Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' dongeng '找到 65 件相关商品
作者 Mayuki Anan , lain-lain
Selamat datang ke dunia kisah dongeng ngeri... Cinderella Dilumuri Darah - Mayuki ANAN Kerudung MErah Di Kala Malam - Konomi WAGATA Cinta Mendalam Otohime - Eiko KOMURO Rahsia Duyung - Riko MAYAMA Puteri Permata - Mako FUKUNAGA Serigala dan Si Kerundung Merah - Yoko TERASHITA Enam dongeng horror menemani malam korang! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者
Setiap cerita disampaikan secara santai dan diselitkan unsur saspens bagi menambahkan minat membaca para pembaca. 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者
One Piece Live Action 航海王真人版 Season 1 JAP/ENG E / C / M The series follows the adventures of the Straw Hat Pirates as they explore the dangerous oceans, lands, and beyond in search of the "One Piece", a fabled treasure that will make their captain, Monkey D. Luffy, "King of the Pirates". But the Marines are on their ship's tail, and they are not the only crew searching for the One Piece. Armed with skills and an unbreakable friendship, the Straw Hats are ready 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Wan Fatimah Wje
Mana mungkin tangan kecil menjatuhkan musuh. Mana mungkin kudrat itu menghayunkan senjata. Megah Sutra dulunya aman dan gembira, mula dilanda sepi. Hilangnya si penyu emas khazanah negeri, berduka lah jua Raja Gemia. “Apa yang ayahanda katakan itu semua dongengan semata-mata. Adakah kalian percaya tubuh sekecil kami disuruh melawan musuh dan merentas pelusuk negeri carikan penyu emas kesayangannya? Tidak kasihan kah kalian pada kami?” Puteri Lang Tengah cuba menagih simpa 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者 Konomi Wagata , Lain-lain
Semua orang tahu tentang kisahnya. Tapi ada satu lagi yang tiada siapa tahu... dan kisahnya ada di sini. Kandungan: Hansel & Gretel - Konomi WAGATA Dodoian Kegelapan - Yasue IMAI Cinderella Palsu - Asuka OGURA Lenggok-Lenggok - Isao SAKAMOTO Legenda Mata Terbeliak - Eiko KOMURO Puteri Duyung - Wakana MAKIHARA Rapunzel Seram - MAEDAKUN 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Buku ini mengandungi 28 buah cerita dongeng aesop yang menarik dan pastinya menghiburkan. Tema cerita lebih menumpukan perspektif positif dalam mengenali warisan, budaya dan tradisi masyarakat setempat juga terdapat unsur magis yang membolehkan kanak - kanak berimaginasi bagi melancarkan perjalanan cerita. 了解更多
原价 RM 11.90

现售 RM 11.90 (-0%)

会员 RM 10.71 (-10%)

作者
Mengumpulkan cerita - cerita dongeng terkenal yang penuh dengan fantasi dan padat dengan nilai - nilai moral. Ikuti watak - watak comel ini dalam penggembaraan mereka yang penuh mencabar. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

作者
Mengumpulkan cerita - cerita dongeng terkenal yang penuh dengan fantasi dan padat dengan nilai - nilai moral. Ikuti watak - watak comel ini dalam penggembaraan mereka yang penuh mencabar. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

无库存

作者
Buku ini mengandungi 101 buah cerita dongeng yang menarik dan menghiburkan. Tema cerita lebih menumpukan perspektif positif dalam mengenali warisan, budaya dan tradisi masyarakat setempat juga terdapat unsur magis yang membolehkan kanakkanak berimaginasi bagi melancarkan perjalanan cerita. 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者
Ikuti Cerita Aki Pada Zaman Dahulu dengan kompilasi cerita-cerita Sang Kancil yang menarik dan menghiburkan.Koleksi ini mengisahkan cerita-ceritadongeng tentang Sang Kancil dan rakan-rakan rimbanya dengan cerita tauladan dan nilai murni yang diceritakan oleh Aki iaitu datuk kepada Aris dan Ara. Jadikan koleksi ini sebagai salah satu simpanan anda. 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 19.90 (-23%)

会员 RM 19.90 (-23%)

作者
Buku ini memaparkan cerita - cerita popular yang sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap perkataan diwarnakan mengikut suku kata untuk memudahkan pembacaan kanak - kanak, di samping dapat menguasai setiap perkataan dengan cepat dan tepat. Semoga penerbitan buku ini mampu memupuk minat membaca dalam kalangan kanak - kanak. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 19.90 (-20%)

会员 RM 19.90 (-20%)

作者
Buku ini memaparkan cerita - cerita popular yang sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap perkataan diwarnakan mengikut suku kata untuk memudahkan pembacaan kanak - kanak, di samping dapat menguasai setiap perkataan dengan cepat dan tepat. Semoga penerbitan buku ini mampu memupuk minat membaca dalam kalangan kanak - kanak. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 19.90 (-20%)

会员 RM 19.90 (-20%)

作者
Buku ini memaparkan cerita - cerita popular yang sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap perkataan diwarnakan mengikut suku kata untuk memudahkan pembacaan kanak - kanak, di samping dapat menguasai setiap perkataan dengan cepat dan tepat. Semoga penerbitan buku ini mampu memupuk minat membaca dalam kalangan kanak - kanak. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 19.90 (-20%)

会员 RM 19.90 (-20%)

作者
Buku ini menghimpunkan cerita dongeng yang menarik dan penuh dengan nilai murni dalam usaha memupuk minat membaca. Ilustrasi yang menarik dan penuh warna - warni dapat merangsang imaginasi kanak - kanak & sekaligus dapat menanam sifat suka membaca dalam diri anak - anak anda. Satu lagi keistimewaan buku ini adalah perkataanya dicetak dalam dua warna mengikut suku kata. Jadi, buku ini bukan sahaja sebagai buku cerita bahkan bertindak sebagai bahan pengajaran. Selamat Membaca! 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Waniel
Kerana sebuah pertemuan, terjalinlah tadkir dua jiwa yang saling bertentangan. Impian adalah milik insan yang percaya pada keindahan mimpi mereka. Hidup Aqirah berubah sekelip mata apabila dia ditakdirkan bertemu dengan Syakir. Kerana satu kesilapan, menjadi titik pemula kisah Aqirah sebagai seseorang tak bergaji di Vila Bahagia. Itulah sebuah kenyataan pahit yang harus ditelan, umpama mimpi ngeri yang tak berpenghujung. Impian yang tersimpan langsung terkubur di tengah lan 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 NERODNO
Kisah Mr. Guardian Miss Angel bermula dengan pertemuan tanpa sengaja di antara Izz Ardan dan Aufy Zasha. Pertemuan yang menjadikan Izz Ardan sebagai saksi pertumpahan air mata Aufy Zasha, gadis yang langsung tidak dikenalinya. Gadis yang menangis itu bukan sahaja berjaya menarik perhatiannya, malah tangisan gadis yang tidak dikenalinya itu telah membuatkan hatinya sakit bagaikan ditusuk benda tajam. Setelah pertemuan tersebut, Izz Ardan tidak mampu melupakan gadis yang tidak 了解更多
原价 RM 31.90

现售 RM 31.90 (-0%)

会员 RM 28.71 (-10%)

作者
Buku ini menghimpunkan cerita dongeng yang menarik dan penuh dengan nilai murni dalam usaha memupuk minat membaca. Ilustrasi yang menarik dan penuh warna - warnai dapat merangsang imaginasi kanak - kanak dan sekaligus dapat menanam sifat suka membaca dalam diri anak anak anda. Satu lagi keistimewaan buku ini adalah dwibahasa dan juga perkataanya dicetak dalam dua warna mengikut suku kata. Jadi, buku ini bukan sahaja sebagai buku cerita bahkan bertindak sebai bahan pembelajar 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者
Buku ini menghimpunkan cerita dongeng yang menarik dan penuh nilai murni dalam usaha memupuk minat membaca. Ilustrasi yang menarik dan penuh warna - warni dapat merangsang imaginasi kanak - kanak dan sekali gs dapat menanam sifat suka membaca dalam diri anak - anak anda. Satu lagi keistimewaan buku ini adalah dwibahasa dan juga perkataannya dicetak mengikut 2 warna berbeza mengikut suku kata. Selamat Membaca! 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Elvroseth
Cinderella if you give your heart a chance, it will lead you to a kingdom of romance. There you’ll see your dreams unfold, in the sweetest story ever told. She’s a forbidden apple. And that apple is mine. Seperti Cinderella, dia juga mempunyai keluarga ‘tiri’ yang kejam dan dijadikan hamba di dalam rumahnya sendiri. Tetapi, si gadis tidak selamanya begini… Dia, Nafella. Bukan Cinderella yang mahu menjadi lemah lagi. Sehingga satu saat, dia menjadi seorang Allere 了解更多
原价 RM 37.00

现售 RM 37.00 (-0%)

会员 RM 33.30 (-10%)

作者 MALEK MUHAMAT SAID
Buku ini digarap daripada pelbagai sisi inspirasi dan stalistik (penyusunan ilham dan gaya penulisan ) sama ada genre fiksyen (fantasi) atau bukan fiksyen (faktual). Genre fiksyennya meliputi pelbagai naratif dongengan, cerita rakyat , penglipur lara, mitos, lagenda, roman, hikayat dan pelengkapnya kisah atau riwayat israiliyyat. Citra faktualnya diserlahkan dengan sokongan keterangan al-Quran dan hadis Nabi. Lazimnya, apabila sesuatu periwayatan melalui tempoh masa yang pan 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者
Mengumpulkan cerita - cerita dongeng terkenal yang penuh fantasi dan padat dengan nilai- nilai moral. Ikuti watak - watak comel dan penggembaran mereka yang penuh mencabar! Buku ini berfokus suka kata di mana perkataanya dicetak dengan dua warna bagi memudahkan anak - anak yang masih dalam proses belajar membaca. Selamat Membaca! 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Eri Kumaki & Lain-Lain
Kompilasi kisah penuh plot twist dan tidak mengecewakan. Bakal bawa korang menerawang demi memenuhi impian sukar dijangka hingga sanggup buat apa saja. Dongengan tentang Cinderella, Puteri Beradu dan gadis penuh dendam, pasti buat korang terkesan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nooto
Pelajar sekolah menengah plus penghalau hantu bernama Chiho ditugaskan memburu raksasa yang 'hidup' dalam mimpi. Ketika misi bersama Koigoromo, entah macam mana dia ternampak pelajar sekolah tinggi Seiichirou.Yang peliknya, kenapa mamat tu berlegar-legar dalam mimpi orang lain? Takkanlah Chiho nak biarkan je? Dah tentu dia tolong apa yang patut. Chiho pula ada misi lain, iaitu mencari adiknya. Adakah pencarian Chiho bakal berakhir?Kisah fantasi dongeng sarat dengan aksi comel 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Pengetua Evan menceritakan kisah tentang Pulau Momos diselamatkan oleh seekor raksasa. Tiada seorang pun yang percaya, melainkan Putera Albert. Tetapi putera England itu bakal terperangkap dalam kisahnya sendiri apabila seorang lelaki misteri muncul dan mendakwa dialah lelaki bertopeng yang telah menyelamatkan Lilian. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Amyra Aimi
Kisahnya ibarat cerita dongeng Cinderella versi lelaki. Makan apa yang ada. Tidur beralaskan tikar. Tinggal merempat pula. Puas dimaki, puas dicerca. Dibelasah lelaki yang merupakan ketua samseng di kampung. Itu semua sudah menjadi ‘makanan’ yang dia kena hadam. Fareez Iskandar sudah lali hidup susah. Sehinggalah, pertemuan dengan seorang lelaki yang berpangkat Dato’. Dia ditawarkan pula pekerjaan sebagai pemandu peribadi kepada anak tiri orang kenamaan tersebut. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者
Mari sertai Red Riding Hood melawat rumah neneknya, jumpa Cindrella di majlid di raja dan pelbagai kisah lain. 了解更多
原价 RM 17.90

现售 RM 17.90 (-0%)

会员 RM 16.11 (-10%)

作者
Para pembaca akan dapat mengenali budaya dan tradisi masyarakat setempat apabila membaca cerita-cerita dalam buku ini. 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Amaya
“Patutnya kalau dia sunyi sangat, pergilah cari calon isteri untuk diri sendiri. Kenapa aku pula yang kena kahwin? Aku tak nak.” - MIKAEL Fikirnya kalau boleh hidup sendiri, kenapa perlu ada orang lain jadi peneman? “Betul la apa yang aku fikirkan. Macam dalam cerita dongeng Cinderella tu... Cuba kau bayangkan Cinderella dah imagine dia kahwin dengan tuan putera. Tuan putera dah jumpa kasut yang sesuai dengan kaki Cinderella. Tapi endingnya, tuan putera tu cakap... I 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.00 (-22%)

会员 RM 18.00 (-22%)

作者 SYU ARIANI
URSULA. Itu nama si antagonis di dalam dongeng The Little Mermaid. Tak pernah hatta sekali Hadi terfikir bahawa suatu hari nanti, dia akan bertemu dengan Ursula di alam nyata. “Kahwin dengan aku atau nyawa dia melayang, di depan mata kau.” - ASYFA HANNANI Tak dapat Hadi melawan kerana wanita yang menerima jolokan Ursula itu mampu tunaikan kata-katanya! Demi keselamatan Batrisya, Hadi akur dengan permintaan Asyfa. Namun lama-lama, dia sedar satu hakikat. Hatinya mendamba 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Dua adik - beradik dari bandar Aris & Ara, dihantar ke kampung oleh ibu bapa mereka yang hendak pergi ke luar negara, untuk tinggal bersama - sama Aki dan Wan ( gelaran bagi datuk nenek mereka ). Aki sebagai tukang cerita menghiburkan cucu - cucunya dengan mengisahkan pelbagai cerita - cerita dongeng tentang sang kancil dan rakan - rakan rimbanya yang penuh dengan pengajaran dan tauladan. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 17.90 (-22%)

会员 RM 17.90 (-22%)

作者 Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Rehal Nuharis
“Awak tahu tak, muka awak kalau nak dibandingkan dengan Myvi katak saya tu sepuluh kali lebih sejuk mata saya memandang Myvi katak tu tau.” - Qaisara “Memanglah… Awak pernah tengok cerita putera katak tak? Lepas puteri cium katak, katak bertukar jadi putera yang kacak kan? Cuba awak cium saya.” - Radin Oh… nanti dulu. Ini bukan kisah dongeng putera katak dengan puterinya. Tapi ini kisah hidup dua beradik, Qaisara dan Qhalish. Disebabkan sayangkan kakaknya dan me 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fara Hana
IRINA JASMINE yang buntu ditinggalkan mama dan papanya terpaksa menerima tawaran yang cukup lumayan daripada seorang ahli perniagaan yang berjaya. Tawaran yang membuatkan Jasmine sukar untuk menolak. Apatah lagi dalam keadaan dia dan adiknya yang diabaikan oleh kedua ibu bapa mereka. Mahu atau tidak Jasmine akur dengan kehendak takdir. Salam pertolongan itu disambut dengan resah. DRACO ENRIQUE VALIENTE punya agenda tersendiri, setiap wang yang dilaburkan ada balasannya dan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
"Anding Ayangan II, kisah yang sangat mengujakan dan dibayangi dengan imaginasi yang penuh magis. Kisah masih berteraskan konsep saspens thriller. Anding Ayangan II tetap sebuah penceritaan bersandarkan Dark Dream dan make believe. Nilainya sangat tinggi dan berbaloi untuk dihayati. Seperti pembaca sedia maklum, kekuatan gaya bahasa dan teknik penceritaan yang penuh dramatik lebih memberikan kesan kepada pembaca. Berkisarkan mengenai dua dunia yang mempunyai kehidupan be 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
ergembiralah apabila membaca cerita-cerita dalam koleksi ini sambil belajar mengenali budaya dan tradisi masyarakat setempat. Bahan bacaan fiksyen ini turut memuatkan unsur nilai murni dan ilustrasi yang berwarna-warni pada setiap cerita. 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

作者
- Buku ini menghimpunkan 10 buah cerita dongeng yang terkenal dan termasyur sesuai untuk bacaan kanak kanak - Suka kata berfokus - Saiz buku yang mudah dipegang 16 x 22 cm - 16 muka surat berwarna dan berilustrasi Tajuk yang terdapat dalam siri ini: *Ali Baba dan 40 penyamun *Orang bunian dan tukang kasut *Si biskut Halia *Gadis Bertopi Merah *Rapunzel *Puteri Salji dan Tujuh Orang Kerdil *Kumpulan Ahli Muzik Bandar Bremen *Puteri Beradu *Tiga Ekor Kambing 了解更多
原价 RM 41.00

现售 RM 41.00 (-0%)

会员 RM 36.90 (-10%)

作者
原价 RM 33.20

现售 RM 33.20 (-0%)

会员 RM 29.88 (-10%)

作者
Buku cerita berfokus suku kata 12 cerita untuk bacaan anak-anak: 1) Pinocchio 2) Swan yang Liar 3) Cinderella 4) Aladdin 5) Budak Hutan 6) Anak Itik yang Hodoh 7) Goldilocks dan Keluarga Beruang 8) Puteri Duyung 9) Rapunzel 10) Putera Katak 11) Alice dan Alam Ajaib 12) Puteri dan Kacang 了解更多
原价 RM 46.80

现售 RM 46.80 (-0%)

会员 RM 42.12 (-10%)

作者 Solar Team
Sekembali ke rumah di Cameron Highlands, Alex menemui peta harta karun yang membawanya kepada peti khazanah peninggalan moyang. Dia menemui biji benih dipercayai dari kisah dongeng Jack dan Pokok Kacang Ajaib tetapi biji benih ditanam moyangnya tidak tumbuh. Adakah kisah itu palsu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
NYIAN ditemui hanyut di Sungai Papar 10 tahun lalu. Dia mengalami amnesia. Lupa dari mana asal-usulnya. Nyian menjadi nelayan dalam tempoh tersebut. Selepas10 tahun... dia mulai galak bercerita tentang sebuah dongeng yang dikenali sebagai Anding Ayangan. Ramai yang tidak mengetahui, tatkala Nyian bercerita... dongengnya menjadi hidup di sebuah dunia yang terhijab dengan dunia nyata. Peperangan berlaku di dunia dongeng. Kerajaan Ayangan gagal menawan Anding sejak 200 tahun lam 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 GBK
原价 RM 34.90

现售 RM 34.90 (-0%)

会员 RM 31.41 (-10%)

作者 Maya Iris
Menakluk dunia. Itu agenda Konsortium. Untuk dipersembahkan kepada ‘Raja Besar’ yang berkuasa menghidupkan yang mati dan mematikan yang hidup. Namun, perancangan itu terencat akibat campur tangan tidak sengaja dua orang rakyat Malaysia. Pasangan suami isteri ini perlu dihapuskan walau dengan apa cara sekalipun. Demi keselamatan, Dr. Ehsan dan Nur Sayang menjadi pelarian tanpa rela. “Jangan terpisah. Selagi kita bersama, kita kuat.” – Nur Sayang. Tragedi me 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Hashim Muda , Rohaidah Kamaruddin
Hang Tuah: Catatan Okinawa terbitan UPM Press adalah sebagai bukti bahawa Hang Tuah sebagai wira melayu bukan hanya cerita dongeng. 了解更多
原价 RM 58.00

现售 RM 58.00 (-0%)

会员 RM 52.20 (-10%)

作者 Faiz Ibrahim
Cebisan Kata Ini Dituju Buat Mereka Yang Sudah Cuba Bangkit Tapi Masih Rebah dan Jatuh. Ini Bukan Cerita Dongeng Semata Ini Cerita dari Hati Buat Mereka Yang Mahu Lihat Kasihnya Tuhan Itu Ada Dan Mahu Rasa Cukup Walau Hati Kurang Sempurna. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者
Mari bersama Mickey, Minnie serta watak-watak kegemaran lain di dalam kisah dongeng kanak-kanak ini. Jadi seorang Musketeer bersama Mickey, pergi bersiar-siar bersama Little Red Riding Minnie, serta pelbagai kisah yang boleh dikongsi bersama. Koleksi Buku Cerita ini menghimpunkan tujuh kisah menarik menggunakan watak-watak Disney untuk bacaan kanak-kanak. Image Gallery 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Manpreet Kaur
原价 RM 32.90

现售 RM 32.90 (-0%)

会员 RM 29.61 (-10%)

作者 Nikhila Kilambi
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者
原价 RM 24.90

现售 RM 24.90 (-0%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Harpreet Kaur
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Arleen Amidjaja
原价 RM 17.90

现售 RM 17.90 (-0%)

会员 RM 16.11 (-10%)

作者 Harpreet Kaur
原价 RM 32.90

现售 RM 32.90 (-0%)

会员 RM 29.61 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-15 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Komik strip kisah dongeng popular seperti Aladdin dan Humpty Dumpty turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者
Bergembiralah apabila membaca cerita - cerita dalam koleksi ini sambil belajar mengenali budaya dan tradisi masyarakat setempat. Bahan bacaan fiksyen ini turut memuatkan unsur nilai murni dan ilustrasi yang berwarna - warni dalam setiap cerita. 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Abd Latif Juffri @ Al-Jufri
Perjuangan Wali Songo bukan dongengan. Pendakwah hari ini wajib mengambil iktibar. Siapakah itu wali? Siapakah tokoh sebelum Wali Songo? Apakah peringkat-peringkat wali? Nama para Wali Songo dan asal-usul Wali Songo. Peristiwa-peristiwa karamah Wali Songo dan bagaimana cara Wali Songo berdakwah. 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Nana Amera
Kenapa mengaku diri kuat, sedangkan air mata sendiri pun kau tak mampu kesat... Adakah ini balasan untuknya kerana sesuka hati melantik diri sebagai malaikat maut ciptaannya sendiri? Anna Evelyn tanpa sengaja menjerumuskan diri ke lembah neraka bersama Ash Diego. Walaupun dia beranggapan kasih seorang durjana itu wujud, namun itu tidak dapat menyelamatkan dirinya dari jatuh cinta. Neraka yang dicipta si durjana menjadi syurga buatnya. Kekeliruan menyelubungi Evelyn sepanjang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Koleksi ini merupakan bahan bacaan tambahan untuk membantu kanak - kanak menguasai Bahasa Malaysia dan tulisan Jawi. Cerita - cerita menarik dalam siri ini mampu mengembangkan daya imaginasi dan minat mereka dalam belajar sesuatu yang baru dalam proses pembelajaran dan pengajaran. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Buku ini merupakan himpunan cerita - cerita dongeng yang sangat sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap cerita dipersembahkan menerusi grafik yang menarik dan berwarna-warni untuk membantu pembaca lebih memahami jalan cerita di samping mewujudkan pengalaman pembaca yang menyeronokkan. 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者
Buku ini merupakan himpunan cerita - cerita dongeng yang sangat sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap cerita dipersembahkan menerusi grafik yang menarik dan berwarna-warni untuk membantu pembaca lebih memahami jalan cerita di samping mewujudkan pengalaman pembaca yang menyeronokkan. 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者
CERITA DONGENG - CINDERELLA 了解更多
原价 RM 4.50

现售 RM 4.50 (-0%)

会员 RM 4.05 (-10%)

作者
CERITA DONGENG - SI CANTIK DAN SI HODOH 了解更多
原价 RM 4.50

现售 RM 4.50 (-0%)

会员 RM 4.05 (-10%)

1-65 of 65

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top