya mendedahkan diri... masa silam dan identiti Tenma terungkap! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Iruka Asami
Sekuntum rindu yang mekar anggun.Bila dia sedarkan aku tentang impian, nama dia je yang aku boleh panggil waktu kesusahan...Zaman Meiji di Yoshiwara baru.Ayame merupakan gadis pelayan kat Hanakago-ya.Tapi dia bencikan lelaki. Suatu hari...Yasaka Kazumi, anak pemilik bisnes berpengaruh buat pertaruhan dengan Ayame."Kalau dah sampai tiga kali aku selamatkan kau, kau kena jadi isteri aku."Adakah kisah mereka akan berputik dan terjatuh cinta? Atau Ayame tetap dengan sikapnya yang 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

"Nak kurus? Nak sihat? Nak awet muda? Tidak. Kami tidak jual ubat atau suplemen. Bukan semua ubat dalam bentuk pil. Apa yang anda perlukan hanya disiplin, tekad dan sasaran – juga diet dan senaman! Pemakanan dan senaman. Dua ‘ubat ajaib’ untuk kesihatan. Organik, halal, dan tiada bahan kimia, bahkan diamalkan sejak turun-temurun. Terbukti untuk hampir semua penyakit. Tak perlu belanja besar. Tak perlu testimoni. Tak perlu ejen atau stokis. Siapa kata doktor-doktor 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 James Nestor
AN INSTANT NEW YORK TIMES BESTSELLER No matter what you eat, how much you exercise, how skinny or young or wise you are, none of it matters if you’re not breathing properly. There is nothing more essential to our health and well-being than breathing: take air in, let it out, repeat 25,000 times a day. Yet, as a species, humans have lost the ability to breathe correctly, with grave consequences. Journalist James Nestor travels the world to figure out what went wrong and h 了解更多
原价 RM 86.95

现售 RM 73.91 (-15%)

会员 RM 65.21 (-25%)

作者
It is widely believed that science can provide rational explanations for the countless phenomena of our universe. However, there are many aspects of our existence that science has not yet found a solution to and cannot decipher with numbers. The most notorious of these is the concept of love. While it may seem impossible to apply scientific theory to such an intricate and complex emotion, a daring pair of quick-witted Saitama University scientists aim to take on the challenge 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 17.52 (-20%)

会员 RM 17.52 (-20%)

作者 衣若芬
歷經三十年,飛行數十萬公里 一位 #蘇東坡迷妹 貼近詞人一生行跡的聖地巡禮 #亞洲一流蘇學女專家 穿越時空的追星遊記   你問她愛東坡有多深?   她愛東坡愛到行旅東坡走過的山水!   (當然也看了東坡的紫微斗數、星座命盤、流年大限啦)   蘇東坡真的是蘿莉控嗎?   蘇東坡的星盤流年怎麼看?   蘇東坡長得怎樣?幾公分高?   了解更多
原价 RM 69.30

现售 RM 69.30 (-0%)

会员 RM 62.37 (-10%)

作者 NAKAYAMA
原价 RM 12.49

现售 RM 12.49 (-0%)

会员 RM 12.49 (-0%)

作者 NAKAYAMA
原价 RM 15.89

现售 RM 15.89 (-0%)

会员 RM 15.89 (-0%)

作者 近藤真由美
  ──專為繁忙的現代人量身打造──   自癒力UP!活化體內機能!   不再只學一招一式,   而是對應日常的身心不適,   心情低落消倦怠、肩頸腰背肌肉緊繃、血液循環不良、睡眠品質不佳……   專業規畫如瑜伽教室中完整課堂流程的串聯體式課程,   在全身性的流動伸展中感受舒展身心的療癒能量。   ●淺顯易懂!全彩大圖!呈現舒 了解更多
原价 RM 69.30

现售 RM 69.30 (-0%)

会员 RM 62.37 (-10%)

作者 Muhammad Muhyidin
Orang kota yang digambarkan sebagai golongan yang mempunyai ekonomi mapan, segala keperluan hidupnya sudah lebih daripada cukup. Namun, dewasa ini penyakit-penyakit jiwa menyerang sehingga terabainya kewajipan spirititual manusia sebagai makhluk dan hamba Allah. Ini menyebabkan penyakit seperti kegelisahan, ketakutan, kengerian, kemarahan, kekecewaan sehingga kehampaan dan kehilangan arah kehidupan akibat kekosongan jiwanya. Hidup jadi serba tidak kena, tanpa warna warni. Tan 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Chef Marina Mustafa
Periuk tekanan adalah satu-satunya perkakasan dapur yang telah lama digunakan di dapur. Ibu saya selalu agak takut dengan periuk tekanan yang digunakan di atas dapur api kerana ia agak bising dengan siulannya dan kadang-kadang seperti gunung berapi meletup apabila tekanan dilepaskan. Pada zaman kini, penggunaan periuk tekanan ini lebih relevan di mana makanan perlu dimasak cepat dan sedap dengan tambahan ciri-ciri keselamatan. Periuk tekanan elektrik masa kini sungguh 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Sekarang, kesedaran berkenaan kesihatan menjadi semakin ketara. Makanan goreng, gula dan kabohidrat yang banyak tidak digalakkan. Jadi, penggoreng udara telah menjadi peralatan dapur yang sangat penting dalam menyenangkan proses masakan yang sihat. Walaupun penggoreng udara telah menerima sambutan yang hangat, ia masih tidak digunakan setinggi potensinya. Selepas menggunakan penggoreng udara selama beberapa tahun, saya sedar bahawa penggoreng udara bukanlah sahaja boleh me 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Pasta sekarang semakin diminati rakyat Malaysia. Generasi muda terutamanya, suka pasta sebab ia lebih senang dimasak dan lebih sihat jika dibandingkan dengan nasi atau mi kuning. Saya teruja dengan bentuk pasta yang berbagai-bagai dengan pewarna semula jadi, sperti ubi bit, lobak merah dan bayam. Inilah yang membuat memasak pasta seronok! Pasta sungguh versatil, ia boleh dimakan sejuk sebagai salad seperti Salad Farfalle Ikan Tuna, manakala Salad Pasta Spiral Epal dan Angg 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Kudapan untuk Kanak-kanak bukan sahaja buku memasak untuk kanakkanak sebagai panduan tahap permulaan. Ia juga memainkan peranan sebagai bimbingan kepada para ibu-bapa dan anak-anak sulung untuk menambatkan minat kanak-kanak kepada masakan rumah. Tiada kanak-kanak yang akan menolak Makaroni dan Keju atau Drumet Ayam Goreng yang enak. Nuget Ayam yang dimasak sendiri bukanlah perkara biasa tetapi ia pastinya lebih sedap dan sihat. Bebola Daging Kismis dan Burrito Gulung 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Bila kita makan dan tiba-tiba ada inti yang sangat sedap tersembunyi di dalam makanan kita, itulah makanan yang saya sukai. Saya sangat suka Yong Tau Foo sebagai sarapan, Ikan Sumbat Kelapa untuk dimakan dengan nasi putih, meratah Paf Tauhu dan Karipap sepanjang hari dan makan Onde-Onde sebagai manisan. Seronoknya! Walaupun asal-usul kita bukan dari Kelantan, kita masih boleh memasak Ketupat Sotong yang berendam di dalam kuah santan yang sedap. Kita tidak perlu ke Yemen un 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Bubur adalah makanan kesukaan semua. Bagi orang Malaysia, bubur bermakna bubur nasi. Bubur sebagai makanan Barat pula, adalah bubur oat. Selain dari bubur nasi dan oat, bubur manis juga menambah selera. Kita boleh menikmati bubur untuk sarapan, makan tengah hari atau makan malam juga. Ia boleh dimakan bila-bila masa sahaja. Saya suka mekan semua jenis bubur. Bubur nasi yang dimakan dengan sambal udang kering kesukaan saya. Tetapi Bubur Ikan Halia dan Bubur Ayam Lobak Merah 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Apabila sakit, demam dan selsema, kita makan sup. Apabila kesedihan, kita minum sup. Selepas memakan makanan yang bergoreng dan berminyak, kita sebaiknya minum sup. Sup bukanlah hanya tenangkan perut, tetapi juga menenangkan jiwa. Tidak kira memasak secara laju atau perlahan, sup selalunya penuh dengan nutrisi. Kesemua bahan-bahan yang digunakan untuk memasak sup akan meresap kedalam sup dan sesuai dimakan begitu sahaja. Sudah begitu lama saya memasak Sup Krim Ayam Cen 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Ikan bilis adalah satu daripada makanan asas di kebanyakan dapur di Malaysia. Ikan bilis boleh dimasak bersama lauk utama, atau sebagai masakan sampingan, taburan, penambat selera, dan juga untuk membuat masakan semakin lengkap, menambah perasa dan sedap diratah bila digoreng. Rumah saya sentiasa ada Ikan Bilis dan Kacang Sira. Apabila saya tidak tahu apa saya terasa hendak makan, Ikan Bilis dan Kacang Sira sudah mencukupi untuk saya. Letakkan sedikit sahaja ikan bilis ke 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dilla Ahmad
Ditunagkan dengan seseorang yang tidak dikenali memang menakutkan. Lebih-lebih lagi cik tunang yang berlagak psiko. Megat Badrul Hisham tidak menyangka yang abahnya sudah memilih pasangan hidup untuknya tanpa berbincang dengannya terlebih dahulu. "Dian akan bunuh dia kalau abang masih buat hubungan dengan teman wanita abang tu. Bunuh dan cincang di lumat-lumat. Lepas tu tanam dia dekat belakang rumah abang. Lepas tu giliran abang pulak Dian kerat lapan belas macam Dian poton 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Air Team
When the Ayamu Empire calls on our heroes to aid it in its efforts to quash the threat of rebellion, Rain, Sean, and Stone soon find themselves at the centre of a tug-of-war over the ownership of a monstrous weapon! Venturing further into the convoluted quarrel that turns 2 former allied factions against each other, splitting the empire in 2, the role of the mysterious coated figures slowly becomes clear! Will our heroes succeed in healing the wounds of betrayal or will all h 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Air Team
Empayar Ayamu bergelut dalam perang saudara dan medan perang mereka ialah Bumi. Dihantar sebagai perantara perdamaian kedua-dua seteru, Pasukan X-VENTURE menemui petunjuk tentang musuh yang jauh lebih berbahaya! Dapatkah 'PEMANGSA LIAR' dihentikan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Andrew Kow
Exploring street food is one of the activities for most people while travelling. Street food is attractive to us not only because of the price which is cheaper than restaurant or hotels, but it will also give you a taste of authentic local flavours. This is especially true in Malaysia, a country with melting pot of culture where a great variety of local street food to be explored. Enjoying street food is akin to savouring a gourmet feast, from Ayam Percik 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者 Nathalia Westmacott-Brown
Use breathwork to transform every area of your life. New science has revealed the effectiveness of breathwork to balance the body, relieve stress, control anxiety, boost self-esteem and more. In a beautifully illustrated package, Breathwork gives you 50 step-by-step practices that you can use at home, each with expert advice on body position, depth of breath, speed of breath, visualization, duration and repetition. Techniques include conscious connected breathing, pranayama 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 57.95 (-0%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Amar
TAK celik undang-undang menjadikan kita mudah kena tipu dan mengalami kerugian. Tak celik undang-undang menjadikan kita tak pandai tuntut hak. Tak celik undang-undang menjadikan kita sering dipermainkan. Tak celik undang-undang menjadikan kita takut untuk menceburi perniagaan. Tak celik undang-undang menjadikan kita buat kerja semberono dan berisiko. Tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang kurang berkeyakinan. Dan tak celik undang-undang menjadikan kita orang yang 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Bae Suah
A hypnotic, disorienting story of parallel lives unfolding over a day and a night in the sweltering heat of Seoul's summer For two years, twenty-eight-year-old Kim Ayami has worked at Seoul's only audio theatre for the blind. But now the theatre is shutting down and Ayami's future is uncertain. Her last shift completed and the theatre closed for good, Ayami walks the streets of the city with her former boss late into the night. Together they search for a mutual friend who h 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者 Haziah Binti Jaya
Sinopsis : Sesiapa juga mampu memasak. Namun yang membezakan keenakan sesuatu masakan ialah teknik memasak itu sendiri, yang biasanya kita gelarkan sebagai 'air tangan masakan'. Walau berbeza sekalipun segenggam garam pada setiap orang, 101 Resipi dari Azie Kitchen Oleh Haziah Jaya, pemilik blog Azie Kitchen akan mendekatkan perbezaan tersebut. Resipi dalam buku masakan ini mampu diikuti oleh sesiapa sahaja, bukan sekadar menambah minat malahan meningkatkan keyakinan anak mu 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Xiao Jiangnan
Mengapakah telur ayam boleh timbul atas air? Bagaimanakah membuat kompas yang ringkas? Bagaimanakah belon menggelembung sendiri? Bagaimanakah menjadikan bunga segar berwarna-warni? Semua yang disebutkan adalah uji kaji mudah dan menarik. Pernahkah anda terfikir untuk melakukannya sebelum ini? Apakah teori yang boleh dipelajari di sebalik uji kaji tersebut? Dunia sains terhimpun dengan pelbagai misteri, bukan saja uji kaji yang dibuat sendiri dirasakan menarik, malah dapat mel 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 12.15 (-10%)

会员 RM 10.80 (-20%)

作者 Huirin Nairah
Adakah salahnya mencintai lelaki itu? Adakah salahnya merasakan bahawa lelaki itu milik abadinya? Ya, memang salah dirinya. Di saat dia menerima cinta Hakini, lelaki itu pergi meninggalkan dia tanpa khabar berita. Sungguh, dia berasa kerdil kerana selama ini, dia terlalu mendambakan ceritera cintanya seperti mimpi indah. "Apa niat you sebenarnya? You nak perangkap i? Cakap!" - HAKIMI Kerana wanita bernama Natasha, dia terpisah dengan Umairah. Dia jahil menilai pengorbanan d 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Ruzita Idias Ismail
Pengenalan: Jom mulakan bisnes dari rumah, belum cuba belum tahu! Taraf hidup masyarakat zaman sekarang makin meningkat, maka kos sara hidup turut melambung tinggi. Anda perlu mangambil langkah bijak untuk mencari peluang yang boleh menampung perbelanjaan. Antara kerja yang sering dijadikan sumber pendapatan sampingan adalah bisnes makanan dari rumah. Bukan sahaja makanan merupakan salah satu keperluan asas bagi manusia, malah ia juga mudah dan tidak memerlukan kos yang 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Nurhayati Ishak
JEBAT: Irina, aku fikir aku ego dengan cinta. Benci untuk mengakuinya sebab aku tak suka. Tetapi mana tahu ego kau melebihi aku pula. Penat! Penat sungguh mengejar cintamu sehingga aku hampir-hampir berputus asa. Pandanglah aku, Irina. Aku sangat cintakan kau. Aku tahu kau juga cintakan aku. Tetapi kenapa payah sangat untuk kau mengaku? IRINA: Kerana kau, Jebat. Kau yang mulakan dulu. Kasarnya bahasa kau. Sinisnya apabila kau sindir ketika aku sedang dalam kesusahan. Meny 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 神奇海獅
  ◆ 特別贈送:每本皆附雙面年表書衣:特別收錄本書重要歐洲史年表對照,附上精美插圖,海獅親自監修,品質保證。     ◆ 特別收錄:每一講皆附超有才「重回歷史現場」刻版插圖   ◆ 叫好推薦:怪奇事物所所長/胡川安/陳建守/陳韋聿/馬雅人/徐維芷/涂豐恩/黃春木/黃震南/黑貓老師/蕭宇辰/謝金魚/謝哲青   鏘鏘鏘!趣史 了解更多
原价 RM 47.75

现售 RM 47.75 (-0%)

会员 RM 42.98 (-10%)

作者
Ikoma saves Mumei and as they embrace, they mysteriously find themselves bathed in a green light and are revived. They are joined by Sukari's crew and advance along the tunnel. Meanwhile, Ayame and Kurusu, assisted by Mogari and his men drive the Kōtetsujō upwards toward the castle. Ikoma's group are fired on by Kageyuki and they see a child encased in a blue light in the kabane nest. Unmo then tells the group how after Kageyuki became a kabane, his daughter Miyuki was kill 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者 Aunie Ayunie
Hoi, bapak ayam! - HAWA "Aku tak jual orang, bongok! Aku jual ayam." - BUJANG. "Ah, sama aje! Ayam jugak, kan? Eii, dahlah nama pun klasik." - HAWA. Ku Bujang Bin Ku Buang, teruk sangat ke nama tu? Mana ada teruk pun. Nama itu satu dalam sejuta kut. Siti Hawa Khadijah, si gadis yang namanya cukup indah. Tapi, mulut celopar tahap nak mati. Bujang rasa macam nak sumbat saja mulut Hawa dengan bom. Urghhh! Minah senget. Bab-bab jodoh ni, Bujang seram. Dah penat kut m 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Serban Putih
Hati itu ibarat raja yang bersemayam di dalam jiwa manusia. Singgahsananya dipikul oleh bala tentera yang merupakan anggota tubuh manusia. Apabila raja itu baik, damailah kerajaannya dan jikalau ia rosak, maka hancur punahlah kerajaannya. Tuhan menjadikan hati manusia sebagai wadah terbitnya nur iman. Sehinggakan Dia tidak melihat kecantikan wajahmu, namun yang dilihat hanyalah kesucian hatimu. Daripada penulis buku bestseller, “Daielogy” dan “Terlena Di Salah Syurga” 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
快盗战队鲁邦连者VS警察战队巡逻连者V1-51END ...The Lupin Collection, a vast ensemble of dangerous items acquired by the legendary gentleman thief Arsène Lupin, was stolen by an interdimensional crime syndicate known as Gangler. The Gangler receive opposition from two Super Sentai teams: one being the Lupinrangers: Kairi Yano, Toma Yoimachi and Umika Hayami who aim to steal back the collection to not only live up their namesake's reputation but also win back th 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.92 (-20%)

会员 RM 47.92 (-20%)

作者
The protagonist, Baki Hanma, trains with an intense focus to become strong enough to surpass his father, Yujiro Hanma, the strongest fighter in the world. Five of the world's most violent and brutal death row inmates are gathering to face Baki. Their objective is to taste defeat -- their unmatched strength and skill have led them to grow bored of life itself, and they now seek out Baki in the hopes that he can overwhelm and utterly crush them. In this crisis, other undergroun 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 中山裕木子
本书是专门为那些“学了很多年,但依然不会用英语”的人创作的英语学习书。作者在书中介绍了“3词英语”表达法,即任何一个句子,都可以用简单的“主词+动词+受词”句型来表达。只要掌握了“3词”造句模式,无需再硬背语法、单词和句型,就可以清楚地表达出大部分的英文句子,用极简英语,实现有效沟通。 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 33.00 (-27%)

会员 RM 27.00 (-40%)

作者 Qash Irdina
Mikayla Mirza atau Double M, si cantik jelita yang workaholic, aktif dan terkenal kerana kelincahan dan kepetahannya di hadapan kamera. Misinya menjadi kaya dan terkenal seperti Oprah Winfrey. Namun, realiti itu tidak seindah Instagram. Kerjanya bertimbun-timbun sehinggakan ibunya sering memetir di hujung talian memintanya agar selalu pulang ke kampung halamannya di Cameron Highlands. Insiden pertama dan memalukan menemukan dia dengan Kapten Dihya’, mat perang kacak bergaya 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Sun-Kyung Lim
Semuanya bermula apabila Ingki yang berasal dari dakwat membawa Eori kembali ke rumahnya dalam sepohon pokok gergasi yang terbesar di rimba dan dipenuhi dengan buku cerita. Setiap kali Eori membaca buku cerita dan memakai topi ajaib, Eori akan dibawa masuk ke dalam alam buku cerita di mana Eori memainkan peranan watak dalam cerita. Komik Eori berdasarkan cerita-cerita rakyat yang popular di kalangan kanak-kanak muda di merata dunia. Setiap cerita mempunyai pengajaran penting 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Synergy Media
SIRI DAPOUR SEDAPLICIOUS: ANEKA RESIPI AYAM 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Xiao Jiangnan
Tunggul Berapi telah mencipta sebuah mesin telur dinosaur yang dapat mencengkam telur dinosaur dari terowong masa. Seluruh Pekan Botani tertarik dengan permainan ini. Malangnya, telur dinosaur yangdieramkan oleh Sawi ialah seekor dinosaur Si Kecil yang tidak kuat untuk menawan. Oleh itu, Sawi meninggalkan Si Kecil di dalam hutan kerana berasa malu. Dalam pencarian semula Si Kecil, Sawi dan rakan-rakannya dengan tidak sengaja telah masuk ke dalam tapak rahsia Zombi. Mereka dih 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 14.31 (-10%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Dr. Farhan Hadi , Fatimah Syarha
Hadiah buat dirimu atau, insan kesayanganmu yang sedang diuji sakit. “This is simply a book that everyone must sitdown and read” Dr.Ihab Elsayed Mohamed Ali,Associate Professor ORL H&N, Taylor’s University. “The is a power in the book which will begin to flow in our lives the moment we start to read page by page of the book” Dr. Alireza,Lecturer of Orthopedic Surgery, Taylor’s University “Buku ini benar-benar mengajak kita sentiasa di atas landasan iman samaa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Hana Ichika
Morikawa Kokone menuju ke Tokyo dari Okayama bersama Morio, kawannya sejak kecil. Tujuannya untuk selamatkan Momotarou, ayahnya yang ditahan polis atas tuduhan palsu. Dalam perjalanan, Kokone bermimpi jadi Ancien, seorang puteri dari dunia mimpi. Dia masuk dalam pengembaraan menakjudkan berkaitan kenangan keluarga Morikawa. Ia berdasarkan kisah rekaan yanh ayahnya selalu cerita sewaktu kecilnya. Bolehkah diorang tewaskan raksasa yang menyerang dunia mimpi dan sekali gus sela 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Chef Suhaili
Mengapa buku ini harus dimiliki: satu-satunya buku kulinari dalam bahasa Melayu. Kebanyakan buku rujukan dalam bahasa Inggeris rujukan wajib pelajar dan tenaga pengajar di institusi pengajian tinggi awam dan swasta yang menyediakan kursus kulinari merangkumi penyediaan awal, teknik-teknik, resipi dan teori mengenai kulinari pengenalan asas kulinari, potongan asas teknik memotong sayuran, penyediaan membuat stok, penyediaan membuat sos dan bahan pemekat, kaedah penyediaan sup 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Nor Zailina Bt Md Nordin
"Bau makanan yang baru dipanggang menggamit selera sesiapa saja. Campuran rempah-ratus bersama dedaun herba, aneka sos dan pelbagai ramuan lagi menjadikan sajian panggang sungguh istimewa. Memang tidak sukar menyediakan makanan berpanggang. Yang mustahak ia mesti diperap supaya bumbunya akan meresap ke dalam bahan utama seperti ayam, ikan, daging, makanan laut dan seumpamanya. Apabila memanggang, boleh pilih cara yang digemari. Misalnya, memanggang di atas bara api s 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Nor Zailina Bt Md Nordin
"Teringin menyediakan Ayam Belanda Panggang atau Paha Kambing Panggang dengan Sos Epal untuk sajian hari sabtu malam? Kini anda boleh! Senangkah membuatnya? Tentulah tidak dengan foto langkah demi langkah sebagai panduan. Kaedah membuatnya diringkaskan dan dijelaskan dengan terperinci bagi menghindarkan sesiapa yang membuatnya ‘sesat’ (tidak faham). Anda juga boleh sediakan juadah ringan seperti Sup Cendawan atau Salad Caesar. Kalau suka ubi kentang, anda boleh temu 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Nor Zailina Bt Md Nordin
"Ayam goreng sememangnya kegemaran ramai. Sudah bosan dengan resipi ayam goreng yang biasa? Cubalah 25 resipi ayam goreng yang pasti memikat selera, apatah lagi ia menjadi kegemaran di tempat berbeza di seluruh dunia. Buku ini membawa anda meneroka bukan sahaja resipi ayam goreng di Indonesia, Australia dan Eropah tetapi juga resipi yang berusia 300 tahun dari Amerika Syarikat! Nampaknya ayam goreng disukai ramai sejak dahulu kala. Untuk mendapatkan ayam goreng yang sed 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Nor Zailina Bt Md Nordin
"Selain ikan, ayam merupakan pilihan utama lauk-pauk terutama waktu makan tengah hari atau malam. Ia juga dimasukkan sebagai bumbu nasi atau mihun goreng. Pelbagai masakan ayam seperti Ayam Mustika, Ayam Kalio atau Ayam Kofta pasti menggamit selera mereka yang inginkan kelainan. Kebanyakan resipi ayam amat mudah disediakan. Kaedah memasak juga tidak rumit. Contohnya, ayam digoreng, dimasak berkuah atau berempah, dikukus atau dijadikan sup. Pendek kata, ayam sesuai untuk se 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 片山恭一
日本純愛小說經典 三百五十萬銷售記錄 清新雋永的不朽青春物語   「時間的長短真的這麼重要嗎?」   和小朔在一起的時間,雖然短暫卻很幸福,我想再也沒有比這更幸福的事了。我想自己一定比世界上任何人都幸福吧!就連現在這一瞬間……這樣就夠了。記得我們不是說過嗎?現在存在於此的東西,就算死了之後也會永遠存在啊!─廣瀨亞紀   深 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

1-122 of 122

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top